Άρθρα

Η «διασκέδαση» της νέας εποχής! Το λιγότερο τρομακτική, vid

Κι όμως σε κάποιους αρέσει:

scr

Απεργίες: Δείτε πότε τραβούν χειρόφρενο τα ταξί

Χειρόφρενο τραβούν τα ταξί στην Αθήνα στις 27 και 28 Φεβρουαρίου, κηρύσσοντας διήμερη απεργία.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) για την απεργία, προγραμματίζεται συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Μεταφορών.

Μεταξύ των αιτημάτων του Συνδικάτου είναι η μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%, η άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026 και η ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.

Παράλληλα, ο ΣΑΤΑ ρωτά την κυβέρνηση γιατί αφήνει «παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη».

(φωτο:freepik)

Έφυγαν όλοι οι αγρότες από την Αθήνα – Άνοιξαν οι δρόμοι, vid

Ανοικτό το ενδεχόμενο νέου συλλαλητηρίου:

Eurokinissi photo

«Φέρατε την αποφυλάκιση του βαρέος εγκλήματος»: Ένταση με Φλωρίδη και Φάμελλο, vid

Στα πολιτικά χαρακώματα βρέθηκαν το μεσημέρι της Τετάρτης στην Ολομέλεια της Βουλής ο υπουργός Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης, και ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος, με αφορμή τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τους Ποινικούς Κώδικες.

Αρχικά τον λόγο πήρε ο κ. Φάμελλος, ο οποίος κατηγόρησε την κυβέρνηση λέγοντας πως φέρνει νομοσχέδιο για τη Δικαιοσύνη την ώρα που ο κόσμος ψάχνει το δίκιο του. «Μια δεξιά κυβέρνηση με συντηρητική πολιτική. Μια κυβέρνηση αδικίας. Ο μόνος στόχος σας είναι να στήσετε μια εικόνα. Να κάνετε μια χάρη στην ακροδεξιά φράξια της ΝΔ. Όταν περιστέλλονται δικαιώματα, η ΚΟ της ΝΔ είναι μπετόν αρμέ», είπε και πρόσθεσε: «Το δόγμα “νόμος και τάξη” κατέρρευσε, έχουμε αύξηση της εγκληματικότητας».

Ο κ. Φάμελλος έκανε λόγο για φτηνό σόου από τον κ. Φλωρίδη και χαρακτήρισε «γονατογράφημα» το νομοσχέδιο. «Η κυβέρνηση φέρνει μια εκτεταμένη αλλαγή στον Ποινικό Κώδικα και στην ποινική δικονομία, πρόκειται για αποσπασματικές ρυθμίσεις που καλούνται να υπηρετήσουν τις σκοπιμότητες του κ. Μητσοτάκη», είπε.

«Το γεγονός ότι κυβερνήσατε μας οδηγεί σήμερα να έχουμε κάποια ασφαλή συμπεράσματα. Ότι, αφού ολοκληρώθηκε η διακυβέρνηση, οδηγηθήκατε σε ήττα το 2019, σε συντριβή το 2023, στη διάσπαση και τώρα στη διάλυση», απάντησε αρχικά ο κ. Φλωρίδης και κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ πως παραμένει στις διαχρονικές του θέσεις που τον οδήγησαν στη συντριβή.

«Με το “καλημέρα” που αναλάβατε το 2015, το πρώτο άρθρο που φέρατε ήταν αποφυλάκιση του βαρέος εγκλήματος στην Ελλάδα, τον Απρίλιο του 2015. Το δεύτερο ήταν το κλείσιμο των τραπεζών και η διάλυση κοινωνίας. Το πρώτο άρθρο που φέρατε το 2015 ενώ περίμενε άλλα ο κόσμος.

Ο νόμος Παρασκευόπουλου, Απρίλιος 2015, όπου οι ποινές φυλάκισης που είχαν επιβληθεί 1.080 μέρες έγιναν 108, τα κακουργήματα μέχρι 10 χρόνια, 120 μήνες, έγιναν 24, χαρίστηκαν 100 μήνες. Την κάθειρξη που ήταν 25 χρόνια, την πήγατε στα 8. Το αποτέλεσμα ήταν επειδή δεν αξιολογήσατε ότι άντε οδηγήστε σε αποσυμφόρηση που είχαν χαμηλές ποινές, αλλά βγάλατε έξω δολοφόνους, ληστές, βιαστές, εμπόρους ναρκωτικών, χωρίς κριτήριο», είπε και απευθυνόμενος στον κ. Φάμελλο και πρόσθεσε: «Τι μας είπε σήμερα; Γιατί αυξάνετε τα όρια κάθειρξης από τα 15 στα 20 χρόνια; Γιατί οι βιαστές ανηλίκων πρέπει να βρίσκονται στη φυλακή παραπάνω για να βρίσκουν δικαίωση τα θύματα».

Ο κ. Φλωρίδης προειδοποίησε τον ΣΥΡΙΖΑ πως οι επιλογές που έκανε ως κυβέρνηση και υπερασπίζεται πλέον ως αντιπολίτευση είναι εκείνες που θα τον οδηγήσουν και στη διάλυση. «Αυτά υπερασπίζεστε σήμερα, μην έχετε αμφιβολία ότι η διάλυση είναι πάρα πολύ κοντά. Όχι γιατί η Αριστερά είναι μανούλα σε αυτά, όταν αρχίσει και πλακώνεται, αλλά γιατί σας οδηγεί σε αυτό ο ελληνικός λαός», είπε.

(iefimerida – eurokinissi)

Δεν έχετε ξαναδεί τέτοιο ποδήλατο, vid

Τρολάρει τους πάντες:

freepik photo

Πούτιν VS Μπάιντεν: Οι Ρώσοι τρολάρουν τον υπερήλικα πρόεδρο των ΗΠΑ, vid

Που με το ζόρι ανεβαίνει τα σκαλιά για το αεροπλάνο:

απεμπε-EPA pool photo

Αναβλήθηκε η εκδίκαση της υπόθεσης με τον 45χρονο που έμενε σε σπηλιά στην Κόρινθο

Αναβλήθηκε η εκδίκαση της υπόθεσης στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Κορίνθου με κατηγορούμενο τον 45χρονο,

ο οποίος συνελήφθη την περασμένη Κυριακή σε περιοχή του Δήμου Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης, για απείθεια, για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και για παράβαση του νόμου περί υποχρεωτικής φοίτησης παιδιών στο σχολείο.

Μετά την απόφαση για αναβολή, ο 45χρονος αφέθηκε ελεύθερος και ορίστηκε νέα δικάσιμος, για τις 4 Μαρτίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 45χρονος ανέφερε ότι δεν γνωρίζει πού βρίσκονται η σύζυγός του και τα ανήλικα παιδιά, καθώς δεν είχε την δυνατότητα να επικοινωνήσει μαζί τους από την ημέρα που συνελήφθη.

Σχετικά με το αν θα δώσει δείγμα γενετικού υλικού, είπε, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, ότι οι αρχές του και η πίστη του δεν του επιτρέπουν να κάνει αυτού του είδους τις εξετάσεις.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Πως αλλάζουν οι καιροί!! Γεωργιάδης: «Μόνο με ιατρική συνταγή τα εμβόλια covid στα φαρμακεία»

Ιατρική συνταγή θα απαιτείται για όσους θέλουν να εμβολιαστούν κατά της CoViD στα φαρμακεία.

Αυτό ανέφερε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο περιθώριο εκδήλωσης που διοργανώθηκε στο Μέγαρο Μουσικής την Τετάρτη από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο (ΠΙ(Σ), με θέμα “Τεχνητή Νοημοσύνη και Τηλεϊατρική”.

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, για τον εμβολιασμό κατά της CoViD έχει υποβληθεί αίτημα στην Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών, η οποία καλείται να εξετάσει το ενδεχόμενο να μπορεί να εκτελεστεί στα φαρμακεία το εμβόλιο της CoViD, μόνο κατόπιν ιατρικής συνταγής.

“Πρέπει οπωσδήποτε να προηγείται ο γιατρός στο εμβόλιο CoViD, γιατί αυτός θα κρίνει αν θέλει να το εκτελέσει ο ίδιος στο ιατρείο του ή αν μπορεί με ασφάλεια να το κάνει ο ασθενής στο φαρμακείο”, διευκρίνισε ο υπουργός Υγείας.

(iatronet.gr – eurokinissi)

Βλέπουν ως απελευθερωτές τους Ρώσους στρατιώτες! Τρομερό ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε πως αντιδρούν οι κάτοικοι στη θέα του ρωσικού στρατού:

ΑΠΕΜΠΕ-EPA photo

Cool Earth Project: Στην Ελληνική TV το σατανικό σχέδιο για τον Ήλιο, vid

Ποιούς θα ωφελήσει πραγματικά ένα τέτοιο τρελό σχέδιο;;;

Προ ημερών το ΕΛ είχε αναδείξει το διεθνιστικό σχέδιο -που “παίζει” και στη Ρωσία- για να μειωθεί το φως του Ήλιου!

Ο λόγος για το “Cool Earth Project“, που στοχεύει στην άμεση παγκόσμια πτώση της μέσης θερμοκρασίας!

Ως επίσημη δικαιολογία οι ιθύνοντες του πρότζεκτ προβάλλουν (τι άλλο;;) την φερόμενη «ανθρωπογενή υπερθέρμανση» ή -όπως είναι της μόδας τελευταία- «κλιματική κρίση».

Η σατανική αυτή πρωτοβουλία για τη δραστική μείωση της ηλιακής ακτινοβολίας έφτασε μέχρι και τα ελληνικά ΜΜΕ.

Καλεσμένος τηλεοπτικής εκπομπής βρέθηκε ένας εκ των επικεφαλής του πρότζεκτ, λέγοντας στο ελληνικό κοινό τα εξής:

«Το πρόγραμμα “Cool Earth” είναι ένα μικρό τεχνολογικό δείγμα, μία μικρή έκδοση της ομπρέλας που αναφέρατε. Η ιδέα είναι να στείλουμε αυτή την ομπρέλα σε ένα σημείο που ονομάζεται “Σημείο Λαγκράνζ 1”.

Απέχει 1,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα από τη γη. Μιλάμε για πολύ μεγάλη απόσταση. Αλλά αυτό είναι ένα πολύ ιδιαίτερο σημείο, διότι εκεί οι βαρυτικές δυνάμεις γης και ήλιου εξισορροπούνται σε εκείνο το σημείο.

Επομένως αν τοποθετήσουμε μία σκιά εκεί, η μείωση της ηλιακής ακτινοβολίας μόλις κατά 2%, μπορεί να επιφέρει μείωση της μέσης θερμοκρασίας κατά 1,5 βαθμό μέσα σε 1 με 2 χρόνια»:

freepik photo

Γρήγορο και απλό κόψιμο ξύλων, vid

Δείτε:

freepik photo

Ταλιμπάν: Η λήψη φωτογραφιών είναι “μεγάλη αμαρτία”

Υψηλόβαθμος αξιωματούχος των Ταλιμπάν στο υπουργείο Δικαιοσύνης δήλωσε ότι οι δημοσιογράφοι διαπράττουν «μεγάλη αμαρτία» με το να τραβούν φωτογραφίες, όπως μετέδωσαν σήμερα τα αφγανικά μέσα ενημέρωσης.

Η τηλεόραση και οι φωτογραφίες ανθρώπων και ζώων απαγορεύονταν με βάση το προηγούμενο καθεστώς των Ταλιμπάν από το 1996 έως το 2001. Αλλά οι αρχές των Ταλιμπάν δεν εξέδωσαν αντίστοιχο κανόνα από τότε που επέστρεψαν στην εξουσία τον Αύγουστο του 2021.

«Η λήψη φωτογραφιών είναι μεγάλη αμαρτία», δήλωσε ο Μοχάμαντ Χασέμ Σαχίντ Βρορ, υψηλόβαθμος αξιωματούχος του υπουργείου Δικαιοσύνης κατά τη διάρκεια σεμιναρίου χθες στην Καμπούλ, σύμφωνα με τις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν σήμερα από αρκετά μέσα ενημέρωσης.

«Οι φίλοι μας δημοσιογράφοι, οι Αφγανοί δημοσιογράφοι, συνεχίζουν να είναι πολύ απασχολημένοι με αυτή την αμαρτία και να ρέπουν προς την ανηθικότητα», πρόσθεσε ο ίδιος.

Οι αρχές στην επαρχία Κανταχάρ (νότος), όπου γεννήθηκε το κίνημα των Ταλιμπάν, έχουν ήδη δώσει εντολή σε στρατιωτικούς και δημοσίους υπαλλήλους να μην τραβούν φωτογραφίες ή να μαγνητοσκοπούν βίντεο με «ζωντανά πλάσματα».

Αλλά αυτή η απαγόρευση δεν φθάνει μέχρι τα μέσα ενημέρωσης ή τους πολίτες, ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Μαχμούντ Αζάμ, εκπρόσωπος του κυβερνήτη της περιοχής.

Οι αναπαραστάσεις ανθρώπων και ζώων απουσιάζουν κατά κανόνα από την ισλαμική τέχνη. Αλλά για ορισμένους μουσουλμάνους, πρέπει να απαγορεύεται κάθε εικόνα με ζώντα όντα.

Αρκετά μέσα ενημέρωσης απέχουν από τη δημοσίευση φωτογραφιών ανθρώπων και ζώων από τότε που επέστρεψαν στην εξουσία οι Ταλιμπάν. Ωστόσο, οι υπουργοί έχουν συνεχίσει να διανέμουν φωτογραφίες από υψηλόβαθμους αξιωματούχους που συναντούν ξένους επισήμους.

απεμπε-απεμπε-EPA photo

Σε εκείνο το μέρος λένε πως ανακάλυψαν το μεγαλύτερο φίδι του κόσμου

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν ένα είδος γιγάντιου ανακόντα στον Αμαζόνιο, το οποίο, όπως λένε, μπορεί να φτάσει τα 7,5 μέτρα και να ζυγίζει σχεδόν 500 κιλά, καθιστώντας το το μεγαλύτερο και βαρύτερο φίδι που έχει γίνει γνωστό στον κόσμο.

Μέχρι τώρα ήταν γνωστά τέσσερα είδη ανακόντα, με το μεγαλύτερο – το πράσινο ανακόντα – να κατοικεί σε τροπικά μέρη της Νότιας Αμερικής, όπως τους ποταμούς Αμαζονιο, Ορινόκο και Εσεσίμπο.

Αυτά τα ανακόντα, που βρίσκονται στα ποτάμια και τους υγροτόπους της Νότιας Αμερικής, είναι γνωστά για την αστραπιαία ταχύτητά τους και την ικανότητά τους να σκοτώνουν το θήραμά τους, τυλίγοντάς το, πνίγοντας το και καταπίνοντάς το ολόκληρο.

Μια πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη που διήρκησε για δεκαετίες αποκάλυψε ότι το πράσινο ανακόντα είναι γενετικά δύο διαφορετικά είδη. Ερευνητές που συνεργάστηκαν με τους ιθαγενείς Waorani συνέλαβαν και μελέτησαν αρκετά δείγματα του βόρειου πράσινου ανακόντα (Eunectes akayima) στην περιοχή Bameno στον Αμαζόνιο του Εκουαδόρ.

Το είδος βρέθηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για τη σειρά Disney+ του National Geographic Pole to Pole με τον Will Smith.

Οι επιστήμονες κατέγραψαν αρκετά ανακόντα που ανήκουν στο νέο είδος να «παραμονεύουν στα ρηχά, περιμένοντας τη λεία τους» καθώς έκαναν κουπί με κανό στον Αμαζόνιο.

«Το μέγεθος αυτών των πλασμάτων ήταν απίστευτο – ένα θηλυκό ανακόντα που συναντήσαμε είχε το εκπληκτικό μήκος των 6,3 μέτρων», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο συγγραφέας της μελέτης Bryan Fry από το Πανεπιστήμιο του Queensland. «Υπάρχουν ανεπίσημες αναφορές από τον λαό Waorani για άλλα ανακόντα στην περιοχή που έχουν μήκος μεγαλύτερο από 7,5 μέτρα και ζυγίζουν περίπου 500 κιλά», ανέφερε ο δρ Fry.

Το νέο είδος, το οποίο περιγράφεται στο περιοδικό Diversity, διαφοροποιήθηκε από το μέχρι πρότινος γνωστό νότιο πράσινο ανακόντα πριν από περίπου 10 εκατομμύρια χρόνια, διαφέροντας γενετικά από αυτό κατά 5,5%.

Για να το θέσουμε αυτό σε κανονική βάση, οι άνθρωποι διαφέρουν από τους χιμπατζήδες μόνο κατά περίπου 2%.

Η διαπίστωση αυτή, σύμφωνα με τους ερευνητές, είναι καίριας σημασίας για τη διατήρηση των ανακόντα, τα οποία είναι κορυφαία αρπακτικά για τη διατήρηση της ισορροπίας στα οικοσυστήματά τους.

(protothema – freepik)

Εξάμηνη παράταση στη διαδικασία διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών με τα POS, ζητούν ΓΣΕΒΕΕ και ΕΣΕΕ

Παράταση στην διαδικασία διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών με τα POS ζήτησαν με κοινή επιστολή που απέστειλαν προς τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστή Χατζηδάκη, η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) και η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ).

   Όπως αναφέρεται στην επιστολή, οι εκπρόσωποι της αγοράς έχουν επαλειμμένα επισημάνει ότι η ψηφιοποίηση των διαδικασιών του Δημοσίου, δεν αποτελεί ένα εγχείρημα που μπορεί να γίνει αυτόματα και σε κάθε περίπτωση που μπορεί να επιτευχθεί αποτελεσματικά και ομαλά ψηφιοποιώντας απλοϊκά τις υφιστάμενες διαδικασίες και δεν μπορεί να εφαρμοστεί χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι δυνατότητες των υπόχρεων, είτε αυτές αφορούν τις αναγκαίες για την ψηφιακή συμμόρφωση γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται, είτε αυτές αφορούν το κόστος συμμόρφωσης (πχ κόστος αγοράς και διατήρησης POS, τραπεζικές προμήθειες επί των συναλλαγών, αγορά-λειτουργία-συντήρηση σχετικών λογισμικών προγραμμάτων).

   «Με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις καταγράφεται και μεγάλη καθυστέρηση στην αναβάθμιση των POS από τους παρόχους, δυσκολίες σύνδεσης και δικτύωσης τους από τους προμηθευτές των ταμειακών μηχανών, και γενικότερα αδυναμία εξυπηρέτησης, λόγω τεχνικών προβλημάτων, χιλιάδων επιχειρήσεων που πρέπει να διασυνδεθούν όλες εντός των επόμενων ελάχιστων ημερών. Πώς είναι δυνατόν να τηρηθούν οι ασφυκτικές προθεσμίες όταν οι πάροχοι δεν είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στα αιτήματα;» αναφέρουν στην επιστολή τους ΓΣΕΒΕΕ και ΕΣΕΕ.

   Θέτουν επίσης μια σειρά ζητημάτων, όπως πχ για τα τραπεζοκαθίσματα στην εστίαση, που δεν υπάρχουν σαφείς ρυθμίσεις και απαιτείται άμεσα να εκδοθούν διευκρινιστικές οδηγίες από το υπουργείο, αλλά και η επίλυση σειράς πρακτικών προβλημάτων, όπως για παράδειγμα η ακύρωση απόδειξης ταμειακής μηχανής προκειμένου να εκδοθεί τιμολόγιο σε περίπτωση συναλλαγής χονδρικής πώλησης και πληρωμής με κάρτα.

   Επίσης τονίζεται ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εγκρίσεις για τα voucher του τελευταίου κύκλου, ενώ καθυστερεί ο 4ος κύκλος, στον οποίο θα περιλαμβάνονται και τα all in one συστήματα για τα οποία υπάρχουν πληροφορίες ότι δεν είναι διαθέσιμα ακόμα από τις τράπεζες.

   Δεδομένων αυτών, ΓΣΕΒΕΕ και ΕΣΕΕ ζητούν την παράταση της διαδικασίας για την διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές για, τουλάχιστον, 6 μήνες, ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την ομαλή συμμόρφωση των επιχειρήσεων, καθώς απαιτείται εκπαίδευση των επιχειρηματιών, ώστε να αποκτήσουν στοιχειώδεις γνώσεις και πλήρης χρηματοδότηση του συνεπαγόμενου κόστους συμμόρφωσης (τεχνικές αναβαθμίσεις, software, αντικατάσταση ταμειακών μηχανών κλπ).

   ΓΣΕΒΕΕ και ΕΣΕΕ ζητούν επίσης από το υπουργείο Οικονομικών να εξετάσει το ζήτημα του E-send και το κλείδωμα του ΦΠΑ.

   Για το E-send εκτιμούν ότι το σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο κυρώσεων θα πρέπει άμεσα να αλλάξει και συγκεκριμένα να γίνουν οι απαραίτητες τεχνικές αλλαγές, ώστε άμεσα να ενημερώνονται οι επιχειρήσεις ότι οι αποδείξεις τους δεν διαβιβάζονται μέσω του Ε-send και ακολούθως εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος να καλούνται να διορθώσουν το τεχνικό πρόβλημα και να καταθέτουν τα μη διαβιβασθέντα παραστατικά. Για τις περιπτώσεις αυτές και εφόσον συμμορφώνονται με τα προαναφερόμενα, να μην επιβάλλεται πρόστιμο ή άλλη κύρωση. Επίσης να καθοριστούν σαφείς και απλές εναλλακτικές διαδικασίες συμμόρφωσης των επιχειρήσεων για περιπτώσεις όπως η απώλεια σύνδεσης στο διαδίκτυο ή ενδεχόμενης βλάβης ή δυσλειτουργίας των ΦΗΜ. Για τις περιπτώσεις αυτές να μην επιβάλλεται πρόστιμο, ενώ δεν θα πρέπει να επιβάλλεται κανένα πρόστιμο στις επιχειρήσεις που δεν διαβίβασαν παραστατικά και μετά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι δεν έχουν αποκρύψει έσοδα. Τέλος, είναι αναγκαίος ο εξορθολογισμός του υφιστάμενου συστήματος κυρώσεων που απέχει από το να χαρακτηριστεί ως εύλογο ή/και αναλογικό.

   Για το κλείδωμα ΦΠΑ, ΓΣΕΒΕΕ και ΕΣΕΕ επισημαίνουν ότι έχουν γεννηθεί ερωτηματικά σχετικά με την εφαρμογή από 01/01/2024 του κλειδωμένου ΦΠΑ, δηλαδή της υποχρεωτικής προσυμπλήρωσης εσόδων-εξόδων κατά την υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ με βάση τα στοιχεία που διαβιβάζονται στο myDATA. Η πλατφόρμα παρουσιάζει σημαντικά τεχνικά προβλήματα. Ως εκ τούτου ζητούν την απόσυρση της συγκεκριμένης ρύθμισης και να εφαρμοστεί πιλοτικά μέχρι να επιλυθούν όλα τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζει η σχετική πλατφόρμα.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Η διαφορά ανδρών και γυναικών στις μηχανές! Κλάμα με το ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε:

SCR

Ο Πούτιν ξεφτίλισε τις υπερχρεωμένες ΗΠΑ μέσα σε ένα λεπτό! vid

«Αν στείλουν τακτικό στρατό στην Ουκρανία αυτό σίγουρα θα φέρει την ανθρωπότητα στο χείλος μίας παγκόσμιας καταστροφής».

Να επισκιαστεί -και μάλιστα στα γρήγορα- ο ντόρος γύρω από τη δίωρη συνέντευξη του Πούτιν στον Τάκερ Κάρλσον επιχειρούν δυτικά μίντια και πολιτικοί, ρίχνοντας το βάρος στον…ξαφνικό θάνατο του ηγέτη της ρωσικής αντιπολίτευσης, Αλεξέι Ναβάλνι.

Ωστόσο μέσα στην συνέντευξη αυτή, την πρώτη που δίνει σε Αμερικανό δημοσιογράφο (και όχι κάποιον τυχαίο) μετά από χρόνια, Ρώσος πρόεδρος είπε πολλά σημαντικά πράγματα, απευθυνόμενος αποκλειστικά στο δυτικό ακροατήριο.

Πράγματα που εκατομμύρια άνθρωποι στη Δύση δεν είχαν ακούσει, αφού από το πρωί μέχρι το βράδυ λαμβάνουν αποκλειστικά και μόνο μία μονοδιάστατη «ενημέρωση» από τα λεγόμενα «mainstream» ΜΜΕ.

Μεταξύ άλλων, ο «Τσαρ Βλαντ» απάντησε στο ερώτημα του τι θα γίνει αν πράγματι οι ΗΠΑ στείλουν τακτικό στρατό να πολεμήσει στην Ουκρανία κατά της Ρωσίας.

Και έπειτα αναρωτήθηκε πολύ εύλογα, πώς γίνεται ένα κράτος που απέχει τόσα χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την Ουκρανία και έχει ένα σωρό οικονομικά και συνοριακά προβλήματα να θέλει να σύρει τον πλανήτη σε έναν παγκόσμιο πόλεμο;;

«Δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε; Έχετε θέματα στα σύνορά σας, θέματα με το εθνικό σας χρέος, που είναι άνω των 33τρις δολαρίων», είπε χαμογελώντας ο Πούτιν.

απεμπε-EPA-Sputnik photo

Τεχνητή Νοημοσύνη: Ζητούν αποτελεσματικότερη ρυθμιστική πλαισίωση των deepfakes

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ:

Προσωπικότητες του κόσμου της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), ειδικοί και στελέχη της βιομηχανίας, ανάμεσά τους ο Γιόσουα Μπέντζιο (Yoshua Bengio), πρωτοπόρος επιστήμονας της AI, υπογράφουν ανοικτή επιστολή ζητώντας περισσότερη ρυθμιστική πλαισίωση της δημιουργίας των deepfakes, προειδοποιώντας για κινδύνους για την κοινωνία.

«Σήμερα, τα deepfakes έχουν συχνά να κάνουν με σεξουαλικό περιεχόμενο ή πολιτική παραπληροφόρηση. Από την στιγμή που η Τεχνητή Νοημοσύνη αναπτύσσεται με ταχύτητα και κάνει πολύ ευκολότερη την κατασκευή των deepfakes, απαιτούνται ασφαλιστικές δικλείδες», αναφέρεται στο κείμενο της επιστολής που συντάχθηκε από τον Αντριου Κριντς (Andrew Critch), ερευνητή στην AI στο Πανεπιστήμιο του Berkley.

Τι είναι τα deepfakes

Τα deepfakes είναι ρεαλιστικές αλλά κατασκευασμένες εικόνες, ηχητικό υλικό και βίντεο που δημιουργούνται από αλγορίθμους της Τεχνητής Νοημοσύνης και οι πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία τα κάνει όλο και περισσότερο δυσδιάκριτα από το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από τον άνθρωπο.

Στην επιστολή με τίτλο «Disrupting the Deepfake Supply Chain» (Για την Διακοπή της Εφοδιαστικής Αλυσίδας των Deepfakes), διατυπώνονται προτάσεις για τον τρόπο ρυθμιστικής πλαισίωσης των deepfakes. Ανάμεσά τους, η πλήρης ποινικοποίηση της deepfake παιδικής πορνογραφίας, η θέσπιση ποινικών κυρώσεων για οποιοδήποτε άτομο δημιουργεί εσκεμμένα ή διευκολύνει την διασπορά επιβλαβών deepfakes και η διατύπωση απαίτησης από τις εταιρείες Τεχνητής Νοημοσύνης να λαμβάνουν μέτρα ώστε να προλαμβάνουν την χρήση των προϊόντων τους στην δημιουργία επιβλαβών deepfakes.

Μέχρι σήμερα το πρωί, περισσότεροι από 400 πρόσωπα προερχόμενα από τον πανεπιστημιακό χώρο, τον χώρο της ψυχαγωγίας και της πολιτικής είχαν υπογράψει το κείμενο.

(με πληροφορίες απο ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Τουρκία: Αποσυναρμολογούν τον έναν απο τους τέσσερις μιναρέδες γύρω από την Αγιά Σοφιά

Αποσυναρμολογείται ο ένας από τους τέσσερις μιναρέδες που περιβάλλουν την Αγία Σοφία καθώς διαπιστώθηκαν σε αυτόν ρωγμές.

Τον περασμένο Ιούλιο, ο υπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού της Τουρκίας Μεχμέτ Νουρί Έρσοϊ είχε ανακοινώσει τη διεξαγωγή έργων ενίσχυσης της στατικότητας της Αγίας Σοφίας και στο πλαίσιο αυτό είχε προαναγγείλει την αποσυναρμολόγηση του πρώτου μιναρέ, του επονομαζόμενου μιναρέ του Βαγιαζίτ του Β’, και την επανατοποθέτησή του αφού ολοκληρωθούν οι επισκευές.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τουρκικού Τύπου, το μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Αποκατάστασης της Αγίας Σοφίας, καθηγητής Χασάν Φιράτ Ντικέρ, δήλωσε: «Δεδομένου ότι ο μιναρές του Βαγιαζίτ Β’ έχει τις περισσότερες δομικές αδυναμίες μεταξύ των τεσσάρων μιναρέδων, η επισκευή ξεκίνησε πρώτα από τον συγκεκριμένο μιναρέ ώστε να πραγματοποιηθεί μερική αποσυναρμολόγηση για να γίνει κατανοητό αν το πρόβλημα το οποίο έχει διαπιστωθεί οφείλεται σε σεισμό ή σε διάβρωση του δομικού υλικού. Στη συνέχεια, θα αποκατασταθεί και θα ακολουθήσουν εργασίες στους έτερους μιναρέδες. Δεδομένου ότι τα υλικά και τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά κάθε μιναρέ διαφέρουν μεταξύ τους, ο καθένας έχει τις δικές του μεθόδους επέμβασης».

Αναφορικά με τις χαλύβδινες σκαλωσιές, όπως και την κατασκευή πύλης εισόδου για τους επισκέπτες, ο Τούρκος καθηγητής ανέφερε ότι οι κατασκευές αυτές είναι προσωρινές και έχουν σκοπό την ασφάλεια των επισκεπτών από τυχόν πτώση υλικού κατά τη διάρκεια των εργασιών.

Όπως είπε, «η εν λόγω παρέμβαση συνιστά μόνο ένα πολύ μικρό στάδιο της αποκατάστασης καθώς οι μιναρέδες, ως γνωστόν, είναι μεταγενέστερες οθωμανικές προσθήκες. Προτεραιότητα μας είναι η αποκατάσταση των δομικών αδυναμιών ώστε να αποτραπεί οποιοδήποτε πρόβλημα τόσο σε αυτούς όσο και στην ίδια την κατασκευή καθώς η αποκατάσταση θα επεκταθεί στη δομή του ίδιου του οικοδομήματος, στην εξωτερική όψη και στους θόλους του».

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Εντάσεις και διαξιφισμοί μεταξύ Γεωργιάδη και Πολάκη στη δίκη για το ΚΕΕΛΠΝΟ

Παρουσία του του νυν υπουργού Υγείας 'Αδωνη Γεωργιάδη, κατέθεσε ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ως μάρτυρας κατηγορίας στην υπόθεση για "τις παράνομες προσλήψεις στο ΚΕΕΛΠΝΟ" την περίοδο 2013-2014, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης.

Κατηγορούμενοι για την υπόθεση , που αφορά 22 προσλήψεις , οι οποίες σύμφωνα με το κατηγορτήριο ,είχαν γίνει μη νόμιμες από την ηγεσία του ΚΕΕΛΠΝΟ, είναι συνολικά τέσσερα άτομα οι οποίοι λογοδοτούν για αδικήματα που αφορούν απιστία και συνέργεια σε αυτήν .

Η διαδικασία διεξήχθη με εντάσεις και διαξιφισμούς μεταξύ των δύο πολιτικών με αποκορύφωμα επεισόδιο που προκλήθηκε, λίγο πριν διακοπεί η συνεδρίαση ,όταν ο κ. Πολάκης δεν απάντησε σε ερώτηση που του είχε υποβληθεί και ο κ.Γεωργιάδης είπε δυνατά «τι διαδικασία είναι αυτή;».

Το περιστατικό κλιμακώθηκε όταν στην παρέμβαση Γεωργιάδη, αντέδρασε ο δικηγόρος Γιάννης Απατσίδης που βρισκόταν στο ακροατήριο, ο οποίος ήρθε σε αντιπαράθεση με μέλος της φρουράς του υπουργού .

Στη δίκη έχει καταθέσει ήδη ο κ. Γεωργιάδης , ενώ ο κ. Πολάκης κλήθηκε να καταθέσει μέσω αιτήματος που κατέθεσε στην Εισαγγελία Εφετών για λογαριασμό του, ο κ. Απατσίδης, το οποίο έγινε δεκτό καθώς ο πρώην υπουργός είχε υποβάλει μηνυτήρια αναφορά για την υπόθεση.

Το δικαστήριο διέκοψε για 13 Μαρτίου.  

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Μυστηριώδης έκρηξη ταξίδεψε 8 δισ. χρόνια για να φτάσει στη Γη – Μπορεί να είναι σημάδι εξωγήινης ζωής λένε

Ένα άγνωστο γεγονός συνέβη σε έναν μακρινό γαλαξία πριν από περίπου οκτώ δισεκατομμύρια χρόνια που έστειλε μια πολύ ισχυρή έκρηξη ραδιοκυμάτων σε όλο το σύμπαν.


Τώρα, μετά από ταξίδι οκτώ δισεκατομμυρίων ετών, τα ραδιοφωνικά σήματα έφτασαν τελικά στη Γη στις 10 Ιουνίου μόνο για να διαρκέσουν λιγότερο από το ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου. Ωστόσο, ένα ραδιοτηλεσκόπιο που ήταν εγκατεστημένο στην Αυστραλία κατάφερε με κάποιο τρόπο να πάρει το σήμα.

Η λάμψη, που έλαβε χώρα στον κόσμο πριν από οκτώ δισεκατομμύρια χρόνια και έχει πλέον ανιχνευθεί, ήταν μια γρήγορη έκρηξη ραδιοκυμάτων (FRB). Πρόκειται για ένα ελάχιστα κατανοητό φαινόμενο που βρέθηκε για πρώτη φορά το 2007.

Οι αστρονόμοι ανακάλυψαν ότι το συγκεκριμένο FRB ήταν πιο ισχυρό και προερχόταν από πολύ πιο μακρινό μέρος που δεν έχει καταγραφεί ακόμα. Καθορίστηκε επίσης ότι το κοσμικό γεγονός συνέβη όταν το σύμπαν ήταν λιγότερο από το ήμισυ της τρέχουσας ηλικίας του.

Οι επιστήμονες δεν έχουν ιδέα για το τι προκαλεί τα FRB


Οι αστρονόμοι μέχρι τώρα δεν μπόρεσαν να βρουν τι ακριβώς οδηγεί στα FRB, καθιστώντας τα ένα από τα μεγαλύτερα αστρονομικά μυστήρια.

Πολλές θεωρίες έχουν δοθεί από επιστήμονες για να εξηγήσουν την εμφάνισή του, με έναν καθηγητή του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ να προτείνει ακόμη και ότι τα σήματα αυτά μπορεί να είναι σημάδια εξωγήινης ζωής, ανέφερε το CBS News.

Ωστόσο, τα μακρινά νεκρά αστέρια – γνωστά ως μαγνητάρια – θεωρούνται ως κύριοι ύποπτοι από τους επιστήμονες, καθώς είναι τα πιο μαγνητικά αντικείμενα στο σύμπαν.

Ο αστροφυσικός στο Πανεπιστήμιο Swinburne της Αυστραλίας, Ryan Shannon, μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο, είπε ότι ήταν καταπληκτικό που η έκρηξη ραδιοκυμάτων εντοπίστηκε από το ραδιοτηλεσκόπιο ASKAP στη Δυτική Αυστραλία πέρυσι.

«Ήμασταν τυχεροί που κοιτούσαμε αυτό το μικρό σημείο στον ουρανό για ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου μετά τα οκτώ δισεκατομμύρια χρόνια που ο παλμός είχε ταξιδέψει για να το πιάσει», είπε η Shannon, η οποία ήταν επίσης συν-συγγραφέας μιας μελέτης που μίλησε για το εύρημα στο το περιοδικό Science.


Είπε ότι το συγκεκριμένο FRB νίκησε εύκολα τον προηγούμενο κάτοχο του ρεκόρ που ήταν μόλις πέντε δισεκατομμύρια έτη φωτός μακριά.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο παλμός του σήματος ήταν πολύ ισχυρός και απελευθέρωσε την ίδια ποσότητα ενέργειας που εκπέμπει ο ήλιος για 30 χρόνια.

Η Shannon δεν αρνήθηκε την πιθανότητα εκατοντάδων χιλιάδων FRB να αναβοσβήνουν στον ουρανό κάθε μέρα.

Ωστόσο, παρόλο που έχουν εντοπιστεί χιλιάδες μέχρι τώρα, οι επιστήμονες μπόρεσαν να καταλάβουν από πού προέρχονται μόνο 50 από αυτές.

Οι ερευνητές αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το Πολύ Μεγάλο Τηλεσκόπιο στη Χιλή για να καταλάβουν από πού προήλθε η τελευταία έκρηξη, γνωστή ως FRB 20220610A.

Αυτό προήλθε από το σήμα από έναν ιδιαίτερα συμπαγή γαλαξία που μπορεί να συγχωνεύτηκε με έναν ή δύο άλλους γαλαξίες και ως εκ τούτου, δημιούργησε το παράξενο μαγνητάρι.

(photo: pixabay)