Άρθρα

Στα 71,16 δισ. ευρώ τα “κόκκινα” δάνεια που διαχειρίζονται οι Εταιρείες Διαχείρισης

Στα 71,16 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική αξία των «κόκκινων» δανείων που διαχειρίζονται οι Εταιρίες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (ΕΔΑΔΠ), το δεύτερο τρίμηνο του έτους.

   Πιο αναλυτικά, η ονομαστική αξία των υπό διαχείριση δανείων αυξήθηκε σε 71.164 δισ. ευρώ στο τέλος του β΄ τριμήνου του 2023, από 70,494 δισ. ευρώ στο τέλος του προηγούμενου τριμήνου. Επισημαίνεται ότι από το δ΄ τρίμηνο του 2022 στην ονομαστική αξία των δανείων δεν περιλαμβάνονται οι εξωλογιστικοί τόκοι και οι διαγραφές από τα πιστωτικά ιδρύματα που μεταβίβασαν το χαρτοφυλάκιο των δανείων. Η αλλαγή στη μεθοδολογία έγινε για να εναρμονιστούν με τα αντίστοιχα εποπτικά στοιχεία.

   Η ονομαστική αξία των υπό διαχείριση επιχειρηματικών δανείων αυξήθηκε σε 23, 921 δισ. ευρώ στο τέλος του β΄ τριμήνου του 2023, από 23,530 δισ. ευρώ στο τέλος του προηγούμενου τριμήνου. Αναλυτικότερα, η ονομαστική αξία των δανείων προς τις μη χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις (ΜΧΕ) αυξήθηκε κατά 403 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκε σε 23.856 δισ. ευρώ στο τέλος του β΄ τριμήνου του 2023. Από τα υπό διαχείριση δάνεια προς τις ΜΧΕ, ποσό 12.264 δισ. ευρώ αφορά δάνεια προς μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ). 

   Η ονομαστική αξία των υπό διαχείριση δανείων προς λοιπά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μειώθηκε κατά 11 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκε σε 65 εκατ. ευρώ στο τέλος του β΄ τριμήνου του 2023.

   Η ονομαστική αξία των υπό διαχείριση δανείων προς ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες και ατομικές επιχειρήσεις αυξήθηκε κατά 25 εκατ. ευρώ έναντι του προηγούμενου τριμήνου και διαμορφώθηκε σε 9.581 εκατ. ευρώ στο τέλος του β΄ τριμήνου του 2023.

   Δάνεια προς ιδιώτες και ιδιωτικά μη κερδοσκοπικά ιδρύματα

   Η ονομαστική αξία των υπό διαχείριση δανείων προς ιδιώτες και ιδιωτικά μη κερδοσκοπικά ιδρύματα αυξήθηκε κατά 254 εκατ. ευρώ έναντι του προηγούμενου τριμήνου και διαμορφώθηκε σε 37.662 εκατ. ευρώ στο τέλος του β΄ τριμήνου του 2023. Αναλυτικότερα, τα υπό διαχείριση καταναλωτικά δάνεια παρουσίασαν αύξηση κατά 47 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκαν σε 15,853 δισ. ευρώ. Τα υπό διαχείριση στεγαστικά δάνεια παρουσίασαν αύξηση κατά 207 εκατ. ευρώ και διαμορφώθηκαν σε 21.510 δισ. ευρώ.

(ΑΠΕΜΠΕ ΦΩΤΟ:PEXELS)

Σύλληψη Τούρκων πρακτόρων στην Ελλάδα!!! Πετούσαν drone πάνω από στρατιωτικούς στόχους

Τι μεταδίδεται...

Οι Αρχές φέρονται να προχώρησαν σε δύο συλλήψεις Τούρκων για κατασκοπεία, καθώς εντοπίστηκαν να πετούν drone, στον Πόρο, πάνω από στρατιωτικούς στόχους.

Οι άνδρες αρχικά μεταφέρθηκαν στην Μονεμβασιά, όπου εξετάστηκαν, και βρίσκονται καθ’ οδόν για την Αθήνα για να εξεταστούν από την ΕΥΠ.

Στις έρευνες συμμετέχει η υπηρεσία αντικατασκοπείας.

Σε βάρος τους έχει σχηματιστεί δικογραφία, ενώ εντοπίστηκε και το drone το οποίο πετούσαν.

photo eurokinissi

Θανατηφόρο τροχαίο στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου/Τρίπολης! Το αυτοκίνητο στο διαχωριστικό! ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ

Σκληρές εικόνες...

Όπως έγινε γνωστό, όχημα που επέβαιναν δύο άτομα εξετράπη της πορείας του και ανετράπη πάνω στην διαχωριστική νησίδα.

Ο άνδρας τραυματίστηκε, η γυναίκα που επέβαινε στο όχημα σκοτώθηκε!

Δείτε το βίντεο από το arcadiaportal:

photo eurokinissi

Περιμένουν κατάρρευση του δολαρίου! Ο πλανήτης προ κρίσιμων εξελίξεων, vid

Τι μεταδίδεται...

Για την απώλεια της ισχύς του αμερικανικού δολαρίου στην αγορά πετρελαίου κάνει λόγο η JP Morgan, αποδίδοντας την εξέλιξη στην ενίσχυση που σημειώνουν άλλα νομίσματα, όπως το κινεζικό γουάν, σε σχέση με τον «μαύρο χρυσό».

Όπως υποστηρίζει η Νατάσα Κανέβα της JP Morgan, «το δολάριο των ΗΠΑ, ένας από τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν τις παγκόσμιες τιμές του πετρελαίου, φαίνεται να χάνει την άλλοτε ισχυρή επιρροή του». Μάλιστα κάποιοι περιμένουν ακόμα και κατάρρευση του δολαρίου σε βάθος χρόνου!

Χαρακτηριστικό είναι το παρακάτω χιουμοριστικό, ενδεχομένως, βίντεο που τα λέει όλα:

Πότε είναι πιθανό να καταρρεύσει το δολάριο

Το συγκλονιστικό χρέος των ΗΠΑ, οι προσπάθειες άλλων χωρών να αυξήσουν το εμπόριο σε τοπικά νομίσματα και οι συζητήσεις για νέα αποθεματικά νομίσματα έχουν τροφοδοτήσει εικασίες για το περίφημο καθεστώς του δολαρίου που φέρεται να φτάνει στο τέλος του.

Η ώθηση του μπλοκ BRICS (Ρωσία-Κίνα-Βραζιλία-Ινδία-Ν. Αφρική- Και ουρά χωρών που θέλουν να ενταχθούν εκεί) για την δημιουργία ενός νέου εμπορικού και αποθεματικού νομίσματος, που μπορεί να χρησιμεύσει ως εναλλακτική λύση στο δολάριο, θα μπορούσε να αρχίσει να καταστρέφει την ηγεμονία του δολαρίου, είχε δήλωσε ο πρώην σύμβουλος της CIA και του Υπουργείου Άμυνας και επενδυτικός τραπεζίτης Τζέιμς Ρίκαρντς!

Όπως έγινε άλλωστε γνωστό έχει ήδη δρομολογηθεί η διαδικασία για την δημιουργία ενός ανεξάρτητου Οίκου Αξιολόγησης από τους φορείς των BRICS, o οποίος θα αναλάβει την απόδοση rating στις χώρες των BRICS, πέρα από τον γνωστό κύκλο των S&P, Moody’s, Fitch, κλπ.

Επιπλέον, πλαισιώνεται από την ήδη εξαγγελθείσα διαδικασία συγκρότησης και λειτουργίας στην Μόσχα μιας χρηματιστηριακής αγοράς χρυσού, η οποία θα λειτουργεί ανεξάρτητα τόσο από την αντίστοιχη αγορά του Λονδίνου, όσο και από εκείνη της Wall Street, που αποτελούν τις δύο μοναδικές μέχρι σήμερα «αγορές» στις οποίες καθορίζεται η τρέχουσα τιμή του χρυσού.

Σε γενικές γραμμές, στον δρόμο για τον νόμισμα των BRICS, η επέκταση των πέντε αρχικών χωρών σε κατ’ αρχήν έντεκα από 1/1/2024, δρομολογεί την συγκρότηση ενός πλαισίου θεσμών, όπως: η αναπροσαρμογή του ρόλου της Αναπτυξιακής Τράπεζας των BRICS, δημιουργία Οίκου Αξιολόγησης (Rating), επέκταση του ρόλου του κινεζικού Οργανισμού Εκκαθάρισης Συναλλαγών (anti-SWIFT), χρηματιστηριακή αγορά χρυσού στην Μόσχα.

Οι εν λόγω «θεσμοί» άπαξ και δημιουργηθούν, συγκροτούν ένα πλαίσιο υποστήριξης για την λειτουργία μιας «λογιστικής» νομισματικής μονάδας η οποία θα βρίσκεται σε μία διαρκή «ζωντανή» και αυτοδιαμορφούμενη σχέση με τα επιμέρους εθνικά νομίσματα. Μια σχέση στην οποία κυρίαρχο ρόλο τουλάχιστον για την ώρα θα έχει το κινεζικό Ρενμπιμπι/γουάν, φέρνοντας το δολάριο σε αρκετά δύσκολη θέση, με πολλούς να μην αποκλείουν την κατάρρευση.

photo freepik

 Η κινεζική κυβέρνηση διαμαρτυρήθηκε στο Βερολίνο 

Η Κίνα διαμαρτυρήθηκε στη Γερμανία αφού η γερμανίδα υπουργός Εξωτερικών χαρακτήρισε «δικτάτορα» τον κινέζο πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ, ανακοίνωσε σήμερα το κινεζικό υπουργείο Εξωτερικών, αποκαλώντας το χαρακτηρισμό «παράλογο» και «ανοιχτή πολιτική πρόκληση».

Η γερμανίδα υπουργός Εξωτερικών Αναλένα Μπέρμποκ είχε κάνει τα σχόλια αυτά την περασμένη εβδομάδα σε ζωντανή συνέντευξή της στο Fox News, όταν ερωτήθηκε για τον πόλεμο που διεξάγει η Ρωσία στην Ουκρανία.

«Αν ο Πούτιν νικούσε σ’ αυτό τον πόλεμο, ποιο σινιάλο θα δινόταν σε άλλους δικτάτορες στον κόσμο, όπως ο Σι, όπως ο κινέζος πρόεδρος;», είχε δηλώσει ο Μπέρμποκ.

Η Μάο Νινγκ, εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών, δήλωσε πως το σχόλιο της Μπέρμποκ ήταν «εξαιρετικά παράλογο» και παραβίασε την πολιτική αξιοπρέπεια της Κίνας.

«Είναι μια ανοιχτή πολιτική πρόκληση», δήλωσε η Μάο στη διάρκεια της τακτικής ενημέρωσης των δημοσιογράφων, προσθέτοντας πως η Κίνα διαμαρτυρήθηκε στη Γερμανία.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo EPA-EPA

Το Κίεβο θα καταθέσει αγωγή στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου κατά της Πολωνίας, της Ουγγαρίας και της Σλοβακίας

Η Ουκρανία θα καταθέσει αγωγή στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου (WTO) κατά της Πολωνίας, της Ουγγαρίας και της Σλοβακίας για την άρνησή τους να άρουν τις απαγορεύσεις εισαγωγής ουκρανικών γεωργικών προϊόντων, σύμφωνα με συνέντευξη του ουκρανού υφυπουργού Οικονομικής Ανάπτυξης, Εμπορίου και Γεωργίας και Εμπορικό Επιτετραμμένο της Ουκρανίας Ταράς Κάσκα που δημοσιεύεται στο Politico.

Ο Ταράς Κάσκα δήλωσε ότι η Ουκρανία είναι πιθανόν να επιβάλει επίσης αντίμετρα στην Πολωνία, αν η Βαρσοβία δεν ανακαλέσει τα επιπλέον μέτρα που έχει λάβει.

«Είναι σημαντικό να αποδείξουμε ότι αυτά τα μέτρα είναι νομικά εσφαλμένα. Και για τον λόγο αυτόν θα ξεκινήσουμε νομικές διαδικασίες αύριο», είπε ο ουκρανός αξιωματούχος προειδοποιώντας ότι το Κίεβο ετοιμάζεται να απαντήσει απαγορεύοντας την εισαγωγή φρούτων και λαχανικών από την Πολωνία.

Οι απαγορεύσεις που έχουν επιβάλει οι χώρες της κεντρικής Ευρώπης έχουν ως στόχο την προστασία των αγροτών από την αύξηση των εξαγωγών σιτηρών από την Ουκρανία μετά τον ρωσικό αποκλεισμό των ουκρανικών λιμανιών της Μαύρης Θάλασσας.

Ειδικά το κυβερνών κόμμα της Πολωνίας έχει αυξημένο ενδιαφέρον για την ανάσχεση της ροής ουκρανικών σιτηρών, έστω για τον εντυπωσιασμό της κοινής γνώμης, εν όψει των εκλογών της 15ης Οκτωβρίου που εμφανίζονται αμφίρροπες και στις οποίες έχει απόλυτη ανάγκη από την στήριξη της αγροτικής εκλογικής βάσης.

Οι τρεις χώρες της κεντρικής Ευρώπης στασίασαν κατά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η οποία αποφάσισε την Παρασκευή να επιτρέψει την πώληση ουκρανικών σιτηρών στην Ευρωπαϊκή Ενωση, αποφασίζοντας με την σειρά τους να επιβάλουν τις δικές τους απαγορεύσεις. «Στα μάτια μας, αυτά τα μέτρα της Ουγγαρίας και της Πολωνίας αποτελούν δήλωση απόλυτης δυσπιστίας απέναντι στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή», δήλωσε στο Politico o Ταράς Κάσκα προσθέτοντας ότι δημιουργείται «τεράστιο συστημικό πρόβλημα» που μεταφράζεται στο ερώτημα αν οι διεθνείς εμπορικοί εταίροι μπορούν να έχουν εμπιστοσύνη στο γεγονός ότι η Κομισιόν εκπροσωπεί όντως την Ευρωπαϊκή Ενωση.

«Για πολλά χρόνια, ίσχυε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι εμπορικός διαπραγματευτής και θεσμός της εμπορικής πολιτικής για λογαριασμό ολόκληρης της Ευρωπαϊκής Ενωσης…Η συστημική προσέγγιση της Βουδαπέστης και της Βαρσοβίας με την αγνόηση της θέσης των θεσμών της Ευρωπαϊκής Ενωσης στον τομέα της εμπορικής πολιτικής πιστεύω ότι θα αποτελέσει πρόβλημα για την Ευρωπαϊκή Ενωση γενικά, διότι εδώ δεν υπάρχει ενότητα», εξήγησε.

Αν και η Σλοβακία απλώς παρέτεινε την προηγούμενη απαγόρευση εισαγωγής ουκρανικών προϊόντων, η Πολωνία και η Ουγγαρία αποφάσισαν την επιβολή επιπλέον απαγορεύσεων για νέα ουκρανικά προϊόντα. Ειδικά οι νέες απαγορεύσεις της Βαρσοβίας αναμένεται να πλήξουν σημαντικό μέρος των ουκρανικών εξαγωγών.

Ο Ταράς Κάσκα εξήγησε επίσης ότι το Κίεβο είναι έτοιμο «να αναλάβει την ευθύνη διασφαλίζοντας ότι οι εξαγωγές από την Ουκρανία δεν θα δημιουργήσουν τσουνάμι για τις γειτονικές χώρες» και ότι προτίθεται να επιβάλει ένα σύστημα εξαγωγικών αδειών σε «πραγματικό χρόνο» για τα σιτηρά ώστε να επιβραδύνει τις εξαγωγές προς γειτονικές χώρες και να επιτραπεί στην Ουκρανία «να αντιδρά γρήγορα» σε περίπτωση εντοπισμού απότομης αύξησης εξαγωγών.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/eurokinissi

Νέα έρευνα καλεί τον κόσμο να φάει έντομα: «Βοηθάνε στον μεταβολισμό»

Διαβάστε...

Μια νέα… έρευνα του Washington University δείχνει πως τα έντομα έχουν θρεπτικά συστατικά, τα οποία μπορούν να πυροδοτήσουν μία έμφυτη αντίδραση του ανοσοποιητικού που βελτιώνει το μεταβολισμό των θηλαστικών.

Ταΐζοντας ποντίκια εργαστηρίου με διατροφή πλούσια σε χιτίνη, λένε, συστατικό το οποίο βρίσκεται στους εξωσκελετούς εντόμων και θαλασσινών, παρατήρησαν πως τα ποντίκια παρήγαγαν ένα μοναδικό ένζυμο στο έντερο, το οποίο ονομάζεται AMCase και απαιτείται για τη χώνευση της χιτίνης, ενώ ενεργοποιήθηκαν και κύτταρα τα οποία ρυθμίζουν τους λιπώδεις ιστούς.

Όλο και περισσότερες έρευνες θα ξεπροβάλλουν, προκειμένου να αποδεχτεί ο κόσμος τα έντομα ως πηγή τροφής και αλεύρων!!!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Οι μυστηριώδεις λάμψεις στην Αφροδίτη δεν είναι αυτό που πίστευαν οι επιστήμονες

Επιστήμονες είχαν παρατηρήσει κάποιες λάμψεις φωτός στην Αφρδίτη, πιστεύοντας για χρόνια πως πρόκειται για κεραυνούς. Μάλιστα η NASA σε έκθεσή της πριν από περίπου μια 15ετία ανέφερε πως η Αφροδίτη ενδεχομένως να έχει περισσότερους κεραυνούς από τη Γη.

Ωστόσο μια νέα μελέτη δείχνει πως αυτές οι λάμψεις ενδεχομένως να είναι μετεωρίτες που καίγονται στην ατμόσφαιρα του πλανήτη. Όπως αναφέρουν επιστήμονες πρόκειται για ιδιαίτερα καλά νέα σχετικά με μελλοντικές αποστολές στην Αφροδίτη, καθώς οι κεραυνοί θα αποτελούσαν απειλή για τα διαστημόπλοια.

Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο Journal of Geophysical Research: Planets, υπογραμμίζει πως ένα στοιχείο που ενισχύει την εκτίμηση πως δεν πρόκειται για κεραυνούς είναι η σιωπή των ραδιοκυμάτων.

Στη Γη ένας βασικός τρόπος για να παρακολουθήσει κάποιος μια καταιγίδα είναι η ανίχνευση ραδιοκυμάτων από τους κεραυνούς. Όμως, στο παρελθόν, τα διαστημόπλοια Cassini Probe και το Parker Solar Prob, ερευνώντας αυτές τις μυστηριώδεις λάμψεις στην Αφροδίτη, δεν εντόπισαν κανένα τέτοιο σήμα παρότι πετούσαν δίπλα στον πλανήτη.

Επιστήμονες από τοπανεπιστήμιο της Αριζόνα μέτρησαν τον αριθμό των λάμψεων που παρατηρήθηκαν και εκτίμησαν πως ετησίως σημειώνονται περίπου 10.000 έως και 100.000 λάμψεις, οι οποίες ταυτίζονται με «χτυπήματα» μετεωριτών γεγονός που οδήγησε τους ερευνητές στο συμπέρασμα πως αυτοί είναι οι υπαίτιοι για τις λάμψεις.

Επιπλέον, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία που έχουν οι επιστήμονες στη διάθεσή τους, η Αφροδίτη διαθέτει κυρίως νέφη θειικού οξέος, τα οποία πιθανόν να μην είναι ικανά να παράγουν κεραυνούς.

Όπως τονίζουν οι ειδικοί, πρόκειται για ιδιαίτερα καλά νέα σχετικά με τις μελλοντικές αποστολές στην Αφροδίτη, καθώς οι κεραυνοί θα αποτελούσαν μια σημαντική απειλή για τα ερευνητικά σκάφη που θα επιχειρούσαν να εισέλθουν στην ατμόσφαιρα του πλανήτη.

«Οι κεραυνοί είναι πιθανότατα πολύ σπάνιοι για να αποτελούν κίνδυνο για αποστολές στην Αφροδίτη», ανέφερε η μελέτη, σημειώνοντας: «Οι μικροί μετεωρίτες καίγονται σε υψόμετρα περίπου 100 km και δεν αποτελούν κίνδυνο».

Σύμφωνα με το Space.com, οι ερευνητές εκτιμούν πως τα ερευνητικά σκάφη που κατεβαίνουν με ταχύτητα μέσα από την ατμόσφαιρα της Αφροδίτης είναι πιθανώς ασφαλή.

Υπενθυμίζεται πως η τελευταία αποστολή στη Αφροδίτη πραγματοποιήθηκε τη δεκαετία του 1980. Οι ακραίες θερμοκρασίες και οι μεγάλες πιέσεις καθιστούν τον πλανήτη ιδιαίτερα αφιλόξενο. Η NASA σχεδιάζει να στείλει το ανιχνευτικό σκάφος DAVINCI για να μελετήσει την ατμόσφαιρα και τη γεωλογία της Αφροδίτης το 2031.

(Newsbeast – freepik)

Η Ουγγαρία διστάζει να εγκρίνει το αίτημα της Σουηδίας για ένταξη στο ΝΑΤΟ

Η Ουγγαρία εμφανίζεται διστακτική σχετικά με το αίτημα της Σουηδίας για ένταξη στο ΝΑΤΟ, καθώς ο πρόεδρος του ουγγρικού κοινοβουλίου δήλωσε σε τηλεοπτικό κανάλι πως δεν είναι σίγουρο αν πρέπει η χώρα να δώσει την έγκρισή της, σηματοδοτώντας πιθανόν περαιτέρω καθυστέρηση στη διαδικασία.

Το κοινοβούλιο της Ουγγαρίας δεν έχει προχωρήσει στην έγκριση της ένταξης της Σουηδίας στο NATO από τον Ιούλιο 2022, εν μέσω ανησυχιών για τις επικρίσεις Σουηδών πολιτικών για τη δημοκρατική οπισθοδρόμηση της Ουγγαρίας.

“Δεν είναι σίγουρο ότι χρειάζεται να εγκρίνουμε αυτήν την υποψηφιότητα”, δήλωσε ο πρόεδρος του ουγγρικού κοινοβουλίου Λάσλο Κέβερ, του κυβερνώντος κόμματος Fidesz, στο HirTV, αναφερόμενος στην Σουηδία.

Το σχόλιό του έπεται επιστολής του Ούγγρου υπουργού Εξωτερικών προς τον Σουηδό ομόλογό του την περασμένη εβδομάδα, στην οποία ο πρώτος εκφράζει ξανά ανησυχίες για τις, όπως τις χαρακτηρίζει, “προκατειλημμένες και άδικες” κατηγορίες που διατυπώνουν κάποιοι Σουηδοί πολιτικοί κατά της ουγγρικής κυβέρνησης.

Η Σουηδία υπέβαλε αίτημα για την προσχώρησή της στο NATO πέρυσι λόγω της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία και τα περισσότερα κράτη μέλη του οργανισμού την ενέκριναν γρήγορα.

Ωστόσο η Τουρκία και η Ουγγαρία δεν έχουν ακόμη δώσει το πράσινο φως στην Σουηδία και οι δύο χώρες έχουν δηλώσει ότι συντονίζουν στενά τη στάση τους πάνω στο ζήτημα αυτό.

Το κοινοβούλιο της Ουγγαρίας θα συνέλθει εκ νέου αργότερα αυτόν τον μήνα, αλλά ακόμη δεν έχει αποσαφηνιστεί αν στην ημερήσια διάταξή του θα περιλαμβάνεται συζήτηση και ψηφοφορία για την έγκριση της προσχώρησης της Σουηδίας στο NATO.

(φωτο:pixabay)

Πέθανε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στην Κρήτη

Πέθανε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος για το Δήμο του Ηρακλείου, βυθίζονται στο πένθος την οικογένειά του αλλά και την παράταξη «Δικαίωμα στην Πόλη».

Σύμφωνα με το cretapost.gr, ο Γ. Τ. ήταν ένας άνθρωπος που τα τελευταία χρόνια ασχολούνταν με τα κοινά καθώς είχε διατελέσει και πρόεδρος του 2ου Δημοτικού Διαμερίσματος Ηρακλείου. Στις επικείμενες εκλογές συμμετείχε ως υποψήφιος σύμβουλος με την παράταξη «Δικαίωμα στην Πόλη» με επικεφαλής τον Αλέξη Καλοκαιρινό.

Ο Αλέξης Καλοκαιρινός ανέφερε σε ανάρτησή του:

«Με μεγάλη θλίψη πληροφορηθήκαμε το θάνατο του Γιώργου Τσίγκου, υποψήφιου συμβούλου με την παράταξή μας «Δικαίωμα στην Πόλη».

Ο εκλιπών υπηρέτησε με ήθος και συνέπεια την Τοπική Αυτοδιοίκηση και είχε διατελέσει Πρόεδρος του 2ου Διαμερίσματος Ηρακλείου. Είχε το πάθος και την αγωνία να προσφέρει πάντα περισσότερα στο Ηράκλειο και στο 2ο Δημοτικό Διαμέρισμα, όπου δραστηριοποιούταν και επαγγελματικά για πολλά χρόνια. Η απώλεια του Γιώργου Τσίγκου αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό καθώς ήταν ακούραστος αγωνιστής της Αυτοδιοίκησης και πάντα δίπλα στον συνάνθρώπό του.

Προσωπικά, αλλά και εκ μέρους της παράταξή μας «Δικαίωμα στην Πόλη», εκφράζω στην οικογένεια και στους δικούς του ανθρώπους ειλικρινή συλλυπητήρια».

(cretapost – φωτο:eurokinissi)

Αναστέλλεται έως και 6 μήνες η καταβολή φόρων για τους πληγέντες από πλημμύρες και φωτιές

Από 2 έως 6 μήνες αναστέλλεται η καταβολή φορολογικών οφειλών για τους ανθρώπους που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές (φωτιές και πλημμύρες) τους τελευταίους μήνες.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, στο πλαίσιο της πολύπλευρης αρωγής την οποία παρέχει η Κυβέρνηση προς τους κατοίκους των περιοχών που επλήγησαν από τις πρόσφατες φυσικές καταστροφές (φωτιές και πλημμύρες), ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Χάρης Θεοχάρης προχώρησε σε έκτακτες τροποποιήσεις προηγούμενων αποφάσεων για τους φόρους.

Με στόχο τη μέγιστη δυνατή διευκόλυνση των πολιτών και των επιχειρήσεων στις πληγείσες περιοχές της χώρας, ειδικά σε ό,τι αφορά την εκπλήρωση φορολογικών υποχρεώσεων. Αξιοποιώντας τις αντίστοιχες ευνοϊκές ρυθμίσεις βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, ο κ. Θεοχάρης αναθεώρησε τις προθεσμίες καταβολής βεβαιωμένων οφειλών, καθώς και την κατά περίπτωση αναστολή των εισπράξεων από τις αρμόδιες Δ.Ο.Υ. Σημειώνεται ότι η παράταση για την καταβολή φορολογικών οφειλών φτάνει έως και τους 6 μήνες.

Συγκεκριμένα:

Α. Στην Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας και Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας της Περιφέρειας Θεσσαλίας και στο Δήμο Ιστιαίας – Αιδηψού της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, παρατείνονται για δύο μήνες ήτοι μέχρι 06η.11.2023 οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ./Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ./Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π./ΚΕ.Β.ΕΙΣ. οφειλές, οι οποίες λήγουν ή έληξαν από 04.09.2023 μέχρι και 06.11.2023 των φυσικών και νομικών προσώπων και οντοτήτων που έχουν κύρια κατοικία ή έδρα ή εγκατάσταση στις ανωτέρω περιοχές οι οποίες έχουν πληγεί από τις πλημμύρες Σεπτεμβρίου 2023 και έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Β. Στις Δημοτικές Ενότητες Ελυμνίων, Νηλέως και Κηρέως του Δήμου Λίμνης-Μαντουδίου-Αγίας Άννας της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στη Δημοτική Κοινότητα Αλμυροποτάμου της Δημοτικής Ενότητας Στυραίων του Δήμου Καρύστου της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και στο Δήμο Ερμιονίδας της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας της Περιφέρειας Πελοποννήσου. παρατείνονται για δύο μήνες ήτοι μέχρι και την 06η.11.2023 οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ./Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ./Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π./ΚΕ.Β.ΕΙΣ. οφειλών, οι οποίες λήγουν ή έληξαν από 05.09.2023 μέχρι και 06.11.2023, των φυσικών και νομικών προσώπων και οντοτήτων με κύρια κατοικία ή έδρα ή εγκατάσταση στις ανωτέρω περιοχές οι οποίες έχουν πληγεί από τις πλημμύρες Σεπτεμβρίου 2023 και έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Γ. Στο Δήμο Τροιζηνίας – Μεθάνων της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στις Δημοτικές Ενότητες Ελάτειας του Δήμου Αμφίκλειας – Ελάτειας της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στο Δήμο Λαμιέων της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στο Δήμο Αίγινας της Περιφερειακής Ενότητας Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στις Δημοτικές Κοινότητες Νέας Επιδαύρου, Αρχαίας Επιδαύρου και Δήμαινας του Δήμου Επιδαύρου της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας της Περιφέρειας Πελοποννήσου, στο Δήμο Σαρωνικού της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής της Περιφέρειας Αττικής, στους Δήμους Δομοκού, Στυλίδας και Μακρακώμης της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας παρατείνονται για δύο μήνες ήτοι μέχρι και την 06η.11.2023 οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ./ Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ./ Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π./ ΚΕ.Β.ΕΙΣ. οφειλών, οι οποίες λήγουν ή έληξαν από 06.09.2023 μέχρι και 06.11.2023, των φυσικών και νομικών προσώπων και οντοτήτων με κύρια κατοικία ή έδρα ή εγκατάσταση στις ανωτέρω περιοχές οι οποίες έχουν πληγεί από τις πλημμύρες Σεπτεμβρίου 2023 και έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Οι δόσεις ρυθμίσεων/διευκολύνσεων τμηματικής καταβολής που λήγουν ή έληξαν από:

04.9.2023 μέχρι και 06.11.2023 για τα πρόσωπα της παρ. 1 του Άρθρου 1
05.9.2023 μέχρι και 06.11.2023 για τα πρόσωπα της παρ. 2 του Άρθρου 1
06.9.2023 μέχρι και 06.11.2023 για τα πρόσωπα της παρ.3 του Άρθρου 1
παρατείνονται μετά το πέρας του προγράμματος ρύθμισης.

Αναστέλλεται μέχρι και την:

06.11.2023 η πληρωμή των βεβαιωμένων και ληξιπρόθεσμων την 04.9.2023 οφειλών των προσώπων και οντοτήτων της περ. Α της παρ. 1.
06.11.2023 η πληρωμή των βεβαιωμένων και ληξιπρόθεσμων την 05.9.2023 οφειλών των προσώπων και οντοτήτων της περ. Β της παρ. 1.
06.11.2023 η πληρωμή των βεβαιωμένων και ληξιπρόθεσμων την 06.9.2023 οφειλών των προσώπων και οντοτήτων της περ. Γ της παρ. 1.

(Eurokinissi photo)

Σκύλος-γάτα: Αυτό δεν το έχετε ξαναδεί

Δείτε το βίντεο:

scr

Χρυσόγονος για Κασσελάκη: «Πρόκειται για έναν αριστερόστροφο τραμπισμό»

Τι ειπώθηκε...

Για αριστερόστροφο τραμπισμό έκανε λόγο το μέλος του πολιτικού συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και πρώην ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Χρυσόγονος, σχολιάζοντας την υποψηφιότητα Κασσελάκη.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ παραμένει μικρότερος πολιτικά από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ βάσει του αριθμού των μελών του κόμματος» σχολίασε ο κ. Χρυσόγονος.

«Έχω την αίσθηση ότι αυτό το επικοινωνιακό πυροτέχνημα στοίχισε πολλά κι εύχομαι να ήταν πράγματι δικά του τα χρήματα. Πρόκειται για αριστερόστροφο Τραμπισμό, με επιθέσεις σε δημοσιογράφους και δικαστικούς», είπε για την χρηματοδότηση της καμπάνιας.

intime

ΓΕΕΘΑ για νεκρούς Έλληνες στη Λιβύη: «Αρχικά μας ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχαν θύματα»

Διευκρινίσεις έδωσαν πηγές του ΓΕΕΘΑ σχετικά με τις αρχικά λανθασμένες πληροφορίες που έδωσε για το τροχαίο δυστύχημα της ελληνικής αποστολής στην Λιβύη, με 5 νεκρούς.

«Η αρχική πληροφόρηση βασιζόταν στην ενημέρωση που παρείχαν οι αρχές της Λιβύης προς τις αρμόδιες αρχές της Ελλάδας, στην οποία αναφερόταν κατηγορηματικά ότι δεν υπήρχαν θύματα μεταξύ των μελών της ελληνικής αποστολής ανθρωπιστικής βοήθειας.
 
Είναι ευνόητο ότι στις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούσαν επί του πεδίου δεν υπήρχε άλλος τρόπος διασταύρωσης της σχετικής πληροφόρησης, πλην της ενημέρωσης από τις αρχές της Λιβύης διά της διπλωματικής οδού, δεδομένου ότι δεν λειτουργούσε στην περιοχή δίκτυο κινητής τηλεφωνίας και τα δορυφορικά τηλέφωνα που είχε μαζί της η ελληνική αποστολή καταστράφηκαν κατά την πυρκαγιά που ακολούθησε τη σύγκρουση των οχημάτων.
 
Αργότερα,  οι αρχές της Λιβύης, διά του Υπουργείου Υγείας, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση της ελληνικής πλευράς, προχώρησαν σε ανακοίνωση στην οποία συμπεριλαμβάνονταν μέλη της ελληνικής αποστολής στα θύματα.
 
Λαμβάνοντας υπόψη το εξαιρετικό ευαίσθητο ζήτημα της πληροφόρησης των οικογενειών των θυμάτων, το ΓΕΕΘΑ όφειλε επίσης να αναμένει μετά τη νεότερη ενημέρωση από τη Λιβύη και πριν εκδοθεί διορθωτική ανακοίνωση, να ειδοποιηθούν προηγουμένως οι συγγενείς τους από τις στρατιωτικές αρχές και να μην πληροφορηθούν τη θλιβερή είδηση από τα ΜΜΕ. Ευθύς ως ολοκληρώθηκε η σχετική ενημέρωση, εκδόθηκε η νέα ανακοίνωση».

eurokinissi photo

Κύπρος: Συνέλαβαν… αρματωμένους οπαδούς πριν το ΑΠΟΕΛ-Απόλλων

Η ενημέρωση από την Αστυνομία:

Οι συλλήψεις έγιναν κατά την προσέλευση των οπαδών των δύο ομάδων στο γήπεδο, αφού σε ελέγχους που διενεργήθηκαν από την Αστυνομία, εντοπίστηκαν στην κατοχή τους επιθετικά όργανα, εκρηκτικές ύλες και μικρές ποσότητες ναρκωτικών.

Συγκεκριμένα, στις 7.20μ.μ., στην περιοχή του σταδίου ΓΣΠ, μέλη της Αστυνομίας ανέκοψαν για έλεγχο αυτοκίνητο, που οδηγούσε 22χρονος. Κατά τη διάρκεια έρευνας, που ακολούθησε, εντοπίστηκαν εντός του οχήματος 38 πλήρη φυσίγγια κυνηγετικού όπλου. Ο 22χρονος συνελήφθη για αυτόφωρο αδίκημα και τέθηκε υπό κράτηση για διευκόλυνση των ανακρίσεων.

Λίγο αργότερα, στις 7.30μ.μ. στην ίδια περιοχή, ανακόπηκε για έλεγχο, όχημα που οδηγούσε 34χρονος. Σε έρευνα που ακολούθησε, εντοπίστηκαν στην κατοχή του μικρή ποσότητα κάνναβης, ένα πτυσσόμενο ρόπαλο και ένα σπρέι εκτόξευσης χημικών αερίων. Ο 34χρονος συνελήφθη και τέθηκε υπό κράτηση για διευκόλυνση των ανακρίσεων.

Πέντε λεπτά αργότερα, κατά τη διάρκεια έρευνας στο όχημα 29χρονου, στην ίδια περιοχή, εντοπίστηκαν δύο ξύλα, μήκους 70 και 90 εκατοστών. Ο 29χρονος συνελήφθη για το αυτόφωρο αδίκημα της παράνομης κατοχής επιθετικών οργάνων και τέθηκε υπό κράτηση για διευκόλυνση των ανακρίσεων.

Γύρω στις 8.15μ.μ., μέλη της Αστυνομίας προχώρησαν στη σύλληψη δύο προσώπων, ηλικίας 26 και 21 ετών. Στο αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαιναν εντοπίστηκαν δύο σφεντόνες και αριθμός σκαγιών.

Τέλος, γύρω στις 8.40μ.μ. μέλη της Αστυνομίας, έκαναν σήμα σε οπαδούς, που κατευθύνονταν πεζοί προς το γήπεδο, να σταματήσουν για έλεγχο. Νεαρός, ο οποίος είχε καλυμμένο το πρόσωπό του με κασκόλ, επιτέθηκε σε μέλος της Αστυνομίας και τον εξύβρισε. Ο νεαρός συνελήφθη για αυτόφωρο αδίκημα, για να διαπιστωθεί ότι πρόκειται για 27χρονο, ο οποίος τέθηκε υπό κράτηση για διευκόλυνση των ανακρίσεων.

Μετά τη λήξη του αγώνα, στη μία κερκίδα του σταδίου δημιουργήθηκε μικροένταση από οπαδούς της μίας ομάδας, η οποία έληξε άμεσα μετά από επέμβαση της Αστυνομίας.

pixabay

Nίκη Κασσελάκη: Το βαθύ παρασκήνιο και η επόμενη μέρα – ΒΙΝΤΕΟ

Η επόμενη μέρα και η στάση Τσίπρα...

Γέλια, μπηχτές, πανηγυρισμοί, αλλά και μεγάλη αμηχανία. Αυτό ήταν το κλίμα που επικρατούσε χθες το βράδυ στην Κουμουνδούρου, την επομένη της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των εσωκομματικών εκλογών για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ.

Πρώτος -και μάλιστα με ισχυρό προβάδισμα- o Στέφανος Κασσελάκης, ο οποίος μπήκε τελευταίος στην κούρσα της διαδοχής, χωρίς να έχει κομματικό παρελθόν!

Τον παρουσίασαν ξαφνικά από τις ΗΠΑ σαν μία νέα μορφή Τσίπρα που φέρνει και λίγο σε ΓΑΠ, οπότε θα μιλάει σωστά αγγλικά!!! Πολλοί τον βλέπουν ήδη σαν διάδοχο του Μητσοτάκη, ώστε να μπει η Ελλάδα ακόμα πιο ζωηρά στην Νέα Εποχή.

Από την πλευρά τους τα ΜΜΕ, σε διάθεση… δημοψηφίσματος, όπου στήριζαν το «ναι» για να βγει από αντίδραση το «όχι», σχολίαζαν αρνητικά τον Κασσελάκη!

Άλλωστε, σύμφωνα με τα παρασκήνια, ο Αλέξης Τσίπρας χάρηκε ιδιαιτέρως που έχασε η Έφη Αχτσιόγλου με την οποία έχει υπάρξει βαριά παρεξήγηση, λένε οι κακές γλώσσες!

Ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ βλέπει πως ο Κασσελακης θεωρεί -και δικαίως- ότι ήρθε για να μείνει, αφού κέρδισε το κόμμα μέσα σε 30 ημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!

Και τώρα τι θα γίνει; Λογικά θα γίνει μάχη με κλειδί τις ψήφους του Νίκου Παππά κυρίως, αφού Τσακαλώτος και Τζουμάκας, λένε, πως θα στηρίξουν Αχτσιόγλου.

Βέβαια τίποτα μην θεωρεί κανείς δεδομένο!!! Το σίγουρο είναι μόνο ένα: Αν το βαθύ παρασκήνιο θέλει νικητή τον Κασσελάκη, τότε θα βγάλει νικητή τον Κασσελάκη, καθώς οι ψήφοι πάνε συνήθως με το ρεύμα και οι αποφάσεις έχουν ήδη παρθεί!!!

photo intime

Βουλγαρία: Ειδική ομάδα εστάλη για να εξουδετερώσει drone με εκρηκτικά που προσγειώθηκε σε θέρετρο στη Μαύρη Θάλασσα

Το υπουργείο Άμυνας της Βουλγαρίας ανακοίνωσε σήμερα ότι απέστειλε ειδική μονάδα για να επιθεωρήσει και να εξουδετερώσει μη επανδρωμένο αεροσκάφος (drone) που φέρει εκρηκτικά και προσγειώθηκε χθες, Κυριακή, το βράδυ στην πόλη Τιουλένοβο στην Μαύρη Θάλασσα.

Μετά την επιθεώρηση του drone, η ομάδα της χώρας μέλους του NATO θα αποφασίσει τον τρόπο απόρριψής του, αναφέρει το υπουργείο Άμυνας στην ανακοίνωσή του, στην οποία προσθέτει ότι η ομάδα εστάλη κατόπιν αιτήματος των περιφερειακών αρχών.

Το Τιουλένοβο, μια τουριστική πόλη, βρίσκεται σε απόσταση 70 χιλιομέτρων από τα σύνορα με τη Ρουμανία και απέναντι από την Κριμαία, την ουκρανική χερσόνησο που έχει προσαρτήσει η Ρωσία.

Βουλγαρικά μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν ότι μη επανδρωμένο αεροσκάφος με εκρηκτικά προσγειώθηκε αργά χθες το βράδυ.

Ο ιστότοπος Nova.bg ανέφερε επικαλούμενος αυτόπτες μάρτυρες ότι το drone αυτό έχει μήκος 3-3,5 μέτρων και ότι έφερε εκρηκτικά.

(φωτο:freepik)

«Τον Κασσελάκη δεν είναι εύκολο να τον δούμε πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ», έλεγε ο Ευαγγελάτος, vid

Συμμορία αλλοδαπών συνάντησε παρέα κοριτσιών: Το τι συνέβη καταγράφηκε σε ΒΙΝΤΕΟ

Τους πήρε ελάχιστα δευτερόλεπτα για να τις λήστέψουν και χτυπήσουν:
https://twitter.com/i/status/1703676051216351681

freepik photo

«Πιο δυνατή από ποτέ»: Εντυπωσιακό ΒΙΝΤΕΟ με τεράστια παρέλαση αυτοκινητιστών υπέρ του Τραμπ

Δείτε...

Μια μακρά συνοδεία αυτοκινητιστών εντοπίστηκε σε έναν αυτοκινητόδρομο στο Λονγκ Άιλαντ της Νέας Υόρκης, να συμμετέχει σε μια γιγαντιαία παρέλαση που υποστηρίζει τον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.

Η μαζική επίδειξη υποστήριξης έγινε την Κυριακή, με τον θαυμαστή και βιντεογράφο του Τραμπ, Πολ Ινγκράσια, να σχολιάζει: «Η υποστήριξη προς τον Πρόεδρο Τραμπ είναι ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ!».

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA