Άρθρα

«Τα αδέρφια μας στην Δυτική Θράκη»: Προκαλούν ξανά οι Τούρκοι…

Λίγες ημέρες πριν από τον β' γύρο των τουρκικών εκλογών, ο Ταγίπ Ερντογάν πραγματοποιεί διαδοχικές δημόσιες εμφανίσεις με τον αέρα του νικητή

Σε ομιλία του στην Κωνσταντινούπολη, ο Ερντογάν δήλωσε:

«τα αδέρφια μας από τη Δυτική Θράκη, τη Βουλγαρία και τα Βαλκάνια δεν είναι μετανάστες, είναι γνήσιοι γιοι της Τουρκίας».

Συνεχίζοντας την ομιλία του ο Ερντογάν ανέφερε ότι «χαιρετά τους λυπημένους και περήφανους γιους της Ρωμυλίας, αγαπητούς νέους, κυρίες και αγαπητούς πολίτες» και εξέφρασε «την αγάπη και τον σεβασμό του σε όλους όσοι πονούν μαζί τους».

«Σήμερα, βλέπω μια υπέροχη πλημμύρα αγάπης, έναν ωκεανό αγάπης που εκτείνεται από την Προύσα στη Βοσνία, από την Κωνσταντινούπολη μέχρι τα Σκόπια. Εδώ, βλέπω το σύμβολο της αιώνιας αδελφότητάς μας, που ζυμώνεται με πόνο, βάσανα, αγάπη, στοργή και αλληλεγγύη.

Η Δημοκρατία της Τουρκίας αγωνίζεται για την ύπαρξη σε αυτά τα εδάφη».

(απεμπε-EPA photo)

Υπηρεσιακή κυβέρνηση: Οι πιθανοί υπουργοί στο νέο υπουργικό συμβούλιο

Ενώπιον της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου σήμερα Πέμπτη 25 Μαΐου και ώρα 16:00 θα ορκισθεί υπηρεσιακός πρωθυπουργός ο Ιωάννης Σαρμάς, πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Την Τέταρτη η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου συναντήθηκε με τον κ. Σαρμά, στον οποίο ανέθεσε την εντολή σχηματισμού υπηρεσιακής κυβέρνησης, η οποία θα διενεργήσει τις εκλογές στις 25 Ιουνίου, με τις διαδικασίες που ορίζει το Σύνταγμα.

Τα πρόσωπα που θεωρούνται πιθανό θα πλαισιώσουν τον Ιωάννη Σαρμά στην υπηρεσιακή κυβέρνηση είναι άνθρωποι εγνωσμένου κύρους. 

  • Το υπουργείο Εξωτερικών αναμένεται να αναλάβει ο πρέσβης ε.τ. και συγγραφέας Βασίλης Κασκαρέλης. 
  • Για το κρίσιμο υπουργείο Εθνικής Άμυνας ακούγεται το όνομα του Αλκιβιάδη Στεφανή, Στρατηγός ε.α και πρώην υφυπουργού Εθνικής Άμυνας από το 2019 εώς το 2021.
  • Ο υπηρεσιακός υπουργός Πολιτισμού θα είναι ενδεχομένως ο Γιώργος Κουμεντάκης. 

    Στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας πιθανότερο σενάριο να αναλάβει ο απόστρατος πτέραρχος Ευάγγελος Τουρνάς, νυν υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας. 

    Στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη πληροφορίες αναφέρουν ότι θα τοποθετηθεί ο στρατηγός ε.α. Χαράλαμπος Λαλούσης, που είχε διατελέσει αρχηγός ΓΕΣ.

    Το
     υπουργείο Υγείας αναμένεται να οριστεί υπηρεσιακή υπουργός η καθηγήτρια Πνευμονολογίας και Εντατικής Θεραπείας του ΕΚΠΑ Αναστασία Κοτανίδου. 
  • Στο υπουργείο Εσωτερικών, το οποίο είναι και αρμόδιο για τις εκλογές, παραμένει η Καλλιόπη Σπανού, η οποία είχε οριστεί ως υπηρεσιακή υπουργός για τις εκλογές της 21ης Μαΐου.

    Το υπουργείο Παιδείας ίσως αναλάβει ο καθηγητής ιατρικής, πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην υπηρεσιακός Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Χρήστος Κίττας.  
  • Στο υπουργείο Δικαιοσύνης αναμένεται να τοποθετηθεί ο Φίλιππος Σπυρόπουλος, καθηγητής Νομικής Σχολής ΕΚΠΑ.
  • Τέλος, υπουργείο Ανάπτυξης η Ελένη Λουρή, υποδιοικητής τράπεζας της Ελλάδος 2008 -2014, και στο υπουργείο Τουρισμού η Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος Marketing Greece. 

photo intime

Σε δύο στρατόπεδα χωρισμένος ο ΣΥΡΙΖΑ! Ποιοί θέτουν θέμα ηγεσίας; – vid

Εξελίξεις θα υπάρξουν μετά τις εκλογές στις 25/6.

Αυξάνονται οι εσωκομματικές «αναταράξεις» στον ΣΥΡΙΖΑ μετά τη βαριά ήττα στις εκλογές της 21ης Μαΐου.

Σήμερα στις 5 η ώρα ξεκινάει η συνεδρίαση της Κεντρική Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Αλέξης Τσίπρας θα κάνει την εισήγησή και στη συνέχεια αναμένεται το αποτέλεσμα της συνεδρίασης αλλά και τα συμπεράσματα που θα προκύψουν.

Πιθανότατα στην συνεδρίαση να συζητηθούν και ζητήματα που αφορούν σε «εχθρούς» του κόμματος, άτομα που «πολέμησαν» το ΣΥΡΙΖΑ και έπεσε το ποσοστό του κατακόρυφα.

Στελέχη της Κουμουνδούρου υπερασπίστηκαν τον Αλέξη Τσίπρα χαρακτηρίζοντας όσα εισηγήθηκε ο Δημήτρης Παπαδημούλης, «αηδιαστικές».

Το τελευταίο επεισόδιο έχει πρωταγωνίστρια τη Ρένα Δούρου, η οποία καταφέρθηκε εναντίον του Δημήτρη Παπαδημούλη μετά τις δηλώσεις του περί αξιοποίησης νέων στελεχών που διακρίθηκαν στις εκλογές, όπως η Έφη Αχτσιόγλου, ο Αλέξης Χαρίτσης και ο Νάσος Ηλιόπουλος.

Παρόλα αυτά, ο πρώην υπουργός Υγείας επί ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Ξανθός θέτει ευθέως το ζήτημα ηγεσίας στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά μετά τις εκλογές της 25ης Ιουνίου.

Στον ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζουν πως η πολιτική και το πρόγραμμα του κόμματος δεν έχει επικοινωνηθεί σωστά και έχουν γίνει λάθη.

(megatv – intime)

COVID και εμβόλια: «Ψεύτικοι αριθμοί θανάτων» – Έτσι παραποίησαν την αλήθεια, λένε οι Ρώσοι

Διαβάστε το ρεπορτάζ

Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, 15 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως έχουν πεθάνει από τον COVID-19. Αυτή η πληροφορία διαδόθηκε πρόσφατα από τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης. Το αφεντικό του ΠΟΥ είχε προηγουμένως μιλήσει ακόμη και για 20 εκατομμύρια θανάτους από κορωνοϊό. Και τα δύο είναι λάθος, σύμφωνα με εκτιμήσεις.

Γράφει το γερμανόφωνο Russia Today:

Πόσα θύματα είχε στην πραγματικότητα η καταστροφική διαχείριση της πανδημίας και ο μαζικός εμβολιασμός; Οι πολιτικοί, οι θεσμικοί και οι επικεφαλής των μέσων ενημέρωσης προφανώς δεν ενδιαφέρονται να μάθουν. 

(…)

Το Γερμανικό Πρακτορείο Τύπου ( dpa ) διέδωσε πρόσφατα την είδηση ​​ότι «περίπου 15 εκατομμύρια θάνατοι από COVID-19» αναφέρθηκαν παγκοσμίως τα δύο πρώτα χρόνια της πανδημίας. Αυτό αναφέρθηκε στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ). Πολλά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένης της Deutschlandfunk και της Frankfurter Allgemeine Zeitung ( FAZ), υιοθέτησαν τα νούμερα αυτά χωρίς έλεγχο – και έτσι διέδωσαν για άλλη μια φορά παραπληροφόρηση.

Λίγο καιρό πριν, τα μέσα ενημέρωσης έκαναν λόγο για 20 εκατομμύρια θανάτους από τον COVID-19. Ο επικεφαλής του ΠΟΥ Τέντρος Αντανόμ Γκεμπρεγέσους ανακοίνωσε αυτόν τον αριθμό αφού ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κήρυξε την κατάσταση έκτακτης ανάγκης για την πανδημία στις αρχές Μαΐου. Το διέδωσαν και τα ειδησεογραφικά πρακτορεία και σχεδόν όλα τα γερμανικά μέσα από το ZDF μέχρι το ntv υιοθέτησαν την πληροφορία χωρίς περαιτέρω έρευνα.

Γιατί αν οι δημοσιογράφοι είχαν κάνει την δική τους έρευνα, θα μπορούσαν εύκολα να ανακαλύψουν ότι δεν πρόκειται μόνο για αμφισβητούμενες εκτιμήσεις, αλλά και ότι δεν γίνεται διάκριση ως προς το τι προκάλεσε τον θάνατο κάποιου. Πολλές αλυσίδες εφοδιασμού κατέρρευσαν ως αποτέλεσμα των μέτρων, η ανέχεια, η πείνα και η ανεργία έλαβαν δραματικές διαστάσεις, ειδικά στις φτωχότερες χώρες. Συνεπώς, τόσο ο αριθμός των θανάτων που προκλήθηκαν από τα προαναφερθέντα όσο και ο άγνωστος αριθμός θανάτων από εμβόλια περιλαμβάνονται σε αυτές τις εκτιμήσεις.

Αυτοί οι θάνατοι κρύβονται στην έκθεση του ΠΟΥ για τις παγκόσμιες στατιστικές υγείας , στην οποία αναφέρεται το dpa, και απαιτείται προσεχτική ανάγνωση για να τους εντοπίσει κάποιος. Η έκθεση κάνει λόγο για 14,83 εκατομμύρια «θύματα πανδημίας». Ο αριθμός προέρχεται από ένα άρθρο στο περιοδικό Nature που δημοσιεύτηκε τον Δεκέμβριο του 2022 με τίτλο «εκτίμηση του ΠΟΥ για την υπερβολική θνησιμότητα που σχετίζεται με την πανδημία COVID-19».

Ωστόσο, οι ίδιοι οι συγγραφείς παραδέχονται ότι δεν έκαναν διάκριση μεταξύ των πραγματικών θυμάτων της νόσου, των θυμάτων τ ν μέτρων και των θυμάτων των μαζικών εμβολιασμών. Αλλά τα κορυφαία μέσα ενημέρωσης δεν λένε λέξη για αυτό. 

 Ανακριβή στοιχεία, πολλές υποθέσεις

Πρώτα απ ‘όλα, οι ερευνητές αναφέρουν στο άρθρο τους ότι υπάρχουν 5,4 εκατομμύρια αναφερόμενα θύματα της νόσου παγκοσμίως. Όμως, όπως είναι γνωστό, τα στατιστικά στοιχεία από τα οποία προήλθε ο αριθμός δεν έκαναν ποτέ διαφοροποίηση μεταξύ αυτών που πέθαναν από ή «με» τον κορωνοϊό. Η τελευταία κατηγορία περιλαμβάνει όλους τους ανθρώπους που κατά λάθος βρέθηκαν θετικοί τις εβδομάδες πριν από το θάνατό τους, αλλά που θα μπορούσαν να έχουν πεθάνει από οποιαδήποτε πιθανή αιτία.

(…)

Ούτε 15 εκατομμύρια ούτε, όπως ισχυρίζονταν προηγουμένως, 20 εκατομμύρια άνθρωποι πέθαναν από τον COVID-19 παγκοσμίως. Λόγω της άθλιας, εν μέρει ψευδοεπιστημονικής συλλογής δεδομένων, κανείς δεν μπορεί να πει πόσοι άνθρωποι έπεσαν πραγματικά θύματα του ιού. Ο επικεφαλής του ΠΟΥ βγάζει δημοσίως ψεύτικους αριθμούς και αποφεύγει μια λεπτομερή ανάλυση διαχωρισμού των θανάτων.

Τα ειδησεογραφικά πρακτορεία δεν ελέγχουν τις πηγές, παραποιούν τις υπάρχουσες πληροφορίες και συνεχίζουν να παράγουν λανθασμένους τίτλους με επιπόλαια διογκωμένα στοιχεία για τα θύματα του COVID.

Αυτοί οι τίτλοι των πρακτορείων υιοθετούνται με την σειρά τους από τα κορυφαία γερμανικά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών φορέων, εντελώς ανεξέλεγκτα χωρίς καμία δική τους έρευνα, διαδίδοντας παραπλανητικούς ισχυρισμούς και ψευδείς πληροφορίες με την ετικέτα της «ποιοτικής δημοσιογραφίας», όπως έκαναν κατά την περίοδο του κορωνοϊού. Αυτή δεν είναι απλώς μια άθλια δημοσιογραφία, είναι προπαγάνδα.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-AFP / POOL

Λεηλασία!! Ρωσικά δεσμευμένα κεφάλαια 200δισ. ευρώ θέλει να στείλει η Ε.Ε. στην Ουκρανία

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση συζητείται σχέδιο με σκοπό να διατεθούν στην κυβέρνηση της Ουκρανίας τα κέρδη από κεφάλαια και πόρους της Ρωσίας αξίας 196,6 δισεκατομμυρίων ευρώ που έχουν δεσμευτεί στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.

Την αποκάλυψη έκανε χθες Τετάρτη η εφημερίδα Financial Times, επικαλούμενη πηγές ενημερωμένες για τη διαδικασία, τις οποίες δεν κατονόμασε.

Το δημοσίευμα έρχεται σε συνέχεια των αποκαλύψεων που έγιναν στις ΗΠΑ, πως μέλη του Κογκρέσου, τόσο από το Δημοκρατικό, όσο και από το Ρεπουμπλικανικό κόμμα, ασκούν πίεση προς τον Αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν, ώστε να μεταφέρει τα «παγωμένα» περιουσιακά στοιχεία της Ρωσίας στην Ουκρανία, σε μια αντίστοιχη κίνηση με αυτή που συζητάει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στις 23 Μαΐου, οι βουλευτές Ανταμ Σκιφ (Δημοκρατικός, Καλιφόρνια) και Μπράιαν Φίτζπάτρικ (Ρεπουμπλικανός, Πενσιλβανια), ανακοίνωσαν πως έστειλαν επιστολή στον Μπάιντεν ζητώντας του να μεταφερθούν τα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία που έχουν κατασχεθεί ή «παγώσει», στην Ουκρανία ως μέσο στήριξης της ώστε οι συγκεκριμένοι πόροι να χρησιμοποιηθούν τόσο προς όφελος του στρατού της χώρας, αλλά και για ανθρωπιστική βοήθεια.

Σύμφωνα με τα ποσά που ανέφεραν οι δύο βουλευτές, η Ουκρανία χρειάζεται περί τα πέντε δισ. δολάρια το μήνα για να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της, ενώ το συνολικό κόστος της ανοικοδόμησής της, όπως έχει εκτιμηθεί θα ξεπεράσει τα 400 δισ. δολάρια σε βάθος 10ετίας.

(φωτο:freepik)

Πανευρωπαϊκή «πράσινη λιτότητα»! Αυτό έρχεται από το 2024

Τέρμα οι χαλαροί δημοσιονομικοί κανόνες...

Την ανάγκη να συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις και οι επενδύσεις για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης ευημερίας, ανταγωνιστικότητας και ανθεκτικότητας της ΕΕ, υπογραμμίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις συστάσεις της, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου.

«Η ευρωπαϊκή οικονομία συνεχίζει να επιδεικνύει ανθεκτικότητα σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο προκλήσεων», τονίζει η Επιτροπή.

Οι εαρινές οικονομικές προβλέψεις του 2023 προβλέπουν ότι η οικονομία της ΕΕ θα αναπτυχθεί κατά 1,0% το 2023 και 1,7% το 2024. Ο πληθωρισμός στην ΕΕ προβλέπεται σε 6,7% το 2023 και 3,1% το 2024. Η αύξηση της απασχόλησης προβλέπεται στο 0,5% φέτος, πριν μειωθεί στο 0,4% το 2024. Το ποσοστό ανεργίας προβλέπεται να παραμείνει λίγο πάνω από το 6%.

H Επιτροπή τονίζει ότι τα κράτη μέλη θα πρέπει να συνεχίσουν την δυναμική υλοποίησης των σχεδίων τους και να προχωρήσουν στην ταχεία εφαρμογή των προγραμμάτων της πολιτικής συνοχής.

Τα κράτη μέλη θα πρέπει, επίσης, να συνεχίσουν την πρόοδό τους για την απαλλαγή από την οικονομία του άνθρακα, την αντιμετώπιση των ελλείψεων και αναντιστοιχιών εργατικού δυναμικού και δεξιοτήτων, τη στήριξη της δημιουργίας ποιοτικών θέσεων εργασίας, την κλιμάκωση της έρευνας και της καινοτομίας και τη δημιουργία των συνθηκών για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης ευημερίας και ανταγωνιστικότητας της ΕΕ. Η συμπερίληψη των κεφαλαίων του REPowerEU στα σχέδια των κρατών μελών, με πρόσθετη χρηματοδότηση, θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση των προκλήσεων της ΕΕ στην ενεργειακή ασφάλεια και θα επιταχύνει τη στροφή προς τον εφοδιασμό καθαρής ενέργειας και μια καθαρά μηδενική οικονομία.

Όσον αφορά τη δημοσιονομική πολιτική, η Επιτροπή ζητά από όλα τα άλλα κράτη μέλη να διασφαλίσουν μια συνετή δημοσιονομική πολιτική, ιδίως περιορίζοντας την ονομαστική αύξηση των καθαρών πρωτογενών δαπανών που χρηματοδοτούνται σε εθνικό επίπεδο το 2024.

Όλα τα κράτη μέλη θα πρέπει να διατηρήσουν τις δημόσιες επενδύσεις που χρηματοδοτούνται σε εθνικό επίπεδο και να διασφαλίσουν την αποτελεσματική απορρόφηση των επιχορηγήσεων στο πλαίσιο του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και άλλων κονδυλίων της ΕΕ, ιδίως για την προώθηση της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης.

Όλα τα κράτη μέλη θα πρέπει να καταργήσουν τα μέτρα ενεργειακής στήριξης που ισχύουν έως το τέλος του 2023. Σε περίπτωση που οι ανανεωμένες αυξήσεις των τιμών της ενέργειας απαιτούν την εφαρμογή μέτρων στήριξης, αυτά θα πρέπει να στοχεύουν στην προστασία των ευάλωτων νοικοκυριών και επιχειρήσεων και να διατηρούν τα κίνητρα για την εξοικονόμηση ενέργειας.

Για την περίοδο μετά το 2024, τα κράτη μέλη θα πρέπει να συνεχίσουν να επιδιώκουν μια μεσοπρόθεσμη δημοσιονομική στρατηγική σταδιακής και βιώσιμης εξυγίανσης, σε συνδυασμό με επενδύσεις και μεταρρυθμίσεις που συμβάλλουν σε υψηλότερη βιώσιμη ανάπτυξη, για να επιτύχουν μια συνετή μεσοπρόθεσμη δημοσιονομική θέση.

Συμμόρφωση με τα κριτήρια ελλείμματος και χρέους της Συνθήκης:

Η Επιτροπή εκπόνησε έκθεση βάσει του άρθρου 126 παράγραφος 3 της Συνθήκης για τη λειτουργία της ΕΕ για 16 κράτη μέλη: Βέλγιο, Βουλγαρία, Τσεχία, Γερμανία, Εσθονία, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία, Λετονία, Ουγγαρία, Μάλτα, Αυστρία, Πολωνία , Σλοβενία, Σλοβακία και Φινλανδία.

Η έκθεση διαπιστώνει ότι το κριτήριο του ελλείμματος δεν πληρούν το Βέλγιο, η Βουλγαρία, η Τσεχία, η Γερμανία, η Εσθονία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Λετονία, η Ουγγαρία, η Μάλτα, η Πολωνία, η Σλοβενία και η Σλοβακία. Το κριτήριο του χρέους δεν πληρούται από τη Γαλλία, την Ιταλία και τη Φινλανδία. Ωστόσο, η Επιτροπή θεωρεί ότι η συμμόρφωση με το σημείο αναφοράς για τη μείωση του χρέους δεν δικαιολογείται υπό τις επικρατούσες οικονομικές συνθήκες.

Η Επιτροπή θα προτείνει στο Συμβούλιο την έναρξη διαδικασιών υπερβολικού ελλείμματος με βάση το έλλειμμα την άνοιξη του 2024, με βάση τα στοιχεία αποτελέσματος για το 2023.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:freepik)

«Είστε ένοχοι!!! Οι άνθρωποι έχουν εκβιαστεί παγκοσμίως»! Ξεσπά γερουσιαστής στην Αυστραλία, vid

Δείτε τι αναφέρει…

Ο Αυστραλός γερουσιαστής, Μάλκολμ Ρόμπερτς, αναφέρει:

«Έχει γίνει σαφές ότι οι άνθρωποι σε αυτή την χώρα και παγκοσμίως έχουν εκβιασθεί.

Είναι επίσης σαφές ότι έχουν χειραγωγηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο!

Οι αλλαγές στη νομοθεσία αυτής της χώρας έγιναν για να μπορούν να ελέγχουν τους γιατρούς και τους ανθρώπους,

Θα σας κυνηγήσουμε, εσάς που είστε ένοχοι και θα σας θέσουμε υπόλογους και θα αποκαλύψουμε την παγκόσμια ατζέντα σας (σ.σ. το ερώτημα που τίθεται είναι το ποιος θα παρουσιαστεί ο επικεφαλής της «κάθαρσης»! Μήπως ο ίδιος που προκάλεσε όλο αυτό το χάος, θυσιάζοντας τα παλιά του πιόνια και αντικαθιστώντας τα με νέα;;;)».

photo intime

Τραγούδι: Πέθανε η Tina Turner

Πέθανε σε ηλικία 83 ετών η διάσημη τραγουδίστρια Τίνα Τάρνερ.

Τη δυσάρεστη είδηση έκανε γνωστή ο εκπρόσωπός της, ο οποίος ανέφερε στην ανακοίνωσή του πως «άφησε την τελευταία της πνοή μετά από μάχη που έδινε για την υγεία της».

«Η Τίνα Τάρνερ, η “βασίλισσα του Rock’n Roll” έφυγε σήμερα ειρηνικά, σε ηλικία 83 ετών, καθώς έδινε μάχη για την υγεία της εδώ και χρόνια.

Πέθανε στο σπίτι της στο Küsnacht κοντά στη Ζυρίχη της Ελβετίας. Μαζί της, ο κόσμος χάνει έναν θρύλο της μουσικής και ένα πρότυπο», αναφέρει η ανακοίνωση.

Η γεννημένη στις ΗΠΑ σταρ ήταν μια από τις πιο αγαπημένες ροκ τραγουδίστριες της γενιάς της.

(freepik photo)

Πολιτική και θρησκεία!!! Ποιός θα τα αναλάβει;;; Ακούστε τον Χαράρι – ΒΙΝΤΕΟ

Όλα θα αλλάξουν...

Ο Yuval Noah Harari, σύμβουλος του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, ανέβηκε στη σκηνή του Frontiers Forum στα τέλη Απριλίου για να μοιραστεί τις… γνώσεις του σχετικά με διάφορα θέματα!

Κατά την διάρκεια της ομιλίας του στο Μοντρέ της Ελβετίας, ο Yuval Noah Harari μίλησε σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και το μέλλον της ανθρωπότητας”.

Χρησιμοποιώντας το αμφιλεγόμενο QAnon, ο Harari διερεύνησε τις πιθανές επιπτώσεις των νέων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης ικανών να παράγουν «πολιτικά μανιφέστα, ψεύτικες ειδήσεις, ακόμη και γραφές για αναδυόμενες λατρείες».

Επομένως τόσο τα πολιτικά μανιφέστα όσο και οι θρησκευτικές δοξασίες θα αποτελούν υπόθεση της τεχνητής νοημοσύνης;;;

Όπως δήλωσε:

«Αναλογιστείτε για παράδειγμα την κούρσα για τις επόμενες προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ το 2024 και προσπαθήστε να φανταστείτε τον αντίκτυπο των νέων εργαλείων της τεχνητής νοημοσύνης τα οποία μπορούν να παράγουν μαζικά πολιτικές διακηρύξεις, πλαστές ειδήσεις, αφηγήματα, ακόμη και ιερές γραφές για νέες λατρείες.

Τα τελευταία χρόνια, η αίρεση QAnon, η οποία διαθέτει πολιτική επιρροή, έχει διαμορφωθεί γύρω από ανώνυμα διαδικτυακά κείμενα γνωστά ως Q-drops. Οι ακόλουθοι αυτής της αίρεσης, οι οποίοι αριθμούν εκατομμύρια τώρα στις ΗΠΑ και στον υπόλοιπο πλανήτη, συγκέντρωσαν, αποκάλυψαν και ερμήνευσαν αυτά τα Q-drops ως κάποιου είδους νέες Γραφές, ως ιερά κείμενα.

Στο μέλλον, ίσως να δούμε τις πρώτες λατρείες και θρησκείες στην ιστορία των οποίων τα κείμενα που θα χαίρουν σεβασμού να έχουν γραφεί από μια μη-ανθρώπινη νοημοσύνη».

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-YNA

Ισπανία: Πλημμύρισαν οι δρόμοι σε Μουρθία – Βαλένθια – Ανδαλουσία, vid

Καταστροφικές πλημμύρες σάρωσαν την νότια Ισπανία, στις ακτές της Μεσογείου.

intime

Ισχυρή σεισμική δόνηση στην Ινδονησία μεγέθους 6,2 βαθμών

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα ή σοβαρές υλικές ζημιές.

Σεισμική δόνηση μεγέθους 6,2 βαθμών σημειώθηκε σήμερα στις Μολούκες νήσους της ανατολικής Ινδονησίας, χωρίς να προκληθεί τσουνάμι, ανακοίνωσε η εθνική Υπηρεσία Μετεωρολογίας και Γεωφυσικής (BMKG).

Ο σεισμός σημειώθηκε στις 22:49 (τοπική ώρα, 18:49 ώρα Ελλάδος), το επίκεντρο εντοπίστηκε μακριά από τις ακτές και είχε εστιακό βάθος 221 χιλιομέτρων.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα ή σοβαρές υλικές ζημιές.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Βαρβάκειος: Ταυτοποιήθηκε η γυναίκα που δολοφονήθηκε με 15 μαχαιριές

Ταυτοποίηθηκε η γυναίκα που βρέθηκε άγρια δολοφονημένη το πρωί της Τρίτης απέναντι από τη Βαρβάκειο.

Πρόκειται για μια 60χρονη ελληνικής καταγωγής. Σύμφωνα με πληροφορίες, το θύμα έμενε μόνο του και μέχρι τώρα δεν την έχει αναζητήσει κανείς.

Η γυναίκα ήταν μέσα σε μια λίμνη αίματος και έφερε στο σώμα της περισσότερες από 15 μαχαιριές.

Τώρα, οι αρχές πραγματοποιούν έρευνες στο σπίτι της, προκειμένου να εντοπίσουν στοιχεία που ενδεχομένως θα τους οδηγήσουν κοντά στην εξιχνίαση της υπόθεσης.

Τα αντικείμενα που βρέθηκαν δίπλα στο θύμα

Δίπλα της, σύμφωνα με τον πρόεδρο των Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής, Γιώργο Καλλιακμάνη βρέθηκαν δύο χρησιμοποιημένες σύριγγες με ηρωινή.

Η ίδια δεν έμοιαζε εμφανισιακά με χρήστη ηρωίνης, χωρίς ωστόσο να μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να έκανε χρήση άλλων ναρκωτικών ουσιών.

Ακόμα, βρέθηκε το λουράκι μιας τσάντας, το οποίο ερευνάται εάν ήταν δικό της.

Η αστυνομία εξετάζει υλικό από κάμερες ασφαλείας της περιοχής, προκειμένου να μπορέσει να εντοπίσει τον ή τους δράστες.

(με πληροφορίες από dikaiologitika. gr / photo: pixabay)

Θεσσαλονίκη: Καραβάκι έμεινε από βλάβη στα ανοιχτά του Θερμαϊκού

Στα ανοιχτά του Θερμαϊκού έμεινε το καραβάκι “Θεσσαλονίκη“,

το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Περαία.

Tο πλοίο παρουσίασε μηχανική βλάβη γύρω στις 18:00, με συνέπεια να ακινητοποιηθεί στο ύψος του Λευκού Πύργου.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως μετέφερε 84 επιβάτες.

eurokinissi

Μητσοτάκης – Τι είπε γι΄ αυτούς που “ράβουν υπουργικά κοστούμια”: «Έχω πληροφορίες από όλους τους ράφτες της Αθήνας»

Δείτε τι δήλωσε σε συνένετευξή του στον Alpha και στον Αντώνη Σρόιτερ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχετικά με τον τρόπο επιλογής των στελεχών της επόμενης κυβέρνησης

Αντώνης Σρόιτερ: Είπατε τώρα ότι για την επόμενη κυβέρνηση θα αξιολογηθεί μεταξύ άλλων και η προεκλογική δραστηριότητα όλων των στελεχών σας. Πέραν αυτού του κριτηρίου, τι άλλο θα λειτουργήσει, αν είστε εσείς κυβέρνηση και ο επόμενος Πρωθυπουργός. Τι κυβέρνηση θα σχηματίσετε; Με ποιους θα κυβερνήσετε;
Κυριάκος Μητσοτάκης: Με τους καλύτερους δυνατούς ή τις καλύτερες δυνατές, ανάλογα με την αρμοδιότητα που επιθυμώ, βάσει του Συντάγματος, γιατί είναι αποκλειστικό προνόμιο του Πρωθυπουργού ο σχηματισμός της κυβέρνησης.
Αντώνης Σρόιτερ: Άκουσα πάλι κάποιους, για αυτό σας ρωτώ, σε λογική του τύπου «ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει», κοστούμια ράβονται, πράγματα από Υπουργεία δεν μαζεύονται. Έχω την αίσθηση ότι κάποιοι θεωρούν ότι εκεί που τους αφήσαμε εκεί θα τους ξαναβρούμε.
Κυριάκος Μητσοτάκης: Έχω πληροφορίες, οφείλω να έχω πολύ καλές επαφές με όλους τους ράφτες της Αθήνας για να γνωρίζω ποιος κάνει τέτοιες κινήσεις.
Αντώνης Σρόιτερ: Έχουν ραφτεί νωρίτερα αυτά.
Κυριάκος Μητσοτάκης: Κοιτάξτε, τι έχω πει για την επόμενη κυβέρνηση: θα έχει πολλές περισσότερες γυναίκες, αυτό είναι δεδομένο. Δεύτερον, θα υπάρξει σημαντικότατο -να χρησιμοποιήσω μπασκετική έκφραση- rotation. Μπορεί να το εκλάβει κανείς όπως θέλει. Η πιθανότητα συνέχισης σε ένα Υπουργείο είναι περιορισμένη. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος δεν μπορεί να αναλάβει ένα άλλο Υπουργείο.
Αντώνης Σρόιτερ: Στο rotation ακριβώς αυτό, υπάρχουν εκείνοι που έρχονται από τον πάγκο και μπαίνουν στην ομάδα και υπάρχουν και εκείνοι που αλλάζουν θέσεις μέσα στην πεντάδα.
Κυριάκος Μητσοτάκης: Συ είπας.
Αντώνης Σρόιτερ: Θα συμβούν και τα δύο;
Κυριάκος Μητσοτάκης: Λογικό δεν είναι; Κατ’ αρχάς, αυτή η συζήτηση πρέπει να σας πω ότι δεν μου αρέσει, διότι από τη φύση της εκπέμπει μια προεξόφληση του αποτελέσματος. Θα σας ξαναπώ, όμως, αυτό το οποίο είπα και προεκλογικά, για να είμαι συνεπής: εγώ δεν έκανα δομικό ανασχηματισμό στη διάρκεια της τετραετίας. Έκανα αλλαγές πιο σημειακές. Αυτή τη φορά, προφανώς, θα μιλάμε για μία άλλη κυβέρνηση από αυτή την οποία είχαμε την προηγούμενη τετραετία, εφόσον μας εμπιστευτεί ο ελληνικός λαός.

(με πληροφορίες από iefimerida. gr / photo: intime)


«Οι Ρώσοι πρέπει να αυξήσουν την πίεση το καλοκαίρι»! «Φωτιά» βάζει η νίκη στο Μπακχμούτ – ΒΙΝΤΕΟ

Τι αναφέρει ο Scott Ritter...

Ο Αμερικανός στρατιωτικός εμπειρογνώμονας Scott Ritter σχολίασε τη νίκη της Ρωσίας στο Artemovsk (Bakhmut) και μίλησε επίσης για τα πλεονεκτήματα που έλαβε ο ρωσικός στρατός!

«Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει διάλειμμα στις μάχες. Η κατάληψη του Αρτεμόφσκ (Μπαχμούτ) είναι μια σημαντική νίκη για την Ρωσία. Και τώρα η Ρωσία πρέπει να αξιοποιήσει αυτή την επιτυχία για τα δικά της συμφέροντα.

Η Ουκρανία έχει πράγματι συγκεντρώσει αρκετές δυνάμεις για μια συντονισμένη επίθεση, αλλά αυτή η αντεπίθεση είναι καταδικασμένη σε αποτυχία.

Πιστεύω ότι εναπόκειται στη Ρωσία να διατηρήσει την πίεση. Η ηρεμία θα ήταν προς το συμφέρον της Ουκρανίας, αλλά μόνο η Ρωσία θα μπορούσε να υπαγορεύσει την πορεία των γεγονότων.

Πρέπει να συνεχίσουν να ασκούν πίεση στην Ουκρανία, όλο το καλοκαίρι»!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Θεσσαλονίκη: Αρκούδα εμφανίστηκε στον Χορτιάτη! Επείγουσα ανακοίνωση από τον Δήμο

Δείτε την σχετική ανακοίνωση από τον Δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη:

“Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη σας ενημερώνει  ότι σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων στην περιοχή της Δημοτικής Κοινότητας Χορτιάτη εμφανίστηκε μια αρκούδα που προέχεται από τον Χολομωντα.

Ο δήμος με κατεπείγουσα έγγραφη ανακοίνωσή του ενημέρωσε ήδη τις αρμόδιες υπηρεσίες, το Δασαρχείο Θεσσαλονίκης, την Ελληνική Αστυνομία και τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Οικονομίας να βρίσκονται στην περιοχή, να την επιτηρούν και να ενεργήσουν με κάθε τρόπο για τη στήριξη και απομάκρυνση του επικίνδυνου ζώου. 

Συγκεκριμένα η αρκούδα εντοπίστηκε στις δύο παρακάτω περιοχές:

1. Αντιπυρική ζώνη κάτω από το ραντάρ στο μονοπάτι προς Κισσό

2. Στην περιοχή της οδού Μακεδονομάχων, στο ύψος του πάρκου της Αγίας Παρασκευής.

Παρακαλείσθε να είστε πολύ προσεκτικοί κατά τις μετακινήσεις σας και σε περίπτωση που αντιληφθείτε την  εμφάνιση του επικίνδυνου ζώου να ενημερώσετε το Αστυνομικό Τμήμα Πυλαίας-Χορτιάτη όλο το 24ωρο“, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Πυλαίας – Χορτιάτη.  

Για την πληρέστερη ενημέρωση και ασφάλεια σας διαβάστε τις οδηγίες και τα μέτρα προφύλαξης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης σε περιπτώσεις προσέγγισης αρκούδας σε κατοικημένες περιοχές.

Δείτε ΕΔΩ. την ανακοίνωση και τον σχετικό σύνδεσμο με τις οδηγίες.

(photo: pixabay)

Προκλητικός Ακάρ: Aν οι Έλληνες μιλούν για Γενοκτονία των Ποντίων, εμείς θα πούμε για τις σφαγές στην Ανατολία

Με περισσό θράσος, ο Τούρκος υπουργός Άμυνας, Χουλούσι Ακάρ, δηλώνει ότι αν «οι Ελληνες μιλούν για Γενοκτονία του Πόντου, εμείς θα πούμε για τις σφαγές σε Τρίπολη και Ανατολία».

«Αν προσπαθήσεις να εκφραστείς με τέτοιον τρόπο, να επικαλεστείς πράγματα που δεν έχουν ουσιαστική βάση, τότε θα πούμε και άλλα. Θα πούμε για τις σφαγές που διέπραξαν στην Ανατολία το 1919-1922. Υπήρξε και μια σφαγή που λέγεται ”της Τρίπολης”. Θα δείξουμε τη σφαγή όλων των ανθρώπων σε εκείνη την πόλη. Αν λοιπόν πάμε σε αυτά τα πράγματα, θα συνεχιστούν χωρίς τέλος. Επομένως, εμείς λέμε να μην υπεισέλθουμε σε αυτά. Αφήστε τους ιστορικούς να διαβάζουν, να γράφουν και να ασχολούνται με αυτά τα πράγματα. Αυτό που προτείνουμε εμείς είναι ο αμοιβαίος διάλογος. Και οι διάλογοι έχουν διάφορα στάδια. Μεταξύ αυτών, η δράση η δική μας ως υπουργείο είναι τα αμοιβαία μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης. Υπάρχουν επιμέρους δράσεις που πραγματοποιούμε στο πλαίσιο των μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης», ισχυρίστηκε χαρακτηριστικά μιλώντας στο CNN Turk.

intime

Τι είπε για τις 180 έδρες ο Μητσοτάκης

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, ενώ επιχείρησε να βάλει φρένο σε φαινόμενα αλαζονείας και έστειλε μηνύματα και στο εσωτερικό της γαλάζιας παράταξης.

“Αν νομίζουν κάποια στελέχη μας ότι έβγαλαν την υποχρέωση εκλεγόμενοι με σταυρό και τώρα μπορούν να κάτσουν να απολαύσουν την εκλογική νίκη, θα τους περιμένει απογοήτευση μετά τις εκλογές. Θα αξιολογήσω όλα τα στελέχη και έχω την απαίτηση να τρέξουν για το κόμμα όσο και για τον εαυτό τους”, είπε ο κ.Μητσοτάκης.

Προειδοποίησε τα στελέχη της ΝΔ ότι: “Θα υπάρχει ένας αυστηρός μηχανισμός παρακολούθησης της προεκλογικής δραστηριότητας σε αυτή την περίοδο” και διαμήνυσε ευθέως: “Πιο πολύ θα μετρήσει τι έκαναν σε αυτές τις εκλογές, παρά τι σειρά εκλογής είχαν στις προηγούμενες.”

Ο κ. Μητσοτάκης έδειξε να αδειάζει μάλιστα τον Αδωνι Γεωργιάδη, που δήλωσε ότι η ΝΔ μπορεί να εκλέξει 180 βουλευτές και να καθορίσει μόνη της ουσιαστικά την επόμενη αναθεώρηση του Συντάγματος.

“Ήταν λάθος αυτές οι δηλώσεις, νομίζω διορθώθηκαν και στην πορεία. Δεν αποτυπώνουν τη δική μου φιλοσοφία” είπε και πρόσθεσε: “Είναι αδύνατον η ΝΔ να πάρει 180 έδρες, ειδικά αν μπουν περισσότερα κόμματα στη Βουλή. Το Σύνταγμα εξάλλου προβλέπει 180 για να αναζητήσουμε συναινέσεις και αυτό θα κάνω. Μακριά από εμένα η λογική ότι θέλω να αλλάξω το Σύνταγμα μόνος μου”.

intime

«Βόμβα» για τους μισθούς λίγο μετά τις πρώτες εκλογές

Τι ανακοίνωσε η Κομισιόν... Τι αναφέρει η ΝΔ

Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη φέρεται να προσγειώνεται στην πραγματικότητα από την Κομισιόν, η οποία, μέσω της έκθεσής της, «παγώνει» έως το 2025 αύξηση των κατώτατων αμοιβών μέσα από τις τριετίες.

Μάλιστα το «πάγωμα» δεν αποκλείεται να πάει στο τέλος του 2027.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, τουλάχιστον για την επόμενη διετία «παγώνει» κάθε συζήτηση για την αύξηση των κατώτατων αμοιβών μέσα από τις τριετίες!!! Οι τριετίες ουσιαστικά είναι ένα επίδομα προϋπηρεσίας. Πρόκειται για ένα επίδομα που δίνεται με την μορφή αύξησης σε όποιον συμπληρώνει τρία χρόνια προϋπηρεσίας σε οποιοδήποτε εργοδότη και ειδικότητα. Με πιο απλά λόγια: το επίδομα προϋπηρεσίας που λάμβαναν έως το 2012 οι μισθωτοί με τον κατώτατο μισθό.

Αυτό φέρεται να αναφέρει η εαρινή Έκθεση της Κομισιόν αλλά και το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα που υπέβαλε η κυβέρνηση λίγο πριν από την διάλυση της Βουλής. Και τα δύο τα επικαλείται η αντιπολίτευση.

Προϋπόθεση δε, για να ξεπαγώσουν οι τριετίες είναι το ποσοστό της ανεργίας μεσοσταθμικά σε ετήσια βάση να πέσει κάτω από 10%!!!

Τόσο όμως η αδυναμία νέων να βρουν δουλειά όσο και τα επιδόματα που τους παρασέρνουν στην απραγία, δεν λένε να ρίξουν το ποσοστό!!! Η εκτίμηση του οικονομικού επιτελείου για το ποσοστό της ανεργίας το 2023 είναι ότι θα διαμορφωθεί στο 12,7%.

Ακόμη πιο συντηρητική είναι η πρόβλεψη του Προγράμματος Σταθερότητας που κατατέθηκε στην Κομισιόν, καθώς παρέπεμπε το «ξεπάγωμα» των τριετιών στους κατώτατους μισθούς του ιδιωτικού τομέα, στο ακόμη πιο μακρινό 2027. Συγκεκριμένα, εκτιμούσε ότι η ανεργία αναμένεται να μειωθεί σε 11,8% το 2023 και να αποκλιμακωθεί σε 10,9% το 2024, 10% το 2025 και 9,8% το 2026.

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΝΔ

«Καραμπινάτο fake news του ΣΥΡΙΖΑ» χαρακτηρίζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Άκης Σκέρτσος όσα διακινήθηκαν τις τελευταίως ώρες από στελέχη του ότι οι μισθοί «παγώνουν» την επόμενη διετία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Σκέρτσου

«Ο «Πινόκιο» ΣΥΡΙΖΑ μιλάει για “πάγωμα μισθών” – άλλο ένα καραμπινάτο fake news του ΣΥΡΙΖΑ και των στελεχών του λίγες μόλις μέρες μετά την οριστική καταδίκη των υπολοίπων ψευδών τους στην κάλπη».

Η δύσπεπτη για τον ΣΥΡΙΖΑ σύγκρισή του με τη ΝΔ -που αποδεικνύει ότι οι εργαζόμενοι είχαν υπερδιπλάσιο μισθολογικό όφελος από την κυβέρνηση της ΝΔ σε σχέση με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- τον οδηγεί σε νέα τερατώδη ψέματα.

Έτσι πρωτοκλασάτα στελέχη του, όπως η κα. Ακρίτα και ο κ. Πολάκης, διαδίδουν ψευδώς ότι οι μισθοί «παγώνουν» την επόμενη διετία επικαλούμενοι αποσπασματικά δημοσίευμα καθημερινής εφημερίδας και έκθεση της Κομισιόν.

Ας φρεσκάρουμε τη μνήμη τους με τα ακόλουθα αδιαμφισβήτητη δεδομένα: κατά τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, η ανεργία παραδόθηκε στο 17,5% ενώ περισσότεροι από 700.000 εργαζόμενοι στη χώρα μας αμείβονταν με μισθό χαμηλότερο των 700 ευρώ/μήνα ενώ. Το αποτέλεσμα ήταν να διευρυνθεί περαιτέρω το μισθολογικό χάσμα μεταξύ ελληνικών και ευρωπαϊκών εισοδημάτων. Επί ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή οι Έλληνες έγιναν φτωχότεροι από τους υπόλοιπους ευρωπαίους.

Αντιθέτως, την περίοδο 2019-2023, η ανεργία μειώθηκε κατά 5 επιπλέον μονάδες, ο κατώτατος μισθός αυξήθηκε με διπλάσιο ρυθμό από την προηγούμενη τετραετία, κατά +20%, από τα 650 στα 780 ευρώ, ενώ σύμφωνα με την Εργάνη, οι εργαζόμενοι που αμείβονται με μισθό κάτω των 700 ευρώ μειώθηκαν κατά >250.000 ή κατά 35%, και σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί κατά 2 μονάδες και ο πληθυσμός που βρίσκεται στα όρια της φτώχειας.

Με βάση αυτή την καλύτερη πορεία της οικονομίας, της απασχόλησης, των επενδύσεων και των εισοδημάτων, η ΝΔ έχει δεσμευθεί για νέα αύξηση του κατώτατου και του μέσου μισθού κατά 25% έως το 2027 και διπλάσια αύξηση του ΑΕΠ από την υπόλοιπη Ευρώπη σε ετήσια βάση.

Αυτό που αποκρύπτουν σκοπίμως τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να συσκοτίσουν και εντέλει να παραπλανήσουν τους πολίτες, είναι ότι το δημοσίευμα δεν αναφέρεται στην αύξηση του κατώτατου μισθού που ήδη συμβαίνει και θα συνεχίσει να συμβαίνει, αλλά στην επαναφορά των «τριετιών» αφού πέσει η ανεργία κάτω από το 10%. Κάτω, δηλαδή, από το ποσοστό που ορίζει ο νόμος του 2012 που εφάρμοσε πιστά η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ την περίοδο 2015-2019.

Αυτό που δεν ομολογούν είναι ότι η κυβέρνηση παγίως τα τελευταία 4 χρόνια κάνει συντηρητικές εκτιμήσεις στις επίσημες προβλέψεις της για την πορεία οικονομίας, ΑΕΠ, επενδύσεων, ανεργίας κοκ και παγίως τα τελικά αποτελέσματα είναι καλύτερα των εκτιμήσεων μας. Αυτό άλλωστε μαρτυρά η πτώση της ανεργίας κατά >5 μονάδες την τετραετία 2019-2023 αλλά και ο διπλάσιος ρυθμός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας από την υπόλοιπη Ευρώπη, η μεγαλύτερη πτώση δημοσίου χρέους στην ΕΕ κοκ. Πράγμα που σημαίνει ότι μόνο η δική μας πολιτική μπορεί να εγγυηθεί ακόμη πιο δυναμική αύξηση του ΑΕΠ και ταχύτερη του προσδοκώμενου πτώση της ανεργίας κάτω από 10% και τα επόμενα χρόνια.

Στον αντίποδα της κυβέρνησης, βρίσκεται μονίμως ο «Πινόκιο» ΣΥΡΙΖΑ που τάζει λαγούς με πετραχήλια, όπως το πρόγραμμα των 83 δις ευρώ, το οποίο αν ποτέ εφαρμοζόταν, θα οδηγούσε τη χώρα μας αυτομάτως σε νέο καθεστώς υπερβολικού ελλείμματος, αποκλεισμού από τις αγορές, νέων μνημονίων, βαθιάς ύφεσης, υπερφορολόγησης και απώλειας εισοδημάτων και θέσεων εργασίας.

Με απειλές και ψέματα εκλογές δεν κερδίζονται. Φαίνεται για άλλη μια φορά όμως ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και τα στελέχη του ούτε έμαθαν ούτε και θα μπορέσουν ποτέ να καταλάβουν γιατί ηττήθηκαν στις κάλπες της Κυριακής.

photo intime

Συνεχίζει την προετοιμασία της η Πολωνία για πόλεμο!!! Ο ΥΠΑΜ προαναγγέλλει την απόκτηση σύγχρονων υποβρυχίων…

Ο υπουργός Άμυνας της Πολωνίας Μάριους Μπλάστσακ προανήγγειλε σήμερα την απόκτηση σύγχρονων υποβρυχίων για την ενίσχυση του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας του.

«Σχεδιάζουμε να εκκινήσουμε τη διαδικασία για την αγορά υποβρυχίων και την απόκτηση της απαραίτητης τεχνολογίας πριν από το τέλος του έτους», δήλωσε σήμερα ο πολωνός υπουργός Άμυνας σε διάσκεψη στη Βαρσοβία. Διευκρίνισε ότι το επόμενο διάστημα θα δημοσιοποιηθούν λεπτομέρειες σχετικά με τον αριθμό των υποβρυχίων που θα αποκτηθούν, καθώς και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

Επί του παρόντος το Πολεμικό Ναυτικό της Πολωνίας διαθέτει ένα σοβιετικής κατασκευής υποβρύχιο, το οποίο καθελκύστηκε το 1985. Το «Orzel» χρειάστηκε επισκευές 10 φορές σε διάστημα δύο ετών (2020-2021) και δεν επιδέχεται άλλες, σύμφωνα με πολωνικά δημοσιεύματα.

Σύμφωνα με παλαιότερη ενημέρωση, μεταξύ των υποψηφίων αναδόχων είναι η γαλλική Naval, η ισπανική Navantia, η σουηδική Saab Kockums και η γερμανική ThyssenKrupp Marine Systems.

H Πολωνία, χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ, συνεχίζει να αυξάνει τις ένοπλες δυνάμεις της (δείτε ΕΔΩ). Και όπως αναφέρουν ρωσικά ΜΜΕ, όχι μόνο ο πολωνικός στρατός αλλά και η βιομηχανία προετοιμάζεται για πόλεμο.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)