Άρθρα

Ποια τα οφέλη από την κατανάλωση κολοκυθόσπορων – Βοηθούν στην απώλεια βάρους;

Οι κολοκυθόσποροι είναι νόστιμοι και πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά. Έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωσή τους προσφέρει μία σειρά από οφέλη για την υγεία όπως ότι ρυθμίζει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, ότι ενισχύει την καρδιαγγειακή υγεία ή ακόμα ότι μειώνει τον κίνδυνο για συγκεκριμένους τύπους καρκίνου.

Κολοκυθόσποροι και απώλεια βάρους


Οι κολοκυθόσποροι αποτελούν μια καλή πηγή συστατικών που θεωρούνται ότι ενισχύουν την απώλεια βάρους όπως είναι οι φυτικές ίνες, η πρωτεΐνη και τα ακόρεστα λιπαρά οξέα.

Σε μελέτη που διήρκεσε 6 μήνες και στην οποία συμμετείχαν 345 ενήλικες οι οποίοι ακολουθούσαν μία διατροφή με λίγες θερμίδες, έδειξε ότι η πρόσληψη φυτικών ινών προάγει την απώλεια βάρους, ανεξάρτητα από τις θερμίδες ή οποιοδήποτε άλλο θρεπτικό συστατικό της τροφής. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην αίσθηση της πληρότητας, αποτρέποντας έτσι την υπερκατανάλωση τροφής. Να σημειώσουμε ότι ½ φλιτζάνι κολοκυθόσπορων χωρίς τα κελύφη περιέχει 5 γραμμάρια φυτικές ίνες, ενώ ½ φλιτζάνι κολοκυθόσποροι με το κέλυφος έχει 1,5 γραμμάρια.

Η πρωτεΐνη είναι ένα ακόμα συστατικό – κλειδί στην απώλεια βάρους. Παρατείνει την αίσθηση κορεσμού, μειώνοντας έτσι τα τσιμπολογήματα μέσα στη μέρα.

Τηρήστε το μέτρο
Οι σπόροι κολοκύθας είναι ένας θρεπτικό σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που μπορεί να βοηθήσει στην υποστήριξη της απώλεια βάρους. Από την άλλη έχει σχετικά υψηλή θερμιδική αξία και θα πρέπει και σε αυτήν την περίπτωση να θυμάστε ότι το κλειδί είναι το μέτρο.

Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι ½ φλιτζάνι κολοκυθόσποροι χωρίς κέλυφος έχει περίπου 415 θερμίδες και 356 γραμμάρια λίπους.

Πώς να εντάξετε τον κολοκυθόσπορο στη διατροφή σας
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να εντάξετε στη διατροφή σας τον κολοκυθόσπορο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές ιδέες :

Σκέτους ή σε mix με ξηρούς καρπούς
Σε σαλάτες
Σε ψωμί, κέικ ή muffins
Σε ένα μπολ με γιαούρτι, γάλα ή δημητριακά.
Σε smoothies
Στο αβοκάντο τοστ
Έχετε επίσης υπόψη ότι ο κολοκυθόσπορος περιέχει φυτικό οξύ το οποίο μπορεί να επηρεάσει την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό.

(με πληροφορίες από mothersblog. gr – Healthline. com / photo: pixabay)

Αλλοδαποί με χρήμα (από επιδόματα) και ανέσεις! Όταν τους τα κόψουν τι θα γίνει;; vid

Αυτά συμβαίνουν σε όλη την Ευρώπη μαζικά εδώ και χρόνια:

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-ANSA photo

«Ανίερη η συνέντευξη Πούτιν»: Όταν αυτοί ενοχλούνται, κάτι καλό συμβαίνει, vid

Η ιστορική συνέντευξη Πούτιν είχε πολλούς αποδέκτες εκτός Ρωσίας.

Ο αντίκτυπός της ήταν τεράστιος, όπως εξάλλου δείχνει η σοκαριστική της απήχηση, καθώς σε περίπου 36 ώρες μόνο από το επίσημο κανάλι του Τάκερ Κάρλσον στο Twitter συγκέντρωσε 178 εκατομμύρια προβολές!!

Στη συντριπτική τους πλειονότητα πρόκειται για πολίτες εκτός Ρωσίας, που ειδικά στη Δύση είχαν μία μοναδική ευκαιρία να ακούσουν κατά το δυνατόν αφιλτράριστα τι λέει και η πλευρά του Πούτιν.

Η αντιδράσεις, έτσι όπως εκφράστηκαν από τους πολιτικούς-«μαριονέτες 3ης κατηγορίας» σε Ευρώπη και Αμερική ήταν σφοδρές.

Οι ηγέτες της Γερμανίας, Βρετανίας και του Καναδά έκαναν λόγο για «ψέματα», «γελοία συνέντευξη» και «παραπληροφόρηση», βγαίνοντας μπροστά στις κάμερες φανερά ενοχλημένοι.

Μάλιστα ο ίδιος ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, Τζον Κίρμπι, είπε ευθέως στους Αμερικανούς να «μην πιστέψουν ούτε λέξη από όσα λέει ο Ρώσος πρόεδρος»!

Το απόσπασμα από άρθρο του πρώην Βρετανού πρωθυπουργού, Μπόρις Τζόνσον, είναι ενδεικτικό:

«Σε όλο τον κόσμο, ο κόσμος παρακολουθεί αυτή τη γελοία συνέντευξη με τον Βλαντιμίρ Πούτιν που διεξήγαγε ο Τάκερ Κάρλσον, και δεν πρέπει να πέφτουμε σε αυτόν τον ιστό ψεμάτων πάνω απ’ όλα στην ιδέα ότι ο Πούτιν είναι κατά κάποιο τρόπο προορισμένος να πετύχει στην Ουκρανία. Αντίθετα, είναι καταδικασμένος σε αποτυχία.

Ο Κάρλσον δεν έκανε δύσκολες ερωτήσεις στον Πούτιν. Ενήργησε σαν θαυμαστής του. Δεν είδαμε ποτέ ξανά τέτοια επίδειξη δουλοπρέπειας σε έναν τύραννο. Ο Κάρλσον ήταν απλά ένα μέσο για να εξαπολύσει ο Πούτιν την προπαγάνδα του στις ΗΠΑ. Εύχομαι ο Αμερικανικός λαός να μπορέσει να δει καθαρά μέσα από αυτή τη παρωδία της ανίερης συνέντευξης»:

απεμπε-EPA-Japan pool photo

Σοκ στη Βαρκελώνη: Άνδρας περπατούσε και χτυπούσε όποια γυναίκα έβλεπε μπροστά του!

Επίθεση εναντίον ανυποψίαστων γυναικών που περίμεναν τον συρμό εξαπέλυσε ένας άνδρας σε σταθμό του μετρό της Βαρκελώνης, στην Ισπανία.

Οι επιθέσεις έγιναν, σύμφωνα με τη Daily Mail, το πρωί της Παρασκευής και συγκεκριμένα, στις 09:55, στον σταθμό Camp de l’Arpa στη γραμμή πέντε του μετρό της Βαρκελώνης ενώ πλάνα από κάμερα κλειστού κυκλώματος δείχνουν τον δράστη να μπαίνει στην αποβάθρα, να περπατά και ξαφνικά να αρχίζει να χτυπά όποια γυναίκα ήταν μπροστά του.

Όταν οι υπόλοιποι επιβάτες συνειδητοποίησαν τι συνέβαινε, δεν πρόλαβαν να τον εμποδίσουν να χτυπήσει βίαια και μια κοπέλα, η οποία φορούσε ακουστικά και κοίταζε το κινητό της, ενώ περίμενε την άφιξη του συρμού. Μάλιστα, το χτύπημα που της κατάφερε ήταν τόσο δυνατό που η κοπέλα σωριάστηκε στο έδαφος. Όπως μεταδίδει η Daily Mail, η νεαρή γυναίκα φέρεται να υπέστη διάτρηση τυμπάνου.

Ο δράστης προσπάθησε να διαφύγει όταν τον κυνήγησαν κάποιοι από τους επιβάτες, ενώ τον συνέλαβαν λίγο αργότερα φύλακες ασφαλείας του Οργανισμού Μεταφορών της Βαρκελώνης (TBM) και τον παρέδωσαν στους άνδρες της αστυνομίας της Καταλονίας, της Mossos d’Esquadra.

Η αστυνομία διερευνά αν ο δράστης ήταν υπό την επήρεια ποτού ή ναρκωτικών ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο είχε επιτεθεί και σε άλλες γυναίκες στο μετρό πριν κατέβει στην πλατφόρμα όπου άρχισε να χαστουκίζει και να σπρώχνει γυναίκες που ήταν μπροστά του. Ο άνδρας λέγεται επίσης, ότι περπατούσε και έβριζε όσους τον κατηγόρησαν για αυτά που έκανε.

Στο μεταξύ, εκπρόσωπος της αστυνομίας επιβεβαίωσε, σήμερα το πρωί, τις επιθέσεις προτρέποντας συγχρόνως άλλα πιθανά θύματα να εμφανιστούν. «Χθες το βράδυ συλλάβαμε έναν άνδρα για επίθεση σε πολλές γυναίκες στο σταθμό του μετρό Camp de l’Arpa στη Βαρκελώνη. Ερευνούμε αν υπάρχουν περισσότερες γυναίκες που δέχθηκαν επίθεση. Αν πέσατε θύμα, αναφέρετέ το σε οποιοδήποτε αστυνομικό τμήμα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

(με πληροφορίες από protothema. gr / photo: pixabay)

Τουρκία: Η στιγμή της ένοπλης επίθεσης σε συγκέντρωση υποψήφιου Δημάρχου, vid

Ένοπλη επίθεση σε προεκλογική συγκέντρωση του υποψηφίου δημάρχου του κυβερνώντος Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚΡ) σημειώθηκε στις 16:30 (15:30 ώρα Ελλάδας) το απόγευμα στην περιοχή Κιουτστούκτσεκμετζε, δήμος που βρίσκεται στα δυτικά της Κωνσταντινούπολης.

Κατά την επίθεση τραυματίστηκε μία γυναίκα 22 ετών.

Η επίθεση κατά της προεκλογικής δραστηριότητας του υποψηφίου δημάρχου του Κιουτστούκτσεκμετζε, Αζίζ Γενίαϊ, έγινε με μακρύκαννο όπλο και πιστόλι, σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών, Αλί Γερλίκαγια.

Ο Μουράτ Κουρούμ, υποψήφιος του ΑΚΡ για τον Μητροπολιτικό Δήμο της Κωνσταντινούπολης, στον οποίο υπάγεται ο περιφερειακός δήμος του Κιουτστούκτσεκμετζε, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημειώνει: «Καταδικάζω την επίθεση που πραγματοποιήθηκε με μακρύκαννα όπλα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας του υποψηφίου δημάρχου του Κιουτστούκτσεκμετζε, Αζίζ Γενίαϊ. […] Αυτές οι απειλές κατά της δημοκρατίας μας δεν θα μας βγάλουν ποτέ, μα ποτέ, από το δρόμο μας».

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Ρώσοι: Αποτρέψαμε επίθεση με drone εναντίον εμπορικών φορτηγών πλοίων στη Μαύρη Θάλασσα 

Η Ρωσία ανακοίνωσε σήμερα πως απώθησε μια ουκρανική επίθεση με ντρόουν εναντίον «εμπορικών πλοίων μεταφοράς» χθες το βράδυ στο νοτιοδυτικό τμήμα της Μαύρης Θάλασσας,

μια σημαντική αρτηρία για τις εξαγωγές σιτηρών και πετρελαίου από τις δύο χώρες.

Σε μια ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην εφαρμογή Telegram, το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας αναφέρει πως η Ουκρανία αποπειράθηκε αυτό που χαρακτήρισε «μια τρομοκρατική επίθεση εναντίον ρωσικών εμπορικών πλοίων μεταφοράς με τη χρήση ημι-καταδυόμενων ναυτικών ντρόουν».

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, ρωσικά περιπολικά σκάφη και πολεμικά αεροσκάφη απέτρεψαν την επίθεση, καταστρέφοντας ένα ουκρανικό ναυτικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος με πυρά πυροβολικού και εξουδετερώνοντας τα υπόλοιπα με συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου. Κανένα ρωσικό εμπορικό ή στρατιωτικό πλοίο δεν υπέστη ζημιές, τονίζεται.

(απεμπε – φωτο:pexels)

Ούτε τον Τάκερ ξέρουν; Ελληνικό…σαρδάμ με φόντο τη συνέντευξη Πούτιν, vid

Το είπε λάθος το όνομα του Αμερικανού δημοσιογράφου ο ρεπόρτερ και κανείς δεν τον διόρθωσε!

Δείτε:

Eurokinissi photo

Επικές στιγμές που “έπιασε” η κάμερα! Εντυπωσιακό video

Στα δικαστήρια Πειραιά τα τέσσερα άτομα που συνελήφθησαν για κατοχή όπλων και εκρηκτικών

Στα δικαστήρια Πειραιά υπό αυστηρά μέτρα ασφαλείας, οδηγήθηκαν το μεσημέρι τα τέσσερα άτομα που συνελήφθησαν από την Αστυνομία για κατοχή όπλων και εκρηκτικών σε Πειραιά, Πέραμα και Αθήνα.

Οι συλληφθέντες το πρωί του Σαββάτου οδηγήθηκαν στην Ευελπίδων, ωστόσο εκτιμήθηκε ότι αρμόδια είναι τα δικαστήρια Πειραιά κι έτσι μεταφέρθηκαν στον αρμόδιο εισαγγελέα εκεί.

Η ΕΛ.ΑΣ αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι ο ένας συλληφθείς έχει απασχολήσει στο παρελθόν για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση, ενώ οι υπόλοιποι για -κατά περίπτωση- επικίνδυνη σωματική βλάβη, παράβαση των νόμων περί όπλων, περί αθλητισμού (κατοχή εκτοξευτήρα φωτοβολίδων) και περί ντόπινγκ και για βιασμό.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Θεοχάρης: Τα έσοδα από την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής θα επιστρέφονται στους πολίτες

Στην Πάτρα βρέθηκε νωρίτερα σήμερα ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Χάρης Θεοχάρης.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, στην Πάτρα ο Υφυπουργός είχε ένα πυκνό πρόγραμμα διαδοχικών συναντήσεων με τη διοίκηση και στελέχη της τοπικής ΔΟΥ, κατόπιν με εκπροσώπους του οικονομικού και επιχειρηματικού κλάδου, όπως το διοικητικό συμβούλιο και μέλη του Οικονομικού Επιμελητηρίου, του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας κ.ά. Επίσης, ο κ. Θεοχάρης επισκέφθηκε την έδρα του τελωνείου Πατρών, όπου και είχε εκτενή διάλογο με στελέχη της υπηρεσίας.

Τι δήλωσε:

«Η παρουσία μου διά ζώσης στην Πάτρα εντάσσεται στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, ως Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, να βρισκόμαστε σε διαρκή επαφή τόσο με τις οικονομικές υπηρεσίες, και ίσως ιδιαίτερα την ΑΑΔΕ, αλλά κυρίως με τους συμπολίτες μας στην πραγματική καθημερινότητα. Διότι είναι πολύ σημαντικό για το Υπουργείο να παρακολουθεί άμεσα το τι συμβαίνει στην αγορά, καθώς η εφαρμογή μιας σειράς από πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης στον οικονομικό και φορολογικό τομέα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Εννοώ μεταρρυθμίσεις που έχουμε εισάγει π.χ. για τα τιμολόγια και την υποχρεωτική καταχώρησή τους στην πλατφόρμα myDATA, την καθολική χρήση POS στη λιανική και τη διασύνδεσή τους με τις ταμειακές κ.λπ. Προσπαθούμε, λοιπόν, να έχουμε σαφή εικόνα, ανά πάσα στιγμή, για το πώς λειτουργούν στην πράξη τα νέα εργαλεία και συστήματα, τα οποία βεβαίως μας βοηθούν στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, ενώ φυσικά θέλουμε να βλέπουμε τον αντίκτυπό τους, τα προβλήματα που ενδεχομένως ανακύπτουν κατά την εφαρμογή τους. Άλλωστε, μόνον έτσι θα μπορέσουμε, στην πράξη και ‘πάνω στη βράση’ -όπως το λέει ο ελληνικός λαός- να δώσουμε λύσεις.

Πιστεύω πως κανένας πλέον δεν δικαιολογείται να επιμένει σε οποιαδήποτε αντίδραση κατά του νομοσχεδίου, ιδιαίτερα μετά από τις βελτιώσεις και τροποποιήσεις που ενσωματώσαμε ως αποτέλεσμα της δημόσιας διαβούλευσης. Μάλιστα, κάποιες από αυτές τις αλλαγές ζητήθηκαν από τους δικηγόρους. Ο νέος φορολογικός νόμος είναι λογικός και είναι αναλογικός. Είναι δίκαιος, πάνω από όλα, διότι θέτει επιτέλους ένα τέρμα στην αντιμετώπιση μισθωτών και συνταξιούχων σαν υποζύγια, εφόσον ήταν εντελώς άδικο το να πληρώνουν αυτοί υψηλότερους φόρους κατά μέσον όρο από ό,τι οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Άρα το νέο φορολογικό πλαίσιο είναι δίκαιο διότι αξιοποιεί την κοινή εμπειρία. Η φορολογική μεταρρύθμιση, όπως και η συμμόρφωση όλων μας με το νόμο, αποτελούν συνταγματική επιταγή.

Καλούμε τους δικηγόρους να σταματήσουν την αποχή από το λειτούργημά τους. Στερείται ουσίας η αντίδραση σε αυτό το νομοσχέδιο. Τώρα είναι η ώρα να εστιάσουμε σε άλλες δράσεις, οι οποίες έχουν αρχίσει να εφαρμόζονται. Και όταν η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής φέρει αποτελέσματα, τα επιπλέον έσοδα του κράτους θα επιστρέφονται στους πολίτες, είτε ως κοινωνικό κράτος με περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες είτε ως μειωμένοι φορολογικοί συντελεστές προς όφελος ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας».

(ΦΩΤΟ:intime)

Τραμπ για Μπάιντεν: “Δε νομίζω ότι ξέρει ότι είναι ζωντανός!”

Σε ομιλία του ο Ντόνταλντ Τραμπ ανέφερε:

“Αν δεν κατηγορηθεί (ο Μπάιντεν), αυτό εξαρτάται από αυτούς, τότε όμως ούτε εγώ θα έπρεπε να κατηγορηθώ. Αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από επιλεκτική δίωξη του πολιτικού αντιπάλου του Μπάιντεν, που αυτός είμαι εγώ. Και δεν ξέρω αν είναι ο Μπάιντεν (που τα κάνει αυτά) γιατί δε νομίζω ότι ξέρει ότι είναι ζωντανός.”

(photo: eurokinissi)

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο τρολ από αυτόν τον πιγκουίνο, vid

Δείτε τι κάνει!

scr

Δείτε τι…«θαύματα» κάνουν με απλά drones, vid

Κρήτη: 72 μετανάστες εντοπίστηκαν στα ανοιχτά των Καλών Λιμένων

Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση στα νότια της Κρήτης, μετά τον εντοπισμό στα ανοιχτά των Καλών Λιμένων 72 μεταναστών που επέβαιναν σε πλοιάριο, οι οποίοι σύμφωνα με τις πληροφορίες, περισυνελέγησαν από πλοίο του πολεμικού ναυτικού.

Αυτή την ώρα γίνεται η αποβίβασή τους στους Καλούς Λιμένες, ενώ ήδη στην περιοχή σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Φαιστού Αντώνη Κωνσταντουλάκη, βρίσκονται μέλη του Ερυθρού Σταύρου για τις πρώτες βοήθειες, αστυνομικοί και λιμενικοί, όπως και τα λεωφορεία που θα τους μεταφέρουν σε χώρο στο Ηράκλειο.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

EES: Αυτοματοποιημένος έλεγχος με Ψηφιακά Δαχτυλικά Αποτυπώματα από τα τέλη του 2024

Αρχικά αυτό θα γίνει για τους νόμιμους μετανάστες τρίτων χωρών. Αργότερα θα σκανάρονται οι πάντες ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ για να πάνε οπουδήποτε;

Τι είναι το αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου των εισόδων και εξόδων (Entry/Exit System, EES).

Τι αναφέρεται στην επίσημη σελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το EES:

“Το σύστημα εισόδου/εξόδου (EES) θα είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα πληροφορικής για την καταγραφή ταξιδιωτών από τρίτες χώρες, τόσο κατόχους βίζας βραχείας διαμονής όσο και ταξιδιώτες που δεν έχουν υποχρέωση θεώρησης, κάθε φορά που διασχίζουν εξωτερικά σύνορα της ΕΕ. Το σύστημα θα καταχωρεί το όνομα του ατόμου, τον τύπο του ταξιδιωτικού εγγράφου, τα βιομετρικά δεδομένα (δαχτυλικά αποτυπώματα και τραβηγμένες εικόνες προσώπου) και την ημερομηνία και τον τόπο εισόδου και εξόδου, με πλήρη σεβασμό των θεμελιωδών δικαιωμάτων και της προστασίας των δεδομένων.

Θα καταγράφει επίσης τις αρνήσεις εισόδου. Το EES θα αντικαταστήσει το ισχύον σύστημα χειροκίνητης σφράγισης διαβατηρίων, το οποίο είναι χρονοβόρο, δεν παρέχει αξιόπιστα δεδομένα για τις συνοριακές διελεύσεις και δεν επιτρέπει τον συστηματικό εντοπισμό ατόμων που υπερβαίνουν τη διαμονή τους (ταξιδιώτες που έχουν υπερβεί τη μέγιστη διάρκεια της εξουσιοδοτημένης διαμονής τους).

Η ΕΕΑ θα συμβάλει στην πρόληψη της παράτυπης μετανάστευσης και θα συμβάλει στην προστασία της ασφάλειας των ευρωπαίων πολιτών. Το νέο σύστημα θα βοηθήσει επίσης τους καλόπιστους υπηκόους τρίτων χωρών να ταξιδεύουν πιο εύκολα, ενώ παράλληλα θα εντοπίζει πιο αποτελεσματικά τους παραμονές καθώς και περιπτώσεις απάτης εγγράφων και ταυτότητας. Επιπλέον, το σύστημα θα επιτρέψει την ευρύτερη χρήση αυτοματοποιημένων συνοριακών ελέγχων και συστημάτων αυτοεξυπηρέτησης, τα οποία είναι πιο γρήγορα και πιο άνετα για τον ταξιδιώτη.

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για τη λειτουργική διαχείριση συστημάτων πληροφορικής μεγάλης κλίμακας στον χώρο ελευθερίας, ασφάλειας και δικαιοσύνης (eu-LISA) είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τη διαχείριση του συστήματος.”

Οι αντιδράσεις από τον δήμαρχο του Λονδίνου

Οι υπήκοοι τρίτων χωρών που θα εισέρχονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα υποβάλλονται από τα τέλη του 2024 σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου των εισόδων και εξόδων (Entry/Exit System, EES).

Αυτή η κεντρική βάση δεδομένων θα περιλαμβάνει ιδίως τις φωτογραφίες προσώπου και τα ψηφιακά δακτυλικά αποτυπώματα του ταξιδιώτη.

Ο δήμαρχος του Λονδίνου Σαντίκ Καν εξέφρασε σήμερα την ανησυχία του για το «τρομερό σήμα» που θα έστελνε στον κόσμο το «χάος» που ενδέχεται να επικρατήσει στον σιδηροδρομικό σταθμό St Pancras, όπου φθάνει το Eurostar, όταν τεθεί σε ισχύ ένα νέο σύστημα ελέγχου των εισόδων και εξόδων από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τον περασμένο μήνα μια βρετανική κοινοβουλευτική επιτροπή είχε προειδοποιήσει για τις σημαντικές καθυστερήσεις, έως και 14 ώρες σύμφωνα με τα μέλη της, που το σύστημα EES θα μπορούσε να προκαλέσει στα σύνορα.

Και ιδιαίτερα στον σιδηροδρομικό σταθμό του Λονδίνου St Pancras, όπου καταφθάνουν τα τρένα Eurostar, ένα απαραίτητος σιδηροδρομικός σύνδεσμος για τη βρετανική πρωτεύουσα.

«Όπως είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα, αυτοί οι νέοι έλεγχοι στη μετά τη Brexit εποχή θα προκαλέσουν χάος στον St Pancras, με μείωση των υπηρεσιών και ουρές αναμονής ενδεχομένως τεράστιες για τους επιβάτες στις ώρες αιχμής», επισήμανε σήμερα με ανησυχία, σε ένα δελτίο τύπου, ο Εργατικός δήμαρχος του Λονδίνου Σαντίκ Καν.

Ο ίδιος κάλεσε την κυβέρνηση να «μην νίπτει τας χείρας της» για αυτήν την «άμεση συνέπεια του Brexit», που θα έστελνε «ένα τρομερό σήμα στους τουρίστες και τις επιχειρήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο», την ώρα που η βρετανική οικονομία μόλις που ανακάμπτει από τον αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19.

Η σιδηροδρομική εταιρεία Eurostar, όπως και η High Speed 1 (HS1), εταιρεία που εκμεταλλεύεται τη σιδηροδρομική γραμμή, η οποία συνδέει το Λονδίνο με την είσοδο της σήραγγας της Μάγχης, έχουν επίσης εκφράσει την ανησυχία τους.

Η Eurostar εκτιμά πως το νέο σύστημα σχεδιάστηκε αρχικά για τα αεροδρόμια παρά τους τερματικούς που βρίσκονται σε σιδηροδρομικούς σταθμούς.

Ο δήμαρχος του Λονδίνου υπολογίζει πως ο σιδηροδρομικός σταθμός St Pancras θα διαθέτει μόλις 24 γκισέ ελέγχου για το EES, που θα διατεθούν από τη γαλλική κυβέρνηση, «την ώρα που μοντέλα υποδεικνύουν πως θα χρειάζονται σχεδόν 50 τις ώρες αιχμής».

«Οι υπουργοί πρέπει επομένως να προσφέρουν στη HS1 και στην Eurostar κάθε στήριξη που χρειάζονται για να επιλύσουν αυτά τα προβλήματα επειγόντως. Οι μειώσεις υπηρεσιών και οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις απλά δεν αποτελούν επιλογή», επέμεινε ο Σαντίκ Καν.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Τσουκαλάς εναντίον Τούρκου προπονητή! Έπος από Μητσικώστα, vid

Δείτε:

scr

Κασσελάκης για Τέμπη: «Στην πραγματικότητα ήταν έγκλημα»

 «Υπάρχει εναλλακτική λύση και για την χώρα και για την περιφέρεια και για την κοινωνία» διαμήνυσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, από την Λάρισα όπου πραγματοποιείται το Περιφερειακό Συνέδριο Θεσσαλίας του κόμματος.

   Ο κ. Κασσελάκης ξεκίνησε τον εναρκτήριο χαιρετισμό του με αναφορά στο «έγκλημα των Τεμπών» και ζήτησε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων.

   Ξεκινώντας την τοποθέτησή του ανέφερε: «Είναι σημαντικό να αρχίσουμε με αναφορά στις ζωές που χάθηκαν στο δυστύχημα, που στην πραγματικότητα ήταν έγκλημα. Όλες οι ζωές όλων των Ελλήνων έχουν την ίδια αξία και οφείλουμε να τις σεβόμαστε. Το έγκλημα στα Τέμπη ήταν ο λόγος που αποφάσισα να κατέβω στη πολιτική με μια παράταξη που διοίκησε την χώρα σωστά. “Δεν φταίει η κακιά η ώρα, φταίει η κακιά η χώρα”, έλεγε τότε η νεολαία.

Στην πορεία προς τις εκλογές ο κ. Μητσοτάκης κατάφερε, χρησιμοποιώντας τους ακριβούς του επικοινωνιολόγους και την τεράστια προπαγάνδα, να πείσει την νεολαία ότι φταίει η κακιά η ώρα. Όμως οι Ελληνίδες και οι Έλληνες αξίζουν καλύτερα. Δεν είναι δυνατόν να ξεχνάμε 57 ζωές, δεν μπορούμε να ξεχνάμε τις ζωές που χάθηκαν από αντιπλημμυρικά έργα που δεν έγιναν ποτέ, δεν είναι δυνατόν να ξεχνάμε τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη από στήριξη».

   Συνεχίζοντας ανέφερε ότι «αξίζουμε μία καλύτερη χώρα» και πρόσθεσε ότι «το θέμα είναι πώς σηκώνουμε ανάστημα απέναντι σε μία τεράστια προπαγάνδα και σε μία τεράστια αλαζονεία που φαίνεται όταν ο πρωθυπουργός λέει ότι αυτό (το δυστύχημα των Τεμπών) κρίθηκε στο ζύγι του 41%. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι βαθιά λαϊκό και το μόνο ανεξάρτητο κυβερνητικό κόμμα στην χώρα. Αυτή είναι η δύναμή μας. Το κόμμα μας ανήκει στα μέλη του που εξέλεξαν έναν ανεξάρτητο πρόεδρο, όσο και αν αυτό δεν το θέλει η προπαγάνδα της ΝΔ. Πέντε μήνες τώρα προσπαθούν να δολοφονήσουν τον χαρακτήρα μου και πέντε μήνες το μόνο που καταφέρνουν είναι να εκθέσουν τον εαυτό τους».

   Ο κ. Κασσελάκης αναφέρθηκε στις νομοθετικές παρεμβάσεις του ΣΥΡΙΖΑ στην Βουλή και στην ευρωβουλή και στην επικοινωνιακή ανάδειξη θεμάτων και υπογράμμισε την ανάγκη για αξιοποίηση ιδεών και παράλληλα να ξέρει ο κόσμος ότι υπάρχει εναλλακτική λύση.

   Έκανε αναφορά στο αγροτικό, λέγοντας ότι «οι αγρότες βιώνουν μία τεράστια αδικία, πουλάνε προϊόντα κάτω από το κόστος παραγωγής. Οι αγρότες είναι η πρώτη γραμμή της οικονομίας, βιώνουν μια τεράστια ανασφάλεια. Δεν είναι δίκαιο και δεν είναι βιώσιμο. Οι προτάσεις μας είναι κοστολογημένες». Συνεχίζοντας, αναφέρθηκε στην δημόσια Παιδεία, σημειώνοντας ότι «η ρύθμιση που φέρνει η κυβέρνηση εισάγει τον θεσμό του franchising, αντί να αναπτύσσουμε τα διαμάντια δημόσια πανεπιστήμια που έχουμε, να στηρίξουμε τα ξενόγλωσσα προγράμματα, να κάνουμε συμπράξεις με ξένα πανεπιστήμια». Αναρωτήθηκε «πού είναι η κοινή λογική και πόση προπαγάνδα χρειάζεται κάποιος για να κυβερνά με την δική του πολιτική ατζέντα ενάντια στην λαϊκή βούληση».

   Υποστήριξε τέλος, πως «ό,τι πάνε να κάνουν στην Παιδεία το έχουν κάνει με την ιδιωτικοποίηση στην Υγεία».

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

“Πράσινο Διάδρομο” χωρίς αυτοκίνητα στον Πύργο του Άιφελ σχεδιάζει η δήμαρχος του Παρισιού…

Ο στόχος είναι η απομάκρυνση των αυτοκινήτων από την περιοχή του Πύργου του Άιφελ για τη δημιουργία ενός Πράσινου Διαδρόμου, αλλά η δήμαρχος του Παρισιού, Αν Ινταλγκό δυσκολεύεται να πείσει τους Παριζιάνους και την αστυνομία για την αναμόρφωση μιας από τις πιο πολυσύχναστες περιοχές της Πόλης του Φωτός. Λίγες μέρες μετά το δημοψήφισμα για τον […]

Ο στόχος είναι η απομάκρυνση των αυτοκινήτων από την περιοχή του Πύργου του Άιφελ για τη δημιουργία ενός Πράσινου Διαδρόμου, αλλά η δήμαρχος του Παρισιού, Αν Ινταλγκό δυσκολεύεται να πείσει τους Παριζιάνους και την αστυνομία για την αναμόρφωση μιας από τις πιο πολυσύχναστες περιοχές της Πόλης του Φωτός.

Λίγες μέρες μετά το δημοψήφισμα για τον τριπλασιασμό των τελών στάθμευσης για τα SUV (θυμηθείτε ΕΔΩ), στο κέντρο του Παρισιού, η δήμαρχος Αν Ινταλγκό αιφνιδίασε ανακοινώνοντας την πρόθεσή της να προχωρήσει στην υλοποίηση ενός νέου πρότζεκτ για την εκδίωξη των αυτοκινήτων και τη δημιουργία ενός συνεχούς κήπου μεταξύ του Πύργου του Άιφελ και του Τροκαντερό.

Η Ινταλγκό, όπως αναφέρεται, ελπίζει να εκμεταλλευτεί τον ενθουσιασμό για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και να ξεκινήσει μετά το τέλος τους το πρότζεκτ, αλλά αντιδρούν οι επικριτές της και κυρίως ο αρχηγός της αστυνομίας του Παρισιού.

Το σχέδιό της σοσιαλίστριας δημάρχου συνάδει με άλλες προσπάθειές της να διώξει όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα από το Παρίσι και να κάνει όπως αναφέρεται, πιο “πράσινη” την πρωτεύουσα, εγχείρημα που διχάζει τους Παριζιάνους με τους πολιτικούς της αντιπάλους να χαρακτηρίζουν υπερβολικές τις φιλοδοξίες της.


Το σχέδιο και οι αντιδράσεις


Η Ινταλγκό είχε ανακοινώσει για πρώτη φορά το σχέδιό της αυτό το 2019, αλλά μετά από λίγο συγκρούστηκε με τον τότε αρχηγό της αστυνομίας του Παρισιού και τρεις δεξιούς δημάρχους προαστίων της πρωτεύουσας λόγω ανησυχιών για διαταραχή της κυκλοφορίας. Αυτή τη φορά ελπίζει ότι θα καταφέρει να το υλοποιήσει. «Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν θα περνούν πια αυτοκίνητα μπροστά από τον Πύργο του Άιφελ», είπε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Ouest-France την περασμένη Τρίτη.

Ένα «πράσινο» Τροκαντερό, μια «φιλική προς τους πεζούς» Γέφυρα της Ιένα και το «αναδασωμένο» Πεδίο του Άρεως «θα σχηματίσουν μαζί ένα μεγάλο πάρκο στην καρδιά του Παρισιού», πρόσθεσε.

Οι υποστηρικτές της επαινούν τις προσπάθειες της πρώην προεδρικής υποψήφιας για τη μείωση της ρύπανσης και την αύξηση των χώρων πρασίνου στο πυκνοκατοικημένο Παρίσι.

Η αντίπαλος της Ινταλγκό καταγγέλλει «πραξικόπημα»
Ωστόσο, η νέα υπουργός Πολιτισμού της Γαλλίας, και ορκσιμένη εχθρός της Ινταλγκό, Ρασίντα Νταντί, που σκοπεύει να διεκδικήσει τη δημαρχία του Παρισιού στις δημοτικές εκλογές του 2026, χαρακτήρισε το πρότζεκτ της «πραξικόπημα».

Ενώ ο αρχηγός της αστυνομίας του Παρισιούν, Λοράν Νουνιέζ, επεσήμανε ότι «υπάρχουν πολλά ερωτήματα ανοικτά σε διάφορα σημεία» επιμένοντας στη γραμμή του προκατόχου του, που φοβόταν «σημαντικά προβλήματα στην κυκλοφορία και μποτιλιαρίσματα», που θα εμπόδιζαν στο έργο τους ασθενοφόρα, περιπολικά και οχήματα πυροσβεστικής.

Αλλά και Παριζιάνοι ανησυχούν για τον αντίκτυπο που θα έχει στις μετακινήσεις τους το σχέδιο της Ινταλγκό. «Θα μπλοκάρει τη Γέφυρα της Ιένα και υπάρχουν άνθρωποι που εξ’ ανάγκης οδηγούν στο Παρίσι. Θεωρώ ότι κάτι πρέπει να κάνουμε, αλλά να μην υπερβάλλουμε», δήλωσε ο Βραζιλιάνος φωτογράφος Έβερτον, που ζει εδώ και 15 χρόνια στη Γαλλία.

Η αστυνομία, πάντως, δήλωσε πρόθυμη να συζητήσει τη νέα πρόταση με το γραφείο της Δημάρχου. Ο Πύργος του Άιφελ είναι ένα από τα δημοφιλέστερα αξιοθέατα στον πλανήτη. Την περασμένη χρονιά τον επισκέφθηκαν 6,3 εκατ. τουρίστες, ενώ το Παρίσι αναμένεται να κατακλυστεί από περίπου 15 εκατ. επισκέπτες το ερχόμενο καλοκαίρι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και την Παραολυμπιάδα.

(με πληροφορίες από iefimerida. gr / photo: pixabay)

Κυβερνήτης τάσσεται με το πλευρό του Τέξας: «Ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις», vid

«Είμαι περήφανη που αυτή η Πολιτεία και 25 ακόμα Κυβερνήτες ορθώνουν το ανάστημά τους».

Ο χαμός στις ΗΠΑ με το θέμα του Τέξας και των ορδών μεταναστών που περνούν παράνομα τα σύνορα δεν έχει κοπάσει.

Στο πλευρό του το Τέξας έχει αρκετές Πολιτείες και μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης με το μέρος του και μένει να δούμε πλέον αν υπάρξει κάποιου είδους εκτόνωση μέχρι τις κρίσιμες εκλογές του Νοεμβρίου:

scr

Γλιτώσαμε…παρά τρίχα! Ο Ήλιος έκανε ξανά τους επιστήμονες να ιδρώσουν!

Ο ήλιος γίνεται απίστευτα ενεργός καθώς πλησιάζει φέτος στο πιο ενεργό μέρος του περίπου 11ετούς ηλιακού κύκλου του που είναι γνωστό ως «ηλιακό μέγιστο»

Ο ήλιος εξαπέλυσε μια ισχυρή ηλιακή έκλαμψη κατηγορίας Χ χθες 9/2 προκαλώντας εκτεταμένες διακοπές στις τηλεπικοινωνίες στη Νότια Αμερική, την Αφρική και τον Νότιο Ατλαντικό.

Η ηλιακή έκλαμψη προήλθε από την ηλιακή κηλίδα AR3576, την ίδια ηλιακή κηλίδα που προκάλεσε ακόμα μία έκρηξη κλάσης Μ στις 5 Φεβρουαρίου.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, «ευτυχώς για εμάς, η ηλιακή κηλίδα κινήθηκε πέρα ​​από το άκρο του ήλιου, τοποθετώντας τη Γη έξω από τη γραμμή απευθείας βολής της».

«Ένας Θεός ξέρει πόσο μεγάλη θα ήταν αυτή η έκλαμψη αν είχε συμβεί σε αυτήν την πλευρά του ήλιου», έγραψε ο ηλιακός φυσικός Keith Strong σε μια ανάρτηση στο Twitter.

Η τερατώδης ηλιακή έκλαμψη συνοδεύτηκε από μια στεφανιαία εκτόξευση μάζας (CME).

Εάν μία CME χτυπήσει τη Γη, «μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στο μαγνητικό μας πεδίο και να οδηγήσει σε γεωμαγνητικές καταιγίδες, οι οποίες μπορεί να είναι ενοχλητικές για τους δορυφόρους σε τροχιά γύρω από τη Γη, αλλά παράλληλα και μια απόλαυση για τους κυνηγούς βορείου σέλαος».

Λόγω της θέσης της ηλιακής κηλίδας (που είναι αρκετά νότια), είναι απίθανο οποιοδήποτε CME από την ηλιακή κηλίδα AR3576 να χτυπήσει απευθείας τη Γη.

Παράλληλα με την έκλαμψη, η NASA έκανε γνωστή την εμφάνιση μιας «νέας τεράστιας ηλιακής κηλίδας» στον ήλιο στις 9 Φεβρουαρίου.

Ο λογαριασμός X της NASA που εστιάζεται στον ήλιο μοιράστηκε ένα βίντεο της ηλιακής κηλίδας, που μοιάζει με μια μικρή σκοτεινή κηλίδα στο κίτρινο του αστεριού της γειτονιάς μας.

«Εάν έχετε γυαλιά έκλειψης και καλή όραση, ίσως μπορείτε να το δείτε χωρίς μεγέθυνση».

Η κηλίδα, σύμφωνα με τη NASA, είναι πολύ μεγαλύτερη σε μέγεθος από ότι η Γη, παρά το ότι φαίνεται σαν μία “μαύρη κουκίδα” στον ήλιο.

freepik photo