Άρθρα

Αντώναρος: Όσο ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει να είναι συνεχώς αριστερός, ανοίγει το λάκκο του παραπάνω, vid

Νέα αίσθηση με τις δηλώσεις του πρώην "γαλάζιου" στελέχους:

eurokinissi photo

Δεν θα τρώτε κρέας και γάλα, μόνο τρία νέα ρούχα τον χρόνο, λέει έκθεση!!!

Σοκαριστείτε ελεύθερα...

Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε το 2019 και τονίστηκε εκ νέου το 2023 φέρεται να λέει ότι έως το 2030 δεν θα μας επιτρέπεται να τρώμε κρέας ή γαλακτοκομικά προϊόντα, θα περιοριζόμαστε σε μόλις τρία νέα ρούχα ετησίως και μία πτήση με αεροπλάνο κάθε τρία χρόνια. Θα ξεκινήσει σε χώρες που «καταναλώνουν περισσότερο». 

Γράφουν εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης στις ΗΠΑ:

Η έκθεση « The Future of Urban Consumption in a 1,5°C World » που δημοσιεύτηκε το 2019, θέτει στόχους για τις πόλεις να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, σύμφωνα με τις φιλοδοξίες της Συμφωνίας του Παρισιού του 2015. Αυτό που στοχεύει να κάνει αυτή η έκθεση είναι να ποσοτικοποιήσει και στην συνέχεια να προτείνει τρόπους για τους «ηγέτες» των πόλεων να μειώσουν τις εκπομπές που βασίζονται στην κατανάλωση (σ.σ. ΕΔΩ τι πραγματικά ισχύει). Με άλλα λόγια, μειώστε αυτό που καταναλώνετε είτε είναι φαγητό, ρούχα ή ταξίδια κ.λπ.

Η έκθεση περιγράφει έξι τομείς στους οποίους οι πόλεις του κόσμου μπορούν να αναλάβουν «ταχεία δράση για την αντιμετώπιση των εκπομπών που βασίζονται στην κατανάλωση»: τρόφιμα, κατασκευές, ένδυση, οχήματα, αερομεταφορές και ηλεκτρονικά είδη.

Το μέλλον της αστικής κατανάλωσης σε έναν κόσμο 1,5°C  δημιουργήθηκε και συν-παραδόθηκε από τους C40, Arup και το Πανεπιστήμιο του Leeds με χρηματοδότηση από το Arup, το Πανεπιστήμιο του Leeds και το Citi Foundation. Ισχυρίζεται ότι είναι ανάλυση και όχι σχέδιο, αλλά ο τόνος της έκθεσης, από την αρχή, μοιάζει με σχέδιο.

Το C40 είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο δημάρχων  που αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο της παγκόσμιας οικονομίας. Περιλαμβάνει  σχεδόν 100 πόλεις  συν  1.143 πόλεις και τοπικές κυβερνήσεις  που έχουν ενταχθεί στο «Cities Race to Zero» του C40. Οι πόλεις που εγγράφονται στο «Cities Race to Zero» δεσμεύονται, μεταξύ άλλων, να διατηρήσουν την παγκόσμια θέρμανση κάτω από τον στόχο του 1,5°C της Συμφωνίας του Παρισιού.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΚΘΕΣΗ ΕΔΩ

photo EPA-EPA

Υπ. Μετανάστευσης: «Αυτοκτονική μία αποχώρηση της FRONTEX»

«Η FRONTEX φυλάει τα εξωτερικά σύνορα της Ε.Ε και μια αποχώρηση της θα ήταν αυτοκτονική».

Τα παραπάνω δήλωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Δημήτρης Καιρίδης.

Ο ίδιος απαντώντας ερωτήσεις σχετικά με την προστασία των συνόρων τόνισε:

«Έχουν διαρρεύσει από στελέχη της FRONTEX κάποιες συζητήσεις μετά την τραγωδία στην Πύλο, και υπάρχει πίεση, όχι καλόπιστη, και προς την FRONTEX και προς την χώρα μας από συγκεκριμένες πλευρές.

Η Ελλάδα δέχεται μεγάλη πίεση στα εξωτερικά σύνορα της όπως η Ιταλία και η Ισπανία. Η FRONTEX έρχεται να συνδράμει και υπάρχει συνεργασία».

(ΦΩΤΟ:eurokinissi)

“Φωτιά” στη Μέση Ανατολή: Σε εξέλιξη η μεγαλύτερη στρατιωτική επιχείρηση του Ισραήλ στη Δυτική Όχθη εδώ και χρόνια (video)

Το Ισραήλ έχει ξεκινήσει μια μεγάλη εναέρια και χερσαία επίθεση στην κατεχόμενη πόλη Τζενίν της Δυτικής Όχθης, τη μεγαλύτερη στρατιωτική του επιχείρηση στο παλαιστινιακό έδαφος εδώ και χρόνια, καθώς η βία συνεχίζει να αυξάνεται στη σύγκρουση.

Τουλάχιστον τέσσερις Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν και 28 τραυματίστηκαν στην επίθεση που ξεκίνησε περίπου στη 1 τα ξημερώματα της Δευτέρας, με τον αριθμό των νεκρών πιθανότατα να αυξηθεί, σύμφωνα με το παλαιστινιακό υπουργείο Υγείας.

Οι πυρομαχίες με Παλαιστίνιους μαχητές και οι εκρήξεις συνεχίστηκαν το πρωί της Δευτέρας, στην επιδρομή που οι Ισραηλινές Αμυντικές Δυνάμεις (IDF) είπαν ότι είχαν στόχο ένα σημαντικό κέντρο διοίκησης της μαχητικής ομάδας Jenin Brigades στον προσφυγικό καταυλισμό της πόλης που μοιάζει με παραγκούπολη.

Πυκνός μαύρος καπνός από καμένα ελαστικά που άναψαν οι κάτοικοι στροβιλιζόταν στους δρόμους, ενώ εκκλήσεις για υποστήριξη των μαχητών ηχούσαν από τα μεγάφωνα στα τζαμιά. Κάθε είσοδος στο στρατόπεδο ήταν περικυκλωμένη από Ισραηλινούς στρατιώτες.

«Αυτό που συμβαίνει στον προσφυγικό καταυλισμό είναι πραγματικός πόλεμος», είπε ένας Παλαιστίνιος οδηγός ασθενοφόρου, ο Khaled Alahmad. «Υπήρχαν χτυπήματα από τον ουρανό. Κάθε φορά που οδηγούμε περίπου πέντε με επτά ασθενοφόρα, επιστρέφουμε γεμάτοι με τραυματίες».

Η επιχείρηση Τζενίν οδήγησε σε διαδηλώσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας σε όλη τη Δυτική Όχθη, συμπεριλαμβανομένου ενός σημείου ελέγχου κοντά στην πόλη Ραμάλα, κατά την οποία ένας Παλαιστίνιος σκοτώθηκε αφού πυροβολήθηκε στο κεφάλι από τον στρατό

Τα συστήματα αεράμυνας του Ισραήλ τέθηκαν σε επιφυλακή για ενδεχόμενη εκτόξευση ρουκετών από την αποκλεισμένη Λωρίδα της Γάζας, αφού αρκετές παλαιστινιακές φατρίες ορκίστηκαν εκδίκηση.

Ένας εκπρόσωπος του IDF, ο αντιναύαρχος Daniel Hagari, είπε ότι η επιχείρηση Jenin ήταν μια εστιασμένη, μεγέθους ταξιαρχίας επιδρομή που αναμενόταν να διαρκέσει από μία έως τρεις ημέρες και ότι το Ισραήλ δεν σκοπεύει να κρατήσει έδαφος.

Καθώς ξημέρωσε η Δευτέρα, τα drones συνέχισαν να κάνουν κύκλους πάνω από την πόλη. Ο Ισραηλινός Στρατός πραγματοποίησε την πρώτη του επίθεση με μη επανδρωμένο αεροσκάφος εδώ και περισσότερα από 15 χρόνια στη Τζενίν τον περασμένο μήνα, σηματοδοτώντας μια μεγάλη κλιμάκωση στις φετινές μάχες, αλλά αρνήθηκε να διευκρινίσει τι είδους αεροπορική επίθεση πραγματοποιήθηκε στην επιχείρηση της Δευτέρας.

Εκατοντάδες ένοπλοι μαχητές από μαχητικές ομάδες όπως η Χαμάς, η Ισλαμική Τζιχάντ και η Φατάχ εδρεύουν στη Τζενίν και η ημιαυτόνομη Παλαιστινιακή Αρχή δεν έχει σχεδόν καμία παρουσία.

Περισσότεροι από 180 Παλαιστίνιοι και 24 Ισραηλινοί έχουν σκοτωθεί φέτος στην κλιμακούμενη βία, πυροδοτώντας φόβους ότι η περιοχή πλησιάζει προς ένα νέο κεφάλαιο πλήρους σύγκρουσης.

(scr)

Σταθάκης: «Δεν αποτύχαμε ως κυβέρνηση, τα προβλήματα στον ΣΥΡΙΖΑ ξεκινήσαν μετά το 2019», vid

Ακόμα προσπαθούν να βρουν...τι φταίει για τη συντριβή στην Κουμουνδούρου:

scr

Τον συνέλαβε η FSB πριν δολοφονήσει τον Ρώσο επικεφαλής της Κριμαίας!! – vid

Στο παρά 5 απεφεύχθη αιματοχυσία...

Πλάνα από την σύλληψη ενός Ρώσου που, με οδηγίες των ουκρανικών υπηρεσιών, σχεδίασε μια απόπειρα δολοφονίας κατά του επικεφαλής της Κριμαίας Aksyonov, είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με την FSB, ο Ρώσος εκπαιδεύτηκε στην Ουκρανία σε επιχειρήσεις ναρκοεκρηκτικών.

Ο άνδρας σχεδίαζε να ανατινάξει το αυτοκίνητο του Aksyonov, αλλά συνελήφθη να παίρνει τη βόμβα από μια κρυψώνα.

Έχουν ανοίξει υποθέσεις σύμφωνα με άρθρα του ΠΚ για απόπειρα τρομοκρατικής ενέργειας και παράνομη απόκτηση εκρηκτικών, αναφέρει η FSB.

scr

Κίνδυνος πυρκαγιάς: Video από την Πυροσβεστική με επισημάνσεις για το τι δεν πρέπει να κάνουμε

Με τις εστίες πυρκαγιάς να έχουν αρχίσει ήδη από τις αρχές Ιουνίου να είναι σχεδόν καθημερινό φαινόμενο, η Πυροσβεστική Υπηρεσία έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο βίντεο με όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουμε για να αποφεύγεται η πρόκληση φωτιάς.

Το βίντεο αυτό δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας της Πυροσβεστικής με τίτλο «Δεν ανάβουμε φωτιά για κανένα λόγο», που έχει αρχίσει από την άνοιξη προκειμένου να ενημερωθούν οι πολίτες.

Οι επισημάνσεις της Πυροσβεστικής

  • Δεν καίμε σκουπίδια ή ξερά χόρτα και κλαδιά.
  • Δεν ανάβουμε υπαίθριες ψησταριές στα δάση ή σε χώρους που υπάρχουν ξερά χόρτα.
  • Αποφεύγουμε θερμές εργασίες που ενδέχεται να προκαλέσουν πυρκαγιά (π.χ: ηλεκτροκολλήσεις, χρήση τροχού ή εργαλείου που δημιουργεί σπινθήρες).
  • Δεν πετάμε αναμμένα τσιγάρα.

Καταλήγοντας το βίντεο αναφέρει: «Δεν ανάβουμε φωτιά για κανέναν λόγο».

(με πληροφορίες από cnn. gr / photo: pixabay)

Μπακογιάννης: Θα με έπαιρναν με τις πέτρες και θα είχαν και δίκιο…

Στην εκπομπή «Happy Day» με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή, φιλοξενήθηκε ο Κώστας Μπακογιάννης.

Ο δήμαρχος Αθηναίων μίλησε για τα λάθη τα οποία έχει κάνει στη διάρκεια της θητείας του αλλά και για ποια θα έκανε… ξανά. «Η περίφημη Πανεπιστημίου. Θα το ξαναέκανα, αλλά θα το έκανα διαφορετικά», είπε χαρακτηριστικά.

«Είναι δυνατόν να βγω εγώ και να πω ότι ο κόσμος δεν κατάλαβε το δικό μου μεγαλείο; Θα ήταν κωμικό, θα με έπαιρναν με τις πέτρες και θα είχαν και δίκιο», πρόσθεσε.

Αναφορικά με τον «Μεγάλο Περίπατο», ο κ. Μπακογιάννης ανέφερε: «Νομίζω έγιναν δύο πράγματα. Πρώτον έγινε ένα λάθος επικοινωνίας. Και μόνο που το είπαμε «Μεγάλο Περίπατο». Δηλαδή η Πανεπιστημίου τι είναι; Είναι δέντρα, είναι πράσινο, δεκάδες δέντρα, σκιά. Είναι δημόσιος χώρος. Είναι ασφάλεια. Να μπορεί να κινηθεί και ένας άνθρωπος με αναπηρία, ένας ηλικιωμένος. Δεν είναι περίπατος».

Ενώ πρόσθεσε ότι: «Το δεύτερο είναι ότι άργησε το πρότζεκτ να ολοκληρωθεί. Τώρα θα ολοκληρωθεί σε λίγο, αλλά άργησε. Αν το ξανασχεδιάζαμε, θα το σχεδιάζαμε διαφορετικά, όπως σχεδιάσαμε διαφορετικά πολλά άλλα έργα στον δήμο Αθηναίων. Όπως για παράδειγμα το θέατρο του Λυκαβηττού. Που είναι πιο πολύπλοκο τεχνικά. Πιο σύνθετο. Θα ανοίξει τις πόρτες του αρχές Σεπτεμβρίου. Αν τα συγκρίνεις θα πεις στα δύσκολα τα πάτε καλά και στα εύκολα είχατε ζήτημα;».

(newsbomb – eurokinissi)

Χαμός με Τεμπονέρα και τα «καρφιά» κατά Τσίπρα: «Το κόμμα μας θα εξαϋλωθεί

«Επίθεση» κατά του Αλέξη Τσίπρα και της ηγετικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ ασκεί με την ομιλία του στην Πολιτική Γραμματεια του κόμματος ο Διονύσης Τεμπονέρας.

Αναλυτικά, η ομιλία:

Συντρόφισσες και σύντροφοι,

η διπλή ήττα των εκλογών, είναι μια ήττα «στρατηγική». Είναι μια εκλογική συντριβή, η οποία απαιτεί εις βάθος ανάλυση, μελέτη και επεξεργασίες. Ο ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές, έχασε το 50% της δύναμης του, σε σχέση με το 2015. Όλες οι κοινωνικές ομάδες, ανεξαρτήτως γεωγραφικού ή άλλου προσδιορισμού αποδοκίμασαν ένα κόμμα, που δεν βρισκόταν στα έδρανα της κυβέρνησης, αλλά σε αυτά της αντιπολίτευσης. Για πρώτη φορά στην μεταπολιτευτική ιστορία, ο χώρος δεξιά του κέντρου, είναι μεγαλύτερος από τον χώρο στα αριστερά του.

Οι πολίτες προσήλθαν στην κάλπη, για να εκφράσουν την πολιτική δυσαρέσκεια και την αποδοκιμασία προς τον ΣΥΡΙΖΑ, τιμωρώντας τον για την ιδεολογική, προγραμματική και οργανωτική του ανεπάρκεια.

Μαζί του καταδίκασαν συμπεριφορές, προγράμματα, πολιτικές αδυναμίες, όπως και τα πρόσωπα, που ταυτίστηκαν μαζί τους, εμού περιλαμβανομένου.

Αυτή η αριστερή εκδοχή, δίχως αρχή, μέση και τέλος, έχει ήδη καταδικαστεί στη συνείδηση των πολιτών και πρέπει να αναγνωρίσουμε, ότι δεν επιδέχεται διόρθωσης, ούτε και «ανασυγκρότησης».

Οφείλουμε να αναμετρηθούμε με την αλήθεια και να αναλάβουμε την πολιτική ευθύνη. Αν θέλουμε να γίνουμε μέρος της λύσης, πρέπει να αναγνωρίσουμε, ότι υπήρξαμε μέρος του προβλήματος.

Δεν είναι εύκολο σε μερικές γραμμές, να πει κανείς τι πρωτο-έφταιξε ή να κάνει σοβαρό απολογισμό. Αυτό θα απαιτήσει βαθύτερη ανάλυση, επεξεργασίες, μελέτη και συλλογική σκέψη, για να εξαχθούν κρίσιμα και χρήσιμα συμπεράσματα για τη συνέχεια.

Πέρα όμως από τα αίτια της ήττας, αυτό που πρέπει να μας προβληματίσει περισσότερο, είναι γιατί δεν προβλέψαμε το αποτέλεσμα των εκλογών, της 21ης Μαΐου. Ίσως αυτή να είναι και η βασική αιτία της ήττας.

Η εξέλιξη αυτή αποδεικνύει, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ είμαι μακριά από τις διεργασίες, που συντελούνται στην ελληνική κοινωνία, τα τελευταία χρόνια. Η συζήτηση αυτή, δεν αφορά μόνο όλα όσα έγιναν την τελευταία τετραετία, αλλά θα έλεγα αφορά, όλον τον ιστορικό κύκλο από το 2012 και τις «πλατείες» μέχρι την εκλογική συντριβή, της προηγούμενη Κυριακής.

Η πρόσκαιρη ριζοσπαστικοποίηση της ελληνικής κοινωνίας, το «κύμα» του 2012, η αδυναμία της Αριστεράς, που ερχόταν στην εξουσία, να αρθρώσει ολοκληρωμένη ιδεολογικοπολιτική πλατφόρμα εξουσίας, το «τραύμα» και ο συμβιβασμός του 2015, η κυβερνητική θητεία 2015-2019, το αντιΣΥΡΙΖΑ μέτωπο, η αντιπολιτευτική τακτική της τελευταίας τετραετίας, είναι επεισόδια μιας διαρκούς αδυναμίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, να συνδεθεί με τις μάζες και να αποκτήσει στοιχειώδη ιδεολογικοπολιτική φυσιογνωμία. Η «από τα πάνω» θεώρηση των πραγμάτων και η προσπάθεια να εμφανιστεί ως πολιτική πρωτοπορία, μια μικρή «ελίτ» που λίγη σχέση είχε με το μαζικό χώρο, στέρησε την δυνατότητα σύνδεσης κόμματος και κοινωνίας. Η ανυπαρξία στο συνδικαλιστικό χώρο, στη νεολαία, στην αυτοδιοίκηση, είναι εκκωφαντική. Δεν υπήρξαμε ποτέ κόμμα των εργατών, της νεολαίας, των επιστημόνων, των αγροτών και της διανόησης.

Συνεπακόλουθα, οι απαντήσεις είναι πάντα μερικές, συγκυριακές, χτυπούν στην κοινή λογική ή την κάμπτουν, αν εξυπηρετείται μια πολιτική σκοπιμότητα, που καταλήγει σε ένα διαρκή ετεροκαθορισμό και σε μια αέναη ρευστοποίηση της πολιτικής θέσης. Το μήνυμα μοιραία είναι «θολό», αφού δεν ακουμπά, στα πραγματικά επίδικα. Ο πολιτικός καιροσκοπισμός γεννάει πολιτική αναξιοπιστία και συνεπακόλουθα, δεν μπορεί να αποτυπώσει, μια σαφή πολιτική φυσιογνωμία.

Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει βαθιά κρίση ταυτότητας.

«Είμαστε με τον λαό» λέγαμε συχνά, όμως ο λαός έχει ταξική διάρθρωση, οι αντιθέσεις και τα ταξικά συμφέροντα, δεν μπορούν να είναι ποτέ ενιαία. Στην πολιτική εκφράζεις συμφέροντα, τα οποία δεν κοιτούν προς την ίδια κατεύθυνση. Όταν υπόσχεσαι μια «δίκαιη κοινωνία για όλους», τότε μάλλον παραγνωρίζεις αυτές τις αντιθέσεις.

Η ριζοσπαστικοποίηση αποδεικνύεται, ότι τελικά δεν αφορά μόνο την Αριστερά, αλλά και την Δεξιά, όπως αποδείχτηκε στις πρόσφατες εκλογές. Η Αριστερά έχει μερίδιο ευθύνης για την άνοδο την ακροδεξιάς στη χώρα, όχι μόνο γιατί δεν την αντιμετώπισε στα ίσα, μέσα στην κοινωνία, αλλά και γιατί θεώρησε την μάχη αυτή δευτερεύουσα. Πρώτιστο καθήκον του νέου φορέα, πρέπει να είναι η μάχη απέναντι στο φασισμό.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι απλές διαπιστώσεις. Παράγουν πολιτικό αποτέλεσμα και πρέπει να μας οδηγήσουν σε κρίσιμες υπαρξιακές αποφάσεις. Είναι τέτοιες οι αποφάσεις αυτές, που μας οδηγούν στην εξαγωγή των συμπερασμάτων για το μέλλον. Ο οδικός χάρτης της επόμενης μέρας, μπορεί να προκύψει μόνο, αν γίνει ειλικρινής και ψύχραιμη αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος:

Ο νέος ΣΥΡΙΖΑ χρειάζεται ένα συνέδριο απολογισμού, ταυτότητας, θέσεων, πολιτικής φυσιογνωμίας και στρατηγικής. Πρέπει να γίνει διάλογος στη βάση, να κατατεθούν κείμενα συμβολής, να μιλήσουν δημοκρατικά όλα τα μέλη του κόμματος. Να μιλήσουν για όλα, για την κατεύθυνση, για το ύφος, για το πολιτικό σχέδιο, για τις σύγχρονες αντιθέσεις και διαιρετικές τομές, για το μοντέλο του κόμματος, για τις νέες προκλήσεις του αιώνα μας.

Ο κόσμος δεν αλλάζει, άλλαξε…

Πρέπει να λάμψει η δημοκρατία. Τα μέλη να πάρουν το νέο φορέα στα χέρια τους, ο νέος φορέας να γίνει υπόθεση όλης της κοινωνίας και όχι μιας κλειστής γραφειοκρατίας μηχανισμών και συσχετισμών.

Αυτό δεν μπορεί να γίνει σε ένα «fast track» συνέδριο, ούτε αντίστοιχα σε μια εκλογή Προέδρου, από τη βάση μέσα στο Καλοκαίρι, μόνο και μόνο για να εξυπηρετηθούν, ιδιοτελείς πολιτικές σκοπιμότητες και να «κρύψουμε το πρόβλημα κάτω από το χαλί».

Που αλλού ακούστηκε τα πρόσωπα να προσδιορίζουν τις πολιτικές και όχι το αντίστροφο; Να μας πει η κοινωνία, από ποιους θέλει να εκπροσωπηθεί και πρώτοι εμείς, για το καλό του νέου εγχειρήματος, να αποδεχθούμε ότι ενδεχομένως το «νέο» μπορεί να μην μας περιλαμβάνει, σε θέσεις ευθύνης. Να αποδείξουμε τελικά, ότι ο σκοπός, η «Υπόθεση» είναι πάνω από τα πρόσωπα και το συμφέρον τους. Παραμέρισε ο Αλέξης Τσίπρας, που δεν είναι άμοιρος ευθυνών και ουσιαστικά ανέλαβε την πολιτική ευθύνη και δεν θα παραμερίσουμε εμείς, συντρόφισσες και σύντροφοι;

Αλλά πάλι, πως γίνεται σε ένα κόμμα να χωράνε όλοι; Πως γίνεται να χωράνε όλες οι ιδέες, ακόμα και όταν κάποιοι δηλώνουν, ότι δεν δεσμεύονται από αυτές; «Είμαι με τον Τσίπρα ή τον εκάστοτε Πρόεδρο» σημαίνει δεν δεσμεύομαι από τίποτα. Πρόκειται για τον ορισμό του πολιτικού χυλού! Αυτό το κόμμα φτιάξαμε.

Πρέπει να προκύψει ένα νέο αντιπροσωπευτικό συνέδριο, που θα εκλέξει νέα όργανα, νέα ΚΕ, νέα ΠΓ και φυσικά νέο Πρόεδρο, αφού κατατεθούν ολοκληρωμένες ιδεολογικοπολιτικές πλατφόρμες, με τη συμβολή των μελών και των φορέων της κοινωνίας. Να ανοίξει ο αριστερός και δημοκρατικός διάλογος, που θα αγκαλιάσει και άλλες δυνάμεις της κοινωνίας. Το συνέδριο να γίνει ο ιμάντας αντιστοίχισης της ανάγκης, με την φυγή προς τα εμπρός.

Ένα πανδημοκρατικό προσκλητήριο, που μαζί με τα «μεγάλα» και «καινούργια» θα χτίσει και ένα μέτωπο δημοκρατίας, απέναντι στο φασισμό που σηκώνει και πάλι κεφάλι αναβαπτισμένος στην κρισιακή συνθήκη.

Μέχρι την εκλογή των οργάνων, όλα τα όργανα πρέπει να είναι μεταβατικά ή υπηρεσιακά. Οι κοινοβουλευτικοί ρόλοι, λόγω της βαρύτητας και της προβολής πρέπει να είναι κυκλικοί και ανανεούμενοι, σε σύντομες θητείες.

Το εξάμηνο μετά την ήττα, μοιραία δεν επηρεάζει δραματικά το πολιτικό σκηνικό και πρέπει να αξιοποιηθεί, για τις διαδικασίες. Δεν αλλάζει δραματικά το σκηνικό, όποιος και αν παραστεί στις προγραμματικές δηλώσεις. Τα νομοσχέδια και την μάχη της βουλής, πρέπει να την δώσουν τα τμήματα του κόμματος και της βουλής, μαζί με τους βουλευτές, τους νεολαίους και τους επιστήμονες που μας στηρίζουν, σε πνεύμα πολιτικής ανανέωσης.

Συντρόφισσες και σύντροφοι,

το κόμμα μας θα εξαϋλωθεί, αν προσποιηθούμε πως δεν συνέβη τίποτα και συνεχίσουμε με τις συνταγές του παρελθόντος. Το γήπεδο είναι πλέον διαφορετικό.

Πρέπει να αφήσουμε το νέο να γεννηθεί.

Σε μια εποχή που θριαμβεύει το ατομικό, πρέπει να ενεργοποιήσουμε τον συλλογικό διανοούμενο, που θα πορευτεί παρέα με την δημοκρατία και την κοινωνία των εργαζομένων, των λαϊκών στρωμάτων, των «από κάτω».

Κατόπιν τούτων, προτείνω το συνέδριο να γίνει συντεταγμένα μετά τις αυτοδιοίκητικες εκλογές, σε μια ανοιχτή, επίπονη και επίμονη διαδικασία, χωρίς βιαστικές επιλογές.

Μόνο έτσι θα προκύψει το νέο, όπως είπε και ο Πρόεδρος Αλέξης Τσίπρας.

Το κρίσιμο συντρόφισσες και σύντροφοι, είναι να δείξουμε ότι πήραμε το μήνυμα των εκλογών, ότι το «όλον» είναι πάνω από εμάς, ότι η «Υπόθεση» πρέπει να μείνει ζωντανή για το καλό της κοινωνίας. Αυτό δεν μπορεί να γίνει με την αναπαραγωγή των παθογενειών του παρελθόντος, σε κλειστές αίθουσες και με τετελεσμένες συνεννοήσεις.

Με αυτές τις σκέψεις και αντιλαμβανόμενος το μειοψηφικό της άποψής μου, οφείλω να αναφέρω, ότι δεν μπορώ να υποχωρήσω από τις αρχές μου και θέτω θέμα προσωπικής συνείδησης, υποβάλλοντας σε ψηφοφορία την συγκεκριμένη πρόταση τόσο στην ΠΓ όσο και στην ΚΕ.

Ο κόσμος αλλάζει και η ανάγκη θα γεννήσει νέες προκλήσεις, στις οποίες θα είμαστε πάντα παρόντες μαζί με όλους εκείνους, που θέλουν να κινήσει μπροστά ο τροχός της ιστορίας, μαζί με εκείνους που θέλουν μια κοινωνία αλληλεγγύης, δημοκρατίας και δικαιοσύνης.

Δηλώνω προκαταβολικά παρών σε όλες τις διεργασίες μόνο εφόσον συντελέσουν στην δημιουργία ενός νέου πολιτικού υποκειμένου, που θα συμβαδίζει με τις θέσεις και τις αρχές που σας ανέφερα.

Εύχομαι καλή δύναμη στο νέο εγχείρημα του κόμματος μας από καρδιάς.

Σας ευχαριστώ

Διονύσης Τεμπονέρας

Μέλος ΠΓ ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ

ΥΓ: Η ομιλία μου στην σημερινή ιστορική συνεδρίαση της ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Ετοιμάζουν εμφύλιο στη Γαλλία;;; Τα αποκαλυπτικά video

Από τη μία εμφανίζονται video με τους "ακροδεξιούς" διαδηλωτές που φωνάζουν "Μπλε, λευκό, ροζ, η Γαλλία στους Γάλλους":

Από την άλλη βλέπουμε video με “αυθόρμητους” οπλισμένους “διαδηλωτές”, που αποτελούν αυτό που ονομάζεται πέμπτη φάλαγγα (Δείτε ΕΔΩ…), άλλα και video με τον τίτλο “η Γαλλία έπεσε” – δείτε ΕΔΩ. ,

(photo: pixabay)

Γεωργιάδης: Ετοιμάζεται νομοσχέδιο για μετατροπή σε αναλογική της περικοπής του 30% στους εργαζόμενους συνταξιούχους

Στα Παραπολιτικά 90,1 και την εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τον Δημήτρη Τ'ακη και τη Χριστίνα Κοραή μίλησε ο υπουργός Εργασίας Άδωνις Γεωργιάδης. 


Ο υπουργός προανήγγειλε την εισαγωγή δικαιότερου συστήματος στο «πέναλτι» των εργαζόμενων συνταξιούχων, με μείωση της «ποινής» 30% για όλους τους εργαζόμενους συνταξιούχους. Όπως είπε, θα θεσμοθετηθεί ένα αναλογικό σύστημα μείωσης της σύνταξης συνδεδεμένο με τις ημέρες απασχόλησης.

Όσον αφορά την παρέμβασή μετά το βίντεο με εικόνες ντροπής από τη Ρόδο που δείχνει εργαζόμενο να σερβίρει πελάτες μέσα στη θάλασσα, τόνισε ότι όσον αφορά την Επιθεώρησης Εργασίας ήταν όλα τυπικά, η επιχείρηση λειτουργούσε νόμιμα, ενώ οι εργαζόμενοι έβγαλαν ανακοίνωση υπέρ της επιχείρησης. «Η εικόνα δεν μου άρεσε καθόλου. Ο υπάλληλος λέει ότι το έκανε μόνος του», υπογράμμισε.

Σχολιάζοντας τις εσωκομματικές διαδιακασίες στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης μετά την παραίτηση Τσίπρα, ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε: «Ο Τσίπρας ήταν ένα μεγάλο πολιτικό ταλέντο, το οποίο όμως δεν φτάνει για να γίνεις μεγάλος. Ουδείς αναντικατάστατος».

ΠΗΓΗ: parapolitika.gr/intime

Βίτσας: Δεν είχαμε συλλογικότητα στον ΣΥΡΙΖΑ

Τι δήλωσε στην ΕΡΤ...

Στα αίτια της ήττας του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Ιουνίου που οδήγησαν στην παραίτηση του Αλέξη Τσίπρα από τη θέση του προέδρου αναφέρθηκε ο πρώην βουλευτής Δημήτρης Βίτσας, κάνοντας λόγο για απουσία επαφής με την κοινωνία και έλλειψη συλλογικότητας.

«Το πρώτο που έφταιξε ήταν η απομάκρυνση του ΣΥΡΙΖΑ πολιτικά και σε επίιπεδο ιδεολογικό από την ίδια την κοινωνία. Ήταν φανερό δηλαδή. Να πιστεύεις – και δεν βγάζω τον εαυτό μου έξω – ότι είσαι σε σύγκρουση για την κυβέρνηση και να έχεις στο τέλος 20 μονάδες διαφορά σημαίνει ότι δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι γίνεται στην κοινωνία», είπε αρχικά στην ΕΡΤ ο κ. Βίτσας.

Ταυτόχρονα «έδειξε» ως αιτία και την έλλειψη συλλογικότητας στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης καθώς, όπως σημείωσε, αυτό είναι το πρώτο από τα τρία χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο/η νέα πρόεδρος είναι «να ξεχωρίζει για συλλογικότητα. Δεν υπήρχε η αναγκαία συλλογικότητα, κάποτε είχαμε πολύ υψηλότερα επίπεδα στο εγγύς παρελθόν».

Όσον αφορά τις εξελίξεις στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ ο Δημήτρης Βίτσας είπε ότι «εγώ υποστήριξα τις τελευταίες ημέρες να εκλέξουμε πρόεδρο το ταχύτερο δυνατό για να υπάρχει μια βάση»

photo intime

Ανοιχτό αφήνει ο Νίκος Παππάς τον ενδεχόμενο να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ (video)

Καλεσμένος ήταν ο Νίκος Παππάς στην εκπομπή "Κοινωνία ώρα mega", όπου ρωτήθηκε αν υπάρχει περίπτωση να είναι υποψήφιος για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο ίδιος απέφυγε να δώσει συγκεκριμένη απάντηση λέγοντας ότι, “Δεν θα κάνω απολύτως καμία κουβέντα για τα πρόσωπα. Θα μου επιτρέψετε να επιμείνω ότι το κρίσιμο είναι ποιες πολιτικές επιλογές θα κάνουμε και ποια κατεύθυνση θα επιλέξουμε. Δεν θα πω τίποτα ούτε για εμένα ούτε για άλλο πρόσωπο.”

Δείτε το σχετικό video από τον τηλεοπτικό σταθμό mega:

(photo: eurokinissi)

Με 220 δημάρχους οι πόλεις των οποίων υπέστησαν καταστροφές συναντάται αύριο Τρίτη ο Μακρόν

Έπειτα από πέντε νύχτες ταραχών που ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο, η Γαλλία φαινόταν να επιστρέφει σε πιο ήρεμες καταστάσεις, έζησε χθες Κυριακή μια –συγκριτικά– πιο ήσυχη νύχτα.

Ο γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν, ο οποίος συγκάλεσε στο Ελιζέ υπουργική σύσκεψη, κάλεσε τους υπουργούς να πράξουν ό,τι ήταν δυνατό για την επιστροφή της ηρεμίας και της τάξης στη χώρα, υπογραμμίζοντας ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να εξακολουθήσει να βρίσκεται στο πλευρό των αστυνομικών και των δικαστικών αρχών.

Ο πρόεδρος ανακοίνωσε πως σήμερα θα συναντηθεί στο προεδρικό Μέγαρο με τους προέδρους της Εθνοσυνέλευσης και της Γερουσίας, ενώ η πρωθυπουργός Ελιζαμπέτ Μπορν θα συναντηθεί στο πρωθυπουργικό μέγαρο με τους προέδρους των κοινοβουλευτικών ομάδων, με στόχο την ανταλλαγή απόψεων για όσα συνέβησαν στη Γαλλία από την περασμένη Τρίτη, όταν δεκαεπτάχρονος νεαρός έπεσε νεκρός από σφαίρα αστυνομικού, πυροδοτώντας τις ταραχές.

Ακόμη, ο πρόεδρος Μακρόν ανακοίνωσε ότι αύριο Τρίτη θα υποδεχτεί στο προεδρικό μέγαρο περίπου 220 δημάρχους πόλεων και κοινοτήτων όπου σημειώθηκαν καταστροφές το τελευταίο πενθήμερο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του γαλλικού υπουργείου Εσωτερικών κατά τη διάρκεια των ταραχών που άρχισαν την περασμένη Τρίτη πυρπολήθηκαν σχεδόν 1.000 κρατικά και δημοτικά κτίρια, 5.000 αυτοκίνητα και 10.000 κάδοι απορριμάτων.

Καταγράφτηκαν επίσης 250 επιθέσεις εναντίον αστυνομικών τμημάτων, ενώ κατά τη διάρκεια των επεισοδίων τραυματίστηκαν πάνω από 700 αστυνομικοί.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Ο πάπας καταδίκασε το κάψιμο του Κορανίου

Ο πάπας Φραγκίσκος δήλωσε πως το κάψιμο του Κορανίου τού προκάλεσε θυμό και αηδία και πως καταδικάζει και απορρίπτει το γεγονός ότι επιτράπηκε η ενέργεια αυτή ως μορφή ελευθερίας του λόγου.

«Οποιοδήποτε βιβλίο θεωρείται ιερό θα πρέπει να γίνεται σεβαστό ώστε να γίνονται σεβαστοί αυτοί που πιστεύουν σ’ αυτό», δήλωσε ο πάπας σε συνέντευή του που δημοσιεύεται σήμερα από την εφημερίδα Αλ Ιτιχάντ των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. «Αισθάνομαι θυμό και αηδία γι’ αυτές τις πράξεις».

«Η ελευθερία του λόγου δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιείται ως μέσο για να καταφρονηθούν άλλοι και το να επιτρέπεται αυτό απορρίπτεται και καταδικάζεται».

Ένας άνδρας έσκισε και έκαψε αντίτυπο του Κορανίου την περασμένη εβδομάδα στη Στοκχόλμη, κάτι που καταδικάσθηκε από κράτη. Ενώ η σουηδική αστυνομία είχε απορρίψει αρκετά πρόσφατα αιτήματα για διαδηλώσεις κατά του Κορανίου, δικαστήρια ανέτρεψαν αυτές τις αποφάσεις αποφαινόμενα πως παραβιάζουν την ελευθερία του λόγου.

(ΑΠΕΜΠΕ-απεμπε-EPA-ANSA photo)

Market Pass: Τι ώρα μπαίνει η τελευταία πληρωμή – Τι αναμένεται να γίνει με την παράταση

Στα τέλη Φεβρουαρίου ξεκίνησε το Market Pass, το επίδομα τροφίμων, που ξεκίνησε να συζητείται από το φθινόπωρο της περσινής χρονιάς, και πλέον έφτασε στην τελευταία πληρωμή και για τους τελευταίους δικαιούχους.

Συγκεκριμένα, θα πληρωθούν σήμερα, 3 Ιουλίου, όσοι είχαν επιλέξει την άυλη κάρτα, με τις πληρωμές να αναμένεται να ολοκληρωθούν από το μεσημέρι μέχρι και αργά το απόγευμα. Σημειώνεται πως όσοι είχαν επιλέξει την πίστωση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό δεν έχουν να περιμένουν κάποια άλλη πληρωμή, αφού η τελευταία έγινε τον Μάιο. Εκτός αν, τελικά, ανακοινωθεί η παράταση του νέου Market Pass.

Σύμφωνα με όσα είναι γνωστά μέχρι σήμερα, δικαιούχοι του Market Pass είναι φυσικά πρόσωπα, άγαμα, έγγαμα, μέρη συμφώνου συμβίωσης, εν διαστάσει, διαζευγμένα ή σε κατάσταση χηρείας, τα οποία είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας και πληρούν τα κριτήρια εισοδήματος και αξίας ακίνητης περιουσίας που προβλέπει ο νόμος.

Προς το παρόν δεν αναμένονται αλλαγές ως προς αυτό, ενώ ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα γίνουν οι ανακοινώσεις για παράταση. Αρχικά, οι διαρροές έκαναν λόγο για ανακοινώσεις από το υπουργικό συμβούλιο, έπειτα από την επίσκεψη του πρωθυπουργού στο υπουργείο Οικονομικών, όμως στη συνέχεια όλα αυτά ανατράπηκαν και παραμένει άγνωστο το τι ακριβώς θα γίνει.

Επιπλέον, η άλλη αλλαγή είναι ότι τελικά φαίνεται πως η παράταση δεν θα είναι ούτε τρίμηνη, ούτε εξάμηνη, αλλά πάει για πεντάμηνη κάλυψη. Το βασικό σενάριο θέλει το Market Pass να παραταθεί έως τις 31/12/2023, από τον Αύγουστο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2023. Η επιδότηση θα κυμαίνεται από 22 ευρώ έως 100 ευρώ.

Επίσης, δεν υπάρχει καμία πληροφορία που να αναφέρει εάν θα χρειάζεται να γίνει ή όχι ξανά αίτηση στο gov.gr, όπως είχε γίνει με το Fuel Pass, ή εάν απλά θα συνεχιστεί η επιδότηση στους ήδη δικαιούχους, αυτόματα. Σε αυτή την περίπτωση, οι δικαιούχοι δεν θα μπορούν να αλλάξουν την επιλογή που είχαν κάνει μεταξύ άυλης κάρτας ή πίστωσης απευθείας στον τραπεζικό τους λογαριασμό.

Market Pass: Τα εισοδηματικά κριτήρια

Στον πρώτο γύρο του Market Pass είχε ληφθεί υπόψη το ετήσιο εισόδημα του 2021, ενώ δεν αποκλείεται για τις νέες αιτήσεις να ληφθεί υπόψη το ετήσιο εισόδημα του 2022 – αναλόγως με το πότε θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις.

Τα εισοδηματικά κριτήρια που ίσχυαν στον πρώτο γύρο ήταν τα εξής:

  • Άγαμοι: Έως 16.000 ευρώ
  • Έγγαμοι – Μονογονεϊκές οικογένειες: Έως 24.000 ευρώ
  • Για κάθε παιδί ή επιπλέον μέλος: Συν 5.000 ευρώ

Σχετικά με την αντικειμενική αξία των ακινήτων, ισχύουν τα εξής:

  • Άγαμοι: Έως 250.000 ευρώ
  • Έγγαμοι – Μονογονεϊκές οικογένειες: Έως 400.000 ευρώ

Η τελευταία πληρωμή του Market Pass τον Ιούλιο

Εδώ η αίτηση για Market Pass στο gov.gr

Η λειτουργία της πλατφόρμας vouchers.gov.gr είναι ιδιαίτερα απλή. Ο πολίτης εισέρχεται στο Market Pass (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) χρησιμοποιώντας τους κωδικούς Taxisnet είτε απευθείας μέσω του vouchers.gov.gr, είτε από το gov.gr, στην ενότητα «Περιουσία και φορολογία» και την υποενότητα «Επιδοτήσεις πολιτών».

  • Μετά την είσοδο στην εφαρμογή, ο δικαιούχος συμπληρώνει και επιβεβαιώνει τα στοιχεία επικοινωνίας του, δηλαδή τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου και τη διεύθυνση e-mail.
  • Έπειτα, επιλέγει τον τρόπο πίστωσης, δηλαδή είτε την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας είτε την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, καθώς και το πιστωτικό ίδρυμα με το οποίο επιθυμεί να συνεργαστεί.
  • Εάν επιλέξετε τα μετρητά στην τράπεζα, τότε θα πρέπει να έχετε διαθέσιμο το IBAN ενεργού τραπεζικού λογαριασμού, στον οποίο είστε τουλάχιστον συνδικαιούχος.
  • Στη συνέχεια, η πλατφόρμα θα επιβεβαιώσει τα στοιχεία επικοινωνίας. Για το κινητό θα σας έρθει ένας κωδικός με SMS, ενώ για το e-mail θα λάβετε ένα μήνυμα με ενεργό link.

Πριν κάνετε την αίτηση, καλό θα είναι να ελέγξετε αν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την άυλη ψηφιακή κάρτα σε POS. Εάν δεν έχετε εναλλακτικές, τότε θα πρέπει να προσέξετε να μην επιλέξετε την ψηφιακή κάρτα για να μην έχετε καθυστερήσεις και λάθη για την πληρωμή σας.

Νέα επιταγή ακρίβειας σε συνταξιούχους – Πότε ανακοινώνεται

Σύμφωνα με τα «ΝΕΑ», όμως, εξετάζεται και ένα ακόμα έκτακτο επίδομα σε ευάλωτους, ενώ φαίνεται να «κλειδώνει» και μια ακόμα επιταγή ακρίβειας σε συνταξιούχους. Τελευταία φορά, οι συνταξιούχοι πήραν ένα έκτακτο, εφάπαξ επίδομα από 200 μέχρι 300 ευρώ πριν το περασμένο Πάσχα.

Οι αποφάσεις έχουν χρονικό ορόσημο τη ΔΕΘ, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Εάν αποφασιστεί επιταγή ακρίβειας, τότε αυτή θα δοθεί τα Χριστούγεννα, όπως έγινε και την τελευταία φορά. Με τη διαφορά, ότι αυτή τη φορά θα είναι μόνο για συνταξιούχους και όχι για τις υπόλοιπες κατηγορίες δικαιούχων που ίσχυαν πέρσι, δηλαδή: ανασφάλιστοι υπερήλικες του ΟΠΕΚΑ, δικαιούχοι του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, δικαιούχοι επιδόματος ΑμεΑ, δικαιούχοι επιδόματος παιδιών ΟΠΕΚΑ, μακροχρόνια άνεργοι. Αυτός είναι και ο λόγος που εξετάζεται ένα ακόμα έκτακτο επίδομα σε ευάλωτους.

Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία επιταγή ακρίβειας ήταν ένα εφάπαξ επίδομα ποσού 250 ευρώ.

(με πληροφορίες από ieidiseis. gr / photo: pixabay)

Νέα νίκη του δεξιού AfD φέρνει αναταράξεις στη Γερμανία – Πέρασε το κόμμα του Σολτς!

Το δεξιό κόμμα Εναλλακτική για τη Γερμανία (AfD) σημείωσε ακόμη μία εκλογική νίκη χθες, Κυριακή, καθώς κατάφερε να εκλέξει τον πρώτο του πλήρους απασχόλησης δήμαρχο κωμόπολης, μία εβδομάδα αφού εξελέγη ο πρώτος περιφερειάρχης που υποστηριζόταν από το κόμμα.

Ο Χάνες Λοτ, 42 ετών, εξελέγη δήμαρχος του Ράγκουν- Γιέσνιτς, μιας κωμόπολης περίπου 9.000 κατοίκων στο κρατίδιο Σαξονία- Άνχαλτ στην ανατολική Γερμανία, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανήρτησαν στο Facebook οι τοπικές αρχές.

Συγκεντρώνοντας το 51,3% των ψήφων αυτός ο βουλευτής του κοινοβουλίου του κρατιδίου κέρδισε τον αντίπαλό του, που δεν υποστηριζόταν από κανένα κόμμα.

Πριν από μόλις μία εβδομάδα ο υποψήφιος του AfD Ρόμπερτ Στούλμαν κέρδισε στις περιφερειακές εκλογές του Ζόνεμπεργκ, που βρίσκεται στο κρατίδιο της Θουριγγίας επίσης στην ανατολική Γερμανία, και έγινε ο πρώτος περιφερειάρχης που εκλέγεται από το συγκεκριμένο κόμμα.

«Μετά την πρώτη περιφέρεια, έχουμε τώρα τον πρώτο πλήρους απασχόλησης δήμαρχο που εκλέγεται από το AfD», τόνισε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Κρίστιαν Μπλεξ στέλεχος του κόμματος.

Μικρός αριθμός χωριών στη Γερμανία έχουν εκλέξει στο παρελθόν δημάρχους που πρόσκεινται στο AfD, αλλά αυτοί ασκούν εθελοντικά τα δημαρχιακά καθήκοντα και παράλληλα έχουν άλλη εργασία.

Επίσης η κωμόπολη Μπούρλαντίνγκεν, στη νοτιοδυτική Γερμανία, είχε από το 2018 ως το 2020 δήμαρχο που ανήκε στο AfD, όμως αυτός είχε προσχωρήσει στο κόμμα μετά την εκλογή του.

Το αντιμεταναστευτικό, ευρωσκεπτικιστικό κόμμα, που σχηματίστηκε πριν από 10 χρόνια, καταρρίπτει το ένα μετά το άλλο τα δημοσκοπικά ρεκόρ.

Σύμφωνα με δημοσκόπηση του ινστιτούτου Insa που δημοσιεύθηκε χθες στο κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας Bild, το AfD συγκεντρώνει το 20% στην πρόθεση ψήφου σε ομοσπονδιακό επίπεδο μπροστά από τους Σοσιαλδημοκράτες (SPD) του καγκελαρίου Όλαφ Σολτς (19%).

Στις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές, το 2021, το δεξιό κόμμα είχε κερδίσει το 10,3% των ψήφων. Το AfD είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην ανατολική Γερμανία.

Το κόμμα ενισχύεται τους τελευταίους μήνες λόγω της αυξανόμενης δυσαρέσκειας των πολιτών με αφορμή τον πληθωρισμό ή ακόμη και την οικολογική μετάβαση που προωθεί η κυβέρνηση.

(απεμπε-απεμπε-EPA photo)

Εισβάλουν σε κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα… Ρομπότ ανεβαίνει στο βάθρο ως μαέστρος ορχήστρας στη Σεούλ

Ένα ρομπότ Android, το EveR 6, ανέβηκε στο βάθρο του μαέστρου στη Σεούλ το βράδυ της Παρασκευής για να ηγηθεί μιας παράστασης της εθνικής ορχήστρας της Νότιας Κορέας, σηματοδοτώντας την πρώτη τέτοια "εμφάνιση" στη χώρα.

Το ρομπότ με δύο χέρια, που σχεδιάστηκε από το Κορεατικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Τεχνολογίας, έκανε το ντεμπούτο του στο Εθνικό Θέατρο της Κορέας.

Το ρομπότ, με ανθρωποειδές πρόσωπο, υποκλίθηκε πρώτα στο κοινό και άρχισε να κουνάει τα χέρια του για να ελέγξει το ρυθμό της ζωντανής εκπομπής.

«Οι κινήσεις ενός μαέστρου είναι πολύ λεπτομερείς», είπε ο Choi Soo-yeoul, ο οποίος ηγήθηκε της παράστασης της Παρασκευής μαζί με το ρομπότ.

«Το ρομπότ μπόρεσε να παρουσιάσει τόσο λεπτομερείς κινήσεις πολύ καλύτερα από όσο είχα φανταστεί».

Αλλά η «κρίσιμη αδυναμία» του EveR 6», είπε ο Choi, είναι ότι δεν μπορεί να ακούσει.

Ο Lee Young-ju, ένα μέλος του κοινού που μελετά την παραδοσιακή κορεάτικη μουσική, είπε ότι οι κινήσεις του ρομπότ, αν και ήταν άψογες στη διατήρηση του ρυθμού, δεν είχαν «ανάσα» -ή την ικανότητα να κρατήσουν την ορχήστρα έτοιμη να ασχοληθεί συλλογικά και άμεσα- κάτι που είπε ότι ήταν απαραίτητο στην απόδοση.

«Φαινόταν ότι έπρεπε να γίνει κάποια δουλειά για να κάνει το ρομπότ τη δουλειά», είπε ο Lee.

Ο Song In-ho, μέλος του κοινού, είπε επίσης ότι η απόδοση του EveR 6 φαινόταν να είναι σε στοιχειώδες επίπεδο.

«Υποθέτω ότι θα μπορούσε να κάνει τη διεύθυνση ορχήστρας μόνο του όταν είναι εξοπλισμένο με τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσει και να αναλύσει τη μουσική», είπε ο Song.

scr

Το ανθρωποειδές ρομπότ καθοδήγησε τρία από τα πέντε κομμάτια που παρουσιάστηκαν την Παρασκευή το βράδυ, συμπεριλαμβανομένου ενός που έγινε από κοινού με τον Τσόι.

«Ήταν ένα ρεσιτάλ που έδειξε ότι (ρομπότ και άνθρωποι) μπορούν να συνυπάρχουν και να αλληλοσυμπληρώνονται, αντί να αντικαθιστά το ένα το άλλο», είπε ο Τσόι μετά τη συναυλία.

(scr)

Τι συμβαίνει στην Ελβετία;;; Video δείχνει τανκς να περνάνε από κεντρικό δρόμο…

Όπως αναφέρεται τα τανκς εθεάθησαν κοντά στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης.

To video έχει προκαλέσει μεγάλο προβληματισμό ως προς το τι μπορεί να συμβαίνει και πού πήγαιναν τα τανκς…

(αμπε-EPA photo)

Ρώσος αξιωματούχος: Δεν θα χρειαστεί νέα επιστράτευση στη χώρα

Ρώσος κοινοβουλευτικός με επιρροή απέκλεισε σήμερα την ιδέα νέας επιστράτευσης για να αντικατασταθούν τα μέλη της ρωσικής ιδιωτικής στρατιωτικής εταιρείας Βάγκνερ,

που πλέον δεν συμμετέχουν στις μάχες στην Ουκρανία, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων TASS.

«Ο πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας (Βλαντίμιρ Πούτιν) έχει πει, σαφώς, με συνεκτικό και συγκεκριμένο τρόπο, πως δεν θα υπάρξει νέα επιστράτευση», ανέφερε ο Αντρέι Καρταπόλοφ, επικεφαλής της επιτροπής Άμυνας της Δούμας, της κάτω Βουλής του ρωσικού κοινοβουλίου.

«Δεν υπάρχει καμιά ανάγκη επιστράτευσης σήμερα και στο εγγύς μέλλον», επέμεινε.

Σύμφωνα με τον κ. Καρταπόλοφ, ο οποίος διετέλεσε κορυφαίο στέλεχος του ρωσικού γενικού επιτελείου –είναι αντιστράτηγος εν αποστρατεία–, «δεν υπάρχει διόλου απειλή μείωσης του αξιόμαχου» της Ρωσίας μεσοπρόθεσμα ως βραχυπρόθεσμα και η Μόσχα διαθέτει το απαραίτητο στρατιωτικό προσωπικό για να αντικαταστήσει τους μισθοφόρους, εξήγησε στο TASS.

«Τη στιγμή της [ματαιωθείσας] ανταρσίας, δεν υπήρχαν εργαζόμενοι του ομίλου Βάγκνερ στην πρώτη γραμμή, ήταν όλοι σε στρατόπεδα», σύμφωνα με τον κ. Καρταπόλοφ.

(απεμπε – φωτο:freepik)