Άρθρα

Τηλεφωνική συνομιλία Πούτιν με τον διάδοχο του θρόνου στη Σαουδική Αραβία μετά το ταξίδι Μπάιντεν

Τι δήλωσε το Κρεμλίνο για το θέμα της συνομιλίας των δυο ηγετών.

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν και ο πρίγκιπας διάδοχος της Σαουδικής Αραβίας Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν συνομίλησαν τηλεφωνικά σήμερα για την κατάσταση στην αγορά του πετρελαίου, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεργασίας στους κόλπους του Opec+, σύμφωνα με το Κρεμλίνο.

Η τηλεφωνική τους επαφή πραγματοποιείται μέσα σε λιγότερο από μια εβδομάδα μετά μια συνάντηση μεταξύ του πρίγκιπα διαδόχου, ντε φάκτο ηγέτη του σαουδαραβικού βασιλείου, και του Αμερικανού προέδρου Τζο Μπάιντεν στην Τζέντα, στη δυτική πλευρά της χώρας.

Ο Ρώσος πρόεδρος και ο Σαουδάραβας πρίγκιπας συζήτησαν “λεπτομερώς για την κατάσταση στη διεθνή αγορά πετρελαίου. Υπογραμμίστηκε η σημασία της ενίσχυσης του συντονισμού στους κόλπους του Opec+”, αναφέρει το Κρεμλίνο σε ανακοίνωση.

“Επισημάνθηκε με ικανοποίηση ότι οι χώρες μέλη αυτού του σχήματος πληρούν με συνέπεια τις υποχρεώσεις τους ώστε να διατηρούν την ισορροπία και τη σταθερότητα που είναι απαραίτητες στην παγκόσμια αγορά της ενέργειας”, προστίθεται στην ανακοίνωση.

Στον Opec+ μετέχουν ο Οργανισμός Πετρελαιοεξαγωγικών Κρατών (ΟΠΕΚ), του οποίου η Σαουδική Αραβία είναι μέλος, καθώς και μια άλλη ομάδα πετρελαιοπαραγωγών χωρών, μέλος της οποίας είναι η Ρωσία.

Σύμφωνα με το Κρεμλίνο, οι δύο ηγέτες μίλησαν επίσης για τον πόλεμο στη Συρία και συγκεκριμένα για την τριμερή σύνοδο κορυφής στην Τεχεράνη αυτή την εβδομάδα στην οποία μετείχαν η Ρωσία, το Ιράν και την Τουρκία, τρεις βασικοί παράγοντες στη σύγκρουση που μαίνεται στη χώρα αυτή από το 2011.

Η τηλεφωνική συνομιλία πραγματοποιήθηκε εν μέσω ενός τεταμένου περιβάλλοντος στην αγορά των υδρογονανθράκων, καθώς ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει προκαλέσει μεγάλη αστάθεια.

Στις 2 Ιουνίου, ο ΟΠΕΚ+ συμφώνησε για μεγαλύτερη αύξηση της παραγωγής από την προβλεπόμενη, ένα βήμα που χαιρέτισε ο Μπάιντεν αφότου οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν ζητήσει να υπάρχει περισσότερη προσφορά.

Πηγές είπαν στο Reuters ότι η Σαουδική Αραβία διαβουλεύτηκε στενά με τη Ρωσία προτού να πιέσει για τις αυξήσεις της παραγωγής.

Το Ριάντ θέλει να διατηρήσει τη Ρωσία επί του σκάφους προκειμένου ν’ αυξήσει την επιρροή του στην αγορά πετρελαίου.

amna/ pixabay

Κρούσμα πολιομυελίτιδας μετά από 30 χρόνια στις ΗΠΑ

Ύστερα από 30 χρόνια, κρούσμα πολιομυελίτιδας εμφανίστηκε ξανά στην Αμερική και συγκεκριμένα στα προάστια της Νέας Υόρκης. Την είδηση επιβεβαίωσαν οι Ομοσπονδιακές Υγειονομικές Αρχές.

Σύμφωνα με τις εξετάσεις που έγιναν στον ασθενή, ο πολύ μεταδοτικός ιός που εντοπίστηκε στην κομητεία Ρόκλαντ ενδέχεται να έφτασε στις ΗΠΑ από κάποια άλλη χώρα.


«Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και συνεργαζόμαστε με την Υπηρεσία Υγείας της Πολιτείας της Νέας Υόρκης και τα Κέντρα Πρόληψης και Ελέγχου Ασθενειών (CDC) για να αντιμετωπίσουμε αυτό το αναδυόμενο πρόβλημα και να προστατεύσουμε την υγεία και την ευημερία των κατοίκων της κομητείας», ανέφερε η Επίτροπος Υγείας του Ρόκλαντ, Πατρίσια Σνάμπελ Ρούπερτ.

Τα CDC επιβεβαίωσαν το κρούσμα, σημειώνοντας ότι δεν έχει καταγραφεί καμία περίπτωση πολιομυελίτιδας στις ΗΠΑ από το 1979. Ο ιός ωστόσο έχει περάσει στη χώρα, μέσω επισκεπτών που έπασχαν από αυτήν την ασθένεια. Η τελευταία φορά που συνέβη αυτό ήταν το 1993.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Νοσοκομεία του ΤΡΟΜΟΥ στην Θεσ/νικη!!! Έγκυος έχασε το παιδί της επειδή την έδιωξαν – ΕΛΗΓΕ Η ΕΦΗΜΕΡΙΑ

Νέο απίστευτο περιστατικό...

Νέο τραγικό περιστατικό βλέπει το φως της δημοσιότητας λίγες μέρες μετά την περίπτωση του 49χρονου που πήγε σε νοσοκομείο στην Πάτρα με πόνους στην καρδιά, τον έστειλαν στο νοσοκομείο του Ρίου γιατί δεν εφημέρευαν και τελικά πέθανε.

Μία ετοιμόγεννη μετέβη στο «Ιπποκράτειο» αλλά την έδιωξαν επειδή έληγε η εφημερία του νοσοκομείου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Όταν μεταφέρθηκε στο «Παπαγεωργίου», που εφημέρευε, δεν την υπέβαλλαν σε επείγουσα καισαρική τομή, με αποτέλεσμα να υποστεί επιπλοκές και να χάσει το μωρό, όπως αναφέρει το grtimes.

Το ζευγάρι υπέβαλε μήνυση κατά παντός υπευθύνου, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, ζητώντας την ποινική δίωξη των γιατρών που επιλήφθηκαν του περιστατικού και στα δύο νοσοκομεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ!!! ΑΥΤΟΙ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝΣ ΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥΣ;;;

ΠΗΓΗ πληροφορίων GRTimes, photo intime

Θα γεμίσουμε ραδιενέργεια: Aπόρριψη ύδατος στον ωκεανό, από τον καταστραμμένο πυρηνικό σταθμό στη Φουκουσίμα

Οι Ιαπωνικές αρχές χαρακτήρισαν ως ασφαλή, την απελευθέρωση ύδατος από τον αναφερόμενο πυρηνικό σταθμό.

Οι αρμόδιες αρχές για τον έλεγχο των πυρηνικών εργοστασίων στην Ιαπωνία αποδέχτηκαν ένα σχέδιο για την απελευθέρωση ύδατος στον ωκεανό, από τον καταστραμμένο πυρηνικό σταθμό στη Φουκουσίμα, όπως μετέδωσε σήμερα, το πρακτορείο ειδήσεων Kyodo.

Οι αρχές χαρακτήρισαν ως ασφαλή, την απελευθέρωση ύδατος από τον αναφερόμενο πυρηνικό σταθμό. Οι ποσότητες ύδατος που θα απελευθερωθούν τελούν υπό ειδική διαχείριση και περιέχουν ίχνη από τρίτιο, σύμφωνα με την ίδια δημοσιογραφική αναφορά.

Οι ποσότητες υδάτων που θα απελευθερωθούν χρησιμοποιήθηκαν για την ψύξη των πυρηνικών αντιδραστήρων στην πυρηνική μονάδα παραγωγής ενέργειας στη Φουκουσίμα κατά το καταστροφικό περιστατικό του 2011, ενώ τώρα έχουν αποθηκευτεί σε υπόγειους χώρους της αναφερόμενης εγκατάστασης.

amna/ scr

Κινδυνεύει το Εθνικό Πάρκο της Δαδιάς- Φόβοι για τεράστια οικολογική καταστροφή από τη φωτιά στον Έβρο (vid)

Καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας οι επίγειες πυροσβεστικές δυνάμεις επιχειρούσαν για την κατάσβεση της πυρκαγιάς

Φωτιά στον Έβρο: Καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας οι επίγειες πυροσβεστικές δυνάμεις επιχειρούσαν για την κατάσβεση της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε περίπου στις 14.30 στην περιοχή του φράγματος της Λύρας Σουφλίου. Οι δυνάμεις ενισχύθηκαν εκ νέου το πρωί της Παρασκευής.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, στο σημείο επιχειρούν πλέον επιχειρούν 291 πυροσβέστες με 9 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 65 οχήματα, 4 αεροσκάφη και 4 ελικόπτερα, ένα εκ των οποίων συντονιστικό. Συνδρομή παρέχουν μηχανήματα έργου του Ε.Σ. και υδροφόρες Ο.Τ.Α.

Άλλωστε, όπως ανακοίνωσε το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας, οι Ένοπλες δυνάμεις συνέβαλαν χθες στην επιχείρηση κατάσβεσης, με 4 πυροσβεστικά αεροσκάφη PZL, δύο CL-415 και 3 Προωθητές Γαιών. Οι στρατιωτικές δυνάμεις αναμένεται να συνεχίσουν την προσπάθεια στο πλευρό των πυροσβεστών.

Σύμφωνα με τον Πέτρο Ανθόπουλο, ο οποίος εκτελεί καθήκοντα διευθυντή Δασών Έβρου, με την έλευση της νύχτας η φωτιά είχε καθηλωθεί λόγω των πολύ ασθενών ανέμων που έπνεαν στην περιοχή, ωστόσο η κατάσβεση δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί, με τη φωτιά να κινείται προς το Εθνικού Πάρκου της Δαδιάς.

«ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΣΟΥ»! Το σχέδιο των διεθνιστών με αρχή την Σρι Λάνκα – ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ

Πρώτα τους ώθησαν στην καταστροφή και μετά τους παράτησαν!!! Ελλάδα ετοιμάσου…

Γράφουν εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης στην Αμερική:

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF), όλα πήγαιναν τέλεια στην Σρι Λάνκα, αλλά τέσσερα χρόνια αργότερα: χρεοκοπία, πληθωρισμός, ελλείψεις τροφίμων, ελλείψεις εμπορευμάτων, ελλείψεις καυσίμων και βία στους δρόμους.

Ο Πρωθυπουργός της Σρι Λάνκα κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης μετά την φυγή του προέδρου Ρατζαπάκσα και της συζύγου του στις Μαλδίβες, ώρες πριν από την παραίτησή του. Η χώρα αντιμετωπίζει την χειρότερη οικονομική της κρίση από τότε που κέρδισε την ανεξαρτησία της από τους Βρετανούς στις 4 Φεβρουαρίου 1948.

Για την παγκόσμια οικονομική ελίτ, η Σρι Λάνκα ήταν το μαργαριτάρι της Ασίας, εξηγεί ο  Glenn Beck. Το 2018, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ επαίνεσε την χώρα σε ένα άρθρο με τίτλο: «Έτσι θα κάνω την Σρι Λάνκα πλούσια μέχρι το 2025». Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το άρθρο αφαιρέθηκε επίσης αθόρυβα (ΕΔΩ).

Όλα έπρεπε να γίνουν «ΠΡΑΣΙΝΑ» (βιώσιμη ανάπτυξη)

Και τώρα που η χώρα τους καταρρέει, οι οργανισμοί που τους υποστήριξαν και τους ώθησαν προς αυτή την κατεύθυνση – οι οργανισμοί που ώθησαν και υποστήριξαν αυτόν τον «μετασχηματισμό», συμπεριλαμβανομένου του ΔΝΤ (Διεθνές Νομισματικό Ταμείο) και του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, τους άφησαν στα κρύα του λουτρού.

Ο Μπεκ προειδοποιεί όλους να θυμούνται τι έκαναν οι παγκοσμιοποιητές στην Σρι Λάνκα: «Την επόμενη φορά που θα ακούσετε τον Klaus Schwab να λέει τώρα είναι ώρα για Great Reset, όποτε ακούτε για την γεωργική μας βιομηχανία που χρειάζεται να γίνει πράσινη, όποτε ακούτε για το πώς η Ρωσία φταίει για τις τιμές του φυσικού αερίου, θέλω να σκέφτεστε την Σρι Λάνκα».

Ο Ζελένσκι προαναγγέλλει τον ΝΕΟ ουκρανικό στρατό: «Θα πάρουμε σύγχρονα όπλα από τη Δύση»

Ο οποίος θα πολεμάει ΜΟΝΟ με νατοϊκά συστήματα πάνω στα οποία εκπαιδεύεται.

Ο ουκρανικός στρατός έχει τη δυνατότητα να ισχυροποιήσει τη θέση του στο πεδίο των μαχών και να προκαλέσει μεγάλες απώλειες στους ρώσους εισβολείς, δήλωσε ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι μετά τη συνάντηση που είχε με ανώτερους διοικητές των ενόπλων δυνάμεων της χώρας του.


Σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης, ο Ζελένσκι είπε μεταξύ άλλων ότι συζητήθηκε η προμήθεια σύγχρονων οπλικών συστημάτων, υπογραμμίζοντας ότι πρέπει να ενταθούν οι επιθέσεις κατά των ρωσικών δυνάμεων.

«Συμφωνήσαμε ότι οι δυνάμεις μας έχουν τις δυνατότητες να σημειώσουν πρόοδο στο πεδίο των μαχών και να προκαλέσουν νέες σημαντικές απώλειες στους κατακτητές», ανέφερε ο ουκρανός πρόεδρος.

Το Κίεβο ευελπιστεί ότι τα οπλικά συστήματα από τη Δύση και ειδικότερα οι πύραυλοι μεγάλου βεληνεκούς, όπως οι αμερικανικοί HIMARS που ανέπτυξε τις τελευταίες εβδομάδες ο ουκρανικός στρατός, θα του επιτρέψουν να εξαπολύσει μια αντεπίθεση και να ανακαταλάβει εδάφη.

(φωτο:intime)

Ο στρατός στη μάχη της αντιμετώπισης πυρκαγιών

Στοιχεία για τη συνδρομή των Ενόπλων Δυνάμεων σε πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν το περασμένο 24ωρο μέχρι το τελευταίο φως της ημέρας σε διάφορες περιοχές της χώρας γνωστοποίησε το ΓΕΕΘΑ:

Συγκεκριμένα:

  • Στη Δάδια Σουφλίου Εβρου εκτέλεσαν αποσολές αεροπυρόσβεσης 4 πυροσβεστικά αεροσκάφη PZL,δύο CL-415 και 3 Προωθητές Γαιών,
  • Στην Αγνάντα Ηλείας τέσσερα CL-215 και ένα CL-415,
  • Στα Τρίκαλα Κορινθίας δύο PZL,
  • Στην Αταλάντη Φθοιώτιδας δύο PZL,
  • Στον Κάβο Κερκύρας δυο PZL και
  • Στην Αττική, σε συνέχεια των επιπλέον δέκα περιπολιών ασφαλείας, επιχείρησαν περαιτέρω δύο CL-215 στην Πεντέλη και στα Μέγαρα τέσσερα CL-415/ και ένα CL-215.

intime

Καταρρέουν ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ οι ΗΠΑ! Δεν τις ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ πια – ΒΙΝΤΕΟ

«Πυρά» και από την Σαουδική Αραβία

Ο υπουργός Εξωτερικών της Σαουδικής Αραβίας, πρίγκιπας Faisal bin Farhan Al Saud, εκτόξευσε τα πυρά του κατά των ΗΠΑ, δείχνει πως πλέον ο υπόλοιπος κόσμος δεν υπολογίζει στην ισχύ της Δύσης, η οποία μειώνεται όλο και περισσότερο!

Μεταξύ άλλων δήλωσε:

«Η Αυτού Εξοχότης το ξεκαθάρισε στον Πρόεδρο Biden ότι έχουμε μια προσδοκία να δούμε τις ΗΠΑ να συμπεριφέρονται με μια παρόμοια υπεύθυνη στάση.

Το να επιβάλλετε τις αξίες σας σε άλλους δεν πρόκειται να τελεσφορήσει.

Θα προκαλέσει μια αρνητική αντίδραση. Θα προκαλέσει ακριβώς το αντίθετο απ’ αυτό που επιθυμείτε. Δε μπορείτε να επιβάλλετε τις αξίες σας δια της βίας και πρέπει να αντιληφθείτε -ο εστεμμένος πρίγκιπας ήταν αρκετά ξεκάθαρος με τον Πρόεδρο Biden- ότι στην τελική εμείς έχουμε τις δικές μας αξίες κι αυτές οι αξίες δεν πρόκειται να ευθυγραμμιστούν 100% με τις αμερικανικές αξίες ποτέ, επειδή είμαστε πάρα πολύ υπερήφανοι για τις δικές μας παραδόσεις, για τις δικές μας αξίες, για την δική μας πίστη».

Δείτε το βίντεο:

photo pixabay

Πρόεδρος Σερβίας για συντριβή Antonov: «Θα συνεχίσουμε να πουλάμε όπλα»

Η Σερβία θα συνεχίσει να πουλά όπλα σε άλλες χώρες, ανεξάρτητα από την συντριβή στην Ελλάδα του ουκρανικού αεροσκάφους που μετέφερε σερβικά πυρομαχικά για το Μπαγκλαντές,

δήλωσε χθες ο πρόεδρος τη Δημοκρατίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς.

«Πουλάμε όπλα για να έχουμε υψηλότερους μισθούς και συντάξεις και θα συνεχίσουμε να πουλάμε και στο Μπαγκλαντές και στην Κύπρο και στο Τόγκο και στη Σενεγάλη και σε οποιονδήποτε έχει άδεια τελικού χρήστη» ανέφερε ο Βούτσιτς κατά την παρουσίαση σερβικών οπλικών συστημάτων στον πρόεδρο της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ Ελ Σίσι ο οποίος πραγματοποιεί από χθες διήμερη επίσκεψη στην Σερβία.

Ο Βούτσιτς χαρακτήρισε «αεροπορικό δυστύχημα» την συντριβή του Αντόνοφ το περασμένο Σάββατο κοντά στην Καβάλα και εξέφρασε την απορία του «γιατί τίθεται θέμα για τις εξαγωγές σερβικών όπλων».

Σημειώνεται ότι ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς σε συνέντευξη Τύπου την περασμένη Δευτέρα (18/7) αναφερόμενος στην συντριβή του Αντόνοφ ισχυρίστηκε ότι η σερβική πλευρά τήρησε όλα τα προαπαιτούμενα κατά την εξαγωγή των πυρομαχικών που μετέφερε το μοιραίο ουκρανικό μεταγωγικό αεροσκάφος.

Το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών πραγματοποίησε διάβημα στο σερβικό ΥΠΕΞ, μέσω του Πρέσβη της Ελλάδας στο Βελιγράδι, διότι δεν υπήρξε πρότερη ενημέρωση των ελληνικών αρχών για την επικινδυνότητα του φορτίου που μετέφερε το Αντόνοφ.

(απεμπε – scr)

Ρωσία σε Ε.Ε.: «Οι νέες κυρώσεις σας θα έχουν καταστροφικές συνέπειες στην παγκόσμια οικονομία»

Ιδού ποιοί προκαλούν ΤΕΧΝΗΤΕΣ κρίσεις!

Το υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας κατήγγειλε ότι οι νέες κυρώσεις που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση σε βάρος της Μόσχας είναι «παράνομες» και προειδοποίησε ότι θα έχουν «καταστροφικές επιπτώσεις» στην ασφάλεια και σε τομείς της παγκόσμιας οικονομίας.

Οι διπλωμάτες της ΕΕ ενέκριναν την Πέμπτη ένα νέο πακέτο κυρώσεων σε βάρος της Μόσχας για την εισβολή της στην Ουκρανία, στο οποίο περιλαμβάνεται η απαγόρευση των εισαγωγών χρυσού από τη Ρωσία και το «πάγωμα» των περιουσιακών στοιχείων της μεγαλύτερης ρωσικής τράπεζας, της Sberbank.

«Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξακολουθεί να οδηγείται σε αδιέξοδο με αξιοζήλευτη επιμονή», δήλωσε η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα, καταγγέλλοντας τα νέα μέτρα. «Οι καταστροφικές επιπτώσεις των κυρώσεων της ΕΕ σε διάφορους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας και στην ασφάλεια… γίνονται όλο και πιο εμφανείς», υποστήριξε.

Η Ζαχάροβα σημείωσε ότι οι «27» της ΕΕ πρότειναν τη χαλάρωση ορισμένων από τις προηγούμενες κυρώσεις σε μια προσπάθεια να διαφυλαχθεί η παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια και είπε πως η Μόσχα ευελπιστεί ότι κάτι τέτοιο θα δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες για την απρόσκοπτη εξαγωγή σιτηρών και λιπασμάτων.

«Δυστυχώς, γνωρίζουμε πως υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα μεταξύ των διακηρυγμένων προθέσεων της ΕΕ και όσων κάνει στην πραγματικότητα», συμπλήρωσε.

(απεμπε – φωτο:pixabay)

Ρωσία: Η απόφαση για την Ουκρανία ΕΧΕΙ ΠΑΡΘΕΙ – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε τι ειπώθηκε στην ρωσική τηλεόραση…

Η ρωσική τηλεόραση ξαναχτυπά και όπως όλα δείχνουν η απόφαση στην Ρωσία για την Ουκρανία έχει παρθεί!!!

Όπως ειπώθηκε:

«Θα πρέπει να χτίζουμε το μέλλον μας με κουλτούρα, ζεστασιά και δίχως Ουκρανία.

Η Ουκρανία όπως υπήρξε δεν μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει.

 Δεν θα υπάρξει ξανά η Ουκρανία που ξέραμε τόσα χρόνια.

Δεν θα υπάρχει σε λίγο».

Δείτε το βίντεο:

photo eurokinissi

Ξεσηκώνονται οι Ιταλοί αγρότες: “Φτάνει! Δεν είμαστε σκλάβοι” – ΒΙΝΤΕΟ

2000 αγρότες και πάνω από 700 τρακτέρ προς τα κεντρικά γραφεία της κυβέρνησης στην Ιταλία:

https://twitter.com/i/status/1550009676770824193

scr

Στις 25 Σεπτεμβρίου οι πρόωρες εκλογές στην Ιταλία

Στις κάλπες οι Ιταλοί στις 25 Σεπτεμβρίου –όπως ανακοινώθηκε επισήμως– προκειμένου να υπάρξει βιώσιμη κυβέρνηση και να αρθεί το πολιτικό αδιέξοδο, μετά την παραίτηση του Μάριο Ντράγκι από τον πρωθυπουργικό θώκο.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα σήμερα, εν μέσω… χειροκροτημάτων, ο Ντράγκι ζήτησε την ακύρωση της σημερινής διαδικασίας για ψήφο εμπιστοσύνης στη Βουλή, και ανακοίνωσε ότι θα μεταβεί στο προεδρικό μέγαρο να υποβάλει την παραίτησή του στον πρόεδρο της χώρας, Σέρτζιο Ματαρέλα.

Πράγματι, λίγη ώρα αργότερα μετέβη στο Κυρηνάλιο και ολοκλήρωσε τη διαδικασία παραίτησης, με την προεδρία της Δημοκρατίας να ανακοινώνει: «Ο Πρόεδρος Σέρτζιο Ματαρέλα δέχθηκε σήμερα το πρωί τον πρωθυπουργό, Μάριο Ντράγκι, ο οποίος επιβεβαίωσε την παραίτησή του από την θέση του πρωθυπουργού. Η κυβέρνηση παραμένει στη θέση της για τις τρέχουσες υποθέσεις».

Το αδιέξοδο διαφάνηκε από χθες, όταν ο «Σούπερ Μάριο» ζήτησε και πήρε ψήφο εμπιστοσύνης από τη Γερουσία, αλλά χωρίς τη στήριξη τριών από τα κόμματα που αποτελούν τον κυβερνητικό συνασπισμό του. Ο Ιταλός πρωθυπουργός έλαβε 95 ψήφους υπέρ του έναντι 38 κατά, ωστόσο, από τη διαδικασία απείχαν το Φόρτσα Ιτάλια, η Λέγκα του Βορρά και τα Πέντε Αστέρια, έπειτα από μια εκρηκτική συνεδρίαση. Από τους 192 παρόντες βουλευτές ψήφισαν οι 133. Υπενθυμίζεται ότι στην ιταλική γερουσία, για την απόλυτη πλειοψηφία, απαιτούνται 158 ψήφοι.

efsyn

Έτσι θα γίνονται οι διακοπές ρεύματος – Δείτε πως θα ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ την Ελλάδα!!! ΒΙΝΤΕΟ

Πώς υποδέχθηκαν το θέμα τα κανάλια

Η ΡΑΕ, όπως διαβάσατε νωρίτερα, θεωρεί πολύ πιθανό και πολύ υψηλού κινδύνου για το σύστημα της χώρας το ενδεχόμενο να διακοπεί πλήρως η ροή του φυσικού αερίου από την Ρωσία. Και σε μια χώρα, όπως η Ελλάδα, όπου το ηλεκτρικό σύστημα στηρίζεται κατά 40% στο φυσικό αέριο, τότε οι διακοπές ρεύματος ή το ρεύμα με δελτίο μοιάζουν μονόδρομος.

Το χαρακτηρίζουν ως ύστατο μέτρο, ωστόσο, κατά τα φαινόμενα, είναι πολύ πιο πιθανό από όσο το παρουσιάζουν, καθότι οι διεθνιστές της Δύσης επιθυμούν εξάπλωση της φτώχειας, στο πλαίσιο της Μεγάλης Επανεκκίνησης.

Αρχικά λοιπόν οι διακοπές ρεύματος θα ξεκινούν στην βιομηχανία, θα συνεχίζουν στις επιχειρήσεις, ώστε να καταστραφούν όσες έχουν απομείνει και θα συνεχίζονται στα νοικοκυριά!!! ΑΡΠΑ ΤΗΝ ΠΟΥΤΙΝ!!!

Κρίσιμες δομές για την λειτουργία του Κράτους θα εξαιρούνται (ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ)!!! Στο τέλος θα λειτουργεί μόνο το Κράτος και όλοι θα είναι εξαρτημένοι από αυτό και μια παγκόσμια εξουσία να το ελέγχει.

Δείτε πως υποδέχονται το θέμα στα κανάλια!!!

scr

 Έβρος: Τρία τα πύρινα μέτωπα – Κίνδυνος για το δάσος της Δαδιάς – ΒΙΝΤΕΟ

Μαίνεται η φωτιά στον Έβρο, η οποία πλέον έχει επεκταθεί σε τρία διαφορετικά μέτωπα φτάνοντας μέχρι και το Δάσος της Δαδιάς, με την ανησυχία να είναι μεγάλη μην τυχόν και φτάσει στον πυρήνα του.

Οι δυνάμεις της πυροσβεστικής έχουν κινητοποιηθεί από την πρώτη στιγμή στη φωτιά στον Έβρο, στο φράγμα Λύρας, και το απόγευμα της Πέμπτης (21.7.2022) επιχειρούν 102 πυροσβέστες με 4 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 29 οχήματα, 6 αεροσκάφη και 4 ελικόπτερα.

Στο πυροσβεστικό έργο συνδράμουν και μηχανήματα έργου του στρατού και υδροφόρες ΟΤΑ ενώ σε γενική επιφυλακή έχουν τεθεί όλες οι Πυροσβεστικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Η πυρκαγιά έχει φτάσει μέχρι και το δάσος της Δαδιάς, το οποίο περιέχει μοναδική βιοποικιλότητα και προστατεύεται από την συνθήκη Natura, κάτι που σημαίνει ότι αν οι φλόγες επεκταθούν στον πυρήνα του θα είναι τεράστια η οικολογική καταστροφή.

scr

Τέτοιον γάτο δεν έχετε ξαναδεί! ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

Δεν άφησαν ιερέα να λειτουργήσει εκκλησάκι του Υμηττού;;; Δείτε ΒΙΝΤΕΟ

Ντροπή αν ισχύει...

Δεν άφησαν τον Στυλιανό Καρπαθίου να λειτουργήσει στον ιερό ναό του προφήτη Ηλία στον Υμηττό.

Η αφορμή φέρεται να ήταν επειδή λειτούργησε την εκκλησία που είναι στον Υμηττό που είναι δάσος και ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχαν απαγορεύσει και με χειρότερες συνθήκες τις ακολουθίες.

https://twitter.com/i/status/1549846623211094016

scr

Παγωτό με λουκούμια από τον σεφ του ΕΛ- Το πρωτότυπο γλύκισμα!

Παγωτό με λουκούμια (ότι γεύση θέλουμε) με σιρόπι και σπασμένα μπισκότα και θα ξετρελαθείτε με την γεύση του...

Υλικά :

  • 1 μεγάλη κρέμα γάλακτος
  • 1 μεγάλο γάλα
  • Μισή κούπα ζάχαρη
  • 2 κουτ. γλυκού σαλέπι
  • 1 σφηνάκι ροδόνερο
  • 10 λουκούμια κομμένα σε κύβους

Εκτέλεση :

  • Βάζουμε λίγο γάλα σε ένα φλιτζάνι και διαλύουμε το σαλέπι, σε κατσαρόλα, σε μέτρια φωτιά βάζουμε το υπόλοιπο γάλα, την κρέμα, την ζάχαρη, και το διαλυμένο σαλέπι.
  • Ανακατεύουμε συνέχεια μην κολλήσει και να μην μας φουσκώσει, σχεδόν με το κατέβασμα ρίχνουμε το ροδόνερο.
  • Το αφήνουμε να κρυώσει σε ένα μπολ, και μετά το βάζουμε στην κατάψυξη.
  • Ανακατεύουμε να μην μας κρυσταλλώσει, μόλις σφίξει λίγο ρίχνουμε τα κομμένα λουκούμια, να μην πάνε στον πάτο.

Σερβίρουμε με μπόλικο σιρόπι της αρεσκείας μας και τριμμένα μπισκότα αμαρέτι.
Καλώς να γλυκαθείτε και να δροσιστείτε!

unsplash

Η απάντηση του Μαμαλάκη για το κοκορέτσι – Τι είπε για την «πατρότητα» του εδέσματος (vid)

Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα

Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα ήταν η απάντηση του Ηλία Μαμαλάκη αναφορικά με την ελληνοτουρκική «διένεξη» γύρω από το κοκορέτσι. Ο γνωστός σεφ φιλοξενήθηκε στο «Μεσημέρι και Κάτι» και έδωσε την απάντηση για την «πατρότητα» του εδέσματος.

«Το κοκορέτσι είναι βαλκανικό προϊόν, απ’ εκεί ξεκίνησε και υιοθετήθηκε πολύ νωρίς, τον 19ο αιώνα και από τους Έλληνες και από τους Τούρκους. Έχουμε μαρτυρίες ότι ο Καραϊσκάκης ήταν μάστορας του σπληνάντερου και στο κοκορέτσι. Μιλάμε για κάτι που ξεκινά από το 1800.

Το τούρκικο κοκορέτσι με το ελληνικό κοκορέτσι δεν έχουν καμιά σχέση.

Οι Τούρκοι κάνουν το κοκορέτσι χωρίς έντερο, κόβουν μια φέτα αφού ψηθεί (δεν το ψήνουν σε φούρνους, το βάζουν σε καυτά πιθάρια), την ψιλοκόβουν και την ανακατεύουν με μια κόκκινη πιπεριά και την κάνουν σάντουιτς», είπε.

«Είναι πολύ μεγάλες διαφορές των δυο πιάτων.

Έχουμε πολύ σοβαρά θέματα να αντιμετωπίσουμε μεταξύ Κύπρου, Ελλάδας και Τουρκίας. Παρόμοιες διενέξεις σημείωσε ο κ. Μαμαλάκης έγιναν και για το ιμάμ και για το τζατζίκι», συμπλήρωσε.

newsbomb/ scr