Άρθρα

Βουλή: Πέρασε το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ

Μόνο το ΚΚΕ καταψήφισε

Η τροπολογία του Υπουργείου Οικονομικών με τις αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ ψηφίσθηκε με ευρεία πλειοψηφία από όλα τα κόμματα πλην του ΚΚΕ που τάχθηκε με το «παρών».

Με την τροπολογία οι μηνιαίες δόσεις του ΕΝΦΙΑ για 7 εκατομμύρια ιδιόκτητες ακινήτων αυξάνονται σε 11 φέτος και σε 12 από το 2025. Παράλληλα απαλλάσσονται από τον φόρο ιδιοκτήτες ακινήτων σε περιοχές που κηρύχθηκαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω σεισμού, πυρκαγιάς ή πλημμύρας.

eurokinissi

Navtex: Οι Τούρκοι μιλούν για “αποστρατιωτικοποιημένα νησιά” στο Αιγαίο

Την οδό των Νavtex επέλεξε για άλλη μια φορά η Τουρκία, η οποία αναφέρεται και πάλι σε νησιά που χαρακτηρίζονται «αποστρατιωτικοποιημένα».

Πιο συγκεκριμένα , η Navtex από τον σταθμό της Σμύρνης αφορά ασκήσεις με πραγματικά πυρά σε περιοχές του κεντρικού και βόρειου Αιγαίου.

Ονοματίζει νησιά όπως η Σαμοθράκη, η Λήμνος, η Λέσβος, η Σάμος, η Ρόδος, η Χάλκη , η Κως και το Καστελόριζο.

navtex_20240213

Οι Τούρκοι γράφουν ότι βάσει των συνθηκών είναι αποστρατιωτικοποιημένα ενώ γίνεται λόγος για «στρατιωτικές δραστηριότητες» από την Αθήνα «που μπορεί να εγκυμονούν κίνδυνο για την ασφάλεια» ενώ παραβιάζουν τις διεθνείς Συνθήκες.

Η έναρξη ισχύος της Navtex είναι στις 13 Φεβρουαρίου, και η λήξη της στις 24 Φεβρουαρίου.

eurokinissi photo

Ασιατική υπερδύναμη! Ποιά να πρωτοδιαλέξεις!

Δείτε:
https://twitter.com/i/status/1757487031780000009

scr

Βορίδης: «Τώρα είναι η σειρά των αγροτών – Έχουμε δώσει πολλά χρήματα»

Λεπτομέρειες για το κλίμα και όσα διημείφθησαν μεταξύ πρωθυπουργού και αγροτών στις συναντήσεις στο Μέγαρο Μαξίμου, έδωσε ο υπουργός Επικρατείας Μάκης Βορίδης, σε συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ANT1.

«Το κλίμα της συναντήσεως ήταν σοβαρό, υπεύθυνο και πολύ συγκροτημένο», τόνισε ενώ εξέφρασε την ελπίδα, το πνεύμα της συνάντησης να είναι και το πνεύμα των αποφάσεων των αγροτών.

Από την αρχή, αναλυτικώς, η κυβέρνηση κατέβαλε «πολύ σημαντική προσπάθεια», προκειμένου να γεφυρωθεί το χάσμα με τους αγρότες, ανέφερε ο υπουργός Επικρατείας -και είναι σημαντική, επιχειρηματολόγησε, γιατί «το βασικό θεσμικό αίτημα ήταν το να υπάρξει ένας μόνιμος μηχανισμός για το φόρο κατανάλωσης στο πετρέλαιο. Το υποσχέθηκε αυτό ο πρωθυπουργός, είπε ότι θα γίνει διάλογος. Στην πραγματικότητα ένα μέτρο που δινόταν κάθε χρόνο, για τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, είπε ότι θα δοθεί και το 2025 και ότι ξεκινάει τη συζήτηση ώστε να είναι πιο δίκαια κατανεμημένος και με καλύτερο τρόπο. Αυτό ανταποκρίνεται σε βασικότατο αίτημα των αγροτών», επεσήμανε.

Ενώ στο ενεργειακό, «εξασφαλίζονται τιμές, οι οποίες είναι πολύ κοντά σε αυτό το οποίο ζητούσαν οι αγρότες. Ξεκινήσαμε από το 150 και βρισκόμαστε σήμερα για τη συντριπτική πλειοψηφία των αγροτών στο 98 και για τους συνεταιρισμένους στο 93, με το αίτημά τους στο 70».

Επιπλέον, «ζητούσαν περισσότερα χρήματα για το πετρέλαιο, δηλαδή να διπλασιάσουμε τα 83 εκατ. και να τα κάνουμε 165. Και σε αυτό άφησε παράθυρο ο πρωθυπουργός, γιατί τους είπε, “εγώ αυτή τη στιγμή σε έναν προϋπολογισμό που δεν τα είχα τα 83 εκατ., τα έχω βάλει. Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί ο προϋπολογισμός”». Και ο Μ. Βορίδης συνέχισε, «άφησε παράθυρο (σ.σ. ο πρωθυπουργός) τον Ιούνιο να δούμε πώς θα πάει η εκτέλεση του προϋπολογισμού και εδώ είμαστε και το συζητάμε».

Είναι προφανές ότι «στο εσωτερικό των αγροτών υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις», αναγνώρισε, όμως σε αυτό στο οποίο εστίασε ήταν ότι «το κλίμα της συναντήσεως ήταν σοβαρό, υπεύθυνο και πολύ συγκροτημένο. Η συζήτηση ήταν όχι απλώς αξιοπρεπής, αλλά σοβαρή».

Και, αμέσως μετά, «η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός έχουν κάνει πάρα πολλά βήματα κατανοώντας πολλά από τα αιτήματα των αγροτών. Τώρα είναι η σειρά των αγροτών και των εκπροσώπων τους», δήλωσε και ζήτησε να μπουν στη συζήτηση και οι αγροτικοί συνεταιρισμοί, ο εκπρόσωπος των οποίων επίσης πήρε θέση στη συνάντηση του Μεγάρου Μαξίμου. Οι άνθρωποι αυτοί «εκπροσωπούν το 85% της παραγωγής στην Ελλάδα. Αυτοί οι άνθρωποι είπαν ότι είναι απολύτως ικανοποιητικές οι προτάσεις του πρωθυπουργού, δεν είναι το 100% αλλά είναι προφανές ότι έχουν αντιμετωπισθεί ζητήματα», είπε ακόμη.

Ταυτοχρόνως, ο υπουργός Επικρατείας επιβεβαίωσε ότι ο πρωθυπουργός είπε ότι θα κάνει ειδική συνάντηση με τους αγρότες της Θεσσαλίας. «Έχουμε κάνει πολλά, έχουμε δώσει πολλά χρήματα. Τα χρήματα που έχουν δοθεί στη Θεσσαλία ξεπερνούν ήδη τα 300 εκατ., είναι να δοθούν ακόμη χρήματα», διαβεβαίωσε και συμπλήρωσε:

«Υπάρχουν ζητήματα στα οποία πρέπει να βρούμε δύσκολες απαντήσεις, κυρίως σε αυτά των παρακαρλίων περιοχών», όπου παραμένει αδύνατο να χρησιμοποιηθεί η αγροτική γη. «Όμως δουλεύουμε εντατικά και για αυτά προκειμένου να βρούμε λύση, το ξέρουν οι αγρότες μας. Έχω συμμετάσχει σε πολλές συναντήσεις αγροτών, ήταν μία από τις πιο υποδειγματικές συναντήσεις στις οποίες έχω παρευρεθεί».

Κλείνοντας δε, επεσήμανε: «Θέλω να ελπίζω ότι αυτό το πνεύμα το οποίο πρυτάνευσε στη συνάντηση αυτή, θα είναι και το πνεύμα των αποφάσεων των αγροτών. Να μεταφέρω ότι από πλευράς της κυβερνήσεως έχουν εξαντληθεί πια τα περιθώρια. Θέλω να το ακούσουν όλοι, να το λάβουν υπ’ όψιν τους ότι ο πρωθυπουργός ξεκίνησε με 10% στην ενέργεια και το ποσό αυτό στο αγροτικό πετρέλαιο. Έχουμε προχωρήσει σε μια τελείως διαφορετική πρόταση για την ενέργεια, έχει δοθεί το αγροτικό πετρέλαιο, έχει ανοίξει η θεσμική συζήτηση, άνοιξε με απόλυτη ταύτιση η συζήτηση για την ΚΑΠ, άρα έχουν γίνει πάρα πάρα πολλά βήματα στην κατεύθυνση αυτή», κατέληξε.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Έτσι αντιδρούν οι ηγέτες όταν το Κράτος δεν λειτουργεί σωστά! Θα αγαπήσετε τον Λουκασένκο, vid

Στην Ελλάδα τι συμβαίνει σε αντίστοιχες περιπτώσεις;

Ο πρόεδρος Λευκορωσίας Λουκασένκο έχει ξεκινήσει την καριέρα του από διευθυντής κολχόζ, μονάδας αγροτικού συνεταιρισμού της σοβιετικής εποχής, επομένως την ξέρει την δουλειά…

Πηγαίνοντας σε μονάδα στην χώρα τα έχασε με αυτά που είδε και έβαλε άγριο χέρι, λέγοντας πως κανονικά θα έπρεπε να πάρουν με χειροπέδες τους υπευθύνους για το χάλι που επικρατεί!

Δείτε:

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-RIA NOVOSTI POOL

«Ντροπή! Υποκλίνεται στον Ρώσο δικτάτορα»: Χαμός με Τραμπ στις ΗΠΑ

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν καταδίκασε χθες Τρίτη τα πρόσφατα σχόλια του Ντόναλντ Τραμπ για το ΝΑΤΟ.

Το Σάββατο, ο Ρεπουμπλικάνος πρώην πρόεδρος, ο οποίος φιλοδοξεί να κερδίσει δεύτερη θητεία στον Λευκό Οίκο την 5η Νοεμβρίου, υποστήριξε ότι θα «ενθάρρυνε» τη Ρωσία να επιτεθεί σε χώρες της Συμμαχίας που δεν τηρούν τις δεσμεύσεις τους για τις στρατιωτικές τους δαπάνες.

«Είναι ανόητα, ντροπιαστικά και επικίνδυνα… Είναι αντιαμερικανικά», είπε για τα σχόλια του Τραμπ ο πρόεδρος Μπάιντεν σε δηλώσεις του στον Λευκό Οίκο. «Το χειρότερο είναι ότι τα εννοεί. Κανείς πρόεδρος στην ιστορία μας δεν υποκλίθηκε σε ρώσο δικτάτορα», συνέχισε.

«Όταν η Αμερική δίνει τον λόγο της, σημαίνει κάτι. Όταν αναλαμβάνουμε δέσμευση, την τηρούμε. Και το ΝΑΤΟ αποτελεί ιερή δέσμευση. Ο Ντόναλντ Τραμπ το αντιμετωπίζει ως επιβάρυνση, το θεωρεί σύστημα εκβιασμού. Δεν καταλαβαίνει πως το NATO βασίζεται στις θεμελιώδεις αρχές της ελευθερίας, της ασφάλειας και της εθνικής κυριαρχίας. Για τον Τραμπ, οι αρχές δεν μετρούν, όλα είναι συναλλαγή», είπε ο Δημοκρατικός πρόεδρος, 81 ετών, ο οποίος θεωρείται βέβαιο πως θα αντιμετωπίσει τον 77χρονο Ρεπουμπλικάνο στις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου, όπως και το 2020.

«Η μεγαλύτερη ελπίδα όσων θέλουν το κακό της Αμερικής είναι να καταρρεύσει το ΝΑΤΟ. Να είστε βέβαιοι ότι χειροκροτούσαν ακούγοντας τον Ντόναλντ Τραμπ», διαβεβαίωσε ο Μπάιντεν.

(ΑΠΕΜΠΕ-EPA-Sputnik pool photo)

Βόρειο ρεύμα: Νέα πτώση της θερμοκρασίας

Ποιά η πρόγνωση

Το σκηνικό του καιρού θα παραμείνει χειμωνιάτικο σε μεγάλο μέρος της χώρας, με την θερμοκρασία να σημειώνει νέα μικρή πτώση λόγω της ενίσχυσής των βοριάδων.

Αιτία για αυτή την αστάθεια θα είναι ο καιρός του «βορείου ρεύματος». 

Αναλυτική πρόγνωση από την ΕΜΥ

ΑΤΤΙΚΗ

  • Καιρός: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες κυρίως από το απόγευμα, με πιθανότητα πρόσκαιρων τοπικών βροχών.
  • Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 4 με 6 και στα ανατολικά το απόγευμα τοπικά 7 μποφόρ.
  • Θερμοκρασία: Από 07 έως 15 βαθμούς Κελσίου.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

  • Καιρός: Νεφώσεις με πιθανότητα τοπικών βροχών.
  • Ανεμοι: Βόρειοι βορειοδυτικοί 4 με 6 μποφόρ.
  • Θερμοκρασία: Από 07 έως 15 βαθμούς Κελσίου.

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΘΡΑΚΗ

  • Καιρός: Νεφώσεις με τοπικές βροχές κυρίως στα ανατολικά τμήματα της κεντρικής Μακεδονίας, στην ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη. Λίγα χιόνια θα πέσουν στα ορεινά. Βαθμιαία στη δυτική Μακεδονία ο καιρός θα βελτιωθεί.
  • Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 4 με 6 μποφόρ.
  • Θερμοκρασία: Από 04 έως 15 βαθμούς Κελσίου. Στη δυτική Μακεδονία 3 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.

ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

  • Καιρός: Πρόσκαιρες νεφώσεις με τοπικές βροχές και πιθανώς μεμονωμένες καταιγίδες κυρίως στα νότια. Λίγα χιόνια θα πέσουν στα ορεινά. Γρήγορα από τα βόρεια ο καιρός θα βελτιωθεί.
  • Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 και στο Ιόνιο έως 6 και τοπικά 7 μποφόρ.
  • Θερμοκρασία: Από 06 έως 17 βαθμούς Κελσίου. Στο εσωτερικό της Ηπείρου 3 με 4 βαθμούς χαμηλότερη.

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑ, ΕΥΒΟΙΑ, ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

  • Καιρός: Νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές κυρίως στην Εύβοια, όπου πιθανώς να εκδηλωθούν και μεμονωμένες καταιγίδες. Λίγα χιόνια θα πέσουν στα ορεινά της κεντρικής Στερεάς και της βόρειας Πελοποννήσου.
  • Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 μποφόρ, στα ανατολικά τοπικά 6 και στην Εύβοια έως 7 μποφόρ.
  • Θερμοκρασία: Από 06 έως 16 βαθμούς Κελσίου.

ΚΥΚΛΑΔΕΣ, ΚΡΗΤΗ

  • Καιρός: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και μεμονωμένες καταιγίδες κυρίως από το απόγευμα.
  • Ανεμοι: Βόρειοι 4 με 6 και από το απόγευμα 6 τοπικά 7 μποφόρ.
  • Θερμοκρασία: Από 08 έως 17 βαθμούς Κελσίου.

ΝΗΣΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ – ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ

  • Καιρός: Λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές και πιθανώς μεμονωμένες καταιγίδες κυρίως από το απόγευμα στα βόρεια.
  • Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 μποφόρ, ενισχυόμενοι βαθμιαία σε 5 με 6 και στα βόρεια τοπικά 7 μποφόρ.
  • Θερμοκρασία: Από 08 έως 17 βαθμούς Κελσίου.

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

  • Καιρός: Νεφώσεις παροδικά αυξημένες με τοπικές βροχές κυρίως στις Σποράδες, όπου πιθανώς να εκδηλωθούν και μεμονωμένες καταιγίδες.
  • Ανεμοι: Από βόρειες διευθύνσεις 3 με 5 μποφόρ, στα ανατολικά τοπικά 6 και πρόσκαιρα στις Σποράδες έως 7 μποφόρ.
  • Θερμοκρασία: Από 05 έως 16 βαθμούς Κελσίου.

photo freepik

SOS από τους μελισσοκόμους! Τους απαγορεύουν την πρόσβαση στα δάση, vid

Έως και 70% μειωμένη είναι η παραγωγή του μελιού φέτος, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία.


Όπως λένε οι παραγωγοί, οι αλλοπρόσαλλες καιρικές συνθήκες, οι πυρκαγιές στον Έβρο, οι πλημμύρες σε Θεσσαλία και Φθιώτιδα συνετέλεσαν στην εξασθένηση των μελισσών λόγω έλλειψης της τροφής τους, ενώ και η απαγόρευση χρήσης καπνιστηριού μετά τις 11 κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και τα πρόστιμα από δασάρχες, που τους απαγορεύουν την είσοδο στα δάση, είναι λόγοι που οδήγησαν στη χαμηλή παραγωγή.

Σε αυτά έρχεται να προστεθεί το σταθερά υψηλό κόστος παραγωγής (πετρέλαιο, υλικά συσκευασίας, προϊόντα τροφοδοσίας των μελισσών), την ώρα που η τιμή της χονδρικής παραμένει στα ίδια επίπεδα από 2,80€ – 4€/ κιλό εξαιτίας και των ελληνοποιήσεων, όπως λένε οι παραγωγοί.

Έτσι, προτιμούν να κρατήσουν το μέλι στις αποθήκες τους, ενώ ταυτόχρονα διαφαίνεται ο κίνδυνος να αποχωρήσουν χιλιάδες μελισσοκόμοι από το επάγγελμα.

Τι ζητούν
Από την πλευρά τους, οι μελισσοκόμοι ζητούν:

– «Στοπ» στις ελληνοποιήσεις με θεσμικά μέτρα, διοικητικούς ελέγχους και γυρεοσκοπική εξέταση του μελιού

– Άρση πυροσβεστικών διατάξεων

– Άρση των περιορισμών από τοπικούς δασάρχες

– Μείωση του κόστους παραγωγής μέσω της μείωσης του ΦΠΑ σε πρώτες ύλες και αφορολόγητο πετρέλαιο

– Ελεύθερη πρόσβαση των οχημάτων σε παράπλευρες οδούς


«Ζούμε από τα δάση, οπότε είμαστε προστάτες των δασών», λέει, μιλώντας στο MEGA, ο μελισσοκόμος Αλέξανδρος Γιαννακόπουλος.

«Υπάρχουν τοπικοί δασάρχες που βεβαιώνουν πρόστιμα στους μελισσοκόμους κατά παρερμηνεία του νομού».

«Πρέπει όλα να τα δούμε συνολικά», λέει, σημειώνοντας για τις ελληνοποιήσεις:

«Έρχεται μέλι από το εξωτερικό, το οποίο είναι φιλτραρισμένο, στο οποίο δεν υπάρχουν γύρες, οπότε μπορούμε με μια γυρεοσκοπική εξέταση να δούμε από πού προέρχεται αυτό μέλι. Αναμειγνύεται με μια μικρή ποσότητα ελληνικού μελιού (…) και αυτό πάει στο ράφι και πωλείται ως ελληνικό. Αυτό γίνεται από ανθρώπους που εμπορεύονται πολύ μεγάλες ποσότητες μελιού».

(megatv – freepik)

«Όσο περισσότερα εμβόλια, τόσο…»! Νέα σοκαριστικά δεδομένα σύμφωνα με καρδιολόγο, vid

Ακόμα κανείς δεν λέει τι συμβαίνει…

Ο διάσημος καρδιολόγος και επιδημιολόγος Dr. Peter McCullough είναι πεπεισμένος ότι τόσο το COVID όσο και το εμβόλιο προκαλούν ανοσοανεπάρκεια!

Όπως αναφέρει:

«Η ανησυχία είναι ότι ίσως υπάρχει κάποια μορφή ανοσοανεπάρκειας εκεί… Κι αυτό μπορεί να συμβεί τόσο μετά τον covid όπως επίσης και μετά από το εμβόλιο.

Στην ακρόασή μας στο αμερικανικό Κογκρέσο στις 12 Ιανουαρίου 2024, ο Dr Ryan Cole έδειξε πράγματι τα δεδομένα του δόκτωρ Shrestha και των συνεργατών του από την Cleveland Clinic, από 51.000 εργαζόμενους της Cleveland Clinic.

Όσο περισσότερα εμβόλια για τον covid είχαν ληφθεί, τόσο υψηλότερος ο κίνδυνος για υποτροπιάζουσα νόσηση από covid ξανά και ξανά. Παρατηρούμε ορισμένα πολύ σοβαρά σύνδρομα, την επανενεργοποίηση του ιού του έρπητα ζωστήρα, του (ιού) Epstein-Barr, του κυτταρομεγαλοϊού».

photo freepik

«Τα πυρηνικά του Πούτιν έβαλαν τους παλαβούς γείτονες στη θέση τους», vid

«Για αυτό λάβαμε τους Iskander»:

Ρωσία και Λευκορωσία σε διπλωματικό επίπεδο, αλλά κυρίως σε στρατιωτικό, λογίζονται ως μία δύναμη.

Ο επί χρόνια σύμμαχος του Βλαντιμίρ Πούτιν, ηγέτης της Λευκορωσίας, Αλεξάντερ Λουκασένκο, ευχαρίστησε προσωπικά τους Ρώσους που στάθηκαν στη χώρα του και τη βοήθησαν απέναντι στη διεθνιστική λαίλαπα.

Μάλιστα, με φόντο τα πυρηνικά όπλα που επίσημα εγκατέστησαν σε χρόνο ρεκόρ οι Ρώσοι στη Λευκορωσία, αναφέρθηκε σε…«ερειστικούς γείτονες που υποχώρησαν», εννοώντας βεβαίως χώρες υποχείρια του ΝΑΤΟ όπως η Πολωνία:

«Έχω να πω ένα ευχαριστώ στους Ρώσους. Μας βοήθησαν πολύ πέρυσι. Δεν μιλάω καν για τα πυρηνικά όπλα, τα οποία έβαλαν τους πάντες στη θέση τους.

Μόλις εμφανίστηκαν τα πυρηνικά όπλα στη Λευκορωσία, “όλα τα φτερά χαμήλωσαν” και από τους παλαβούς γείτονές μας και από άλλους.

Αν και, Θεός φυλάξοι, όχι μόνο εγώ, αλλά και η νέα γενιά πολιτικών, πρέπει να μην σκεφτόμαστε τη χρήση πυρηνικών όπλων»:

απεμπε-EPA-Sputnik pool photo

Οι ΗΠΑ πέφτουν εκ των έσω! Δημοσιογράφος ντύθηκε άστεγος και είδε που κρύβουν τους αλλοδαπούς

Παρέμβαση Έλον Μασκ στις τρομακτικές εικόνες!

Η οργάνωση μέσων ενημέρωσης OMG του δημοσιογράφου James O’Keefe διείσδυσε σε ένα μυστικό κυβερνητικό συγκρότημα που στεγάζει παράνομους μετανάστες στο Tucson της Αριζόνα, προκειμένου να προκληθεί κοινωνικοοικονομικό χάος στις ΗΠΑ, καθώς οι κοινωνίες δεν αντέχουν άλλα βάρη!

Η οργάνωση του O’Keefe ανακάλυψε ότι μία καθολική φιλανθρωπική ομάδα χρησιμοποιεί ένα μετασκευασμένο ξενοδοχείο για να στεγάσει παράνομους αλλοδαπούς και δεν ήθελε τους δημοσιογράφους να κατασκοπεύουν τον χώρο.

Ο O’Keefe μεταμφιέστηκε σε άστεγο μεθυσμένο για να προσπαθήσει να πάρει απαντήσεις σχετικά με το συγκρότημα από την αστυνομία.

«Ο μυστικός δημοσιογράφος μας επιβεβαιώνει με έναν αλλοδαπό ότι έχουν δει πολλά μέλη συμμοριών να περνούν με τροχόσπιτα», έγραψε ο ιδρυτής της OMG σε ένα X post την Τετάρτη. «Ο μετανάστης μας λέει ότι οι Συνοριοφύλακες υποπτεύονται πως βλέπουν μέλη συμμοριών, αλλά εξακολουθούν να τους αφήνουν να περάσουν, Θα ρωτήσουν για τατουάζ συμμοριών, αλλά η Συνοριακή Περίπολος εξακολουθεί να αφήνει αυτούς τους ανθρώπους να μπουν μέσα».

Ένας άλλος παράνομος είπε στον μυστικό ρεπόρτερ για ΜΚΟ που χρηματοδοτούν την εισβολή!

Ο ιδιοκτήτης του X, Elon Musk, εξέφρασε την οργή του με το βίντεο, λέγοντας: «Ουάου».

Πολιτείες στην Αμερική παραδίδονται στις συμμορίες και την φτώχεια!!!

photo freepik

Ιταλία: Δέκα τραυματίες έξω από τα γραφεία της Rai στην Νάπολη, σε κινητοποίηση αριστερών ακτιβιστών

Ένταση με την αστυνομία και τραυματισμοί σημειώθηκαν σε κινητοποίηση διακοσίων, περίπου, ακτιβιστών έξω από τα γραφεία και τα στούντιο της ιταλικής δημόσιας τηλεόρασης Rai, στην Νάπολη.

Η αστυνομία έκανε χρήση γκλοπ όταν οι διαδηλωτές προσπάθησαν να κρεμάσουν πανό, στην τοπική είσοδο της ιταλικής τηλεόρασης. Τραυματίσθηκαν πέντε διαδηλωτές και πέντε αστυνομικοί. Η κατάσταση των οποίων δεν κρίνεται ανησυχητική.

Οι συμμετέχοντες στην κινητοποίηση υπογράμμισαν ότι «τάσσονται κατά της στάσης λογοκρισίας της Rai, σε ό,τι αφορά την γενοκτονία στην Γάζα» και κατά της στάσης που κράτησε η ιταλική δημόσια τηλεόραση, στο πρόσφατο φεστιβάλ τραγουδιού του Σανρέμο, όπου δυο συμμετέχοντες ζήτησαν «άμεση κατάπαυση του πυρός» και «να σταματήσει η γενοκτονία», προκαλώντας την άμεση αντίδραση του πρέσβη του Ισραήλ στην Ιταλία.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Επόμενη πανδημία και παγκόσμια κυβέρνηση! Έσκασε η τελική ΒΟΜΒΑ για τον Μάη του 2024 (video)

Μετά και από αυτό, κανείς δεν θα μπορεί να πει «δεν ήξερα»

Νέα προειδοποίηση από τον διευθυντή του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, Τέντρος Αντάνομ Γκεμπρεγέσους, για το ενδεχόμενο μιας… νέας πανδημίας, προκειμένου να ψηφιστεί μέχρι τον Μάη του 2024, η Συμφωνία για την Πανδημία, η οποία, κατά πολλούς, θα επιφέρει υγειονομική χούντα στον πλανήτη, καθώς ο Π.Ο.Υ. θα δύναται να κηρύσσει καταστάσεις έκτακτης ανάγκης κατά το δοκούν!

Ο Τέντρος, χωρίς αντίλογο να τον «απειλεί», επανέλαβε την διορία για την Συμφωνία για την Πανδημία στην Σύνοδο για την παγκόσμια διακυβέρνηση, στο Ντουμπάι, κάτι που μόνο ως τυχαίο δεν χαρακτηρίζεται:

«Τον Δεκέμβριο του 2021, τα κράτη μέλη του Παγκόσμιου Συστήματος Αναπηριών συναντήθηκαν στην Γενεύη και συμφώνησαν να αναπτύξουν μια διεθνή συμφωνία για την πανδημική ετοιμότητα και απάντηση, μια νομικά δεσμευτική συνθήκη να συνεργαστούν ώστε να διατηρήσουν τους εαυτούς τους και το ένα το άλλο ασφαλείς.

Οι ίδιες οι χώρες έθεσαν μια διορία να ολοκληρώσουν τη συμφωνία εγκαίρως προς υιοθέτηση από την Ολομέλεια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας φέτος τον Μάιο.

Αυτό τώρα απέχει μόλις 15 εβδομάδες…

Ωστόσο, υπάρχουν αυτή τη στιγμή 2 μείζονα εμπόδια στο να τηρήσουμε αυτή την διορία.

Το 1ο είναι μια ομάδα ζητημάτων πάνω στα οποία οι χώρες δεν έχουν φτάσει ακόμη σε συναίνεση.

Σημειώνουν πρόοδο, αλλά υπάρχουν ακόμη τομείς διαφορών που απαιτούν περαιτέρω διαπραγμάτευση μεταξύ των χωρών.

Το 2ο μείζον εμπόδιο είναι η λιτανεία ψεμάτων και θεωριών συνωμοσίας σχετικά με τη συμφωνία: ότι πρόκειται για μια αρπαγή της εξουσίας από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, ότι θα παραδώσει την κυριαρχία στον Π.Ο.Υ, ότι θα δώσει στον Π.Ο.Υ εξουσία να επιβάλλει καραντίνες ή υποχρεωτικά εμβόλια σε χώρες, ότι είναι μια επίθεση στη δημοκρατία, ότι ο Π.Ο.Υ δεν θα επιτρέπει στους ανθρώπους να ταξιδεύουν κι ότι ο Π.Ο.Υ θέλει να ελέγχει τις ζωές των ανθρώπων (σ.σ. Μην ανησυχείτε ο Τέντρος διαβεβαιώνει πως όλα θα πάνε καλά και υπέρ των ανθρώπων! Όλα τα άλλα είναι ψεύδη! Ποιος είναι ο Τέντρος;;; Πατήστε ΕΔΩ και ΕΔΩ πριν δείτε το βίντεο!)».

Ένα βασικό συστατικό για την ετοιμότητα για την νόσο Χ είναι οι χώρες να υπογράψουν τη Συμφωνία για την Πανδημία του ΠΟΥ, η οποία, σύμφωνα με επιστήμονες, όπως έχετε διαβάσει στο ΕΛ, ενδέχεται να φέρει υγειονομική χούντα στα κράτη που θα την υπογράψουν!!!

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του ΠΟΥ, μια άγνωστη ασθένεια Χ θα μπορούσε να προκαλέσει είκοσι φορές περισσότερους θανάτους από την πανδημία του κορωνοϊού, ενώ οι Κινέζοι έφτιαξαν νέο COVID που πλήττει τον εγκέφαλο και οι Αμερικανοί ανακοίνωσαν βίο-τεχνολογική συμφωνία με την Βρετανία, κάνοντας παράλληλα παράνομα πειράματα με ιούς!

Όπως ισχυρίζεται ο Τέντρος έρχεται σίγουρα μια πανδημία! Μήπως είναι μάντης;

«Θα υπάρξει κι επόμενη φορά… Η ιστορία μάς διδάσκει ότι η επόμενη πανδημία είναι ένα ζήτημα του πότε (θα συμβεί) κι όχι του αν (θα συμβεί). Μπορεί να προκληθεί από έναν ιό γρίπης ή από έναν νέο κορονοϊό ή μπορεί να προκληθεί από ένα νέο παθογόνο για το οποίο δεν γνωρίζουμε καν ακόμη ή από αυτό που αποκαλούμε ”νόσο X”.

Έχει δοθεί πολλή προσοχή στην νόσο X ειδικά πρόσφατα αλλά στην πραγματικότητα, δεν είναι κάτι καινούργιο…

Χρησιμοποιήσαμε για 1η φορά τον όρο ”νόσος X” το 2018. Ήταν ακριβώς τη στιγμή που μίλησα εδώ σ’ αυτήν την κυβερνητική Σύνοδο το 2018.

Και χρησιμοποιήσαμε τη ”νόσο Χ” ως έναν γενικό όρο για μια νόσο την οποία δε γνωρίζουμε καν, αλλά για την οποία μπορούμε εντούτοις να προετοιμαστούμε.

Ο covid-19 ήταν μια νόσος Χ».

Σύμφωνα με τον Τέντρος, η Συμφωνία για την Πανδημία είναι «μια κρίσιμη αποστολή για την ανθρωπότητα»

«Η πανδημία μπορεί να ξεσπάσει ανά πάσα στιγμή!

Επιτρέψτε μου να σας πω, τι αναφέρει το “Σύμφωνο”. Αποτελείται από ένα σύνολο δεσμεύσεων χωρών για την ενίσχυση την παγκόσμιας άμυνας σε πολλούς τομείς, την ενδυνάμωση, την πρόληψη με ενιαία προσέγγιση, την υγεία και φροντίδα  του εργατικού δυναμικού, την έρευνα και ανάπτυξη, την πρόσβαση σε εμβόλια και άλλα προϊόντα, το μοίρασμα πληροφοριών τεχνολογικών και βιολογικών δειγμάτων και, πολλών άλλων!

Τώρα σας ρωτώ, τι αποτελεί τόσο προβληματικό (θέμα), σχετικά με αυτές τις δεσμεύσεις; – (σ.σ. Δηλαδή ο κόσμος να ξεχάσει τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς; Τα πρόστιμα για τις μάσκες, οι οποίες μετά, σύμφωνα με τους «ειδικούς», δεν βοήθησαν και τόσο; Τα Lockdowns; Την απαγόρευση κυκλοφορίας; Τα στρατόπεδα καραντίνας σε χώρες όπως η Αυστραλία ή ο Καναδάς; Όλα αυτά δηλαδή δεν θα τα επαναλάβει ο Π.Ο.Υ. σε παγκόσμιο επίπεδο;;;)

Τώρα είναι η ώρα να πούμε όχι στην ανισότητα, όχι στο ψέμα και την παραπληροφόρηση (σ.σ. Όχι στην αντίθετη επιστημονική άποψη). Ναι στην διεθνή συνεργασία, ναι στην ισότητα, ναι  στην αλληλεγγύη (σ.σ. Ναι στην υπακοή! Εμείς ξέρουμε τι είναι καλό για την Υγεία σας)».

«Οι κυβερνήσεις θα κανονίζουν», ισχυρίζεται ο Π.Ο.Υ. (Όπως κανονίζουν και τώρα;)

«Στην πραγματικότητα, ο Π.Ο.Υ δεν θα είναι καν ένα συμβαλλόμενο μέρος στη συμφωνία.

Τα συμβαλλόμενα μέρη είναι οι κυβερνήσεις και μόνο οι κυβερνήσεις.

Αντί για παραχώρηση της κυριαρχίας, η συμφωνία στην πραγματικότητα επιβεβαιώνει την εθνική κυριαρχία και την εθνική ευθύνη μέσα στις θεμελιώδεις αρχές της (σ.σ. Ο επίλογος της διαβεβαίωσης του Τέντρος πως με την Συμφωνία για την Πανδημία δεν θα έρθει χούντα αλλά θα επιβεβαιωθεί, μάλιστα, η εθνική κυριαρχία! Ο καθένας ας πιστέψει λοιπόν ό,τι θέλει)».

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Μπάσκετ-ΝΒΑ: Στα… πιτς για 4-6 εβδομάδες ο Βεζένκοφ

H ατυχία «χτύπησε» τον Σάσα Βεζένκοφ, ο οποίος θα μείνει εκτός παρκέ για τέσσερις έως έξι εβδομάδες, λόγω διαστρέμματος τρίτου βαθμού στον δεξιό αστράγαλο.

Αυτό σημαίνει ότι ο φόργουορντ των Σακραμέντο Κινγκς δεν θα μπορέσει να αγωνιστεί τουλάχιστον μέχρι τα μέσα Μαρτίου. Το διάστημα της απουσίας του πρώην παίκτη του Ολυμπιακού, οι «Βασιλιάδες» θα δώσουν περισσότερο χρόνο συμμετοχής στον Τρέι Λάιλς.

Σε έξι αγώνες μέσα στον Φεβρουάριο, ο Λάιλς έχει μέσο όρο 11,8 πόντους και 4,3 ριμπάουντ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Σε 20 συλλήψεις προχώρησε η ΕΛΑΣ στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής επιχείρησης «SHIELD IV»

   Η διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας, υπό το συντονισμό της Europol, ηγήθηκε από κοινού με τις γαλλικές (French Gendarmerie/OCLAESP), τις ισπανικές (Guardia Civil) και τις ιταλικές Αρχές (Italian Carabinieri Corps /NAS Carabinieri), επιχειρησιακής δράσης με την ονομασία SHIELD IV, για την αντιμετώπιση της διακίνησης παραποιημένων φαρμάκων και ουσιών ντόπινγκ.


   Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση η δράση υλοποιήθηκε το διάστημα από τον Απρίλιο μέχρι τον Οκτώβριο του 2023, με τη συμμετοχή αρχών επιβολής του νόμου από 30 χώρες σε τρεις ηπείρους, τη συνδρομή της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Καταπολέμησης της Απάτης (OLAF), του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της INTERPOL, της EUROJUST, της FRONTEX, του Παγκόσμιου Οργανισμού Τελωνίων (WCO), του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ (WADA), καθώς και ιδιωτικών φορέων.

   Στο πλαίσιο της επιχείρησης συνολικά κατηγορήθηκαν 1.284 άτομα, από τα οποία τα 296 συνελήφθησαν, ενώ η αξία των παράνομων φαρμακευτικών κλπ. προϊόντων που κατασχέθηκαν, ξεπερνά τα 64 εκατομμύρια ευρώ.

   Στη Ελλάδα, η διεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας χειρίσθηκε 9 υποθέσεις. Μετά από πολύμηνες και διεξοδικές έρευνες, αντικείμενο των οποίων αποτέλεσαν 6 εγκληματικά δίκτυα με εθνική, αλλά και υπερεθνική δράση, συνελήφθησαν 20 άτομα, ενώ στις ποινικές δικογραφίες που σχηματίσθηκαν, συμπεριλήφθηκαν επιπλέον 276.

   Κατά τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν, μεταξύ άλλων βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

   * περισσότερα από 60.000 τεμάχια παράνομων φαρμακευτικών και ιατροτεχνολογικών σκευασμάτων

   * περισσότερα από 100.000 ευρώ

   * πιστόλι με γεμιστήρα και

   * 2 αυτοκίνητα.

   Τα συνολικά έσοδα από την εγκληματική δραστηριότητα των εμπλεκομένων, ξεπέρασαν τα 8.500.000 ευρώ.

   Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Europol στον ακόλουθο υπερσύνδεσμο:

https://www.europol.europa.eu/media-press/newsroom/news/fake-medicines-worth-eur-64-million-eu-markets

   Από την ΕΛΑΣ υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, ανώνυμα ή επώνυμα, στον τηλεφωνικό αριθμό 11012 ή στη διαδικτυακή πύλη του Ελληνικού Κράτους (gov.gr) «Καταγγελία για οικονομικά εγκλήματα», για να παρέχουν πληροφορίες ή να καταγγέλλουν παράνομες και επίμεμπτες ενέργειες ή δραστηριότητες κατά του τομέα της οικονομίας, της δημόσιας περιουσίας, καθώς και της κοινωνικής και ασφαλιστικής πρόνοιας και των δικαιωμάτων. 

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Νόμιζε πως δεν είχε οικογένεια και τελικά ανακάλυψε ότι έχει… 37 παιδιά!

Ενας άνθρωπος που νόμιζε ότι δεν είχε δική του οικογένεια έμεινε έκπληκτος όταν ανακάλυψε πως τελικά είχε αποκτήσει 37 παιδιά.

Ο 62χρονος ήταν δωρητής σπέρματος στις δεκαετίες του 1980 και του 1990, ενώ προσπαθούσε να συγκεντρώσει χρήματα για να ξεκινήσει μια θεατρική εταιρεία στις ΗΠΑ. Αφού έκανε τις δωρεές στην τοπική τράπεζα σπέρματος, ο άνδρας δεν σκέφτηκε κάτι άλλο.

Τον Οκτώβριο του 2017 εμφανίστηκε στο Facebook μήνυμα από ένα από τα βιολογικά του παιδιά. «Ήταν από μια νεαρή γυναίκα ονόματι Rachel και από τη στιγμή που το διάβασα, άλλαξε τη ζωή μου για πάντα», λέει στην εφημερίδα The Sun ο 62χρονος, που ζει στην Καλιφόρνια.

Το μήνυμα που άλλαξε την ζωή του
«Έλεγε ότι μου έστελνε μηνύματα κάτω από περίεργες συνθήκες, αλλά ότι πίστευε πως μπορεί να είμαι ο βιολογικός της πατέρας. Σοκαρίστηκα τόσο πολύ που ήταν σαν κεραυνός εν αιθρία. Το έδωσα να το διαβάσει ένας φίλος μου, ο οποίος επίσης δεν μπορούσε να το πιστέψει. Έστειλα μήνυμα στην τότε σύζυγό μου και στα αδέλφια μου γι’ αυτό, τα οποία αναρωτήθηκαν αν θα μπορούσε να είναι απάτη», ανέφερε ο 62χρονος.

«Αλλά δεν ήταν. Ανταποκρίθηκα με μήνυμα στη Rachel και κανονίσαμε να συναντηθούμε αργότερα εκείνο το βράδυ, και ήταν καταπληκτικό. Αγκαλιαστήκαμε και κλάψαμε, αλλά τα βρήκαμε αμέσως και καταλήξαμε να μιλάμε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες», αποκάλυψε ο 62χρονος.

Από τότε με την βοήθεια της Rachel, ο Peter έχει έρθει σε επαφή με 36 από τα 37 παιδιά, που γεννήθηκαν από τις δωρεές σπέρματος του. «Συναντήθηκα τρεις εβδομάδες αργότερα ξανά με τη Rachel και είχε μια λίστα με άλλα 11 παιδιά που είχε βρει. Τότε μπήκα σε μια ιστοσελίδα για γενεαλογίες και έβρισκα ένα ακόμη κάθε μήνα και άρχισα να τα προσεγγίζω», πρόσθεσε ο 62χρονος.

Σήμερα ο 62χρονος έχει συναντηθεί με 34 από τα παιδιά του και βρίσκεται σε τακτική επαφή με τουλάχιστον 12 από αυτά. «Όταν έκανα τις πρώτες δωρεές δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα φτάναμε σε αυτό το σημείο», ανέφερε.

Και συνέχισε: «Εκείνη την εποχή, η κλινική μου είπε ότι οι δωρεές ήταν ανώνυμες, αν και συμφώνησα ότι οποιοσδήποτε απόγονος θα μπορούσε να με εντοπίσει σε περίπτωση ιατρικής ανάγκης – αν χρειάζονταν τον μυελό των οστών μου για μεταμόσχευση, για παράδειγμα. Έτσι έφυγα και το ξέχασα».


Τώρα ο 62χρονος ανέφερε ότι η συνάντηση με τα βιολογικά παιδιά του είναι το καλύτερο πράγμα που του έχει συμβεί. Πηγαίνει τακτικά σε οικογενειακά δείπνα μαζί τους. Έχει παρευρεθεί σε αρκετούς από τους γάμους τους και έκανε ένα ταξίδι τριών εβδομάδων στην Ευρώπη με έναν από τους γιους του.

Ο 62χρονος γνώρισε τις κόρες του, Ashleigh και Alex μόλις πριν από δύο χρόνια και τον γιο του, Kyle, ο οποίος παντρεύτηκε πριν από λίγους μήνες. «Η Ashleigh είναι η τελευταία που γνώρισα και τη συνάντησα για πρώτη φορά το περασμένο καλοκαίρι. Η Alex στέλνει μηνύματα τώρα κάθε φορά που βγαίνω ραντεβού και μου λέει: Αυτή θα είναι η μαμά;», ανέφερε ο 62χρονος.


«Όταν ο Kyle μου έστειλε μήνυμα για πρώτη φορά, το ξεκίνησε με το ‘Γεια σου πατέρα, τι νούμερο έχω;», είπε.

Ο ηλικιωμένος έχει φτιάξει μία ιδιωτική ομάδα στο Facebook με όλα τα παιδιά του και έχει παρατηρήσει ότι μοιράζονται την αγάπη του για τα επιτραπέζια παιχνίδια, τα podcast και τα λογοπαίγνια.

Έχει παντρευτεί στο παρελθόν και έχει υπάρξει σε αρκετές σχέσεις. Δεν δημιούργησε ποτέ δική του οικογένεια και τώρα ξαφνικά απέκτησε περισσότερα από όσα είχε φανταστεί. «Η γνωριμία με όλα τα βιολογικά μου παιδιά έχει εμπλουτίσει τη ζωή μου πάρα πολύ. Είναι πραγματικά το καλύτερο πράγμα που μου έχει συμβεί ποτέ. Με έκανε να μάθω πολλά για τον εαυτό μου και να γίνω ένας καλός άνθρωπος», ανέφερε.

«Δεν είχα ποτέ δική μου οικογένεια και ίσως το έκανε πιο εύκολο το γεγονός ότι δεν είχα δεσμούς με βιολογική οικογένεια όταν άρχισα να γνωρίζω τα παιδιά μου. Δεν είναι η ίδια σχέση που έχεις όταν μεγαλώνεις ένα παιδί. Με κάποια από αυτά είμαι πολύ κοντά, ενώ με κάποια άλλα έχω λιγότερη σχέση», είπε ο 62χρονος.

«Οι σχέσεις που έχω μαζί τους βασίζονται στο τι θέλουν από μένα», συμπλήρωσε.

(με πληροφορίες από enikos. gr / photo: pixabay)

Βορίδης: Θέλω να ελπίζω ότι το πνεύμα, το οποίο πρυτάνευσε στη συνάντηση, θα είναι και το πνεύμα των αποφάσεων των αγροτών

Λεπτομέρειες για το κλίμα και όσα διημείφθησαν μεταξύ πρωθυπουργού και αγροτών στις συναντήσεις στο Μέγαρο Μαξίμου, έδωσε ο υπουργός Επικρατείας Μάκης Βορίδης, σε συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ANT1. «Το κλίμα της συναντήσεως ήταν σοβαρό, υπεύθυνο και πολύ συγκροτημένο», τόνισε ενώ εξέφρασε την ελπίδα, το πνεύμα της συνάντησης να είναι και το πνεύμα των αποφάσεων των αγροτών.

Από την αρχή, αναλυτικώς, η κυβέρνηση κατέβαλε «πολύ σημαντική προσπάθεια», προκειμένου να γεφυρωθεί το χάσμα με τους αγρότες, ανέφερε ο υπουργός Επικρατείας -και είναι σημαντική, επιχειρηματολόγησε, γιατί «το βασικό θεσμικό αίτημα ήταν το να υπάρξει ένας μόνιμος μηχανισμός για το φόρο κατανάλωσης στο πετρέλαιο. Το υποσχέθηκε αυτό ο πρωθυπουργός, είπε ότι θα γίνει διάλογος. Στην πραγματικότητα ένα μέτρο που δινόταν κάθε χρόνο, για τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, είπε ότι θα δοθεί και το 2025 και ότι ξεκινάει τη συζήτηση ώστε να είναι πιο δίκαια κατανεμημένος και με καλύτερο τρόπο. Αυτό ανταποκρίνεται σε βασικότατο αίτημα των αγροτών», επεσήμανε.

Ενώ στο ενεργειακό, «εξασφαλίζονται τιμές, οι οποίες είναι πολύ κοντά σε αυτό το οποίο ζητούσαν οι αγρότες. Ξεκινήσαμε από το 150 και βρισκόμαστε σήμερα για τη συντριπτική πλειοψηφία των αγροτών στο 98 και για τους συνεταιρισμένους στο 93, με το αίτημά τους στο 70».

Επιπλέον, «ζητούσαν περισσότερα χρήματα για το πετρέλαιο, δηλαδή να διπλασιάσουμε τα 83 εκατ. και να τα κάνουμε 165. Και σε αυτό άφησε παράθυρο ο πρωθυπουργός, γιατί τους είπε, “εγώ αυτή τη στιγμή σε έναν προϋπολογισμό που δεν τα είχα τα 83 εκατ., τα έχω βάλει. Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί ο προϋπολογισμός”». Και ο Μ. Βορίδης συνέχισε, «άφησε παράθυρο (σ.σ. ο πρωθυπουργός) τον Ιούνιο να δούμε πώς θα πάει η εκτέλεση του προϋπολογισμού και εδώ είμαστε και το συζητάμε».

Είναι προφανές ότι «στο εσωτερικό των αγροτών υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις», αναγνώρισε, όμως σε αυτό στο οποίο εστίασε ήταν ότι «το κλίμα της συναντήσεως ήταν σοβαρό, υπεύθυνο και πολύ συγκροτημένο. Η συζήτηση ήταν όχι απλώς αξιοπρεπής, αλλά σοβαρή».

Και, αμέσως μετά, «η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός έχουν κάνει πάρα πολλά βήματα κατανοώντας πολλά από τα αιτήματα των αγροτών. Τώρα είναι η σειρά των αγροτών και των εκπροσώπων τους», δήλωσε και ζήτησε να μπουν στη συζήτηση και οι αγροτικοί συνεταιρισμοί, ο εκπρόσωπος των οποίων επίσης πήρε θέση στη συνάντηση του Μεγάρου Μαξίμου. Οι άνθρωποι αυτοί «εκπροσωπούν το 85% της παραγωγής στην Ελλάδα. Αυτοί οι άνθρωποι είπαν ότι είναι απολύτως ικανοποιητικές οι προτάσεις του πρωθυπουργού, δεν είναι το 100% αλλά είναι προφανές ότι έχουν αντιμετωπισθεί ζητήματα», είπε ακόμη.

Ταυτοχρόνως, ο υπουργός Επικρατείας επιβεβαίωσε ότι ο πρωθυπουργός είπε ότι θα κάνει ειδική συνάντηση με τους αγρότες της Θεσσαλίας. «Έχουμε κάνει πολλά, έχουμε δώσει πολλά χρήματα. Τα χρήματα που έχουν δοθεί στη Θεσσαλία ξεπερνούν ήδη τα 300 εκατ., είναι να δοθούν ακόμη χρήματα», διαβεβαίωσε και συμπλήρωσε:

«Υπάρχουν ζητήματα στα οποία πρέπει να βρούμε δύσκολες απαντήσεις, κυρίως σε αυτά των παρακαρλίων περιοχών», όπου παραμένει αδύνατο να χρησιμοποιηθεί η αγροτική γη. «Όμως δουλεύουμε εντατικά και για αυτά προκειμένου να βρούμε λύση, το ξέρουν οι αγρότες μας. Έχω συμμετάσχει σε πολλές συναντήσεις αγροτών, ήταν μία από τις πιο υποδειγματικές συναντήσεις στις οποίες έχω παρευρεθεί».

Κλείνοντας δε, επεσήμανε: «Θέλω να ελπίζω ότι αυτό το πνεύμα το οποίο πρυτάνευσε στη συνάντηση αυτή, θα είναι και το πνεύμα των αποφάσεων των αγροτών. Να μεταφέρω ότι από πλευράς της κυβερνήσεως έχουν εξαντληθεί πια τα περιθώρια. Θέλω να το ακούσουν όλοι, να το λάβουν υπ’ όψιν τους ότι ο πρωθυπουργός ξεκίνησε με 10% στην ενέργεια και το ποσό αυτό στο αγροτικό πετρέλαιο. Έχουμε προχωρήσει σε μια τελείως διαφορετική πρόταση για την ενέργεια, έχει δοθεί το αγροτικό πετρέλαιο, έχει ανοίξει η θεσμική συζήτηση, άνοιξε με απόλυτη ταύτιση η συζήτηση για την ΚΑΠ, άρα έχουν γίνει πάρα πάρα πολλά βήματα στην κατεύθυνση αυτή», κατέληξε.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo eurokinissi

Υεμένη: Την τελευταία εβδομάδα δεν υπήρξε διέλευση πλοίου που συνδέεται με το Ισραήλ, υποστηρίζει ο ηγέτης των Χούθι

Ο ηγέτης των Χούθι δήλωσε σήμερα ότι οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν αντάρτες της Υεμένης δεν επέτρεψαν την τελευταία εβδομάδα σε κανένα πλοίο που συνδέεται με το Ισραήλ να περάσει από τον Κόλπο του Άντεν.

«Οι Αμερικανοί και οι Βρετανοί απέτυχαν να διασφαλίσουν τη διέλευση οποιουδήποτε πλοίου κατευθυνόταν προς το Ισραήλ. Δεν μπορούν πλέον να προστατεύσουν ούτε τα αμερικανικά ούτε τα βρετανικά πλοία. Αυτή είναι μια πραγματική και μεγάλη νίκη για εμάς», τόνισε ο Άμπντελ Μάλικ αλ Χούθι σε ομιλία που μεταδόθηκε τηλεοπτικά.

Οι αντάρτες Χούθι – οι οποίοι ελέγχουν τις πολυπληθέστερες περιοχές της Υεμένης – έχουν κατ’ επανάληψη εξαπολύσει επιθέσεις εναντίον εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα και στον Κόλπο του Άντεν, ως ένδειξη «αλληλεγγύης» προς τους Παλαιστινίους στη Λωρίδα της Γάζας.

Παρότι οι ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ και των συμμάχων τους πολλαπλασίασαν τις επιχειρήσεις τους στην Υεμένη και στα ανοικτά της εμπόλεμης χώρας για να προστατεύσουν τη ναυσιπλοΐα, οι Χούθι συνεχίζουν τις επιθέσεις με drones και πυραύλους, υποχρεώνοντας πολλές εταιρείες να αναδρομολογήσουν τα πλοία τους επιλέγοντας τον περίπλου της Αφρικής.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Εκπαιδευτής επιβίωσης διδάσκει πώς να συντηρείτε το κρέας στην ερημιά

Δείτε:

freepik

Γεραπετρίτης από Νέα Υόρκη: Χρειαζόμαστε «μία παγκόσμια διακυβέρνηση βασισμένη στην ηθική…»

Τι ανέφερε ο Γ. Γεραπετρίτης στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ για την "κλιματική κρίση", την επισιτιστική ανασφάλεια και την ανάγκη ενός "οράματος παγκόσμιας αλληλεγγύης και διαγενεακής βιωσιμότητας" που θα υλοποιήσει "μια παγκόσμια διακυβέρνηση".

«Χρειαζόμαστε ένα όραμα παγκόσμιας αλληλεγγύης και διαγενεακής βιωσιμότητας», η υλοποίηση του οποίου θα γίνει μέσω «μιας παγκόσμιας διακυβέρνησης βασισμένης στην ηθική, σε κανόνες και το δίκαιο επιμερισμό των βαρών μεταξύ των κρατών», τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης στην ομιλία του για την κλιματική αλλαγή και την επισιτιστική ανασφάλεια στο πλαίσιο Συνεδρίασης Υψηλού Επιπέδου του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.

Ο Έλληνας υπουργός έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην επίδραση της κλιματικής αλλαγής στην επισιτιστική ασφάλεια. «Στη σύγχρονη εποχή, τέτοιου είδους προκλήσεις έχουν αλυσιδωτές συνέπειες. Η κλιματική κρίση απειλεί την επισιτιστική ασφάλεια και από κοινού θέτουν σε κίνδυνο τη σταθερότητα και την κοινωνική συνοχή», τόνισε χαρακτηριστικά.

Εν προκειμένω, όπως ανέφερε, η αύξηση της θερμοκρασίας έχει προκαλέσει σοβαρή περιβαλλοντική ζημία. Επιπλέον, η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, θέτει σε κίνδυνο την ποσότητα και την ποιότητα της αλιείας και των ιχθυαποθεμάτων και κατ΄επέκταση, την υγεία και τη διαβίωση πολλών ανθρώπων.

Επιπλέον, ο κ. Γεραπετρίτης ανέφερε ότι τέτοιου είδους προβλήματα δεν μπορούν να περιοριστούν μόνο σε μια χώρα ή μια περιοχή. Η κατάρρευση της πρωτοβουλίας για τα σιτηρά της Ουκρανίας απειλεί την αλυσίδα διανομής των σιτηρών συνολικά και η ταχεία τήξη των πάγων στην Ανταρκτική επηρεάζει ολόκληρη τη γη. Σύμφωνα με υπολογισμούς, περισσότεροι από 600 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως αναμένεται να βρεθούν αντιμέτωποι με την πείνα έως το 2030.

Στο σημείο αυτό, ο Έλληνας ΥΠΕΞ ανέφερε ότι η λεκάνη της Μεσογείου δεν έχει μείνει αλώβητη από την κλιματική κρίση. Αντιθέτως, όπως είπε, «η Μεσόγειος κατέστη τα τελευταία χρόνια επίκεντρο της κλιματικής κρίσης, καθώς επλήγη από εκτεταμένες δασικές πυρκαγιές και τις καταστροφικές πλημμύρες».

Υπό αυτό το πρίσμα, ανέφερε ότι οι αιτίες των φαινομένων αυτών αποτυπώνονται και στις επίσημες στατιστικές.

«H Ελλάδα έχει θέσει το τρίπτυχο κλίμα-ειρήνη-ασφάλεια ως προτεραιότητα της υποψηφιότητάς της για τη θέση του μη μόνιμου μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ για την περίοδο 2025-2026», επεσήμανε ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών.

Επιπλέον, στην Αθήνα θα διοργανωθεί στις 16-17 Απριλίου η Διάσκεψη «Our Ocean Conference», στην οποία θα συζητηθούν θέματα όπως ο μετριασμός της υπερθέρμανσης του πλανήτη, η προώθηση του βιώσιμου τουρισμού και της πράσινης ναυτιλίας και η μείωση της ρύπανσης από μικροπλαστικά. Η διάσκεψη θα αποτελέσει τη «γέφυρα» μεταξύ της 28ης Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή (COP28), η οποία έλαβε χώρα στο τέλος της περασμένης χρονιάς, και της Διάσκεψης του ΟΗΕ για τους Ωκεανούς που θα πραγματοποιηθεί εντός του 2024, φιλοδοξώντας να εξασφαλίσει δεσμεύσεις από τα κράτη και τη χάραξη ενός σαφούς οδικού χάρτη.

«Ωστόσο, καμία διάσκεψη ή μεμονωμένη κρατική παρέμβαση δεν μπορεί να επιφέρει θεαματικά αποτελέσματα», δήλωσε ο κ. Γεραπετρίτης. «Κάτι τέτοιο άλλωστε θα ισοδυναμούσε με την αιώνια προσπάθεια του Σίσυφου να σπρώξει έναν βαρύ βράχο σε ένα λόφο». Ως εκ τούτου, η πολυπλοκότητα προκλήσεων που δεν γνωρίζουν σύνορα θα πρέπει να συναντήσει τη συλλογική αντίδραση κυβερνήσεων και λαών που έχουν το βλέμμα τους στραμμένο στο μέλλον, λαμβάνοντας υπόψη και τις μελλοντικές γενεές.

Ο υπουργός Εξωτερικών ανάφερε ότι απαιτείται ένας νέος τρόπος σκέψης σε σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος και την επισιτιστική ανασφάλεια, όπως το πρόγραμμα ‘OneHealth’ του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου, προκειμένου να επιτευχθεί μια ολιστική προσέγγιση για τη βελτιστοποίηση της υγείας των ανθρώπων, των ζώων και του περιβάλλοντος.

Κλείνοντας την ομιλία του ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών τόνισε ότι «ως Ελλάδα επιδιώκουμε τη σύμπηξη μίας καθολικής συμμαχίας με πυξίδα τη βιωσιμότητα. Επιπλέον, τασσόμαστε υπέρ της πρότασης για το διορισμό Ειδικού Απεσταλμένου του ΟΗΕ για ένα βιώσιμο μέλλον. Το οφείλουμε στις επόμενες γενιές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν είμαστε ιδιοκτήτες, αλλά απλοί διαχειριστές της γης».

Με την ομιλία ενώπιον του του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ ολοκληρώθηκαν οι υψηλού επιπέδου επαφές του κ. Γεραπετρίτη στις ΗΠΑ. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του σε Ουάσιγκτον κήρυξε μαζί με τον Αμερικανό ομόλογό του, ‘Αντονι Μπλίνκεν, την έναρξη του 5ου Στρατηγικού Διαλόγου Ελλάδας-ΗΠΑ, όπου υπέγραψε στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ την πράξη προσχώρησης της Ελλάδας στις διαστημικές συμφωνίες Artemis. Επίσης, είχε σημαντικές επαφές για την προώθηση της ελληνικής υποψηφιότητας για το Συμβούλιο Ασφαλείας και παρουσίασε τις βασικές θέσεις της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής, καθώς και τη Διάσκεψη «Our Ocean Conference», στο Πανεπιστήμιο Georgetown και τη δεξαμενή σκέψης «Wilson Center».

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)