Άρθρα

Ένας on demand κατάσκοπος όπου πάτε!! Ποιοί θα το δεχθούν;

Μετά τα σπίτια μας, νέα δυστοπική «βόμβα» σκάει στη Γαλλία, με -από ότι φαίνεται- πολλούς καλοθελητές αυτή τη φορά!

Πιο συγκεκριμένα, ασφαλιστική εταιρεία στη Γαλλία, προσφέρει μια συσκευή που “κατασκοπεύει” on demand τη συμπεριφορά των οδηγών με αντάλλαγμα μείωση των ασφαλίστρων κατά 50%.

Σήμερα βέβαια μπορεί απλά κάποιος…συνετός οδηγός να «κερδίζει» κάποια μείωση των ασφαλίστρων, ωστόσο κάλιστα αυτό το μέτρο μπορεί εν καιρώ να γίνει υποχρεωτικό για κάθε όχημα με εξοντωτικά πρόστιμα και κατασχέσεις στους…«παραβάτες»!!

Ίσως μάλιστα να το υιοθετήσουν κι άλλες ασφαλιστικές με πιθανή…κρατική υποχρεωτικά ( ; )!!

Εξωφρενικό σενάριο; Όχι και τόσο, βλέποντας αυτά που πάνε να εφαρμόσουν σε ό,τι αφορά τα ενεργειακά πιστοποιητικά των κτιρίων.

Τι μεταδίδουν τα γαλλικά ΜΜΕ:

«YouDrive, ένας κατάσκοπος που είναι καλός για το πορτοφόλι σας. Σε κάθε περίπτωση, αυτή είναι η υπόσχεση της D.A. με την περιβόητη συσκευή της. Η τελευταία αξιολογεί την οδήγησή σας, με προοπτική μείωσης του ασφαλίστρου έως και 50%.


Αυτό το προϊόν δεν είναι νέο: Η D.A. κυκλοφόρησε το YouDrive το 2015, αλλά αυτή η προσφορά προοριζόταν μέχρι τώρα μόνο για νέους οδηγούς. Οι οικονομικές προοπτικές παραμένουν αρκετά ενδιαφέρουσες.

Στην πραγματικότητα, εξακολουθεί να φαίνεται πολύ περίπλοκο να επιτευχθεί αυτή η μείωση κατά 50%, όπως δείχνει μια πρόσφατη έρευνα του UFC-Que Choisir».

(Freepik photo)

Της πολυπολιτισμικότητας γίνεται και στις παιδικές χαρές!! – vid

Δημοσιογράφος σε Άδωνι για Κασσελάκη: «Άρα χαίρεστε, θα τα βρείτε», vid

Δείτε τι ειπώθηκε για Κασσελάκη και οικονομία:

eurokinissi photo

«Παγκόσμια συμμαχία»: Οι…«λύσεις» του Μητσοτάκη στον ΟΗΕ, vid

Τι πρότεινε από τη Νέα Υόρκη:

eurokinissi photo

Πολάκης κατά Σταθάκη: Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ψάχνει για Μπέπε Γκρίλο

Σταθερά υπέρ Κασσελάκη είναι ο Κρητικός πολιτικός.

Εκρηκτική φαίνεται ότι παραμένει η κατάσταση στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ, μία ημέρα μετά την εκλογή του Στέφανου Κασσελάκη στην ηγεσία του κόμματος.

Ο Παύλος Πολάκης – εκ των βασικών υποστηρικτών του νέου αρχηγού – επιτέθηκε στον πρώην υπουργό Γιώργο Σταθάκη, που είχε χαρακτηρίσει τον Στέφανο Κασσελάκη «Πέπε Γκρίλο», ενώ συνόδευσε την ανάρτησή του με δύο φωτογραφίες του νέου προέδρου με τον Παύλο Πολάκη και τον Ευάγγελο Αντώναρο.

Αναλυτικά ο κ. Πολάκης έγραψε:

«Κύριε καθηγητά μου ,Γιώργο Σταθακη ,που έγραψες αυτήν την αχαρακτήριστη ανάρτηση εχθές ,(φωτο 1) θέλω απλά να σου πω πως :

α)ο κοσμος διάλεξε με ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΑ ποσοστα (και στα Χανια )βλέποντας τη δεύτερη φωτογραφια αφενος αλλά και ξεροντας τι ακριβως έγινε το Φλεβάρη φετος…. αλλά μάλλον δεν το πήρες χαμπάρι !!
και
Β)Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ όχι απλά δεν ψάχνει για Πέπε Γκριλο ,αλλά βασικά απέρριψε με πάταγο όλους τους αυτοδιορισμενους θεματοφύλακες και ιδιοκτήτες του ,της ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ και της ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΗΣ-ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΕΥΘΥΝΣΗΣ !!».

(protothema – eurokinissi photo)

Τσίπρας για Κασσελάκη: Του έδωσα το βαλιτσάκι με τους κωδικούς των πυρηνικών

Ευδιάθετος και χαλαρός εμφανίστηκε ο Αλέξης Τσίπρας, προσερχόμενος στο γραφείο του στη Βουλή, αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε με το νέο αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανο Κασσελάκη.

O πρώην πρόεδρος του κόμματος συνομίλησε αμέσως μετά με κοινοβουλευτικούς συντάκτες. «Του ευχηθήκατε σιδεροκέφαλος. Το κατάλαβε;» τον ρώτησε δημοσιογράφος.

«Η πολιτική είναι events my dear, όπως έλεγε ο Τσόρτσιλ. Δεν θα σας αφήσουμε να πλήξετε. Όχι εγώ, ο ΣΥΡΙΖΑ», απάντησε χαριτολογώντας ο πρώην επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

«Του κάνατε ταχύρρυθμα;» σχολίασε δημοσιογράφος.

«Μαθαίνει γρήγορα…», είπε γελώντας.

Και η συζήτηση συνεχίστηκε ως εξής, με τον κ. Τσίπρα να απαντά στις ερωτήσεις με διάθεση χαλαρή:

Δημοσιογράφος: Έγινε παράδοση -παραλαβή…

Αλ.Τσίπρας: Δεν είναι υπουργείο να κάνουμε παράδοση παραλαβή. Τι να του δώσω; Του έδωσα το “βαλιτσακι” με τους κωδικούς των πυρηνικών.

Δημοσιογράφος: Το θέμα είναι αν θα έχουμε πυρηνική έκρηξη…

Αλ.Τσίπρας: Κανέναν δεν θα ωφελούσε, δεν νομίζω…

Δημοσιογράφος: Θα πάτε απόψε στο γήπεδο;

Αλ.Τσίπρας: Αυτό είναι όντως ένα σοβαρό ερώτημα. Να δούμε, αν θα διαβάσει νωρίς ο μικρός.

Κλείνοντας τη σύντομη συνομιλία που είχε με τους δημοσιογράφους ανέφερε ότι θα είναι πολύ συχνά στη Βουλή, συμπληρώνοντας ότι «αυτό είναι το γραφείο μου».

(ethnos – eurokinissi photo)

Η Ουκρανία υποστηρίζει πως σκότωσε τον διοικητή του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας

Δεν υπάρχει καμία επιβεβαίωση από τη Μόσχα.

Οι ένοπλες δυνάμεις της Ουκρανίας υποστήριξαν σήμερα πως σκότωσαν τον διοικητή του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας.

Οι Ουκαρανοί αναφέρουν ότι ο διοικητής του στόλου της Ρωσίας στη Μαύρη Θάλασσα σκοτώθηκε στο πλήγμα που πραγματοποίησαν την Παρασκευή εναντίον του γενικού επιτελείου του στόλου της Ρωσίας στη Σεβαστούπολη, στην Κριμαία.

«Τριάντα τέσσερις αξιωματικοί, μεταξύ των οποίων ο διοικητής του ρωσικού στόλου της Μαύρης Θάλασσας, σκοτώθηκαν» από το πλήγμα, ανακοίνωσαν οι ουκρανικές ειδικές δυνάμεις μέσω της πλατφόρμας Telegram.

(φωτο:pixabay)

Αποδόμηση του Κασσελάκη με ένα ΒΙΝΤΕΟ-ΕΠΟΣ

Σαφώς κατώτερος του Τσίπρα. Η ζωή δεν είναι REALITY SHOW. Μιλάμε για άτομο, απολύτως άσχετο και ανίδεο πάνω στο σύνολο των θεμάτων που άπτονται της διοίκησης του κράτους.

Οι Έλληνες για ακόμα μία φορά ήταν τα πειραματόζωα.

Ενώ δήλωσε: «Δεν βλέπω στο άμεσο μέλλον (να έχω) κάποια επίσημη θέση στην πολιτική», έγινε σε μερικές μέρες αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Το παραπάνω δήλωνε σε τηλεοπτική εκπομπή ο Στέφανος Κασσελάκης στις 9 Ιουλίου!!! Δυόμιση δηλαδή μήνες πριν!!

Και σήμερα τον βλέπουμε, όντας νέος αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, να είναι ο δυνητικός ηγέτης της χώρας!!

Τον “φύτεψε” κάποιος, όπως χιουμοριστικά απαντούσε το προηγούμενο διάστημα σε σχόλια στο διαδίκτυο;;;

Οι Έλληνες ακόμα δεν ξέρουν σχεδόν τίποτα για τον άνθρωπο αυτό, που τα ΜΜΕ θέλουν να μας πείσουν ότι…απέκτησε ξαφνικά τόσο ισχυρό ρεύμα που μπορεί να φέρει το δεύτερο μεγαλύτερο κόμμα της χώρας από τροχιά κατάρρευσης σε τροχιά…διακυβέρνησης.

Δείτε ένα ενδιαφέρον πρώτο ποτ πουρί, από τα πολλά που σίγουρα θα βγουν στην πορεία για το «φαινόμενο Kasselakis», τον πολιτικό γέννημα-θρέμμα της Κρήτης, που όμως μας ήρθε -“έτοιμος”;;;- από τις ΗΠΑ:

eurokinissi photo

Νέες ταυτότητες: Ποιοί και γιατί προσφεύγουν στο ΣτΕ;

Αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας καταθέτει η Ένωση Καλλιτεχνών Φωτογράφων Αθηνών κατά των υπουργικών αποφάσεων που αφορούν την έκδοση αστυνομικών ταυτοτήτων νέου τύπου.

Όπως επισημαίνεται σε δελτίο τύπου :

“Το Δικηγορικό Γραφείο Κωνσταντίνος Χ. Γώγος & Συνεργάτες ανέλαβε για λογαριασμό της ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΩΝ ΑΘΗΝΩΝ την κατάθεση αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των Υπουργικών Αποφάσεων που αφορούν στην έκδοση Δελτίων Αστυνομικών Ταυτοτήτων Νέου Τύπου.

Με τις προσβαλλόμενες αποφάσεις οι αρμόδιες αρχές (αστυνομικά τμήματα) θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να φωτογραφίζουν τους Πολίτες που προσέρχονται να εκδώσουν ή να αντικαταστήσουν την αστυνομική τους ταυτότητα. Δηλαδή, μία αμιγώς εμπορική δραστηριότητα θα περιλαμβάνεται πλέον στα καθήκοντα των αστυνομικών οργάνων, επιβαρύνοντας σημαντικά το (ήδη ελλιπές) προσωπικό των αστυνομικών τμημάτων με εμπορική δραστηριότητα και θα αφαιρούν βίαια σημαντικό κομμάτι εργασίας των επαγγελματιών φωτογράφων πλήττοντας σφόδρα.

Ταυτόχρονα, πλήττονται όλες οι επενδυτικές υποδομές των φωτογράφων σε υλικοτεχνική υποδομή που αφορούν στις φωτογραφίες ταυτοτήτων, υπάρχει κίνδυνος αύξησης της ανεργίας καθώς το προσωπικό των φωτογραφείων καθίσταται άνευ εργασιακού αντικειμένου, πλήττονται σφόδρα τα καταβλητέα στο δημόσιο λόγω μείωσης ή κατάργησης της ύλης με την απόδοση ΦΠΑ και οι φωτογράφοι νυν και όσοι έρχονται από τις σπουδές τους στο επάγγελμα χάνουν ένα τεράστιο κομμάτι εμπορικής και καλλιτεχνικής ύλης.

Παράλληλα, επιβάλλεται τέλος ύψους δέκα ευρώ σε κάθε Έλληνα πολίτη για την έκδοση της ταυτότητας, σε μία διαδικασία η οποία είναι υποχρεωτική από το νόμο”.

(Newsit – eurokinissi photo)

Οικονόμου για ταυτότητες: «Δεν έχουν τίποτα από όλα αυτά τα περίεργα που λένε κάποιοι»

Για τις νέες ταυτότητες, που από σήμερα οι πολίτες μπορούν μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr να κλείνουν ραντεβού στα Αστυνομικά Τμήματα της περιοχής τους για την έκδοση τους,

μίλησε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Οικονόμου στον τηλεοπτικό σταθμό «ΑΝΤ1».

«Η νέα ταυτότητα είναι μία υποχρέωση για να μπορεί η χώρα να συμβαδίζει με τις υποχρεώσεις και τις συνθήκες ασφαλείας, που -και στην Ευρώπη- με κανονισμούς και με οδηγίες έχουν ψηφιστεί και διεθνώς είναι απαραίτητες για να μπορούμε να κινούμαστε με ασφάλεια και να μην μας κοιτάζουν με «μισό μάτι» όταν βγαίνουμε στο εξωτερικό» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Οικονόμου ενώ επανέλαβε ότι από το 2026 και μετά όλες οι παλαιού τύπου ταυτότητες θα πάψουν να ισχύουν.

Επιπρόσθετα ο κ. Οικονόμου υπογράμμισε ότι είναι και μια μεταρρύθμιση για την ελληνική Πολιτεία, σημειώνοντας ότι οι νέες ταυτότητες είναι ένα έγγραφο που δεν παραχαράσσεται, δεν χακάρεται, δεν θα μπορούν να υποκλαπούν προσωπικά δεδομένα. Επίσης για ακόμα μια φορά ξεκαθάρισε πως τα νέα δελτία δεν έχουν ούτε γεωντοπισμό ούτε γεωχωρικά «…δεν έχουν τίποτα από όλα αυτά τα περίεργα και τα μυστήρια που λένε κάποιοι».

Παράλληλα απευθυνόμενος σε όσους ανησυχούν για θέματα του σεβασμού της ιδιωτικότητας, των προσωπικών δικαιωμάτων κ.λπ.,τόνισε ότι οι καινούριες ταυτότητες εκδίδονται με βάση τις οδηγίες, τις προδιαγραφές και το νομικό πλαίσιο της Ε.Ε.. «Αν η Ε.Ε. για ένα πράγμα φημίζεται, είναι για τον σεβασμό της ιδιωτικότητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όλων των πολιτών» σημείωσε σχετικά.

(απεμπε – φωτο:intime)

Εξελίξεις: Έρχεται τετ α τετ Μητσοτάκη με τον “ουρανοκατέβατο” Κασσελάκη

Τα δύο τέκνα της Κρήτης...

Πραγματοποιήθηκε λίγο μετά τις 14:00 το συγχαρητήριο τηλεφώνημα του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο νέο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανο Κασσελάκη.

Σύμφωνα με ενημέρωση του Μεγάρου Μαξίμου, ο πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ. Κασσελάκη και τον κάλεσε να συναντηθούν τις επόμενες ημέρες.

Υπάρχουν πληροφορίες πως οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συναντηθούν και μάλιστα σύντομα, αν και δεν έχουν γνωστοποιηθεί μέχρι στιγμής οι λεπτομέρειες για το τετ α τετ τους.

Θυμίζουμε πως πριν από λίγη ώρα ο νέος αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης συναντήθηκε με τον Αλέξη Τσίπρα όπου του…έδωσε άτυπα το “χρίσμα” του, σε ένα ραντεβού που είχε και τηλεοπτική κάλυψη.

(φωτο:intime)

Πάνω από μισό δισ. δολάρια δίνουν οι ΗΠΑ για την αναβάθμιση του ενεργειακού δικτύου της Ουκρανίας

Η Ουκρανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες υπέγραψαν μνημόνιο κατανόησης (MoU) με βάση το οποίο το Κίεβο θα λάβει έως 522 εκατομμύρια δολάρια για να ενισχύσει την αντοχή του ουκρανικού ενεργειακού συστήματος, όπως ανακοίνωσε η πρεσβεία των ΗΠΑ στην Ουκρανία.

Η Ουκρανία θα λάβει 422 εκατομμύρια δολάρια ως νέα ενεργειακή βοήθεια και άλλα 100 εκατ. δολάρια θα υπόκεινται στην εφαρμογή συγκεκριμένων μέτρων περιλαμβανομένων μεταρρυθμίσεων, ανέφερε η πρεσβεία σε ανακοίνωση που εξέδωσε χθες, Κυριακή.

Ένας από τους σκοπούς του μνημονίου είναι να βοηθήσει την Ουκρανία να αποκαταστήσει κρίσιμης σημασίας υποδομές, ανέφερε, μετά τις ρωσικές αεροπορικές επιθέσεις σε εργοστάσια παραγωγής ενέργειας και μετασχηματιστές που είχαν ως αποτέλεσμα εκατομμύρια άνθρωποι να μείνουν χωρίς ηλεκτρικό κατά περιόδους πέρυσι τον χειμώνα.

Η Ουκρανία έχει πραγματοποιήσει εκτεταμένες επισκευές από τότε, αξιωματούχοι όμως έχουν προειδοποιήσει για νέες επιθέσεις αυτόν τον χειμώνα και η Ρωσία έπληξε εγκαταστάσεις σε όλη την Ουκρανία την περασμένη εβδομάδα.

Το MoU αποσκοπεί επίσης να βοηθήσει την Ουκρανία να εργαστεί προς τη μεταρρύθμιση του ενεργειακού τομέα και τη μετάβασή της μετά τον πόλεμο με τη Ρωσία σε μια χαμηλού άνθρακα, ανταγωνιστική ενεργειακή οικονομία, ενσωματωμένη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ανέφερε η πρεσβεία των ΗΠΑ.

Η πρεσβεία ανακοίνωσε την υπογραφή του MoU έπειτα από την επίσκεψη που πραγματοποίησε στις ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμρ Ζελένσκι.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Μέχρι και την τελευταία στιγμή προετοιμασίες στη Φθιώτιδα για την επερχόμενη κακοκαιρία (video)

Το βλέμμα κατοίκων και αρχών είναι στραμμένο στον Σπερχειό, που δεν πρέπει να υπερχειλίσει.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ από τον τηλεοπτικό σταθμό open:

(photo: eurokinissi)

Δήλωση Κασσελάκη μετά τη συνάντηση με Τσίπρα: “Εύχομαι να φανώ αντάξιος της κληρονομιάς που μου έχει παραδώσει”

«Εύχομαι να φανώ αντάξιος της κληρονομιάς που μου έχει παραδώσει», δήλωσε ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, από το περιστύλιο της Βουλής, μετά τη συνάντηση που είχε με τον Αλέξη Τσίπρα, λίγες ώρες μετά τη νίκη του στις εσωκομματικές εκλογές.

«Ο Αλέξης Τσίπρας είναι η μόνη συνισταμένη όλων των μελών του ΣΥΡΙΖΑ, όλων ψηφοφόρων. Τον τιμώ και είμαι εδώ πέρα για να διατηρήσω την παρακαταθήκη του ζωντανή και εύχομαι να φανώ αντάξιος της κληρονομιάς που μου έχει παραδώσει», ανέφερε χαρακτηριστικά

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: eurokinissi)

Θεσσαλονίκη: Έρευνα από το ΑΠΘ για την προστασία του δικτύου υψηλής τάσης από κεραυνούς ξεχώρισε σε παγκόσμιο διαγωνισμό

Την εγκατάσταση εκτροπέων υπέρτασης σε πυλώνες, με σκοπό την ατρωσία του δικτύου υψηλής τάσης έναντι κεραυνικών πληγμάτων προτείνει ερευνητική εργασία, που εκπονήθηκε στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ και απέσπασε παγκόσμιο βραβείο.

Η πρωτότυπη φοιτητική εργασία με τίτλο «Διερεύνηση της ενεργειακής καταπόνησης εκτροπέων υπέρτασης με εξωτερικό διάκενο και χωρίς διάκενα που είναι εγκατεστημένοι σε γραμμή μεταφοράς 150 kV» κατέλαβε τη δεύτερη θέση στον τομέα της εφαρμοσμένης έρευνας του Παγκόσμιου Διαγωνισμού «IAS Student Thesis Contest» του Ινστιτούτου Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών IEEE.

Η έρευνα, με αντικείμενο την προστασία έναντι κεραυνικών υπερτάσεων γραμμών μεταφοράς 150 kV, εκπονήθηκε στο πλαίσιο της διπλωματικής εργασίας του Αλέξανδρου Χατζηκώστα στο Εργαστήριο Υψηλών Τάσεων του ΑΠΘ, υπό την επίβλεψη του αν. Καθηγητή του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θωμά Τσοβίλη.

Τα ερευνητικά αποτελέσματα της εργασίας βασίστηκαν σε προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, με τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού, με σκοπό τη βελτίωση της αξιοπιστίας των συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας. Η εργασία μπορεί να συμβάλει στην ενσωμάτωση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο δίκτυο υψηλής τάσης.

Η τελετή απονομής του Βραβείου θα πραγματοποιηθεί στις 30/10/2023, στο Νάσβιλ του Τενεσί των ΗΠΑ. Το Ινστιτούτο Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών — IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) είναι μια παγκόσμια τεχνολογική, επαγγελματική οργάνωση, με σκοπό την προώθηση της θεωρίας και των εφαρμογών της επιστήμης του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών για την εξέλιξη του επαγγέλματος, με γνώμονα την κοινωνική προσφορά. Στην οργάνωση της ΙΕΕΕ είναι σήμερα εγγεγραμμένα περισσότερα από 420.000 μέλη σε περισσότερες από 160 χώρες, γεγονός που την καθιστά τη μεγαλύτερη τεχνολογική επαγγελματική κοινότητα στον κόσμο.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

NASA: Έφτασε στα χέρια των επιστημόνων το δείγμα από τον αστεροειδή Bennu – Οι επιστήμονες δεν ξέρουν τι μπορεί να βρουν… (video)

Σημαντικές πληροφορίες για την δημιουργία του ηλιακού μας συστήματος ευελπιστούν πως θα πάρουν οι επιστήμονες της ΝΑSA από ένα μεγάλο δείγμα αστεροειδούς που αποκόμισε το διαστημόπλοιο Οσάιρις Ρεξ.


Το διαστημικό σκάφος Οσάιρις Ρεξ άφησε την κάψουλα με τα δείγματα του αστεροειδή Μπένου στην ατμόσφαιρα της Γης.

Η πολύτιμη κάψουλα έπεσε στην έρημο της Γιούτα και για πρώτη φορά οι επιστήμονες της ΝΑSA έχουν στα χέρια τους ένα τόσο μεγάλο δείγμα από ουράνιο σώμα.

Το σκάφος Οσάιρις Ρεξ εκτοξεύθηκε το 2016 και τον Δεκέμβριο του 2018 έφτασε στον Bennu. Τέθηκε σε τροχιά γύρω από αυτόν και το 2020 προσεδαφίστηκε σε ένα μικρό κρατήρα στο βόρειο ημισφαίριο του αστεροειδή.

Με ένα ρομποτικό βραχίονα μήκους 3,5 μέτρων συνέλεξε δείγματα από σκόνη και πέτρες. Από τότε άρχισε η επιχείρηση επιστροφής στη Γη της κάψουλας με τα πολύτιμα δείγματα.

Η πολύπλοκη αποστολή ανάκτησης της κάψουλας στέφτηκε με επιτυχία στην έρημο της Γιούτα.

Σε λίγες εβδομάδες θα αρχίσουν οι αναλύσεις και οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν τι μπορεί να συναντήσουν.

Τα δείγματα από τον αστεροειδή αποκτούν ιδιαίτερη σημασία, αφού ο Μπένου έχει καταχωρηθεί ως ένα πανάρχαιο ουράνιο σώμα.

Η μελέτη των δειγμάτων του στα εργαστήρια ίσως, όπως λένε οι επιστήμονες, αποφέρει άγνωστα στοιχεία για την γένεση του ηλιακού μας συστήματος ενώ το υλικό θα δοθεί προς έρευνες και αναλύσεις σε πολλά εργαστήρια σε όλο τον κόσμο.

(με πληροφορίες από mega / photo: freepik)

Η ηρωική αντίδραση μιας μητέρας όταν τοίχος κατέρρευσε πάνω στο μωρό της (video)

Δείτε το συγκλονιστικό video

(photo: pixabay)

«Βόμβα» μεγατόνων στην Ευρώπη για τα σπίτια μας – Φέρνουν ακόμα πιο δύσκολες μέρες, vid

Δεν θα έχεις τίποτα και θα είσαι χαρούμενος!!!

Από 01/01/2025 οι ιδιοκτήτες κατοικιών ή διαμερισμάτων στην Γαλλία που το ΠΕΑ (Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης) τους είναι χαμηλό, ενδέχεται να μην μπορούν να πουλήσουν, ή να ενοικιάσουν την ιδιοκτησία τους, σύμφωνα με νέο νόμο που φέρεται να προωθεί η γαλλική κυβέρνηση, ανοίγοντας τον Ασκό του Αιόλου στην Ευρώπη!

Το Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης ή όπως είναι γνωστό ενεργειακό πιστοποιητικό ή αλλιώς ΠΕΑ είναι η κατάταξη του ακινήτου (κτηρίου ή κτιριακής μονάδας -διαμερίσματος) σε σχέση με την ενεργειακή κατανάλωση και τις ενεργειακές απώλειες.

Με την έννοια ενεργειακή κατανάλωση οι ενεργειακοί επιθεωρητές εννοούν το τι ξοδεύουν σε οποιαδήποτε μορφή ενέργειας (πετρέλαιο, ηλεκτρισμός, ηλιακή ενέργεια κλπ.) τα συστήματα θέρμανσης και ψύξης για να διατηρήσουν σταθερές θερμοκρασίες στο εσωτερικό του σπιτιού ή για άλλες χρήσεις.

Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ που θα δείτε:

«Αυτό το διαμέρισμα ανακαινίστηκε μόλις μερικώς. Αλλάχτηκαν τα διπλά τζάμια και οι τοίχοι μονώθηκαν. Ωστόσο, η εκτίμηση ενεργειακής απόδοσης βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο, το σπίτι κατατάχθηκε στην (κατηγορία) G.

Ο ιδιοκτήτης συνεπώς δεν θα μπορεί πια να το νοικιάσει από την 1/1/2025…

Αλλά μπορεί κάλλιστα να μην μπορεί ούτε και να το πουλήσει επιπλέον, σύμφωνα με έναν καινούργιο νόμο που θα μπορούσε να ψηφιστεί τους επόμενους μήνες!!!!

Αυτό σημαίνει ότι κάποιος που πουλάει την κύρια κατοικία του για να αγοράσει μια άλλη ιδιοκτησία, δεν θα μπορεί πια να το κάνει. Κάποιος που δεν μπορεί πια να νοικιάσει, επειδή πρόκειται για ένα ενεργειακά αθωράκιστο σπίτι, δεν θα μπορεί πλέον να το πουλήσει, επομένως θα βρεθεί με μια ιδιοκτησία που θα του κοστίζει χρήματα».

Σε λίγο καιρό λοιπόν, η κατοικία ενδέχεται να είναι ακόμα πιο ασύμφορη στην Ευρώπη και όλο και περισσότεροι θα παραδίδουν την ιδιοκτησία τους και θα ζουν σε ό,τι τους παρέχει το κράτος ή μία μεγάλη ιδιωτική πρωτοβουλία!

Δείτε:

photo eurokinissi

Θεσσαλία: Ο στρατός απομακρύνει μέρα νύχτα μεγάλα αντικείμενα από πλημμυρισμένα σπίτια και δρόμους (video)

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι προσπάθειες απομάκρυνσης φερτών υλικών και μεγάλων αντικειμένων από τις πλημμυρισμένες περιοχές της Θεσσαλίας, ενώ καίρια χαρακτηρίζεται η συμβολή των Ενόπλων Δυνάμεων.

Σημειώνεται πως από την πρώτη στιγμή οι Ένοπλες Δυνάμεις ήταν στον πλευρό των κατοίκων της Θεσσαλίας, ενώ τώρα οι προσπάθειες συνεχίζονται και τη νύχτα καθώς σε λίγες ώρες αναμένεται να χτυπήσει τις ίδιες περιοχές νέα σφοδρή κακοκαιρία που θα φέρει έντονες βροχοπτώσεις.

Νωρίς το μεσημέρι της Δευτέρας (25.9.2023) το ΓΕΕΘΑ έδωσε στη δημοσιότητα ακόμα ένα βίντεο με τη συνδρομή των Ενόπλων Δυνάμεων στη Θεσσαλία.

Στο βίντεο φαίνεται η περισυλλογή και απομάκρυνση ογκωδών αντικειμένων, μέρα και νύχτα, από πλημμυρισμένα σπίτια στη Λάρισα, στον Παλαμά Καρδίτσας αλλά και στη Φαρκαδόνα Τρικάλων.

(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: eurokinissi)

Κακοκαιρία Elias – Έκτακτο Δελτίο ΕΜΥ: Έρχονται ισχυρές βροχές και καταιγίδες με χαλαζοπτώσεις και κεραυνούς!

Το Έκτακτο Δελτίο Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων που εκδόθηκε στις 25-09-2023/0100 επικαιροποιείται σύμφωνα με τα τελευταία προγνωστικά στοιχεία. Το σύστημα κακοκαιρίας Elias θα προκαλέσει ισχυρές βροχές και καταιγίδες οι οποίες θα συνοδεύονται από χαλαζοπτώσεις και μεγάλη συχνότητα κεραυνών.

Πιο αναλυτικά:

Σήμερα Δευτέρα (25-09-2023) κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες θα εκδηλωθούν κυρίως στη Θεσσαλία, καθώς και στη δυτική Μακεδονία, τα δυτικά τμήματα της κεντρικής Μακεδονίας και τους νομούς Φωκίδας, Φθιώτιδας, Ευρυτανίας και Βοιωτίας της Στερεάς. Πρόσκαιρα είναι πιθανό να επηρεαστούν η Ήπειρος, η δυτική Στερεά και η βόρεια Πελοπόννησος. Σημειώνεται ότι στη Θεσσαλία τα μεγαλύτερα ύψη βροχής θα σημειωθούν στους νομούς Καρδίτσας και Τρικάλων καθώς και στα δυτικά και βόρεια του νομού Λάρισας.

Αύριο Τρίτη (26-09-2023) κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες προβλέπονται στο Ιόνιο, τα ηπειρωτικά (πλην της Μακεδονίας και της Θράκης) και προς τις βραδινές ώρες στις Σποράδες και τη βόρεια Εύβοια. Τα μεγαλύτερα ύψη βροχής θα σημειωθούν: στη Θεσσαλία (στους νομούς Καρδίτσας, Τρικάλων, Μαγνησίας και στα νότια τμήματα του νομού Λάρισας), στη Στερεά (στους νομούς Φθιώτιδας, Ευρυτανίας και Βοιωτίας) και στην Ήπειρο (στους νομούς Άρτας και Πρέβεζας).

Την Τετάρτη (27-09-2023) κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες προβλέπονται στο Ιόνιο, την κεντρική και νότια ηπειρωτική χώρα (στη Θεσσαλία, τη Στερεά και την Πελοπόννησο), τις Σποράδες, την Εύβοια, τη δυτική Κρήτη και πιθανώς στις δυτικές Κυκλάδες. Επισημαίνεται ότι τα μεγαλύτερα ύψη βροχής θα σημειωθούν στους νομούς Καρδίτσας, Φθιώτιδας, στα ανατολικά τμήματα του νομού Μαγνησίας και στη βόρεια Εύβοια.

Την Πέμπτη (28-09-2023) κατά τόπους ισχυρές βροχές και καταιγίδες προβλέπονται έως το μεσημέρι στις Σποράδες, τη Μαγνησία, τη βόρεια Εύβοια, και τα βορειοανατολικά τμήματα της Στερεάς. Σταδιακά τα φαινόμενα θα εξασθενήσουν.

Τα έκτακτα δελτία της ΕΜΥ ανανεώνονται ανά δωδεκάωρο και για περισσότερες λεπτομέρειες για την εξέλιξη του καιρού ανατρέξτε στα τακτικά δελτία καιρού και στην ιστοσελίδα της ΕΜΥ (www.emy.gr).

(photo: pixabay)