Άρθρα
Κόβει την ανάσα: Λιοντάρι δαγκώνει το δάκτυλο φύλακα για να το φάει – ΒΙΝΤΕΟ
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκλωβισμό δύο γυναικών
Στο σημείο για την επιχείρηση του απεγκλωβισμού των δύο γυναικών, έσπευσαν εννέα πυροσβέστες με τρία οχήματα. Οι γυναίκες παρελήφθησαν από ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)
Το απόκοσμο κτίριο στη Νέα Υόρκη που λένε ότι δεν έχει καν παράθυρα, vid
freepik photo
Ηράκλειο: Επιθέσεις σε λεωφορεία εν κινήσει τη νύχτα με πέτρες – Τρόμος για οδηγούς και επιβάτες
Ειδικότερα, στην ανακοίνωση αναφέρεται: «Παρακολουθούμε για πολλοστή φορά και για ακόμη μια χρονιά τις επαναλαμβανόμενες επιθέσεις με πέτρες σε λεωφορεία του ΚΤΕΛ και τουριστικά, εν μέσω νυκτός, τρομοκρατώντας στην κυριολεξία οδηγούς και δεκάδες επιβάτες. Οι συγκεκριμένες επιθέσεις, μάλιστα, κυρίως λαμβάνουν χώρα μερικά μόλις μέτρα μακριά από το Αστυνομικό Μέγαρο Ηρακλείου, στη έξοδο του αεροδρομίου προς εθνική οδό. Υπάρχει άμεσος κίνδυνος από τις επιθέσεις αυτές ο εκάστοτε οδηγός να χάσει τον έλεγχο του οχήματος και να θρηνήσουμε δεκάδες ζωές σε ένα δυστύχημα. Καλούμε την πολιτεία (Αστυνομία) να ενεργοποιήσει κάθε διαθέσιμο μηχανισμό για την πάταξη του φαινομένου πριν να είναι πολύ αργά».
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)
Την παραίτησή του υπέβαλε ο πρόεδρος του ΕΟΦ Δημήτρης Φιλίππου
«Μετά από μία ολοκληρωμένη θητεία και δύο παρατάσεις και θεωρώντας ότι το πλήρωμα του χρόνου έχει φτάσει υπέβαλα εχθές αργά το βράδυ την παραίτησή μου στον πρωθυπουργό από τη θέση του προέδρου του ΕΟΦ και επιστρέφω στα ακαδημαϊκά μου καθήκοντα και την χειρουργική που τόσο αγαπώ!
Σε αυτό το ταξίδι που κράτησε τέσσερα χρόνια πολλά πράγματα επιτεύχθηκαν και ουσιαστικές αλλαγές και τομές έγιναν. Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω τον πρωθυπουργό κ. Κ. Μητσοτάκη και τον πρώην υπουργό Υγείας κ. Κικίλια για την εμπιστοσύνη τους και τη δυνατότητα που μου παρείχαν να υπηρετήσω τη χώρα από τη θέση του προέδρου του πιο ιστορικού και συμβολικού οργανισμού στο χώρο της υγείας, αλλά ταυτόχρονα να συμμετάσχω σε σημαντικούς θεσμούς όπως η Επιτροπή Διαπραγμάτευσης και το ΚΕΣΥ. Οφείλω να παρουσιάσω το έργο που πραγματοποιήθηκε αυτά τα τέσσερα χρόνια και αυτό θα γίνει σύντομα. Προς το παρόν να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου στον ΕΟΦ για τη σημαντικής τους βοήθεια και τον επαγγελματισμό, τους συλλόγους ασθενών και τις Φαρμακευτικές Εταιρείες για την άριστη συνεργασία που που είχαμε προκειμένου να δώσουμε λύσεις σε σημαντικά θέματα δημόσιας και ατομικής υγείας και φυσικά όλους εκείνους τους φορείς, εκπροσώπους φορέων και υπηρεσιακούς παράγοντες με τους οποίους συνεργαστήκαμε στη βάση αμοιβαίας κατανόησης και σεβασμού με στόχο την προαγωγή της υγείας στη χώρα μας!».
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)
Το μέρος που έχει ήδη βγάλει δήμαρχο πριν τις εκλογές
Αναλυτικά η ανάρτηση του δημάρχου Λειψών
«Συνδημότισσες και συνδημότες,
Στις 31 Αυγούστου ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων εν όψει των αυτοδιοικητικών εκλογών που θα πραγματοποιηθούν στις 8 Οκτωβρίου. Για τρίτη συνεχή εκλογική αναμέτρηση (2014, 2019, 2023) στο Δήμο Λειψών δεν θα υπάρχει αντίπαλος απέναντι στον συνδυασμό μας. Το γεγονός αυτό από μόνο του αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση για την παραγωγική μας πορεία εννέα ετών. Μια πορεία που είναι αποτέλεσμα προσωπικών μου προσπαθειών μαζί κυρίως με την καθοριστική συμβολή των μελών του δημοτικού συμβουλίου που κλήθηκαν να πάρουν σημαντικές αποφάσεις για την πρόοδο και την ευημερία του τόπου μας, υπό συνθήκες που πολλές φορές ήταν αντίξοες και εξαιρετικά δύσκολες. Όσο όμως και να μας χαροποιεί το γεγονός της μοναδικής υποψηφιότητας του συνδυασμού μας, άλλο τόσο μας γεμίζει ακόμη περισσότερες ευθύνες.
Αισθανόμαστε πιο έντονη την ανάγκη να σταθούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας και της μεγάλης εμπιστοσύνης που συνεχίζετε να μας δείχνετε. Χωρίς αμφιβολία μέσα στα εννιά αυτά χρόνια έγιναν έργα, δράσεις και πολλές αλλαγές προς το καλύτερο. “Δεν επαναπαυόμαστε όμως στις δάφνες μας”, ούτε ισχυριζόμαστε πως είμαστε αυθεντίες ή αλάνθαστοι. Αν κάτι μάθαμε καλά αυτά τα χρόνια είναι να εντοπίζουμε άμεσα τις στρεβλώσεις και να προβαίνουμε με γρήγορα αντανακλαστικά στις απαραίτητες διορθώσεις. Η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπο μας θα αποτελέσει το έναυσμα για να κάνουμε ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια με περισσότερο πάθος και ενέργεια και να γίνουμε καλύτεροι μέσα από μια νέα και δυνατή ομάδα!
Για τον λόγο αυτό, έχω την τιμή να σας παρουσιάσω το νέο μας ψηφοδέλτιο που αποτελείται από δεκαεπτά άτομα, οκτώ γυναίκες και εννέα άνδρες, εκ των οποίων τα έντεκα είναι νέα πρόσωπα και τα έξι εν ενεργεία δημοτικοί σύμβουλοι. Όλοι τους είναι μοναδικοί και ο καθένας ξεχωριστά με κάνει πολύ περήφανο. Τους ευχαριστώ από καρδιάς για τη στήριξη και τους εύχομαι καλή επιτυχία!».
intime photo
Το θέαμα σε αφήνει άφωνο: Δείτε τι έκαναν με δύο γυναίκες – ΒΙΝΤΕΟ
Δύο γυναίκες να κάθονται σε δύο συσκευές καθώς τοποθετούν τα πρόσωπά τους σε ένα προσκέφαλο τύπου τραπεζιού μασάζ, ενώ σηκώνουν τα πίσω άκρα τους.
Πώς αισθάνεστε όταν το βλέπετε:
photo freepik
Παύλος Μαρινάκης για Κασσελάκη: “Έχει πει σε περίπου 10 μέρες όσα ψέματα θα μπορούσε να πει κάποιος μπορεί και σε πολλούς μήνες” (video)
Μαρινάκης: Ο Κασσελάκης έχει πει σε περίπου 10 μέρες, που είναι Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, όσα ψέματα θα μπορούσε να πει κάποιος σε πολλούς μήνες pic.twitter.com/YEOvxlPJGv
— ΕΛΛΑΔΑ 24 (@ellada24) October 4, 2023
(photo: intime)
Κασσελάκης μπροστά στις κάμερες με γραβάτα: Απλά δείτε, vid
scr
Τράκαρε το προπορευόμενο όχημα και έφυγε αλλά δεν ήξερε ποιος ήταν δίπλα…
Driver hits and runs and instantly finds out pic.twitter.com/rZA0zClR6x
— Crazy Clips (@crazyclipsonly) October 3, 2023
(photo: pixabay)
Το παράπονο της Πελόζι: «Με έδιωξαν…»
Η πρώην πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων Νάνσι Πελόζι είπε την Τρίτη ότι ο νέος προσωρινός πρόεδρος, Πάτρικ Μακ Χένρι της Βόρειας Καρολίνας, της έδωσε εντολή να εγκαταλείψει το γραφείο της στο κτήριο του Καπιτωλίου.
Ένα email που στάλθηκε από το γραφείο του McHenry στο γραφείο της Pelosi λίγο μετά τις 6 μ.μ. το απόγευμα της Τρίτης σημείωνε τα εξής:
«Πρόκειται να εκχωρήσω εκ νέου το h-132 για προεδρική χρήση. Παρακαλώ αδειάστε τον χώρο αύριο.»
Η Πελόζι είπε σε δήλωσή της ότι δεν βρισκόταν στην Ουάσιγκτον για να μεταφέρει αμέσως τα υπάρχοντά της.
«Με όλες τις σημαντικές αποφάσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει η νέα ηγεσία των Ρεπουμπλικανών, τις οποίες όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία, μία από τις πρώτες ενέργειες που έλαβε ο νέος προσωρινός Πρόεδρος ήταν να με διατάξει να εγκαταλείψω αμέσως το γραφείο μου στο Καπιτώλιο».
απεμπε-photo
Σήμερα ανοίγει η πλατφόρμα για αποζημιώσεις ηλεκτρικών εγκαταστάσεων σε πλημμυροπαθείς της κακοκαιρίας Daniel
Η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 5753/Β/2.10.2023, υπεγράφη από τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κ. Χατζηδάκη, Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Β. Κικίλια και από τους Υφυπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Θ. Πετραλιά και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Αλ. Σδούκου.
Με την υποβολή της αίτησης και των δικαιολογητικών, θα καλύπτεται το απαιτούμενο χρηματικό ποσό, που αφορά στην έκδοση υπεύθυνης δήλωσης αδειούχου εγκαταστάτη, για τα κτίσματα που επλήγησαν από τις πλημμύρες και βρίσκονται σε περιοχές της επικράτειας, οι οποίες κηρύχθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Δικαιούχοι κάλυψης εξόδων της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.) είναι όλοι όσοι ήταν νόμιμα συνδεδεμένοι στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας έως την 4η Σεπτεμβρίου 2023, των οποίων η παροχή διεκόπη μεταξύ 4.9.2023-11.9.2023 και παραμένει σε διακοπή μέχρι να γίνει η υποβολή της αίτησης ή έχει συνδεθεί στο μεσοδιάστημα, δηλαδή από την 4η.9.2023 μέχρι και το χρόνο υποβολής της σχετικής αίτησης, μετά από τη σχετική έκδοση νέας Υ.Δ.Ε.
Προκειμένου να καταβληθούν τα έξοδα έκδοσης Υ.Δ.Ε. απαραίτητη προϋπόθεση είναι: το κτίσμα, στο οποίο διενεργείται ο έκτακτος έλεγχος, να βρίσκεται σε περιοχές της επικράτειας που κηρύχθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας, σύμφωνα με το άρθρο 25 του ν. 4662/2020 (Α’ 27), έχοντας πληγεί από τη θεομηνία με την ονομασία «Daniel».
Οι δικαιούχοι θα μπορούν να εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.deddie.gr από την Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου 2023, προκειμένου να υποβάλουν την αίτηση τους, συνοδευόμενη από τα δικαιολογητικά που περιγράφονται στο ΦΕΚ 5753/Β/2.10.2023. Εναλλακτικά, η υποβολή του αιτήματος και των δικαιολογητικών μπορεί να πραγματοποιηθεί στις κατά τόπους μονάδες του ΔΕΔΔΗΕ (φυσική παρουσία).
Η ΚΥΑ έχει αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας: ypen.gov.gr/category/anakoinoseis-typou
Εντός των επόμενων ημερών αναφέρεται ότι πρόκειται να ληφθεί αντίστοιχη πρωτοβουλία και για τους πληγέντες από την κακοκαιρία «Elias».
(με πληροφορίες από cnn. gr / photo: eurokinissi)
Σε Θεσσαλονίκη και Κοζάνη σήμερα ο Μητσοτάκης
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραστεί στις 10:00 και θα μιλήσει σε εκδήλωση του υποψήφιου περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργου Κασαπίδη, στην Κοζάνη.
Το πρόγραμμα Μητσοτάκη στη Θεσσαλονικη
Στος 13:00 ο κ. Μητσοτάκης θα παραστεί στην εκδήλωση υπογραφής της σύμβασης για τη διαχείριση, συντήρηση και λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο εργοτάξιο του σταθμού Αγία Σοφία.
Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός θα επισκεφθεί τα ιστορικά Κεραμεία Αλλατίνη, όπου θα παρουσιαστεί το σχέδιο για την ανάπλαση και αξιοποίηση του ακινήτου.
Στις 18:30 ο κ. Μητσοτάκης θα επισκεφτεί το εκλογικό κέντρο του υποψήφιου δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.
Στις 19:00 ο πρωθυπουργός θα παραστεί στην εκδήλωση της εταιρείας Dimand για την παρουσίαση της αστικής ανάπλασης των πρώην εγκαταστάσεων της ζυθοποιίας ΦΙΞ, στο παλιό λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
(ΦΩΤΟ:Eurokinissi)
Κάτι δεν πάει καλά με τη γυναίκα του Ζελένσκι, vid
scr
Κολομβία: Ο στρατός ζήτησε συγγνώμη για την εκτέλεση άμαχων πολιτών
Ο κολομβιανός στρατός ζήτησε για πρώτη φορά χθες, Τρίτη, συγγνώμη από οικογένειες άμαχων πολιτών που σκοτώθηκαν από στρατιώτες οι οποίοι στη συνέχεια τους εμφάνισαν ψευδώς ως αντάρτες που σκοτώθηκαν στη μάχη, μια πρακτική γνωστή με την ονομασία «ψευδώς θετικοί».
Σύμφωνα με την Ειδική Δικαιοδοσία για την Ειρήνη (JEP), ένα ειδικό δικαστήριο αρμόδιο για να ερευνά τα χειρότερα εγκλήματα που διαπράχθηκαν στη διάρκεια της σύγκρουσης στην Κολομβία, 6.402 πολίτες σκοτώθηκαν στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής και στο διάστημα ανάμεσα στο 2004 και το 2008. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι στρατιώτες είχαν ντύσει στη συνέχεια με στολές ανταρτών τα πτώματα των πολιτών τους οποίους είχαν σκοτώσει.
«Αναγνωρίζουμε ότι μέλη του στρατού διέπραξαν φρικτές πράξεις οι οποίες δεν έπρεπε να είχαν γίνει ποτέ», δήλωσε ο αρχηγός του στρατού, ο στρατηγός Λουίς Οσπίνα, στη διάρκεια τελετής στην Μπογοτά.
Οι δολοφόνοι και οι συνεργοί τους «κηλίδωσαν τη νομιμότητα» του θεσμού, πρόσθεσε. «Ζητούμε ειλικρινέστατα συγγνώμη», δήλωσε απευθυνόμενος στους συγγενείς των θυμάτων.
Η πρακτική αυτή είναι ένα από τα πιο μεγάλα σκάνδαλα στα οποία εμπλέκεται ο κολομβιανός στρατός στη διάρκεια της σύγκρουσής του με τους αριστερούς αντάρτες.
Οι περισσότερες από τις γυναίκες, που ήταν παρούσες στην τελετή, ζήτησαν να μάθουν την αλήθεια για την ταυτότητα αυτών που από το 2004 ως το 2008 έδωσαν τις εντολές να θανατωθούν οι πολίτες αυτοί ώστε να διογκώσουν έτσι τις στατιστικές αναφορικά με τον αγώνα εναντίον των ανταρτών, με αντάλλαγμα τιμητικές ημέρες αργίας και παρασημοφορήσεις.
Σύμφωνα με ενώσεις θυμάτων, μέλη του στρατού είχαν καταχρασθεί την εμπιστοσύνη νέων και τους είχαν υποσχεθεί θέσεις εργασίας, πριν τους σκοτώσουν.
Διοικητές του στρατού αρνούνται πως οι πράξεις αυτές μπορεί να ήταν συστηματικές και ισχυρίζονται πως ήταν στη φαντασία οργανώσεων της αριστεράς που ήθελαν να πλήξουν τις δυνάμεις της τάξης.
Ορισμένοι στρατιωτικοί ισχυρίστηκαν στην JEP πως υφίσταντο πιέσεις από τους ανωτέρους τους και ιδιαίτερα τον Μάριο Μοντόγια, έναν απόστρατο στρατηγό και πρώην αρχηγό του γενικού επιτελείου στρατού, ο οποίος είχε πολύ στενές σχέσεις με τον δεξιό πρώην πρόεδρο Άλβαρο Ουρίμπε.
Σε βάρος του απαγγέλθηκαν στα τέλη Αυγούστου από την JEP κατηγορίες για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας για την ευθύνη του στο φόνο και την εξαφάνιση 130 πολιτών, τους οποίους είχε εμφανίσει ψευδώς ως αντάρτες που σκοτώθηκαν στη μάχη.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)
Έρχονται οι “έξυπνες” πινακίδες αυτοκινήτων!!! Θα “επικοινωνούν” με τις υποδομές κυκλοφορίας…
Ψηφιακές πινακίδες κυκλοφορίας προσφέρονται ως εργοστασιακή επιλογή από αυτοκινητοβιομηχανία σε επιλεγμένες πολιτείες των ΗΠΑ.
Πελάτες στο Μίσιγκαν, την Καλιφόρνια και την Αριζόνα μπορούν πλέον να επιλέξουν αυτές τις ψηφιακές πινακίδες, οι οποίες διατίθενται σε δύο εκδόσεις: μια παραλλαγή που λειτουργεί με μπαταρία και έχει πενταετή διάρκεια ζωής και μια ενσύρματη έκδοση που διαθέτει ανιχνευτή GPS για αυξημένα μέτρα ασφαλείας.
Ενώ οι ψηφιακές πινακίδες προσφέρουν χαρακτηριστικά όπως προσαρμόσιμο κείμενο και επιλογές φόντου, καθώς και ειδοποιήσεις προστασίας από κλοπή.
Αναφέρεται ότι εξυπηρετούν πρακτικές λειτουργίες, όπως ο άμεσος εντοπισμός GPS σε περίπτωση κλοπής και οι δυνατότητες επικοινωνίας με άλλα οχήματα και τις υποδομές κυκλοφορίας και αυτή τη στιγμή έχουν ελάχιστη τιμή 566 ευρώ.
Η τεχνολογία, η οποία δοκιμάστηκε προηγουμένως στο Ντουμπάι, προωθείται με στόχο, όπως λένε, να φέρει επανάσταση στις προσπάθειες επιβολής του νόμου και αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών.
Η έλευση των ψηφιακών πινακίδων έχει εγείρει ανησυχίες μεταξύ των υποστηρικτών της ιδιωτικής ζωής, αμφισβητώντας τον βαθμό στον οποίο οι κυβερνήσεις θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στις λεπτομερείς πληροφορίες των πολιτών.
Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς την κατεύθυνση της αυξημένης συνδεσιμότητας, αυτές οι ψηφιακές “καινοτομίες” προκαλούν ουσιαστικές συζητήσεις σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων και την κυβερνητική επιτήρηση.
(με πληροφορίες από newsauto. gr / photo: pixabay)
Μητσοτάκης/DeepMind: Συνάντηση που φέρνει εξελίξεις στην Ελλάδα – ΒΙΝΤΕΟ
Για τα… οφέλη που μπορεί να πετύχει η χώρα μας από την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης συζήτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε τηλεδιάσκεψη που είχε με τον ιδρυτή και CEO της εταιρείας DeepMind, Ντέμης Χασάμπης, μία από τις κορυφαίες προσωπικότητες διεθνώς στην ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης, η οποία επιδιώκεται να έρθει για τα καλά στην Ελλάδα!!!
Την αλήθεια για την τεχνητή νοημοσύνη την έχει γράψει μόνο ο Λιακόπουλος (ΕΔΩ)!
Ας δούμε τώρα τι θέλουν να κάνουν, την ώρα που η προσοχή είναι στραμμένη στον Κασσελάκη!!!
Η Google DeepMind, πρώην DeepMind Technologies, είναι ένα βρετανικό ερευνητικό εργαστήριο τεχνητής νοημοσύνης που λειτουργεί ως θυγατρική της Google.
Μεταξύ άλλων, Μητσοτάκης και Χασάμπης, συζήτησαν τις εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, και τόνισαν την ανάγκη δημιουργίας ενός πλαισίου δεοντολογίας και ασφάλειας ως προς την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, που θα προστατεύει, ισχυρίζονται, τους χρήστες, θα μειώνει τον αντίκτυπο των πιθανών κινδύνων και δεν θα περιορίζει την ανάπτυξη της καινοτομίας και της τεχνολογίας.
Η Ελλάδα σύμφωνα με τον κ. Hassabis μπορεί να εισάγει σε πολλούς τομείς την χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως στην Οικονομία, την Παιδεία, τον Τουρισμό, τον Πολιτισμό! Η συζήτηση εντάσσεται στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που θα αναλάβει ο Πρωθυπουργός σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη εντός και εκτός Ελλάδος.
Σημειώνεται ότι ο CEO της εταιρείας DeepMind τιμήθηκε με το να τον συμπεριλάβει το αμερικανικό περιοδικό ΤΙΜΕ στη λίστα με τους 100 πιο σημαντικούς ανθρώπους της τεχνητής νοημοσύνης για το 2023.
Ο Demis Hassabis γεννήθηκε στο βόρειο Λονδίνο το 1976 από πατέρα Ελληνοκύπριο και μητέρα από την Σιγκαπούρη και είναι ο μεγαλύτερος από τρία αδέλφια.
Αν και δεν μιλάει την ελληνική γλώσσα, έχει εκφράσει την περηφάνια του για τις ελληνικές ρίζες του, μιλώντας σε κυπριακά ΜΜΕ. «Καταλαβαίνω λίγα ελληνικά, επειδή ο παππούς μου ζούσε με την οικογένειά μας για αρκετό καιρό και μιλούσε στα ελληνικά με τον πατέρα μου», έχει δηλώσει παλιότερα.
Όπως παραδέχεται, η εισαγωγή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητα δεν είναι χωρίς ρίσκο. Αυτό ακριβώς τέθηκε στη συζήτηση με τον κ. Μητσοτάκη. Σημειώνει πως ακόμη κινούμαστε σε αχαρτογράφητα νερά σε ό,τι αφορά την επίδραση της Τεχνητής Νοημοσύνης! Παράλληλα ωστόσο, υπογραμμίζει ότι δεν έχουμε πολύ χρόνο για να οργανώσουμε δικλείδες ασφαλείας. Χρειάζονται δοκιμές, έτσι ώστε να έρθει η Τεχνητή Νοημοσύνη το συντομότερο δυνατό!
Ο Χασάμπης δεν θέλει να μιλήσει για κίνδυνο. Δεν θεωρεί ότι είναι πρακτικό να σταματήσουμε τώρα, όπως λέει ο Έλον Μασκ, καθώς θεωρεί ότι «αν προχωρήσουν σωστά, θα είναι η πιο ευεργετική τεχνολογία για την ανθρωπότητα». ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ;;;
Θυμηθείτε ορισμένα βίντεο του ΕΛ:
photo intime
Έσφαξαν ακτιβιστή μπροστά στα μάτια της κοπέλας του! Σοκαριστικό ΒΙΝΤΕΟ
Ο Ράιαν Κάρσον, 32 ετών, και η κοπέλα του φαίνονται να κάθονται σε μια στάση λεωφορείου στο Bedford-Stuyvesant της Νέας Υόρκης, καθώς οι δυο τους επέστρεφαν από έναν γάμο τα ξημερώματα της Δευτέρας.
Όπως φαίνεται και στο βίντεο, οι δύο τους σηκώνονται και αρχίζουν να περπατούν στο τετράγωνο, προς την ίδια κατεύθυνση με έναν άνδρα με ένα σκουρόχρωμο φούτερ που μόλις είχε προπεράσει το ζευγάρι.
Λίγα μέτρα μπροστά τους, ο άγνωστος αρχίζει να κλωτσάει σκούτερ που ήταν σταθμευμένα κοντά στο πεζοδρόμιο χωρίς προφανή λόγο. Τότε ήταν που άρχισε η επίθεση.
Ο άγνωστος άνδρας έσφαξε στη μέση του πεζοδρομίου τον νεαρό ακτιβιστή:
Freepik photo
Η απίστευτη καταγγελία ζευγαριού που τους προεγκρίθηκε δάνειο “Σπίτι μου” 120.000 ευρώ (video)
(photo: pixabay)
Ποιές μάσκες; Δείτε τα…φίμωτρα νέας γενιάς, vid
freepik photo