Άρθρα

Ο Πούτιν ονομάτισε χώρα-«έκπληξη»: Είναι πλέον οι πιο αξιόπιστοι σύμμαχοί μας

Τουλάχιστον στον ενεργειακό τομέα...

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε την Κυριακή ότι μετά τις κυρώσεις της Δύσης στην αγορά φθηνής ενέργειας από τη Μόσχα, η Τουρκία έχει αναδειχθεί ως ο «πιο αξιόπιστος εταίρος» στον τομέα του φυσικού αερίου.

«Έλεγαν συνεχώς ότι η Ρωσία δεν παρέχει (ενέργεια), αλλά περιορίζει. Δεν περιορίζουμε τίποτα… δίνουμε τα πάντα. Οι Τούρκοι αποδείχθηκαν ο πιο αξιόπιστος εταίρος.

Αυτό αποδεικνύεται μέσω του TurkStream», είπε ο Πούτιν σε συνέντευξή του στο Rossiya-1 TV.

Η Δύση ήλπιζε ότι η Ρωσία θα καταρρεύσει εάν δεν αγόραζε φυσικό αέριο από τη χώρα, είπε ο Πούτιν, προσθέτοντας ότι αυτή η προσέγγιση είχε αντίκτυπο στις δυτικές οικονομίες και όχι στη Μόσχα.

«Η βιομηχανία μετακινείται σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, όπου έχουν δημιουργηθεί πιο ευνοϊκές συνθήκες και όπου οι ενεργειακοί πόροι είναι φθηνότεροι. Επειδή πρέπει να υγροποιηθούν πριν μεταφερθούν στον ωκεανό και μετά να μετατραπούν ξανά σε αέριο. Όλα αυτά αυξάνουν το κόστος», είπε ο Ρώσος πρόεδρος.

Πρόσθεσε ότι ο μη ενεργειακός τομέας της ρωσικής οικονομίας επεκτείνεται με πολύ ταχύτερους ρυθμούς από πριν και ότι αντιμετωπίζει την άρνηση της Ευρώπης να αγοράσει ρωσικό αέριο στρέφοντας σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στη Γερμανία, που μέχρι πρότινος ήταν από τους κύριους ενεργειακούς «πελάτες» της Ρωσίας:

«Οι γερμανικές αρχές είναι επί του παρόντος απασχολημένες με εσωτερικούς πολιτικούς αγώνες, καθώς η τρέχουσα πολιτική του Βερολίνου προκαλεί «κολοσσιαία ζημιά» στο μέλλον της οικονομίας του».

(freepik photo)

Ένας κορσές που ανεβάζει το θερμόμετρο στα ύψη

Χωρίς λόγια...

scr

Ξημερώματα έκαναν «ντου» τα ΜΑΤ στο ΑΠΘ, vid

Σε εξέλιξη είναι από νωρίς το πρωί επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. για τον τερματισμό της κατάληψης στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ.

   Αστυνομικές δυνάμεις έχουν εισέλθει στους χώρους της Σχολής και άνοιξαν τις πόρτες που είχαν κλείσει οι καταληψίες με αλυσίδες και λουκέτα.

   Την ίδια ώρα διμοιρίες των ΜΑΤ απέκλεισαν κάθε πιθανή δίοδο προς το κτίριο διοίκησης του Ιδρύματος.

   Είχε προηγηθεί, το περασμένο Σάββατο, επιστολή του κοσμήτορα της Νομικής Σχολής του Ιδρύματος Παναγιώτη Γκλαβίνη, με την οποία απηύθυνε έκκληση να αρθεί η κατάληψη ώστε να σωθεί η εξεταστική.

eurokinissi photo

«Έλα βλ@κ@ έλα»: Καρέ-καρέ το επεισόδιο με τουρκική ακταιωρό στα Ίμια, vid

Έλληνες ψαράδες μιλούν για συχνό φαινόμενο στην ευρύτερη περιοχή.

Συναγερμός σήμανε τις μεσημεριανές ώρες Σαββάτου, στον θαλάσσιο χώρο των Ιμίων όταν δύο τουρκικές ακταιωροί πέρασαν στα ελληνικά χωρικά ύδατα.

Χρειάστηκε η παρέμβαση του ελληνικού λιμενικού προκειμένου το περιστατικό να λήξει μέσα σε λίγα λεπτά.

Πλωτό σκάφος του λιμενικού ειδοποίησε τους Τούρκους ότι βρίσκονται στα ελληνικά χωρικά ύδατα και τους απομάκρυνε.

Όπως φαίνεται και στα πλάνα που τράβηκε Έλληνας ψαράς, η τουρκική ακταιωρός κάνει…μανούβρες στέλνοντας τα απόνερα πάνω σε ελληνικά σκάφη:

«Έλα βλ@κ@ έλα», φαίνεται να λέει στον Τούρκο ο Έλληνας ψαράς που κινηματογράφησε το γεγονός.

«Καταστραφήκαμε οικονομικώς εμείς κάτω στα νησιά. Το καλοκαίρι δουλεύουν οι Τούρκοι, τον χειμώνα οι Τούρκοι, εμείς πότε θα δουλέψουμε», δηλώνει αγανακτισμένος ο πρόεδρος Αλιέων Καλύμνου καταγγέλλοντας την τουρκική προκλητικότητα στην περιοχή.

Δείτε το βίντεο που δημοσίευσε ο ΣΚΑΪ:

scr

Προς νέα διάσπαση ο ΣΥΡΙΖΑ! Διαλυμένη η αντιπολίτευση στην Ελλάδα, κυρίαρχος ο Μητσοτάκης

Τι μεταδίδεται...

Στις 12 το μεσημέρι ο Στέφανος Κασσελάκης καλείται ενώπιον της Πολιτικής Γραμματείας να δώσει εξηγήσεις για τηn στρατηγική «τα αλλάζω όλα» που αποκάλυψε στο ερωτηματολόγιο – δημοψήφισμα!

Ως εκ τούτου, 17 μέλη της ΠΓ διαφορετικών ομάδων και απόψεων συνασπίστηκαν ζητώντας να συνεδριάσει σήμερα το όργανο στο παρά πέντε του Συνεδρίου, ενώ ο πρόεδρός του ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται στο Λονδίνο.

Όπως μεταδίδεται, η παράκαμψη του καταστατικού του ΣΥΡΙΖΑ, το ερωτηματολόγιο δημοψήφισμα με το προκλητικό ερώτημα της αλλαγής συμβόλου και ονόματος και η απόλυτη απαξίωση των πολιτικών οργάνων και των πολιτικών στελεχών από τον Στέφανο Κασσελάκη ΄σχει φέρει κορυφαία στελέχη του κόμματος στα όριά τους και προ των πυλών βρίσκεται νέα διάσπαση για τον ΣΥΡΙΖΑ!

Ουσιαστικά ο κ. Κασσελάκης θα παρουσιαστεί στην Πολιτική Γραμματεία μέσω τηλεδιάσκεψης από το Λονδίνο όπου βρίσκεται έχοντας απέναντι του στην αίθουσα του 6ου ορόφου στην Κουμουνδούρου τα μέλη ενός οργάνου στο οποίο η μόνη σύμμαχός του θα είναι η Θεοδώρα Τζάκρη, όπως μεταδίδεται!

photo eurokinissi

«ΒΟΜΒΑ« από τους BRICS: Θέλουν να τελειώσουν το SWIFT, ενισχύει το δολάριο

Οι BRICS επέκριναν την δεσπόζουσα θέση του δολαρίου ΗΠΑ στο παγκόσμιο σύστημα πληρωμών SWIFT, χαρακτηρίζοντάς το «άδικο και ακριβό».

Πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένων των BRICS, πραγματοποιούν διεθνείς εμπορικές συναλλαγές κυρίως σε δολάρια ΗΠΑ μέσω του μηχανισμού SWIFT. Ωστόσο, η χρήση του SWIFT σχετίζεται με διάφορα κόστη, συμπεριλαμβανομένων των προμηθειών μεταφοράς, των συναλλαγματικών διαφορών και των μη γνωστοποιημένων δαπανών. Ειδικότερα, οι μεγάλες διεθνείς τράπεζες χρεώνουν συνήθως ποσά συναλλαγματικών ισοτιμιών 3-5% για κάθε διασυνοριακή μεταφορά.

Υπό τις παρούσες συνθήκες, η χώρα που ξεκινά μια συναλλαγή SWIFT φέρει το κύριο βάρος των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών, με αποτέλεσμα πλεονεκτήματα για τις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι χώρες BRICS υποστηρίζουν τώρα την αντιστροφή αυτής της διαδικασίας, επιδιώκοντας να δώσουν προτεραιότητα στα πλεονεκτήματα των τοπικών νομισμάτων έναντι του δολαρίου ΗΠΑ. Στόχος είναι η δημιουργία ενός δικαιότερου παγκόσμιου οικονομικού τοπίου στο οποίο θα μειωθεί ο κυρίαρχος ρόλος του δολαρίου ΗΠΑ.

Ο Υπουργός Εξωτερικών της Νότιας Αφρικής, Naledi Pandor εκφράζει αυτήν την άποψη, καταγγέλλοντας την εύνοιας της SWIFT προς το δολάριο ΗΠΑ και τις δυτικές χώρες, ενώ επιβάλλει κυρώσεις στους BRICS και σε άλλες αναδυόμενες οικονομίες. Η Pandora περιέγραψε το σύστημα SWIFT ως « άδικο και ακριβό », υπογραμμίζοντας τις διαφορές στα διεθνή χρηματοπιστωτικά συστήματα.

Οι παρατηρήσεις της Pandora συμπίπτουν με τις προσπάθειες των BRICS, ιδιαίτερα της Ρωσίας, για την δημιουργία εναλλακτικών συστημάτων πληρωμών για την αμφισβήτηση του SWIFT και την μείωση της εξάρτησης από το δολάριο ΗΠΑ. Η Ρωσία επιβεβαίωσε ότι αναπτύσσει ένα τέτοιο σύστημα που θα διευκολύνει τις εμπορικές πληρωμές σε τοπικά νομίσματα, ενισχύοντας έτσι την οικονομική αυτονομία των αναπτυσσόμενων χωρών και προωθώντας την εγχώρια οικονομική ανάπτυξη.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

«Ίσως πληγούν οι σχέσεις μας»: Ποιά χώρα φέρεται να γυρνάει την πλάτη της στον Πούτιν;

Βρήκαν αφορμή;

Οι σχέσεις της Σερβίας με τη Ρωσία ενδέχεται να πληγούν μετά τον θάνατο του Αλεξέι Ναβάλνι, δήλωσε ο Σέρβος πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς στο σερβικό τηλεοπτικό δίκτυο Prva.

Ο Βούτσιτς είπε ότι «σοκαρίστηκε» από την είδηση του θανάτου του 47χρονου Ρώσου αντιφρονούντα.

Είναι η πρώτη φορά που ο Σέρβος πρόεδρος, ο οποίος τηρεί φιλική στάση προς την Μόσχα, τοποθετήθηκε δημόσια στο ζήτημα του θανάτου Ναβάλνι.

Ο Βούτσιτς επικρίθηκε από μέσα ενημέρωσης ότι δεν χειροκρότησε τη χήρα του Ναβάλνι, Γιούλια Ναβάλναγια, μετά την ομιλία της στη Διάσκεψη του Μονάχου για την Ασφαλεία την Παρασκευή.

Η στάση της Σερβίας απέναντι στη Ρωσία πρέπει τώρα να αξιολογηθεί στο πλαίσιο της προόδου της Ρωσίας στην Ουκρανία και του αποτελέσματος των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ, τόνισε ο Βούτσιτς. Σημείωσε ωστόσο ότι η υιοθέτηση κυρώσεων κατά της Ρωσίας εξακολουθούν να είναι εκτός συζήτησης.

Όταν ρωτήθηκε για την αντίδρασή του στην ομιλία της Ναβαλνάγια, ο Σέρβος πρόεδρος υποστήριξε ότι δεν γνώριζε ποιά ήταν η ομιλήτρια. Πριν από την ομιλία της, η Ναβάλναγια καθόταν δίπλα στον Βούτσιτς.

Βίντεο που δημοσιεύτηκαν σε σερβικά μέσα ενημέρωσης δείχνουν ότι αν και ο Βούτσιτς σηκώθηκε από την καρέκλα του μετά την ομιλία της Ναβάλναγια, σε αντίθεση με όλους τους άλλους στο κοινό, δεν χειροκρότησε.

Στην εξωτερική του πολιτική, ο Βούτσιτς ταλαντεύεται μεταξύ Ρωσίας και Δύσης. Παρά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, ο Σέρβος πρόεδρος διατηρεί καλές σχέσεις με το Κρεμλίνο, αλλά θέλει επίσης να οδηγήσει τη χώρα του στην ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

(απεμπε-απεμπε-EPA photo)

Δάκρυα μπροστά στην κάμερα: SOS εκπέμπουν οι μελισσοκόμοι του Έβρου

Απογοήτευση, πόνο και ανασφάλεια για το μέλλον εκφράζουν οι μελισσοκόμοι του νομού Έβρου, έξι μήνες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές.

Δείτε το ρεπορτάζ του OPEN, όπου μιλούν μελισσοκόμοι με δάκρυα στα μάτια:

scr

«Δεν θα τα καταφέρουμε»: Χιλιάδες επιχειρήσεις κινδυνεύουν με πρόστιμα λόγω των POS

Τις επόμενες δύο εβδομάδες έχουν περιθώριο οι επιχειρήσεις για να παραγγείλουν μηχάνημα POS.


Έως το τέλος του μήνα έχουν προθεσμία για να παραγγείλουν POS οι επαγγελματίες των 35 νέων κλάδων στους οποίους επεκτάθηκε η υποχρεωτική χρήση. Όσοι δεν θα τα προμηθευτούν θα βρεθούν αντιμέτωποι με πρόστιμο 1.500 ευρώ.

Η παραγγελία POS αφορά κλάδους στους οποίους έγινε προσφάτως υποχρεωτική εγκατάσταση των τερματικών όπως οι λαϊκές, τα ταξί, τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, τα θέατρα και οι κινηματογράφοι.

Διασύνδεση POS – ταμειακή μηχανή για όλες τις επιχειρήσεις
Εκτός όμως από τους 35 νέους κλάδους , όλες οι επιχειρήσεις ανεξαιρέτως, θα πρέπει μέχρι τις 29 Φεβρουάριου, να έχουν διασυνδέσει τα POS με τις ταμειακές μηχανές, με την ΑΑΔΕ να έχει ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης μέσω μηνυμάτων και mails.

Ο Γιάννης Χατζησαλάτας, φοροτεχνικός – οικονομικός σύμβουλος δήλωσε: «Η ΑΔΕΕ έχει στείλει 15 χιλιάδες mail, σε εταιρείες οι οποίες διαθέτουν αναβαθμισμένα τα POS και δεν έχουν κάνει ακόμα την διασύνδεση, γιατί οι εταιρείες με τα λογισμικά έχουν στείλει στην ΑΑΔΕ με ποιες εταιρείες έχουν κάνει την αναβάθμιση».

Ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρηματίες πάντως θεωρούν ότι πρέπει να δοθεί και άλλη παράταση καθώς η αγορά δεν είναι έτοιμη.

«Δεν θα το καταφέρουμε γιατί δεν είναι έτοιμη η αγορά ακόμα. Είτε δεν υπάρχουν τα σχετικά POS που έχουν την διασυνδεσιμότητα με τις ταμειακές μηχανές είτε το ανάποδο, οι τεχνικοί δεν μπορούν να στηρίξουν αυτό το έργο», τόνισε ο αντιπρόεδρος επιτροπής λογιστών.

Σε περίπτωση παράβασης πάντως τα πρόστιμα θα είναι ιδιαίτερα τσουχτερά.

Megatv – freepik photo

Αναλυτής Wall Street: Για αυτό δεν ήθελαν να ακουστούν τα λόγια του Πούτιν στις ΗΠΑ! Έρχεται «θύελλα»

Τι αποκαλύπτει αναλυτής της Wall Street

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν, όπως και ο Ρεπουμπλικανός υποψήφιος για την προεδρία Ντόναλντ Τραμπ, είναι «ανάθεμα για τους παγκοσμιοποιητές του Νταβός», είπε στο Sputnik ο αναλυτής της Wall Street Τσαρλς Ορτέλ, τονίζοντας ότι η χρονική στιγμή της πρόσφατης συνέντευξης Πούτιν-Κάρλσον ήταν τέλεια.

 «Πιστεύω ότι ήταν ευτυχές που η συνέντευξη έλαβε χώρα πολύ πριν από τις εκλογές στις ΗΠΑ, έτσι ώστε οι ψηφοφόροι είχαν μια δίκαιη ευκαιρία να δουν τι συμβαίνει χωρίς παρεμβολές», είπε στο Sputnik ένας αναλυτής και ερευνητής της Wall Street, o Charles Ortel!

 «Νομίζω επίσης ότι η αντίθεση ανάμεσα στις μετρημένες και στοχαστικές προοπτικές του Πούτιν, που είναι παγκόσμιος ηγέτης εδώ ένα τέταρτο του αιώνα, με την έλλειψη βαρύτητας – για να το θέσω ευγενικά του Τζο Μπάιντεν, της Καμάλα Χάρις και πολλών άλλων είναι εμφανής», συνέχισε ο Ορτέλ.

Τόνισε ότι «καμία πολιτική συνέντευξη δεν έχει συγκεντρώσει τόση κάλυψη όσο η πρόσφατη συνάντηση του Πούτιν με τον Τάκερ», προσθέτοντας ότι αναμένει ότι «στο τέλος θα αλλάξει την σκέψη των περισσότερων ανοιχτών μυαλών».

Η οικογένεια Κλίντον είχε λόγους να φοβάται την συνέντευξη του Πούτιν

Πριν από την ιστορική συνέντευξη, ειδήμονες των αμερικανικών εταιρικών μέσων ενημέρωσης και δημοκρατικές πολιτικές προσωπικότητες προέτρεψαν τους Αμερικανούς να αγνοήσουν την εκπομπή του Carlson. Η πρώην υπουργός Εξωτερικών Χίλαρι Κλίντον αποκάλεσε τον Τάκερ «χρήσιμο ηλίθιο», υποστηρίζοντας ότι ο Αμερικανός δημοσιογράφος «παπαγαλίζει τα ψέματα του Βλαντιμίρ Πούτιν για την Ουκρανία».

 «Το αστέρι της Χίλαρι Κλίντον έπεσε πριν από πολύ καιρό ενώ ο Τάκερ Κάρλσον είναι, σήμερα, μια από τις πιο αγαπημένες και δίκαιες φωνές στην γη», είπε ο Ορτέλ, σχολιάζοντας την φασαρία της Κλίντον. «Σίγουρα, η οικογένεια Κλίντον έχει πολλά να φοβηθεί καθώς πλησιάζει η 5η Νοεμβρίου 2024».

Ο αναλυτής της Wall Street, ο οποίος διεξήγαγε ιδιωτική έρευνα για καταγγελίες απάτης από το Ίδρυμα Κλίντον εδώ και πολλά χρόνια, σημείωσε ότι «υπάρχουν σοβαρά αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με το πόσα χρήματα ξένης κυβέρνησης και ολιγαρχών μπορεί να χρηματοδότησαν τις πολιτικές εκστρατείες της Χίλαρι το 2005-6. , 2007-8 και 2015-16, συμπεριλαμβανομένων δωρεών από τον [ολιγάρχη] της Ουκρανίας Βίκτορ Πίντσουκ και την σύζυγό του».

Πρόσθεσε ότι υπάρχουν επίσης «εύλογες ανησυχίες, όπως στην περίπτωση των Μπάιντεν, ότι η οικογένεια Κλίντον εκμεταλλεύτηκε τα γραφεία της για να πλουτίσει για δεκαετίες, παράνομα».

«Το όνομα της Χίλαρι Κλίντον δεν θα σταθεί καλά στην ιστορία», είπε ο Ορτέλ. 

PHOTO FREEPIK

Οι Ρώσοι επιβεβαίωσαν ότι θα ρίξουν ΟΛΑ τα πυρηνικά τους!!

Για ποιο...τρελό σενάριο μίλησε ο Μεντβέντεφ;

Γνωστός για τις συχνές εμπρηστικές του δηλώσεις, ο Ρώσος πρώην πρόεδρος Ντμίτρι Μεντβέντεφ, και νυν αντιπρόεδρος του ρωσικού Συμβουλίου Ασφαλείας, απείλησε για ακόμη μια φορά τη Δύση με έναν ολοκληρωτικό πυρηνικό πόλεμο αν η Ρωσία ωθηθεί πίσω στα σύνορά της του 1991.

Σε ανάρτησή του στο Telegram, ο Μεντβέντεφ επανέλαβε τη γνωστή του θέση ότι «οι πυρηνικές δυνάμεις δεν χάνουν ποτέ ένα πόλεμο» εφόσον υπερασπίζονται την πατρίδα τους.

Αναφέρθηκε σε ένα υποθετικό σενάριο ότι στην περίπτωση νίκης της Ουκρανίας απέναντι στη ρωσική εισβολή.

Κατά την κρίση Μεντβέντεφ, η επιστροφή της Ουκρανίας στα παλιά της σύνορα θα έρχονταν σε αντίθεση με το ρωσικό Σύνταγμα, ειδικά καθώς τα κατακτημένα από την Ρωσία εδάφη στο Ντονμπάς και την Κριμαία είχαν ήδη προσαρτηθεί ως αναπόσπαστα μέρη της Ρωσίας.

«Και τώρα στο βασικό ερώτημα: πιστεύουν πραγματικά αυτοί οι ηλίθιοι (στη Δύση) ότι ο ρωσικός λαός θα δεχόταν έναν τέτοιο κατακερματισμό της χώρας του;» διερωτήθηκε.

Αντίθετα, οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις θα ανέπτυσαν ολόκληρο το οπλοστάσιό τους και θα εξαπέλυαν επιθέσεις στην Ουάσινγκτον, το Βερολίνο ή το Λονδίνο εκτός από το Κίεβο.

Όπως είπε, όλα αυτά και άλλα «ιστορικές όμορφες τοποθεσίες έχουν μπει εδώ και πολύ καιρό ως στόχοι της πυρηνικής τριάδας (της Ρωσίας)», αναφερόμενος στο σχηματισμό χερσαίων διηπειρωτικών πυραύλων, υποβρυχίων πυραύλων και στρατηγικών βομβαρδιστικών με πυρηνικές βόμβες.

απεμπε-EPA photo

«Μην σκοτώσετε τον Τραμπ»! Χαμός στις ΗΠΑ, vid

Τι μέλλει γενέσθαι;;;

Ο Ivan Raiklin, πρώην αξιωματούχος της DIA (Στρατιωτική Υπηρεσία Πληροφοριών των ΗΠΑ) ανησυχεί για δολοφονία του Ντόναλντ Τραμπ ή του Κένεντι, αναφέροντας πως αν γίνει αυτό ο αμερικανικός λαός θα ξεσηκωθεί και η Νέα Τάξη Πραγμάτων θα τελειώσει, αφήνοντας να εννοηθεί πως θα ξεσηκωθεί ο κόσμος με πολεμική διάθεση και θα υπάρξουν αμέσως αντίποινα (ΕΔΩ)!!!!

Σε μία ακόμα παρέμβασή του, δήλωσε μαζί με τον δημοσιογράφο, Alex Jones:

«Μην σκοτώνετε τον Τραμπ, θα τον κάνει περισσότερο ισχυρό!

Προσπαθούμε να εμποδίσουμε την δολοφονία του Τραμπ.

Αυτό είναι η προειδοποίηση προς εκείνους οι οποίοι βρίσκονται στην λίστα στόχων του “βαθέους κράτους” και, του οικοσυστήματος τους!

Εάν κλιμακώσετε και, εφαρμόσετε πραγματικά αυτό που θεωρώ την πιο επικίνδυνη πορεία δράσης».

Δείτε τι άλλο ειπώθηκε και τι αναμένεται να συμβεί στο διαδίκτυο:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

2024! Εξελίξεις και για όσους ταξιδεύουν – Όλα ψηφιακά και ελεγχόμενα

Τι μεταδίδεται από τις ΗΠΑ

Ο κορυφαίος οργανισμός ασφάλειας μεταφορών των ΗΠΑ, κάνει σημαντικά βήματα προς ένα πιο ψηφιακό μέλλον. Και, φυσικά, αυτό, σχολιάζουν ΜΜΕ στις ΗΠΑ, σημαίνει περισσότερη επιτήρηση και παρακολούθηση, κάτι που θα αφορά, προφανώς, ολόκληρο τον «ενωμένο» δυτικό κόσμο και κυρίως Αμερική και Ευρώπη!

Το σχέδιο είναι ότι, έως το τέλος του 2024, πολλοί από τους επιχειρησιακούς τους στόχους θα περιλαμβάνουν ένα στοιχείο ψηφιακής ταυτότητας, μια κίνηση που υποδηλώνει μια διαρκή δέσμευση για τον εξορθολογισμό των εμπειριών των ταξιδιωτών με την τεχνολογία, παρόλο που υπονομεύει το απόρρητο.

Σε ένα  σχέδιο δράσης τεσσάρων μερών που κυκλοφόρησε, η υπηρεσία σχεδιάζει να επεκτείνει την πρωτοβουλία της για κινητή άδεια οδήγησης και να χρησιμοποιήσει ευρύτερα την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου στα αεροδρόμια. Αυτό περιλαμβάνει την αναβάθμιση του τρέχοντος πιλοτικού τους προγράμματος που δοκιμάζει ψηφιακές ταυτότητες και άδειες κινητής τηλεφωνίας — που χρησιμοποιούνται σε σημεία ελέγχου — σε τουλάχιστον εννέα πολιτείες των ΗΠΑ.

Υπογραμμίζοντας το εύρος της ψηφιακής επέκτασης του, ο αμερικανικός οργανισμός έχει αποκαλύψει σχέδια για την προσθήκη μιας νέας πλατφόρμας στο υπάρχον «κουιντέτο» που χρησιμοποιείται για την ψηφιακή ταυτοποίηση. Αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες θα έχουν στην διάθεσή τους έξι επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των φορητών συσκευών, για ψηφιακή ταυτοποίηση. Ωστόσο, λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις βελτιώσεις δεν συμπεριλήφθηκαν στη δημόσια ενημέρωση.

Παράλληλα με αυτές τις προσπάθειες ψηφιακής ταυτότητας, ο οργανισμός δεσμεύεται επίσης να ενισχύσει την χρήση συστημάτων αναγνώρισης προσώπου στο πλαίσιο της υπηρεσίας PreCheck, ένα πρόγραμμα που στοχεύει, επίσημα, στην προληπτική αξιολόγηση των απειλών και στην διευκόλυνση μιας ταχύτερης διαδικασίας ασφάλειας αεροδρομίου για εγγεγραμμένους ταξιδιώτες. Η υπηρεσία είναι κάπως αμφιλεγόμενη καθώς επιτρέπει στο πρακτορείο βαθύτερη πρόσβαση σε δεδομένα και πληροφορίες σχετικά με ένα άτομο και την ζωή του – μερικά από τα οποία υπερβαίνουν τα τυπικά προσωπικά δεδομένα (σκάβουν πιο βαθιά στις ζωές των ανθρώπων).

Στόχος είναι, όπως σχολιάζεται, να διπλασιαστεί ο αριθμός των αεροδρομίων που είναι εξοπλισμένα με αυτήν την τεχνολογία, τα οποία αναμένεται να αυξηθούν από πέντε το περασμένο έτος σε δέκα έως το τέλος του τρέχοντος έτους. Ομοίως, ο αριθμός των αεροπορικών εταιρειών που ασχολούνται με το PreCheck πρόκειται να αυξηθεί από δύο σε τρεις.

Αυτοί οι προβλεπόμενοι στόχοι αντικατοπτρίζουν τις οδηγίες σε ένα έγγραφο στρατηγικής βιομετρίας που κυκλοφόρησε το 2018, όπου οι αξιωματούχοι έδωσαν έμφαση στη διεύρυνση της βάσης χρηστών των βιομετρικών συστημάτων και στην ενίσχυση της απαραίτητης υποδομής.

Το 2024 είναι χρονιά τρομερών εξελίξεων!!!

photo freepik

«Για αυτό θέλουν να ελέγξουν παγκοσμίως το φαγητό»! Δήλωση «δυναμίτης» από τις ΗΠΑ, vid

Όλο και περισσότερες φωνές

«Αυτό που θέλουν πραγματικά να κάνουν είναι να ελέγχουν όλο το φαγητό… Θέλουν να είσαι απόλυτα εξαρτημένος από αυτούς».

Ο διάσημος παραγωγός και Podcaster, Τζο Ρόγκαν σχολιάζει τον πόλεμο κατά των αγροτών που διεξάγουν κοινωνικοπαθείς «ελίτ», όπως λέει, χρησιμοποιώντας το πρόσχημα της «κλιματικής αλλαγής» ως μέσο κατάληψης του ελέγχου της παγκόσμιας προσφοράς τροφίμων.

Όπως τονίζει:

«Τους αρέσει να βρίσκονται κοντά σε άλλα άτομα που παίρνουν τον έλεγχο επιχειρήσεων.

Τους αρέσει να βρίσκονται κοντά σε τύπους που επηρεάζουν ξένες κυβερνήσεις, τους τύπους που πετούν με  ιδιωτικά τζετ και κάθονται με τα πόδια σταυρωμένα με τα ιταλικά τους παπούτσια  και, κάνουν συζητήσεις για την καθαρή ενέργεια.

Αυτό που πραγματικά  θέλουν να κάνουν είναι να ελέγχουν την τροφή,  να ελέγχουν τις γεωργικές εκτάσεις.

photo freepik

Στη Βουλή η αύξηση του επιδόματος γέννησης – Τι αλλάζει στο Πρόγραμμα «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»

Στη Βουλή κατατέθηκε η ρύθμιση για την αύξηση του επιδόματος γέννησης από 400 έως 1.500 ευρώ, καθώς και η δυνατότητα προκαταβολής μέρους της επιδότησης στο Πρόγραμμα Ανακαινίζω – Νοικιάζω, διατάξεις αρμοδιότητας του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, που περιλαμβάνονται σε σχετικό νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με τίτλο «Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις».

Επίσης, προβλέπεται και η χρηματοδότηση 18.500.000 ευρώ από τον τακτικό προϋπολογισμό σε δικαιούχους ατόμων με αναπηρία και αφορούν την πρόσβαση σε δομές Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης.

Το νομοσχέδιο, που κατατέθηκε την Παρασκευή 16/2/24 στη Βουλή και θα εισαχθεί προς συζήτηση, την ερχόμενη Τρίτη /2/24 στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων, προβλέπει την αύξηση επιδόματος γέννησης (κοστολόγηση: περίπου 80-90 εκ. ευρώ λαμβάνοντας υπόψιν και τη θετική επίδραση του μέτρου στον αριθμό των γεννήσεων).

Όπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, με τη ρύθμιση αυξάνεται το χορηγούμενο από τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης επίδομα γέννησης. Το νέο, αυξημένο ποσό διαβαθμίζεται ανάλογα με τον αριθμό των εξαρτώμενων τέκνων της κάθε οικογένειας όπως αυτός διαμορφώνεται μετά τη γέννηση του τέκνου, με στόχο την ενθάρρυνση και τη στήριξη των οικογενειών.

Πιο συγκεκριμένα, θεσπίζεται αύξηση της τάξεως των τετρακοσίων (400) ευρώ για το πρώτο εξαρτώμενο τέκνο, κλιμακούμενη για κάθε επόμενο τέκνο και φθάνοντας το επιπλέον ποσό των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ για δικαιούχους με τέσσερα (4) ή περισσότερα εξαρτώμενα τέκνα πριν τη γέννηση.

Η κλιμάκωση του χορηγούμενη ποσού αυξάνει προοδευτικά την ενίσχυση που λαμβάνουν οικογένειες με περισσότερα παιδιά, στοχεύοντας στην ενθάρρυνση για απόκτηση περισσότερων τέκνων. Προβλέπεται δε, αναδρομική εφαρμογή του μέτρου, για κάθε παιδί που γεννήθηκε από 1.1.2023 (Εκτιμώμενη δαπάνη αναδρομικής εφαρμογής μέτρου: 41.921.900ευρώ)

Επίσης, θεσπίζεται πρόβλεψη για προκαταβολή μέρους της επιδότησης (50 εκατ. ευρώ) στο Πρόγραμμα «Ανακαινίζω-Νοικιάζω».

Συγκεκριμένα, με τη ρύθμιση που κατατέθηκε, προστίθεται η δυνατότητα προκαταβολής μέρους της επιδότησης στους δικαιούχους του προγράμματος. Σκοπός της προσθήκης αυτής είναι η βελτίωση της ελκυστικότητας του προγράμματος και η βέλτιστη δυνατή προσέλκυση και εξυπηρέτηση των άμεσων αναγκών των δικαιούχων. Επιπλέον, στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν ιδιοκτήτες .ή επικαρπωτές με ποσοστό κυριότητας/επικαρπίας ακόμη και ίσο του 50%, ενώ μέχρι πρότινος προβλεπόταν το ποσοστό αυτό έπρεπε να είναι μεγαλύτερο του 50% επί του ακινήτου. Η παραπάνω τροποποίηση κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να μην αποκλειστούν ζευγάρια ή οικογένειες με ιδανικά μερίδια επί της εκάστοτε ιδιοκτησίας.

Επιπλέον, με την ρύθμιση το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας αναλαμβάνει το σύνολο του προϋπολογισμού του προγράμματος, ύψους 50 εκ., με την εξεύρεση των αναγκαίων κονδυλίων από τον τακτικό του προϋπολογισμό και στόχο την άμεση εκκίνηση υλοποίησης του προγράμματος.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα «Ανακαινίζω Νοικιάζω» στοχεύει στην αύξηση των διαθέσιμων προς μίσθωση κατοικιών και αφορά την επιδότηση του κόστους της ανακαίνισης για κενές κατοικίες που θα μισθωθούν, έως 40% επί των τιμολογίων εργασιών και υλικών ανακαίνισης και έως 10.000€. Μέρος της επιδότησης, έως του 50%, μπορεί να δοθεί ως προκαταβολή. Επίσης, στόχος είναι και η αξιοποίηση 12.500 κενών κατοικιών.

Vouchers ΚΔΑΠ ΑμεΑ ύψους 18 εκ. ευρώ

Τέλος, σε διάταξη που αφορά το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο του ΥΠΟΙΚ, προβλέπεται και η χρηματοδότηση από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, συμπληρωματικά με τις λοιπές πηγές χρηματοδότησης, παροχών που απευθύνονται σε δικαιούχους ατόμων με αναπηρία και αφορούν την πρόσβαση σε δομές Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης ατόμων με αναπηρία, λόγω εξάντλησης των λοιπών πηγών χρηματοδότησης.

Στόχος είναι η ωφέλεια του συνόλου των συμπολιτών μας ΑμεΑ και οικογενειών με μέλη ΑμεΑ, οι οποίοι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά επωφελούνται του προγράμματος λαμβάνοντας στήριξη για την πρόσβαση σε δομές ΚΔΑΠΑμεΑ.

Η διάθεση του επιπλέον ποσού των 18.500.000 ευρώ από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας επιβεβαιώνει την αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της κυβέρνησης για συμπερίληψη και ισότητα ευκαιριών. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε 3.000 vouchers.

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του προγράμματος: το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας χρηματοδοτεί ήδη συμπληρωματικά προς τις λοιπές πηγές χρηματοδότησης, ύψους 291.200.000 ευρώ, vouchers για την πρόσβαση του συνόλου των δικαιούχων σε βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Σύσκεψη στο Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. για το επιχειρησιακό σχέδιο που αφορά στην κάθοδο των τρακτέρ στην Αθήνα

Σε εγρήγορση βρίσκονται τα επιτελεία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Ελληνικής Αστυνομίας, λόγω της επικείμενης καθόδου των τρακτέρ από τα μπλόκα των αγροτών στην Αθήνα.

Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε μία ακόμα σύσκεψη στο μέγαρο της Κατεχάκη, με αντικείμενο τον τρόπο διαχείρισης της κίνησης των τρακτέρ στην πρωτεύουσα, καθώς δεν υπάρχει κάποια απαγόρευση.

Ευρεία σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί και το απόγευμα, στην οποία θα συζητηθεί το επιχειρησιακό σχέδιο της ΕΛ.ΑΣ, το οποίο θα προσαρμοστεί στην κατάσταση, όπως θα διαμορφωθεί και συγκεκριμένα στον αριθμό των αγροτικών μηχανημάτων, αλλά και των λεωφορείων με αγρότες, που αναμένεται να κινηθούν προς την Αθήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες από κύκλους της ΕΛ.ΑΣ, μέχρι και πριν από λίγη ώρα δεν είχε γίνει κάποια επικοινωνία με τις συντονιστικές επιτροπές των μπλόκων και επομένως δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο για πόσα τρακτέρ και άλλα οχήματα θα κινηθούν προς την Αθήνα. Πάντως, όπως αναφέρουν οι ίδιοι κύκλοι, όσα και αν είναι τελικά τα τρακτέρ των οποίων θα επιτραπεί η είσοδος στον αστικό ιστό, θα συνοδεύονται από περιπολικά της αστυνομίας από το σημείο εκκίνησης μέχρι το Σύνταγμα και αντίστροφα, ενώ βασική προϋπόθεση θα είναι να μην κλείσουν οι δρόμοι και να μην διαταραχθεί η οικονομική και κοινωνική ζωή της πόλης.

Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει τα τρακτέρ και πούλμαν να κινηθούν συντεταγμένα και όχι ανεξέλεγκτα, να σταθμεύσουν σε συγκεκριμένο χώρο, αν τελικά φτάσουν στο Σύνταγμα, και να υπάρχει πάντα ανοιχτή λωρίδα για την κυκλοφορία των αυτοκινήτων.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Χρήσιμες συμβουλές για τη μαγειρική και όχι μόνο! Τα απλά κόλπα που θα σας λύσουν τα χέρια (video)

Τέτοιο τρόπο ψαρέματος δεν έχετε ξαναδεί! Το απίστευτο video

Μπλόκο αγροτών: Εκατοντάδες αυτοκίνητα εγκλωβίστηκαν στον παράδρομο της εθνικής οδού από Λαμία μέχρι Θερμοπύλες

Εκατοντάδες αυτοκίνητα εγκλωβίστηκαν στον παράδρομο της εθνικής οδού από τη Λαμία μέχρι τις Θερμοπύλες, καθώς, λίγο πριν, οι αγρότες αποκλείσανε το εθνικό δίκτυο και η αστυνομία προχώρησε σε εκτροπή της κυκλοφορίας στους παράδρομους.

Οι αγρότες τότε τους έκλεισαν και στα δύο ρεύματα, είτε προς τη Λαμία, είτε προς την Αθήνα, με συνέπεια αυτή την ώρα, εκατοντάδες αυτοκίνητα να είναι εγκλωβισμένα στον παράδρομο από τη Λαμία μέχρι τις Θερμοπύλες και στα δύο ρεύματα και να έχουν ακινητοποιηθεί.

Η ένταση που επικρατεί μεταξύ των οδηγών είναι ιδιαίτερα μεγάλη, καθώς για μία ώρα περίπου παραμένουν εγκλωβισμένοι και ακίνητοι χωρίς να έχουν καμία δυνατότητα να ξεφύγουν από το σημείο. Αυτή την ώρα γίνονται διαβουλεύσεις με τους αγρότες για να επισπεύσουν την απελευθέρωση του δρόμου.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: intime)

Βρήκαν μούμιες με χρυσές γλώσσες σε αρχαίο νεκροταφείο

Το αρχαίο νεκροταφείο της Al Bahnasa, στην Αίγυπτο, έχει προσφέρει νέα και μοναδικά ευρήματα σε μια ανασκαφή την οποία επιβλέπουν Ισπανοί αρχαιολόγοι. Βρέθηκαν μούμιες με χρυσές γλώσσες και σειρά άλλων θησαυρών.

Οι αρχαιολόγοι, Mayte Mascorro και Esther Pons Melado του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης και του Ινστιτούτου Αρχαίας Εγγύς Ανατολής επέβλεψαν την ανασκαφή. Στην ανασκαφή αυτή ανακαλύφθηκαν τάφοι της ρωμαϊκής εποχής που πιθανότατα ανήκαν σε άτομα της ανώτερης τάξης.

Οι τάφοι έχουν λαξευτεί απευθείας σε φυσικό βράχο κάτω από το έδαφος, λέει ο γενικός γραμματέας του Ανώτατου Συμβουλίου Αρχαιοτήτων, Mustafa Waziri.

«Η νέα ανακάλυψη ρίχνει περισσότερο φως στην πλούσια ιστορία της περιοχής, καθώς η ομάδα αποκάλυψε μια σειρά από λαξευμένους στο βράχο τάφους που χρονολογούνται τόσο στην πτολεμαϊκή όσο και στη ρωμαϊκή περίοδο, παρουσιάζοντας μοναδικές ταφικές πρακτικές και καλλιτεχνικές εκφράσεις της εποχής», δήλωσε ο Waziri.


Τι θησαυρούς εντόπισαν οι αρχαιολόγοι


Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του Ανώτατου Συμβουλίου Αρχαιοτήτων είναι σημαντική η ανακάλυψη αγαλμάτων από τερακότα που απεικονίζουν τη θεά Ίσιδα να φοράει στέμματα φτιαγμένα από φυλλώματα.

Από την ίδια ανασκαφή προέκυψαν επίσης μούμιες της ρωμαϊκής εποχής. Κάποιες φορούσαν επιχρυσωμένες και χρωματιστές μάσκες. Σε δύο περιπτώσεις, οι μούμιες είχαν στα στόματα γλώσσες από χρυσό. Όπως αναφέρεται, αυτή η πρακτική των αρχαίων Αιγυπτίων είχε ως στόχο να διατηρήσει την ικανότητα του νεκρού να συνεχίσει να μιλάει στη μεταθανάτια ζωή.

«Η ομάδα ανακάλυψε τμήματα μιας ερειπωμένης δομής που κοσμούνταν από μαγευτικά σχέδια που απεικόνιζαν περίπλοκες λεπτομέρειες φυτών, αμπελιών και διαφόρων ζώων, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για την καθημερινή ζωή και την πολιτιστική σημασία της Al Bahnasa κατά την αρχαιότητα», δήλωσε ο επικεφαλής του Τμήματος Κεντρικής Διοίκησης Αρχαιοτήτων Μέσης Αιγύπτου, Adel Okasah.

Οι ανακαλύψεις από το 2021
Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν το 2021 μούμιες 2.000 ετών με χρυσές γλώσσες τοποθετημένες μέσα στο στόμα τους στη βόρεια Αίγυπτο, ανακοίνωσε το υπουργείο Αρχαιοτήτων.

Μια ομάδα Αιγυπτίων και Δομινικανών που εργαζόταν στον ναό Taposiris Magna της Αλεξάνδρειας ανακάλυψε 16 ταφές σε λαξευμένους τάφους δημοφιλείς στην ελληνική και ρωμαϊκή εποχή.

Πιστεύεται ότι στους νεκρούς έδιναν φυλαχτά από χρυσό φύλλο σε σχήμα γλώσσας, ώστε να μπορούν να μιλήσουν ενώπιον της αυλής του θεού Όσιρι στη μετά θάνατον ζωή.

(με πληροφορίες από enikos. gr / photo: pixabay)