Άρθρα

Νέα «βόμβα» με την υποχρεωτική ασφάλιση περιουσιών!! Μάθετε τι έρχεται…

Σε «μπελάδες» έχουν μπει οι ιδιοκτήτες στην Ευρώπη.

«Αυτοκίνητο, υγεία, σπίτι… Δεν θα υπάρξουν καλές εκπλήξεις για τις ασφαλιστικές σας τιμές το 2024. Η αύξηση των φυσικών καταστροφών οδηγεί σε αυξήσεις στα ασφάλιστρα».

Τα παραπάνω μεταδίδουν μεταξύ άλλων τα γαλλικά ΜΜΕ τις τελευταίες ημέρες, με φόντο πρόσφατες πλημμύρες στη Γαλλία.

Στη χώρα ανοίγει ένα μεγάλο ζήτημα σχετικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα περιουσιών για φυσικές καταστροφές.

Τι μεταδίδεται αναλυτικά:

«Το κόστος των φυσικών καταστροφών είναι όλο και πιο υψηλό για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Το 2022 ανήλθε σε 10,6 δισ. ευρώ. Και ο λογαριασμός θα μπορούσε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο, γιατί από τον Ιανουάριο του 2023 έχουν καταγραφεί 51 σφοδρές καταιγίδες, έναντι 47 πέρυσι την ίδια περίοδο.

Η ασφάλιση κατοικίας θα αυξηθεί κατά 5% το 2024, ή κατά μέσο όρο 238 ευρώ, έντεκα ευρώ περισσότερα από το 2023

Πριν από λίγες εβδομάδες, η κυβέρνηση ωστόσο κάλεσε τους ασφαλιστές να περιορίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις αυξήσεις των τιμών».

Στη Γαλλία επομένως οι ασφαλιστικές εταιρείες με…δικαιολογία την «κλιματική κρίση» αυξάνουν τα ασφάλιστρα, ιδίως εκείνα που έχουν να κάνουν με τη στέγαση!

Θυμίζουμε πως εδώ και χρόνια ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Γαλλία, έχουν καταστήσει υποχρεωτική την ασφάλιση κτιρίων!!

Ό,τι δηλαδή θέλει να κάνει σήμερα η διεθνιστική κυβέρνηση Μητσοτάκη, αρχίζοντας από τις επιχειρήσεις και προχωρώντας προοδευτικά στην υποχρεωτική ασφάλιση ΚΑΘΕ περιουσίας!

Αντίθετα λοιπόν με όσα λένε στα κανάλια αρκετοί “ειδήμονες”, οι τιμές στα ασφάλιστρα είναι πολύ πιθανόν να ανέβουν και μάλιστα πολύ, καθιστώντας ασύμφορη την ασφάλιση σπιτιών ή αγροκτημάτων, ιδίως εκείνων που βρίσκονται σε…”επικίνδυνες κλιματικά” περιοχές!!!

Κι όλα αυτά με αφορμή την «κλιματική αλλαγή». Συμβαίνει ήδη στο εξωτερικό…

freepik photo

Ρεύμα – Kοινωνικό τιμολόγιο: Έρχονται αλλαγές στα εισοδηματικά κριτήρια;

Συναντήσεις γίνονται στο ΥΠΕΝ προκειμένου να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να συγκρατηθούν οι τιμές στο ρεύμα, μετά το τέλος τον επιδοτήσεων. Το βασικό σενάριο θέλει αλλαγή στα εισοδηματικά κριτήρια στο κοινωνικό τιμολόγιο και περισσότερους δικαιούχους για την επιδότηση.Οι επιδοτήσεις στους λογαριασμούς λήγουν στο τέλος του χρόνου και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ αναζητά τρόπους ισορροπίας […]

Συναντήσεις γίνονται στο ΥΠΕΝ προκειμένου να βρεθεί ένας τρόπος ώστε να συγκρατηθούν οι τιμές στο ρεύμα, μετά το τέλος τον επιδοτήσεων. Το βασικό σενάριο θέλει αλλαγή στα εισοδηματικά κριτήρια στο κοινωνικό τιμολόγιο και περισσότερους δικαιούχους για την επιδότηση.
Οι επιδοτήσεις στους λογαριασμούς λήγουν στο τέλος του χρόνου και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ αναζητά τρόπους ισορροπίας και συγκράτησης των τιμών ρεύματος από τις αρχές του 2024. Πολλοί δικαιούχοι του Κοινωνικού Τιμολογίου βλέπουν ότι φέτος θα πεταχτούν εκτός της επιδότησης λόγω εισοδηματικών κριτηρίων στο ΚΟΤ – Κοινωνικού Τιμολογίου.

Στο μείζον αυτό ζήτημα το υπουργείο και προσωπικά ο ίδιος ο υπουργός Θεόδωρος Σκυλακάκης αναζητά λύση. Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται προς αυτή την κατεύθυνση, είναι και η διεύρυνση των δικαιούχων για το Κοινωνικό Τιμολόγιο (ΚΟΤ), ώστε να μπουν και υψηλότερα εισοδήματα από αυτά που ισχύουν σήμερα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της «Καθημερινής», τα νέα έρχονται από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όπου χθες πραγματοποιήθηκαν δύο συσκέψεις, με τα περιθώρια να στενεύουν, καθώς μπαίνουμε σε έναν ακόμα δύσκολο χειμώνα. Εκεί, ο αρμόδιος υπουργός Θεόδωρος Σκυλακάκης συναντήθηκε με τον επικεφαλής της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης και με τους εκπροσώπους των εταιριών προμήθειας.

//
Συγκεκριμένα, στη σύσκεψη με τον κ. Στάσση, συζητήθηκε και η διεύρυνση του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου με στόχο να συμπεριλαμβάνονται και καταναλωτές με μεγαλύτερα εισοδήματα από τα υφιστάμενα που ισχύουν σήμερα, ώστε να επωφεληθούν περισσότεροι.

Πώς θα δείτε αν είστε δικαιούχος
Άνοιξε η πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ για το Κοινωνικό Τιμολόγιο ΚΟΤ την περασμένη εβδομάδα, με τους πολίτες να μπορούν πλέον να υποβάλλουν αίτηση οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν εντός του έτους (εφόσον πρώτα ακυρώσουν ήδη υπάρχουσα υποβληθείσα αίτηση).

Όπως σημειώνεται στο site της ΗΔΙΚΑ, οι αιτήσεις του ΚΟΤ και του Μητρώου Ευάλωτων Πελατών ελέγχονται βάσει:

Της φορολογικής δήλωσης 2022, όσον αφορά εισοδήματα και σύνθεση νοικοκυριού.
Της τελευταίας εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ (2022), όσον αφορά ακίνητη περιουσία.
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΟΤ
Ποιο πρέπει να υποβάλλουν νέα αίτηση
Σημειώνεται πως οι πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν αίτηση από την 31/08/2023, και πριν την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ 2023, και οι οποίοι έχουν μεταβολές στην ακίνητη περιουσία τους μέσα στο 2022 (εκκαθάριση ΕΝΦΙΑ 2023), μπορούν αν θέλουν, να κάνουν νέα αίτηση, η οποία θα ελεγχθεί, όσον αφορά την ακίνητη περιουσία, βάσει της τελευταίας εκκαθάρισης ΕΝΦΙΑ (2023).

Υπενθυμίζεται ότι:

Οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούν εντός του έτους (αφού πρώτα ακυρώσουν ήδη υπάρχουσα υποβληθείσα αίτηση).
Με την παρέλευση διμήνου από τη λήξη της διορίας υποβολής φορολογικών δηλώσεων (από 31/08/2023 έως και 31/10/2023), όσοι από τους εν ενεργεία δικαιούχους δεν έχουν υποβάλλει νέα αίτηση, θα απενταχθούν αυτόματα από το ΚΟΤ.
Πώς θα ενημερωθείτε αν είστε δικαιούχοι
Ενημερωθείτε αν είστε δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ) ή αν μπορείτε να ενταχθείτε στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε 6 βήματα:

Βήμα 1. Με την είσοδό σας στο σύστημα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον ΑΜΚΑ σας και να συναινέσετε στην επεξεργασία των στοιχείων που απαιτούνται (τα δικά σας, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων σας).

Βήμα 2. Μετά την συναίνεση σας, εμφανίζεται φόρμα που αναφέρει κάποια προσωπικά στοιχεία σας. Επιλέξτε για ποιο ΚΟΤ θέλετε να κάνετε αίτηση.

Βήμα 3. Απαραίτητη είναι η συμπλήρωση αριθμού παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης απαιτείται το e-mail και ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου που θα χρησιμοποιηθούν για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων.

Βήμα 4. Για αιτήσεις ΚΟΤ-Α απαιτείται να έχετε εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ. Δεν ισχύει πλέον η απαίτηση επικαιροποιημένης αίτησης ΚΕΑ το τελευταίο δίμηνο. Αρκεί να υπάρχει ενεργή εγκεκριμένη αίτηση. Για ΚΟΤ-Α δεν απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων γιατί έχει δοθεί στο ΚΕΑ.

Για αιτήσεις ΚΟΤ-Β ή ένταξης στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε περίπτωση που το νοικοκυριό σας έχει και ενήλικα φιλοξενούμενα μέλη, για να δείτε αν πληροίτε τα κριτήρια απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων μέσω των κωδικών τους Taxisnet για την προσπέλαση των στοιχείων τους από την Α.Α.Δ.Ε. Αν για κάποιο άτομο απαιτείται συναίνεση αναφέρεται ευκρινώς.

Βήμα 5. Εφόσον έχουν δοθεί όλες οι τυχόν απαιτούμενες συναινέσεις των ενήλικων μελών του νοικοκυριού σας, και έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαιτούμενα πεδία, εμφανίζεται η πληροφορία αναφορικά με το εάν πληροίτε τα κριτήρια ή όχι.

Βήμα 6. Για να καταστείτε δικαιούχος πρέπει να πατήσετε το κουμπί [Υποβολή Αίτησης]. Εάν πληροίτε τα κριτήρια του ΚΟΤ, εμφανίζεται και το όριο τετραμηνιαίας κατανάλωσης για τιμολόγηση με το ΚΟΤ που αιτηθήκατε. Στην αντίθετη περίπτωση, εμφανίζονται οι λόγοι απόρριψης αναλυτικά.

«Ειρήνη για όλους»: Το σύνθημα του Γ.Γ. ΟΗΕ

«Ας δεσμευτούμε να οικοδομήσουμε, να προωθήσουμε και να διατηρήσουμε την ειρήνη για όλους» ,

προτρέπει με μήνυμά του για τη Διεθνή Ημέρα Ειρήνης ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες. Όπως υπογραμμίζει ο Αντόνιο Γκουτέρες, η ειρήνη δεν είναι μόνο ένα ευγενές όραμα για την ανθρωπότητα, είναι μια έκκληση για δράση.

Στην αρχή του μηνύματός του, ο γενικός γραμματέας τονίζει ότι καθώς εορτάζουμε τη φετινή Διεθνή Ημέρα Ειρήνης, οι άνθρωποι και ο πλανήτης μας βρίσκονται σε κρίση.

«Οι συγκρούσεις ξεριζώνουν έναν αριθμό ρεκόρ ανθρώπων από τα σπίτια τους. Φονικές πυρκαγιές, μαινόμενες πλημμύρες και υψηλές θερμοκρασίες. Φτώχεια, ανισότητες και αδικίες. Δυσπιστία, διαίρεση και προκατάληψη».

Σε αυτό το πλαίσιο, υπογραμμίζει πως η ειρήνη δεν είναι μία αυτόματη διαδικασία, αλλά το αποτέλεσμα της δράσης.

Ειδικότερα, προτάσσει δράση για την επιτάχυνση της προόδου προς την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης και την εξασφάλιση ότι κανείς δεν μένει στο περιθώριο. «Δράση για τον τερματισμό του πολέμου κατά του πλανήτη μας και των φυσικών του χαρισμάτων. Δράση για την προάσπιση και την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας κάθε ατόμου, ειδικά καθώς γιορτάζουμε την 75η επέτειο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Δράση για τη χρήση των διαχρονικών εργαλείων της διπλωματίας, του διαλόγου και της συνεργασίας για την εκτόνωση των εντάσεων και τον τερματισμό των συγκρούσεων. Και δράση για τα εκατομμύρια των ανθρώπων που ζουν τη φρίκη του πολέμου», όπως επισημαίνει.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:unsplash)

Ιταλία: Νέα κλειστά κέντρα παραμονής μεταναστών σε παραμεθόριες περιοχές

Ο Ιταλός υπουργός Εσωτερικών Ματέο Πιαντεντόζι, σε δηλώσεις του στην ιταλική δημόσια τηλεόραση της Rai,

αναφέρθηκε στην στρατηγική της κυβέρνησης Μελόνι για την αντιμετώπιση του μεταναστευτικού και του προσφυγικού.

«Τα νέα κλειστά κέντρα παραμονής μεταναστών θα δημιουργηθούν κυρίως σε παραμεθόριες περιοχές. Συνεργαζόμαστε με τη Γαλλία για τον έλεγχο των συνόρων και η περιοχή αυτή, κοντά στην πόλη Βεντιμίλια, είναι μια από εκείνες που εξετάζουμε με ενδιαφέρον, για τη δημιουργία νέων δομών, με στόχο τον περιορισμό του όλου φαινομένου», δήλωσε ο Ιταλός υπουργός, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Θα υπάρξουν αντιδράσεις, αλλά εμείς θα πάμε σε διάλογο με όλους, προσπαθώντας παράλληλα να επιβάλουμε τη γραμμή της κυβέρνησης». Ο Μ. Πιαντεντόζι ζήτησε από τους νομάρχες να υποδείξουν σε ποια περιοχή μπορεί να δημιουργηθούν τα νέα κλειστά κέντρα παραμονής μεταναστών που πρέπει να επαναπατρισθούν, λαμβάνοντας υπόψη ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει τη δημιουργία ενός κέντρου σε κάθε περιφέρεια της χώρας.

«Η κυβέρνησή μας ορκίσθηκε πριν δέκα μήνες και βρήκε μια κατάσταση ιδιαίτερα πολύπλοκη σε ό,τι αφορά τη διαχείριση του μεταναστευτικού. Είμαστε αποφασισμένοι όμως να προχωρήσουμε, στοχεύοντας σε μόνιμες και σταθερές λύσεις», υπογράμμισε ο Πιαντεντόζι.

(απεμπε-EPA-ANSA photo)

Έχετε δει ποτέ λιοντάρι με…ομπρέλα; – vid

«Οι ΗΠΑ ο μεγαλύτερος οφειλέτης στην ιστορία», vid

Ο Οικονομικός σχολιαστής με έδρα τη Σιγκαπούρη, Jim Rogers, εξηγεί γιατί οι ΗΠΑ πρόκειται να πληρώσουν το τίμημα του μη βιώσιμου οικονομικού τους συστήματος:

freepik

Τεράστιες ζημιές σε σχολεία στη Θεσσαλία – Άγνωστο πότε θα ανοίξουν, vid

Πείνασε κανείς; Μία όμορφη ιδέα για ομελέτα, vid

«Σπαρτιάτες» σε κυβέρνηση: Δημιουργείτε εργατικό μεσαίωνα

«Είναι ένα απαράδεκτο, αντιεργατικό νομοσχέδιο, που σε καμία περίπτωση δεν εξυπηρετεί τα δικαιώματα των εργαζομένων. Αντίθετα τους βυθίζει όλο και πιο πολύ στην αβεβαιότητα στην απόγνωση και στον εργασιακό μεσαίωνα».

Αυτό υποστήριξε ο Βασίλης Στίγκας, πρόεδρος της ΚΟ των «Σπαρτιατών», κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής του εργασιακού νομοσχεδίου, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι «αντίθετα από την κοινοτική οδηγία που προστατεύει τα εργασιακά δικαιώματα στην ΕΕ, η ίδια προωθεί τις πιο ακραίες ευέλικτες μορφές εργασίας εξαπατώντας και εξουθενώνοντας επαγγελματικά και οικονομικά τους εργαζόμενους».

«Δημιουργείτε ένα εργασιακό μεσαίωνα», είπε, ενώ χαρακτήρισε «κόλπο γκρόσο, και μεγάλο ψέμα» το επιχείρημα της κυβέρνησης για μείωση της ανεργίας και αύξηση της απασχόλησης, υποστηρίζοντας ότι «είναι πλασματική η μείωση της ανεργίας γιατί ακόμα και μία ώρα εργασίας θα θεωρείται απασχόληση και δεν θα προσμετράτε ως άνεργος ο εργαζόμενος».

Μίλησε ακόμα για «εγκληματική, απαράδεκτη θεσμοθέτηση δυσμενέστερων όρων εργασίας για όλους τους εργαζομένους», προσθέτοντας ότι «στην πράξη η κυβέρνηση αυτό που θεσμοθετηθεί είναι η επαγγελματική και οικονομική εξουθένωση των εργαζομένων».

Ακόμα, ο κ. Στίγκας απέρριψε την αναφορά του υπουργού Εργασίας Άδωνη Γεωργιάδη ότι οι εργαζόμενοι δεν ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των συνδικαλιστικών οργανώσεων για απεργία, επειδή πιστεύουν ότι το νομοσχέδιο είναι υπέρ των δικαιωμάτων τους, αντιτείνοντας ότι «δεν συμμετείχαν γιατί τους έχει γονατίσει η οικονομική κρίση και τα μνημόνια» ενώ κατηγόρησε τους συνδικαλιστές ότι «είναι επαγγελματίες τεμπέληδες, κάνουν απεργίες κατά το δοκούν και όποτε θέλουν» και πρόσθεσε ότι «δεν υπάρχει υγιές συνδικαλιστικό κίνημα».

«Παίρνοντας ως παράδειγμα τις πυρκαγιές που κατέκαψαν τη χώρα μας, τις φονικές πλημμύρες που έχουμε σε εξέλιξη στην τραγική Θεσσαλία και βύθισαν ένα λαό στα λασπόνερα και ακόμα ο κρατικός μηχανισμός κοιμάται, ενώ ο ένας πετάει το μπαλάκι στον άλλο, αποδεικνύεται ότι τίποτα δεν μπορεί να προσφέρετε στη χώρα και πολύ περισσότερο στον ελληνικό λαό», κατέληξε ο κ. Στίγκας.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Παναθηναϊκός – ΑΕΚ: Στον… αέρα το ντέρμπι – Δείτε τον λόγο

Ένα ακόμα… επεισόδιο στο… σίριαλ της παρουσίας ξένων διαιτητών στις αναμετρήσεις της Super League σημειώθηκε την Πέμπτη (21/09)

καθώς το ντέρμπι Παναθηναϊκός – ΑΕΚ, που είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί τη Δευτέρα (25/09) βρίσκεται στον… αέρα.

Ο λόγος έχει να κάνει με το γεγονός πως η ΚΕΔ φέρεται να αδυνατεί να βρει ρέφερι από προηγμένο πρωτάθλημα που να ανήκει στην Elite ή την Α’ κατηγορία της UEFA, παρά το γεγονός πως η μεγαλύτερη δράση στην Ευρώπη θα λάβει χώρα το Σαββατοκύριακο (23-24/09).

Μάλιστα, νωρίτερα, η ΠΑΕ ΑΕΚ σχολίασε τις πληροφορίες πως στο αθηναϊκό ντέρμπι θα οριστεί Έλληνας διαιτητής, ξεκαθαρίζοντας πως είναι κάθετα αντίθετη σ’ αυτό το ενδεχόμενο, με αποτέλεσμα το ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής να είναι στον… αέρα, λίγες μέρες πριν την έναρξη.

(newsbomb – pixabay photo)

«Μην καθυστερείτε! Εμβολιάστε τα»!! Στο στόχαστρο (ξανά) τα παιδιά, vid

Πολλοί γονείς συναινούν και μάλιστα χωρίς δεύτερη σκέψη.

«Ναι!! Η τρέχουσα σύσταση είναι να λάβετε το εμβόλιο χωρίς καμία περαιτέρω καθυστέρηση»!

Αυτά μεταδίδουν τα κανάλια, όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά σε ολόκληρη τη Δύση.

Στο επίκεντρο της συζήτησης για τον εμβολιασμό κατά του covid βρίσκονται και πάλι τα παιδιά άνω των 6 μηνών!!

Χρησιμοποιούν κιόλας το «επαληθευμένες πηγές/πληροφορίες» (verify sources) σχεδόν σε κάθε τους φράση, προκειμένου να περάσουν το μήνυμα στους γονείς ότι αυτά που συστήνουν είναι «για το καλό» των παιδιών.

Με αφορμή το άνοιγμα των σχολείων και των παιδικών σταθμών, ακούμε τα παρακάτω:

freepik photo

Ο Τριντό και η…τσάντα του, vid

Περίεργη τσάντα για να την κουβαλάει μπροστά σε όλους ένας αρχηγός κράτους:

απεμπε-EPA-Bloomberg pool photo

«Ο Κασσελάκης δεν ήταν ΣΥΡΙΖΑ, ήταν ΝΔ», vid

Αχτσιόγλου κατά Κασσελάκη: Mου απευθύνθηκε με υποτιμητικό στιλάκι επειδή είμαι γυναίκα

Ανεβαίνουν οι τόνοι όσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές για την ανάδειξη ηγεσίας στον ΣΥΡΙΖΑ, ανάμεσα στους δυο διεκδικητές Στέφανο Κασσελάκη και Έφη Αχτσιόγλου.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στη LIFO, η υποψήφια για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ Έφη Αχτσιόγλου υποστήριξε ότι ο Στέφανος Κασσελάκης της απευθύνθηκε με υποτιμητικό «στιλάκι» επειδή η ίδια είναι γυναίκα.

Στην ερώτηση «το γεγονός ότι είστε γυναίκα είναι, πιστεύετε, πλεονέκτημα ή μειονέκτημα σε αυτή την προεκλογική εκστρατεία; Νιώσατε να σας μειώνει το ότι ο κ. Κασσελάκης σε πρόσφατη δήλωσή του σας αποκάλεσε με το μικρό σας όνομα ή μήπως ήταν μια προσπάθεια επίδειξης οικειότητας;», η Έφη Αχτσιόγλου απάντησε:

«Προφανώς και το φύλο μου έχει λειτουργήσει αρνητικά και υποψιάζομαι ότι κάθε γυναίκα που θα βρισκόταν στη θέση μου το ίδιο θα σας έλεγε αν ήθελε να φανεί ειλικρινής. Υπάρχει ένας εμπεδωμένος σεξισμός και πολύ βαθιά ανδροκρατικά στερεότυπα στην ελληνική κοινωνία.

Ακόμα και άνθρωποι θετικά διακείμενοι απέναντί μου, δυσκολεύονται να δεχτούν μια γυναίκα η οποία δεν θα έχει τη θέση υποστηρικτή, συμβούλου ή γραμματέα δίπλα σε έναν ισχυρό άντρα, αλλά θα είναι η ίδια στο τιμόνι. Αυτό συμβαίνει και μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., αν και σε πολύ μικρότερο βαθμό απ’ ό,τι σε άλλα κόμματα.

Αναφορικά, τώρα, με το δεύτερο ερώτημα, γιατί άραγε ο κ. Κασσελάκης προσφώνησε στην ίδια δήλωση τον Ευκλείδη Τσακαλώτο που είναι άνδρας με το ονοματεπώνυμό του; Θα του έλεγε, επιπλέον, να πάνε μαζί σε περιοδεία ή “έλα τώρα, τελείωνε” και μην προχωράς στον β’ γύρο; Και όχι, δεν μπαίνει καν θέμα οικειότητας, αφού, όπως σας είπα, ελάχιστα γνωριζόμαστε. Μου απευθύνθηκε με το υποτιμητικό αυτό «στυλάκι» ακριβώς επειδή είμαι γυναίκα, όμως εγώ είμαι από εκείνες τις γυναίκες που είναι αποφασισμένες να μην υποταχθούν στη “φυσική” τάση των πραγμάτων, καταλήγοντας διακοσμητικές σε ένα ανδροκρατούμενο σύμπαν».

«Δεν είναι εντούτοις ο συνυποψήφιός σας ακριβώς ο ορισμός του φαλλοκράτη στρέιτ άνδρα, σωστά;», ρωτήθηκε στη συνέχεια, με την ίδια να απαντά:

«Έτερον εκάτερον. Προσωπικά, πάντως, έχω καταδικάσει τις ομοφοβικές επιθέσεις που δέχτηκε».

(protothema – – eurokinissi photo)

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας

Κανονικά διεξάγεται, σύμφωνα με ενημέρωση από την Τροχαία Αττικής, η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας καθώς άνοιξαν οι δρόμοι γύρω απο το Σύνταγμα, που είχαν κλείσει λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Φωτιά σε πεδίο βολής στο Σουφλί – Επιχειρούν επίγειες και εναέριες δυνάμεις

Φωτιά ξέσπασε το πρωί της Πέμπτης (21.9.2023) ) στο Πεδίο βολής Ψηλός Στάλος περιοχής Σουφλίου.

Για την κατάσβεση της φωτιάς στο Σουφλί επιχειρούν 8 πυροσβεστικά οχήματα, 16 πυροσβέστες, μια ομάδα πεζοπόρων, ένα ελικόπτερο, 2 αεροσκάφη, 3 οχήματα του στρατού και χωματουργικά μηχανήματα.

Ερευνώνται τα αίτια πρόκλησης της φωτιάς.

(ΦΩΤΟ:Eurokinissi)

Νέα επένδυση 500 εκατομμύριων στην Τσέλσι παρά το αγωνιστικό «ναυάγιο»

Ποια είναι η Ares Management που θα προσφέρει τέραστια κεφάλαια στους «Μπλε» - Τί σκέφτεται να κάνει η νέα διοίκηση με τα χρήματα


Νέα επένδυση 500 εκατομμύριων στην Τσέλσι παρά το αγωνιστικό «ναυάγιο».


Η Τσέλσι αγωνιστικά δεν διανύει και την καλύτερη περίοδό της, όμως στα ταμεία θα εισρεύσουν επιπλέον σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια (470 εκατομμύρια ευρώ) χάρη σε μια νέα χρηματοδότηση – επένδυση από την Ares Management, η οποία είναι αμερικανική εταιρεία εναλλακτικής διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδουν οι Financial Times, το κεφάλαιο εξετάζεται να χρησιμοποιηθεί για την αναμόρφωση του Stamford Bridge, αλλά και για την επέκταση του μοντέλο της πολυϊδιοκτησίας με απόκτηση μεριδίων σε περισσότερους ποδοσφαιρικούς συλλόγους.

Ποια είναι η Ares Management


Το τελευταίο διάστημα η Ares Management έχει ενισχύσει το ενδιαφέρον της για επενδύσεις στο χώρο του ποδοσφαίρου, όπως στην Ατλέντικο Μαδρίτης και την Eagle Football, του ομίλου που απέκτησε την ιστορική γαλλική ομάδα Ολιμπίκ Λυόν. Πριν από περίπου ένα χρόνο η Ares ανακοίνωσε ότι έχει συγκεντρώσει σχεδόν 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια προκειμένου να τα επενδύσει σε πρωταθλήματα, ομάδες, εταιρείες μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Ο εναλλακτικός διαχειριστής περιουσιακών στοιχείων συνηθίζει να κάνει εντυπωσιακές υβριδικές συμφωνίες που μπορεί να περιλαμβάνουν πλεονεκτήματα από ίδια κεφάλαια, αλλά και προστασία μέσω μηχανισμών χρηματοδότησης που βασίζονται στην τεχνογνωσία της στις πιστωτικές αγορές.

Το ναυάγιο της Τσέλσι


Η νέα διοίκηση της Τσέλσι, μια κοινοπραξία υπό την Clearlake Capital και τον Todd Boehly, αναζητά τρόπους για να ενισχύσει τα έσοδα μετά την τελευταία μεταγραφική περίοδο, κατά την οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία από το TransferMarkt, ξοδεύτηκαν πάνω 450 εκατομμύρια ενώ όπως αναφέρεται τα έσοδα από τις πωλήσεις ήταν πολύ λιγότερα, καθώς ανέρχονταν περίπου στα 250 εκατομμύρια.

Τα τεράστια κεφάλαια που έχουν δοθεί δεν έχουν αποδώσει μέχρι σήμερα στον αγωνιστικό χώρο. Η Τσέλσι τερμάτισε 12η στο πρωτάθλημα την περασμένη σεζόν μένοντας εκτός ευρωπαϊκών διοργανώσεων. Ήδη, από την είσοδο των νέων ιδιοκτητών, έχουν απομακρυνθεί δύο προπονητές. Σήμερα τα ηνία της ομάδας έχει αναλάβει ο πρώην προπονητής της Τότεναμ, ο Μαουρίσιο Ποκετίνο.

Αναμφίβολα τα ποδοσφαιρικά πρότζεκτ χρειάζονται χρόνο, ιδιαίτερα εάν η ομάδα αγωνίζεται στην Premier League, το οποίο θεωρείται το πιο δύσκολο πρωτάθλημα του κόσμου. Όμως κατά κοινή ομολογία, οι πανάκριβοι «Μπλε» δεν εντυπωσιάζουν και με τον νέο προπονήτη στον πάγκο τους. Βρίσκονται στην 14η θέση του βαθμολογικού πίνακα έχοντας κερδίσει μόλις έναν από τους πέντε αγώνες της φετινής σεζόν.

Η αγωνιστική αποτυχία συνοδεύεται και μια εμπορική αποτυχία. Η νέα διοίκηση του συλλόγου δεν κατάφερε να βρει κάποιο κεντρικό χορηγό για τη φανέλα, μια διαφημιστική θέση που αποφέρει ετήσια έσοδα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για τις ομάδες της Premier League.

Οι σκέψεις για νέο γήπεδο


Όμως οι νέοι ιδιοκτήτες, προς ώρας, δεν φαίνεται να έχουν πτοηθεί. Ο συνιδρυτής της Clearlake, José Feliciano, μιλώντας στο συνέδριο ιδιωτικών μετοχών ΙΡΕΜ στο Παρίσι, τόνισε πως «αγοράσαμε ένα περιουσιακό στοιχείο που είναι πολύ περιζήτητο από πολλούς άλλους πιθανούς αγοραστές». Και πρόσθεσε: «Είμαστε εξαιρετικά ευθυγραμμισμένοι με τους επενδυτές και τους οπαδούς γιατί ο καλύτερος τρόπος για να κάνουμε τον σύλλογό μας πιο πολύτιμο είναι να κερδίζουμε». «Η ομάδα είχε μια δύσκολη πρώτη σεζόν, την πρώτη μας σεζόν», είπε ο Feliciano, αλλά πρόσθεσε: «Έχουμε τεράστιο ταλέντο».

Σχετικά με το γήπεδο, στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί και ένα μεγάλο μέρος του κεφαλαίου από την Ares, η νέα διοίκηση της Τσέλσι εξετάζει το εάν θα προχωρήσει σε μια ανακατασκευή του Στάμφορντ Μπριτζ ή εάν θα κατασκευάσει ένα νέο γήπεδο στο Ερλς Κορτ.

Οι νέοι ιδιοκτήτες αξιολογούν το Στάμφορντ Μπριτζ μικρό για τα εμπορικά δεδομένα τους. Το γήπεδο χωρητικότητας 40.000 ατόμων, όπως αναφέρουν, περιορίζει τις δυνατότητες για δημιουργία νέων εσόδων, καθιστώντας την Τσέλσι μη ανταγωνιστική σε σχέση με τους αντιπάλους της, οι οποίοι διαθέτουν μεγαλύτερες και πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις.

(με πληροφορίες από newsnbeast. gr / photo: pixabay)

Βαρσοβία: Εκτελούμε μόνο παραδόσεις όπλων που είχαν «συμφωνηθεί προηγουμένως» με το Κίεβο

Η Πολωνία δεν πραγματοποιεί παρά μόνο παραδόσεις όπλων «οι οποίες είχαν συμφωνηθεί προηγουμένως» με το Κίεβο,

δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης, την επομένη δηλώσεων της Βαρσοβίας ότι οι παραδόσεις αυτές θα σταματήσουν καθώς έχει ξεσπάσει διένεξη μεταξύ των δύο χωρών για το ζήτημα των δημητριακών.

«Η Πολωνία πραγματοποιεί μόνο τις παραδόσεις πυρομαχικών και όπλων που είχαν συμφωνηθεί προηγουμένως – περιλαμβανομένων αυτών που απορρέουν από συμβόλαια που έχουν υπογραφεί με την Ουκρανία», δήλωσε ο Πιότρ Μίλερ μιλώντας στο πρακτορείο ειδήσεων PAP.

«Η Πολωνία συνεχίζει να αποτελεί ένα κόμβο για τη διεθνή βοήθεια» προς την Ουκρανία, πρόσθεσε υπογραμμίζοντας ότι «κατά τους πρώτους μήνες του πολέμου, η Πολωνία προμήθευσε άρματα μάχης, τεθωρακισμένα οχήματα, αεροπλάνα, πυρομαχικά που ήταν κρίσιμης σημασίας για την άμυνα της Ουκρανίας και απαραίτητα για να εμποδισεί η Ρωσία να επιτεθεί στην Ουκρανία και, σε προοπτική, σε άλλες χώρες της ΕΕ – της Πολωνίας περιλαμβανομένης».

Οι δηλώσεις αυτές έγιναν έπειτα από εκείνες του πρωθυπουργού Ματέους Μοραβιέτσκι, ο οποίος δήλωσε χθες, Τετάρτη, το βράδυ πως η Πολωνία «δεν θα μεταφέρει πλέον κανέναν εξοπλισμό στην Ουκρανία» και θα επικεντρωθεί «κυρίως στον ταχύ εκσυγχρονισμό και τον εξοπλισμό του πολωνικού στρατού».

Ο πρωθυπουργός δεν διευκρίνισε πότε η Πολωνία, η οποία είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές όπλων της Ουκρανίας, σταμάτησε να παραδίδει τα όπλα αυτά ούτε αν αυτό έχει σχέση με τη σύγκρουση για τα ουκρανικά σιτηρά, τις εισαγωγές των οποίων απαγόρευσε η Βαρσοβία για να προστατεύσει τα συμφέροντα των αγροτών της.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Θεσσαλονίκη: Στην ανακρίτρια οκτώ άτομα για άγριο οπαδικό επεισόδιο

Την πόρτα της 2ης τακτικής ανακρίτριας πέρασαν σήμερα τρεις νεαροί που κατηγορούνται, μαζί με άλλα πέντε άτομα, για άγρια επίθεση, με οπαδικά κίνητρα, σε βάρος τεσσάρων φίλων του 'Αρη, το καλοκαίρι του 2019, κοντά στην πλατεία Καμάρας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Ανάμεσα στα θύματα ήταν ένας 20χρονος, ο οποίος υπέστη βαρύτατο τραυματισμό και παρέμεινε επί οκτώ μέρες σε κώμα.

Με σύμφωνη γνώμη εισαγγελέα αφέθηκαν ελεύθεροι, οι δύο με περιοριστικούς όρους και ο 3ος χωρίς, αρνούμενοι το σύνολο των πράξεων που τους καταλογίζονται, ενώ οι υπόλοιποι συγκατηγορούμενοί τους θα απολογηθούν το επόμενο διάστημα.

Οι οκτώ κατηγορούμενοι – φερόμενοι οπαδοί του ΠΑΟΚ και ηλικίας 19 έως 26 ετών – είχαν καταστεί κατηγορούμενοι ύστερα από πολύμηνη αστυνομική έρευνα της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους Θεσσαλονίκης. Τους ασκήθηκε ποινική δίωξη μεταξύ άλλων για βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη, σε βαθμό κακουργήματος, αλλά και σειρά άλλων πλημμελημάτων, συνδεόμενα με τον Αθλητικό Νόμο.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το επίδικο περιστατικό συνέβη τον Ιούλιο του 2019, μετά από ποδοσφαιρικό αγώνα του ‘Αρη με την ΑΕΛ Λεμεσού. Φορώντας μπλούζες με διακριτικά της ομάδας τους, τα τέσσερα θύματα (19 έως 21 ετών, και μεταξύ αυτών δύο δίδυμα αδέλφια) πήγαν να πάρουν φαγητό από το κέντρο της πόλης, πριν επιστρέψουν στα σπίτια τους. Όταν ο 20χρονος, εκ των θυμάτων, πήγε να βγει από το όχημα δέχθηκε επίθεση από ομάδα ατόμων, ενώ στην προσπάθειά του να διαφύγει καταδιώχθηκε και υπέστη χτυπήματα στο σώμα και κυρίως στο κεφάλι, με μεταλλικές και ξύλινες ράβδους. Καθώς έπεσε αιμόφυρτος στο πεζοδρόμιο, έχοντας χάσει τις αισθήσεις του, οι δράστες επιχείρησαν να του αφαιρέσουν την μπλούζα που φορούσε.

Την ίδια ώρα και οι τρεις φίλοι του δέχθηκαν απειλές ή και σωματική βία, με τους δράστες να απαιτούν να βγάλουν τις μπλούζες τους, προκαλώντας ζημιές στο Ι.Χ. αυτοκίνητο. Η επίθεση φαίνεται πως διήρκησε τρία λεπτά και ολοκληρώθηκε όταν κάποιος έδωσε το «σύνθημα» για τη λήξη και την αποχώρηση των δραστών.

Περίοικοι κάλεσαν το ΕΚΑΒ που παρέλαβε δύο από τους παθόντες και τους μετέφερε στο «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών. Ο 20χρονος διαγνώστηκε πως υπέστη κρανιοεγκεφαλική κάκωση και υποβλήθηκε άμεσα σε χειρουργική επέμβαση, παραμένοντας διασωληνωμένος, σε κώμα και υπό μηχανική υποστήριξη, στη ΜΕΘ.

Αστυνομικοί συνέλλεξαν υλικό από παρακείμενες κάμερες ασφαλείας που κατέγραψαν ύποπτες κινήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Καμάρας, με την επίμαχη επίθεση πάντως να μην καταγράφεται. Αναλύοντας το υλικό αυτό διαπιστώθηκε ότι 20 λεπτά πριν την επίθεση τουλάχιστον 12 άτομα προσέγγισαν το σημείο της επίθεσης και ανάμεσα ανάμεσα σ’ αυτούς ήταν και οι 8 κατηγορούμενοι οι οποίοι είτε συμμετείχαν ενεργά είτε επόπτευαν τον χώρο, παρέχοντας συνδρομή στους δράστες της επίθεσης.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Συγκλονιστικό video!!! Τον έσωσε άγνωστος σκιέρ – Τον ξέθαψε κυριολεκτικά καθώς είχε βυθιστεί με το κεφάλι στο χιόνι…

Δείτε την απίστευτη διάσωση! Τον έσωσε σκιέρ που έτυχε να περνάει από το σημείο...

(photo: pixabay)