The father made a bet with his little daughter saying, "I can wipe the water off the floor without you hitting me with the fork in your hand." pic.twitter.com/VVJQ5IUocw
— Enez Özen (@Enezator) September 28, 2023
scr
scr
Επιπλέον μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί 261 αντλήσεις υδάτων, ενώ μεταφέρθηκαν σε ασφαλή σημεία 312 άτομα.
Όπως σημειώνει η Πυροσβεστική σε σχετική ανακοίνωση, το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος έλαβε κλήσεις κυρίως για αντλήσεις υδάτων σε περιοχές της χώρας, λόγω εκδήλωσης ισχυρών βροχοπτώσεων.
Συγκεκριμένα:
-Στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, στην Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας, από την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου έως σήμερα, έλαβε 18 κλήσεις και μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί 12 αντλήσεις υδάτων και έξι κοπές δέντρων.
Τέλος η Πυροσβεστική καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ακολουθούν πιστά τις υποδείξεις των αρμόδιων αρχών.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)
Ευρύ προβάδισμα – κοντά στη διαφορά που καταγράφηκε στις εκλογές του Ιουλίου- διατηρεί η Νέα Δημοκρατία, έναντι του ΣΥΡΙΖΑ στις τέσσερις πρώτες δημοσκοπήσεις που δημοσιεύτηκαν την Τετάρτη και την Πέμπτη, λίγο μετά την εκλογή Κασσσελάκη!
καθώς και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, είναι, μαζί με τη συζήτηση σε επίπεδο Ε.Ε. για τη διεύρυνση, τα βασικά θέματα στην ατζέντα της Συνόδου των ευρωπαϊκών χωρών του Νότου (MED9) που πραγματοποιείται σήμερα στη Βαλέτα της Μάλτας.
Την διάσταση αυτή, των δίδυμων κρίσεων – μεταναστευτικής και κλιματικής – στο επίκεντρο των οποίων βρίσκεται η Μεσόγειος, είχε αναδείξει ο Κυριάκος Μητσοτάκης και κατά την ομιλία του στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ την προηγούμενη εβδομάδα. Εκεί είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την ανάγκη προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή και την ανάγκη πρόσθετων πόρων σε αυτή την κατεύθυνση. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές το ίδιο αναμένεται να κάνει και στη Σύνοδο της MED9 υπογραμμίζοντας ότι απαιτείται μια συνολική, στρατηγική απάντηση της Ε.Ε. που θα αφορά την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή και την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών.
Επισημαίνεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σε συνέχεια της συνάντησης που είχε στο Στρασβούργο με την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, για το πακέτο ενίσχυσης της Ελλάδας για τις επιπτώσεις των φυσικών καταστροφών, απηύθυνε στις 15 Σεπτεμβρίου σχετική επιστολή στους ηγέτες της MED9 (Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Κροατία, Σλοβενία, Μάλτα, Κύπρος) ζητώντας τον συντονισμό των χωρών του Νότου ενόψει των επόμενων Ευρωπαϊκών Συμβουλίων για την διεκδίκηση μιας συνολικής στρατηγικής προσαρμογής στην κλιματική κρίση, η οποία απαιτεί περισσότερους πόρους.
Οι χώρες του ευρωπαϊκού Νότου είναι πιο ευάλωτες στις συνέπειες τις κλιματικής αλλαγής, σημειώνει ο πρωθυπουργός στην επιστολή, καλώντας τους άλλους ηγέτες σε συντονισμό δράσης για την ενίσχυση των σχετικών πόρων, με έμφαση στο ταμείο αλληλεγγύης και το αγροτικό αποθεματικό, αλλά και στην ανάγκη δράσης έξω από τα συνήθη πλαίσια και για ευελιξία, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη οι συζητήσεις για την αναθεώρηση του πολυετούς δημοσιονομικού πλαισίου και των κανόνων οικονομικής διακυβέρνησης.
Το μεταναστευτικό, αποτελεί βασικό θέμα στην ατζέντα της Συνόδου της MED9, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη η διαπραγμάτευση για το νέο Σύμφωνο για τη μετανάστευση και το άσυλο. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει επανειλημμένα υπογραμμίσει ότι το βασικό στοιχείο μιας συνεκτικής μεταναστευτικής πολιτικής είναι η φύλαξη των συνόρων, κάτι που αποτελεί πλέον ευρωπαϊκό κεκτημένο. Η φύλαξη των συνόρων αποτελεί πρώτο μέλημα της κυβέρνησης, αναμένεται να υπογραμμίσει ο πρωθυπουργός, υπογραμμίζοντας εκ νέου την ανάγκη να στηριχτούν οι χώρες πρώτης γραμμής, ιδιαίτερα σε μια συγκυρία κατά την οποία αυξάνονται οι ροές.
Ωστόσο δεν είναι η μόνη διάσταση. Έμφαση πρέπει να δοθεί στην εξωτερική διάσταση της μετανάστευσης, στη συνεργασία με τρίτες χώρες για τις επιστροφές, στην πάταξη των εγκληματικών δικτύων των λαθροδιακινητών ώστε να αποτρέπονται οι αναχωρήσεις, έχει τονίσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης και στο ευρωπαϊκό συμβούλιο του περασμένου Ιουνίου.
Συνάντηση με τον Εμανουέλ Μακρόν
Επιπλέον ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει στο περιθώριο της Συνόδου της MED9, συνάντηση με τον Πρόεδρο της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν. Κατά τη συνάντηση αναμένεται να συζητηθούν οι διμερείς σχέσεις, περιφερειακά ζητήματα, καθώς και όλα τα θέματα της ευρωπαϊκής ατζέντας ενόψει των δύο επικείμενων Ευρωπαϊκών Συμβουλίων, στη σύνοδο Ευρωπαϊκής Πολιτικής Κοινότητας και άτυπου Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στις 5 και 6 Οκτωβρίου στη Γρανάδα και την τακτική σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στις 26-27 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες.
(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:intime)
INTIME PHOTO
Ο πρωθυπουργός της Σουηδίας δήλωσε την Πέμπτη ότι κάλεσε τον επικεφαλής του στρατού για να συζητήσει πώς οι ‘Ενοπλες Δυνάμεις μπορούν να βοηθήσουν την αστυνομία να αντιμετωπίσει το πρωτοφανές κύμα εγκληματικότητας που έχει αναστατώσει την χώρα!
Σε ομιλία του την Πέμπτη ο πρωθυπουργός Ουλφ Κρίστερσον ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αναπτύξει τον στρατό. «Η Σουηδία δεν έχει ξαναδεί κάτι τέτοιο, καμία άλλη χώρα στην Ευρώπη δεν βλέπει κάτι τέτοιο», τόνισε ο Σουηδός πρωθυπουργός.
Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, τα πράγματα στην Ευρώπη οδηγούνται στο απόλυτο αδιέξοδο, το χάος και ενδεχομένως στην χούντα!!! Ποιός πολίτης θα αρνηθεί την παρέμβαση του Στρατού ή μιας παγκόσμιας αυταρχικής εξουσίας, προκειμένου να διασφαλίσει την ασφάλειά του έστω και με λιγότερα προς το ζην;;;
Δεν είναι σαφές πώς θα εμπλακεί ο στρατός, αλλά προηγούμενες προτάσεις έχουν επικεντρωθεί στην ανάληψη από τους στρατιώτες καθηκόντων προστασίας, ώστε να απελευθερωθούν περισσότεροι αστυνομικοί για την καταπολέμηση του εγκλήματος.
Το πρωτοφανές αυτό κύμα βίας συνδέεται με τον πόλεμο μεταξύ των εγκληματικών συμμοριών για τον έλεγχο της διακίνησης ναρκωτικών. Συγκλονίζει εδώ και εβδομάδες τη χώρα, η οποία αγωνίζεται να σταματήσει αυτές τις εκρήξεις – που τις περισσότερες φορές στοχεύουν στον εκφοβισμό των μελών αντίπαλων συμμοριών και των συγγενών τους – και τους σχεδόν καθημερινούς θανατηφόρους πυροβολισμούς.
Οι δράστες αυτών των βίαιων περιστατικών είναι όλο και πιο νέοι και οι επιθέσεις αυτές προκαλούν θύματα, που είναι οι παράπλευρες απώλειες, τις τελευταίες εβδομάδες.
Αφορμή ήταν ο θάνατος τριών ατόμων μόνο χθες – από την αρχή του μήνα οι θάνατοι από πυροβολισμούς ή βομβιστικές επιθέσεις έχουν φτάσει τους δώδεκα. Η πλειονότητα των θανάτων ήταν περαστικών που βρέθηκαν τυχαία στο σημείο ή ανθρώπων που αναγνωρίστηκαν λανθασμένα από τους δράστες. Πολλά από τα θύματα ήταν νεαρής ηλικίας.
Η εμπλοκή του στρατού στην καταπολέμηση του εγκλήματος θα ήταν ένα εξαιρετικά ασυνήθιστο βήμα για την Σουηδία, μεταδίδει το Associated Press. Δεν είναι σαφές με ποια ιδιότητα θα εμπλακεί ο στρατός.
Η 41χρονη Κλάρκσον ενώ τραγουδούσε στη Μινεσότα ακούγεται να ρωτάει ανήσυχη τους συνεργάτες της «είμαι καλά;» κρατόντας τα στήθη της με τα χέρια.
«Θα πρέπει να το φτιάξω;» συνέχισε να ρωτάει με αγωνία η τραγουδίστρια της κάντρι πριν τελικά να τρέξει στα παρασκήνια.
«Νομίζω φαίνεται το στήθος μου» ακούστηκε να λέει η Κλάρκσον στους θεατές που προσπαθούσαν να καταλάβουν τι έχει συμβεί.
Freepik photo
Ελικόπτερο Super Puma, βατραχάνθρωποι, λιμενικό και εθελοντές είναι οι δυνάμεις που αναζητούσαν τον χειριστή στο Αχλάδι Ευβοίας όπου κατέπεσε το ελικόπτερο Agusta Bell.
Τις έως τώρα έρευνες δυσχέραιναν η θολή θάλασσα, τα ρεύματα και τα φερτά υλικά. Το σημείο που ερευνάται έχει βάθος γύρω στα 50 με 60 μέτρα, κάτι που δυσκολεύει ακόμα περισσότερο τη διαδικασία.
«Το ελικόπτερο S-70 έκανε μια πτήση πολύ χαμηλή. Φαίνεται, ίσως, ότι μπορεί να έχει εντοπιστεί κάτι από την άτρακτο του ελικοπτέρου» σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Το ελικόπτερο είχε απογειωθεί από το Μαντούδι και κατευθυνόταν προς τον Βόλο.
Φαίνεται ότι ελάχιστα μετά την απογείωση από το Μαντούδι ο χειριστής ανέφερε ότι οι καιρικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα δυσμενείς, αμέσως μετά χάθηκε από τα ραντάρ και σήμανε συναγερμός στις Αρχές.
Τι αποκαλύπτει συνάδελφός του
Συνάδελφος του χειριστή μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΟΡΕΝ.
«Ήμασταν μαζί στο ελικοδρόμιο στις Αφίδνες, καταθέσαμε σχέδιο πτήσης και απογειωθήκαμε με μισή ώρα διαφορά αλλά εγώ είδα τις κακές καιρικές συνθήκες και γύρισα πίσω. Πήγαινε στον Βόλο για να πάρει τον ιδιοκτήτη του ελικοπτέρου. Απογειώθηκε περίπου στις 9 το πρωί.
Μισή ώρα αργότερα επικοινωνήσαμε και μου είπε ότι προσγειώθηκε σε ένα ύψωμα διότι λόγω των κακών καιρικών συνθηκών δεν είχε ορατότητα. Μου είπε ότι μόλις βελτιωνόταν ο καιρός θα απογειωνόταν ξανά από εκεί για Βόλο. Δεν μου ανέφερε βλάβη στο ελικόπτερο».
(Protothema – pixabay photo)
Ένα ζευγάρι κτηνοτρόφων από την Ζηλευτή Τρικάλων ζει τον δικό του «Γολγοθά». Έχασε περίπου 700 αιγοπρόβατα και 20 μέρες μετά τα νεκρά ζώα δεν έχουν συλλεχθεί από τους ιθύνοντες.
Μάλιστα, για να προχωρήσει η διαδικασία χρειάστηκε η παρέμβαση του εισαγγελέα.
Η κτηνοτρόφος Ιωαννα Καρρά μιλώντας στην Κοινωνία Ώρα Mega, ανέφερε ότι δεν υπάρχει οργάνωση και συνεργασία μεταξύ της εταιρείας καύσης των ζώων, του δήμου και της περιφέρειας.
«Το δυσάρεστο είναι ότι έπρεπε να παρέμβει εισαγγελέας για να γίνει η λογική διαδικασία. Να έρθουν δηλαδή και να συλλέξουν τα νεκρά ζώα. Τις πρώτες ημέρες δεν είχε υποχωρήσει το νερό οπότε δεν μπορούσαμε να βγάλουμε ζώα έξω. Αφού υποχώρησε ήταν θέμα του δήμου και της εταιρείας να έρθουν να τα παραλάβουν», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Και πρόσθεσε: «Ακολουθούν μια διαδικασία. Ο δήμος σε συνεργασία με την περιφέρεια και την ετειρεία μεταφέρουν τα ζώα. Η εταιρεία όμως έπρεπε να είχε και κατευθυντήριες γραμμές».
Τα ζώα λοιπόν, από τη συγκεκριμένη κτηνοτροφική μονάδα συλέφθηκαν μόλις προχτές.
«Τα βγάλαμε την περασμένη Πέμπτη και τα μισά τα πήραν προχτές μετά την περέμβαση του εισαγγελέα. Ευελπιστούμε τα υπολοιπα να τα πάρουν σήμερα το πρωί», σημείωσε η κα Καρρά και εξήγησε ότι στην περιφερειακή ενότητα Καρδίτσας η διδιακασία έγινε μέσα σε 3 μέρες. Εμάς έχουν περάσει 20».
(Megatv – eurokinissi photo)
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ
Καιρός: Νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες στη δυτική και την κεντρική Μακεδονία κυρίως τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες.
Ανεμοι: Μεταβλητοί 3 με 4 και στα ανατολικά βόρειοι βορειοανατολικοί πρόσκαιρα έως 5 μποφόρ.
Θερμοκρασία: Από 15 έως 29 βαθμούς Κελσίου. Στη δυτική Μακεδονία 3 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.
ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Καιρός: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, με τοπικές βροχές και κυρίως στα ορεινά σποραδικές καταιγίδες.
Ανεμοι: Μεταβλητοί 3 με 4 μποφόρ.
Θερμοκρασία: Από 16 έως 28 βαθμούς Κελσίου.
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΕΥΒΟΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Καιρός: Στην Εύβοια νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και πιθανώς μεμονωμένες καταιγίδες έως το μεσημέρι. Στις υπόλοιπες περιοχές νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες.
Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 4 και στα ανατολικά έως 5 μποφόρ.
Θερμοκρασία: Από 16 έως 27 βαθμούς Κελσίου.
ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΚΡΗΤΗ
Καιρός: Παροδικά αυξημένες νεφώσεις με τοπικές βροχές και μεμονωμένες καταιγίδες με εξασθένηση από το απόγευμα.
Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 μποφόρ.
Θερμοκρασία: Από 20 έως 26 βαθμούς Κελσίου.
ΝΗΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ – ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ
Καιρός: Παροδικά αυξημένες νεφώσεις με τοπικές βροχές και μεμονωμένες καταιγίδες. Σταδιακή βελτίωση από το απόγευμα.
Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 μποφόρ.
Θερμοκρασία: Από 22 έως 28 βαθμούς Κελσίου. Στα βόρεια 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Καιρός: Νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και μεμονωμένες καταιγίδες τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες. Στη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο βροχές και πιθανώς μεμονωμένες καταιγίδες τις πρωινές ώρες.
Ανεμοι: Μεταβλητοί 3 με 4 μποφόρ.
Θερμοκρασία: Από 17 έως 26 βαθμούς Κελσίου.
ΑΤΤΙΚΗ
Καιρός: Λίγες νεφώσεις πρόσκαιρα αυξημένες τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες, οπότε υπάρχει πιθανότητα να σημειωθούν τοπικές βροχές.
Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 4 στα ανατολικά έως 5 μποφόρ.
Θερμοκρασία: Από 18 έως 27 βαθμούς Κελσίου.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Καιρός: Νεφώσεις παροδικά αυξημένες. Τοπικές βροχές και πιθανώς μεμονωμένες καταιγίδες τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες κυρίως στα γύρω ορεινά.
Ανεμοι: Μεταβλητοί 2 με 4 μποφόρ.
Θερμοκρασία: Από 17 έως 28 βαθμούς Κελσίου.
Η Πολωνία άρχισε να ελέγχει τα οχήματα που περνούν από τα σύνορα με την Σλοβακία, εν όψει του μεταναστευτικού που διογκώνεται, κατά πολλούς σκοπίμως, προκειμένου να ολοκληρωθεί ρο σχέδιο αντικατάστασης του ευρωπαϊκού πληθυσμού!
Ο Πολωνός υπουργός Εσωτερικών Μάριους Καμίνσκι, στον λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης X δήλωσε ότι η μεταναστευτική πίεση κατά μήκος της βαλκανικής οδού έχει αυξηθεί.
Ωστόσο εντύπωση προκαλεί η δήλωση του Πολωνού ευρωβουλευτή, Dominik Tarczyński, ο οποίος προσφέρει την πολωνική μεταναστευτική πολιτική ως λύση για την εισροή μεταναστών στην Λαμπεντούζα της Ιταλίας!
Όπως αναφέρει:
«Αυτό που λέμε είναι να τα τους στείλετε πίσω! Η Πολωνία είναι η μοναδική χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στην οποία δεν είχαμε ούτε μια τρομοκρατική επίθεση, δεν έχουμε μαχαιρώματα, δεν έχουμε βιασμούς, δεν έχουμε όλες αυτές τις πραγματικά επικίνδυνες συμπεριφορές από μετανάστες, -παράνομους μετανάστες.
Μηδενική ανοχή! Χτίζουμε έναν όμορφο τοίχο στα σύνορά μας με την Λευκορωσία και δεν υπάρχει περίπτωση να μπει κανείς στην Πολωνία.
Η Πολωνία είναι η ασφαλέστερη χώρα στην Ευρώπη»!
Ωστόσο, δεν θα πάνε όλοι οι δικαιούχοι σήμερα να πληρωθούν. Υπενθυμίζεται ότι η ενίσχυση καλύπτει το τρίμηνο Αυγούστου-Οκτωβρίου, ενώ η παράταση για όλους μέχρι το τέλος του χρόνου τελικά «πάγωσε».
Ο χάρτης των πληρωμών έχει ως εξής:
Οι δικαιούχοι, θα πρέπει να αναμένουν τα ποσά που τους αναλογούν, μετά το μεσημέρι, είτε στην ψηφιακή κάρτα, είτε στον τραπεζικό τους λογαριασμό.
Μάλιστα, το κυβερνητικό επιτελείο ανακοίνωσε ότι αυτό θα ισχύσει μόνο για τους κατοίκους στον Έβρο και στη Θεσσαλία, ενώ δεν αναμένεται νέος γύρος Market Pass στο μέλλον, βάζοντας οριστική «τελεία» σε ένα ακόμα επίδομα.
Υπάρχουν δύο πιθανοί λόγοι που αποκλείονται κάποιοι από τη οικονομική ενίσχυση:
Oι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:
(newsbeast – intime photo)
Η Βρετανία επιβεβαίωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να διασφαλίσουν πως όλα τα οχήματα που κατασκευάζουν θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων μέχρι το 2035, όπως προβλέπει το υπάρχον χρονοδιάγραμμα, μολονότι την περασμένη εβδομάδα η κυβέρνηση ανέβαλε για μια πενταετία ορισμένα από τα εμβληματικότερα μέτρα της για την κλιματική πολιτική.
«Η οδηγία μας παρέχει ασφάλεια στους κατασκευαστές, ωφελεί τους οδηγούς παρέχοντάς τους περισσότερες επιλογές και βοηθά την ανάπτυξη της οικονομίας μας», διαβεβαίωσε ο υπουργός Μεταφορών Μαρκ Χάρπερ.
Η αποσαφήνιση των κανόνων έγινε δεκτή με ικανοποίηση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που είχαν ζητήσει από την κυβέρνηση να προχωρήσει σε διευκρινίσεις, γιατί διαφορετικά κινδύνευαν να διαταραχθούν η εφοδιαστική αλυσίδα και τα επενδυτικά σχέδιά τους. Την περασμένη εβδομάδα η Ντάουνινγκ Στριτ ανακοίνωσε ότι η πώληση των καινούριων βενζινοκίνητων ή ντιζελοκίνητων οχημάτων θα απαγορευτεί το 2035 και όχι το 2030, όπως προβλεπόταν αρχικά.
Με βάση τη σημερινή οδηγία για τα αποκαλούμενα οχήματα μηδενικών ρύπων (ZEV), ο κλάδος θέτει ως στόχο το 22% των αυτοκινήτων που θα πουληθούν τον επόμενο χρόνο να είναι ηλεκτρικά. Το ποσοστό αυτό θα αυξάνεται σταδιακά μέχρι να φτάσει το 80% το 2030 και το 100% το 2035.
Οι εταιρείες διαμαρτύρονταν για το «αμφιλεγόμενο μήνυμα» που έστελνε η βρετανική κυβέρνηση ζητώντας αφενός από τους κατασκευαστές να αυξήσουν την παραγωγή των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και αφετέρου δίνοντας περισσότερο χρόνο στους καταναλωτές για να μεταπηδήσουν από τα βενζινοκίνητα ή ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα στα ηλεκτρικά.
(απεμπε – φωτο:freepik)
Παρά τις κυρώσεις, πασίγνωστη εταιρεία συνεχίζει την οικονομική υποστήριξη σε Ρώσους λιανοπωλητές και διανομείς. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτό είναι ένα καταναγκαστικό μέτρο, καθώς διαφορετικά η εταιρεία θα διέτρεχε τον κίνδυνο να χάσει εντελώς την ρωσική αγορά.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Izvestia , αρκετές πηγές που δραστηριοποιούνται στην αγορά ηλεκτρονικών επιβεβαίωσαν ότι η γνωστή πολυεθνική νοτιοκορεάτικη εταιρεία , η οποία αρχικά προσχώρησε στο δυτικό μποϊκοτάζ της Ρωσίας, ενεργοποίησε ξανά την οικονομική υποστήριξη προς τους Ρώσους εταίρους της – λιανοπωλητές και διανομείς.
Αυτό έγινε ήδη το καλοκαίρι. Δηλαδή, το σύστημα που προβλέπει την πληρωμή ορισμένης αμοιβής για την πώληση smartphones, tablet και άλλων συσκευών της εταιρείας στην Ρωσία λειτουργεί ξανά.
Ωστόσο, η εταιρεία προφανώς το έκανε αυτό από ανάγκη, σχολιάσει το Russia Today! Το μερίδιο της εταιρείας στην ρωσική αγορά μειώθηκε σημαντικά κατά την διάρκεια της εκστρατείας ρωσοφοβικών κυρώσεων, συνεχίζει το ρεπορτάζ.
Οι χρήστες προτιμούν όλο και περισσότερο τις κινεζικές συσκευές, επομένως η εν λόγω εταιρεία πρέπει να υποστηρίζει τους εισαγωγείς και τους εμπόρους λιανικής για να διατηρήσει την θέση της στην Ρωσία, είπαν ειδικοί στην Izvestia .
«Η εταιρεία αναγκάστηκε να επανενεργοποιήσει την υποστήριξη αγοραστών και λιανοπωλητών από την Ρωσία λόγω της μείωσης του μεριδίου της στην αγορά», ανέφεραν πηγές της Izvestia.
Μια τεράστια νίκη του Πούτιν, αν μη τι άλλο!!!
“Η εγκληματικότητα ανήλθε σε ένα επίπεδο που δεν είχαμε δει ποτέ στο παρελθόν. Η κατάσταση είναι σοβαρή στην Ουψάλα και σε όλη τη χώρα”, δήλωσε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου η Καταρίνα Μπόβαλ, εκπρόσωπος της αστυνομίας της πανεπιστημιακής πόλης που βρίσκεται 70 χλμ βορείως της Στοκχόλμης, όπου μια νέα γυναίκα σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Η σύγκρουση μεταξύ συμμοριών για τον έλεγχο της διακίνησης ναρκωτικών πλήττει κυρίως την πόλη Ουψάλα, η οποία βρίσκεται υπό αυξημένη αστυνομική επιτήρηση και γνωρίζει μια κλιμάκωση της βίας από τα τέλη Ιουνίου.
BREAKING:
— Visegrád 24 (@visegrad24) September 28, 2023
Sweden’s largest opposition party, the Social Democrats, want the Swedish Army to be deployed against gangs.
Y-day, 2 men were shot to death & a 25-y-old woman was killed in a bombing of her apartment building
She was a neighbor of a gangster pic.twitter.com/YXcPgl1cWL
Σύμφωνα με τους απολογισμούς του δημόσιου τηλεοπτικού δικτύου SVT, 12 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε πυροβολισμούς και εκρήξεις τον Σεπτέμβριο, που ήταν ο πιο φονικός μήνας σε τέσσερα χρόνια, και το τελευταίο 24ωρο ήταν ιδιαίτερα πολύνεκρο.
Ένας πρώτος πυροβολισμούς σημειώθηκε σε ένα ευκατάστατο προάστιο της Στοκχόλμης λίγο πριν από τις 19.00 το βράδυ της Τετάρτης: ένας νεαρός άνδρας σκοτώθηκε από σφαίρα κοντά σε γήπεδο αθλοπαιδιών όπου παιδιά προπονούνταν στο ποδόσφαιρο, σύμφωνα με την εθνική αστυνομία.
Έρευνα για ανθρωποκτονία διενεργείται και το γήπεδο έχει κλείσει έως την Παρασκευή.
“Αθώοι άνθρωποι χωρίς καμιά σχέση με το οργανωμένο έγκλημα, ανάμεσά τους παιδιά ήρθαν στην προπόνησή τους, αναγκάστηκαν να παραστούν ακόμη μια φορά σε έναν ανελέητο πυροβολισμό κατά τη διάρκεια του οποίου ένας άνδρας σκοτώθηκε”, δήλωσε ο πρωθυπουργός Ούλφ Κρίστερσον μιλώντας στο δίκτυο TV4.
“Παιδιά που φορούν τις φανέλες και τα σορτσάκια του ποδοσφαίρου κλαίνε και οι γονείς είναι πολύ ανήσυχοι. Οι σκέψεις μου είναι σε όλα αυτά τα παιδιά, στις μητέρες και τους πατέρες τους. Αυτοί οι ασυνείδητοι φονιάδες δεν θα σταματήσουν να πυροβολούν ο ένας τον άλλον και να πυροβολούν τους άλλους όσο δεν τους σταματάμε”, πρόσθεσε.
Ένας δεύτερος πυροβολισμός σημειώθηκε λίγες ώρες αργότερα, γύρω στα μεσάνυχτα, σε ένα άλλο νότιο προάστιο της Στοκχόλμης, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο άνθρωποι, εκ των οποίων ο ένας υπέκυψε στα τραύματά του, σύμφωνα με την αστυνομία. Τρεις άνδρες συνελήφθησαν.
Και τη νύχτα της Τετάρτης προς Πέμπτη, γύρω στις 4 το πρωί, εκρηκτικός μηχανισμός σκότωσε μια 25χρονη νέα γυναίκα στο προάστιο της Ουψάλας. Πέντε σπίτια υπέστησαν ζημιές, διευκρίνισε η αστυνομία στην ιστοσελίδα της.
“Είναι πιθανόν το γεγονός αυτό να έχει σχέση με την εθνική σύγκρουση” μεταξύ των εγκληματικών συμμοριών, πρόσθεσε η εκπρόσωπος της αστυνομίας της Ουψάλας που αναμένει ο πόλεμος αυτός να συνεχιστεί.
Το πρωτοφανές αυτό κύμα βίας συνδέεται με τον πόλεμο μεταξύ των εγκληματικών συμμοριών για τον έλεγχο της διακίνησης ναρκωτικών. Συγκλονίζει εδώ και εβδομάδες τη χώρα, η οποία αγωνίζεται να σταματήσει αυτές τις εκρήξεις – που τις περισσότερες φορές στοχεύουν στον εκφοβισμό των μελών αντίπαλων συμμοριών και των συγγενών τους – και τους σχεδόν καθημερινούς θανατηφόρους πυροβολισμούς.
Οι δράστες αυτών των βίαιων περιστατικών είναι όλο και πιο νέοι και οι επιθέσεις αυτές προκαλούν θύματα, που είναι οι παράπλευρες απώλειες, τις τελευταίες εβδομάδες.
Για να σταματήσει το κακό, οι Σοσιαλδημοκράτες (αριστερά) και οι Δημοκράτες της Σουηδίας (άκρα δεξιά) πρότειναν σήμερα να επιστρατευθεί ο στρατός για να υποστηρίξει την αστυνομία στο έργο της.
“Αυτή δεν είναι η Σουηδία, δεν είναι έτσι όπως υποτίθεται ότι είναι η Σουηδία”, δήλωσε σήμερα η αρχηγός των Σοσιαλδημοκρατών Μαγκνταλένα ‘Αντερσον σε συνέντευξη Τύπου.
Η Άντερσον, η οποία έχασε τις εκλογές πέρυσι εν μέρει γιατί οι ψηφοφόροι αποδοκίμασαν την ικανότητα της κυβέρνησής της να αντιμετωπίσει την εγκληματικότητα, κάλεσε τον πρωθυπουργό να αλλάξει τον νόμο για να επιτρέψει στον στρατό να βοηθήσει την αστυνομία στην καταπολέμηση των συμμοριών. “Η περιπολία που εκτελούν οι αστυνομικοί θα μπορούσε να πραγματοποιείται από τον στρατό. Επιπλέον, ο στρατός διαθέτει την τεχνογνωσία με την οποία θα μπορούσε να βοηθήσει”.
Ένα ενδεχόμενο που αποκλείει επί του παρόντος ο υπουργός Δικαιοσύνης Γκούναρ Στρόμερ, ο οποίος δηλώνει τουλάχιστον ότι “ακούει όλες τις προτάσεις όλων των κομμάτων” προκειμένου να σταματήσει η κλιμάκωση της βίας.
“Οι συγκρούσεις μεταξύ των εγκληματιών στη Σουηδία συνιστούν σοβαρή απειλή για την ασφάλεια της χώρας”. Αθώοι δολοφονούνται, τραυματίζονται. Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν στις τάξεις της αστυνομίας και μαζί με άλλους για να σταματήσουμε αυτή την εξέλιξη”, δήλωσε ο διευθυντής της εθνικής αστυνομίας Άντερς Θόρνμπεργκ.
Η αστυνομία εκτιμά ότι σχεδόν 30.000 άνθρωποι στη Σουηδία εμπλέκονται άμεσα ή έχουν δεσμούς με εγκλήματα συμμοριών. Η βία έχει επίσης εξαπλωθεί από τις μεγάλες αστικές περιοχές στις μικρότερες πόλεις όπου το βίαιο έγκλημα αποτελούσε κατά το παρελθόν σπάνιο φαινόμενο.
Το 2022, η Σουηδία κατέγραψε 391 περιστατικά με πυροβολισμούς, από τα οποία τα 62 ήταν θανατηφόρα.
(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)
Ο Στέφανος Κασσελάκης κατά την διάρκεια της πρώτης του συνέντευξης που έδωσε στο Star, αναφέρθηκε στην στρατιωτική του θητεία!!!
Είπε πως είναι τιμή του να υπηρετήσει την πατρίδα του, ενώ ξεκαθάρισε ότι θέλει να πάει σε ακριτικό νησί.
«Είναι τιμή μου να επιστρέφω στην πατρίδα μου και να την υπηρετώ», είπε χαρακτηριστικά.
Πρόσθεσε δε ότι «είναι πολύ χαρούμενος» και ότι «θα πάω σύντομα, εφόσον συνεδριάσουν τα όργανα και μπουν τα πράγματα σε μια σειρά».
«Δεν θα επιλέξω εγώ την μονάδα. Ιδανικά θέλω να είναι στη παραμεθόριο, στην αρχή της χώρας μας», είπε στη συνέχεια.
Ακόμη, τόνισε ότι «όπου πάμε, για την Ελλάδα αγωνιζόμαστε, είναι συγκινητικό να ζω στην χώρα μου και να προσφέρω όπως μπορώ».
Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη αναφορά στη στρατιωτική υποχρέωση του Κασσελάκη είχε γίνει από τον ναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη, ένα από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που τάχθηκαν ανοιχτά και εξαρχής στο πλευρό του, όταν καλεσμένος σε τηλεοπτική εκπομπή ρωτήθηκε τι θα γίνει με την θητεία του -υποψήφιου τότε- προέδρου του κόμματος.
Το πιο πιθανό σώμα για τον κ. Κασσελάκη θεωρείται ο στρατός Ξηράς, ενώ σε περίπτωση που καταταγεί, έχει την δυνατότητα να υπηρετήσει 20 μέρες και να εξαγοράσει τους υπόλοιπους πέντε μήνες και δέκα μέρες για το ποσό των 4.320 ευρώ.
Να σημειωθεί ότι μία από τις θέσεις που έχει παρουσιάσει στην πλατφόρμα του ως υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ο Στέφανος Κασσελάκης ήταν να καταργηθεί η υποχρεωτική θητεία στον στρατό.
scr
凄いですね😇 pic.twitter.com/6lkcMRNmQx
— ヒロクライム (@tannokasa4) September 28, 2023
(photo: pixabay)
Για πολλούς νεκρούς κάνει λόγο η Αστυνομία δύο ώρες μετά τις έρευνες στο εσωτερικό του Πανεπιστημιακού Ιατρικού Κέντρου στο Ρότερνταμ, όπου αναζητούσε θύματα και τραυματίες.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από τα πυρά που εξαπέλυσε ο ένοπλος δράστης οι νεκροί είναι αρκετοί και οι οικογένειες των θυμάτων, αναφέρεται ότι έχουν ήδη ενημερωθεί.
Η Αστυνομία δεν έχει προχωρήσει μέχρι τώρα σε επίσημη ανακοίνωση για τον αριθμό των νεκρών ενώ άγνωστος τελικά είναι και ο αριθμός των τραυματισμένων ανθρώπων, ενώ στην αρχή έκαναν λόγο για τρία άτομα.
UPDATE | Footage showing frantic Dutch citizens running, and the suspect being taken into custody in the Rotterdam shootings.
— READY ALERTS (@ReadyAlerts) September 28, 2023
pic.twitter.com/iPdvVwK6WQ
Δείτε τη στιγμή που οι Αστυνομικοί συλλαμβάνουν τον δράστη:
🔴 #SonDakika🇳🇱:Hollanda- Roterdam Erasmus üniversitesinde ismi belirlenmeyen bir şahıs silahla sağa sola ateş açtı.
— X’PressNews (@xpress1) September 28, 2023
👉İlk belirlemelere göre, onlarca öğrenci yaralı ve vurulan bir öğretmen hayatını kaybetti.
👉Katil zanlısı gözaltına alındı pic.twitter.com/TQVLsCa0Gh
Οι πυροβολισμοί σημειώθηκαν αρχικά μέσα σε ένα σπίτι στην ολλανδική πόλη και συνεχίστηκαν μέσα σε μια αίθουσα σε ένα κοντινό πανεπιστημιακό ιατρικό κέντρο. Οι Αστυνομικοί μπήκαν στο ιατρικό κέντρο σε αναζήτηση του υπόπτου, ο οποίος περιγράφεται ως ένας ψηλός άνδρας με στρατιωτική ενδυμασία.
Οι τοπικές αρχές ασφαλείας ανέφεραν ότι ξέσπασε φωτιά στο σπίτι που σημειώθηκε η επίθεση, η φωτιά στη συνέχεια κατασβέστηκε. Σύμφωνα όμως με κάποια τοπικά μέσα ενημέρωσης ξέσπασε φωτιά και μέσα στο πανεπιστήμιο.
(με πληροφορίες από newsbomb. gr / photo: pixabay)
Η Raye, μία Αγγλίδα τραγουδίστρια, έμεινε μόνο με τα εσώρουχά της, για να διαμαρτυρηθεί σχετικά με τη δυσμορφία του σώματος. Η 25χρονη κοπέλα βρέθηκε στη σκηνή στο Royal Albert Hall την Τρίτη για μια ζωντανή ηχογράφηση του άλμπουμ της, όταν άρχισε να βγάζει τα ρούχα της κατά τη διάρκεια της παράστασης της επιτυχίας της, Body Dysmorphia.
Έχει μιλήσει για τη μάχη της με την πάθηση της ψυχικής υγείας – όπου ανησυχείς έντονα για την εμφάνισή σου – με τους στίχους της που περιλαμβάνουν γραμμές όπως «Πεινάω τόσο που δεν μπορώ να κοιμηθώ / Αλλά ξέρω αν φάω / Τότε Θα είμαι στο μπάνιο με τα γόνατά μου ».
Μπροστά στο πλήθος που την επευφημούσε, η Raye έβγαλε τον κορσέ και το παντελόνι της και έμεινε μόνο με το λευκό σουτιέν και το εσώρουχό της. Παρέμεινε με τα εσώρουχα όπου ερμήνευσε και το επόμενο τραγούδι της, Ice Cream Man, ένα κομμάτι που αναφέρεται στη σεξουαλική επίθεση, όπως μεταδίδει η Daily Mail.
«Βγάζω τα ρούχα μου στο Royal Albert Hall», είπε η Raye πριν ξεκινήσει να τραγουδά.
@soph24pi3 body dysmorphia live in london one of the powerful woman i know #orchestra #raye #royalalberthall #london #fyp ♬ original sound – soph
Αναφερόμενη στην εμπειρία της με ανάρτησή της στο Instagram μετά το τέλος του σόου, η Raye έγραψε: «Το σόου ολόκληρης της καριέρας μου, δεν μπορώ να το χειριστώ αυτό. Χάνω το μυαλό μου αναλογιζόμενη αυτό το σόου, και ναι, δημοσιεύω τις κριτικές γιατί πήραμε 5 αστέρια σε όλους τους τομείς», έγραψε αρχικά και πρόσθεσε πως:«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό είναι η πραγματική μου ζωή. Η πόλη μου με είδε για τον καλλιτέχνη που πραγματικά θέλω να γίνω και θα συνεχίσω να προσπαθώ να γίνω».
Η Raye είχε μιλήσει στο παρελθόν για τη μάχη της με τη δυσμορφία του σώματος, όταν είχε ερωτηθεί «τι βλέπεις όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη;» με την τραγουδίστρια να απαντά: «Δεν ξέρω. Είναι μια εμπειρία πολύ 50/50. Ίσως πολλοί άνθρωποι μπορούν να ταυτιστούν. Μερικές φορές κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και λες “αυτό είναι ωραίο” ή “αυτό είναι καλό”, και μετά μερικές φορές νιώθεις το αντίθετο. Αλλά αυτό είναι εντάξει, είναι απλώς μέρος της ζωής και νομίζω ότι είναι κάτι που δουλεύω πολύ σκληρά. Δεν νομίζω ότι είναι καλό να περνάς πολύ χρόνο στον καθρέφτη, γιατί θα αρχίσεις να βλέπεις όλα τα ελαττώματα. Χρησιμοποιώ τη μουσική ως θεραπεία για να προσπαθώ να επεξεργάζομαι πράγματα».
Μιλώντας στη MailOnline η τραγουδίστρια είχε πει: «Θέλω απλώς να είμαι μια γυναίκα που συζητά άβολα θέματα για τα οποία δεν μιλάμε, όλα αυτά είναι πράγματα με τα οποία πάλεψα στο σκοτάδι και στη σιωπή. Ελπίζεις γράφοντας για αυτά τα τραγούδια και βγάζοντάς τα στον κόσμο, απλά ελπίζεις ότι ο κόσμος θα τα ακούσει και θα τα συσχετίσει επίσης. Είναι φάρμακο με το οποίο μπορείς να αντιμετωπίσεις ένα αρκετά επώδυνο συναίσθημα. Για μένα είναι πολύ δυναμωτικό και ελπίζω να είναι φάρμακο για όποιον άλλον το χρειάζεται».
(με πληροφορίες από newsbeast. gr / photo: pixabay)
Ο υπουργός μιλώντας στην τηλεόραση του Alpha, τόνισε ότι «δεν υπάρχει καμία σκέψη για αύξηση των συντελεστών. Βασική μας επιδίωξη είναι η αύξηση των εσόδων μέσα από την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και σε επόμενο στάδιο η μείωση των συντελεστών».
Ανέφερε επίσης ότι «μελετάμε ένα νέο σύστημα δικαιότερης φορολόγησης των ελεύθερων επαγγελματιών». Και αυτό θα συμβεί, όπως σημείωσε, μέσα από την χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, ώστε να γίνονται διασταυρώσεις. Επίσης σημείωσε ότι θα συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση και η δέσμευση με τις 10 παρεμβάσεις που έχει ανακοινώσει ο πρωθυπουργός (διασύνδεση POS και ταμειακών μηχανών, υποχρεωτικά ηλεκτρονικά βιβλία μέσω myDATA, παρεμβάσεις Airbnb κ.λπ.).
Όλα τα παραπάνω θα έρθουν μέσα από έναν νέο φορολογικό νόμο που θα έρθει μέχρι το τέλος του έτους.
Σε ότι αφορά τους μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ σε τουριστικό πακέτο, καφέ κ.α. ο υπουργός τόνισε ότι είναι ένα θέμα του προϋπολογισμού του 2024 και όπως τόνισε «θα σταθμίσουμε τα πράγματα το επόμενο χρονικό διάστημα»
Σε ότι αφορά το προσχέδιο που θα κατατεθεί την Δευτέρα σημείωσε ότι θα καταγράφεται η πρόοδος της οικονομίας, όσο και η καλή εκτέλεση του προϋπολογισμού.
Ο Κ. Χατζηδάκης αναφερόμενος στο γεγονός ότι δεν συνεχίζεται το μέτρο του Market Pass, σημείωσε ότι «η κυβέρνηση έρχεται και απαντάει με άλλους τρόπους, όπως η αύξηση των μισθών των δημοσίων υπαλλήλων, οι 3ετίες στο ιδιωτικό τομέα με το ξεπάγωμα αυτών και τα αυξημένα επιδόματα για κάποιες άλλες κατηγορίες επιδομάτων».
Και κατέληξε, «εξαντλούμε κάθε δυνατότητα που υπάρχει από τον προϋπολογισμό και δεν χαρίζουμε το δικαίωμα της κοινωνικής ευαισθησίας σε κανέναν».
ΑΠΕ-ΜΠΕ/eurokinissi