Άρθρα

Στη ΜΕΘ εν ενεργεία Υπουργός των ΗΠΑ με εμπλοκή στον πόλεμο της Ουκρανίας

Η περιπέτεια με την υγεία του είχε σχολιαστεί πρόσφατα και από τον Ντμίτρι Μεντβέντεφ.

Ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας Λόιντ Όστιν, οι πολλές νοσηλείες του οποίου που διατηρήθηκαν μυστικές έχουν προκαλέσει αντιδράσεις, μεταφέρθηκε στη μονάδα εντατικής θεραπείας αφού εισήχθη χθες Κυριακή εκ νέου στο νοσοκομείο για «ένα επείγον πρόβλημα στην ουροδόχο κύστη», ανακοίνωσε το Πεντάγωνο.

«Σήμερα το βράδυ, έπειτα από σειρά διαγνωστικών τεστ και αξιολογήσεων, ο υπουργός μεταφέρθηκε στη μονάδα εντατικής θεραπείας του εθνικού στρατιωτικού νοσοκομείου Ουόλτερ Ριντ ώστε να λαμβάνει υποστηρικτική θεραπεία και να παρακολουθείται στενά», επεσήμανε στην ανακοίνωσή του το Πεντάγωνο.

Νωρίτερα χθες Κυριακή ο εκπρόσωπος του Πενταγώνου Πατ Ράιντερ είχε δηλώσει ότι από τις 17:00 (τοπική ώρα, 00:00 ώρα Ελλάδας) η υφυπουργός Κάθλιν Χικς ανέλαβε τα καθήκοντα του υπουργού.

Λίγες ώρες νωρίτερα το Πεντάγωνο είχε ανακοινώσει ότι ο Όστιν «εισήχθη στο νοσοκομείο με τα απόρρητα και μη απόρρητα συστήματα επικοινωνίας απαραίτητα» για την άσκηση των καθηκόντων του.

Ο Όστιν, ο οποίος πρόσφατα υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση για καρκίνο στον προστάτη, εισήχθη στο στρατιωτικό νοσοκομείο Ουόλτερ Ριντ, σε προάστιο της Ουάσινγκτον, για «επείγον πρόβλημα στην ουροδόχο κύστη», είχε εξηγήσει ο Ράιντερ, προσθέτοντας ότι ο υπουργός εξακολουθεί να λαμβάνει θεραπεία και ότι ο Λευκός Οίκος και το Κογκρέσο έχουν ενημερωθεί σχετικά.

Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου την 1η Φεβρουαρίου ο 70χρονος υπουργός Άμυνας ζήτησε συγνώμη που κράτησε μυστικό τον καρκίνο του, μια υπόθεση που είχε προκαλέσει αντιδράσεις σε όλη τη χώρα.

Εν μέσω προεκλογικής χρονιάς και την ώρα που οι ΗΠΑ παρακολουθούν στενά δύο μεγάλες συγκρούσεις, στην Ουκρανία και τη Λωρίδα της Γάζας, ο Όστιν υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και νοσηλεύτηκε δύο φορές τον Δεκέμβριο και τον Ιανουάριο χωρίς ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν να γνωρίζει κάτι.

«Ήταν ένα λάθος», παραδέχθηκε ο υπουργός σε εκείνη τη συνέντευξη Τύπου.

«Θα έπρεπε να έχω ενημερώσει τον πρόεδρο ότι διαγνώστηκα με καρκίνο. Θα έπρεπε επίσης να το έχω πει στην ομάδα μου και στους Αμερικανούς πολίτες και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη. Ζητώ συγνώμη από τους συναδέλφους μου και τους Αμερικανούς πολίτες», είχε προσθέσει.

Εξάλλου είναι ο Υπουργός που έχει ανάμειξη μεγαλύτερη από κάθε άλλο στην κυβέρνηση των ΗΠΑ στον πόλεμο δια αντιπροσώπων κατά της Ρωσίας, καθώς από τα χέρια του έχουν περάσει στρατιωτικά πακέτα βοήθειας αμέτρητων δις δολαρίων που εστάλησαν στην Ουκρανία (και όχι μόνο).

Αναστάτωση και εκκλήσεις για παραίτηση

Η υπόθεση είχε προκαλέσει αναστάτωση στους Δημοκρατικούς, ενώ οι Ρεπουμπλικάνοι είχαν ζητήσει την παραίτηση του Όστιν.

Αυτή τη φορά το υπουργείο ενημέρωσε εγκαίρως για τη νέα του νοσηλεία: τα μέσα ενημέρωσης έλαβαν σχετική ειδοποίηση περίπου δύο ώρες μετά την εισαγωγή του.

Η αντιπαράθεση για τα προβλήματα υγείας του υπουργού Υγείας έχει ξεσπάσει την ώρα που οι αμερικανικές δυνάμεις στο Ιράκ και τη Συρία γίνονται τακτικά στόχος επιθέσεων φιλοϊρανών μαχητών, σύμφωνα με την Ουάσινγκτον.

Ο υπουργός Άμυνας διαδραματίζει επίσης ρόλο κλειδί στις προσπάθειες της κυβέρνησης Μπάιντεν να διατηρηθεί η στήριξη της Ουάσινγκτον προς την Ουκρανία, καθώς οι Ρεπουμπλικάνοι αρνούνται να εγκρίνουν την παροχή νέας στρατιωτικής βοήθειας στο Κίεβο.

Πολλοί Ρεπουμπλικάνοι κοινοβουλευτικοί έχουν ζητήσει την αποπομπή του, όμως ο Μπάιντεν δήλωσε ότι εξακολουθεί να τον εμπιστεύεται.

Το σχόλιο Μεντβέντεφ

Οι Ρώσοι δεν άφησαν ασχολίαστη την περιπέτεια υγείας ενός Υπουργού που ευθύνεται εν πολλοίς για το αιματοκύλισμα στην Ουκρανία.

Ο πρώην πρόεδρος, Ντμίτρι Μεντβέντεφ, είχε σχολιάσει τα εξής πριν από λίγες ημέρες:

«Κι έτσι, ακολούθησαν εικασίες. Πού βρισκόταν ο κύριος πυρηνικός χαρτοφύλακας, που περιείχε τους κωδικούς των πυραύλων Minuteman και Tomahawk; Στο χειρουργείο με τον υπουργό ή πήγε κάπου μόνος του…;
Το να είσαι υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ φαίνεται διασκεδαστικό. Όλα εξαρτώνται από εσάς, θα εξαφανιστείτε από τα ραντάρ και θα επιστρέψετε ξανά αν θέλετε. Το να γίνεις καλά είναι αρκετά καλό! Και οι πυρηνικοί κωδικοί είναι κάπως (ή δεν είναι;) για άλλη μια φορά σε ασφαλή χέρια. Όλα είναι υπό έλεγχο, σύμφωνα με τους κανόνες και τα δόγματα. Το μόνο που είχαν να πουν στον Λευκό Οίκο ήταν ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Ότι δεν είχαμε έρθει σε επαφή μαζί μας… Όσο για τα υπόλοιπα, είναι μια χαζή ερώτηση

Απλώς ο κόσμος είναι λίγο φοβισμένος: τι συνέβαινε στον χαρτοφύλακα ενώ ο ιδιοκτήτης του ήταν άρρωστος; Σε ποιανού χέρια έχει πάει; Ποιος έμαθε τους αμερικανικούς κωδικούς εκτόξευσης πυραύλων; Κι αν, Ιρανοί; Ή χειρότερα, Ρώσοι;».

(Με πληροφορίες από απεμπε – freepik)

Ανοίγει το ΟΑΚΑ – Τι ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, vid

Μετά το κάζο μεγατόνων με το στέγαστρο Καλατράβα:

eurokinissi photo

Λήστεψαν και χτύπησαν άνδρα στην Ισπανία! Η Ευρώπη γίνεται κόλαση! Σοκαριστικό ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

Λένε πως ήταν αλλοδαποί

https://twitter.com/i/status/1756435092434493859

freepik

Με τα σπίρτα μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα που δεν ξέρατε, vid

Νέα μέθοδος ανίχνευσης του καρκίνου των ωοθηκών από δείγματα ούρων

Μια νέα πολλά υποσχόμενη μέθοδο, που θα μπορούσε να ανιχνεύσει τον πρώιμο καρκίνο των ωοθηκών από δείγματα ούρων, ανέπτυξαν ερευνητές του πανεπιστημίου Virginia Commonwealth University.

Η έρευνα παρουσιάστηκε στην 68η Ετήσια Συνάντηση της Βιοφυσικής Εταιρείας, στη Φιλαδέλφεια της Πενσυλβάνιας.

Προηγούμενη έρευνα είχε δείξει ότι υπάρχουν χιλιάδες μικρά μόρια, τα πεπτίδια, στα ούρα γυναικών με καρκίνο των ωοθηκών. Ο ερευνητής, Γιόζεφ Ράινερ και οι συνεργάτες του αναζήτησαν μια μέθοδο για την ευκολότερη ανίχνευση αυτών των πεπτιδίων. Στράφηκαν στην τεχνολογία νανοπόρων, που έχει τη δυνατότητα να ανιχνεύει ταυτόχρονα πολλά πεπτίδια. Η βασική ιδέα της ανίχνευσης αυτής περιλαμβάνει τη διέλευση μορίων μέσω ενός μικροσκοπικού πόρου, ενός νανοπόρου, και τη μέτρηση των αλλαγών που συμβαίνουν καθώς τα μόρια κινούνται μέσα σε αυτόν.

Στη μελέτη τους ταυτοποίησαν και ανέλυσαν 13 πεπτίδια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προέρχονται από το LRG-1, έναν βιοδείκτη που βρίσκεται στα ούρα ασθενών με καρκίνο των ωοθηκών. Απώτερος στόχος τους είναι να αναπτύξουν ένα τεστ που σε συνδυασμό με άλλες πληροφορίες, όπως το διακολπικό υπερηχογράφημα, το οικογενειακό ιστορικό και οι εξετάσεις αίματος, θα μπορούσε να βελτιώσει την ακρίβεια ανίχνευσης του καρκίνου των ωοθηκών σε πρώιμο στάδιο στο μέλλον.

(απεμπε – φωτο:freepik)

«Εισβολή» στην Κρήτη! Ένας νέος Έβρος γεννιέται

«Συναγερμός» από το Λιμενικό - Γεμίζει αλλοδαπούς η μεγαλόνησος

Πάνω από 160 παράνομοι μετανάστες κατέφτασαν – μέσα σε διάστημα μερικών ωρών – σε τρεις διαφορετικές “καραβιές”, στην Κρήτη, στην οποία λιμενικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, καθώς μετατρέπεται σε νέο Έβρο!!!

Υπάρχουν δε φωνές που κάνουν λόγο για «εισβολή»!!!

Από τα ξημερώματα του Σαββάτου μέχρι τα ξημερώματα της Κυριακής διασώθηκαν δεκάδες αλλοδαποί προερχόμενοι (οι περισσότεροι) από τις ακτές της Λιβύης. 

Ο αριθμός των αλλοδαπών που έχουν αφιχθεί (ή ναυαγήσει κι εν συνεχεία μεταφερθεί) στην Κρήτη, από τον περασμένο Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα, εκτιμάται επισήμως στους 2.000, ενώ υπάρχουν ενδεχομένως εκτιμήσεις για ακόμα περισσότερους!

Μιλώντας στο neakriti.gr ο πρόεδρος της Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Ανατολικής Κρήτης Γιώργος Σφακιανάκης, έκρουσε τον “κώδωνα” του κινδύνου, κάνοντας μάλιστα λόγο για «νέο Έβρο» που έχει δημιουργηθεί τους τελευταίους μήνες!

Οι ροές προς την Κρήτη είναι ολοένα και αυξανόμενες

Σύμφωνα με τον κ. Σφακιανάκη, το Λιμενικό έχει κληθεί να διαχειριστεί μόνο το τελευταίο πεντάμηνο τουλάχιστον 25 περιστατικά με σκάφη που μεταφέρουν στοιβαγμένους δεκάδες παράνομους μετανάστες!


Ο πρόεδρος της Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Ανατολικής Κρήτης Γιώργος Σφακιανάκης υπογράμμισε πως μία νέα πύλη εισόδου φαίνεται πως πάει να δημιουργηθεί στην Κρήτη: 

«Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε ότι υπάρχει μία αύξηση των μεταναστευτικών ροών. Μετά τη θωράκιση στο Ανατολικό Αιγαίο το προηγούμενο διάστημα, είχαμε δει ότι αυτοί οι άνθρωποι προσπαθούν να βρουν μία άλλη πύλη εισόδου. Και όταν ξεκίνησαν και πήγαν βορειότερα, στην προσπάθειά τους να μπουν από τον Έβρο, είχαμε από την Ελληνική Αστυνομία τη θωράκιση του Έβρου με το τείχος που υψώθηκε εκεί. 

Και από το σημείο εκείνο και μετά, επειδή δεν μπορούσαν να μετακινηθούν και να περάσουν την Ελλάδα μέσω του Έβρου, έψαχναν άλλη πύλη εισόδου. Έτσι, τους είδαμε να μετακινούνται νότια και να έρχονται από τη Λιβύη και έτσι, τελευταία, έχουμε αύξηση των μεταναστευτικών ροών. Επίσης, με τα γεγονότα που συμβαίνουν στη Μέση Ανατολή, είναι αναμενόμενο από τώρα κι έπειτα να αυξηθούν οι μεταναστευτικές ροές. 

Έχουμε επανειλημμένως ζητήσει την επανίδρυση του Λιμενικού Σταθμού Καστρίου, νότια της Κρήτης, διότι υπάρχει μία ακτογραμμή από την περιοχή της Ιεράπετρας, που είναι το Λιμεναρχείο της Ιεράπετρας, μέχρι την περιοχή των Καλών Λιμένων, όπου βρίσκεται ο Λιμενικός Σταθμός Καλών Λιμένων, που ενώ μεσολαβούν περίπου 70 ναυτικά μίλια, δεν υφίσταται ένας λιμενικός σταθμός. Ο Λιμενικός Σταθμός που υπήρχε το 2009 με τον “λιμενικό Καλλικράτη” σταμάτησε η λειτουργία του. 
Έτσι λοιπόν είναι επιτακτικό πλέον να ενισχυθεί η περιοχή αυτή νότια της Κρήτης και με τα γεγονότα που έχουμε σήμερα σε εξέλιξη. Επίσης, αυτό που ζητάμε είναι η ενίσχυση των πλωτών μέσω του Λιμενικού Σώματος. Εδώ στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο υπάρχει ένας σκάφος 45 ετών. Έχει κι ένα άλλο σκάφος, το οποίο είναι 35 ετών. Εμείς ζητάμε την ενίσχυση. 
Εγώ σας μιλάω για την ανατολική Κρήτη. Όμως, πέρα από τους νομούς Ηρακλείου και Λασιθίου, έχουμε κι άλλα περιστατικά στη Γαύδο, στα Σφακιά του νομού Χανίων και ουσιαστικά δημιουργείται ένας νέος Έβρος»,
αναφέρει ο κ. Σφακιανάκης, που ζητά: «Να αυξηθούν οι οργανικές θέσεις στο Λιμενικό Σώμα στην Κρήτη». 

«Πύλη εισόδου η νότια Κρήτη», σύμφωνα με το Λιμενικό 

Η Ένωση λιμενικών Κρήτης, από την πλευρά της, αναφέρει:

 
«Οι συνεχόμενες ροές μεταναστών έχουν αποδεδειγμένα πλέον μετατρέψει την νότια Κρήτη σε πύλη εισόδου. Ειδικότερα, το τελευταίο χρονικό διάστημα, όταν οι καιρικές συνθήκες στο Λιβυκό πέλαγος είναι ευνοϊκές, παρατηρείται η σχεδόν ταυτόχρονη άφιξη πλοιαρίων αμφιβόλου αξιοπλοΐας με μετανάστες που θέτουν επί ποδός κυρίως τις λιμενικές Αρχές των νομών Ηρακλείου, Χανίων και Ρεθύμνου. 

Παρά το γεγονός ότι η Κρήτη φαντάζει ως η γη της υπηρεσιακής “επαγγελίας”, στην πραγματικότητα υπάρχουν υπηρεσίες που αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα με αυτά των λιμενικών Αρχών του ανατολικού Αιγαίου.

Οι λιμενικοί σταθμοί νότια της Κρήτης σηκώνουν το πρώτο βάρος εντοπισμού και διάσωσης, οι οποίοι όμως είναι στην πλειοψηφία τους υποστελεχωμένοι, με απαρχαιωμένα ή ακόμα και ανύπαρκτα επιχειρησιακά μέσα. Ιδιαίτερα στους Λιμενικούς Σταθμούς της Παλαιόχωρας, της Χώρας Σφακίων και της Αγίας Γαλήνης υπάρχει έντονη υποστελέχωση, το Λιμενικό Φυλάκιο Γαύδου είναι κλειστό και ο Λ.Σ. Χώρας Σφακίων δε διαθέτει καν πλωτό, ενώ το περιπολικό όχημα είναι πλέον 24 ετών.

Εκτός των προαναφερόμενων, ως τοις πάσι γνωστόν, πλωτά επιχειρησιακά μέσα των λιμενικών Αρχών Κρήτης, νότια και βόρεια, με τα πληρώματά τους, αλλά και στελέχη αποσπώνται σε μόνιμη βάση για την ενίσχυση λιμενικών Αρχών του ανατολικού Αιγαίου για την αντιμετώπιση του Μεταναστευτικού, όταν την ίδια ώρα και η Κρήτη έχει γίνει στόχος των δικτύων διακίνησης μεταναστών σε ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων, το Λιμεναρχείο Ρεθύμνου και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, που καλούνται εντέλει να διαχειριστούν τα περιστατικά, να βρίσκονται ομοίως με μειωμένη στελέχωση. 

Όλα συνηγορούν ότι πλέον οι αφίξεις όχι μόνο θα συνεχίσουν, αλλά και θα αυξηθούν. Για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν οι λιμενικές Αρχές Κρήτης στην αντιμετώπιση του φαινομένου των ροών μεταναστών θα πρέπει να ενισχυθούν με στελέχη με τον ίδιο τρόπο που ενισχύονται και τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου». 

Με πληροφορίες από neakriti. gr / photo freepik

Ομόφυλα ζευγάρια: Οι βουλευτές της ΝΔ που θα καταψηφίσουν το ν/σ – Ποιοί οι αναποφάσιστοι

Το νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για τον «γάμο» των ομόφυλων ζευγαριών έχει προκαλέσει «εσωτερικό πόλεμο» στη Νέα Δημοκρατία με αρκετούς βουλευτές να αντιδρούν δηλώνοντας καταψήφιση.

Ειδικότερα, αρκετοί είναι εκείνοι που δεν έχουν διστάσει να πουν δημόσια την άποψη τους, καταδικάζοντας το νομοσχέδιο που θέλει να περάσει η κυβέρνηση. Μάλιστα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα, 15 βουλευτές έχουν δηλώσει δημοσίως ότι θα καταψηφίσουν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο Αντώνης Σαμαράς, ένας από τους πρώτους που με μια τροχιοδεικτική βολή κατά του νομοσχεδίου για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών που είχε στείλει τη 12η Ιανουαρίου εκδήλωνε τη αντίθεσή του.

«Όχι. Πιστεύω ότι οφείλουμε να στηρίξουμε την “πυρηνική” οικογένεια, όπου υπάρχουν γονεϊκά πρότυπα και των δύο φύλων. Δηλαδή υπάρχει μάνα και πατέρας. Για να αντιμετωπίσουμε το δημογραφικό, οφείλουμε να δώσουμε έμφαση στην πυρηνική οικογένεια», είχε πει χαρακτηριστικά ο Αντώνης Σαμαράς.

Κατηγορηματικό όχι θα πουν επίσης και ο Μιλτιάδης Χρυσομάλλης έχοντας πει στο παρελθόν πως:

«Θα καταψηφίσω το συγκεκριμένο νομοσχέδιο που αποδίδει αυτόματα στους ομόφυλους το δικαίωμα στην υιοθεσία, θεωρώ ότι αυτό δεν οφείλουμε να το κάνουμε» και ο Ανδρέας Κατσανιώτης έχοντας αναφέρει πως «δεν είναι δικαίωμα ο γάμος, είναι θεσμός. Θεωρώ ότι κάθε επιθυμία δεν μπορεί να θεωρείται δικαίωμα. Ο γάμος είναι δομικό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας» ξεκαθαρίζοντας μάλιστα πως θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο.

Παράλληλα, την εναντίωσή τους εξέφρασαν και οι Ευρυπίδης Στυλιανίδης, Φώντας Μπαραλιάκος, Κώστας Καραγκούνης, με τον τρίτο να τονίζει πως «ο πρωθυπουργός θέλει ελεύθερα να εκφράζουμε τις απόψεις μας.

Και η Άννα Καραμανλή δήλωσε πως θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο για τον γάμο για τα ομόφυλα «γιατί αυτό θα επιφέρει και τεκνοθεσία».

Να σημειωθεί πως την αντίθεσή τους με το νομοσχέδιο εκδήλωσαν ακόμη 8 βουλευτές, ο Βασίλης Γιόγιακας, ο Χαράλαμπος Αθανασίου, ο Θεόφιλος Λεονταρίδης, ο Θανάσης Δαβάκης, ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, ο Κώστας Γκιουλέκας, η Φωτεινή Αραμπατζή και ο Γιώργος Καρασμάνης.


Η κόντρα ωστόσο φουντώνει καθώς και η αποχή είναι ένα μήνυμα. Μεγάλος είναι ο αριθμός εκείνων που είναι διχασμένοι και βρίσκονται ανάμεσα στο «όχι» και στην αποχή.

Πιο συγκεκριμένα, οι 24 αναποφάσιστοι βουλευτές είναι οι Διονύσης Ακτύπης, Γιάννης Πασχαλίδης, Γιάννης Ανδριανός, Γιάννης Λαμπρόπουλος, Θάνος Πλεύρης, Περικλής Μαντάς, Μάριος Σαλμάς, Άγγελος Συρίγος, Δημήτρης Καλογερόπουλος, Γιώργος Γεωργαντάς, Χρήστος Κέλλας, Μάρκος Καφούρος, Γιάννης Καλλιανός, Κώστας Κατσαφάδος, Δημήτρης Μαρκόπουλος, Κώστας Κεφαλογιάννης, Στέλιος Πέτσας, Νότης Μηταράκης, Χρήστος Μπουκώρος, Λάκης Βασιλειάδης, Μάνος Κόνσολας, Σπύρος Κουλκουδίνας, Δημήτρης Κυριαζίδης και Γιάννης Οικονόμου.

(newsbomb – intime photo)

Κασσελάκης: «Το 41% της ΝΔ δεν είναι μόνο επιτυχία του Μητσοτάκη, αλλά και αποτυχία δική μας»

Τι δήλωσε μεταξύ άλλων ευρισκόμενος στον Βόλο ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ:

«Αυτό δεν είναι μοντέλο ανάπτυξης της χώρας, να έρχονται μόνο από το εξωτερικό για επενδύσεις real estate και χρυσή βίζα και μετά, εμείς εδώ πέρα, να ιδιωτικοποιούμε τα πανεπιστήμια, χωρίς να επενδύουμε στα δημόσια. Να μην επενδύουμε στη δημόσια υγεία; Να αφήνουμε τόσο κόσμο χωρίς στέγη, χωρίς να επενδύουμε στην αποκέντρωση; Να αφήσουμε τους αγρότες μας, τους οποίους συνάντησα πριν έρθω εδώ, να είναι στα πρόθυρα της εξαθλίωσης και συγχρόνως καταναλωτές να πασχίζουν από την ακρίβεια;

Ποιος κερδίζει στη μέση από το χωράφι στο ράφι; Για ποιο λόγο, το πετρέλαιο που διυλίζεται στην Ελλάδα να είναι πιο ακριβό στην Ελλάδα από την Κύπρο, παρά το κόστος μεταφοράς; Είναι επειδή έχουμε ένα συνδυασμό ενός συγκεντρωτικού, πελατειακού, οικογενειακο-κρατικού καπιταλισμού, σε συνδυασμό με προπαγάνδα; Το 41% δεν είναι μόνο επιτυχία του Κυριάκου Μητσοτάκη. Είναι και αποτυχία δική μας. Ας είμαστε ειλικρινείς. Εμείς χάσαμε 600.000 συμπολίτες μας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλουμε να γίνει κόμμα των μελών και με λογοδοσία του προέδρου στα μέλη […] Θέλω να είσαστε στοχοπροσηλωμένοι. Μην ακούτε τίποτα. Μην ακούτε την ηχορύπανση».


(Eurokinissi photo)

Διπλή επίθεση σε ελληνόκτητο πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα

Ρουτίνα πλέον τα χτυπήματα

Στόχος επίθεσης στην Ερυθρά Θάλασσα έγινε πλοίο μεταφοράς φορτίου, το οποίο είναι ελληνόκτητο και πλέει υπό σημαία νήσων Μάρσαλ.

Η επίθεση πραγματοποιήθηκε εντός 20 λεπτών στα ανοικτά των ακτών της Υεμένης!

Αυτό ανακοίνωσε η βρετανική ιδιωτική εταιρεία ναυτικής ασφάλειας.

»Οι πύραυλοι κατέπεσαν στην θάλασσα, το πλήρωμα είναι σώο και αβλαβές» και «κατευθύνεται προς τον λιμένα που αποτελεί επόμενο σταθμό του», σημειώνει η εταιρεία Ambrey για το συμβάν στην Ερυθρά Θάλασσα, όπου οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης έχουν εξαπολύσει από τα τέλη της περασμένης χρονιάς δεκάδες επιθέσεις εναντίον εμπορικών πλοίων!

Νωρίτερα, η υπηρεσία ναυτικής ασφάλειας της Βρετανίας (UKMTO) ανέφερε πως έλαβε πληροφορίες για «συμβάν» στην Ερυθρά Θάλασσα, περίπου 40 ναυτικά μίλια (74 χιλιόμετρα) νότια της πόλης Αλ Μόχα της Υεμένης.

photo freepik

Ο Μητσοτάκης χρησιμοποίησε ξανά το…Tik Tok, vid

Ο «Μεγάλος Αδερφός» στους δρόμους: «Πείραμα που πέτυχε – Να μπουν παντού», vid

Οι κάμερες που θα μπαίνουν σε φανάρια έρχονται να αλλάξουν τα πάντα στους δρόμους.

Οι αναπροσαρμογές μετά από 16 χρόνια στον Κ.Ο.Κ. αλλά και η εγκατάσταση καμερών σε καίρια σημεία στα μεγάλα αστικά κέντρα φέρνουν νέο τοπίο για οδηγούς και τροχαία.

Παράλληλα εξετάζεται και μείωση των ορίων ταχύτητας στις πόλεις.

Τα ΜΜΕ κάνουν λόγο για «πείραμα που σε άλλες χώρες (βλ. Κύπρος) πέτυχε»:

freepik photo

Πήγε να καθαρίσει το σπίτι και προκάλεσε εγκεφαλικά με αυτά που έκανε

Δείτε...

freepik

«Στέλνουν νέους, παιδιά στο μέτωπο»: Το νέο αίμα που θα χυθεί για τον Ζελένσκι, vid

Υποτίθεται πως μέχρι σήμερα δεν επιτρεπόταν να επιστρατευτούν στην Ουκρανία και να σταλούν στο μέτωπο άτομα κάτω των 27 ετών.

Ωστόσο αυτό φαίνεται να έχει αλλάξει ελέω των εκατοντάδων χιλιάδων νεκρών που έχουν μόνο τους τελευταίους μήνες οι Ουκρανοί:

freepik photo

«Άκουσα τον δαίμονα»: Στραγγάλισε δύο από τα τρία του παιδιά και έκαψε ζωντανή τη γυναίκα του

Αποτροπιασμό και σοκ έχει προκαλέσει στην Ιταλία η είδηση της δολοφονίας, από μέρους του Σικελού Τζοβάνι Μπαρέκα, δυο εκ των τριών παιδιών του και της συζύγου του.

Σύμφωνα με τα όσα ομολόγησε ο 54χρονος δράστης στους καραμπινιέρους, στραγγάλισε τους δυο γιούς του, 5 και 16 ετών, και στη συνέχεια έκαψε ζωντανή τη σύζυγό του.

Η μόνη η οποία σώθηκε, είναι η δεκαεπτάχρονη κόρη του, την οποία οι καραμπινιέροι βρήκαν μέσα στο σπίτι, στην περιοχή Αλταβίλα Μιλίτσια, σε κατάσταση πλήρους σύγχυσης.

Σύμφωνα με ό,τι διαρρέει μέχρι αυτή τη στιγμή, ο Μπαρέκα είπε στους καραμπινιέρους ότι «μέσα στο σπίτι του άκουσε και είδε τον δαίμονα» και οι υπεύθυνοι των ερευνών θεωρούν ότι μπορεί να έδρασε υποκινούμενος από θρησκευτική σέχτα. Συγγενείς του δράστη, δήλωσαν στους δημοσιογράφους ότι «το μόνο που ήξεραν, είναι ότι αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα και ότι ήταν πολύ θρήσκος».

Καραμπινιέροι και αστυνομικοί της περιοχής, έξω από το Παλέρμο της Σικελίας, προσπαθούν να εξακριβώσουν τώρα πού έχει ταφεί το απανθρακωμένο πτώμα της συζύγου του δράστη και συνεχίζουν να ανακρίνουν γείτονες και συγγενείς.

απεμπε – φωτο:freepik

Κοινή ΦΩΤΟ Μητσοτάκη με τον Σέρβο πρόεδρο με φόντο ένα…τέρμα

Ο πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς φιλοξένησε το βράδυ της Κυριακής, στην οικία του στο Βελιγράδι, τον πρωθυπουργό της Ελλάδας Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ο Βούτσιτς ανήρτησε στο Instagram φωτογραφία μαζί με τον Έλληνα πρωθυπουργό μπροστά από μία εστία ποδοσφαίρου όπου έγραψε:

«Αυτήν την εστία πίσω από τον πρωθυπουργό Μητσοτάκη και εμένα την αγόρασε ο πατέρας μου για τον μικρό Βούκαν (σ.σ. Ο εξάχρονος γιος του Αλ. Βούτσιτς).

Ο Κυριάκος και εγώ απλά βγήκαμε φωτογραφία με την μπάλα. Χαίρομαι που μπορώ να φιλοξενήσω έναν μεγάλο φίλο της Σερβίας, είμαι περήφανος για την προσωπική μας σχέση, πιστεύω ότι απόψε και αύριο θα επιτύχουμε σπουδαία αποτελέσματα στη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ των αδελφών λαών, του σερβικού και του ελληνικού».

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποιεί επίσκεψη εργασίας στο Βελιγράδι, όπου σήμερα το πρωί θα έχει συνομιλίες με τον Πρόεδρο της Σερβίας.

Θα ακολουθήσουν διευρυμένες συνομιλίες των αντιπροσωπειών των δύο χωρών και το μεσημέρι οι δύο ηγέτες θα απευθύνουν χαιρετισμό σε ελληνοσερβικό επιχειρηματικό φόρουμ που διοργανώνεται από το Εμπορικό Επιμελητήριο της Σερβίας.

Τον Έλληνα πρωθυπουργό στην επίσκεψη του στη Σερβία συνοδεύουν ο υφυπουργός Εξωτερικών Κώστας Φραγκογιάννης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας και ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Θόδωρος Σκυλακάκης.

intime photo

Σοκ στον παγκόσμιο αθλητισμό! Σκοτώθηκε ο 24χρονος ρέκορντμαν του μαραθωνίου 

Τι μεταδίδεται

Νεκρός σε τροχαίο ο μαραθωνοδρόμος, Κέλβιν Κίπτουμ που κατείχε το παγκόσμιο ρεκόρ μαραθωνίου από τον Οκτώβριο του 2023.

Όπως μεταδίδει ο Guardian, o 24χρονος σκοτώθηκε σε τροχαίο μαζί με τον προπονητή του, Ζερβέ Χακιζιμάνα την Κυριακή.

Ο Κίπτουμ φέρεται να έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, το οποίο πρώτα προσέκρουσε σε δέντρο και στην συνέχεια κατέληξε σε χαντάκι σε δύσκολη ορεινή διαδρομή.

Συνεπιβάτιδα του οχήματος διακομίσθηκε σε νοσοκομείο και βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση.

photo freepik

57χρονος σταμάτησε να πάρει καφέ και πέθανε

Ένας 57χρονος πέθανε ξαφνικά το απόγευμα της Κυριακής μόλις είχε σταματήσει για να πάρει καφέ.

Το περιστατικό έγινε στην Ολυμπία Οδό στα ΣΕΑ Αιγίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Tempo24.News, o άνδρας σταμάτησε με το αυτοκίνητό του αλλά δεν πρόλαβε να βγει. Πολίτες που βρίσκονταν κοντά διαπίστωσαν πως κάτι του είχε συμβεί καθώς είχε πέσει με το κεφάλι πάνω στο τιμόνι.

Άμεσα ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ αλλά ήδη ήταν αργά για τον άτυχο 57χρονο. Στο μεταξύ, ακόμη ένας 57χρονος βρέθηκε νεκρός το πρωί της Κυριακής στο σπίτι του στο Δρέπανο.

Τα αίτια του θανάτου του θα γίνουν γνωστά από τη νεκροτομή που έχει παραγγελθεί.

(tempo24.news – freepik photo)

Γερμανία: Τιμωρήθηκε η Λεβερκούζεν επειδή ανέβασε πανό που έγραφε «Υπάρχουν μόνο 2 φύλα»

Τι ακριβώς συνέβη...

Το αθλητικό δικαστήριο της Γερμανικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας επέβαλε πρόστιμο σε επαγγελματικό σύλλογο επειδή οι οπαδοί είχαν αρνηθεί την ύπαρξη περισσότερων από δύο φύλων.

Ο σύλλογος της Μπουντεσλίγκα Μπάγερ Λεβερκούζεν πρέπει να πληρώσει συνολικά 18.000 ευρώ «λόγω της μεροληπτικής, αντιαθλητικής συμπεριφοράς των οπαδών του».

Τον περασμένο Νοέμβριο, οι οπαδοί έβγαλαν ένα πανό στον αγώνα με τη Βέρντερ Βρέμης που έγραφε: «Υπάρχουν πολλά στυλ μουσικής, αλλά μόνο δύο φύλα».

Παράλληλα, την περασμένη Κυριακή, οι οπαδοί της ομάδας της τρίτης κατηγορίας Ντιναμό Δρέσδης προφανώς πήραν παράδειγμα από τους οπαδούς της Λεβερκούζεν. Στον εκτός έδρας αγώνα με την FC Ingolstadt, ένα πανό έγραφε: “Υπάρχει μόνο ένα γελοίο DFB… και δύο φύλα!”

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι οπαδοί του σαξονικού συλλόγου τραβούν την προσοχή λόγω του αντι-queer συναισθήματός τους. Είχαν ανεβάσει και άλλο πανό κατά της LGBTQ+ κοινότητας. Τότε χρειάστηκαν δύο μέρες για να απολογηθεί ο σύλλογος με δημόσια δήλωση και να ανακοινώσει ότι θα ερευνήσει το περιστατικό.

photo freepik

Ο καρκίνος χτύπησε την κυβέρνηση των ΗΠΑ!

Και συγκεκριμένα το Πεντάγωνο.

Ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας Λόιντ ‘Οστιν διακομίσθηκε εκ νέου σε νοσοκομείο της Ουάσινγκτον για θεραπεία “συμπτωμάτων που υποδηλώνουν ένα πρόβλημα στην ουροδόχο κύστη”, ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος του Πενταγώνου, διευκρινίζοντας ότι έχει ενημερωθεί ο Λευκός Οίκος.

Ο ίδιος μεταβίβασε τις εξουσίες του στην υφυπουργό του χθες Κυριακή, μερικές ώρες μετά την εισαγωγή του σε νοσοκομείο εξαιτίας «επείγοντος προβλήματος στην ουροδόχο κύστη», ανακοίνωσε εκπρόσωπος του Πενταγώνου.

«Περί τις 16:55 (…) ο υπουργός Όστιν μεταβίβασε τα καθήκοντά του» στην υφυπουργό του Κάθλιν Χιξ, η οποία τα «ανέλαβε», εξήγησε ο Πατ Ράιντερ σε δελτίο Τύπου που δημοσιοποίησε, διευκρινίζοντας πως ο κ. Όστιν εξακολουθεί να υποβάλλεται σε θεραπεία και ότι ο Λευκός Οίκος και το Κογκρέσο έχουν ενημερωθεί σχετικά.

Ο ‘Οστιν, στον οποίο διαγνώστηκε καρκίνος του προστάτη και πρόσφατα υποβλήθηκε σε εγχείρηση για την αντιμετώπισή του, εισήχθη σε στρατιωτικό νοσοκομείο, στα προάστια της Ουάσινγκτον.

Freepik photo

«Δεν είμαστε σύμμαχοι της Ρωσίας»: Ποιό κράτος κλείνει την πόρτα στον Πούτιν;

Ο αρμένιος πρωθυπουργός Νικόλ Πασινιάν τόνισε κατά τη διάρκεια συνέντευξής του που δημοσιεύθηκε χθες Κυριακή ότι χώρα του δεν είναι «σύμμαχος» της Ρωσίας στον πόλεμο που εξαπέλυσε εναντίον της Ουκρανίας

σπεύδοντας να συμπληρώσει πως τα σχέδια στρατιωτικής συνεργασίας της κυβέρνησής του δεν στρέφονται εναντίον καμιάς χώρας.

Ο κ. Πασινιάν πρόσθεσε πως ελπίζει ότι ο πρόεδρος του γειτονικού Αζερμπαϊτζάν, μεγάλου αντιπάλου της Αρμενίας, παραμένει δεσμευμένος στη σύναψη συμφωνίας ειρήνης μακράς πνοής, παρά τις δηλώσεις του Ιλάμ Αλίεφ περί οροθεσίας των συνόρων.

Αρμενία και Αζερμπαϊτζάν, άλλοτε σοβιετικές δημοκρατίες, ενεπλάκησαν δυο φορές σε ένοπλες συρράξεις τα τελευταία 30 χρόνια για τον διεκδικούμενο θύλακο Ναγκόρνο Καραμπάχ. Η περιοχή, που για χρόνια αναγνωριζόταν ως τμήμα της αζερικής επικράτειας, εντέλει καταλήφθηκε πλήρως τον περασμένο Σεπτέμβριο από τον στρατό του κ. Αλίεφ. Σχεδόν ολόκληρος ο πληθυσμός του θυλάκου —100.000 και πλέον άνθρωποι— έφυγε για την Αρμενία.

Ο κ. Πασινιάν έχει πει επανειλημμένα τους τελευταίους μήνες πως το Γερεβάν δεν μπορεί πλέον να βασίζεται στη Ρωσία για να ικανοποιεί τις ανάγκες της ως προς την άμυνα και την ασφάλεια, αφού δεν έλαβε βοήθεια όπως ήλπιζε και έλεγε πως χρειαζόταν από τη Μόσχα.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στη βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph, ο κ. Πασινιάν σημείωσε πως από την αρχή της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, είχε πει ότι η Αρμενία δεν μπορεί να σταθεί ως σύμμαχος στο πλευρό της Μόσχας.

«Είπα ότι στην κρίση της Ουκρανίας δεν είμαστε σύμμαχος της Ρωσίας. Και αυτή είναι η πραγματικότητα», τόνισε ο πρωθυπουργός της Αρμενίας.

«Όμως θέλω επίσης να σας πω ότι η συνεργασία μας με τις ΗΠΑ ή τη Γαλλία ή άλλους εταίρους για την ασφάλεια δεν στρέφεται εναντίον του άλλου εταίρου μας στον τομέα της ασφάλειας».

Διαβεβαίωσε ότι το Γερεβάν προσεγγίζει τις σχέσεις της στο πεδίο της ασφάλειας «με πλήρη διαφάνεια» και «συζητάμε με τους εταίρους μας για τους στόχους που μοιράζονται».

Η Αρμενία, είπε ακόμη, δεν έχει πρόθεση να ζητήσει να ενταχθεί στο NATO, όπως η Ουκρανία, κάτι που η Ρωσία θεωρεί απαράδεκτο. Η κυβέρνησή του, επέμεινε, «δεν έχει συζητήσει ούτε συζητά το ζήτημα» της ένταξης στον Οργανισμό του Συμφώνου του Βόρειου Ατλαντικού.

Επανέλαβε πως η Αρμενία εξετάζει το εάν θα παραμείνει στον Οργανισμό του Συμφώνου Συλλογικής Ασφάλειας (CSTO στα αγγλικά, OTSC στα γαλλικά), στρατιωτική συμμαχία με επικεφαλής τη Ρωσία της οποίας είναι μέλος.

(απεμπε-απεμπε-EPA photo)