Άρθρα

Συνεχίζεται το θρίλερ με το χαμένο τουριστικό υποβρύχιο: Ακούστηκαν ήχοι από τα βάθη του Ατλαντικού

Τα σωστικά συνεργεία που αναζητούν το υποβρύχιο Titan στα βάθη του Ατλαντικού άκουγαν κρότους κάθε 30 λεπτά την Τρίτη.

Αυτό αναφέρει η εσωτερική κυβερνητική ενημέρωση για τις εξελίξεις στην έρευνα, την οποία επικαλείται το αμερικανικό δίκτυο CNN. Τέσσερις ώρες μετά, και αφού μπήκαν στην έρευνα περισσότερες συσκευές σόναρ, ακούγονταν ακόμα χτυπήματα, ανέφερε το σημείωμα.

Ωστόσο, το σημείωμα δεν ήταν ξεκάθαρο σε ποια χρονική στιγμή της Τρίτης ακούστηκε το χτύπημα και για πόσο διάστημα. Νεότερο σημείωμα που εστάλη το βράδυ της Τρίτης ανέφερε ότι ακούστηκαν κι άλλοι ήχοι, οι οποίοι όμως δεν περιγράφονταν ως «χτύποι».

Καναδικό αεροσκάφος P3 εντόπισε επίσης ένα λευκό ορθογώνιο αντικείμενο στο νερό, σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση. Το Κοινό Κέντρο Συντονισμού Διάσωσης αναζητά ένα υποβρύχιο τηλεχειριζόμενο όχημα για να βοηθήσει στην έρευνα, σύμφωνα με το υπόμνημα.

Τιτανικός: Μάχη με το χρόνο στα βάθη του Ατλαντικού για την εύρεση του υποβρυχίου

Τεράστια προσπάθεια με αντίπαλο το χρόνο, για να καταφέρουν να ανασύρουν ζωντανούς τους πέντε επιβαίνοντες (τον κυβερνήτη και τέσσερις επιβάτες-τουρίστες) του μίνι-υποβρυχίου «Τιτάνα» από τα βάθη του Βόρειου Ατλαντικού δίνουν η Ακτοφυλακή και το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ και του Καναδά, χρησιμοποιώντας σημαδούρες με σόναρ.

Στις έρευνες συμμετέχουν ιδιωτικά σκάφη, αλλά και πολεμικά αεροσκάφη C-130 ή ελικόπτερα των δύο χωρών, που χτένισαν ως αργά χθες χωρίς αποτέλεσμα μια θαλάσσια έκταση όσο η πολιτεία του Κονέκτικατ (πάνω από 16.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα) για την πιθανότητα το μικροσκοπικό υποβρύχιο να έχει αναδυθεί στην επιφάνεια. Ως ύστατο όπλο το αμερικανικό ναυτικό έριξε στη μάχη ένα τηλεχειριζόμενο βαθυσκάφος τύπου ROV με κάμερα, ικανό να φτάσει ως τα 6.000 μέτρα, καθώς τα μεγάλα υποβρύχια δεν μπορούν να κατέβουν σε βάθος κάτω από τα 600 μέτρα.

Αν το «Τιτάν» παραμένει στον βυθό, τότε στην καλύτερη περίπτωση, το οξυγόνο στη μικρή καμπίνα του σκάφους που κατέβαινε σε βάθος 4.000 μέτρων για να μεταφέρει πάμπλουτους τουρίστες και εξερευνητές στο ναυάγιο του «Τιτανικού», πρόκειται να τελειώσει αύριο το μεσημέρι. «Οι έρευνές μας είναι εξαιρετικά περίπλοκες και εργαζόμαστε 24 ώρες το 24ωρο, κάνοντας ταυτόχρονα την προσευχή μας. Το οξυγόνο τούς επαρκεί για άλλες 40 ώρες», δήλωσε χθες στις 8 μ.μ. ώρα Ελλάδος ο συντονιστής των ερευνών, πλοίαρχος Τζέιμι Φρέντερικ.

«Αν είναι ακόμη ζωντανοί το καλύτερο θα είναι να κοιμηθούν, για να διατηρήσουν χαμηλά τα επίπεδα του οξυγόνου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», είπε από την πλευρά του στο ABC ο απόστρατος πλοίαρχος Ντέιβιντ Μαρκέτ. Κατά τον ίδιο η προσπάθεια ανάσυρσης του «Τιτάνα» με καλώδια θα είναι «σαν να προσπαθείς να πιάσεις λούτρινο παιχνίδι με ένα γάντζο», κάτι ιδιαίτερα δύσκολο σε συνθήκες απόλυτου σκότους και υψηλής πίεσης. Εκτός από το περιορισμένο οξυγόνο, μεγάλος εχθρός των πέντε στη μάχη για επιβίωση αποτελούν και οι χαμηλές θερμοκρασίες. Το βαθυσκάφος της εταιρίας υποβρύχιου τουρισμού OceanGate Expeditions, διαστάσεων 6,70μ Χ 2,80 μ Χ 2,50 μ. διαθέτει μεν θερμαινόμενα τοιχώματα (μαζί με τουαλέτα, μουσική και ακουστικό σύστημα επικοινωνίας USBL με το μητρικό σκάφος Polar Prince) αλλά ύστερα από παρατεταμένη παραμονή στο βυθό, οι επιβάτες του κινδυνεύουν να πάθουν υποθερμία. Σύμφωνα με τον ωκεανογράφο Ντέιβιντ Γκάλο, σε τέτοια βάθη οι θερμοκρασίες είναι κοντά στο μηδέν.«Είναι σαν να βρίσκεσαι σε άλλον πλανήτη .Χωρίς ήλιο, με πολύ κρύο και υψηλή πίεση».

Υπενθυμίζεται ότι το υποβρύχιο της Ocean Gate Expeditions είχε αρχίσει την κατάδυση γύρω στις 4 π.μ. της Κυριακής και μετέφερε το πενταμελές πλήρωμα σε βάθος 12.500 ποδιών κάτω από το νερό, στο πλαίσιο της ξενάγησής του στο ναυάγιο του Τιτανικού του 1912, με το κόστος κάθε επιβάτη να ανέρχεται στα 250.000 δολάρια. Ομως το πλήρωμα έχασε την επικοινωνία με το μητρικό σκάφος 1 ώρα και 45 λεπτά μετά την κατάβαση.

Οι διασώστες απεύχονται να έχει κολλήσει το υποβρύχιο στα συντρίμμια του Τιτανικού. Το κουφάρι του διάσημου ναυαγίου, που ανακαλύφθηκε το 1985 και μόλις πριν από λίγες εβδομάδες ολοκληρώθηκε η πλήρης ψηφιακή του χαρτογράφηση, απέχει 370 ναυτικά μίλια (600 χλμ) από το Νιουφάουντλαντ (Νέα Γη) του Καναδά, αλλά είναι σε χώρο ευθύνης έρευνας και διάσωσης των ΗΠΑ.

(με πληροφορίες από eleftherostypos. gr / scr)

Μεγάλες…τιμές!! Ο διεθνιστής Ομπάμα επισκέπτεται ξανά την Αθήνα

Στην Αθήνα βρίσκεται ο πρώην Πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, όπου σήμερα θα συναντήσει 105 υποτρόφους του προγράμματος Obama Leaders.

Η συνάντηση θα γίνει χωρίς την παρουσία κοινού και σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της εξάμηνης διαδρομής των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα για το 2023.

Ο Μπαράκ Ομπάμα θα συνομιλήσει μαζί τους σχετικά με τις δράσεις τους στην κατεύθυνση της ανάπτυξης και επιτάχυνσης της θετικής και διαρκούς αλλαγής στις κοινότητές τους.

Ανάμεσα στους 105 υποτρόφους του 2023, οι οποίοι προέρχονται από 75 χώρες, βρίσκεται και μια Ελληνίδα, η Ελπίδα Κόκκοτα, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Mexoxo», που στόχο έχει να ενισχύσει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα.

Το εξάμηνης διάρκειας πρόγραμμα «Obama Foundation Leaders» εντοπίζει άτομα που εργάζονται στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και στην κοινωνία των πολιτών, τα οποία έχουν επιδείξει έργο στην προώθηση του κοινού καλού δίνοντας έμφαση στις κοινές αξίες και την ηθική ηγεσία, που αποτέλεσαν το όραμα του Μπαράκ και της Μισέλ Ομπάμα.

Οι συμμετέχοντες αποτελούν ένα διεθνές δίκτυο ηγετών του Ιδρύματος Ομπάμα, που μετράει περισσότερους από 800 αποφοίτους.

Αύριο, Πέμπτη, ο πρώην Πρόεδρος των ΗΠΑ θα συμμετάσχει στο Συνέδριο για την Ψυχική Υγεία του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος «SNF Nostos Conference» στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Εκεί θα συνομιλήσει επί σκηνής με τον πρόεδρο του Ιδρύματος, Ανδρέα Δρακόπουλο.

Σημειώνεται ότι το Ίδρυμα Νιάρχος έχει υποστηρίξει τόσο την κατασκευή του Προεδρικού Κέντρου Ομπάμα στο Σικάγο, όσο και την υλοποίηση του προγράμματος «Obama Foundation Leaders». Είναι η δεύτερη φορά που ο Μπαράκ Ομπάμα επισκέπτεται το Κέντρο Πολιτισμού, μετά την τελευταία διεθνή επίσκεψή του στο πλαίσιο της διακυβέρνησής του το 2016, οπότε είχε εκφωνήσει από το βήμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής μια ομιλία – ορόσημο για το ιδεώδες της Δημοκρατίας.

(απεμπε – φωτο:απεμπε-EPA)

Μέγα κάζο για το δυνατό πυρηνοκίνητο υποβρύχιο των ΗΠΑ USS Connecticut

Τι αποκαλύπτεται

Το USS Connecticut συνετρίβη στην Θάλασσα της Νότιας Κίνας το 2021!

Το αμερικανικό επιθετικό υποβρύχιο που συνετρίβη διασχίζοντας την Θάλασσα της Νότιας Κίνας το 2021 δεν θα είναι έτοιμο για αναδιάταξη τουλάχιστον μέχρι το 2026, δείχνοντας την δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει η αμερικανική τεχνολογία πολέμου!

Το USS Connecticut δεν θα επισκευαστεί μέχρι το 2026 και θα κοστίσει 80 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά των αμερικανικών μέσων ενημέρωσης. Η καθυστέρηση οφείλεται στις εκκρεμότητες των ναυπηγείων του Αμερικανικού Ναυτικού που έχουν στο πρόγραμμα άλλες επισκευές και άλλες συντηρήσεις που προηγούνται του USS Connecticut.

Ένα από τα τρία υποβρύχια κλάσης Seawolf, το πυρηνοκίνητο USS Connecticut είναι οπλισμένο με πυραύλους κρουζ tomahawk και τορπίλες. Η συντριβή του το 2021 τραυμάτισε 11 μέλη του πληρώματος και δεν ήταν μόνο ντροπιαστικό για τον αμερικανικό στρατό, αλλά και επιδείνωσε τις σχέσεις με την Κίνα, η οποία αντιλήφθηκε τα μυστικά πυρηνικά υποβρύχια επίθεσης των ΗΠΑ τόσο κοντά στις ακτές της.

 «Θέλω να τονίσω ότι η βασική αιτία του περιστατικού, το οποίο αποτελεί σοβαρή απειλή και ενέχει σημαντικούς κινδύνους για την περιφερειακή ειρήνη και σταθερότητα, είναι η συνεχής πρόκληση προβλημάτων από τις ΗΠΑ στην Θάλασσα της Νότιας Κίνας για μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών Ζάο Λιτζιάν λίγο μετά το περιστατικό.

Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ χρειάστηκε πέντε ημέρες για να κάνει δήλωση σχετικά με το ατύχημα και στην συνέχεια δεν έδωσε λεπτομέρειες για το πώς συνετρίβη το υποβρύχιο ή πως χτύπησε. Ανώτερα μέλη της διοίκησης του υποβρυχίου απαλλάχθηκαν από τα καθήκοντά τους λόγω του περιστατικού.

Περίπου ένα μήνα πριν από την συντριβή, το USS Connecticut είχε χτυπήσει σε προβλήτα στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια. Έρευνα από το Πολεμικό Ναυτικό διαπίστωσε ότι η συντριβή στην Θάλασσα της Νότιας Κίνας μπορούσε να αποφευχθεί.

Το ατύχημα οδήγησε το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ να εκδώσει προσωρινή διαταγή «απόσυρσης» για την υποβρύχια δύναμη του.

Μετά την συντριβή, το υποβρύχιο των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων πήγε «βαριανασαίνοντας» σε ένα λιμάνι στο Γκουάμ. Έφτασε στο Bremerton της Ουάσιγκτον τον Φεβρουάριο του 2022 για επισκευές, αλλά η τρέχουσα κατάστασή του δεν έχει αποκαλυφθεί δημόσια.

Ο Αμερικανός γερουσιαστής Roger Wicker (R-MS) αποδοκίμασε την μεγάλη καθυστέρηση στο Twitter. «Θα χρειαστούν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ επισκευών για το USS Connecticut –ένα από τα πιο τρομερά υποβρύχια μας– για να επιστρέψει στον στόλο», είπε.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-US NAVY

Μετανάστες: Εκτοξεύτηκε ξανά ο αριθμός των αιτούντων άσυλο στην Ευρώπη

Το 2022, 881.220 αιτούντες άσυλο υπέβαλαν για πρώτη φορά αίτηση διεθνούς προστασίας στην ΕΕ, σημειώνοντας αύξηση κατά 64% σε σύγκριση με το 2021, αναφέρουν τα στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με την Eurostat, το 2022 o αριθμός των αιτούντων άσυλο στην ΕΕ ήταν ο υψηλότερος που καταγράφηκε μετά τη διετία 2015-2016 (η αύξηση τότε αποδόθηκε στον μεγάλο αριθμό προσφύγων από τη Συρία).

H Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Αυστρία είναι οι κύριες χώρες προορισμού για τους αιτούντες άσυλο στην ΕΕ το 2022.

Το 2022 χορηγήθηκε καθεστώς προστασίας στην ΕΕ σε 384.245 αιτούντες άσυλο, εκ των οποίων το 44% έλαβε καθεστώς πρόσφυγα, το 31% επικουρική προστασία και το 25% ανθρωπιστικό καθεστώς.

Εξάλλου, σύμφωνα με την Eurostat, στα τέλη Απριλίου 2023, σχεδόν 4 εκατομμύρια πολίτες εκτός ΕΕ, οι οποίοι είχαν εγκαταλείψει την Ουκρανία, επωφελήθηκαν από το καθεστώς προσωρινής προστασίας στην ΕΕ.

Τα κράτη-μέλη της ΕΕ που φιλοξενούν τον μεγαλύτερο αριθμό Ουκρανών πολιτών είναι η Γερμανία (28% του συνόλου), η Πολωνία (25%) και η Τσεχία (8%).

Κατά μέσο όρο στην ΕΕ ο αριθμός των Ουκρανών δικαιούχων προσωρινής προστασίας σε σχέση με τον πληθυσμό της ΕΕ ήταν ίσος με 8,9 ανά 1.000 κατοίκους, στα τέλη Απριλίου 2023. Οι υψηλότερες αναλογίες Ουκρανών δικαιούχων προσωρινής προστασίας σε σχέση με τον πληθυσμό ανά χίλιους κατοίκους, καταγράφηκαν στην Τσεχία (31,6), την Εσθονία (26,4), την Πολωνία (26,4), τη Λιθουανία (24,5), τη Βουλγαρία (22,7) και τη Λετονία (21,2).

Τον Απρίλιο του 2023, ο μηνιαίος αριθμός των αποφάσεων για τη χορήγηση προσωρινής προστασίας (70.375) έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο από την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Τα ζούμε ΤΩΡΑ: Τους ανακοίνωσαν ότι θα απολυθούν λόγω τεχνητής νοημοσύνης!!

Αργούν όλα λοιπόν;;;

Ο γερμανικός κολοσσός της ενημέρωσης «Bild» προγραμματίζει να αντικαταστήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας με προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης.

Τα παραπάνω, σύμφωνα με τους Γερμανούς, λαμβάνουν χώρα πλαίσιο της περικοπής δαπανών ύψους 100 εκατ. ευρώ.

«Η εφημερίδα δυστυχώς θα αποχωριστεί συναδέλφους που έχουν καθήκοντα τα οποία στον ψηφιακό κόσμο εκτελούνται από την τεχνητή νοημοσύνη ή/και από αυτοματοποιημένες διαδικασίες», ανέφερε η μητρική εταιρεία, Axel Springer, σε mail προς τους δημοσιογράφους.

Και συνέχισε:

«Οι ρόλοι των συντακτών, του προσωπικού παραγωγής εντύπων, των επιμελητών, των διορθωτών και των επιμελητών φωτογραφιών δεν θα υπάρχουν, πλέον, όπως σήμερα».

Για να…”γλυκάνουν” το “χάπι” της απόσυρσής τους, η Bild υπόσχεται ότι θα αποφύγει κατά το δυνατόν τις “αναγκαστικές απολύσεις”, για να μειώσει το πολύ μέχρι 200 θέσεις εργασίας.

Οι περισσότερες θα αφορούν τον τομέα της δημοσιογραφίας!!


Σύμφωνα με επιστολή του επικεφαλής του ομίλου, Ματίας Ντέπφνερ, προς τους εργαζομένους:

«Ο εκδοτικός οίκος θα αναπτυχθεί και ταυτόχρονα θα μειώσει τις θέσεις εργασίας του, με σημαντικές περικοπές στους τομείς παραγωγής, διόρθωσης και διοίκησης.

Τόσο η Die Welt όσο και η Bild πρέπει να αναπτύξουν τις βιώσιμες ηλεκτρονικές συνδρομές τους. Τα δημοσιογραφικά στάνταρντ θα παραμείνουν υψηλά και θα γίνουν ακόμη υψηλότερα.

Οι δημοσιογράφοι κινδυνεύουν να καταστούν ξεπερασμένοι από την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία έχει τη δυνατότητα να κάνει την ανεξάρτητη δημοσιογραφία καλύτερη από ποτέ – ή απλώς να την αντικαταστήσει, καθώς οι υπολογιστές που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη σύντομα θα είναι καλύτεροι στη συγκέντρωση πληροφοριών από τους ανθρώπους δημοσιογράφους».

(freepik photo)

Νέα παρέμβαση Κένεντι: Αυτό πετύχαμε με τον πόλεμο! Τι ισχύει με Ρωσία και Κίνα, vid

Δύσκολες ώρες για τους διεθνιστές του Λευκού Οίκου…

Ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ, υποψήφιος για το χρίσμα των Δημοκρατικών για τις επόμενες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, δεν σταματά να «πυροβολεί» τπν Λευκό Οίκο για τις διεθνιστικές πρακτικές και τον πόλεμο που πυροδότησε στην Ουκρανία!

Όπως τόνισε σε ακόμα μία παρέμβασή του:

«Νομίζω ότι, όλοι θέλουμε ειρήνη και ξέρετε, -ο αριθμός των Ουκρανών που έχουν τώρα πεθάνει, ορισμένες εκτιμήσεις είναι πάνω από 350.000!

Και αυτό δεν είναι καλό για κανέναν.

Θα έπρεπε να ψάχνουμε διέξοδο στην ειρήνη. Και νομίζω ότι οι περισσότεροι Αμερικανοί, -εάν δείτε τις ερωτήσεις δημοσκοπήσεων θα πρέπει να ψάχνουμε για μονοπάτια ειρήνης. Νομίζω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι συμφωνούν ότι αυτό πρέπει να γίνει.

Στην πραγματικότητα καταστρέφουμε την οικονομία της Ευρώπης και σπρώχνουμε την Ρωσία στην αγκαλιά της Κίνας, το οποίο είναι το χειρότερο γεωπολιτικό αποτέλεσμα που θα μπορούσαμε να έχουμε.

Εμείς οι νεοσυντηρητικοί και ο Λευκός Οίκος, φέρουμε μεγάλη ευθύνη για αυτή την σύγκρουση»!



photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

«Πράξη απόγνωσης»: Θα ξεκινήσουν οι Ουκρανοί μεγάλο πόλεμο ΝΑΤΟ-Ρωσίας;;;

Τι διεμήνυσε σήμερα η Μόσχα!!! Πώς σχολιάζεται

Κατά την διάρκεια συνάντησης την Τρίτη με κορυφαίους Ρώσους στρατιωτικούς αξιωματούχους, ο υπουργός Άμυνας του Κρεμλίνου Σεργκέι Σόιγκου είπε ότι η Μόσχα έχει λάβει πληροφορίες ότι η Ουκρανία σχεδιάζει επίθεση στην Κριμαία χρησιμοποιώντας πυραύλους HIMARS που προμήθευσε το ΝΑΤΟ.

Η Κριμαία, που επέστρεψε στην Ρωσία, έχει προσαρτηθεί από το 2014, επομένως ο Σόιγκου δεσμεύτηκε ότι οποιοδήποτε χτύπημα με πυραύλους που προμηθεύονται από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο θα θεωρηθεί ως άμεση επίθεση της Δύσης!!!

Ο Σόιγκου είπε χαρακτηριστικά σήμερα Τρίτη: «Η χρήση αυτών των πυραύλων έξω από την ζώνη της ειδικής στρατιωτικής μας επιχείρησης θα σήμαινε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Βρετανία θα συρθούν πλήρως στην σύγκρουση».

«Το καθεστώς του Κιέβου χρησιμοποιεί μεγάλο αριθμό δυτικών όπλων και σχηματισμούς ελίτ των οποίων το προσωπικό έχει εκπαιδευτεί από ειδικούς του ΝΑΤΟ», πρόσθεσε.

Εν τω μεταξύ, ο Λάρι Τζόνσον , πρώην αξιωματικός των πληροφοριών της CIA και πρώην αξιωματούχος του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ, περιέγραψε την θέση της Ουκρανίας ως «κατάσταση μεγάλης απόγνωσης» και χαρακτήρισε ένα τέτοιο δυνητικά τολμηρό χτύπημα στην Κριμαία ως απόπειρα να φέρει το ΝΑΤΟ άμεσα στην σύγκρουση.

«Τίποτα από όσα σχεδίασαν από στρατιωτική σκοπιά δεν λειτούργησε ως προς την αντεπίθεσή τους. Νομίζω ότι αυτό που θέλουν να κάνουν είναι να προσπαθήσουν να προκαλέσουν την Ρωσία σε ενέργειες που στην συνέχεια θα φέρουν το ΝΑΤΟ απευθείας στην σύγκρουση. Άρα αναζητούν πρόσχημα για να δημιουργήσουν αυτή την προοπτική», είπε.

Ο Τζόνσον πρόσθεσε ότι «το ΝΑΤΟ και οι Ηνωμένες Πολιτείες θέλουν να δουν την Ρωσία να καταστρέφεται και να διαλύεται. Δεν πρέπει πλέον να εργάζεστε με την ψευδαίσθηση ότι η Δύση θέλει με κάποιο τρόπο να βρει έναν τρόπο να συνυπάρξει ειρηνικά με την Ρωσία».

«Νομίζω ότι οι ενέργειες στον Λευκό Οίκο του Μπάιντεν έχουν σκοπό να πάνε σε πόλεμο. Ελπίζω να μην συμβεί αυτό. Αλλά μέχρι αυτό το σημείο, οι Ηνωμένες Πολιτείες απολάμβαναν όλα αυτά τα χρόνια την πολυτέλεια να είναι ασφαλείς στην επικράτειά τους. Και νομίζω ότι αυτό το πράγμα θα μπορούσε γρήγορα να ξεφύγει από τον έλεγχο (σ.σ. Να πέσουν διηπειρωτικοί πυρηνικοί πύραυλοι στις ΗΠΑ», κατέληξε.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Δείτε ένα ρομποτόσκυλο πως κινείται ανάμεσα στον κόσμο – ΒΙΝΤΕΟ

Χωρίς λόγια:

photo freepik

Εικόνες αναρχίας από το Λος Άντζελες – Ανεξέλεγκτοι νεαροί τα σπάνε μέσα σε κατάστημα (video)

Τέτοια φαινόμενα τυφλής και παράλογης βίας έχουν πολλαπλασιαστεί τον τελευταίο καιρό στις Αμερικανικές μεγαλουπόλεις.

Σε άλλο video φαίνεται το εσωτερικό ενός μεγάλου καταστήματος στο Σικάγο διαλυμένο, με την γυναίκαι που τραβάει τις εικόνες να λέει ότι δεν βρίσκει φαγητό για τα παιδιά της γιατί στη γειτονιά της όλα τα μαγαζιά τροφίμων είναι σε αυτή την κατάσταση.

Στο παρακάτω video φαίνεται άλλη ομάδα νεαρών να εισβάλει σε κατάστημα και να αρπάζει διάφορα προϊόντα:

(scr)

Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά σε δασική έκταση στην Κυψέλη Μεθάνων

Τι μεταδίδεται...

Υπο μερικό έλεγχο τέθηκε η πυρκαγιά που ξέσπασε σε δασική έκταση την περιοχή Κυψέλη του δήμου Τροιζηνίας – Μεθάνων. Σύμφωνα με την Πυροσβεστική η φωτιά εκδηλώθηκε λίγο πριν τις 16.00 σε δασική έκταση, νοτιοδυτικά του οικισμού και δεν απειλήθηκαν κατοικίες.

Για την κατάσβεση της φωτιάς επιχείρησαν 42 πυροσβέστες με 12 οχήματα , 2 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 1 ελικόπτερο και 2 αεροσκάφη.

ΑΠΕΜΠΕ-ΙΝΤΙΜΕ

Απόφαση από τις αλβανικές αρχές για παράταση προφυλάκισης του νέου δημαρχου Χειμάρρας, Μπελέρη – Η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ

Ανακοίνωση εξέδωσε το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, μετά την απόφαση δικαστηρίου της Αλβανίας, να παραμείνει προφυλακισμένος ο εκλεγμένος δήμαρχος Χειμάρρας Φρέντι Μπελέρης.

«Η σημερινή απόρριψη της αίτησης αποφυλάκισης του κ. Μπελέρη, προκειμένου να αναλάβει τα καθήκοντά του ως νέου Δημάρχου Χειμάρρας, παρεμποδίζει ευθέως την ορκωμοσία του και προκαλεί βαθύ προβληματισμό για τους πραγματικούς στόχους πίσω από τη δίωξη του. Το Υπουργείο Εξωτερικών παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και αναμένει τον σεβασμό του τεκμηρίου της αθωότητας – θεμελιώδους στοιχείου του κράτους δικαίου – από τη γειτονική χώρα», τονίζει το ΥΠΕΞ.

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: intime)

Αλβανία: Στο Ανώτατο Δικαστήριο θα προσφύγει ο Φ. Μπελέρης με αίτημα την διακοπή της προφυλάκισής του

Το Ειδικό δικαστήριο στα Τίρανα απέρριψε σήμερα το αίτημα του εκλεγμένου δημάρχου Χιμάρας Φρέντι Μπελέρη για διακοπή της προφυλάκισής του. Η υπεράσπιση δήλωσε οτι κατόπιν αυτού θα προσφύγει στο Ανώτατο Δικαστήριο με το ίδιο αίτημα.

Ο αγώνας δρόμου για αποφυλάκισή του δημάρχου Φ. Μπελέρη αφορά και στην δυνατότητα προσωπικής παρουσίας στην ορκωμοσία του, ενόψει της σχετικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ο Φρέντι Μπελέρης συνελήφθη στις 12 Μαΐου , δύο μέρες πριν τις δημοτικές εκλογές. Η σύλληψη και προφυλάκισή του έχει προκαλέσει ισχυρές αντιδράσεις τόσο στο εσωτερικό της Αλβανίας όσο και διεθνώς.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Τρόμος στη Νέα Ζηλανδία: 24χρονος Κινέζος με τσεκούρι εισέβαλε σε τρία εστιατόρια – Τέσσερις τραυματίες (video)

Tέσσερις τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο, οι τρεις εκ των οποίων βρίσκονται σε σταθερή κατάσταση, ενώ ο τέταρτος έλαβε εξιτήριο.

Δεν έχουν γίνει μέχρι τώρα γνωστά τα κίνητρα της επίθεσης, αλλά η αστυνομία έχει αυξήσει τα μέτρα ασφαλείας στην περιοχή μετά το περιστατικό.

Δείτε το σχετικό video από τον τηλεοπτικό σταθμό open:

(photo: pixabay)

Ανδρουλάκης: Στηρίξτε το ΠΑΣΟΚ για να μπει τέλος στην τοξικότητα 

«Βολεύτηκε» ο κ. Μητσοτάκης με την αναποτελεσματική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης σε συνέντευξή του, στο κεντρικό δελτίο του Alpha - και ζήτησε να υπερψηφιστεί το κόμμα του για να υπάρχει, όπως ισχυρίστηκε, αποτελεσματική αντιπολίτευση.

«Οι πολίτες δεν εμπιστεύθηκαν την ΝΔ, αλλά φοβήθηκαν τα χειρότερα που θα έρχονταν με τον ΣΥΡΙΖΑ» είπε ο κ. Ανδρουλάκης, προσθέτοντας ότι «ωραίοι είναι αυτοί οι φόβοι, αλλά δεν υπάρχει πλέον δράκος, μετά το αποτέλεσμα της 21ης Μαΐου».

Με αφορμή τις αντιδράσεις για τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ στη Θράκη, κατήγγειλε ότι ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ έχουν επιδοθεί σε έναν πολέμο στο Διαδίκτυο με χιλιάδες τρολ «που αποδομούν τα πάντα και τους πάντες», ενώ τόνισε ότι οι μουσουλμάνοι βουλευτές θα πρέπει να σέβονται τη συνθήκη της Λωζάνης.

Στόχος μας είναι να γίνει η παράταξή μας ο βασικός πυλώνας της δημοκρατικής παράταξης. «Δεν βάζουμε πήχη, δεν λέμε ότι αυτό θα γίνει τώρα», ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης, υπογραμμίζοντας ότι θα πιέσει την κυβέρνηση για ισχυρό κοινωνικό κράτος – τόσο στην Υγεία, όσο και στην Παιδεία.

Θα συμβάλλουμε στην κανονικοποίηση του πολιτικού συστήματος και στην αποφυγή της τοξικότητας, είπε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

intime

Πολιτικός από τη Νότια Αφρική: “Οι Ρώσοι πολιτικοί είναι καλοδεχούμενοι, οι Αμερικάνοι όχι!”

Ο Julius Malema, είναι Νοτιοαφρικανός πολιτικός, μέλος του Κοινοβουλίου και ηγέτης των Οικονομικών Μαχητών Ελευθερίας (EFF).

Πολύ ενδιαφέροντα ήταν τα όσα ανέφερε τόσο για τη ρωσικής όσο και για την αμερικανική πολιτική ηγεσία. Για τους πρώτους μίλησε με τα πιο κολακευτικά λόγια, ενώ για τις ΗΠΑ είπε ότι απλά θέλουν να “κλέψουν τα ορυκτά και τις ζωές μας”.

Ειδικότερα ανέφερε:

Ήμασταν τόσο χαρούμενοι όταν ο Ρώσος Υπουργός Εξωτερικών ήρθε, ήταν στο σπίτι του εδώ. Δείτε όλα τα σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα. Ο λαός μας ήταν τόσο χαρούμενος που ήταν εδώ. (Οι Ρώσοι) θεώρησαν ότι είναι σωστό να έρθουν στη Νότια Αφρική για να δείξουν ότι μας σέβονται και να μας εξηγήσουν τι συμβαίνει πραγματικά. Δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τις ΗΠΑ, που έρχονται για να κλέψουν τα ορυκτά μας και τις ζωές μας. Οι Αμερικάνοι δεν μπορούν ποτέ να είναι καλοδεχούμενοι εδώ, στη Νότια Αφρική και στην Αφρικανική ήπειρο, γιατί ξέρουμε πως όταν θα έρθουν, θα είναι για να ελέγξουν τι παραπάνω μπορούν να κλέψουν και να αποτελειώσουν αυτή την ήπειρο.”

Μην ξεχνάμε ότι η Νότια Αφρική είναι μια από της χώρες που απαρτίζουν τη συμμαχία των BRICS, μαζί με τη Ρωσία, τη Βραζιλία, την Ινδία και την Κίνα. Υπενθυμίζεται ότι σε αυτό το μπλοκ, όλο και περισσότερες χώρες δηλώνουν ότι επιθυμούν να ενταχθούν (θυμηθείτε ΕΔΩ και ΕΔΩ)

(photo: freepik)

Μελόνι: Η Ιταλία και η Γαλλία θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν την Ουκρανία για όσο καιρό χρειαστεί

Η Ιταλία και η Γαλλία θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν την Ουκρανία στις προσπάθειες που καταβάλλει στον πόλεμό της κατά της ρωσικής εισβολής, δήλωσε σήμερα η Ιταλίδα πρωθυπουργός Τζόρτζια Μελόνι κατά τη διάρκεια επίσκεψής της στο Παρίσι.

“Δεν υπάρχει αμφιβολία για το γεγονός ότι η Ιταλία και η Γαλλία θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν τον ουκρανικό σκοπό για όσο καιρό χρειαστεί”, δήλωσε η Μελόνι ενόψει της συνάντησής της με τον Γάλλο πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν.

Υπογραμμίζοντας τη γαλλοϊταλική δέσμευση, η Μελόνι δήλωσε ότι το σύστημα αντιαεροπορικής άμυνας SAMP/T-MAMBA για το οποίο οι δύο χώρες εργάζονταν επί μήνες είναι λειτουργικό τώρα στο πεδίο των μαχών στην Ουκρανία.

Η Μελόνι δήλωσε επίσης ότι το Παρίσι και η Ρώμη συμφωνούν στην ανάγκη η Ευρωπαϊκή Ένωση να εργαστεί “ρεαλιστικά, σοβαρά” για να βοηθήσει την Τυνησία, μια χώρα που έχει γνωρίσει τους τελευταίους μήνες μια έξοδο των μεταναστών προς την Ευρώπη.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo EPA-ANSA

Πούτιν για πυρηνικά: «Μπορείτε να πάρετε το π@@@αρι μας» – ΒΙΝΤΕΟ

Μόνο στο ΕΛ...

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε στην ολομέλεια του Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης (SPIEF) ότι η Ρωσία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα εάν απειληθεί η εδαφική ακεραιότητα, η ανεξαρτησία και η κυριαρχία του κράτους, αλλά ότι δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη προς το παρόν.

Ο Πούτιν, ωστόσο, επεσήμανε ότι η Ρωσία έχει περισσότερα πυρηνικά όπλα από τις χώρες του ΝΑΤΟ και για αυτή την καλούν να μειώσει τον αριθμό του πυρηνικού της οπλοστασίου.

Ο Ρώσος Πρόεδρος τους απάντησε: «Μπορείτε να πάρετε το π@@@@αρι μας».

Δείτε:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Πρώην πράκτορας του FBI: Έχουν σχέδιο να εμφανίσουν δήθεν “εξωγήινους” για να πάρουν τον έλεγχο (video)

Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε να προωθείται το αφήγημα της δήθεν "ύπαρξης εξωγήινων", όλο και περισσότερο με πληθώρα δημοσιευμάτων και συνεντεύξεων.

Θυμηθείτε εδώ “«Μας έλεγαν ψέματα»! Ετοιμάζουν τους ανθρώπους για τους “σωτήρες” από…ψηλά, vid αλλά και εδώ: «Δεν είμαστε μόνοι»!!! Χαμός με τα UFO, θέλουν να ενώσουν τον κόσμο υπό το αφήγημα των εξωγήινων”.

Υπάρχουν αναφορές ότι όλο αυτό πρόκειται για ένα σχέδιο χρήση των “εξωγήινων” για να πετύχει η ελίτ που κυβερνά αυτόν τον κόσμο τα σχέδιά της.

Ο John Desouza, που αναφέρεται ότι είναι πρώην πράκτορας του FBI, κατέθεσε μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη, σύμφωνα με την οποία η ελίτ αυτού του κόσμου σκοπεύει να παρουσιάσει δήθεν “εξωγήινους” για να πείσει τον κόσμο να της παραδώσει την εξουσία.

Πιο συγκεκριμένα ανέφερε πως:

Εισβολή εξωγήινων: Η καταστροφή των πόλεων θα είναι πραγματική, οι εξωγήινοι όμως δεν θα είναι, δεν θα τους δούμε πραγματικά. Τα μέλη της ελίτ, τα μέλη της Καμπάλα, τα ίδια άτομα που προωθούν την πανδημία τώρα, θα βγουν μπροστά και θα πουν ότι μπορούμε να σας σώσουμε, είμαστε σε επαφή με τους εξωγήινους άρχοντες και είπαν ότι πρέπει να βάλετε “εμένα” επικεφαλής και όλα θα πάνε καλά. Έχουν αυτό το σχέδιο στην εφεδρεία για τη στιγμή που η πανδημία θα αποτύχει. Μόλις καταρρεύσει θα το βάλουν σε εφαρμογή.”

(photo: freepik)

Επίσημο: Ανακοίνωσε Μαρτίνεθ ο Ολυμπιακός

Η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Ισπανό τεχνικό, Ντιέγκο Μαρτίνεθ.

Γεννημένος στο Βίγκο, στις 16 Δεκεμβρίου 1980, αφού αγωνίστηκε στα τμήματα υποδομών της Θέλτα και στην Κάντιθ, σε ηλικία 20 ετών κίνησε τις διαδικασίες για την έναρξη της προπονητικής του θητείας. Από το 2001 έως το 2006 σπούδασε Επιστήμες Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού στο Πανεπιστήμιο της Γρανάδα, διάστημα κατά το οποίο διετέλεσε προπονητής των ομάδων Ιμπέριο Αλμπολότε και Αρένας ντε Αρμίγια. Τη διετία 2007-2009 ανέλαβε τη Μότριλ, με την οποία έφτασε πολύ κοντά στην άνοδο στη Segunda Division B (τρίτη κατηγορία), επιτυγχάνοντας μάλιστα ρεκόρ συγκομιδής βαθμών και ρεκόρ αγώνων χωρίς ήττα.

Αυτές οι επιτυχίες με την τοπική ομάδα της Γρανάδα οδήγησαν τον Μόντσι, τότε τεχνικό διευθυντή της Σεβίλλης, να τον εντάξει στην ομάδα του. Αρχικά στον τομέα της μεθοδολογίας και στη συνέχεια προπονητή στη Σεβίλλη Γ’ και στην ομάδα Νέων, με την οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα το 2012. Ακολούθησε ο προβιβασμός του στην πρώτη ομάδα, με την οποία το 2014 ως μέλος του προπονητικού επιτελείου, υπό την καθοδήγηση του Ουνάι Έμερι, κατακτήθηκε το Europa League. Το 2014 ανέλαβε τη δεύτερη ομάδα της Σεβίλλης, την οποία αρχικά οδήγησε στην παραμονή και τη σεζόν 2015-2016 στον προβιβασμό στη Segunda Division (δεύτερη κατηγορία).

Τον Ιούνιο του 2017 ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της Οσασούνα και τον Ιούνιο του 2018 εκείνη της Γρανάδα, με την οποία πέτυχε την απευθείας άνοδο στην πρώτη κατηγορία του ισπανικού ποδοσφαίρου, με αποτέλεσμα να λάβει το βραβείο «Trofeo Miguel Munoz», ως ο καλύτερος προπονητής της Segunda Division. Την αγωνιστική περίοδο 2019-2020, ως ο νεότερος τεχνικός στη La Liga, κατόρθωσε να γράψει ιστορία με τη Γρανάδα, αφού για πρώτη φορά το κλαμπ της Ανδαλουσίας εξασφάλιζε έξοδο σε ευρωπαϊκή διοργάνωση (Europa League). Την ίδια σεζόν έφτασε με τη Γρανάδα έως τα ημιτελικά του ισπανικού Κυπέλλου (Copa del Rey), γνωρίζοντας από την Αθλέτικ Μπιλμπάο τον αποκλεισμό για τον τελικό λόγω του κανονισμού των εκτός έδρας γκολ. Το 2020-2021 κατέλαβε με τη Γρανάδα την ένατη θέση στη La Liga και την έφτασε έως τους «8» του Κυπέλλου και του Europa League.

Τον Μάιο του 2022 ανακοινώθηκε η πρόσληψή του στην Εσπανιόλ, την οποία καθοδήγησε σε 27 αγώνες στη La Liga και σε τέσσερις στο Copa Del Rey. Τον Απρίλιο του 2023 αποχώρησε από την ομάδα της Βαρκελώνης.

Καλή επιτυχία coach!
».

photo eurokinissi

Τιτανικός: Πλοίο με ρομποτικό βαθυσκάφος σπεύδει στην περιοχή όπου εξαφανίστηκε το τουριστικό υποβρύχιο

Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ερευνών για την Εκμετάλλευση των Θαλασσών (IFERMER - Institut Français de Recherche pour l'Exploitation de la Mer) έστειλε το πλοίο Atalante με ρομποτικό βαθυσκάφος στην περιοχή του Βόρειου Ατλαντικού όπου την Κυριακή εξαφανίστηκε ένα τουριστικό υποβρύχιο με πέντε επιβαίνοντες.

Το ερευνητικό πλοίο Atalante αναμένεται να φθάσει στον προορισμό του γύρω στις 9 το βράδυ (ώρα Ελλάδος) αύριο Τετάρτη και θα ακολουθήσει η κατάδυση του ρομποτικού βαθυσκάφους.

Αξιωματούχος της γαλλικής κυβέρνησης επιβεβαίωσε ότι μεταξύ των πέντε επιβαινόντων στο τουριστικό υποβρύχιο είναι ο 77χρονος γάλλος εξερευνητής Πολ-Ανρί Ναρζολέ, διευθυντής υποβρύχιων ερευνών στην εταιρεία που έχει τα δικαιώματα για το ναυάγιο του Τιτανικού.

Το υποβρύχιο, που ανήκει στην εταιρεία OceanGate Expeditions, μετέφερε τουρίστες στο ναυάγιο του Τιτανικού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι άλλοι τέσσερις επιβαίνοντες είναι: ο αμερικανός ιδρυτής της OceanGate Στόκτον Ρας, ο βρετανός δισεκατομμυριούχος Χάμις Χάρντινγκ (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας πώλησης ιδιωτικών τζετ Action Aviation), ο πακιστανός επιχειρηματίας Σαχζάντα Νταγούντ και ο γιος του, Σουλεϊμάν.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/freepik