Άρθρα

Στροφή των Ελλήνων στα ΚΑΥΣΟΞΥΛΑ εν όψει του δύσκολου χειμώνα! Αυξήσεις έως και 60%, ΞΕΧΝΟΥΝ αέριο-πετρέλαιο

Πολλοί κοιτάζουν να εγκαταστήσουν ειδικά συστήματα που επιτρέπουν την καύση ξύλων και στα διαμερίσματα!

Όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται πως όχι μόνο η ενεργειακή κρίση ήρθε για να μείνει, αλλά πως τα πράγματα θα επιδεινωθούν μετά το πέρας του καλοκαιρού.

Ο μεγαλύτερος φόβος νοικοκυριών και επιχειρήσεων έγκειται στο τι θα γίνει όταν θα…κρυώσει ο καιρός και οι ανάγκες για θέρμανση για πολλαπλασιαστούν.

Το σενάριο ακόμα και ολικής διακοπής των ροών φυσικού αερίου από Ρωσία ήδη έχει στρέψει τους Έλληνες, ιδίως σε κεντρική και βόρεια Ελλάδα σε πιο παραδοσιακούς τρόπους θέρμανσης.

Όπως όμως προειδοποιούν οι άνθρωποι της αγοράς έχουν ήδη αρχίσει και φαίνονται οι πρώτες ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ καυσόξυλων και πέλλετ.

Χώρες όπως είναι η Ρουμανία και η Βουλγαρία έχουν μειώσει τις εξαγωγές καυσόξυλων με τη δικαιολογία πως τα “κρατούν για εγχώρια κατανάλωση”.

Υπολογίζεται ότι η χώρα μας εισάγει έως και το 50% των αναγκών της στα καυσόξυλα.

Αύξηση τιμών

Το κόστος όσων εισαγωγών γίνονται από Βαλκάνια και κεντρική Ευρώπη έχει ανέβει έως και 4 φορές, λόγω της αύξησης των τιμώνσ τα καύσιμα, ανατίμηση που μοιραία περνάει και στον καταναλωτή.

Ήδη, όπως αποκαλύπτει μιλώντας σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης ο ιδιοκτήτης επιχείρησης με καυσόξυλα και πέλετ, Χρήστος Αγγελινούδης, οι αυξήσεις σε σχέση με πέρυσι στα καυσόξυλα και τα πέλλετ κυμαίνονται από 40%-60%!

Κι όλα αυτά σε μία εποχή, εν τω μέσω του καλοκαιριού, που υποτίθεται οι τιμές θα έπρεπε να είναι στο ναδίρ τους!

Υπολογίζεται ότι ο τόνος για την οξιά αγγίζει σε αρκετές περιπτώσεις τα 150-170 ευρώ, με ανησυχίες πως θα φτάσει σύντομα τα 200!

(φωτο:pixabay)

Ο ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΣ Φάουτσι μετά το χάπι “Paxlovid”: «Έτσι μου έκανε ΥΠΟΤΡΟΠΗ ο covid», vid

Ο γνωστός εμβολιολάγνος επιδημιολόγος, Δρ. Άντονι Φάουτσι,

μίλησε δημόσια για την…περίεργη νόσηση με covid που είχε καθώς επίσης και τον ρόλο του διάσημου πλέον χαπιού “Paxlovid”.

Ακούστε τον:

scr

Πάτρα: Ηλικιωμένος κατέρρευσε στη μέση του δρόμου

Ένας ηλικιωμένος άνδρας κατέρρευσε στη μέση του δρόμου στην Πάτρα, το μεσημέρι της Πέμπτης (14/7).

Όπως έχει γίνει γνωστό, ο άνδρας βρισκόταν στην περιοχή της πλατείας Παπανδρέου.


Στο σημείο έσπευσε διασώστης του ΕΚΑΒ που έκανε ΚΑΡΠΑ στον ηλικιωμένο, ο οποίος είχε χάσει τις αισθήσεις του.

Ο 80χρονος, σύμφωνα με το pelop.gr, υπέστη ανακοπή καρδιάς και μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας.

(φωτο:eurokinissi)

Σφοδρός ουκρανικός βομβαρδισμός αμάχων, με ΝΑΤΟΪΚΑ όπλα στο κέντρο του Ντονιέτσκ! ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, vid

Στο ίδιο έργο θεατές!

Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας βομβάρδισαν το κέντρο του Ντόνετσκ. Υπάρχουν τραυματίες και νεκροί

Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας επιτέθηκαν στον σταθμό λεωφορείων «Center» και στο κεντρικό πολυκατάστημα στη συνοικία Voroshilovsky της πόλης.

Στρατιωτικοί στόχοι; MHΔΕΝ!

Ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί ο ακριβής αριθμός των θυμάτων!

Τα πλήγματα έγιναν από πυροβολικό διαμετρήματος 155mm του ΝΑΤΟ.

Αναφέρεται επίσης ότι αυτή τη στιγμή σχεδόν ολόκληρη η πόλη βρίσκεται κάτω από καταιγισμό πυρών! Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για τις περιοχές Kuibyshevsky, Kyiv, Kirovsky, Petrovsky και Leninsky του Ντόνετσκ.

scr

Μαρινάκης σε ΕΠΟ: «Ζητάω τα οικονομικά σας στοιχεία και γραφείο στις εγκαταστάσεις σας»

Ο πρόεδρος της Superleague, Βαγγέλης Μαρινάκης, έστειλε θεσμικά επιστολή στον πρόεδρο της ΕΠΟ, Τάκη Μπαλτάκο, ζητώντας τα οικονομικά στοιχεία της ομοσπονδίας, αλλά και γραφείο στις εγκαταστάσεις της.

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης ζητάει ένα χώρο γραφείου εντός της κεντρικής εγκατάστασης γραφείων της ΕΠΟ, κατάλογο μισθοδοσίας προσωπικού της ΕΠΟ, τα βιογραφικά των υπαλλήλων και περιγραφή των καθηκόντων τους, τις βασικές συμβάσεις εξωτερικής συνεργασίας, τις χορηγικές, διαφημιστικές ή λοιπές συναφείς συμβάσεις τουλάχιστον των τελευταίων τριών ετών και λίστα των εισπράξεων από τις FIFA και UEFA το ίδιο διάστημα.

Αναλυτικά η επιστολή της Superleague στην ΕΠΟ:

“Ο πρόεδρος της Super League κ. Ευάγγελος Μαρινάκης απέστειλε θεσμικά επιστολή προς τον πρόεδρο της ΕΠΟ κ. Τάκη Μπαλτάκο, με την παράκληση της άμεσης ικανοποίησης των κατωτέρω αιτημάτων.

Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:

Κύριε Πρόεδρε,

Σε συνέχεια χθεσινής απόφασης του Δ.Σ. της Super League 1 και υπό την ιδιότητά μου ως B’ Αντιπροέδρου της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ε.Π.Ο., παρακαλώ για τα κάτωθι:

(α) όπως μου παραχωρήσετε ένα χώρο γραφείου εντός της κεντρικής εγκατάστασης γραφείων της Ε.Π.Ο. στο Πάρκο Γουδή.

(β) Όπως μου παραδώσετε αντίγραφα των εξής εγγράφων:

(β.1) Κατάλογο μισθοδοσίας προσωπικού της Ε.Π.Ο. Σε περίπτωση που έχουν δοθεί οικειοθελείς παροχές (bonuses), πέραν των συμβάσεων εργασίας, παρακαλώ να μου δοθεί επίσης σχετική λίστα. Επίσης στη λίστα μισθοδοσίας παρακαλώ να αναφέρονται και οι τυχόν μη χρηματικές παροχές (λ.χ. χρήση αυτοκινήτων κ.λ.π.).

(β.2) Βιογραφικά των ως άνω υπαλλήλων, περιγραφή των καθηκόντων αυτών (job descriptions) και εκθέσεις αξιολόγησης αυτών τουλάχιστον των τριών (3) τελευταίων ετών. Επίσης, ανάλυση της διαδικασίας αξιολόγησης του προσωπικού.

(β.3) Τις βασικές συμβάσεις εξωτερικής συνεργασίας (παροχής υπηρεσιών) με τρίτα πρόσωπα, τα οποία παρέχουν κατά σταθερό και μόνιμο τρόπο υπηρεσίες προς την Ε.Π.Ο.

(β.4) Χορηγικές, διαφημιστικές ή λοιπές συναφείς συμβάσεις τουλάχιστον των τελευταίων τριών (3) ετών, σε ισχύ ή λήξασες, εκ των οποίων η Ε.Π.Ο. εισπράττει ή εισέπραττε χρηματική ή / και άλλη παροχή.

(β.5) Λίστα των εισπράξεων της Ε.Π.Ο. από τις FIFA και UEFA των τελευταίων τριών (3) ετών.

Παρακαλώ για την άμεση ικανοποίηση των ανωτέρω αιτημάτων”.

(ΦΩΤΟ:intime)

Αποφυλακίστηκε ο Λιγνάδης: «Επί 1μιση χρόνο έπαιζαν μπάλα μόνοι τους, τώρα δικαιούμαι να μιλήσω και εγώ»

Αποφυλακίστηκε το μεσημέρι της Πέμπτης ο γνωστός σκηνοθέτης, Δημήτρης Λιγνάδης, που κατηγορείται για βιασμούς.

Ο ίδιος κατέβαλε το ποσό των 30.000 ευρώ για την εγγύσή του.

Οι πρώτες δηλώσεις του:

«Δεν είναι η στιγμή να πω πολλά. Ποτέ δεν πίστευα ότι η ελληνική Δικαιοσύνη θα παρασυρθεί όπως και δεν παρασύρθηκε. Ίσως να παρασύρθηκε μέρος της κοινής γνώμης. 1,5 χρόνο έπαιζαν μπάλα μόνοι τους. Τώρα δικαιούμαι να μιλήσω κι εγώ. Θα δικαιωθώ στο Εφετείο και θα αποκατασταθεί η αλήθεια.

Ευχαριστώ από την ψυχή μου τον Αλέξη Κούγια. Με βοήθησε και με βοηθάει. Είμαι πολύ τυχερός που τον γνώρισα και ως άνθρωπο και ως δικηγόρο».

(φωτο:intime)

«Δεν έχουν καμία θέση Ρώσοι αξιωματούχοι στη Σύνοδο της G20», είπε η υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ

Η Αμερικανίδα υπουργός Οικονομικών Τζάνετ Γέλεν δήλωσε σήμερα ότι ο πόλεμος του Ρώσου προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν κατά της Ουκρανίας προκαλεί αρνητικές επιπτώσεις σε όλο τον κόσμο και ότι οι Ρώσοι αξιωματούχοι δεν έχουν καμία θέση στη σύνοδο των χωρών της Ομάδας των 20 (G20) αυτή την εβδομάδα.

Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο της συνεδρίασης των οικονομικών αξιωματούχων της G20, η Γέλεν κάλεσε τη διεθνή κοινότητα να κάνει τη Ρωσία να λογοδοτήσει για τον πόλεμο και τον δραματικό του αντίκτυπο στις τιμές ενέργειας και την αυξανόμενη επισιτιστική ασφάλεια.

Η Γέλεν απέφυγε τη ερώτηση για το εάν θα αποχωρήσει όταν μιλήσουν Ρώσοι αξιωματούχοι, όπως η ίδια και άλλοι ηγέτες της Δύσης έκαναν κατά την τελευταία τέτοια συνεδρίαση στην Ουάσινγκτον τον Απρίλιο, αλλά δήλωσε ότι θα καταδικάσει τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία «με τους ισχυρότερους δυνατούς όρους».

«Νομίζω ότι ξεκαθάρισα πως τα πράγματα δεν μπορεί να είναι όπως συνήθως σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή της Ρωσίας σε αυτές τις συνεδριάσεις», δήλωσε, προσθέτοντας ότι ανυπομονεί να καλωσορίσει τον υπουργό Οικονομικών της Ουκρανίας σε αυτές τις συναντήσεις.

Η Γέλεν δήλωσε ότι θα συνεχίσει να πιέζει σκληρά για πλαφόν στην τιμή του ρωσικού πετρελαίου, που, σύμφωνα με την ίδια, θα βοηθήσει να μειωθούν οι τιμές ενέργειας και να διατηρηθούν οι παγκόσμιες ροές πετρελαίου αφού τεθούν σε ισχύ οι ευρωπαϊκές και πιθανόν οι βρετανικές και αμερικανικές κυρώσεις στη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου στα τέλη της χρονιάς.

Η αποτυχία να υιοθετηθούν τέτοια μέτρα, δήλωσε, θα αποκλείσει μια σημαντική ποσότητα ρωσικού πετρελαίου, το οποίο θα οδηγήσει ανοδικά τις τιμές πετρελαίου, πρόσθεσε η Γέλεν, εκφράζοντας παράλληλα την ελπίδα ότι η Κίνα και η Ινδία θα συνειδητοποιήσουν προς είναι προς το συμφέρον τους να συμμετάσχουν.

«Θα δώσει στη Ρωσία έναν τρόπο να συνεχίσει να εξάγει πετρέλαιο…και θα βοηθήσει τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων αυτών στην Κίνα και την Ινδία, να αποφύγουν μια κορύφωση στις παγκόσμιες τιμές πετρελαίου», δήλωσε.

(απεμπε – φωτο:pexels)

Προβλήματα παρουσιάζει το Twitter: Δεν φορτώνουν οι αναρτήσεις

Προβλήματα έχουν εμφανιστεί εδώ και λίγη ώρα στο Twitter, καθώς οι αναρτήσεις δεν φορτώνουν και η ροή δεν ανανεώνεται.

Το πρόβλημα εντοπίζεται τόσο σε κινητές συσκευές, όσο και στους υπολογιστές.

«Τα Tweet δεν φορτώνουν αυτήν τη στιγμή, προσπαθήστε ξανά» είναι η φράση που φαίνεται στις οθόνες.

Μάλιστα, σύμφωνα με αναφορές, σε όσους προσπαθούν να συνδεθούν, εμφανίζεται η φράση «Αυτή η σελίδα είναι εκτός λειτουργίας»

(protothema – φωτο:pixabay)

Τσίπρας: Η απαράδεκτη διατύπωση Βερναρδάκη για την Κεραμέως δεν εκφράζει ούτε το ΣΥΡΙΖΑ ούτε εμένα

Στη δήλωση Βερναρδάκη για την Κεραμέως, αναφέρθηκε ο Αλέξης Τσίπρας κατά την ομιλία του στη Βουλή για το εκπαιδευτικό νομοσχέδιο. Παράλληλα, εξαέλυσε πυρά κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη, κατηγορώντας τον για προσπάθεια κοινωνικού διχασμού.

Ο κ. Τσίπρας ανέφερε: 

«Χθες γίναμε μάρτυρες ενός ευτυχώς σπάνιου κοινοβουλευτικά σκηνικού. Ο Μητσοτάκης ήρθε εσπευσμένα κατά την πρώτη ημερά συζήτησης ενός κρίσιμου νομοσχεδίου και όχι την ημερα ψήφισής του όχι γιατί είχε κάποια άλλη υποχρέωση, αλλά για να επωφεληθεί μιας άθλιας εμπρηστικής επίθεσης σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό που είχε λάβει χωρα λίγες ώρες πριν.

Και για να βρει ευκαιρία να προβεί σε πρωτοφανή ακρότητα αθλιότητα να συνδέσει την επίθεση την εμπρηστική με την πολιτική αντιπαράθεση εδώ στη βουλή για τα εκπαιδευτικά θέματα και να αφήσει αισχρά υπονοούμενα για τους πολιτικούς του αντιπάλους.

Το γάντι του διχασμού που μας πέταξε ο κ. Μητσοτάκης εμείς δεν πρόκειται να το σηκώσουμε. Στον στόχο διχασμού της κοινωνίας εμείς θα αντιτάξουμε τον στόχο της ένωσης της κοινωνίας.

Θα σας αράξουμε στην νομιμότητα και τη νηφαλιότητα. Στον τοξικό κατήφορο του κ. Μητσοτάκη εμείς δεν θα τον ακολουθήσουμε. Τον χορό του διχασμού δεν θα τον χορέψουμε.

Κατανοώ ότι ο αρχηγός σας βρίσκεται στο αδιέξοδο. Είναι το αδιέξοδο των κρίσεων που ο ίδιος μεγέθυνε. Ήρθε και η έκθεση της Κομισιόν που δείχνει ότι η κυβέρνηση ντροπιάζει την χώρα. Η έκθεση λέει ότι υπάρχει σοβαρό θέμα διαφθοράς και ελευθερίας του λόγου. Λέει ότι υπάρχουν παράνομες χρηματοδοτήσεις όπως η λίστα Πέτσα. Εϊναι σε αδιέξοδο ο κ. Μητσοτάκης. Αυτό δεν σημαίνει ότι για να ξεπεράσει το αδιέξοδο έχει το δικαίωμα να είναι ο ίδιος παραγωγός τοξικότητας και διχασμού.

Πήρε αφορμή από την άστοχη, ατυχή, απαράδεκτη και καταδικαστέα διατύπωση ενός βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ προς το πρόσωπο της Υπουργού Παιδείας. Μια διατύπωση που αμέσως απεσύρθη. Ο ίδιος έχει ζητήσει συγγνώμη. Μια δήλωση που δεν μας εκφράσει ούτε εμένα.

Δεν σας ήταν αρκετή αυτή η συγγνώμη; Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν σας είναι αρκετή, είναι έντιμο να αντιπαραβάλει ο ίδιος ο πρωθυπουργός ορολογία χαμαιτυπείου και να αποκαλεί τους αντιπάλους του τσογλάνια και να κατηγορεί για εμπρησμούς; Είναι πολιτικό ήθος αυτό. Όχι. Αυτό είναι το απώτατο όριο τοξικότητα και διχασμού.

Δεν αισθανθήκαμε οργή όταν τον ακούσαμε. Τρόμο αισθανθήκαμε για όσα ακόμα μπορεί να κάνει αυτός ο άνθρωπος εις βάρος της κοινωνίας και της Δημοκρατίας

Σε μια χώρα όπου δημοσιογράφοι διώκονται και δολοφονούνται και ένα ΜΜΕ παραδίδεται στις φλόγες, ο πρωθυπουργός αντί να αναλάβει τις ευθύνες έρχεται στη Βουλή για να κατηγορήσει αντιπάλους του. Αυτό είναι κλίμα ζόφου και τίποτα καλό δεν προοιωνίζεται για την κοινωνία

Εγώ δεν χρησιμοποιώ αυτούς τους όρους στο λεξιλόγιό μου. Όμως απ’ την στιγμή που ο ίδιος ο πρωθυπουργός χρησιμοποίησε τον όρο εκτσογλανισμό, να σας πω τι είναι ο εκτσογλανισμός. Είναι η περιβολή με ασυλία ακόμα και αν είσαι βιαστής ανηλίκων όπως ο εκλεκτός σας για το εθνικό θέατρο, ο κ. Λιγνάδης ο οποίος θα μας κουνά δάκτυλο ότι ήταν θύμα.

Το αίσθημα αδικίας των γονιών του Ζακ Κωστόπουλου.

Εκτσογλανισμός είναι η έξωση της δημοσιογράφου από το σπίτι της πρώτη κατοικία την ώρα που ο πρωθυπουργός χρωστά δεκάδες εκατομμύρια και εκατοντάδες το κόμμα σας.

Η λεηλασία των νοικοκυριών και επιχειρήσεων από την ΔΕΗ είναι εκτσογλανισμός. Την στιγμή που τα γκόλντεν μποις δίνουν μπόνους στους ευαυτούς τους. Η αισχροκέρδεια των παραγωγών ενέργειας».

(protothema – φωτο:eurokinissi)

SOS από Γερμανία ενώ όλοι κάνουν…μπάνια: «ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΙΑ που είχαμε εδώ και χρόνια»

Δυτικός κόσμος ΤΕΛΟΣ, τουλάχιστον όπως τον ξέραμε.

Με ωμές αλήθειες βγαίνουν πλέον και προειδοποιούν τους λαούς στην Ευρώπη, γνωρίζοντας την θύελλα που έρχεται από τον χειμώνα.

«Βρισκόμαστε ενώπιον της μεγαλύτερης κρίσης που αντιμετώπισε ποτέ η χώρα (…) Πρώτα από όλα θα χάσουμε την ευημερία μας», προειδοποιεί ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γερμανών Εργοδοτών (BDA) Ράινερ Ντούλγκερ, αναφερόμενος στο ενδεχόμενο έλλειψης φυσικού αερίου.

«Φαίνεται ότι η Ρωσία είτε θα περιορίσει σοβαρά το φυσικό αέριο είτε μακροπρόθεσμα δεν θα μας προμηθεύει καθόλου αέριο», τονίζει ο κ. Ντούλγκερ στην Sueddeutsche Zeitung και εξηγεί ότι η διακοπή της παροχής φυσικού αερίου θα προκαλούσε σοβαρά προβλήματα στη γερμανική οικονομία«όχι μόνο στη βιομηχανία, αλλά σε όλους. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς: πρώτα από όλα θα χάσουμε την ευημερία που είχαμε εδώ και χρόνια», λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος των εργοδοτών.

Στο ίδιο πλαίσιο, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικτύων κάνει για μία ακόμη φορά λόγο για επερχόμενη έκρηξη των τιμών του φυσικού αερίου.

«Από το 2023, οι πελάτες του φυσικού αερίου θα πρέπει να περιμένουν ότι οι λογαριασμοί θα τριπλασιαστούν – το λιγότερο», προειδοποιεί ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Κλάους Μιούλερ και επισημαίνει ότι «όσοι παίρνουν τώρα τους λογαριασμούς θέρμανσης για τον προηγούμενο χειμώνα, βλέπουν ήδη διπλασιασμό του κόστους – και χωρίς καν να συμπεριλαμβάνονται οι συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία».

Στα χρηματιστήρια οι τιμές έχουν επταπλασιαστεί, αναφέρει ο κ. Μιούλερ και εξηγεί ότι «δεν φτάνουν όλα και πλήρως αμέσως στους καταναλωτές, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να πληρωθούν – και για αυτό είναι τόσο λογικό να εξοικονομούμε τώρα όσο μπορούμε».

Ο επικεφαλής της Υπηρεσίας Δικτύων διαβεβαιώνει πάντως ότι «το γερμανικό και το ευρωπαϊκό νομικό καθεστώς προβλέπουν προστασία των νοικοκυριών μέχρι το τέλος» σε περίπτωση ανεπάρκειας στην ενέργεια και τονίζει ότι δεν θεωρεί πολύ πιθανό να μην φθάνει πλέον καθόλου αέριο στα νοικοκυριά.

«Στη χειρότερη περίπτωση η Γερμανία θα εξακολουθήσει να προμηθεύεται φυσικό αέριο από τη Νορβηγία, από τερματικούς σταθμούς στο Βέλγιο και στην Ολλανδία, σύντομα και από τερματικούς σταθμούς στις βόρειες ακτές της», επισημαίνει.

Άγνωστη αυτοπροσωπογραφία του Βαν Γκογκ ανακαλύφθηκε στο πίσω μέρος πίνακά του που εκτίθεται στη Σκωτία

Μια αυτοπροσωπογραφία του Βίνσεντ Βαν Γκογκ εντοπίστηκε στην πίσω πλευρά ενός πίνακα του Ολλανδού ζωγράφου από ένα μουσείο στην Σκωτία, το οποίο σήμερα έκανε λόγο για μια «απίστευτα σπάνια» ανακάλυψη.

Η «απίστευτη» ανακάλυψη κατέστη δυνατή αφού εξετάστηκε με ακτίνες Χ ο πίνακας «Πορτρέτο μιας Χωρικής», που ζωγράφισε ο Βαν Γκογκ το 1885 και ο οποίος βρίσκεται στο Εδιμβούργο στο πλαίσιο έκθεσης αφιερωμένης στον ζωγράφο.

Η αυτοπροσωπογραφία εντοπίστηκε στο πίσω μέρος του πίνακα καλυμμένο από στρώσεις κόλλας και χαρτιού, το οποίο φαίνεται ότι είχε προστεθεί πριν από μια έκθεση στις αρχές του 20ου αιώνα.

«Τέτοιες στιγμές είναι απίστευτα σπάνιες», δήλωσε η Φράνσις Φόουλ έφορος της Εθνικής Πινακοθήκης της Σκωτίας. «Ανακαλύψαμε ένα άγνωστο έργο του Βίνσεντ Βαν Γκογκ, ενός από τους πιο σημαντικούς και τους πιο δημοφιλείς καλλιτέχνες παγκοσμίως», πρόσθεσε.

Ο Βαν Γκογκ είναι γνωστό ότι επαναχρησιμοποιούσε χαρτιά για να εξοικονομεί χρήματα.

Η αυτοπροσωπογραφία δείχνει έναν γενειοφόρο άνδρα που φορά καπέλο και ένα μαντίλι στον λαιμό. Το αριστερό του αφτί – το οποίο ο Βαν Γκογκ έκοψε το 1888—είναι εμφανές.

Στη διάρκεια της έκθεσης, που θα διεξαχθεί από τις 30 Ιουλίου ως τις 13 Νοεμβρίου, οι επισκέπτες θα μπορούν να θαυμάζουν το έργο μέσα σε ένα ειδικά κατασκευασμένο φωτοκιβώτιο.

Το μουσείο εξετάζει πλέον πώς μπορεί να απομακρύνει την κόλλα και να διαχωρίσει τα δύο έργα χωρίς να τους προκαλέσει ζημιά.

(απεμπε – φωτο:pixabay)

ΚΥΜΑ ΟΡΓΗΣ για τα ΨΙΧΟΥΛΑ του Power Pass! Aπότομη…προσγείωση για όσους περίμεναν παχυλές επιστροφές

Με πολλά παράπονα και..."γαλλικά" από τους πολίτες έχουν αρχίσει να καταχωρούνται από το κράτος τα πρώτα ποσά για το λεγόμενο power pass.

Συνολικά έχουν υποβληθεί 2.952.778 αιτήσεις, που αφορούν 2.530.597 φυσικά πρόσωπα. Από τα 2,5 εκατ. φυσικά πρόσωπα, αναρτώνται άμεσα ενημερωτικά εκκαθάρισης για τα περίπου 1,9 εκατ. και τα οποία αναμένεται να πληρωθούν αύριο, Παρασκευή.

Για τα υπόλοιπα φυσικά πρόσωπα συνεχίζεται ο έλεγχος των στοιχείων και όσα εξ αυτών είναι δικαιούχοι αναμένεται να πληρωθούν την ερχόμενη εβδομάδα, μετά την έκδοση των σχετικών ενημερωτικών εκκαθαριστικών.

Τα ειδοποιητήρια προκαλούν…άφθονο γέλιο, καθώς πολίτες που έχουν κληθεί τους τελευταίους μήνες να πληρώσουν σοβαρά ποσά στους λογαριασμούς ρεύματος λαμβάνουν…”ψίχουλα” από το κράτος!

Αυτό που εξόργισε περισσότερο τον κόσμο ήταν οι…βαρύγδουπες υποσχέσεις περί πραγματικής ελάφρυνσης τόσο από κυβερνητικά στελέχη όσο βέβαια και από τα φερέφωνα ΜΜΕ όλο το προηγούμενο διάστημα.

Οι προσδοκίες που γεννήθηκαν (λανθασμένα) ήταν μεγάλες, ωστόσο η προσγείωση…απότομη.

Σε πολλές περιπτώσεις τα ποσά που επιστρέφονται είναι πενιχρά και δεν ξεπερνούν τα 20-30 ευρώ! Ένα μικρό χαρτζιλίκι δηλαδή, για τους Έλληνες που πληρώνουν την ΒΙΑΙΗ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ που ο Μητσοτάκης αποφάσισε να κάνει από το προηγούμενο καλοκαίρι!

Πάρτε μία μικρή μόνο γεύση από τα “λαϊκά δικαστήρια” που στήθηκαν στο twitter:

https://twitter.com/i/status/1547481230899351553

(φωτο:eurokinissi)

Δικαστήριο Ε.Ε.: Τέλος η λέξη “φέτα” για τα λευκά τυριά που δεν παράγονται στην Ελλάδα

Η Δανία παρέβη τις υποχρεώσεις της παραλείποντας να λάβει μέτρα, ώστε να θέσει τέρμα στη χρήση της ονομασίας «φέτα» για τυριά τα οποία προορίζονται για εξαγωγή προς τρίτες χώρες,

σημειώνει σε ανακοίνωσή του το Δικαστήριο της ΕΕ. Η Δανία δεν παρέβη ωστόσο την υποχρέωση καλόπιστης συνεργασίας.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε σήμερα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, η λέξη «φέτα» καταχωρίστηκε ως προστατευόμενη ονομασία προέλευσης (ΠΟΠ) το 2002.

Έκτοτε, η ονομασία «φέτα» επιτρέπεται να χρησιμοποιείται μόνο για τυρί που παράγεται στην οριοθετημένη γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας και πληροί τις σχετικές προδιαγραφές του προϊόντος.

Στο πλαίσιο της παρούσας διαδικασίας λόγω παραβάσεως κράτους μέλους, η Επιτροπή, υποστηριζόμενη από την Ελλάδα και την Κύπρο, ισχυρίστηκε ότι η Δανία παρέβη τις υποχρεώσεις που υπέχει από τον κανονισμό 1151/2012 2, παραλείποντας να λάβει μέτρα για την πρόληψη ή την παύση της χρήσης της ονομασίας «φέτα» για τυρί το οποίο παράγεται στη Δανία αλλά προορίζεται για εξαγωγή σε τρίτες χώρες.

Η Δανία αντέτεινε, από την πλευρά της, ότι ο κανονισμός 1151/2012 έχει εφαρμογή μόνο στα προϊόντα που πωλούνται εντός της Ένωσης και δεν καλύπτει τις εξαγωγές προς τρίτες χώρες. Παραδέχεται, συνεπώς, ότι η ίδια ουδέποτε έλαβε μέτρα για να προλάβει ή να θέσει τέρμα στη χρήση της ονομασίας «φέτα» από τους εγχώριους παραγωγούς στις περιπτώσεις που τα προϊόντα τους προορίζονται για εξαγωγή σε τρίτες χώρες. Με τη σημερινή του απόφαση, το Δικαστήριο κρίνει, πρώτον, ότι με βάση το γράμμα του κανονισμού 1151/2012 η χρήση καταχωρισμένης ονομασίας για τον προσδιορισμό μη καλυπτόμενων από την καταχώριση προϊόντων που παρασκευάζονται στην Ένωση και προορίζονται για εξαγωγή προς τρίτες χώρες δεν εξαιρείται από την απαγόρευση την οποία προβλέπει ο κανονισμός.

Όσον αφορά, δεύτερον, το όλο πλαίσιο του κανονισμού 1151/2012, το Δικαστήριο επισημαίνει ότι ο κανονισμός προστατεύει τις ΠΟΠ και τις προστατευόμενες γεωγραφικές ενδείξεις (ΠΓΕ) ως δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας. Το σύστημα των ΠΟΠ και των ΠΓΕ θεσπίστηκε προκειμένου να παρασχεθεί στήριξη στους παραγωγούς προϊόντων συνδεόμενων με συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, μέσω της διασφάλισης ομοιόμορφης προστασίας των ονομασιών ως δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας σε ολόκληρη την Ένωση. Η χρήση όμως μιας ΠΟΠ ή ΠΓΕ για τον προσδιορισμό προϊόντος που παρασκευάζεται μεν εντός της Ένωσης αλλά δεν πληροί τις ισχύουσες προδιαγραφές προσβάλλει, στην Ένωση, την αντίστοιχη ΠΟΠ ή ΠΓΕ ως δικαίωμα διανοητικής ιδιοκτησίας, ακόμη και αν το προϊόν αυτό προορίζεται για εξαγωγή σε τρίτες χώρες.

Τρίτον, ως προς τους σκοπούς που επιδιώκονται με τον κανονισμό 1151/2012, το Δικαστήριο υπενθυμίζει ότι ο σκοπός των ΠΟΠ και των ΠΓΕ έγκειται στην παροχή συνδρομής στους παραγωγούς προϊόντων συνδεόμενων με συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές μέσω της εξασφάλισης δίκαιων αποδόσεων, ανάλογων με την ποιότητα των προϊόντων τους, στην κατοχύρωση ενιαίας προστασίας των ονομασιών ως δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας σε ολόκληρη την Ένωση και στην παροχή σαφούς ενημέρωσης στους καταναλωτές για τις ιδιότητες των προϊόντων οι οποίες τους προσδίδουν προστιθέμενη αξία. Η δε χρήση της ΠΟΠ «φέτα» για τον προσδιορισμό προϊόντων που παρασκευάζονται μεν εντός της Ένωσης αλλά δεν πληρούν τις προδιαγραφές της σχετικής ΠΟΠ θίγει τους προαναφερθέντες σκοπούς, ακόμη και αν τα προϊόντα αυτά προορίζονται για εξαγωγή προς τρίτες χώρες.

Συνεπώς, τόσο από το γράμμα όσο και από το όλο πλαίσιο και τους σκοπούς του κανονισμού 1151/2012 προκύπτει ότι μια τέτοια χρήση καταλέγεται μεταξύ των ενεργειών που απαγορεύονται από τον κανονισμό. Το Δικαστήριο καταλήγει επομένως στο συμπέρασμα ότι η Δανία, παραλείποντας να λάβει μέτρα ώστε να προλάβει και να σταματήσει αυτού του είδους τη χρήση στο έδαφός της, παρέβη τις υποχρεώσεις που υπέχει από τον κανονισμό 1151/2012.

Σε απάντηση της δεύτερης αιτίασης την οποία προέβαλε η Επιτροπή, το Δικαστήριο κρίνει ότι η Δανία δεν παρέβη τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την αρχή της καλόπιστης συνεργασίας, στην οποία αναφέρεται το άρθρο 4, παράγραφος 3, ΣΕΕ.

Ειδικότερα, η εν λόγω αιτίαση της Επιτροπής βάλλει κατά της ίδιας συμπεριφοράς την οποία αφορούσε και η πρώτη αιτίαση, ήτοι της παράλειψης να ληφθούν μέτρα για την πρόληψη και την παύση της χρήσης της ΠΟΠ «φέτα» από Δανούς παραγωγούς για τον προσδιορισμό τυριού που δεν πληροί τις ισχύουσες προδιαγραφές.

Μολονότι αληθεύει ότι η εξαγωγή, από παραγωγούς της Ένωσης προς τρίτες χώρες, προϊόντων σε σχέση με τα οποία χρησιμοποιείται παρανόμως μια ΠΟΠ μπορεί να αποδυναμώσει τη θέση της Ένωσης σε διεθνείς διαπραγματεύσεις με αντικείμενο την κατοχύρωση των ενωσιακών συστημάτων προστασίας της ποιότητας, δεν διαπιστώνεται εν προκειμένω ότι η Δανία προέβη σε πράξεις ή σε δηλώσεις που θα μπορούσαν να επιφέρουν τη συνέπεια αυτή, κάτι που όντως θα στοιχειοθετούσε συμπεριφορά διακριτή από εκείνη την οποία αφορούσε η πρώτη αιτίαση.

(απεμπε – scr)

Μεγάλη φωτιά στον Έβρο στην περιοχή Αρίστηνο, εκκενώνονται τα Παιδικά Χωριά SOS, vid

Μεγάλη φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Πέμπτης στον Έβρο, στην περιοχή Αρίστηνο.

Η φωτιά καίει σε δασική έκταση, ενώ κινητοποιήθηκαν επίγειες και εναέριες δυνάμεις.

Σύμφωνα με τοπικά μέσα, εκκενώνονται αυτή τηνν ώρα προληπτικά τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος στη περιοχή.

Λεωφορεία έχουν καταφτάσει ήδη στο σημείο και ανεβάζουν τα παιδιά και το προσωπικό για τους απομακρύνουν από το σημείο, ενώ συνεχίζονται δυναμικά οι ρίψεις νερού από τα πυροσβεστικά αεροπλάνα και τα ελικόπτερα.

Τα αίτια της φωτιάς δεν έχουν διευκρυνιστεί ακόμα ενώ ήδη επιχειρούν στο σημείο της πυρκαγιάς, επίγειες και εναέριες δυνάμεις της πυροσβεστικής υπηρεσίας Αλεξανδρούπολης.

Στην περιοχή, σύμφωνα με το τοπικό μέσο e-evros.gr, πνέουν ισχυροί άνεμοι κάτι το οποίο δυσκολεύει ακόμη περισσότερο το έγο των πυροσβεστών.

Στην περιοχή επιχειρούν 52 πυροσβέστες με τρεις ομάδες πεζοπόρου τμήματος, 17 οχήματα, δύο αεροσκάφη και ένα ελικόπτερο.

(πηγή:e-evros.gr – scr)

Επαναφορά ΚΟΡΩΝΟΧΟΥΝΤΑΣ ζητά ο ΠΟΥ από τις κυβερνήσεις: «Πάρτε ΤΩΡΑ μέτρα»

Ούτε να να τελειώσει το καλοκαίρι δεν περίμεναν!

Εδώ και τώρα επιστροφή των περιοριστικών μέτρων για τον covid ζητά ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας από τις κυβερνήσεις.

«Eπαναφέρετε τις μάσκες και τα περιοριστικά μέτρα κατά του κορωνοϊού, καθώς τα κρούματα και οι νοσηλείες αυξάνονται», προτρέπουν τα κράτη οι αξιωματούχοι του Οργανισμού.

«Οι υποπαραλλαγές του στελέχους Όμικρον αυξάνουν τους αριθμούς των κρουσμάτων και οδηγούν σε περαιτέρω θανάτους. Τα νέα κύματα του ιού αποδεικνύουν ότι η Covid-19 δεν έχει τελειώσει», είπε ο Τέντρος, προσθέτοντας ότι «ανησυχεί για μια αυξανόμενη τάση θανάτων. Την ώρα που οι νοσηλείες και η μετάδοση της Covid-19 αυξάνονται, οι κυβερνήσεις πρέπει να αναπτύξουν μέτρα που δοκιμάστηκαν και αποδείχτηκαν αποτελεσματικά όπως η χρήση μάσκας, καλύτερος εξαερισμός και πρωτόκολλα ιχνηλάτησης και θεραπείας», συνέχισαν.

Ουσιαστικα πρόκειται για οδηγία-«βούτυρο στο ψωμί» των εμβολιολάγνων πολιτικών και “ειδικών”, που εδώ και μήνες δεν συναινούν στην χαλάρωση των κορωνομέτρων.

(φωτο:eurokinissi)

«Μας κυνηγούν να μας ΠΑΡΟΥΝ την γη»!!! ΒΡΟΝΤΕΡΟ μήνυμα από την Ολλανδία για να εισακουστεί στην Ελλάδα, vid

Τα περιθώρια στενεύουν, δεν χωράει άλλη αδιαφορία...

Στους δρόμους μαύρα, πυκνά σύννεφα καπνού από φλεγόμενες μπάλες άχυρου. Μεγάλα πανό γράφουν: «Ο πόλεμος ξεκίνησε». Τρακτέρ αποκλείουν αυτοκινητόδρομους και μεγάλες αποθήκες σουπερμάρκετ. Και σαν μην έφθαναν αυτά, αγρότες απειλούν πλέον ακόμα και πολιτικούς.

Για προάγγελους εμφυλίου κάνει λόγο ο επικεφαλής του συγκυβερνώντος κόμματος ChristenUnie, Χερντ Γιαν Ζέγκερς.

Εδώ και εβδομάδες οι αγρότες διαμαρτύρονται για τους σχεδιαζόμενους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς (Ατζέντα 2030). Ο απόηχος των αγροτικών κινητοποιήσεων στην Ολλανδία φθάνει ακόμα και στη γειτονική Γερμανία.

Το διακύβευμα μεγάλο, αλλά φαίνεται πως οι αγρότες στην Ελλάδα δεν έχουν καταλάβει το μέγεθος του κινδύνου, καθώς στόχος είναι να καταργηθεί η παραδοσιακή γεωργία και κτηνοτροφία – ΕΔΩ.

Ολλανδός αγρότης, από την δική του οπτική του γωνία, στέλνει το μήνυμα που πρέπει να εισακουστεί:

«Πιστεύουμε πως όλο αυτό είναι μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου.

Χρειάζονται την γη μας, δεν χρειάζονται το άζωτό μας.

Χρειάζονται το 85% της γης!

Μας κυνηγούν για να μας πάρουν την γη μας!!!».

photo intime

«Φιλαράκι να βγούμε ένα SELFIE;» – Ο Μητσοτάκης γυρνά σελφάροντας την Ελλάδα – Μην δείτε καλύτερα το ΒΙΝΤΕΟ

Η ευθύνη δική σας:

scr

Ανακοίνωσε Τόμας σε… πισίνα ο ΠΑΟΚ

Η ανακοίνωση Στον ΠΑΟΚ ο Μπράντον Τόμας Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Μπράντον Τόμας με ελεύθερη μεταγραφή από τη Μάλαγα. Ο Ισπανός επιθετικός υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον Δικέφαλο μέχρι τον Ιούνιο του 2023. Γεννήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου του 1995 στο Σαντάνι της Μαγιόρκα, από Ισπανίδα μητέρα κι Άγγλο πατέρα. Οι ποδοσφαιρικές του […]

Η ανακοίνωση

Στον ΠΑΟΚ ο Μπράντον Τόμας

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Μπράντον Τόμας με ελεύθερη μεταγραφή από τη Μάλαγα. Ο Ισπανός επιθετικός υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον Δικέφαλο μέχρι τον Ιούνιο του 2023.

Γεννήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου του 1995 στο Σαντάνι της Μαγιόρκα, από Ισπανίδα μητέρα κι Άγγλο πατέρα. Οι ποδοσφαιρικές του ικανότητες του έδωσαν μία θέση στις Ακαδημίες της Μαγιόρκα.

Τον Δεκέμβριο του 2012, χωρίς καν να έχει προλάβει να φορέσει τη φανέλα της δεύτερης ομάδας, πήρε το βάπτισμα του πυρός στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο σε ένα παιχνίδι κόντρα στη Σεβίλλη για το Copa Del Rey.

Τρεις μέρες μετά έκανε ντεμπούτο και στο πρωτάθλημα, ενώ στις 9 Ιανουαρίου πέτυχε και το πρώτο του γκολ σε ένα παιχνίδι κόντρα στη Σεβίλλη. Στην αντρική ομάδα καθιερώθηκε τη σεζόν 2015-16, όταν η Μαγιόρκα αγωνιζόταν στη La Liga 2, με τον βραχύσωμο επιθετικό να μετράει 29 συμμετοχές, έξι γκολ και τρεις ασίστ.

Την επόμενη αγωνιστική περίοδο και πάλι στη δεύτερη κατηγορία ανέβασε κι άλλο τα νούμερα του με 13 γκολ και τέσσερις ασίστ σε 40 αγώνες, με την ομάδα του ωστόσο να υποβιβάζεται.

Η Ρεν πείστηκε για το ταλέντο του και επένδυσε πάνω του κάνοντάς τον κάτοικο Βρετάνης τον Ιούλιο του 2017. Στη Γαλλία σε 12 αγώνες, πέτυχε ένα γκολ και μοίρασε μία ασίστ. Τη σεζόν 2018-19 παραχωρήθηκε ως δανεικός στην Οσασούνα στη Segunda Division.

Σε οικείο περιβάλλον και πάλι ο Τόμας βρήκε τον καλό του εαυτό και συνέβαλε τα μέγιστα ώστε η ομάδα της Παμπλόνα να κερδίσει το πρωτάθλημα και την άνοδο.

Ο ίδιος βάσει συμφωνίας πήρε μόνιμη μεταγραφή, αλλά συνέχισε μόνο για έξι μήνες ακόμα στην Οσασούνα καθώς τον Γενάρη του 2020 παραχωρήθηκε με τη μορφή δανεισμού στη Χιρόνα, όπου στάθηκε άτυχος.

Ένα σοβαρός τραυματισμός στο γόνατο τον κράτησε σχεδόν έναν χρόνο εκτός δράσης κι όταν επανήλθε δόθηκε δανεικός στην Λεγανές κι έπειτα κατέληξε στη Μάλαγα ως ελεύθερος.

Τη σεζόν 2021-22 βρήκε τον καλό του εαυτό, έκανε μία γεμάτη σεζόν με 41 αγώνες, σκόραρε εννιά φορές, έδωσε δύο ασίστ και συνέβαλε τα μέγιστα ώστε η ομάδα του να αποφύγει τον υποβιβασμό.

Το καλοκαίρι του 2022 έψαχνε μία νέα πρόκληση στην καριέρα του κι αφού έμεινε ελεύθερος από τη Μάλαγα αποδέχθηκε την πρόταση του ΠΑΟΚ.

Καλώς ήρθες Μπράντον!

scr

Συνελήφθη άνδρας 31 ετών για βιασμό και εκδικητική πορνογραφία

Συνελήφθη από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ένας ημεδαπός 31 ετών, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία αυτόφωρης διαδικασίας κακουργηματικού χαρακτήρα για βιασμό και εκδικητική πορνογραφία κατ' εξακολούθηση.

H σύλληψή του έγινε μετά από καταγγελίες που έκαναν μία 28χρονη και μία 29χρονη, σύμφωνα με τις οποίες διαχειριστής προφίλ ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης, με την απειλή δημοσιοποίησης στο διαδίκτυο προσωπικών στιγμών τους, ζήτησε από την πρώτη την πραγματοποίηση βιντεοκλήσης με ερωτικό περιεχόμενο και από τη δεύτερη την αποστολή μηνυμάτων ερωτικού περιεχομένου. Επιπλέον, με την ίδια απειλή, καθώς και με την πρόφαση διαγραφής του υλικού, είχε εξαναγκάσει την 29χρονη σε ερωτική συνεύρεση χωρίς τη συναίνεσή της, απαιτώντας στη συνέχεια και νέα συνεύρεση.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, για τη διερεύνηση και διαλεύκανση της υπόθεσης πραγματοποιήθηκε ενδελεχής και εμπεριστατωμένη αστυνομική και ψηφιακή-διαδικτυακή έρευνα των ψηφιακών στοιχείων και δεδομένων, καθώς και αλληλογραφία με την αρμόδια εταιρεία διαχείρισης της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης και εταιρείες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου.

Από την αξιοποίηση του υλικού που συλλέχθηκε στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης που παρήγγειλε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, καθώς και από την περαιτέρω αστυνομική προανάκριση, διακριβώθηκε η εμπλοκή του 31χρονου στη διαχείριση του επίμαχου προφίλ, μέσω ηλεκτρονικών ιχνών, τα οποία αντιστοιχούσαν σε συνδέσεις διαδικτύου της οικίας και του χώρου εργασίας του.

Σε αυτό το πλαίσιο, το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής (10/7), οργανώθηκε αστυνομική επιχείρηση και συνελήφθη ο 31χρονος κατά τη μετάβασή του σε σημείο που είχε υποδείξει στην 29χρονη με σκοπό νέα συνεύρεση.

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο σπίτι του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μία συσκευή κινητού τηλεφώνου και δύο εσωτερικοί σκληροί δίσκοι υπολογιστή με πλήθος αρχείων οπτικοακουστικού υλικού, στο οποίο απεικονίζονταν διάφορες γυναίκες σε προσωπικές στιγμές τους, μεταξύ των οποίων και φωτογραφία της 29χρονης.

Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του, οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και παραπέμφθηκε σε κύρια ανάκριση, ενώ ερευνάται το ενδεχόμενο εμπλοκής του και σε άλλες ομοειδείς-συναφείς πράξεις.

Η ΕΛΑΣ, στη σχετική ανακοίνωσή της, επισημαίνει ότι οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, προκειμένου να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες ή επίμεμπτες πράξεις ή δραστηριότητες που τελούνται μέσω διαδικτύου στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

  • Τηλεφωνικά: 11188
  • Στέλνοντας e-mail: [email protected].
  • Μέσω twitter: @CyberAlertGR.
  • Μέσω του gov.gr στην ενότητα Πολίτης και Καθημερινότητα / Καταγγελίες / Καταγγελίες για εγκλήματα κυβερνοχώρου.
  • Μέσω της εφαρμογής (application) για έξυπνα τηλέφωνα (smart phones): CYBERΚΙD.

(φωτο:pexels)

«ΣΕΙΣΜΟ» προκαλεί αποκάλυψη για ΤΟΥΡΚΙΑ και ΟΥΚΡΑΝΙΑ!!! Αλλά τα συγχαρητήρια πάνε στον Μητσοτάκη

Η διαφορά τούρκων και ελλαδιτών πολιτικών...

Μια ομάδα Τούρκων επιχειρηματιών που συνδέονται στενά με την κυβέρνηση του Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, εξαπάτησε ουκρανούς αξιωματούχους με 5 εκατομμύρια δολάρια σε ένα σχέδιο που περιλάμβανε ψευδείς υποσχέσεις για πώληση στρατιωτικού εξοπλισμού.

Το σχέδιο αποκαλύπτει το Nordic Monitor και δείχνει ποια είναι και η Τουρκία, αλλά και πόσο μικρή έχει γίνει η Ελλάδα από τους πολιτικούς της, αφήνοντας έδαφος δράσης σε μία τέτοια χώρα!

Τουλάχιστον η τουρκική κυβέρνηση ξεγελά άλλες χώρες για το εθνικό της συμφέρον! Οι πολιτικοί στην Ελλάδα ξεγελούν τους ίδιους τους Έλληνες, ενώ την ίδια ώρα δίνουν ΔΩΡΕΑΝ οπλισμό στο Κίεβο, με θύματα τα νησιά του Αιγαίου! Συγχαρητήρια λοιπόν την κυβέρνηση Μητσοτάκη!

Η απάτη δημοσιοποιήθηκε, όταν ο Ουκρανός αξιωματούχος που είναι υπεύθυνος για την προμήθεια όπλων στην Τουρκία, υπέβαλε καταγγελία στην αστυνομία και την εισαγγελία στην Άγκυρα, στις 7 Απριλίου 2022. Ο Vladimir Krakovetsky, επίσημα διευθυντής δημοσίων σχέσεων του υπουργείου Εσωτερικών της Ουκρανίας, ανέφερε ότι η κυβέρνησή του εξαπατήθηκε από πολλά άτομα, που συνδέονται στενά με την κυβέρνηση Ερντογάν.

Το σχέδιο εξαπάτησης της ουκρανικής κυβέρνησης φαίνεται να σχεδιάστηκε από τον Murat Özvardar, έναν επιχειρηματία υπέρ του Ερντογάν -του οποίου η σύζυγος εργάζεται για την τουρκική υπηρεσία πληροφοριών- και τους συνεργάτες του.

Σύμφωνα με την καταγγελία που υπέβαλε ο Krakovetsky, ο Özvardar ήταν ο πρώτος Τούρκος που επικοινώνησε με την πρεσβεία στις 4 Μαρτίου, δηλώνοντας ότι θα προμήθευε τα όπλα και τις προμήθειες που αναφέρονται στον ιστότοπο της πρεσβείας, ως αγαθά που χρειάζονται στην Ουκρανία. Την επικοινωνία του Özvardar ακολούθησε ένα email που εστάλη στην πρεσβεία από τον συνεργάτη του, Koray Altınel, ο οποίος είπε ότι θα προμήθευε τα απαραίτητα αντικείμενα στην Ουκρανία και έδωσε το όνομα του Özvardar ως εγγύηση. Η Altınel συμμετέχει σε πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην πώληση όπλων και αμυντικού υλικού.

Η πρεσβεία μοιράστηκε τα στοιχεία επικοινωνίας των Τούρκων επιχειρηματιών με τον Krakovetsky, ο οποίος αργότερα μίλησε στο τηλέφωνο με έναν άνδρα που ονομαζόταν Mehmet, ο οποίος είπε ότι εκπροσωπούσε τον Özvardar και ήθελε να συναντηθούν προσωπικά.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο γραφείο της εταιρείας τεχνολογίας Ones Bilişim Teknolojileri Anonim Şirketi (Ones Technology) στην περιοχή Çankaya της Άγκυρας. Το άτομο είπε ότι η εταιρεία συνεργάζεται με μεγάλους κρατικούς εργολάβους άμυνας, όπως η Roketsan και η Aselsan και ενημέρωσε τον Ουκρανό αξιωματούχο ότι μια ανώνυμη ομάδα στην Γεωργία ήθελε να δωρίσει 70 εκατομμύρια δολάρια στην Ουκρανία. Το κόστος των στρατιωτικών ειδών θα καλυπτόταν από αυτή την δωρεά και ο Özvardar ήταν ο άνθρωπος που θα χειριζόταν την μεταφορά των χρημάτων.

Η αρχική συμφωνία ήταν η παροχή θωράκισης σώματος και προστατευτικών κρανών για τα ουκρανικά στρατεύματα. Ο Altınel υποσχέθηκε ότι θα παραδοθούν στον πελάτη στην Πολωνία σε μια εβδομάδα. Αργότερα, προσφέρθηκε να πουλήσει όπλα και πήγε τον Krakovetsky στο υπόγειο ενός κτιρίου, όπου έδειξε όπλα διαφόρων διαμετρημάτων, συμπεριλαμβανομένων τυφεκίων ελεύθερου σκοπευτή. Οι δυο τους μίλησαν για την παράδοση των όπλων και στην Ουκρανία.

Ο Koray Altınel (δεξιά) εμφανίζεται με τον Τούρκο υπουργό Εσωτερικών Süleyman Soylu.

Την επόμενη μέρα, ο Krakovetsky γευμάτισε με τους Altınel, Özvardar και τους συνεργάτες τους, συμπεριλαμβανομένου ενός ανώνυμου προσώπου που εργαζόταν στο Υπουργείο Οικογένειας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Κατά την συνάντηση, ο Krakovetsky ενημερώθηκε ότι υπήρξε παρεξήγηση σχετικά με την δωρεά από την ομάδα στην Γεωργία και ενημερώθηκε ότι η Ουκρανία έπρεπε να πληρώσει για την αποστολή όπλων και στρατιωτικών αγαθών.

Απογοητευμένος, ο Krakovetsky τους είπε, ότι δεν είχε χρήματα και ότι οποιαδήποτε συμφωνία, έπρεπε να αντιμετωπιστεί σε διακυβερνητικό επίπεδο. Ενημέρωσε τους ανωτέρους του στο Κίεβο για τις εξελίξεις.

Όμως η Ουκρανία είχε απελπιστική ανάγκη να προμηθευτεί τέτοιες προμήθειες και αγωνιζόταν ενάντια στον χρόνο για να αποκτήσει στρατιωτικά και αμυντικά είδη. Όταν ο Altınel κάλεσε τον Krakovetsky για μια συνάντηση στις 6 Μαρτίου και προσφέρθηκε να του παραδώσει όπλα, πανοπλίες και κράνη για 5 εκατομμύρια δολάρια, βρήκε πρόσφορο έδαφος. Δήλωσε επίσης, ότι οι τουρκικές υπηρεσίες πληροφοριών, το υπουργείο Εσωτερικών και η κορυφαία υπηρεσία προμηθειών της κυβέρνησης, η Προεδρία της Αμυντικής Βιομηχανίας, είχαν εγκρίνει την πώληση και την μεταβίβαση. Με το πράσινο φως από το Κίεβο, ο Krakovetsky μετέφερε τα χρήματα σε λογαριασμούς που παρείχε η Altınel σε πολλές δόσεις.

Ωστόσο, δεν πραγματοποιήθηκαν παραδόσεις, μετά από ένα μήνα που είχε περάσει από την αρχική συμφωνία, παρά την δέσμευση για αποστολή εντός μιας εβδομάδας, προκαλώντας την ανησυχία της Ουκρανίας για απάτη. Η ουκρανική κυβέρνηση θεώρησε τον Krakovetsky υπεύθυνο για τη συμφωνία και προσπαθούσε απεγνωσμένα να επικοινωνήσει με την Altınel και να πάρει τα χρήματα πίσω.

Ο Krakovetsky χρειάστηκε να πάει στη μονάδα οικονομικών εγκλημάτων του αστυνομικού τμήματος της Άγκυρας, καθώς και στην εισαγγελία, για να υποβάλει μήνυση κατά των Altınel, Özvardar και των συνεργών τους. Η αστυνομία και ο εισαγγελέας δεν ενήργησαν αμέσως, σχετικά με την καταγγελία.

Στις 22 Απριλίου η αστυνομία συνέλαβε τον Altınel και άλλους, αλλά δεν συνέλαβε τον Özvardar. Όλοι οι συλληφθέντες αφέθηκαν γρήγορα ελεύθεροι. Ο Özvardar κρατήθηκε μόνο μετά τη δημοσιοποίηση της καταγγελίας και το όνομα του Özvardar αναφέρθηκε ως συνεργός. Αλλά όπως αναμενόταν, αφέθηκε επίσης ελεύθερος, μετά από σύντομη κράτηση και κατάθεση.

Έκτοτε δεν έχει καταγραφεί πρόοδος στην υπόθεση και δεν εκδόθηκε κατηγορητήριο για κανέναν από τους υπόπτους.

ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΑΚΡΟ!!! ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΟΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ, ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΘΥΕΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΜΕ ΥΠΕΡΒΑΛΟΝΤΑ ΖΗΛΟ ΤΙΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ.

photo intime