Άρθρα

Αθήνα: Eξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης trafficking – Γυναίκα κρεμόταν από μπαλκόνι!!!

Εγκληματική οργάνωση εμπορίας ανθρώπων, επικεφαλής της οποίας ήταν 40χρονη από το Ουζμπεκιστάν, εξαρθρώθηκε στην Αθήνα, από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής.

Παράλληλα, ταυτοποιήθηκαν και αναζητούνται άλλα τρία μέλη της σπείρας, από Αλβανία, Βουλγαρία και Ουζμπεκιστάν. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για εγκληματική οργάνωση, εμπορία ανθρώπων και παράβαση του κώδικα μετανάστευσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων από πηγές της ΕΛΑΣ, μια γυναίκα ομοεθνής της 40χρονης συλληφθείσας, εντοπίστηκε από περαστικούς να κρέμεται από μπαλκόνι διαμερίσματος πολυκατοικίας, στο κέντρο της Αθήνας. Πολίτης, που είδε την γυναίκα και θεώρησε ότι επρόκειτο για απόπειρα αυτοκτονίας, ενημέρωσε την Αμεση Δράση. Στη συνέχεια η αλλοδαπή, μαζί με την 40χρονη, προσήχθησαν στο Αστυνομικό Τμήμα Ομονοίας, ενώ της υπόθεσης επιλήφθηκε το Τμήμα Καταπολέμησης Εμπορίας Ανθρώπων.

Όπως προέκυψε από την προανακριτική έρευνα, η εγκληματική οργάνωση προέβαινε στη γενετήσια εκμετάλλευση αλλοδαπών γυναικών, από το Ουζμπεκιστάν, οι οποίες ήταν σε ευάλωτη κοινωνική και οικονομική θέση, και τις έπειθαν να έρθουν στην Ελλάδα, υποσχόμενη νόμιμη εργασία και μεγάλες χρηματικές απολαβές.

Όταν οι γυναίκες έφταναν στην Αθήνα, με τη χρήση έντονης σωματικής και ψυχολογικής βίας ή με το πρόσχημα της αποπληρωμής χρέους, επέβαλαν σε αυτές να εκδίδονται σε οίκους ανοχής, που εκμεταλλεύονταν οι κατηγορούμενοι, παρακρατώντας το σύνολο των εσόδων τους.

Σημειώνεται, ότι τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης υπέβαλαν, εν αγνοία της αλλοδαπής που διασώθηκε, ηλεκτρονική αίτηση για την έκδοση άδειας διαμονής, ενώ απαίτησαν από αυτήν την αποπληρωμή χρέους 1.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την εκτίμηση της ΕΛΑΣ, το συνολικό κέρδος που αποκόμισε η σπείρα από την γενετήσια εκμετάλλευση της παθούσας υπολογίζεται σε τουλάχιστον 37.000 ευρώ. Παράλληλα, προέκυψε ότι τουλάχιστον άλλες εννέα αλλοδαπές απασχολούνταν σε οίκους ανοχής, τους οποίους εκμεταλλεύονταν οι κατηγορούμενοι.

Σε αστυνομικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε δύο σπίτια στην Αθήνα, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων: 2.600 ευρώ, διαβατήριο, φωτοαντίγραφα διαβατηρίων και εγγράφων αλλοδαπών γυναικών, παραστατικά μεταφοράς χρημάτων, έγγραφα που χρησιμοποιούνται ως δικαιολογητικά για την έκδοση αδειών διαμονής και σημειωματάριο με ονόματα εκδιδομένων γυναικών και χρηματικά ποσά.

Στην παθούσα παρασχέθηκε αρωγή και προστασία, ενώ πρόκειται να επαναπατριστεί, μετά από σχετική επιθυμία της. Οσον αφορά την 40χρονη συλληφθείσα οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών και παραπέμφθηκε σε ανακριτή.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Διοργανώνουν Γυμνή Ποδηλατοδρομία στην Θεσσαλονίκη – Για την “οικολογία” και την προώθηση του ποδηλάτου…

Για το "καλό του πλανήτη" οι άνθρωποι καλούνται να ζητήσουν τη μείωση των μηχανοκίνητων μετακινήσεων. Ένας ακόμα τρόπος προώθησης των πόλεων των 15 λεπτών;;

Την Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023 θα πραγματοποιηθεί η 16η Διεθνής Γυμνή Ποδηλατοδρομία στη Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα σε σχετική σημερινή ενημέρωση αναφέρεται ότι διοργανώνεται «για να μπει ένα STOP στην άσεμνη έκθεση των ανθρώπων και του πλανήτη στη ρύπανση και τη βία. Μια γιορτή διεκδίκησης για το ποδήλατο, το περιβάλλον, το ελεύθερο σώμα».

Το ραντεβού δίνεται στα γρασίδια της Φιλοσοφικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), όπου από τις πέντε το απόγευμα διοργανώνεται Bodypainting και δύο ώρες αργότερα, στις 19:00, θα ξεκινήσει η ποδηλασία, ενώ στις 21:30 θα ρίξει αυλαία η διοργάνωση με μουσικές. « Ελάτε όσο γυμνές/οι τολμάτε, ελεύθερη συμμετοχή, και με ρόλερς, χωρίς μηχανοκίνητα», τονίζεται σε ανακοίνωση της «Gymnosophy», που αποτελεί μια Φυσιολατρική συλλογικότητα για το Περιβάλλον, το Ποδήλατο & τη Βιώσιμη Κινητικότητα, τα δικαιώματα όλων των ζώων & τον βιγκανισμό, τους ελεύθερους χώρους, την ελευθερία του σώματος και της έκφρασης.

Μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση τονίζεται ότι η Διεθνής Γυμνή Ποδηλατοδρομία είναι ένα διεθνές αυτοργανωμένο και αποκεντρωμένο κίνημα και συμμετέχουν σε αυτό περισσότερες από 70 πόλεις σε όλο τον κόσμο, ενώ στην Ελλάδα πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη από το 2008 με συναυλίες, δρώμενα, και παράλληλες εκδηλώσεις.

Πρόκειται, όπως αναφέρεται στη σημερινή σχετική ανακοίνωση, για μια-μεταξύ άλλων- γιορτή διεκδίκησης για την προώθηση, του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης και της ήπιας κινητικότητας, ενάντια στην κουλτούρα του αυτοκινήτου και της ρύπανσης που δημιουργεί.

(photo: pixabay)

Ρωσία: «Τόσο θα εκτείνεται η “νεκρή ζώνη” στην Ουκρανία…»

Τη στιγμή που η Δύση δίνει όλο και μεγαλύτερης εμβέλειας οπλικά συστήματα στο Κίεβο.

Η κλίμακα της «ουδέτερης» ή «νεκρής ζώνης» στην Ουκρανία θα εξαρτηθεί από το βεληνεκές των ουκρανικών όπλων, από τα οποία θα πρέπει να προστατεύεται το ρωσικό έδαφος.

Αυτά δήλωσε στο ρωσικό πρακτορείο TASS ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ όταν ρωτήθηκε εάν τα πιθανά σύνορα μιας τέτοιας ζώνης έχουν σκιαγραφηθεί αναλυτικά από το ρωσικό επιτελείο.

Όχι, αυτό εξαρτάται από τους τύπους όπλων που διαθέτει η Ουκρανία. Όσο υψηλότερα είναι τα μαχητικά χαρακτηριστικά των όπλων στην Ουκρανία, τόσο μεγαλύτερη θα πρέπει να είναι αυτή η απόσταση.

Ο κύριος στόχος είναι ξεκάθαρος: να διασφαλίσουμε ότι δεν θα φτάσουν στους Ρώσους πολίτες με αυτά τα όπλα“.

Ερωτηθείς εάν υπάρχει προθεσμία για τη δημιουργία μιας τέτοιας «ουδέτερης ζώνης», ο εκπρόσωπος του Πούτιν είπε ότι αυτή η διαδικασία έχει στην πραγματικότητα αρχίσει εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο.

Τη “βόμβα” περί “νεκρής ζώνης” στην Ουκρανία έριξε την περασμένη εβδομάδα ο ίδιος ο Ρώσος πρόεδρος, με τον Ντμίτρι Μεντβέντεφ να προειδοποιεί για ένα σενάριο κατά το οποίο η ζώνη αυτή ίσως εκτείνεται μέχρι το Λβιβ και τα πολωνικά σύνορα!

(freepik photo)

Σουδάν: 17 νεκροί, ανάμεσά τους και πέντε παιδιά, από αεροπορικό βομβαρδισμό στο νότιο Χαρτούμ

Περισσότεροι από 2,2 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει τη χώρα, εκ των οποίων περισσότερο από ένα εκατομμύριο έφυγε από το Χαρτούμ, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης.

“Η περιοχή Γιαρμούκ έγινε στόχος αεροπορικής επίθεσης και οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 17 νεκρούς, ανάμεσά τους πέντε παιδιά, και για την καταστροφή 25 σπιτιών”, αναφέρει σε ανάρτησή της στη σελίδα της στο Facebook η υπηρεσία υγείας της σουδανικής πρωτεύουσας.

Ενώ πριν από μερικές ημέρες φωτιά είχε ξεσπάσει μετά τη μάχη των αντιμαχόμενων στρατιωτικών φατριών του Σουδάν για αποθήκες όπλων και καυσίμων στην πρωτεύουσα Χαρτούμ.

Δείτε σχετικό video

Μια μεγάλη πυρκαγιά έπληξε μια εγκατάσταση καυσίμων στην πρωτεύουσα του Σουδάν, Χαρτούμ, καθώς οι μάχες μαίνονταν μεταξύ αντίπαλων στρατιωτικών φατριών για μια κρίσιμη αποθήκη όπλων, καθώς η μάχη για τη χώρα εντάθηκε.

Από τις 15 Απριλίου οι μάχες μεταξύ του σουδανικού στρατού υπό τον στρατηγό Άμπντελ Φάταχ αλ Μπουρχάν και τους παραστρατιωτικούς του στρατηγού Μοχάμεντ Χαμντάν Νταγκλό έχουν φέρει τη χώρα, μια από τις πιο φτωχές παγκοσμίως πριν από τον πόλεμο, στο χείλος της καταστροφής.

Μόνο ένα μέρος των υπηρεσιών των νοσοκομείων που βρίσκονται στις εμπόλεμες περιοχές λειτουργεί, τις μέρες που δεν είναι εντελώς κλειστά. Η κρίση αναμένεται να επιδεινωθεί καθώς πλησιάζει η εποχή των βροχών, που συνήθως φέρνει μαζί της ελονοσία, επισιτιστική ανασφάλεια και βρεφική θνησιμότητα.

Στο Νταρφούρ, όπου αυξάνονται οι μαρτυρίες για μαζική βία εις βάρος των αμάχων, «ζουν 5,6 εκατ. παιδιά εκ των οποίων 270.000 εκτοπίστηκαν λόγω των συγκρούσεων», σημείωσε η Unicef.

Σε αυτή την τεράστια περιοχή, στα σύνορα με το Τσαντ, «η έλλειψη πόσιμου νερού εκθέτει τα παιδιά στην αφυδάτωση, τη διάρροια και τον υποσιτισμό».

Από τις συγκρούσεις στο Σουδάν έχουν σκοτωθεί περισσότεροι από 2.000 άνθρωποι, σύμφωνα με τον πιο πρόσφατο απολογισμό της μη κυβερνητικής οργάνωσης ACLED. Περισσότεροι από 2,2 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εγκαταλείψει τη χώρα, εκ των οποίων περισσότερο από ένα εκατομμύριο έφυγε από το Χαρτούμ, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης.

Περισσότεροι από 528.000 πρόσφυγες έχουν καταφύγει στις γειτονικές χώρες, ενώ περισσότερο από ένα εκατομμύριο παιδιά, ανάμεσά τους 270.000 στο Νταρφούρ, έχουν αναγκαστεί να εγκαταλείψουν τις εστίες τους λόγω των συγκρούσεων μεταξύ του στρατού και παραστρατιωτικής ομάδας, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της Unicef

Σύμφωνα με την οργάνωση, περισσότερα από 13,6 εκατ. παιδιά έχουν ανάγκη ανθρωπιστική βοήθεια στο Σουδάν. Από αυτά 620.000 πάσχουν από οξύ υποσιτισμό και τα μισά κινδυνεύουν να πεθάνουν αν δεν λάβουν έγκαιρα βοήθεια.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / scr)

ΒΙΝΤΕΟ: Έχασε τα αυγά και τα πασχάλια

Δείτε τι του έκανε:
https://twitter.com/i/status/1669993337506394112

scr

Χιουμοριστικό video με τίτλο Ουκρανοί προσπαθούν να επιστρατεύσουν αγρότη – Μην το χάσετε

Το τρακτέρ κατάφερε να ξεφύγει...

(photo: pixabay)

ΒΙΝΤΕΟ: Τι είπε ο Μητσοτάκης για τους συνταξιούχους που εργάζονται;

«Θα έβλεπα πολύ θετικά την μείωση του ποσοστού παρακράτησης τςη σύνταξης»:

intime photo

ΗΠΑ: Μαθήματα σε σχολείο για το σεξ ανάμεσα σε άτομα του ίδιου φύλου! – vid

Σάλος έχει προκληθεί στις ΗΠΑ...

Μια δασκάλα σε ένα λύκειο στην Καλιφόρνια τέθηκε σε διοικητική άδεια μετά από ένα βίντεο που ήρθε στο φως της δημοσιότητας και τη δείχνει να “διδάσκει” στους μαθητές της τα πάντα γύρω από το σεξ ανάμεσα στα άτομα του ίδιου φύλου.

Μάλιστα φαίνεται να είναι και οργανωμένη, έχοντας ετοιμάσει εικόνες και διαγράμματα.

«Το άτομο που εμπλέκεται έχει τεθεί σε διοικητική άδεια εν αναμονή ενδελεχούς έρευνας», δήλωσε η Alyssa Griffiths, διευθύντρια επικοινωνίας για την Ενιαία Σχολική Περιφέρεια Placentia-Yorba Linda, στο Fox News.

Στο επίμαχο βίντεο η δασκάλα, η ταυτότητα της οποίας δεν έχει γίνει γνωστή από την τοπική σχολική περιφέρεια, φαίνεται να κάθεται μπροστά από μια τάξη στο Λύκειο El Dorado στην Placentia, μιλώντας για σεξουαλικά παιχνίδια και εξηγώντας γιατί το γκέι σεξ είναι ευχάριστο για τους άνδρες.

Τα λόγια περισσεύουν:

freepik photo

Μάλλον του είχε λέιψει!!! Δείτε μια πολύ τρυφερή αγκαλιά (video)

Συναντήθηκαν μετά από καιρό. Δείτε το πολύ όμορφο video:

(photo: pixabay)

Έβρος: Τρεις συλλήψεις αλλοδαπών διακινητών χθες και σήμερα

Ούτε δίπλωμα οδήγησης δεν είχε ο διακινητής που είχε τέσσερις ανθρώπους στο κλεμμένο του αμάξι

Τρεις αλλοδαπούς διακινητές, οι οποίοι σε ισάριθμες ξεχωρίστες περιπτώσεις εντοπίστηκαν να προωθούν στο εσωτερικό της χώρας παράτυπους μετανάστες, συνέλαβαν χθες και σήμερα σε περιοχές του Έβρου, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική σημερινή ανακοίνωση της αστυνομίας, στην πρώτη περίπτωση, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Φερών συνέλαβαν τον έναν διακινητή χθες το πρωί, Παρασκευή 16 Ιουνίου, στην Εθνική Οδό Αλεξανδρούπολης-Κομοτηνής, καθώς τον εντόπισαν να οδηγεί ΙΧΕ αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας τέσσερις μετανάστες.

Ο οδηγός-διακινητής, ο οποίος στερείται άδειας ικανότητας οδήγησης, αρχικά δεν συμμορφώθηκε σε σήμα των αστυνομικών και ανέπτυξε ταχύτητα, ενώ ακολούθως ακινητοποίησε το όχημα και επιχείρησε να διαφύγει πεζός χωρίς να τα καταφέρει, αντιστεκόμενος κατά τη σύλληψή του. Εν τω μεταξύ, διαπιστώθηκε ότι για το όχημα που οδηγούσε είχε δηλωθεί για κλοπή στις 13 Ιουνίου σε αστυνομική υπηρεσία της Αττικής.

Στη δεύτερη περίπτωση, χθες το πρωί, σε οικισμό του Έβρου, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σουφλίου με τη συνδρομή αξιωματούχων της FRONTEX συνέλαβαν τον δεύτερο διακινητή, αφού διαπιστώθηκε ότι οδηγώντας ΙΧΕ αυτοκίνητο, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, μετέφερε παράνομα στην ενδοχώρα επτά μετανάστες. Τονίζεται ότι και αυτός ο οδηγός-διακινητής αρχικά δεν συμμορφώθηκε σε σήμα των αστυνομικών και ανέπτυξε ταχύτητα, ενώ ακολούθως ακινητοποίησε το όχημα και τράπηκε πεζός σε φυγή, όμως ακινητοποιήθηκε και συνελήφθη.

Στην τρίτη περίπτωση, σήμερα, Σάββατο 17 Ιουνίου, τις πρώτες πρωινές ώρες, στην Εθνική Οδό Ορμενίου-Αρδανίου, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σουφλίου συνέλαβαν διακινητή, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί ΙΧΕ αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας πέντε μετανάστες.

Σημειώνεται, ότι κατασχέθηκαν τα τρία οχήματα και τα κινητά τηλέφωνα που βρέθηκαν στην κατοχή των προαναφερόμενων συλληφθέντων, οι οποίοι στη συνέχεια οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, με την προανάκριση και για τις τρεις υποθέσεις να διενεργούν τα Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης Φερών και Σουφλίου.

(με πληροφορίες από protothema. gr / photo: pixabay)

Τέλος εποχής! Η Αφρική αποχαιρετά το δολάριο, vid

«Δεν υπάρχει κανένας λόγος να παίρνουμε προϊόντα και να πληρώνουμε σε αμερικανικά δολάρια», λένε:

freepik photo

Cyborg: Βιονική όραση – Έφτιαξαν συσκευή που μιμείται το ανθρώπινο μάτι

Εμπνευσμένοι από το πώς το ανθρώπινο μάτι βλέπει, επεξεργάζεται και στέλνει πληροφορίες στον εγκέφαλο, οι ερευνητές δημιούργησαν μια μικροσκοπική συσκευή που συλλαμβάνει, αναγνωρίζει και απομνημονεύει εικόνες που του επιτρέπουν να παίρνει γρήγορες αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο με βάση αυτό που βλέπει.

Η συσκευή θα μπορούσε μια μέρα να χρησιμοποιηθεί και σε αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα.

Τα συστήματα μηχανών που βασίζονται στην καταγραφή εικόνας,  με επίγνωση της κατάστασης σε πραγματικό χρόνο, αντιπροσωπεύουν την επόμενη γενιά στις τεχνολογίες stealth.

Επί του παρόντος, αυτά τα συστήματα είναι ογκώδη και πρέπει να εκτελούν μια σειρά βημάτων υπολογιστή για τον εντοπισμό, την επεξεργασία και την αποθήκευση εικόνων λόγω των ξεχωριστών μονάδων επεξεργασίας και μνήμης τους. Η μίμηση του τρόπου με τον οποίο το ανθρώπινο μάτι βλέπει και επεξεργάζεται τις εικόνες – που ονομάζεται νευρομορφική όραση – είναι ένας τρόπος για να φέρουν επανάσταση στα συστήματα που βασίζονται στην όραση.

Η συσκευή συλλαμβάνει το φως, δημιουργεί και επεξεργάζεται πληροφορίες και τις ταξινομεί και τις αποθηκεύει στη μνήμη της

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου RMIT της Αυστραλίας ηγήθηκαν της ανάπτυξης μιας νευρομορφικής συσκευής απόδειξης της ιδέας, με συνεισφορές από ερευνητές του Πανεπιστημίου Deakin και του Πανεπιστημίου της Μελβούρνης. Ακριβώς όπως το ανθρώπινο μάτι στέλνει πληροφορίες στον εγκέφαλο για επεξεργασία και αποθήκευση, η συσκευή συλλαμβάνει το φως, δημιουργεί και επεξεργάζεται πληροφορίες και τις ταξινομεί και τις αποθηκεύει στη μνήμη της.

Νευρομορφικό ουσιαστικά σημαίνει κάτι που παίρνει το σχήμα ή τη μορφή των νεύρων ή του νευρικού συστήματος.

Πώς λειτουργεί η συσκευή – Νευρομορφική μηχανική

«Το ανθρώπινο μάτι είναι εξαιρετικά έμπειρο στο να ανταποκρίνεται στις αλλαγές στο περιβάλλον με ταχύτερο και πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο από ό,τι οι κάμερες και οι υπολογιστές», δήλωσε η Sumeet Walia, αντίστοιχη συγγραφέας της μελέτης. «Παίρνοντας έμπνευση από το μάτι, εργαζόμαστε εδώ και αρκετά χρόνια για τη δημιουργία μιας κάμερας που έχει παρόμοιες ικανότητες μέσω της διαδικασίας της νευρομορφικής μηχανικής».

Η συσκευή περιλαμβάνει ένα ενιαίο τσιπ με ένα στρώμα ανίχνευσης κατασκευασμένο από μια σειρά οξειδίου του ινδίου με πρόσμειξη αντιμονίου πάχους μικρότερου των 3 nm, χιλιάδες φορές λεπτότερο από μια ανθρώπινη τρίχα. Οι αισθητήρες μιμούνται τον αμφιβληστροειδή χιτώνα του ματιού, αποθηκεύοντας και επεξεργάζοντας οπτικές πληροφορίες σε μία πλατφόρμα.

Κατά την ανάπτυξη της συσκευής τους, οι ερευνητές είχαν ως στόχο να μιμηθούν τη μετάδοση παλμών μεταξύ των νευρικών κυττάρων (νευρώνων) στο σώμα, που ονομάζεται συναπτική λειτουργία. Οι συνάψεις συνδέουν έναν νευρώνα με έναν άλλο και μεταδίδουν μηνύματα από τα νεύρα στον εγκέφαλο και αντίστροφα. Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν αναλογική επεξεργασία, παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιεί ο εγκέφαλός μας, επιτρέποντας στη συσκευή να επεξεργάζεται πληροφορίες γρήγορα και αποτελεσματικά με ελάχιστη ενέργεια.

«Σε αντίθεση (με τα νευρομορφικά συστήματα όρασης), η ψηφιακή επεξεργασία είναι έντασης ενέργειας και άνθρακα και αναστέλλει την ταχεία συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών», δήλωσε ο Aishani Mazumder, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης. «Τα νευρομορφικά συστήματα όρασης έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούν παρόμοια αναλογική επεξεργασία με τον ανθρώπινο εγκέφαλο, η οποία μπορεί να μειώσει σημαντικά την ποσότητα ενέργειας που απαιτείται για την εκτέλεση σύνθετων οπτικών εργασιών σε σύγκριση με τις σημερινές τεχνολογίες».

Οι ερευνητές έριξαν υπεριώδες φως (UV) σε ένα μοτίβο που αναγνωρίστηκε και απομνημονεύτηκε από τους αισθητήρες της συσκευής. Διαπίστωσαν ότι η συσκευή τους μπορούσε να διατηρήσει πληροφορίες περισσότερο από συσκευές που είχαν αναφερθεί προηγουμένως χωρίς να χρειάζεται συχνά ηλεκτρικά σήματα για να ανανεώνεται η μνήμη της, μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας και βελτιώνοντας την απόδοση.

Δυνατή η λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο από τη συσκευή

«Η εκτέλεση όλων αυτών των λειτουργιών σε μια μικρή συσκευή είχε αποδειχθεί μεγάλη πρόκληση μέχρι τώρα», είπε ο Walia. «Έχουμε κάνει δυνατή τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο με την εφεύρεσή μας, επειδή δεν χρειάζεται να επεξεργάζεται μεγάλες ποσότητες άσχετων δεδομένων και δεν επιβραδύνεται από τη μεταφορά δεδομένων σε ξεχωριστούς επεξεργαστές».

Πιθανή εφαρμογή: Η ΒΙΟΝΙΚΗ ΟΡΑΣΗ

Οι ερευνητές σχεδιάζουν να συνεχίσουν να εργάζονται στη συσκευή τους, επεκτείνοντας την τεχνολογία για τη χρήση ορατού και υπέρυθρου (IR) φωτός. Δεδομένου του μικροσκοπικού μεγέθους και της ικανότητάς του να εντοπίζει και να επεξεργάζεται γρήγορα οπτικές πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, οι ερευνητές θεωρούν τη συσκευή χρήσιμη για μια σειρά πιθανών εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένης της βιονικής όρασης, της αξιολόγησης της διάρκειας ζωής των τροφίμων και της προηγμένης εγκληματολογίας.

Αυτοοδηγούμενα οχήματα με νευρομορφικά συστήματα όρασης

«Φανταστείτε ένα αυτοοδηγούμενο αυτοκίνητο που μπορεί να δει και να αναγνωρίσει αντικείμενα στο δρόμο με τον ίδιο τρόπο που ένας άνθρωπος οδηγός μπορεί ή να είναι σε θέση να ανιχνεύει και να παρακολουθεί γρήγορα διαστημικά σκουπίδια», είπε ο Walia. «Αυτό θα ήταν δυνατό με την τεχνολογία νευρομορφικής όρασης. Τα νευρομορφικά ρομπότ έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν αυτόνομα για μεγάλες περιόδους, σε επικίνδυνες καταστάσεις όπου οι εργαζόμενοι εκτίθενται σε πιθανές σπηλιές, εκρήξεις και τοξικό αέρα».

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Advanced Functional Materials .

(photo: pixabay)

Καστοριά:Αίτημα για κήρυξη του δήμου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Να κηρυχθεί ο Δήμος Καστοριάς σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ζήτησε, με αίτημά του προς τον περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργο Κασαπίδη, ο δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Κορεντσίδης, ύστερα από σχετική συνεννόηση που είχε με τον αντιπεριφερειάρχη Πολιτικής Προστασίας, Θωμά Μάνο.

Σύμφωνα με σχετική σημερινή ανακοίνωση του Δήμου Καστοριάς, το αίτημα αναφέρεται στις βροχοπτώσεις των τελευταίων ημερών που προκάλεσαν μεγάλες καταστροφές και ζημιές σε όλο το εύρος του δήμου, όπου δημιουργήθηκαν πλημμυρικά φαινόμενα, με μεγάλες επιπτώσεις και στις αγροτικές καλλιέργειες όπου υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η φετινή παραγωγή.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στην τοπική κοινότητα Κλεισούρας, όπου, μεταξύ άλλων, σημειώθηκαν και κατολισθήσεις.

Με το αίτημά του, ο δήμαρχος Καστοριάς ζήτησε να ληφθούν όλα τα απαιτούμενα μέτρα για την προστασία των κατοίκων του δήμου και των περιουσιών τους, αλλά και την αποκατάσταση των ζημιών που έχουν προκληθεί.

Επισημαίνεται, ότι τα συνεργεία του Δήμου Καστοριάς με τη συνεργασία και της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας επιχειρούν στις περιοχές που έχουν πληγεί περισσότερο, προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημιές στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:pexels)

Επικαιροποίηση του Έκτακτου Δελτίου Επιδείνωσης Καιρού – Δείτε ποιες περιοχές θα επηρεαστούν περισσότερο

Επικαιροποίηση του έκτακτου Δελτίου Επιδείνωσης καιρού από την ΕΜΥ

Βροχές και καταιγίδες που θα συνοδεύονται από μεγάλη συχνότητα κεραυνών και πιθανώς χαλαζοπτώσεις θα επηρεάσουν την ανατολική χώρα.

Πιο συγκεκριμένα έντονα φαινόμενα προβλέπονται:

Σήμερα Σάββατο (17-06-2023),
α)μέχρι τις πρώτες απογευματινές ώρες στην κεντρική Μακεδονία (ειδικότερα στην περιοχή της Χαλκιδικής και της Πιερίας) και τα νησιά του βορείου και ανατολικού Αιγαίου,
β)πρόσκαιρα τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες στην ανατολική Μακεδονία, τη Θράκη, την κεντρική και ανατολική Στερεά (συμπεριλαμβανομένης της Αττικής) και τη βόρεια Πελοπόννησο,
γ)κατά διαστήματα στη Θεσσαλία (συμπεριλαμβανομένων των Σποράδων) και την Εύβοια.
Τα φαινόμενα στην περιοχή της Χαλκιδικής και της Πιερίας, στην ανατολική Θεσσαλία και τις Σποράδες ενδεχομένως να είναι ιδιαίτερα έντονα μέχρι τις πρώτες απογευματινές ώρες.

Την Κυριακή (18-06-2023),
α)τις πρώτες πρωινές ώρες στην κεντρική Μακεδονία (ειδικότερα στην περιοχή της Χαλκιδικής και της Πιερίας),
β)τις πρωινές ώρες στη Θεσσαλία (συμπεριλαμβανομένων των Σποράδων),
γ)μέχρι και τις μεσημβρινές ώρες στην Εύβοια, την ανατολική Στερεά (συμπεριλαμβανομένης της Αττικής και της Βοιωτίας) και πρόσκαιρα στη βορειοανατολική Πελοπόννησο,
δ)κατά διαστήματα μέχρι νωρίς το απόγευμα στα νησιά του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου και τις βόρειες Κυκλάδες.
Τα φαινόμενα στην περιοχή των Σποράδων τις πρωινές ώρες, της Εύβοιας, της Αττικής και της Βοιωτίας μέχρι και τις μεσημβρινές ώρες ενδεχομένως να είναι ιδιαίτερα έντονα.

(photo: pixabay)

Scott Ritter: Έρχεται η σειρά των Πολωνών να μπουν στον πόλεμο…

Κατ'εντολή των διεθνιστών....

Την άποψη ότι έρχεται η σειρά της Πολωνίας να μπει και επίσημα στον ουκρανικό πόλεμο εξέφρασε ο Αμερικανός στρατιωτικός εμπειρογνώμονας και απόστρατος αξιωματικός πληροφοριών του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ, Scott Ritter.

Μιλώντας σε πολωνικό μέσο, ο Ritter σημείωσε ότι η ήττα του ουκρανικού στρατού είναι αναπόφευκτη και αυτή η στιγμή θα είναι η πιο επικίνδυνη για την διεθνή ασφάλεια.

Εξηγώντας γιατί το λέει αυτό δήλωσε:

«Γιατί αυτή η στιγμή θα είναι επικίνδυνη; Διότι θα υπάρξουν εκκλήσεις για αντικατάσταση Ουκρανών με Πολωνούς στο πεδίο της μάχης».

Μπορεί κανείς να είναι σίγουρος, ωστόσο, ότι το ΝΑΤΟ στο σύνολό του δεν θα εισέλθει στη σύγκρουση άμεσα. Η Πολωνία θα χάσει αυτόν τον πόλεμο. Θα είναι καταστροφή για εκείνη. Είναι όλο και πιο πιθανό».

(απεμπε-EPA-PAP photo)

Απάτη «μαμούθ» ύψους 2 εκατ ευρώ – Φέρονται ότι υπόσχονταν στα θύματά τους ένταξη σε αναπτυξιακά προγράμματα

Χειροπέδες στους δύο 64χρονους «εγκεφάλους» της απάτης. Έβγαλαν σχεδόν 2 εκατ. ευρώ.

«Χρυσή» απάτη ύψους σχεδόν 2 εκατ. ευρώ αποκάλυψε η έρευνα του Τμήματος Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την οποία, οι επιτήδειοι υπόσχονταν σε επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες την ένταξή τους σε αναπτυξιακά προγράμματα.

Αναλυτικότερα, ως «πρωταγωνιστές» της υπόθεσης συνελήφθησαν δύο 64χρονοι – και μεταξύ αυτών ένας πολιτικός μηχανικός. Εις βάρος τους ο εισαγγελέας απήγγειλε κακουργηματική δίωξη και τους παρέπεμψε να απολογηθούν σε τακτικό ανακριτή.

Δρούσαν από το 2013 – Στα 13 τα θύματά τους

Σύμφωνα με τη δίωξη που τους ασκήθηκε, δρούσαν από το 2013, ενώ τα θύματά τους είναι 13. Για την ίδια υπόθεση ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία ενός 48χρονου συνεργού τους ο οποίος και αναζητείται.

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ., οι κατηγορούμενοι απέσπασαν χρηματικά ποσά προκειμένου να τους βοηθήσουν να εντάξουν τις επιχειρήσεις τους σε αναπτυξιακά προγράμματα. Προκειμένου δε, να γίνουν πιστευτοί, φέρεται ότι παρουσίαζαν εκτυπώσεις από δημόσια υπηρεσία, στις οποίες εμφανιζόταν ως υπεύθυνος για τη διευθέτηση των υποθέσεών τους, ο ένας από τους δύο 64χρονους.

Πώς συνελήφθησαν

«Η συνολική λεία που κατάφεραν και απέσπασαν από τους παθόντες ανέρχεται στο χρηματικό ποσό των 1.989.205 ευρώ», όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση. Η αντίστροφη μέτρηση για τη σύλληψη των δύο 64χρονων ξεκίνησε, όταν την περασμένη Τετάρτη (14/6) επιχείρησαν να αποσπάσουν 1.600 ευρώ από θύμα τους.

Σε έρευνες που ακολούθησαν στα σπίτια τους, όπως επίσης στο γραφείο του μηχανικού και σε ένα όχημα βρέθηκαν αρκετοί φάκελοι με διάφορα έγγραφα (φορολογικά, τραπεζικά, τοπογραφικά), ψηφιακά αρχεία και έγγραφα, το χρηματικό ποσό των 1.400 ευρώ και ένα ρολόι μεγάλης αξίας.

Οι ίδιοι προανακριτικά φέρονται να αρνήθηκαν την εις βάρος τους αποδιδόμενη απάτη και, μεταξύ άλλων, μίλησαν για νόμιμες αμοιβές που εισέπρατταν.

(με πληροφορίες από evima. gr / photo: pixabay)

Έτσι μπορείτε να κάψετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας! Τι ΔΕΝ πρέπει να ξεχνάτε

Για τη σωστή λειτουργία του κινητήρα, όλα τα συστήματα και τα υποσυστήματα του μοτέρ πρέπει να βρίσκονται σε καλή κατάσταση και να λειτουργούν και αυτά με τη σειρά τους σωστά.

Αναμφίβολα στους σύγχρονους κινητήρες αυτοκινήτου το περιφερειακό σύστημα που έχει ίσως τη μεγαλύτερη σημασία για τη ζωή του μοτέρ είναι το σύστημα ψύξης του, το οποίο έχει ως πρωταγωνιστή το ψυγείο.

Το ψυγείο του αυτοκινήτου μας είναι και εκείνο το εξάρτημα το οποίο προσέχουμε και ασχολούμαστε το λιγότερο όταν έρχεται η ώρα του καθαρισμού του τετράτροχου συντρόφου μας. Ο λόγος γι’ αυτό βέβαια εξηγείται εύκολα αφού τα συστήματα ψύξης των σύγχρονων αυτοκινήτων είναι τόσο αξιόπιστα στη λειτουργία τους που τα ξεχνάμε στην κυριολεξία.

Βέβαια το παραπάνω ενδέχεται σε βάθος χρόνου να μας βγει σε κακό αφού για να μπορεί ένα ψυγείο αυτοκινήτου να λειτουργήσει σωστά και να διατηρήσει την θερμοκρασία του ψυκτικού στο ιδανικό εύρος -κατά συνέπεια και του κινητήρα- θα πρέπει να διατηρείται όσο το δυνατό πιο καθαρό, εντός και φυσικά εκτός.

Στο χώρο του κινητήρα, το ψυγείο τοποθετείται μετωπικά μπροστά από αυτόν, πίσω από μεγάλους σε μέγεθος αεραγωγούς και γρίλιες που φέρει ο προφυλακτήρας ή και η μάσκα του αυτοκινήτου. Εκεί υπάρχει και η μεγαλύτερη ροή του αέρα, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση.

Ο αέρας ωστόσο φέρνει μαζί του ρύπους, σκουπίδια και έντομα τα οποία επικάθονται ή σφηνώνουν στις κυψέλες του ψυγείου. Πάνω στο ψυγείο μπορεί φυσικά να βρεθεί και λάσπη, ειδικά αν κινούμαστε συχνά εκτός δρόμου. Όσο μεγαλώνει αυτός ο όγκος των παραπάνω πραγμάτων πάνω στο ψυγείο τόσο μειώνεται η δυνατότητα του να απάγει τη θερμότητα του ψυκτικού.

Για να γλιτώσουμε λοιπόν από ενδεχόμενο κίνδυνο για την υγεία του κινητήρα μας λόγω υπερθέρμανσης καλό είναι να καθαρίζουμε και το ψυγείο του μοτέρ, κάτι που δεν χρειάζεται να κάνουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Εξωτερικά, ο έλεγχος και ο καθαρισμός του ψυγείου μας είναι πολύ εύκολος. Κοιτάζοντας τις κυψέλες του ψυγείου ψάχνουμε για πετραδάκια, έντομα και οτιδήποτε άλλο έχει κολλήσει πάνω τους. Για να τα αφαιρέσουμε χρησιμοποιούμε μια μαλακή βούρτσα ή μια οδοντόβουρτσα χωρίς να ασκούμε μεγάλη πίεση καθώς βουρτσίζουμε.

Παράλληλα, αν κάποιες από τις κυψέλες έχουν στραβώσει μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε με προσοχή ένα μικρό κατσαβίδι με επίπεδη κεφαλή για να τις ισιώσουμε. Έλεγχο στην εξωτερική κατάσταση του ψυγείου μας καλό είναι να κάνουμε μια φορά τον χρόνο, ενώ κάθε δύο χρόνια θα πρέπει να αλλάζουμε το ψυκτικό υγρό.

(Carandmotor – freepik)

Η Ρωσία ανέφερε ότι απέκρουσε ουκρανική επίθεση με drone σε αγωγό που μεταφέρει πετρέλαιο στην Ευρώπη!

Η επίθεση αναφέρεται ότι έγινε στην ρωσική περιοχή Bryansk.

Η ρωσική αεροπορική άμυνα απέκρουσε την ουκρανική επίθεση με drone κατά τη διάρκεια της νύχτας στο αντλιοστάσιο πετρελαίου Druzhba στην περιοχή Novozybkovsky της περιφέρειας Bryansk, δήλωσε ο κυβερνήτης Alexander Bogomaz σήμερα Σάββατο, προσθέτοντας ότι τρία drones τύπου αεροσκάφους καταρρίφθηκαν.

“Χθες το βράδυ, μονάδες αεράμυνας των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων στην περιοχή Novozybkovsky απέκρουσαν επίθεση των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων στο αντλιοστάσιο πετρελαίου Druzhba. Χάρη στον επαγγελματισμό του στρατού μας, τα συστήματα αεράμυνας κατέστρεψαν τρία drones τύπου αεροσκάφους.” Ο Μπογκομάζ έγραψε στο Telegram του.

Ο πετρελαιαγωγός Druzhba διασχίζει την περιοχή Σαμάρα της Ρωσίας, περνά από το Bryansk και στη συνέχεια χωρίζεται στο βόρειο και νότιο τμήμα, περνώντας από το έδαφος της Λευκορωσίας, της Ουκρανίας, της Πολωνίας, της Γερμανίας, της Τσεχικής Δημοκρατίας, της Σλοβακίας, της Ουγγαρίας, της Λετονίας και της Λιθουανίας. Ο αγωγός μεταφέρει εξαγωγές πετρελαίου από τη Ρωσία στην Ευρώπη.

(αμπε-EPA photo)

Οι Ρώσοι δείχνουν χάρτες: Έτσι οδηγούν οι ΗΠΑ την Ευρώπη σε παγκόσμιο ΠΥΡΗΝΙΚΟ πόλεμο, vid

Και ενοχλήθηκαν κατά τα άλλα με την κίνηση της Ρωσίας να τοποθετήσει πυρηνικά στην Λευκορωσία...

Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν αναπτύξει περίπου 150 πυρηνικά όπλα σε αεροπορικές βάσεις στην Ευρώπη χωρίς καμία επίσημη ανακοίνωση, δήλωσε η Alicia Sanders-Zakre, συντονιστής πολιτικής και έρευνας για τη Διεθνή Εκστρατεία για την Κατάργηση των Πυρηνικών Όπλων (ICAN), όπως διαβάσατε στο ΕΛ!!!

Πλέον, τα ρωσικά ΜΜΕ έδειξαν χάρτες που δείχνουν το πως οι ΗΠΑ θέλουν να βάλουν «φωτια» Γ’ Παγκοσμίου πολέμου στον πλανήτη!!!

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ:

«Οι ΗΠΑ ξόδεψαν 83 χιλιάδες δολάρια κάθε λεπτό για πυρηνικά όπλα το 2022, διατηρώντας παράλληλα ατομικές κεφαλές στην Ευρώπη, -σύμφωνα με μια ομάδα εκστρατείας πυρηνικού αφοπλισμού που δηλώνει ότι το οπλοστάσιο, είναι διασκορπισμένο σε πολλές Αμερικανικές στρατιωτικές βάσεις σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες.

Οι ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες της Κοινωνίας των Πολιτών εκτιμούν ότι υπάρχουν περίπου 100 έως 150 κεφαλές τοποθετημένες σε αυτές τις χώρες,- στις αεροπορικές  βάσεις των ΗΠΑ.

Αυτή είναι μια “Δεξαμενή Σκέψης” που συνεργάζεται στενά με τα Ηνωμένα Έθνη για την προώθηση της Συνθήκης απαγόρευσης των πυρηνικών όπλων του ΟΗΕ, -την διεθνή εκστρατεία για την κατάργηση των πυρηνικών όπλων με έδρα την Γενεύη.

Τώρα, αποκαλύπτουν ότι οι ΗΠΑ έχουν τα πυρηνικά τους  όπλα τοποθετημένα στην Ευρώπη, συγκεκριμένα στο Βέλγιο, στην Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία και Τουρκία».

scr

Χάρρυ Κλυνν το 1994: «Η ημέρα των εκλογών είναι μία ομαδική αυτοκτονία», vid

Δείτε: