Άρθρα

Πρώτο κουδούνι σήμερα για τα σχολεία πλην εκείνων της Θεσσαλίας

Οι μαθητές της επικράτειας επιστρέφουν σήμερα στα σχολεία, με εξαίρεση την περιφέρεια Θεσσαλίας, η οποία παλεύει με τις πλημμύρες.

Θα γίνει ο καθιερωμένος αγιασμός, οι μαθητές θα ενημερωθούν για θέματα που αφορούν το πρόγραμμα και τη λειτουργία του σχολείου, θα παραλάβουν τα βιβλία τους και θα αποχωρήσουν. Από αύριο Τρίτη, θα ξεκινήσουν κανονικά τα μαθήματα.

Όσον αφορά στον προγραμματισμό της σχολικής χρονιάς, οι ημερομηνίες έναρξης και λήξης της, καθώς και το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024, αναμένεται να δοθούν στη δημοσιότητα μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου.

Μετά από συνεννόηση του υπουργού Παιδείας, Κυριάκου Πιερρακάκη και του περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστού, τα μαθήματα στα σχολεία της Περιφέρειας Θεσσαλίας θα αρχίσουν με καθυστέρηση μίας εβδομάδας. Η απόφαση πάρθηκε λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή λόγω της πρόσφατης κακοκαιρίας Daniel.

photo intime

Συναγερμός για το νερό στις πλημμυρισμένες περιοχές – Οι κίνδυνοι για μολύνσεις, vid

Καμπανάκι κρούουν οι επιστήμονες για το πόσιμο νερό στις περιοχές που έχουν χτυπηθεί από την κακοκαιρία Daniel, με αποτέλεσμα να πλημμυρίσουν και σε πολλές να διακοπεί η υδροδότηση για μέρες.



«Γενικά μιλάμε για την προστασία του πληθυσμού από μολυσματικές ασθένειες. Σίγουρα χρήση ασφαλούς νερού, πόσιμου, αυτήν την στιγμή μπορεί να διασφαλιστεί μόνο με το εμφιαλωμένο», αναφέρει, μιλώντας στο MEGA, η καθηγήτρια επιδημιολογίας και προληπτικής ιατρικής, Θεοδώρα Ψαλτοπούλου.

Σημείωσε ότι μέχρι «μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες μετρήσεις σε όλο το δίκτυο υδροδότησης έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τόσο από μικροβιολογικής απόψεως όσο και οι φυσικοχημικές παράμετροι είναι ασφαλής για το νερό», θα πρέπει να καταναλώνεται εμφιαλωμένο.

«Το θέμα είναι στις πλημμύρες, όταν υπερχειλίσουν τα όμβρια ύδατα, όταν μεταφερθούν στο υδροφόρο ορίζοντα νερά από περιοχές με λιπάσματα ή εντομοκτόνα πρέπει να γίνει απαραίτητος έλεγχος».

Σύμφωνα με την ίδια, το στάσιμο νερό, «ειδικά αν ακολουθήσουν και υψηλές θερμοκρασίες, δημιουργεί πρόβλημα για μολυσματικές ασθένειες, όπως ο ιός του δυτικού Νείλου».

(megatv – freepik photo)

Κιλκίς: Ακόμα ένα ξαφνικός θάνατος! 33χρονος ποδοσφαιριστής κατέρρευσε

Θλίψη γέμισε το Κιλκίς, η είδηση του θανάτου ενός 33χρονου ποδοσφαιριστή...

Στο Κιλκίς και συγκεκριμένα κατά την διάρκεια του αγώνα, Επτάλοφος – Εύρωπος έχασε την ζωή του ο 33χρονος ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής, Τιμόθεος Καρασαββίδης.

Την ώρα που διεξαγόταν η αναμέτρηση, ο Καρασαββίδης έχασε τις αισθήσεις του και έπεσε στο χορτάρι, χωρίς να έχει υπάρξει κάποιο μαρκάρισμα, καθώς η μπάλα παιζόταν μακριά.

Αμέσως έτρεξαν να του παράσχουν τις πρώτες βοήθειες, του έκαναν επί 20 λεπτά ΚΑΡΠΑ, αλλά μάταια!

Το ασθενοφόρο έφτασε περίπου 25 λεπτά αργότερα, αλλά ήταν πλέον αργά!

photo intime

Θεσσαλία: Σε 18 μέτρα ύψος έφτασαν τα νερά στην κοιλάδα των Τεμπών! Κάλυψαν την γέφυρα – Απίστευτο ΒΙΝΤΕΟ

Σχεδόν κάλυψαν την κρεμαστή γέφυρα

Την σφοδρότητα του φαινομένου της κακοκαιρίας Daniel και τον μεγάλο όγκο νερού που προκάλεσε αποδεικνύει η εικόνα που καταγράφηκε μέσα στην κοιλάδα των Τεμπών και συγκεκριμένα στο σημείο που την διαπερνά η κρεμαστή γέφυρα.

scr

Μυστικοί πράκτορες δουλεύουν σε ΜΜΕ!!! Έτσι γίνεται η πληροφόρηση από κανάλια! Βίντεο «ΒΟΜΒΑ»

Τι αποκάλυψε ο Κένεντι

Τα δυτικά κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης αντιμετωπίζουν μαζική κριτική.

Κατηγορούνται ότι ακολουθούν άκριτα τις ενέργειες της διεθνιστικής Δύσης (ΗΠΑ-ΝΑΤΟ).

Ο ανιψιός του δολοφονηθέντος προέδρου των ΗΠΑ Τζον Φ. Κένεντι και υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ, Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ, εξηγεί σε συνέντευξή του στον ερευνητή δημοσιογράφο Τζέιμς Ο’Κιφ ότι αυτό οφείλεται στην επιρροή της αμερικανικής υπηρεσίας ξένων πληροφοριών CIA.

Υψηλόβαθμοι υπάλληλοι των μυστικών υπηρεσιών εργάζονται, ενδεχομένως, σε ηγετικές θέσεις σε γνωστούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, προκειμένου να επηρεάσουν το ρεπορτάζ προς το συμφέρον των εντολοδόχων τους.

Αυτό συμβαίνει, σύμφωνα με τον Kennedy, σε όλο τον κόσμο και χρηματοδοτείται από την USAID (αμερικανική υπηρεσία για την αναπτυξιακή συνεργασία).

Δείτε:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

ΗΠΑ: Οι Ουκρανοί έχουν ακόμα 1μιση μήνα αντεπίθεσης πριν έρθει ο χειμώνας

Μία αντεπίθεση που τους κόστισε χιλιάδες νεκρούς και μηδενικά εδαφικά οφέλη.

Τα ουκρανικά στρατεύματα έχουν στη διάθεσή τους τριάντα ως σαράντα πέντε ημέρες προτού ο χειμωνιάτικος καιρός περιπλέξει την κατάσταση όσον αφορά την αντεπίθεση που εξαπέλυσαν στις αρχές Ιουνίου, εκτιμά ο αρχηγός του γενικού επιτελείου εθνικής άμυνας των ΗΠΑ, ο στρατηγός Μαρκ Μίλι.

Πρόκειται για «αρκετό χρόνο ακόμη», δήλωσε ο στρατηγός Μίλι κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο BBC που δημοσιεύτηκε χθες Κυριακή.

Ο ουκρανικός στρατός σημειώνει σταθερή πρόοδο και διατήρησε αξιόλογες μάχιμες δυνάμεις, σύμφωνα με τον αμερικανό ανώτατο αξιωματικό. Η μάχη δεν έχει τελειώσει, πρόσθεσε ο στρατηγός Μίλι.

Ο αμερικανός Α/ΓΕΕΘΑ εξήγησε πως σε περίπου έναν μήνα ο καιρός θα επιδεινωθεί. «Θα αρχίσουν οι βροχές» και το έδαφος θα γίνει «πολύ λασπώδες. Θα είναι πολύ δύσκολο τότε να κάνεις ελιγμούς, και κατόπιν θα αρχίσει ο βαρύς χειμώνας».

Σύμφωνα με τον στρατηγό Μίλι, είναι ακόμη πρόωρο να ειπωθεί αν η ουκρανική αντεπίθεση απέτυχε ή όχι.

Το Κίεβο απορρίπτει επικρίσεις δυτικών αξιωματούχων για τους οποίους η αντεπίθεση των δυνάμεών του εκτυλίσσεται με υπερβολικά βραδύ ρυθμό και δεν επικεντρώθηκε εξαρχής στον νότο.

(ΑΠΕΜΠΕ-EPA-LUSA photo)

«Υπαρξιακή κλιματική κρίση»: Οι όροι που εφευρίσκουν γίνονται όλο και πιο γελοίοι…

«Κλιματική κατάρρευση», «εποχή του βρασμού» και πάει λέγοντας!

Η επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα έκανε έκκληση προς τα μέλη της G20 να ηγηθούν με το παράδειγμά τους του αγώνα κατά της κλιματικής κρίσης και της φτώχειας μετά τη σύνοδο που πραγματοποιήθηκε αυτό το σαββατοκύριακο στην Ινδία.

Σε σημερινή της ανακοίνωση αναφέρεται ότι (τα μέλη της Ομάδας των 20) θα πρέπει να τιμήσουν το υπεσχεθέν ποσό των 100 δισ δολαρίων ετησίως για την χρηματοδότηση της κλιματικής αλλαγής και την ενίσχυση των πολύπλευρων αναπτυξιακών τραπεζών.

“Η μια και μοναδική Γη μας απειλείται από υπαρξιακή κλιματική αλλαγή”, είπε η Γκεοργκίεβα.

Όπως τόνισε, υπάρχει ανάγκη για “μεγάλες επενδύσεις τόσο από την διεθνή κοινότητα όσο και από τον ιδιωτικό τομέα”.

Ταυτόχρονα, οι χώρες θα πρέπει να στηρίξουν την πράσινη μετάβαση, για παράδειγμα μέσω φορολογικών μεταρρυθμίσεων.

Η επικεφαλής του ΔΝΤ προειδοποίησε ότι ενώ η παγκόσμια οικονομία μόλις ανακάμπτει από “μια σειρά μεγάλων σοκ”, η προοπτική της μεσοπρόθεσμης ανάπτυξης είναι η πιο αδύναμη εδώ και δεκαετίες, ενώ ο πληθωρισμός και τα επιτόκια παραμένουν υψηλά.

ΟΗΕ: Κλιματική κατάρρευση

«Η κλιματική κατάρρευση άρχισε», είχε δηλώσει σε δραματικό τόνο ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες σε ανακοίνωση που εξέδωσε, στο περιθώριο της Συνόδου των G20.

«Μεταξύ άλλων σήμερα ότι τα κύματα καύσωνα, που γίνονται πιο έντονα και πιο συχνά εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, δημιουργουν ένα «διαβολικό ζωμό» ρυπαντών που απειλούν τους ανθρώπους και όλα τα έμβια όντα».

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:freepik)

«Τι είναι γυναίκα;;;»: Σάλος με την απάντηση που έδωσε η πρώην πρωθυπουργός της Αυστραλίας, vid

Δείτε…

Η πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Τζούλια Γκίλαρντ, έγινε η πρώτη πολιτικός που δυσκολεύεται να απαντήσει στο απλό ερώτημα: τι είναι γυναίκα;

Την περασμένη Παρασκευή, η «γυναικεία ερώτηση» τέθηκε από την Biddy O’Loughlin, μέλος του Δικτύου για τα Δικαιώματα των Γυναικών στην Αυστραλία .

«Τι είναι γυναίκα;», ρώτησε. «Συμφωνείτε με την [πρώην] γενική εισαγγελέα του Κουίνσλαντ, Shannon Fentiman, ότι «οι τρανς γυναίκες είναι γυναίκες» και με τον ηγέτη του Εργατικού Κόμματος του Ηνωμένου Βασιλείου, Sir Keir Starmer, ότι «ορισμένες γυναίκες μπορούν να έχουν πέος»;»

Η Γκίλαρντ μιλούσε σε μια εκδήλωση στην Αδελαΐδα για την «γυναικεία πρόοδο», οπότε ο καθορισμός του τι είναι μια γυναίκα θα έπρεπε να ήταν μια σχετικά εύκολη υπόθεση.

Όμως, αντί να δώσει μια ευθεία απάντηση, δείτε τι είπε, η πρώην πλέον πρωθυπουργός της Αυστραλίας:

photo intime

«Φονιάδες»!! Επεισόδια με ΜΑΤ στη Λάρισα όπου βρίσκεται ο Μητσοτάκης, vid

Ύβρεις κατά του πρωθυπουργού από πλημμυροπαθείς.

Ένταση επικράτησε έξω από το Συντονιστικό Κέντρο Λάρισας κατά τη διάρκεια της άφιξης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο κτήριο.

Συγκεκριμένα η ένταση προκλήθηκε από συγκεντρωμένο πλήθος που πραγματοποιούσε πορεία διαμαρτυρίες για τις φονικές πλημμύρες στη Θεσσαλία που έχουν αφήσει πίσω τους 15 νεκρούς και ανυπολόγιστες καταστροφές.


Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις επιχείρησαν να απομακρύνουν τα άτομα, το πλήθος απάντησε με συνθήματα, άναψε φωτιά σε κάδους, ενώ έγινε χρήση καπνογόνων και χειροβομβίδων κρότου – λάμψης.

Αυτή τη στιγμή στο κτίριο της Περιφέρειας, όπου και βρίσκεται ο πρωθυπουργός, πραγματοποιείται σύσκεψη παρουσία υπουργών και υπηρεσιακών παραγόντων καθώς και του περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού.

eurokinissi photo

Μητσοτάκης: «Βιώσαμε την κλιματική αλλαγή σε μία καταιγίδα»

Είναι σίγουρος πως...η Ευρώπη θα δώσει λεφτά.

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται και πάλι στη Θεσσαλία που έχει υποστεί τεράστιες καταστροφές μετά τη φονική κακοκαιρία Daniel.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε αρχικά πως «θέλω να ευχαριστήσω ακόμη μια φορά όσους και όσες βρίσκονται στο πεδίο με αυταπάρνηση και σώζουν ανθρώπους… Θα ήθελα να ζητήσω από όλους και από όλες να ακούν τις κατευθύνσεις του υπουργείου.

Καταλαβαίνω ότι η έννοια της επόμενης ημέρας έχει να κάνει με την αποκατάσταση των τραυμάτων που άφησε η θεομηνία. Το κράτος θα είναι δίπλα στους πολίτες που είδαν τις περιουσίες τους να χάνονται.

Θέλω να τονίσω ότι ο προϋπολογισμός του ΕΛΓΑ έχει εξαντληθεί για το έτος, αλλά ο κρατικός προϋπολογισμός θα είναι εδώ και θα καλύψει στο ακέραιο οποιαδήποτε πρόσθετη παροχή απαιτείται για να καλύψουμε τις ζημιές των αγροτών και των κτηνοτρόφων».

«Η πρωτοφανής κακοκαιρία ξεπέρασε και τα πιο απαισιόδοξα σενάρια», σχολίασε ο πρωθυπουργός, ενώ τόνισε ότι: «Η Ευρώπη πρέπει να σταθεί δίπλα μας για να αντιμετωπίσουμε την καταστροφή».

«Πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις που θα έχουν αποτύπωμα σε 10-15 χρόνια. Βιώσαμε την κλιματική αλλαγή με μία πρωτοφανή καταιγίδα. Είμαι σίγουρος πως η Ευρώπη θα στηρίξει την πατρίδα μας και δεν θα αφήσει μόνους τους τους Έλληνες φορολογούμενους» υποστήριξε.

«Η χώρα πήρε την επενδυτική βαθμίδα και είναι οικονομικά πιο ισχυρή, έτσι η η χώρα μας έχει όσα χρειάζεται για να μπορέσει να στηρίξει τους πληγέντες από τις φυσικές καταστροφές» επισήμανε.

Τέλος ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε πως το επόμενο Σαββατοκύριακο θα παραστεί στην 87η ΔΕΘ. «Η παρουσία μου στη ΔΕΘ, λόγω των συνθηκών θα πραγματοποιηθεί μία εβδομάδα αργότερα, εκεί θα μπορέσουμε να πούμε και περισσότερα» κατέληξε.

(φωτο:eurokinissi)

Πούτιν/Ερντογάν: Η αλήθεια για την συμφωνία τους, η Ρωσία θα ζητήσει κάτι πολύ μεγάλο

Αυτό θέλει να πετύχει η Άγκυρα και η Ρωσία ξέρει και περιμένει…

Σε συμφωνία για την δημιουργία ενός κόμβου φυσικού αερίου στην Τουρκία, αναμένεται να καταλήξουν οι συνομιλίες Άγκυρας και Μόσχας, όπως ανέφερε ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν κατά την πρόσφατη συνάντησή του με τον Τούρκο ομόλογό του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στο Σότσι.

«Ελπίζω ότι στο πολύ εγγύς μέλλον θα ολοκληρώσουμε τις διαπραγματεύσεις μας», δήλωσε ο πρόεδρος Vladimir Putin στο θέρετρο της Μαύρης Θάλασσας, Σότσι, όταν υποδέχτηκε τον Τούρκο ομόλογό του Recep Tayyip Erdogan. Ένας κόμβος φυσικού αερίου στην Τουρκία θα «κάνει την ενεργειακή κατάσταση στην περιοχή πιο σταθερή και ισορροπημένη», ανέφερε.

Η Τουρκία έχει έναν στόχο, σύμφωνα με το Ria Novosti, την επίτευξη ενεργειακής ανεξαρτησίας, αλλά αυτό μπορεί να το κάνει μόνο με την στήριξη της Ρωσίας, συμπληρώνεται!!!

Συνεχίζει το ρεπορτάζ:

Ο Αλπαρσλάν Μπαϊρακτάρ, Υπουργός Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, το ανακοίνωσε μόλις τις προάλλες, σημειώνοντας χωριστά ότι πρόκειται για ένα κρατικό καθήκον πρωταρχικής σημασίας.

Ο Bayraktar δεν είναι προσωρινός προσωρινός διευθυντής, αλλά άτομο με βασική εκπαίδευση στην μηχανολογία και διδακτορική διατριβή στα οικονομικά και την ενεργειακή πολιτική. Δεύτερον, ανέλαβε την υπουργική καρέκλα στις 4 Ιουνίου του τρέχοντος έτους, δηλαδή αμέσως μετά τη, δύσκολη νίκη στις εκλογές του εν ενεργεία προέδρου, η οποία επιτεύχθηκε σε μεγάλο βαθμό με την υποστήριξη της Ρωσίας.

Στην ομιλία του, ο Αλπαρσλάν Μπαϊρακτάρ ανέφερε ότι μέχρι το τέλος του 2022, η χώρα εισήγαγε το 70 τοις εκατό όλων των καταναλωμένων ενεργειακών πόρων. Σε πιο συγκεκριμένα νούμερα πρόκειται για 50 εκατ. τόνους πετρελαίου και προϊόντων επεξεργασίας του, για τα οποία χρειάστηκε να ξοδευτούν από τον κρατικό προϋπολογισμό περίπου 40 δισ. δολάρια. Συνολικά, σχεδόν 80 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν μόνο για πετρέλαιο και φυσικό αέριο, εξαιρουμένων των εισαγωγών άνθρακα, ο όγκος των οποίων επίσης αυξήθηκε. Και όλα αυτά με φόντο έναν τρομερό σεισμό του Φεβρουαρίου που στοίχισε την ζωή σε περισσότερους από πενήντα χιλιάδες ανθρώπους. Η άμεση ζημιά στις υποδομές μόνο υπολογίστηκε από την Παγκόσμια Τράπεζα σε 34 δισεκατομμύρια δολάρια!

Αυτή την στιγμή, η τουρκική ελίτ αγοράζει ενεργειακούς πόρους από όπου είναι δυνατόν.

Για παράδειγμα, το φυσικό αέριο πάει στην Τουρκία μέσω κεντρικών αγωγών από το Αζερμπαϊτζάν , το Τουρκμενιστάν και το Ιράν. Ο μαύρος χρυσός προέρχεται από τα κοιτάσματα πετρελαίου του Ιράκ στις περιοχές της Βασόρας , του Κιρκούκ, του Μπαϊτζί και μέσω ενός αγωγού μέσω της Συρίας κοντά στην τουρκική πόλη Μιντιάτ. Στην περιοχή πολέμησε πρόσφατα ο τουρκικός στρατός, προσπαθώντας να διώξει από εκεί τους Κούρδους, οι οποίοι απειλούσαν την διέλευση.

Εκτός από τους σωλήνες, η Άγκυρα έχει φροντίσει να κατασκευάσει τέσσερις τερματικούς σταθμούς επαναεριοποίησης LNG στην Aliaga, στο Etki Liman, στο Marmar και κοντά στην πόλη Dertyol. Τα πετρελαιοφόρα ξεφορτώνουν στα λιμάνια της Σαμψούντας και της Μερσίνης .

Η απελπιστική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Τουρκία προκύπτει από επίμονες φήμες ότι στα παρασκήνια εκπονείται τριμερής συνάντηση μεταξύ Πούτιν, Ερντογάν και Μπασάρ αλ Άσαντ , αν και μέχρι πρόσφατα ο Τούρκος πρόεδρος δεν αναγνώριζε καθόλου τον Σύρο ομόλογό του και προσπάθησε πεισματικά να οικοδομήσει τα πολιτικά του σχέδια, αγνοώντας προκλητικά την επίσημη Δαμασκό .

Η Ρωσία είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής ενέργειας της Τουρκίας σε φυσικό αέριο! Όσον αφορά την παθιασμένη επιθυμία της Τουρκίας να γίνει ένας νότιος κόμβος φυσικού αερίου, η Ρωσία δεν είναι αντίθετη σε αυτή την προοπτική, όπως ανέφερε επανειλημμένα ο Βλαντιμίρ Πούτιν στις ομιλίες του.

Το έργο για την τοποθέτηση της δεύτερης γραμμής του Blue Stream είναι έτοιμο εδώ και καιρό, αλλά όλα στηρίζονται σε δύο άλυτες δυσκολίες:

Η πρώτη είναι η έλλειψη υπόγειων αποθηκευτικών χώρων όπου θα μπορούσαν να συσσωρεύονται μπλε καύσιμα και να πωλούνται ανάλογα με τις ανάγκες και την κύμανση των τιμών. Δεύτερον, είναι αναγκαίο να τοποθετηθεί ένας δεύτερος αγωγός εάν υπάρχει σταθερή ζήτηση από ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες, όπως γνωρίζετε, δεν αγαπούν πολύ το ρωσικό φυσικό αέριο τώρα (σ.σ. Απευθείας γιατί πλέον το αγοράζουν υγροποιημένο μέσω πλοίων και άρα ακριβότερο)

Η Μόσχα προτρέπει τον Ερντογάν να επιδείξει την θρυλική πολιτική του ευελιξία και, εάν χρειάζεται ρωσικό φυσικό αέριο και χρήματα από τη μεταπώλησή του, να επιλύσει το ζήτημα με την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου, για παράδειγμα, μια άλλη μεταναστευτική κρίση μπορεί να ξεσπάσει ξανά κατά λάθος (σ.σ. Να χρησιμοποιήσει την απειλή του μεταναστευτικού δηλαδή, προκειμένου να προχωρήσουν τα ενεργειακά σχέδια σε σχέση με την Ευρώπη).

Προχωρά επίσης το θέμα της κατασκευής του πυρηνικού σταθμού στο Akkuyu . Η πολυπόθητη τουρκική ενεργειακή ανεξαρτησία εξαρτάται άμεσα από την υλοποίηση αυτού του έργου.

Όπως γνωρίζετε, το Akkuyu είναι πρακτικά ένα δίδυμο έργο του πυρηνικού σταθμού της Λευκορωσίας υπό το πρίσμα ότι και οι δύο χρησιμοποιούν ρωσικούς αντιδραστήρες VVER-1200. Οι Λευκορώσοι υπολόγισαν ότι με την λειτουργία του νέου πυρηνικού σταθμού, η ζήτησή τους για φυσικό αέριο μειώθηκε κατά τρία δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα ταυτόχρονα. Αναμένεται ότι μετά την πλήρη λειτουργία του δεύτερου αντιδραστήρα, ο αριθμός θα ανέλθει στα πέντε δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα. Αυτά τα δεδομένα είναι πολύ γνωστά στην Άγκυρα, γι’ αυτό ζήτησε τέσσερις μονάδες ισχύος ταυτόχρονα. Για να λάβουν πολύ φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα και να μειώσουν απότομα την εξάρτηση από τις εισαγωγές φυσικού αερίου.

Η οικοδόμηση της ενεργειακής ανεξαρτησίας της Τουρκίας, ακόμη και θεωρητικά, είναι αδύνατη χωρίς την Ρωσία. Ως εκ τούτου, ο Ερντογάν ταξίδεψε και θα συνεχίσει να την επισκέπτεται για διαπραγματεύσεις. Μένει μόνο να μάθουμε πόσο έτοιμη είναι η Ρωσία να συμφωνήσει σε κάτι μαζί του και τι θα απαιτήσει σε αντάλλαγμα (σ.σ. Μάλλον κάτι πολύ μεγάλο! Ποιό θα είναι αυτό το αντάλλαγμα;).

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Κακοκαιρία στην Θεσσαλία: Στους 15 οι νεκροί

Σε 42χρονο αγνούμενο από τον Βόλο ανήκει η σορός που βρέθηκε στον Παγασητικό

Στους 15 ανέρχονται πλέον οι νεκροί από την κακοκαιρία Daniel καθώς το απόγευμα της Κυριακής (10/9) εντοπίστηκε η σορός 42χρονου που αγνοούνταν στην Αγία Αικατερίνη Βόλου.

Αμέσως ενημερώθηκε το Λιμενικό και η σορός μεταφέρθηκε σύμφωνα με το Gegonota.news στο Νοσοκομείο του Βόλου, όπου κλήθηκαν οι συγγενείς του άτυχου 42χρονου και τον αναγνώρισαν.

Υπενθυμίζεται ότι ο 42χρονος παρασύρθηκε στο ρέμα της Αγίας Αικατερίνης την Τρίτη το πρωί, όταν ξέσπασε η μεγάλη νεροποντή και χάθηκε μπροστά από τα μάτια του 17χρονου γιου του, ο οποίος κατάφερε να σωθεί.

Τις τελευταίες ημέρες, η οικογένειά του έκανε συνεχείς εκκλήσεις στις Αρχές να μην σταματήσουν την αναζήτησή του ανθρώπου τους, αν και οι ελπίδες τους να βρεθεί ζωντανός, ώρα με την ώρα έσβηναν.

photo eurokinissi

«Τοξικά συστατικά στα εμβόλια» – Επιστήμονας σοκάρει απόλυτα! Τι είναι η άλφα γαλακτόζη

Δείτε τι ισχυρίζεται…

Η Δρ Judy Mikovits, με διδακτορικό στην βιοχημεία και την μοριακή βιολογία εκθέτει, όπως ισχυρίζεται, την άλφα γαλακτόζη (ΕΔΩ λεπτομέρειες) και άλλα τοξικά συστατικά που χρησιμοποιούνται σε εμβόλια!

Όπως της είπε ο εναλλακτικός δημοσιογράφος, Alex Jones:

«Οι ιστοσελίδες του FDA και του CDC παραδέχονται ότι κάμποσα από τα λεγόμενα ”εμβόλια” έχουν άλφα γαλακτόζη!!!!

Προκαλεί αλλεργία κατά την κατανάλωση κρέατος… Ισχυρίζονται ότι η εμφάνισή της αποδίδεται σε ένα είδος τσιμπουριού, αλλά στις χώρες που δεν ζει αυτό το είδος τσιμπουριού παρουσιάζεται έκρηξη της αλλεργίας στο κρέας από άλφα γαλακτόζη (διαβάστε ΕΔΩ)…

Τι συμβαίνει;;;».

Δείτε τι απάντησε η Δρ Judy Mikovits:

photo freepik

Σπιτική Λεμονάδα: Η μυστική συνταγή της μαμάς

Μια γουλιά δροσερή, φρεσκοστυμμένη λεμονάδα είναι ιδανική για τα παιδιά τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες.


Θρεπτική και δροσιστική αποτελεί ένα κλασικό ρόφημα για το καλοκαίρι ειδικά αν είναι σπιτική.

Βέβαια, η κλασική old-fashioned λεμονάδα θα κατέχει πάντα την πρώτη θέση. Είναι δροσερή, αψιά και απολαυστική. Δείτε τη συνταγή…

Κλασική σπιτική λεμονάδα
Θα χρειαστείτε:
4 λεμόνια
Ζάχαρη
Κρύο νερό
Παγάκια

Πως να τη φτιάξετε:

Στύψτε τα τέσσερα κανονικού μεγέθους λεμόνια σε μια κανάτα.

Προσθέστε λίγη ζάχαρη και ανακατέψτε με σύρμα.

Όταν οι κόκκοι της ζάχαρης διαλυθούν πλήρως στο χυμό, πασπαλίζουμε με λίγο αλάτι για να δώσει γεύση.

Τώρα προσθέστε δύο κούπες κρύο νερό.

Σερβίρετε στο ποτήρι με μπόλικο πάγο.

Για γαρνιτούρα, στολίστε με μερικές φέτες λεμονιού το ποτό. Προσέξτε, να τις κόψετε αρκετά λεπτές, έτσι ώστε να επιπλέουν πάνω στη λεμονάδα και να μην καταλήξουν στον πάτο του ποτηριού.

(baby.gr – freepik)

Ανήρτησε βίντεο μιλώντας για «πολλούς νεκρούς» στη Θεσσαλία και τη συνέλαβαν

Τα πάντα καταγράφονται!! Ό,τι γράφει κανείς, ακόμα και σε προσωπική του σελίδα...

Χειροπέδες σε μία 35χρονη γυναίκα πέρασαν οι αστυνομικές αρχές μετά από μία ανάρτησή της στο διαδίκτυο!

Σύμφωνα με πληροφορίες ΜΜΕ, στη σύλληψη μιας 35χρονης για διασπορά ψευδών ειδήσεων προχώρησαν χθες το βράδυ αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ιωαννίνων σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ημεδαπή, κατηγορούμενη για διασπορά ψευδών ειδήσεων.

Μετά από σχετική έρευνα της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, η 35χρονη είχε αναρτήσει βίντεο σε λογαριασμό της που διατηρεί σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Σε αυτό γινόταν λόγος για πλήθος νεκρών που προκάλεσε η κακοκαιρία «Daniel» σε περιοχή της Θεσσαλίας.

Με δεδομένο ότι οι επίσημες αρχές κάνουν λόγο μόνο για 14 νεκρούς, η γυναίκα συνελήφθη για διασπορά fake news.

Σε reel που δημοσίευσε στο Instagram, έκανε λόγο για εκατόμβη νεκρών από τις πλημμύρες στον Βλοχό Καρδίτσας.

Λίγο μετά κατέβασε το επίμαχο βίντεο, ωστόσο είχε ήδη εντοπιστεί από τις αρχές.

Εις βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία που υποβλήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων.

freepik photo

Ακόμα δύο νεκροί στη Θεσσαλία! Εντοπίστηκαν οι σοροί μητέρας και γιου

Ανεβαίνει ο αριθμός των θυμάτων...

Τραγική κατάληξη είχε ο εντοπισμός ακόμα δύο αγνοουμένων στη Θεσσαλία, καθώς οι σοροί της μητέρας και του γιου στη Μεταμόρφωση της Καρδίτσας και έτσι ο αριθμός των νεκρών από τις πλημμύρες που προκάλεσε η κακοκαιρία Daniel ανέρχεται στους 14.

H 85χρονη μητέρα και ο 65χρονος γιος της αγνοούνταν από χθες στη Μεταμόρφωση της Καρδίτσας και μάλιστα είχαν καταγραφεί στην επίσημη λίστα των αγνοούμενων από τις πλημμύρες.

Θυμίζουμε πως νωρίτερα σήμερα εντοπίστηκε ένας 56χρονος που αγνοείτο από χθες ανάμεσα στους οικισμούς Άγιο Δημήτριο και Πέτρινο.

Η σορός του άνδρα εντοπίστηκε από drone των Αρχών που κάνουν επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης στις πληγείσες περιοχές.

(φωτο:eurokinissi)

Σε αυτό το κοινό απευθύνονται οι εμβολιολάγνοι, vid

Τις ρωτάνε γιατί φοράνε μάσκες και γιατί έκαναν τα κορωνοεμβόλια και οι απαντήσεις που δίνουν είναι...επικές:

freepik photo

Η Κάμαλα Χάρις…παρτάρει!! – vid

Και...κάνει πως χορεύει:

scr

Το μυστικό υλικό στη σπιτική πίτσα που απογειώνει τη γεύση

Είναι ωραίο να παραγγέλνεις πίτσα αλλά ακόμη πιο ωραίο και οικονομικό να φτιάχνεις τη δική σου στο σπίτι ειδικά το σαββατοκύριακο.

Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές συνταγές τόσο για τη ζύμη όσο και για τη σάλτσα.

Ωστόσο, υπάρχει ένα κόλπο που δεν γνωρίζουν πολλοί και θα απογειώσει τη γεύση στη ζύμη σας αλλά και θα την κάνει πιο τραγανή.

Το μυστικό είναι η τριμμένη παρμεζάνα, την οποία θα βάλεις στην ζύμη την ώρα που την φτιάχνεις. Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα.

Εκτός από την έξτρα γεύση που θα προσθέσει στην πίτσα, η παρμεζάνα θα δώσει μια πιο παχιά υφή και η ζύμη θα γίνει ακόμη πιο τραγανή. Δοκίμασέ το και θα εκπλαγείς!

(Baby.gr – freepik)

Κιλκίς: Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για το τροχαίο δυστύχημα με τέσσερις νεκρούς

Ανακοίνωση για το τροχαίο δυστύχημα, που σημειώθηκε το πρωί στην Ε.Ο. οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων και στο οποίο έχασαν τη ζωή τους τέσσερα άτομα εξέδωσε η αστυνομική διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας.

«Σήμερα (10 Σεπτεμβρίου 2023) και ώρα 06.30 περίπου, στο 521ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, Ι.Χ.Ε. όχημα που επέβαιναν 4 άτομα, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με τουριστικό λεωφορείο που επέβαιναν 81 άτομα και στη συνέχεια δεύτερο Ι.Χ.Ε. όχημα που επέβαινε αλλοδαπή γυναίκα με το ανήλικο παιδί της, συγκρούστηκε με το πρώτο Ι.Χ.Ε. όχημα, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό των 4 επιβαινόντων του πρώτου Ι.Χ.Ε. οχήματος και τη διακομιδή με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ 49 ατόμων που επέβαιναν στο λεωφορείο και των 2 επιβαινόντων του δεύτερου Ι.Χ.Ε. οχήματος, σε νοσοκομεία του Κιλκίς και της Θεσσαλονίκης. Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Παιονίας», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)