Άρθρα

Κίνδυνος για το ελαιόλαδο!!! 130% η αύξηση στην τιμή του!!!

Παγκόσμια ανησυχία...

Οι τιμές του ελαιολάδου σημειώνουν πρωτοφανή αύξηση λόγω της έντονης ξηρασίας στις μεγάλες χώρες παραγωγής, οι οποίες περιορίζουν τις προμήθειες!!!

Ειδικότερα,, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση του Υπουργείου Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών, οι παγκόσμιες τιμές του ελαιολάδου αυξήθηκαν στα 8.900 δολάρια ανά τόνο τον Σεπτέμβριο, λόγω του «εξαιρετικά ξηρού καιρού» στην Μεσόγειο.

Μάλιστα η αύξηση της τιμής του ελαιόλαδου μέσα σε ένα έτος είναι της τάξης του… 130%!

Όπως σημειώνεται, η μέση τιμή τον Αύγουστο ήταν 130% υψηλότερη σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος!

Η Ισπανία, ο μεγαλύτερος παραγωγός και εξαγωγέας ελαιολάδου στον κόσμο, πλήττεται από μια έντονη ξηρασία εδώ και μήνες.

Η Ελλάδα και η Ιταλία, δεύτεροι και τρίτοι μεγαλύτεροι παραγωγοί ελαιολάδου, αντιμετωπίζπυν επίση πρόβλημα, σύμφωνα με το International Olive Council, έναν διακυβερνητικό οργανισμό που αποτελείται από μέλη που αποτελούν περισσότερο από το 98% της παραγωγής ελαιολάδου παγκοσμίως.

Η Τουρκία, η οποία είναι επίσης σημαντικός παραγωγός ελαιολάδου, ανέστειλε τις εξαγωγές χύδην μέχρι την 1η Νοεμβρίου εξαιτίας της παγκόσμιας ανόδου των τιμών.

photo pixabay

Κασσελάκης: «Ζήτησα από μια 85χρονη γιαγιά να έχω την ευχή της για να κάνω καλό στον τόπο μου»

Η ανάρτησή Κασσελάκη:

«Χαμένοι στον κόσμο μας. Στα ποσοστά μας. Στις καρέκλες μας. Βαθιά νυχτωμένοι. Σήμερα, στη Μεταμόρφωση Καρδίτσας, μου έλεγαν «συγχαρητήρια» για το εκλογικό αποτέλεσμα και ντρεπόμουν. Ντρεπόμουν για μια προσωπική «επιτυχία» μέσα σε μία τέτοια συλλογική αποτυχία.
Γιατί στη Θεσσαλία αποτύχαμε ως Κράτος. Με ανθρώπους που κοιμούνται ακόμα μέσα στις λάσπες. Που κάθε μέρα ξημερώνει και δε βλέπουν φως από πουθενά.

Σε αγγίζουν και σου ζητούν βοήθεια. Πιάνονται από εσένα γιατί κανένας από αυτούς που έχουν εξουσία δεν πήγε εκεί.

Η Ελληνική σημαία λασπωμένη σ’ έναν τοίχο. Άνθρωποι που την τιμούν και τη σέβονται. Αλλά ποιος σεβάστηκε εκείνους;

Μια αλυσίδα ανικανότητας και απάθειας. Από τα Τέμπη ως τον Έβρο. Από τη Ρόδο ως την Καρδίτσα. Αυτό το Κράτος έπαψε να λειτουργεί.
Κι είναι δική μας ευθύνη να γίνουμε εκείνοι που θα βάλουν τις μηχανές μπροστά. Ζήτησα από μια 85χρονη γιαγιά να έχω την ευχή της, να μπορέσω να κάνω καλό στον τόπο μου».

photo eurokinissi

Παραλύει η χώρα την Πέμπτη: Ποιοί απεργούν – Τι θα γίνει με σχολεία και ΜΜΜ

Σε απεργιακό κλοιό θα βρίσκεται αύριο, Πέμπτη 21/9 η χώρα. Με αφορμή το εργασιακό νομοσχέδιο που συζητείται στη Βουλή κινητοποιήσεις έχουν προκηρυχθεί από τα εργατικά συνδικάτα και τα εργατικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα.

Όπως αναφέρει η ΑΔΕΔΥ σε ανακοίνωσή της, απαιτεί την απόσυρσή του και καλεί τους εργαζόμενους να πάρουν μέρος στις συγκεντρώσεις που πραγματοποιούνται την ίδια μέρα σε όλη τη χώρα.

Τι θα ισχύσει για τα ΜΜΜ

Λεωφορεία

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε χθες, Τρίτη (19/9) τα λεωφορεία θα πραγματοποιήσουν στάσεις εργασίας τις από την έναρξη της βάρδιας στις 5 π.μ. έως τις 9 π.μ. και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας στις 12 τα μεσάνυχτα.

Δηλαδή, τα λεωφορεία θα κινούνται κανονικά, από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ της Πέμπτης, 21 Σεπτεμβρίου.

Μετρό, ηλεκτρικός, τραμ

Σήμερα το μεσημέρι αναμένεται να συνεδριάζει το ΣΕΛΜΑ έτσι ώστε να αποφασιστεί η στάση που θα κρατήσουν οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς. Εάν δηλαδή θα μετέχουν στην απεργία με κάποια στάση εργασίας ορισμένων ωρών, όπως και οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία.

Δεμένα στα λιμάνια τα πλοία

Για 24 ώρες θα παραμείνουν δεμένα στα λιμάνια τα πλοία ενώ στις κινητοποιήσεις θα συμμετέχουν και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορία με αποτέλεσμα να υπάρξουν τροποποιήσεις στις πτήσεις ή και ακυρώσεις.

Σχολεία

Οι δάσκαλοι και καθηγητές, όπως ανακοίνωσαν τα σωματεία τους, θα συμμετάσχουν στην απεργία της Πέμπτης της ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

«η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. αποφάσισε την προκήρυξη 24ωρης Πανεργατικής Πανελλαδικής Απεργίας, την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, ενάντια στο νέο αντεργατικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης.

Απαιτούμε την απόσυρσή του και καλούμε τους/τις εργαζόμενους/ες να πάρουν μέρος στις συγκεντρώσεις που πραγματοποιούνται την ίδια μέρα σε όλη τη χώρα.

Η ΟΛΜΕ καλεί στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΑΔΕΔΥ στην Πλατεία Κλαυθμώνος, ώρα 10.30 π.μ.».

Πού θα πραγματοποιηθούν συγκεντρώσεις

Στην Αθήνα, απεργιακή συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Σεπτέμβριου, στις 10.30 π.μ. στην πλατεία Συντάγματος. Στη Θεσσαλονίκη, στις 10.30 π.μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου. Στην Πάτρα, στις 10.30 π.μ. έξω από τα γραφεία του Εργατικού Κέντρου (Κολοκοτρώνη 20). Στο Αλιβέρι, στις 10 π.μ. στο Άγαλμα Λιγνιτωρύχου. Στη Βέροια, στις 10.30 π.μ., στην πλατεία Δημαρχείου. Στα Γιάννενα, στις 10.30 π.μ. στο Εργατικό Κέντρο.

Παράλληλα, απεργιακή συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στο Ηράκλειο Κρήτης, στις 10 π.μ. στην πλ. Ελευθερίας. Στην Ιστιαία, στις 11 π.μ. στην κεντρική πλατεία. Στο Μαντούδι, στις 10.30 π.μ. στην πλατεία. Στη Νάουσα, στις 10.30 π.μ. στην κεντρική πλατεία. Στη Χαλκίδα, στις 10.30 π.μ. στο Εργατικό Κέντρο. Στα Χανιά, στις 10 π.μ. στην πλ. Δημοτικής Αγοράς.

(Newsbeast – eurokinissi)

«Ο Χίτλερ νικήθηκε με όπλα, το ίδιο πρέπει και ο Πούτιν»: Νέα γερμανική δήλωση υπέρ του Γ’ Παγκοσμίου Πολέμου

Τι ακριβώς ειπώθηκε…

Προσκεκλημένοι στο πρώτο δημόσιο γερμανικό κανάλι ήταν ο πολιτικός του SPD Michael Roth (πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων της Bundestag), ο ξένος πολιτικός και «συνταξιούχος συνταγματάρχης» του CDU Roderich Kiesewetter, ο δημοσιογράφος της Zeit Rieke Havertz και ο «ιστορικός και ειδικός στην Ανατολική Ευρώπη» Karl Schlögel.

Μεταξύ των όσων ειπώθηκαν, εντύπωση έκανε η δήλωση του Karl Schlögel, η οποία, όπως σχολιάζεται χαρακτηριστικά, έφτασε μέχρι την Μόσχα!

Ενώ η πολιτικός, Sahra Wagenknecht, προειδοποιούσε πως ο πόλεμος στην Ουκρανία μπορεί αν ξεφύγει και πως πρέπει να βρεθεί λύση, ο Schlögel την αποκάλεσε «φωνή του Πούτιν» και είπε:

«Μιλάτε για ειρήνη, για διαπραγματεύσεις, για διπλωματία… Γίνεται πόλεμος, με σφαγή που γίνεται από την ρωσική πλευρά… Εσείς που προέρχεστε από αντι -φασιστική παράδοση, πρέπει να ξέρετε ότι ο εχθρός συντρίβεται με όπλα. Ο Χίτλερ νικήθηκε με όπλα, το ίδιο ισχύει και με τον Πούτιν. Πρέπει να τον αντιμετωπίσεις με όπλα, δεν καταλαβαίνει τίποτα άλλο απολύτως».  

Η δήλωσή του προστέθηκε σε εκείνες της δηλώσει που θα δικαιολογήσουν την όποια μελλοντική ρωσική επέμβαση ακόμα και στο Βερολίνο.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν: «Ήρεμα νερά» στο Αιγαίο – Τι θα συζητηθεί

Με φόντο το Ανώτατο Συμβούλιο Ελλάδας-Τουρκίας στη Θεσσαλονίκη.

Η αμοιβαία βούληση για ηρεμία στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις και κατ’ επέκταση η προοπτική συνέχειας και συνέπειας στην κατεύθυνση της βελτίωσής τους αναμένει η Αθήνα να επιβεβαιωθεί στην αποψινή συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Τούρκου Προέδρου, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, η οποία κατόπιν σχετικής πρόσκλησης της τουρκικής πλευράς είναι προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί στο Turkey‘s House, κοντά στην έδρα των Ηνωμένων Εθνών, στο Μανχάταν.

Όπως τονίζουν αρμόδιες κυβερνητικές πηγές, η συνάντηση έρχεται σε συνέχεια της πρώτης, που είχαν οι δύο ηγέτες μετά την επανεκλογή τους τον περασμένο Ιούλιο στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βίλνιους της Λιθουανίας, ενώ λαμβάνει χώρα λίγες ημέρες μετά το ραντεβού των υπουργών Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη και Χακάν Φιντάν στην ‘Αγκυρα, όπου ορίστηκε ο οδικός χάρτης των επόμενων επαφών των δύο χωρών στο πλαίσιο των τριών αξόνων που είχαν συμφωνηθεί στο Βίλνιους, ήτοι τον πολιτικό διάλογο, τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης και τη θετική ατζέντα, σε τομείς όπως ο τουρισμός, οι επενδύσεις, η γεωργία, το εμπόριο, η ναυτιλία, η κλιματική κρίση.

Επιπλέον, τα ίδια πρόσωπα προϊδεάζουν ότι Κυριάκος Μητσοτάκης και Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν αναμένεται να συζητήσουν τις λεπτομέρειες της συνεδρίασης του Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας, που, όπως συμφωνήθηκε κατά την τελευταία συνάντησή τους επί Λιθουανικού εδάφους, θα συνεδριάσει στη Θεσσαλονίκη πριν από το τέλος του έτους. Κυβερνητικοί αξιωματούχοι αποδίδουν μεγάλη σημασία στην αποκατάσταση των διαύλων επικοινωνίας με την Τουρκία σε όλα τα επίπεδα, καθώς και στην τακτική επαφή που έχουν πλέον οι δύο υπουργοί Εξωτερικών.

Όπως το θέτουν τα ίδια πρόσωπα το «να μπορούμε να συνομιλούμε με την Τουρκία, να μπορούμε να δεχόμαστε ότι τα ζητήματά μας θα μπορούν να επιλύονται μόνο με βάση το Διεθνές Δίκαιο και τους κανόνες καλής γειτονίας και όταν διαφωνούμε να μην οδηγούμε τα πράγματα στα άκρα και να μην έχουμε εντάσεις, όπως αυτές που είχαμε στο πρόσφατο παρελθόν με υπαιτιότητα της Τουρκίας» αποτελεί πάγια επιδίωξη της Αθήνας.

Κυβερνητικές πηγές επαναβεβαιώνουν σε κάθε περίπτωση πως ζητήματα τα οποία έχουν να κάνουν με την εθνική κυριαρχία, την εθνική ακεραιότητα της χώρας, είναι ζητήματα τα οποία δεν πρόκειται ποτέ να μπουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από την ελληνική πλευρά, είναι εκτός της συζήτησης την οποία κάνουμε με την Τουρκία.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Ποιός καλεί τα έθνη σε «παγκόσμια ειρηνευτική σύνοδο»;

Τέτοια βλέπει ο Πούτιν και τον πιάνουν τα γέλια...

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι ανακοίνωσε χθες το βράδυ, στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ότι προετοιμάζει μια παγκόσμια ειρηνευτική σύνοδο και προσκαλεί σε αυτήν «όλους εκείνους που δεν ανέχονται οποιαδήποτε επιθετικότητα».

Ο Ουκρανός πρόεδρος είπε ότι εργάζεται για να διασφαλίσει πως, μετά την επίθεση της Ρωσίας στην Ουκρανία, καμία χώρα «δεν θα τολμήσει» να επιτεθεί σε άλλην.

Ο Ζελένσκι κατηγόρησε για άλλη μία φορά τη Ρωσία για «γενοκτονία».

Είπε επίσης ότι η Μόσχα προσπαθεί να μετατρέψει σε όπλα τα τρόφιμα και την ενέργεια. Χρησιμοποιώντας σαν όπλο την παγκόσμια έλλειψη τροφίμων στις αγορές, ελπίζει ότι θα της αναγνωρίσουν ως δικά της κάποια, αν όχι όλα, τα εδάφη που έχει καταλάβει.

«Πρέπει να δράσουμε ενωμένοι για να ηττηθεί» η Ρωσία, ώστε ο κόσμος να μπορέσει να επικεντρωθεί στις διεθνείς προκλήσεις που αντιμετωπίζει, συνέχισε.

«Ο κατακτητής πρέπει να επιστρέψει στη δική του γη», πρόσθεσε.

Αυτή ήταν η πρώτη δια ζώσης ομιλία του Ζελένσκι στη Γενική Συνέλευση μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, πέρσι τον Φεβρουάριο.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Άγριες καταστάσεις στην Ευρώπη: Το παράδειγμα της Βρετανίας όπου «τρίζουν» τα πάντα – ΒΙΝΤΕΟ

Τι μέλλει γενέσθαι;;;

«Αυτή η σπουδαία χώρα που κάποτε σεβόταν ο υπόλοιπος κόσμος φαίνεται να πηγαίνει στην κόλαση».

Αυτό αναφέρει η Βρετανίδα δημοσιογράφος, Nana Akua, και συνεχίζει:

Η αστυνομία καταρρέει! Το νομικό σύστημα καταρρέει!

Υπάρχει μια επιδίωξη του “καθαρού μηδέν” σε σχέση με τον άνθρακα. Με στόχο το 2050 και την προσδοκία των εργατικών ανθρώπων αυτής της χώρας θα δώσουν ό,τι χρειάζεται για να φτάσουν στον υψηλότερο ιερό στόχο, που αγνοεί τα βάσανα αυτών που εξορύσσουν τα ορυκτά».

Δείτε την συνέχεια, καθώς δεν είναι τυχαίο, πως σε όλα τα κράτη της Ευρώπης και γενικά του δυτικού κόσμου, υψώνονται φωνές που προειδοποιούν πως επέρχεται σήψη και παρακμή, η οποία θα οδηγήσει σε άγριες καταστάσεις:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

«Ό,τι αξίζει να γνωρίζετε, βρίσκεται εδώ»!!! Η τεράστια παγίδα στήθηκε και περιμένει τους πάντες, vid

Αυτό που επιδιώκεται οι περισσότεροι δεν θα το διακρίνουν...

Σε νέα του παρέμβαση, σε μία από αυτές τις “φωτισμένες” ομιλίες του, ο προβεβλημένος από το ίδιο το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF) «σατανικός» γκουρού Jagadish “Jaggi” Vasudev, γνωστότερος ως Sadhguru, κλήθηκε να σχολιάσει την καθημερινότητα των ανθρώπων, στους οποίους, θα προσφερθεί μια εναλλακτική πραγματικότητα από αυτήν που ζουν τώρα (ΕΔΩ)!

Βασικός στόχος είναι η προσκόλληση σε αυτόν εδώ τον κόσμο και τις ζωές που προσφέρει! Μάλιστα το λυπηρό είναι πως παρά την αδικία, τον σκοταδισμό και την απανθρωπιά που τον διέπει, οι άνθρωποι τον επιζητούν, δίχως σκέψη ότι μπορεί να υπάρχει κάτι καλύτερο: Το Φως που προσφέρει ο Χριστός! Η παγίδα έχει στηθεί!!!

Όπως είπε:

«Η 4η διάσταση του νου ονομάζεται chitta. Chitta σημαίνει ότι πρόκειται για αμιγή ευφυΐα.

Αν την αγγίξετε, τότε έχετε πρόσβαση σ’ αυτό που αναφέρεστε ως πηγή της δημιουργίας επειδή ίσως να σας έχουν ταΐσει κάθε είδους πράγματα: ”Ο Θεός είναι το τάδε”, ”Ο Θεός είναι αγάπη”, ”Ο Θεός είναι συμπόνοια”, ”Ο Θεός είναι φιλεύσπλαχνος”, οτιδήποτε.

Ας έρθει κάποιος, ας σταθεί στην άκρη της σκηνής, ας πει όποια προσευχή θέλει και να πέσει. Για να δούμε. Θα νιώσετε συμπόνοια ή ένα σπασμένο κόκκαλο (σ.σ. Γελoιοποίηση του Θεού και της Αλήθειας);

Όλα αυτά τα πράγματα έχουν επινοηθεί. Επειδή ό,τι στερείται κάποιος, θα αποδώσει εκείνη την ιδιότητα στην άποψή του περί του Θεού… Οι απόψεις σας περί του Θεού έχουν έρθει μόνο επειδή δεν γνωρίζετε πως έγινε όλη αυτή η δημιουργία…

Επειδή δεν έχετε μια απάντηση, την επινοήσατε (σ.σ. Ο Χριστός έχει μιλήσει για τον πραγματικό κόσμο του Φωτός και έχει ψέξει τον κόσμο για τον οποίο προσπαθούν όλους να μας πείσουν πως πρέπει να αποδεχθούμε τα άγχη του ως αληθινά και να μην αποζητούμε τίποτα άλλο)…

Επειδή είστε ανθρώπινα όντα, είπατε: ”Ένα μεγάλο ανθρώπινο ον κάθεται εκεί πάνω.” ”Πώς μπορεί να τα κάνει όλα αυτά;”, αν ρωτούσε κάποιος. ”Έχει 10 χέρια. Επομένως, κάνει πολλά πράγματα. Όχι όπως εσύ.” Οτιδήποτε. Αυτό είναι μια χαρά για τα παιδιά…

Αλλά ουσιαστικά, επειδή δε γνωρίζετε πως έγινε η δημιουργία, επινοείτε εξηγήσεις…

Πάρτε απλώς ένα λουλούδι, δώστε προσοχή σ’ αυτό, δώστε προσοχή σ’ ένα φύλλο ή σ’ ένα άτομο ή σ’ ένα μυρμήγκι. Το μόνο που θα δείτε είναι εκπληκτική ευφυΐα πέρα από οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε!!!!!

Οτιδήποτε αξίζει να γνωρίσετε βρίσκεται ακριβώς εδώ (γύρω μας) επειδή έχετε πρόσβαση στην πηγή της δημιουργίας (σ.σ. Επομένως αποδεχθείτε ό,τι σας προσφερθεί από αυτόν τον κόσμο, ακόμα και αν αυτό σκλαβώσει την ψυχή και το πνεύμα σας! Εκτός από τους πολιτικούς το σύστημα χρησιμοποιεί κι άλλους για να ξεγελαστούν οι άνθρωποι!!! Σε κάθε πόστο, σε κάθε χώρα, σε κάθε θρησκεία, σε κάθε κοσμοθεωρία! Κανείς τους δεν μιλάει για τα απλά λόγια του Χριστού, τα οποία δεν έχουν σχέση με ΚΑΜΙΑ θρησκεία του πλανήτη)»!!!!!!

Δείτε το ψέμα, καθώς καλό είναι να γνωρίζετε τον εχθρό σας, δεδομένου ότι ο εν λόγω «σοφός» συνομιλεί με πολιτικούς που αποφασίζουν για τις ζωές όλων…

photo freepik

Βαλκάνιος αγρότης βρίσκει Αμερικανούς στρατιώτες στα μέρη του: «Φύγετε, δεν σας θέλουμε» – ΒΙΝΤΕΟ

Χωρίς λόγια:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Τουρκικό μαχητικό μπήκε στο FIR Αθηνών λίγες ώρες πριν την συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν

Τουρκικές παραβιάσεις: Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, ένα αεροσκάφος τύπου ATR-72 του τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού πραγματοποίησε σήμερα, Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου, παράβαση του FIR Αθηνών. Η τουρκική προκλητικότητα παραμένει αμείωτη, ακόμα και παραμονή του ραντεβού Μητσοτάκη – Ερντογάν στην Νέα Υόρκη...

Ειδικότερα, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ), οι τουρκικές δυνάμεις προχώρησαν σε μία παράβαση του FIR Αθηνών στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο την Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου.

Υπενθυμίζεται ότι μόλις τη Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου, ένα τουρκικό αεροσκάφος επίσης του τύπου ATR-72, έκανε μία παραβίαση του εθνικού εναέριου χώρου και μία παράβαση του FIR Αθηνών στο βορειοανατολικό Αιγαίο.

Τουρκικές παραβιάσεις: Η ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ

ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ Κ.Ε.Κ. ΣΤΟ F.I.R. ΑΘΗΝΩΝ – ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ Ε.Ε.Χ. ΤΗΝ 19η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023

ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ : –

ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ : 1 ATR-72

ΣΥΝΟΛΟ Α/Φ : 1

ΟΠΛΙΣΜΕΝΑ : –

ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ : 1

ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ : –

ΕΜΠΛΟΚΕΣ : –

ΠΕΡΙΟΧΗ : Νοτιοανατολικό Αιγαίο

Το τουρκικό ATR-72 αναγνωρίστηκε και αναχαιτίστηκε, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.

intime

Γιαγιάδες μιλούν για τον… Κασσελάκη!!! Χιουμοριστικό ΒΙΝΤΕΟ ΕΠΟΣ

Χωρίς λόγια...

freepik

Moody’s: Αναβάθμισε έξι ελληνικές τράπεζες

Στην αναβάθμιση έξι ελληνικών τραπεζών - Alpha Bank, Attica Bank, Eurobank, Εθνικής, Παγκρήτιας και Πειραιώς - προχώρησε ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Moody's, σε συνέχεια της αναβάθμισης κατά δύο βαθμίδες του αξιόχρεου του ελληνικού δημοσίου την Παρασκευή.

Η αναβάθμιση κατά 1-2 βαθμίδες αφορά στο αξιόχρεο των μακροπρόθεσμων καταθέσεων των τραπεζών καθώς και στην αυτόνομη βασική πιστοληπτική αξιολόγηση τους, ενώ οι προοπτικές και για τις έξι τράπεζες είναι θετικές.

Ειδικότερα, το αξιόχρεο των μακροπρόθεσμων καταθέσεων των έξι τραπεζών αναβαθμίστηκε:

• Για την Alpha Bank στο Ba1 από Ba2,

• Για την Attica Bank στο Β3 από Caa1,

• Για την Eurobank στο Baa3 από Ba2,

• Για την Εθνική, επίσης στο Baa3 από Ba2,

• Για την Παγκρήτια στο Β2 από Β3 και

• Για την Πειραιώς στο Ba1 από Ba3

Σε ανακοίνωσή του, ο Moody’s σημειώνει ότι οι αναβαθμίσεις καθοδηγήθηκαν από τις διαρθρωτικές βελτιώσεις στην ελληνική οικονομία καθώς και από τις σημαντικές βελτιώσεις στα βασικά οικονομικά μεγέθη των τραπεζών. Αντανακλούν επίσης την άποψη του οίκου για τις καλές προοπτικές οι ελληνικές τράπεζες να διατηρήσουν τη σχετικά ισχυρή οικονομική επίδοσή τους την επόμενη διετία.

Βασικός μοχλός για τις αναβαθμίσεις είναι οι καλύτερες λειτουργικές και πιστωτικές συνθήκες στην Ελλάδα, δίνοντας ένα πιο υποστηρικτικό λειτουργικό περιβάλλον για τις ελληνικές τράπεζες.

Οι διαρθρωτικές βελτιώσεις και μεταρρυθμίσεις έχουν βελτιώσει την ανθεκτικότητα της οικονομίας σε σοκ, οδηγώντας στην πρόσφατη αναβάθμιση του κρατικού αξιόχρεου στο Ba1 (με σταθερές προοπτικές) από Ba3 (με θετικές προοπτικές), σημειώνει η ανακοίνωση.

Ως συνέπεια της αξιολόγησης αυτής, ο Moody’s αναβάθμισε το μακροοικονομικό προφίλ της Ελλάδας σε «moderate+» από «moderate-», το οποίο με τη σειρά του ασκεί ανοδική πίεση στα αυτόνομα πιστωτικά προφίλ και των έξι τραπεζών.

Παράλληλα, οι πιστωτικές συνθήκες στην Ελλάδα, αναφέρει ο οίκος, βελτιώθηκαν σημαντικά τα τελευταία χρόνια, με σημαντική μείωση των μη εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων (NPEs) τους σε περίπου 12,8 δις. ευρώ (ή 8,6% των συνολικών δανείων) τον Ιούνιο του 2023 από 47,2 δις. ευρώ (ή 30% των συνολικών δανείων) τον Δεκέμβριο του 2020.

«Αυτό βοήθησε επίσης τη δυνατότητα των τραπεζών να δίνουν δάνεια στην πραγματική οικονομία και την ικανότητα αποπληρωμής των πελατών τους», σημειώνει ο Moody’s, προσθέτοντας ότι πιστεύει πως «οι ελληνικές τράπεζες είναι τώρα καλύτερα προετοιμασμένες να αντιμετωπίσουν νέους μετωπικούς ανέμους και προκλήσεις που απορρέουν από τις πληθωριστικές πιέσεις και τα αυξημένα επιτόκια, τα οποία πιθανόν θα έχουν επίπτωση στους πιο ευάλωτους δανειολήπτες».

ΑΠΕ-ΜΠΕ/Intime

Ναγκόρνο Καραμπάχ: Στους 25 οι νεκροί, εκκενώθηκαν έξι κοινότητες

Ένας αυτονομιστής αξιωματούχος των υπηρεσιών ανθρωπίνων δικαιωμάτων στον θύλακα του Ναγκόρνο Καραμπάχ, ο Γκεγάμ Στεπανιάν, υποστήριξε απόψε ότι τουλάχιστον 25 άνθρωποι σκοτώθηκαν κατά τις επιχειρήσεις του αζέρικου στρατού στην περιοχή.

Σύμφωνα με τον Στεπανιάν, δύο από τα θύματα ήταν άμαχοι. Το πρακτορείο Reuters που μετέδωσε τη δήλωση δεν ήταν σε θέση να επαληθεύσει αυτήν την πληροφορία.

Λίγο νωρίτερα, ο ίδιος αξιωματούχος ανέφερε σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ ότι εκκενώθηκαν έξι κοινότητες. «Οι άμαχοι έξι κοινοτήτων του Αρτσάχ (σ.σ. η ονομασία με την οποία αποκαλούν το Ναγκόρνο Καραμπάχ οι αυτονομιστές) απομακρύνθηκαν» λόγω των στρατιωτικών επιχειρήσεων, έγραψε στην ανάρτησή του.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/freepik

Ο Ερντογάν κάλεσε τον Ο.Η.Ε. να αναγνωρίσει την ανεξαρτησία του ψευδοκράτους στην Κύπρο

Τι μεταδίδεται...

Στην ομιλία του στην Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ο Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κάλεσε την διεθνή κοινότητα να αναγνωρίσει την ανεξαρτησία της «Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου», όπως αποκάλεσε το ψευδοκράτος!

Επιπλέον ζήτησε να εγκαθιδρυθούν διπλωματικές, πολιτικές και οικονομικές σχέσεις με αυτό, όπως αναφέρει ανάρτησή του το Anadolu στο Χ.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Όταν ξεκίνησε να τρέχει κανείς δεν περίμενε να δει αυτό που ακολούθησε – ΒΙΝΤΕΟ

Απίστευτο...

scr

Αχτσιόγλου: «Αυτή η αθλιότητα τελειώνει εδώ – Να πάρει θέση ο Κασσελάκης» – ΒΙΝΤΕΟ έκπληξη!!!

Τι ακριβώς συνέβη εντός ΣΥΡΙΖΑ;;;

Aπάντηση στις «συστηματικές και συντονισμένες επιθέσεις» -όπως τις χαρακτήρισε- έδωσε η Έφη Αχτσιόγλου, τις οποίες υποστηρίζει ότι δέχεται το τελευταίο διάστημα λόγω του γεγονότος ότι διεκδικεί την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, δημοσιεύοντας μάλιστα ξαφνικό βίντεο στα social media.

photo intime

Τούρκος αναλυτής: Η ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο με τα Rafale και τα F-16 Viper άλλαξε υπέρ της Ελλάδας

Δείτε τι ειπώθηκε στην τουρκική τηλεόραση...

photo eurokinissi

Λιβύη: Εισαγγελική έρευνα για το τροχαίο δυστύχημα με τους πέντε νεκρούς

Τι μεταδίδεται...

Εντολή για την διερεύνηση των συνθηκών του τροχαίου που κόστισε την ζωή στρατιωτικών και πολιτών που μετείχαν σε ανθρωπιστική αποστολή στην Λιβύη , έδωσε η Εισαγγελία Πρωτοδικών στην Αστυνομία.

Με παραγγελία προς την Υποδιεύθυνση Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής και Ιδιοκτησίας, η Εισαγγελία ζητά να εξεταστεί στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας το τροχαίο, ώστε να εξακριβωθεί αν έχουν τελεστεί τυχόν αξιόποινες πράξεις.

Στην εισαγγελική παραγγελία αναφέρονται ενδεικτικά αδικήματα όπως αυτά που αφορούν ανθρωποκτονία κατά συρροή και σωματικές βλάβες κατά συρροή από πρόθεση ή και από αμέλεια.

ethnos. gr / eurokinissi

Ναγκόρνο Καραμπάχ-Γερμανία: Το Αζερμπαϊτζάν δεν τήρησε την υπόσχεσή του

Η υπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας Αναλένα Μπέρμποκ δήλωσε σήμερα ότι θα έχει συνομιλίες, στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, για την απόφαση του Αζερμπαϊτζάν να ξεκινήσει στρατιωτικές επιχειρήσεις στην περιοχή του Ναγκόρνο Καραμπάχ.

Νωρίτερα, από τη Νέα Υόρκη όπου βρίσκεται, η Μπέρμποκ είπε ότι το Αζερμπαϊτζάν δεν τήρησε την υπόσχεση που είχε δώσει να μην προσφύγει σε στρατιωτικά μέτρα και προέτρεψε το Μπακού να σταματήσει τους βομβαρδισμούς και να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.

Το Αζερμπαϊτζάν ξεκίνησε αυτήν την επιχείρηση, μια ενέργεια που θα μπορούσε να είναι ο προάγγελος ενός ακόμη πολέμου στην περιοχή του Καυκάσου, υποστηρίζοντας ότι είναι αναγκαία ώστε να αποκατασταθεί η συνταγματική τάξη και να εκδιωχθούν οι αρμενικές στρατιωτικές ομάδες.

«Η υπόσχεση του Μπακού να απόσχει από στρατιωτικές ενέργειες δεν τηρήθηκε. Το Αζερμπαϊτζάν πρέπει να σταματήσει αμέσως τους βομβαρδισμούς και να επιστρέψει στις διαπραγματεύσεις», είπε η Μπέρμποκ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/freepik

ΑΕΚ: Λοίμωξη ο Μουκουντί, χάνει την ευρωπαϊκή πρεμιέρα

Νέο πλήγμα για την ΑΕΚ, λιγότερο από 24 ώρες πριν «πετάξει» η αποστολή για την Αγγλία.

Ο Αρόλντ Μουκουντί έκανε εισαγωγή στο Ιατρικό Κέντρο λόγω λοίμωξης και ως εκ τούτου τίθεται νοκ-άουτ από την αναμέτρηση με τη Μπράιτον, που θα διεξαχθεί την Πέμπτη (21/9) στην πόλη της νότιας Αγγλίας.

Έτσι, μετά τον Ντομαγκόι Βίντα, ακόμα ένα βασικό στέλεχος της Ένωσης χάνει το πρώτο ματς των ομίλων του Europa League. Όσον αφορά τη συμμετοχή του στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό τη Δευτέρα (25/9), θα κριθεί από την κατάσταση του τις προσεχείς ημέρες. Θυμίζουμε ότι η αποστολή επιστρέφει το βράδυ της Παρασκευής (22/9), συνεπώς η επόμενη ομαδική προπόνηση θα γίνει το Σάββατο (23/9).

ΑΠΕ-ΜΠΕ/eurokinissi