Άρθρα

Ποιος πιστεύετε ότι τρόμαξε περισσότερο; Μια φάρσα που δεν θέλετε να σας κάνουν! (video)

Πρόκληση του Βεζούβιου: Αρχίζουν να διαβάζουν τους αρχαίους καμένους παπύρους!

Χρησιμοποιούν τομογραφία με ακτίνες Χ και Τεχνητή Νοημοσύνη.

Ένας παγκόσμιος διαγωνισμός για την αποκρυπτογράφηση των απανθρακωμένων κειμένων της βίλας των παπύρων – ενός αρχαίου ρωμαϊκού αρχοντικού που καταστράφηκε από την έκρηξη του Βεζούβιου – έχει αρχίσει να φέρνει αποτελέσματα καθώς ξεκίνησαν να διαβάζονται κάποια κείμενα.

Η λεγόμενη πρόκληση του Βεζούβιου ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια από τον επιστήμονα υπολογιστών Brent Seales στο Πανεπιστήμιο του Κεντάκι με την υποστήριξη επενδυτών της Silicon Valley. Το συνεχιζόμενο «κύριο σχέδιο» είναι να βασιστεί το προηγούμενο έργο του Seales και να διαβάσει και τους 1.800 περίπου απανθρακωμένους παπύρους από την αρχαία ρωμαϊκή βιβλιοθήκη, ξεκινώντας με ειλητάρια με την ένδειξη 1 έως 4.

Το 2023, το ετήσιο χρυσό βραβείο απονεμήθηκε σε μια ομάδα τριών μαθητών, οι οποίοι ανακάλυψαν τέσσερα αποσπάσματα που περιείχαν 140 χαρακτήρες – τις μεγαλύτερες εξαγωγές μέχρι τώρα. Οι νικητές είναι οι Youssef Nader, Luke Farritor και Julian Schilliger.

«Μετά από 275 χρόνια, ο αρχαίος γρίφος των παπύρων Herculaneum λύθηκε», αναφέρει ο ιστότοπος Vesuvius Challenge Scroll Prize.

«Αλλά η αναζήτηση για την αποκάλυψη των μυστικών των κυλίνδρων μόλις αρχίζει».

Κοιτάζοντας σήμερα έναν από αυτούς τους κυλίνδρους που μοιάζουν με κομμάτια κάρβουνο, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς θα μπορούσε να διαβαστεί.

Πράγματι, κανείς δεν μπορούσε να το διαχειριστεί για αιώνες.
Τα μαυρισμένα, τυλιγμένα έγγραφα ανακαλύφθηκαν για πρώτη φορά στην πόλη Herculaneum στα μέσα του 18ου αιώνα. Είχαν θαφτεί κάτω από 20 μέτρα (66 πόδια) «τσιμέντου» αφού ένας τεράστιος τοίχος από καυτή ηφαιστειακή λάσπη και τέφρα χτύπησε την πόλη το 79 μ.Χ.

Ενάντια στις πιθανότητες, πολλοί από τους κυλίνδρους γλίτωσαν. Απανθρακώθηκαν, αλλά επειδή ήταν θαμμένοι μακριά από τις επιδράσεις της αποσύνθεσης του αέρα, διατηρήθηκαν επίσης αξιοσημείωτα.

Δεδομένης της εξαιρετικά εύθραυστης κατάστασής τους, την οποία ορισμένοι επιστήμονες συγκρίνουν με τα φτερά μιας πεταλούδας, πολλά ειλητάρια δυστυχώς καταστράφηκαν σε προηγούμενες προσπάθειες να ξεδιπλωθούν.


Μόνο τώρα, με την έλευση της τομογραφίας με ακτίνες Χ και της μηχανικής μάθησης, μπορούν οι λέξεις τους να διαβαστούν.

Τον Οκτώβριο του 2023, αξιωματούχοι του Vesuvius Challenge ανακοίνωσαν ότι τα πρώτα γράμματα είχαν συλλεχθεί από ένα ειλητάριο Herculaneum.

Δύο φοιτητές είχαν εκπαιδεύσει ξεχωριστά το λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης , το οποίο συνέταξε για πρώτη φορά ο Seales, για να αναγνωρίζει τις πινελιές του μελανιού. Το έργο τους ανέδειξε τη λέξη «πορφύρας».


Αυτός ο νικητήριος κωδικός έγινε στη συνέχεια διαθέσιμος σε όλους τους ανταγωνιστές για αξιοποίηση.

Μέσα σε τρεις μήνες, λέξεις στα λατινικά και στα ελληνικά διαβάζονταν από τη μαυρίλα των παπύρων, σχεδόν ως δια μαγείας.

Η ομάδα με την πιο ευανάγνωστη υποβολή στο τέλος του 2023 περιελάμβανε και τους δύο προηγούμενους που βρήκαν τη λέξη «μωβ».

Μια γραμμή λέει: «Στην περίπτωση του φαγητού, δεν πιστεύουμε αμέσως ότι τα πράγματα που είναι σπάνια είναι απολύτως πιο ευχάριστα από αυτά που είναι άφθονα».

Ένας άλλος λέει: “…γιατί [δεν] απέχουμε από το να αμφισβητούμε κάποια πράγματα, αλλά να κατανοούμε/θυμόμαστε άλλα. Και ας είναι προφανές σε εμάς να λέμε αληθινά πράγματα, καθώς μπορεί συχνά να φαίνονταν προφανή!”

(photo: pixabay)

Άγιον Όρος: Ανακοίνωση για τον πολιτικό γάμο των ομόφυλων ζευγαριών

Τι ανακοινώθηκε

“Η θεσμοθέτηση «γάμου» μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου είναι ανατροπή του χριστιανικού γάμου και του θεσμού της οικογένειας και έχει απορριφθεί από την σύνολη εκκλησιαστική παράδοση και αντιμετωπίζεται με την μετάνοια, η οποία είναι αλλαγή τρόπου ζωής” τονίζεται, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Διπλή Ιερά Σύναξη του Αγίου Όρους για το νομοσχέδιο με τίτλο : “ισότητα στον πολιτικό γάμο” που αφορά τα ομόφυλα ζευγάρια, χθες στις Καρυές.

Στην έκτακτη διπλή ιερά σύναξη πήραν μέρος οι σαράντα ηγούμενοι και αντιπρόσωποι των μονών του Αγίου Όρους και τοποθετήθηκαν για το θέμα, εκδηλώνοντας τη “συμπαράσταση” τους “στην αγωνία και τον αγώνα της Εκκλησίας για την προστασία του πυρήνα της ανθρώπινης ζωής”.

“Ο καθένας μας προέρχεται από μια μητέρα και ένα πατέρα” σημειώνεται στην ανακοίνωση και υπογραμμίζεται ότι το σχέδιο νόμου “ενώ θέλει να διασφαλίσει την αρχή της ισότητος μέσω της σύναψης «γάμου» σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και ακόμη την προστασία από διακρίσεις , καταστρατηγεί θεμελιώδεις αρχές της ανθρώπινης υπάρξεως και θανατώνει την δυνατότητα της ζωής και της φυσιολογικής αναπτύξεως του παιδιού”.

“Διαλύεται όχι η ανθρώπινη οικογένεια, αλλά ολόκληρη η ανθρώπινη ύπαρξη” αναφέρεται μεταξύ άλλων και αφού υπογραμμίζεται ότι “είναι μεγάλο το έγκλημα”.

“Αυτός ο γάμος που προωθείται σήμερα, οδηγεί στο αδιέξοδο. Ετοιμάζονται πλάσματα τραυματισμένα, ανάπηρα. Σεβαστείτε την φύση του ανθρώπου. Αυτό που γεννήθηκε από τη μήτρα της μητέρας του, ανεξάρτητα φυλής, γλώσσας και πίστεως, έχει ανάγκη να το θηλάσει η μητέρα του”, επισημαίνεται.

Η Διπλή Ιερά Σύναξη του Αγίου Όρους ενθαρρύνει τις φωνές που προτρέπουν σε ψήφο κατά “συνείδηση ” και σημειώνει ότι η “βιασύνη” και η “επιμονή” για την ψήφιση του νομοσχεδίου “φανερώνει αδυναμία και είναι εις βάρος των ανθρώπων αυτών που υποτίθεται ότι θέλουν να προστατεύσουν”.

“Ενθαρρύνουμε και επαινούμε όσους προκρίνουν την φωνή της συνειδήσεως έναντι της τυχόν κομματικής πειθαρχίας και είμαστε συνοδοιπόροι εις τον αγώνα τους ” επισημαίνεται στην ανακοίνωση, που χαρακτηρίζει την επικείμενη νομοθετική ρύθμιση “επιχειρούμενη ύβρις” και “άρνηση της υπάρξεως του ανθρώπου” και συνεχίζει : ” Δεν θίγεται μόνο το ευαγγέλιο και η ελληνική κοινωνία. Αποδομείται το σύμπαν”.

“Σε Αυτόν θα προσκρούσουν όλοι αυτοί που θέλουν να αλλοιώσουν τη ζωή” σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση και επισημαίνεται: “Ίσως να μην αντιλαμβάνονται ότι όλη αυτή η βιασύνη και η επιμονή για την ψήφιση του νομοσχεδίου φανερώνει αδυναμία και είναι εις βάρος των ανθρώπων αυτών που υποτίθεται ότι θέλουν να προστατεύσουν. Μόνο από σεβασμό σε αυτούς τους ανθρώπους εκφράζουμε και τονίζουμε από σεβασμό σε αυτούς τους ανθρώπους εκφράζουμε και τονίζουμε με τρόπο εμφατικό τρόπο τις αρχές της ζωής”.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo freepik

Βέμπερ σε Μητσοτάκη: Κυριάκο, η Ελλάδα πέτυχε ένα αληθινό οικονομικό θαύμα 

Τι ειπώθηκε

«Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα και Νέα Δημοκρατία συνεχίζουμε δυνατά».

Αυτό είπε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, Μάνφρεντ Βέμπερ, στην εκδήλωση με θέμα «Ο Δρόμος προς την Ανάκαμψη», που συνδιοργάνωσαν η ΝΔ και το ΕΛΚ, στην Αθήνα.


Σε μία αποστροφή της ομιλίας του ο πρόεδρος του ΕΛΚ, Μάνφρεντ Βέμπερ, απευθυνόμενος προς τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη του είπε: «Κυριάκο, η Ελλάδα πέτυχε ένα αληθινό οικονομικό θαύμα υπό την ηγεσία σου».

intime

Βασιλακόπουλος για διαδίκτυο: «Δεν μπορεί να βγαίνει ο καθένας να λέει ό,τι θέλει» – ΒΙΝΤΕΟ

Χωρίς λόγια...

scr

A.I.: Τι σημαίνει η συμμετοχή της Ελλάδας στη Συμμαχία για τις Γλωσσικές Τεχνολογίες «ALT-EDIC»

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ

Με πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η Ελλάδα αποτελεί ένα από τα έντεκα ιδρυτικά μέλη της Συμμαχίας για τις Γλωσσικές Τεχνολογίες «ALT-EDIC», με στόχο η χώρα μας να συμμετέχει ενεργά στις ταχύτατες εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης και να υπάρχει ισότιμη ψηφιακή υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας. Πρόκειται για μια από τις πρώτες Κοινοπραξίες Ευρωπαϊκής Ψηφιακής Υποδομής (EDIC) με συντονίστρια τη Γαλλία, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Πολιτικής για την «Ψηφιακή Δεκαετία 2030» και έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση ύψους 24 εκατ. ευρώ μέσω του Προγράμματος «Ψηφιακή Ευρώπη 2023-2024».

Αποστολή του «ALT-EDIC» είναι να αναπτύξει μια κοινή ευρωπαϊκή υποδομή στις Γλωσσικές Τεχνολογίες, ιδιαίτερα στα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, όπως το ChatGPT και το GoogleGemini, ώστε να βελτιώσει την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα, να αυξήσει τα ευρωπαϊκά δεδομένα φωνής και κειμένου, δημιουργώντας τις συνθήκες που ευνοούν την οικονομία δεδομένων και υποστηρίζοντας συγχρόνως τη γλωσσική πολυμορφία και τον πολιτιστικό πλούτο της Ευρώπης.

Μέσω της συμμετοχής της η Ελλάδα στοχεύει, αξιοποιώντας τη χρήση αναβαθμισμένων γλωσσικών μοντέλων και υιοθετώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης, σε κλάδους όπως η Δημόσια Διοίκηση, ο τουρισμός, η πολιτιστική κληρονομιά και η Δικαιοσύνη, στην παροχή ακόμα πιο φιλικών και σύγχρονων υπηρεσιών για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Στο «ALT-EDIC» συμμετέχουν επίσης η Βουλγαρία, η Κροατία, η Ιρλανδία, η Ιταλία, η Λετονία, η Λιθουανία, οι Κάτω Χώρες, η Πολωνία και η Σλοβενία.

Οι ενέργειες προετοιμασίας για τη διαμόρφωση του πλάνου εργασιών και του καταστατικού της Κοινοπραξίας, υλοποιήθηκαν από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά».

Οι Κοινοπραξίες Ευρωπαϊκής Ψηφιακής Υποδομής (EDIC) είναι ένας νέος μηχανισμός για έργα πολλών χωρών, που επιτρέπει στα κράτη μέλη να συγκεντρώνουν χρηματοδότηση και άλλους πόρους με ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο και να εξασφαλίζουν κοινά πρότυπα διαλειτουργικότητας, προκειμένου να τα επενδύουν σε σημαντικά project ψηφιακού μετασχηματισμού.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Η συνέντευξη του Πούτιν άναψε «φωτιές» και στην Ελλάδα – ΒΙΝΤΕΟ

Απλά δείτε...

Η συνέντευξη του προέδρου της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν, στον Αμερικανό δημοσιογράφο, Τάκερ Κάρσλον, δεν έγινε αποδεκτή με καλό τρόπο από την διεθνιστική Δύση, ωστόσο την έχουν παρακολουθήσει εκατοντάδες εκατομμύρια δυτικοί πολίτες!

Αυτό γιατί αποκαλύφθηκε τόσο η αλήθεια των σχεδίων των διεθνιστών στην Ουκρανία και γενικά στον πλανήτη, όσο και η δυναμική της Ρωσίας, η οποία καλπάζει σε γεωστρατηγικό και γεωοικονομικό επίπεδο!

Φαίνεται πως η συνέντευξη αυτή άναψε «φωτιές» και στην Ελλάδα, καθώς σε ελληνικά ΜΜΕ έδειξαν αρκετά ενοχλημένοι σε σημείο που ακούστηκε ξανά η προ δύο ετών «ξαναζεσταμένη» ρητορική πως το σχέδιο της Ρωσίας απέτυχε στην Ουκρανία και πως δεν «παίρνει» στρατιωτικά τον Πούτιν να επιτεθεί σε χώρες του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη!

Επίσης ειπώθηκε πως η «αξιοπιστία του Πούτιν είναι μηδενική» σε σχέση με τον ισχυρισμό Πούτιν ότι η CIA ανατίναξε των αγωγό Nordstream! Δηλαδή η CIA, το ΝΑΤΟ και ο Λευκός Οίκος βρίθουν αξιοπιστίας;;;

Δείτε τα βίντεο:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-SPutnik pool

Ο Νετανιάχου λέει πως το Ισραήλ αναπτύσσει σχέδιο για εκκένωση των αμάχων από τη Ράφα και συντριβή της Χαμάς

Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου δήλωσε σήμερα πως έδωσε εντολή στον ισραηλινό στρατό να εκπονήσει ένα διττό σχέδιο για την εκκένωση αμάχων από τη Ράφα, στη νότια Γάζα και τη συντριβή των εναπομεινάντων ταγμάτων της Χαμάς, την ώρα που η πίεση της διεθνούς κοινότητας στο Ισραήλ αυξάνεται.

«Είναι αδύνατο να επιτευχθεί ο στόχος του πολέμου χωρίς να εξοντώσουμε τη Χαμάς και να αφήσουμε τέσσερα τάγματα της Χαμάς στη Ράφα» και αυτό απαιτεί επίσης «οι άμαχοι να απομακρυνθούν από τις εμπόλεμες ζώνες», επισημαίνει το γραφείο του Νετανιάχου σε ένα δελτίο τύπου.

Το Ισραήλ εξαπέλυσε σήμερα μια φονική αεροπορική επιδρομή εναντίον της Ράφα, της τελευταίας περιοχής του θύλακα όπου οι κάτοικοι της Γάζας έχουν βρει καταφύγιο, παρά τις επικρίσεις για την επίθεση από τον πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν και τις προειδοποιήσεις ανθρωπιστικών οργανώσεων για τον μεγάλο αριθμό νεκρών μεταξύ των Παλαιστινίων, εάν ο ισραηλινός στρατός προωθηθεί στην πόλη.

Η ανησυχία της διεθνούς κοινότητας σχετικά με την τύχη εκατοντάδων χιλιάδων εκτοπισμένων κατοίκων της Γάζας που έχουν βρει καταφύγιο στη Ράφα έχει αυξηθεί από τότε που το Ισραήλ απείλησε να πραγματοποιήσει χερσαία επίθεση εναντίον της πόλης, στα σύνορα με την Αίγυπτο.

Η Ουάσιγκτον είπε χθες πως δεν θα στηρίξει καμία ισραηλινή στρατιωτική επιχείρηση στη Ράφα χωρίς να έχει ληφθεί υπόψη η δεινή κατάσταση των αμάχων και ο Τζο Μπάιντεν περιέγραψε την απάντηση του Ισραήλ στις επιθέσεις της 7ης Οκτωβρίου της Χαμάς ως «υπερβολική».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: intime)

«Ήμουν απασχολημένος»! Το σημείο που ο Πούτιν έσκασε στα γέλια με τον Τάκερ για τον Nordstream και την CIA, vid

Δείτε:

scr

Ο σκύλος και το λουρί! Θα «κλάψετε» με την αντίδρασή του, vid

Δεν το σκέφτηκε ούτε στιγμή! Αυτό το ΒΙΝΤΕΟ πρέπει να το δείτε

Χωρίς σχόλια...

freepik

Τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι χρήστες του Messenger;

Τις τελευταίες ώρες...

Προβλήματα αντιμετωπίζουν οι χρήστες του Facebook και συγκεκριμένα στο Messenger, καθώς δεν μπορούν να κλείσουν τις συνομιλίες τους.

Τα προβλήματα εντοπίζονται κυρίως στη χρήστη της εφαρμογής σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και όχι σε κινητά, ενώ οι περισσότερες αναφορές συγκεντρώνονται από περιοχές της Αθήνας.

Παράλληλα, υπάρχουν επίσης χρήστες που αδυνατούν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους.

Το νέο αυτό τεχνικό ζήτημα προκύπτει μόλις μία εβδομάδα μετά από παρόμοια προβλήματα που αντιμετώπιζαν και πάλι οι χρήστες ηλεκτρικών υπολογιστών.

(newsbomb – pexels)

Μπαρτζώκας στα αποδυτήρια: «Δείξαμε τις δυνατότητές μας, το ταβάνι μας είναι πολύ υψηλό»

Τι δήλωσε μετά την νίκη με την Βαλένθια

«Θέλω να σας συγχαρώ. Όπως σας είπα και μετά την Μπάγερν, αυτό ήταν ένα σημείο καμπής για εμάς. Βγάλαμε προς τα έξω τις δυνατότητές μας, το ταβάνι μας είναι πολύ υψηλό. Προηγούμασταν σε όλο το παιχνίδι, όλοι συνέβαλαν στη νίκη αυτή, συγχαρητήρια και πάμε στο επόμενο ματς», είπε αναλυτικά ο Μπαρτζώκας στους παίκτες του.

eurokinissi

Ποινική δίωξη σε βάρος του 48χρονου που κατηγορείται για την δολοφονία του μουσικού στα Εξάρχεια

Ποινική δίωξη για τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση και της ληστείας ασκήθηκε σε βάρος του 48χρονου που συνελήφθη για το έγκλημα σε βάρος του 50χρονου μουσικού στα Εξάρχεια. 


Το αδίκημα της ληστείας αφορά όχημα που σύμφωνα με την δικογραφία πήρε ο κατηγορούμενος από γνωστό του στις 7 Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπόθεσης, ο 48χρονος επιβιβάστηκε, στην περιοχή του Τυρνάβου, στο όχημα του συντοπίτη του, για να πάει για ιατρικές εξετάσεις.

Όπως του καταλογίζεται, στη διαδρομή ανάγκασε τον οδηγό να κατέβει από το όχημα, πήρε το τιμόνι και ήρθε στην Αθήνα με το κλεμμένο όχημα. 


Η υπόθεση ανατέθηκε σε ανακριτή. 

(φωτο:freepik)

Κασσελάκης: «Έχουμε μία τεράστια προπαγάνδα» – Τι είπε για αγρότες, εκκλησία και ομόφυλους

Την υποστήριξή του στο αγροτικό κίνημα εξέφρασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, σε συνέντευξη του στην τηλεόραση TRT της Θεσσαλίας, λέγοντας πως οι αγρότες «έχουν απόλυτα δικαιολογημένα αιτήματα και είναι δίκαια αιτήματα».

   Ο Στ. Κασσελάκης αναφέρθηκε και πάλι στις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τη στήριξη των αγροτών που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, την κατάργηση του Ειδικού Φόρου στα καύσιμα και την έναρξη αντιπλημμυρικών έργων, τονίζοντας ωστόσο ότι είναι αναγκαία και η λήψη μακροπρόθεσμων μέτρων.

   «Δεν είναι δυνατόν αυτοί οι άνθρωποι να παίρνουνε ρίσκα μεγαλύτερα των επιχειρηματιών. Και να βλέπουν τα προϊόντα τους για τα οποία λαμβάνουν σεντς το κιλό να είναι ευρώ στο ράφι. Είναι άδικο αυτό. Υπάρχουν λύσεις. Και επίσης πρέπει να δημιουργήσουμε ένα νέο πρόγραμμα, ώστε η σχολάζουσα αγροτική γη να μπορεί να αναδιανεμηθεί. Όπως επίσης να μετατρέψουμε και τις εγγυήσεις για την αγροτική γη σε μια νέα τράπεζα Αγροτικής Ανάπτυξης », είπε χαρακτηριστικά, ενώ αναφέρθηκε και σε αλλά ζητήματα που απασχολούν τους αγρότες όπως τα κόκκινα δάνεια και η ανάγκη ρύθμισης οφειλών.

   Ερωτηθείς σχετικά με τη στήριξη των αγροτών στη ΝΔ, στις τελευταίες εκλογές, σχολίασε ότι «οι αγρότες προφανώς έχουνε μετανιώσει, όπως και πάρα πολλοί πολίτες που αισθάνονται προδομένοι από τη Νέα Δημοκρατία, που τους έλεγε για μειώσεις φόρων προεκλογικά και ξαφνικά βάζει χαράτσι, αντί να μπορεί να αντιμετωπίσει τη σπατάλη την τεράστια που υπάρχει και από τις απευθείας αναθέσεις της».

   Όσον αφορά, τη διαδικασία «αλλαγών» που ακολουθείται στο ΣΥΡΙΖΑ, παρέπεμψε στα 29 think tanks, τονίζοντας πως «αντί να έχουμε μια ομάδα μόνο 20 ατόμων οι οποίοι να ήταν γνωστοί από τους κομματικούς κύκλους και να πούμε, ορίστε εδώ οι τεχνοκράτες, αυτή τη στιγμή πήγαμε κατευθείαν στην κοινωνία» αλλά και στα ευρωψηφοδέλτια, σχολιάζοντας ότι «για πρώτη φορά στην ιστορία της Τρίτης Ελληνικής Δημοκρατίας, μπορεί κάποιος να διεκδικήσει θέση σε ευρωψηφοδέλτιο κόμματος χωρίς κομματικό κονέ». Ξεκαθάρισε, ωστόσο, ότι δεν επρόκειτο «αόριστη πρόσκληση» καθώς βασίζεται στις «αξίες» που πρεσβεύει ο ΣΥΡΙΖΑ.

   Στο πλαίσιο αυτό επισήμανε ότι η ΝΔ ότι δεν θα μπορούσε να υιοθετήσει την αντίστοιχη «τομή», γιατί «είναι συστημική». «Χρωστάνε 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε τράπεζες, δανεικά και αγύριστα. Η επιβίωσή τους βασίζεται στον έλεγχο των μηχανισμών», υπογράμμισε, αντιπαραβάλλοντας πως «ο Στέφανος Κασσελάκης και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι τελείως ανεξάρτητοι».

   «Εγώ εμπιστεύομαι την κοινωνία. Εμπιστεύομαι την κρίση της. Δεν φοβάμαι να πω ότι δεν έχω ανάγκη να ελέγχω τα πράγματα και να δώσω αυτή την εξουσία στην κοινωνία. Είμαι σίγουρος ότι θα πετύχει αυτό. Αυτό πάει να πει πρόοδος. Αυτό πάει να πει προοδευτική παράταξη. Και γι’ αυτό πιστεύω ότι εμείς θα είμαστε η αυτοδύναμη, ανεξάρτητη, μεγάλη, προοδευτική παράταξη του τόπου, που θα κυβερνήσει», είπε χαρακτηριστικά.

   Εξάλλου, ο Στ. Κασσελάκης αρνήθηκε ότι «παλεύει» για να «κυριαρχήσει», ξεκαθαρίζοντας: «Παλεύω για να μπορεί ο αδύναμος συμπολίτης μου να έχει φωνή. Αυτό θέλω. Είμαι το τελευταίο άτομο το οποίο είναι κολλημένο στην καρέκλα. Κυριολεκτικά δεν έχω πάρει ένα ευρώ από αυτή τη χώρα. Ούτε από το κόμμα μου. Και ούτε το έχω ανάγκη. Εμένα με ενδιαφέρουν οι συμπολίτες μου στη χώρα την οποία αγαπώ».

   Όσον αφορά το νομοσχέδιο για τα πανεπιστήμια, τόνισε πως «αυτό το οποίο πάνε να κάνουν είναι μια κοροϊδία». «Το λένε στο δήθεν όνομα της ποιότητας, λες και είναι ένας μπουφές που πας να πάρεις παιδεία, να παραγγείλεις, αντί να έχουμε μια απλή λογική», είπε και συνέχισε:

   «Ποια είναι η απλή λογική: Γιατί, γιατί ποιο λόγο δεν σπουδάζουμε τα ελληνόπουλα στην Ελλάδα και βάζουμε αυθαίρετους κανόνες, δήθεν ελάχιστες βάσεις εισαγωγής και διώχνουμε τα παιδιά έξω; Είδατε τι έγινε με τα νοσοκομεία, που έχουν αφήσει να αποδομηθεί το δημόσιο νοσοκομείο, ιδιωτικές κλινικές και αλιεύουν ασθενείς που γίνονται πελάτες».

   «Δεν θα έρθει ούτε Harvard, ούτε Yale, τίποτα δεν θα έρθει στην Ελλάδα από αυτά. Θα γίνει μια περιστρεφόμενη πόρτα διαπλοκής, στην οποία μπαίνει κάποιος με ένα ιδιωτικό πτυχίο, δήθεν με κριτήρια, λες και η Ελλάδα μπορεί ξαφνικά να ελέγξει κάτι αξιοκρατικά στη χώρα μας», υπογράμμισε ο Στ. Κασσελάκης, ενώ δεν παρέλειψε να χαρακτηρίσει το νομοσχέδιο και «αντισυνταγματικό», τονίζοντας ότι «το βασικό είναι ότι η δημόσια Παιδεία και η έρευνα μαζί με τη δημόσια Παιδεία, είναι μοχλός ανάπτυξης και αξιοκρατίας στη χώρα μας».

   «Είναι το μόνο πράγμα, η είσοδος στα πανεπιστήμια, που δουλεύει αξιοκρατικά στη χώρα μας. Το έχουμε συνειδητοποιήσει αυτό; Και μετά βγαίνεις στην αγορά εργασίας και χάνονται όλα. Χάνονται όλα, είναι το ποιους ξέρεις. Τι περιμένουμε από τη χώρα μας; Δηλαδή το ένα αξιοκρατικό πράγμα πάμε να το καταστρέψουμε και αυτό, αντί να επενδύσουμε σε δημόσια πανεπιστήμια και στα περιφερειακά;», είπε, ενώ ξεκαθάρισε πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα ψηφίσει «όχι» στο νομοσχέδιο «γιατί όταν κάποιος σε κοροϊδεύει, του λες όχι». «Να γίνουν αυτές οι δωρεές στα δημόσια πανεπιστήμια. Να δώσουμε χώρο για συμπράξεις, για αυτονομία στον προϋπολογισμό. Εκεί να γίνουν οι δωρεές, αντί να φτιάχνουμε πανεπιστήμια δήθεν για παραπάνω εναλλακτικές λύσεις», συμπλήρωσε, κάνοντας λόγο παράλληλα για ανάγκη στήριξης των ευάλωτων φοιτητών που σπουδάζουν στην περιφέρεια, σε πανεπιστήμιο.

   «Όταν σπαταλάς 15 δισεκατομμύρια ευρώ σε απευθείας αναθέσεις, θέλεις να μου πεις ότι δεν μπορείς να βρεις λίγα εκατομμύρια να στηρίξεις τα δημόσια πανεπιστήμια; Είναι θέμα φιλοσοφίας, πολιτικής βούλησης, οικονομικής ανεξαρτησίας», ανέφερε ο Στ. Κασσελάκης, ενώ σημείωσε επίσης πως «υπάρχει μια τεράστια διαφορά» μεταξύ εκείνου και του Κυριάκου Μητσοτάκη, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «εκείνος είναι από τζάκι». «Κι όταν είσαι από τζάκι, το σύστημα οι μηχανισμοί είναι αυτό το οποίο σε διατηρεί. Εγώ θέλω να τα αλλάξω όλα. Και στο κόμμα μου και στην Ελλάδα. Διότι δεν είναι δυνατόν να έχουμε ελληνόπουλα στη χώρα μας που φεύγουν έξω για να επιβιώσουν», είπε και προσέθεσε: « Έχουμε ένα τεράστιο οικονομικό θέμα στη χώρα μας. Τεράστιο. Το οποίο είναι ότι ο Έλληνας πολίτης δεν μπορεί να διαπρέψει στην Ελλάδα. Και αυτό πρέπει να αλλάξει ριζικά, από την πρωτοβάθμια Παιδεία, τη δευτεροβάθμια Παιδεία, την τριτοβάθμια Παιδεία».

   Αναφορικά με τη θέση της Εκκλησίας για το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια, είπε: «Το θεωρώ λυπηρό το να υπάρχει η ρητορική μίσους, ειδικά στην Εκκλησία. Η Εκκλησία, το δόγμα μας, η πίστη μας είναι για την αγάπη στον συνάνθρωπο. Είναι ότι είμαστε όλοι πλάσματα του Θεού. Άρα, θα έλεγα ειλικρινά ότι δεν νομίζω ότι εκφράζουν τη χριστιανική πίστη αυτές οι απόψεις. Αλλά, συγχρόνως, εμείς είμαστε στην πολιτική κι εμείς έχουμε υποχρέωση να δώσουμε σε κάθε παιδί αυτού του τόπου τη δυνατότητα να μπορεί να ζήσει, όπως και να μπορεί να είναι χαρούμενο να πάει μπροστά. Αυτός είναι ο σκοπός μου. Τα υπόλοιπα, όλοι θα κριθούν από τη στάση τους».

   Συνεχίζοντας, ο Στ. Κασσελάκης είπε πως «υπάρχει τρόπος η Εκκλησία, ο χριστιανισμός να έχει έναν θετικό ρόλο στην ιστορία του ελληνικού έθνους από δω και πέρα», ξεκαθαρίζοντας, ωστόσο, ότι αυτό δεν σημαίνει ότι αλλάζει η στάση του όσον αφορά στους «διακριτούς ρόλους Εκκλησίας και Κράτους». «Αυτό το έχω πει από την αρχή, από τη καμπάνια μου προεκλογικά και παραμένει η βούλησή μου και τώρα. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα χωρίς να έχουμε διακριτούς ρόλους Εκκλησίας και Κράτους», υπογράμμισε.

   Κληθείς να σχολιάσει το περιστατικό στα ΕΕΕΚ Καλλιθέας, επανέλαβε αυτό που έγραψε στην ανάρτησή του ότι «εάν ήταν μια δωρεά κάποιου από τη Νέα Δημοκρατία ή κάποιου από τους χορηγούς της προπαγάνδας της Νέας Δημοκρατίας, θα ήταν ένα ολόκληρο πανηγυρικό πράγμα».

   «Έχουμε μία τεράστια προπαγάνδα, έναν μηχανισμό προπαγάνδας της Νέας Δημοκρατίας. Έχουν προσπαθήσει εδώ και μήνες να αποδομήσουν τον χαρακτήρα μου. Έχουν αποτύχει, θα αποτύχουν. Δεν έχω τίποτα να κρύψ, εν αντιθέσει με πολλούς στην κυβέρνηση, και είμαι εδώ για να είμαι χρήσιμος στην κοινωνία», τόνισε.

   Όσον αφορά, τέλος, το επικριτικό ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου, σημείωσε: «Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτά τα ζητήματα του κράτους δικαίου, της ελευθερίας του Τύπου, της Δικαιοσύνης είναι σημαντικά, ταυτοτικά ζητήματα για τη δημοκρατία μας. Δεν μπορούμε να υπερηφανευόμαστε ότι είμαστε η γενέτειρα της Δημοκρατίας, να παραπονούμαστε σε πολιτικούς για τη λειτουργία του κράτους και συγχρόνως να έχουμε παραίτηση, όταν, να το πω λιανά, ξεφτιλιζόμαστε στην Ευρώπη».

   «Πρέπει οι Ελληνίδες και οι Έλληνες να καταλάβουν ότι αυτό το οποίο έχει γίνει στο Ευρωκοινοβούλιο είναι ντροπή για το έθνος μας. Και χρειάζεται να το αναδείξουν, πρέπει να είναι ξεκάθαρο το μήνυμά τους στην κυβέρνηση, ότι αυτό είναι απαράδεκτο. Δικαιούμαστε καλύτερη μοίρα. Αξίζουμε καλύτερα από το να καταδικαζόμαστε από ευρωπαϊκούς θεσμούς. Αξίζουμε καλύτερα», προσέθεσε, ενώ κατέληξε με μια αναφορά στα ζητήματα της περιφέρειας:

   « Είναι ηθικό ζήτημα για τη χώρα μας στη Δυτική Μακεδονία να μπορέσει να αντιστραφεί η φυγή πληθυσμού και στη Θεσσαλία να μπορεί να σταθεί ο αγροτικός κόσμος στα πόδια του. Είναι δυο ειδικά ζητήματα για δυο περιφέρειες της χώρας που είναι πάρα πολύ αδικημένες από το κράτος».

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Λουτσέσκου-ΠΑΟΚ: Μπήκαν οι υπογραφές για τριετή ανανέωση συμβολαίου

Έκλεισε οριστικά η ανανέωση του συμβολαίου του Ραζβάν Λουτσέσκου στην “ασπρόμαυρη” ΠΑΕ.

Ο ΠΑΟΚ έφτασε σε οριστικό deal με τον Ραζβάν Λουτσέσκου για την ανανέωση της συνεργασίας τους μέχρι το 2027.

Ο Ρουμάνος τεχνικός έφτασε το μεσημέρι της Παρασκευής στα γραφεία της ομάδας στην Τούμπα, για να βάλει την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο και να ανακοινωθεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες η συνάντησή του με ανθρώπους της ΠΑΕ διήρκησε περίπου μία ώρα.

Το νέο του συμβόλαιο λήγει το καλοκαίρι του 2027!

Είναι και επίσημα ο προπονητής με τις περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία του “δικεφάλου του Βορρά”, κατακτώντας ένα πρωτάθλημα τη σεζόν 2018-19, καθώς και δύο Κύπελλα, το 2017-18 αλλά και το 2018-19.

Eurokinissi photo

Κυβέρνηση: Να επεκταθεί ΠΑΝΤΟΥ η κάρτα εργασίας

Την επιδίωξη της κυβέρνησης για την επέκταση της ψηφιακής κάρτας εργασίας σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς της επαγγελματικής δραστηριότητας,

με τρόπο στοχευμένο στις ιδιαιτερότητες του κάθε κλάδου, επιβεβαίωσε η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, μιλώντας σε εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη οι Σύνδεσμοι Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) και Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ), υπό την αιγίδα του υπουργείου.

«Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας προστατεύει τους εργαζόμενους από την αδήλωτη και υποδηλωμένη εργασία και τους εργοδότες από τον αθέμιτο ανταγωνισμό, σηματοδοτώντας την είσοδο του εργασιακού κόσμου στην ψηφιακή εποχή.

Πρόκειται για εργαλείο υγιούς ανταγωνισμού που εξασφαλίζει ότι η αγορά εργασίας λειτουργεί με κανόνες που ισχύουν για όλους και εφαρμόζονται από όλους. Επιδίωξή μας, η επέκταση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας σε όλους τους τομείς της επαγγελματικής δραστηριότητας με τρόπο μεθοδικό και στοχευμένο στις ιδιαιτερότητες του κάθε κλάδου.

Σκοπός μας, η δημιουργία νέων και καλά αμειβόμενων θέσεων εργασίας και η ενίσχυση των επιχειρήσεων ώστε να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές. Στόχος όλων μας, η οικονομική αλλά και κοινωνική ανάπτυξη του τόπου μας» επισήμανε η κα Μιχαηλίδου, παρούσας και της γενικής γραμματέως Εργασιακών Σχέσεων, Άννας Στρατινάκη.

Στη βιομηχανία η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας αρχίζει από την 1η Απριλίου φέτος. 

ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi

Απόλυση τριών δικαστών: Λεπτομέρειες που σοκάρουν – «Χυδαιολογίες και απειλές»

Η 65μελής Πειθαρχική Ολομέλεια του Αρείου Πάγου υπό την πρόεδρό της Ιωάννα Κλάπα-Χριστοδουλέα και με τη συμμετοχή της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου Γεωργίας Αδειλίνη, απέλυσε οριστικά από το δικαστικό σώμα, 3 δικαστές (δυο εφέτες και μια πρωτοδίκη),

σε έναν ειρηνοδίκη επέβαλε χρηματικό πρόστιμο στέρησης αποδοχών 3 μηνών, ενώ αυτοπαραιτήθηκαν 3 δικαστές. Παράλληλα, απορρίφθηκε το αίτημα απόλυσης δυο δικαστών και αναβλήθηκε η υπόθεση μιας πρωτοδίκου.

    Ειδικότερα, ιδιαίτερα απασχόλησε την Ολομέλεια η υπόθεση εφέτη που υπηρετούσε στην Ήπειρο. Και αυτό γιατί μπήκε σε σούπερ μάρκετ αγόρασε προϊόντα αξίας 14 ευρώ, περίπου, και πήγε στο ταμείο φωνάζοντας συγχρόνως ότι είναι φορέας του κορονοϊού και παρακάμπτοντας τη σειρά των πελατών οι οποίοι ήταν εμπρός από το ταμείο, πλήρωσε τα προϊόντα, βγήκε από το σούπερ μάρκετ και μπήκε στο αυτοκίνητο του μάρκας Audi, το οποίο δεν είχε πινακίδες κυκλοφορίας και ήταν σταθμευμένο έξω από το κατάστημα. Όπως διαπιστώθηκε μεταγενέστερα, οι πινακίδες ήταν στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου.

   Η συμπεριφορά του εφέτη προκάλεσε πανικό και αναστάτωση στο κατάστημα και ο υπεύθυνος του σούπερ μάρκετ κάλεσε την Αστυνομία και κατέφθασε περιπολικό με δύο άνδρες της ΕΛΑΣ.

   Οι αστυνομικοί ζήτησαν να τους δώσει ταυτότητα και άδεια οδήγησης. Ο εφέτης αρχικά αρνήθηκε και στην συνέχεια, αντί της άδειας οδήγησης του αυτοκινήτου, έδωσε στους αστυνομικούς παλιά άδεια οδήγησης μοτοποδηλάτου.

   Όταν οι αστυνομικοί τον ρώτησαν για τον λόγο που βρισκόταν μέσα στο αυτοκίνητο, εκείνος απάντησε με χυδαίες εκφράσεις. Παράλληλα, επανειλημμένα αρνήθηκε να βγει από το αυτοκίνητο, λέγοντας ότι μόνο εισαγγελέας μπορεί να τον βγάλει και απευθυνόμενος στους αστυνομικούς, τους είπε «θα δείτε τι θα πάθετε».

   Κάποια στιγμή, ξαφνικά, ο εφέτης βγήκε από το αυτοκίνητο και οι αστυνομικοί προσπάθησαν να τον ακινητοποιήσουν, αλλά εκείνος αντέδρασε και τον έριξαν στο έδαφος και του φόρεσαν χειροπέδες. Την στιγμή που του περνούσαν τις χειροπέδες ο δικαστής φώναζε: «Ψάξτε, έχω ναρκωτικά». Κατά τη μικροσυμπλοκή αυτή τραυματίστηκε ελαφρά ο ένας εκ των αστυνομικών στο χέρι και μετά το περιστατικό οδηγήθηκε στο τοπικό Κέντρο Υγείας. Οι αστυνομικοί τον έβαλαν στο περιπολικό και πηγαίνοντας προς το Αστυνομικό Τμήμα, ο εφέτης τους έλεγε χυδαιότητες και τους απειλούσε. Στο Αστυνομικό Τμήμα έγιναν γνωστά τα στοιχεία του, όπως και η επαγγελματική του ιδιότητα και με εντολή εισαγγελέα αφέθηκε ελεύθερος.

    Να σημειωθεί, ότι στον εφέτη και κατά το παρελθόν (2021) του είχε επιβληθεί πειθαρχική ποινή προσωρινής παύσης 6 μηνών για απρεπή συμπεριφορά, εντός και εκτός υπηρεσίας.

   Η αρεοπαγίτης εισηγήτρια της υπόθεσης, ανέφερε ότι ο εν λόγω εφέτης «δεν έχει συναίσθηση των βασικών υποχρεώσεών του ως δικαστικού λειτουργού και στερείται του απαιτούμενου για δικαστικό λειτουργό ήθους, ενώ θίγει σοβαρά το κύρος του ίδιου και της Δικαιοσύνης» και εισηγήθηκε την οριστική απόλυσή του.

   Από την πλευρά του, ο εφέτης ισχυρίστηκε στην Ολομέλεια, ότι είχε βγάλει τις πινακίδες κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και τις είχε στο παρμπρίζ, επειδή «ήθελε να βάψει τις προσόψεις του αυτοκινήτου», ενώ αρνήθηκε ότι έχει διαπράξει κάποιο αδίκημα. 

   Σε ερώτηση της προέδρου της Ολομέλειας για το που αποδίδει ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι στράφηκαν εναντίον του, εκείνος απάντησε ότι η συμπεριφορά τους ήταν προβοκατόρικη, ήταν πράκτορες και προσπάθησαν να τον εμφανίσουν ως επικίνδυνο.

    Ακόμη, ανέφερε ότι έχει διατελέσει ανακριτής και ξέρει τι διαδικασίες ακολουθούν οι αστυνομικοί οι οποίοι παρανομούν και ότι ο αστυνομικός που κτύπησε κατά τη σύλληψή του αυτοτραυματίστηκε. Με ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας, ο εφέτης απολύθηκε οριστικά από το δικαστικό σώμα.

   Την ίδια στιγμή, κατά πλειοψηφία 54 υπέρ και 11 κατά, απολύθηκε γυναίκα εφέτης λόγω των υπέρμετρων καθυστερήσεων και αδικαιολόγητων απουσιών, σε σημείο να επέλθει παραγραφή αδικημάτων σε υπόθεση σωματικής βλάβης, ενώ χρειάστηκε 2 χρόνια και 3 μήνες για να θεωρήσει μια απόφαση. Οι καθυστερήσεις σε διαφορετικές δικαστικές περιόδους κυμάνθηκαν από 65 έως 150 υποθέσεις, ενώ άλλες υποθέσεις που χειριζόταν μεταχρεώθηκαν σε συναδέλφους της. Κατά το παρελθόν είχε 15 πειθαρχικές αγωγές και τις έχουν επιβληθεί οι πειθαρχικές ποινές επίπληξης και προσωρινής παύσης.

   Η πρόεδρος του Αρείου Πάγου επισήμανε ότι ο προϊστάμενος του Εφετείου στο οποίο υπηρετεί, της είπε ότι δεν χρεώνει στην εν λόγω εφέτη υποθέσεις για να μην ταλαιπωρεί τον κόσμο με τις καθυστερήσεις της, ενώ από την πλευρά της η κ. Αδειλίνη επισήμανε ότι έχει αποδειχθεί η υπηρεσιακή της ανεπάρκεια, καθώς παραγράφονται στα χέρια της υποθέσεις και δεν σώζεται πλέον η κατάσταση. Έτσι, για τους λόγους αυτούς τάχθηκε υπέρ της απόλυσής της.

   Ακόμα, ομόφωνα απολύθηκε λόγω ανεπάρκειας (καθυστερήσεις) πρωτοδίκης ο οποίος είχε επί σειρά ετών καθυστερήσεις μεγάλου αριθμού υποθέσεων, που κατά διαφορετικά δικαστικά έτη κυμαινόντουσαν από 50 έως 240, όπως καθυστέρηση και 17 βουλευμάτων. Επίσης, του αφαιρέθηκαν 635 υποθέσεις, οι οποίες χρεώθηκαν σε συνάδελφους του. 

   Η κ. Κλάπα επισήμανε ότι οι Δικηγορικοί Σύλλογοι στις περιοχές που υπηρέτησε ήταν σε απόγνωση λόγω των καθυστερήσεων. Ακόμη, η πρόεδρος του Αρείου Πάγου είπε: «Τι να κάνουμε, δεν μπορεί να ασκήσει τα καθήκοντά του», κάτι που επανέλαβε η κ. Αδειλίνη κατά την πρότασή της προς την Ολομέλεια.

   Ακόμη, η Ολομέλεια κατά πλειοψηφία (58 έναντι 7), αποφάσισε να μην απολυθεί ειρηνοδίκης λόγω καθυστερήσεων, αλλά ομόφωνα αποφάσισε να του επιβληθεί χρηματικό πρόστιμό ίσο με τις αποδοχές τριών μηνών.

    Του αποδόθηκε ότι είχε μικρό αριθμό δημοσιεύσεων και ενδεικτικά αναφέρθηκε ότι μέσα σε δύο χρόνια είχε δημοσιεύσει μόνο 12 αποφάσεις, ενώ του είχαν αφαιρεθεί 32 δικογραφίες και είχαν χρεωθεί σε άλλον συνάδελφό του.

   Η πρόεδρος του Αρείου Πάγου Ιωάννα Κλάπα- Χριστοδουλέα τόνισε κατά την Πειθαρχική Ολομέλεια του Ανωτάτου Πολιτικού Δικαστηρίου απευθυνόμενη στον ειρηνοδίκη: «Ο πολίτης δεν θέλει λόγια, θέλει να πάρει την απόφαση στα χέρια του και οι καθυστερήσεις στην έκδοση αποφάσεων είναι αρνησιδικία».

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Δεν μπορούσε να συγκρατηθεί! vid

Έπος:

freepik photo

Ύψωσαν κρεμάλες με τα πρόσωπα πολιτικών!! «Βράζει» η Ευρώπη, vid

Δεν κάνουν πίσω οι αγρότες.

Όπως διαβάσατε νωρίτερα, Πολωνοί αγρότες απέκλεισαν σήμερα δρόμους σε όλη τη χώρα και σε συνοριακά περάσματα με την Ουκρανία ξεκινώντας έτσι μια γενική απεργία που θα διαρκέσει ένα μήνα με στόχο να διαμαρτυρηθούν κατά των πολιτικών της ΕΕ και της έλλειψης κυβερνητικών ενεργειών για την προστασία της εργασίας τους.

Ακολουθώντας τον “παλμό” των κινητοποιήσεων σε Βέλγιο, Γαλλία και Γερμανία, οι Πολωνοί αγρότες κατέβηκαν στους δρόμους φωνάζοντας κατά της «πράσινης συμφωνίας», η οποία -όπως οι ίδιοι καταγγέλλουν- θα οδηγήσει σε αφανισμό των πρωτογενή τομέα της γηραιάς ηπείρου.

Τα υβριστικά συνθήματα κατά των πολιτικών έδιναν και έπαιρναν.

Μάλιστα στην πολωνική πόλη Bydgoszcz, αγρότες, μιμούμενοι τους Γερμανούς διαδηλωτές, έφτιαξαν μια αγχόνη.

Οι κούκλες που έχουν κρεμάσει έχουν τα πρόσωπα της προέδρου της Κομισιόν, Ούρσουλας Φον Ντερ Λάιεν, του Πολωνού υφυπουργού Γεωργίας, Michal Kolodziejczak και του Επιτρόπου Γεωργίας της ΕΕ Janusz Wojciechowski.

Αγχνόνες εμφανίστηκαν και σε άλλα μέρη της Ευρώπης καθώς η οργή κατά των πολιτικών αυξάνεται:

απεμπε-EPA photo