Άρθρα

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην δοκιμάζατε

Γαβαλάς: Δεν θα είχα ένα παιδί το οποίο δεν θα μπορούσε να πει «μαμά»

Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε για το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια στην εκπομπή «EQ» του Action24, με τον σχεδιαστή να σημειώνει πως «ξαφνικά όλοι θέλουν να γίνουν γονείς».

«Φυσικά και είμαι υπέρ της υιοθεσίας. Τη δέχομαι ανάλογα με το lifestyle, τις ανάγκες για να έχει κάποιος οικογένεια και το κατά πόσο θα καθοδηγήσει κάποιον ώστε από έμβρυο να τον κάνει μεγάλο άνθρωπο, μορφωμένο, σε έναν κόσμο που είναι ήδη πολύ περίεργος.

Άρα λοιπόν εάν μιλάμε για μια υιοθεσία, γιατί θεωρούμε ότι εκείνη τη στιγμή έχουμε έναν σύντροφο που θα είναι η υπόλοιπη μας ζωή αλλά τα δεδομένα λένε ότι δεν θα είναι, είναι κρίμα να φέρνουμε έναν άνθρωπο στη ζωή μας όταν δεν θα μπορέσουμε να ακολουθήσουμε αυτές που είναι οι ανάγκες του για να μεγαλώσει και να γίνει άνθρωπος σωστός», σημείωσε ο Λάκης Γαβαλάς.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε πως:

«Τώρα όμως η παρένθετη μητέρα, όλο αυτό το πράγμα… Ότι συμφωνώ για την υιοθεσία, ναι, για τους άλλους βεβαίως. Εγώ όμως δεν θα είχα ένα παιδί το οποίο δεν θα μπορούσε να πει “μαμά” ή οτιδήποτε. Όχι, γιατί είναι ή δεν είναι μοντέρνοι ή τι θα πει στο σχολείο. Για το θέμα το φυσιολογικό κατά κάποιο τρόπο.

Ας καταλαγιάσουμε όμως. Νομίζω ότι αυτό το πράγμα που ξαφνικά όλοι αισθάνονται ότι θέλουν να γίνουν γονείς, πάλι με ενοχλεί και με εκνευρίζει. Οι περισσότεροι δεν είναι ικανοί για να είναι γονείς με οποιοδήποτε τρόπο, είτε είναι ετερόφυλοι είτε είναι ομόφυλοι».

(newsbeast – freepik photo)

Το πλήρωμα του «Uragan» MLRS χτυπά πίσω θέσεις των ουκρανικών στρατευμάτων – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

Μια ρωσική μονάδα πολλαπλών συστημάτων πυραύλων εκτόξευσης «Uragan» (MLRS) κατέστρεψε οχυρώσεις και μια αποθήκη πυρομαχικών των ουκρανικών στρατευμάτων!

scr

Αγρότες: Σήμερα η σύσκεψη για να αποφασίσουν αν θα κλιμακώσουν – Προτάσεις για «παρέλαση» τρακτέρ στην Αθήνα

Σε πανελλαδική σύσκεψη συντονισμού των μπλόκων προχωρούν σήμερα οι αγρότες, καθώς στις 12 το μεσημέρι το ραντεβού έχει δοθεί στη Νίκαια της Λάρισας, προκειμένου να αποφασίσουν για την κλιμάκωση ή μη των κινητοποιήσεών τους.

Οι ζυμώσεις στο εσωτερικό του αγροτικού κινήματος μετά τη συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι έντονες, καθώς φάνηκε πως δεν βρέθηκε το «σημείο επαφής». Το κλίμα που επικρατεί λίγες ώρες πριν την ανακοίνωση της απόφασης είναι ότι δεν υλοποιήθηκαν ουσιαστικά αιτήματα και γι’ αυτό η πλειονότητα φέρεται να θέλει συνέχιση και όξυνση του αγώνα.

Η πλειοψηφία φαίνεται να ζητά «σκληρή γραμμή», προτείνοντας μάλιστα κλιμάκωση κινητοποιήσεων με «παρέλαση» των τρακτέρ στην Αθήνα. Όπως αναφέρεται στο τραπέζι έχουν πέσει δύο προτάσεις:

Η μία να κατέβουν με τα τρακτέρ στην Αθήνα μέσα στο Σαββατοκύριακο και η άλλη
να πραγματοποιηθεί η πορεία μέσα στην επόμενη εβδομάδα.


Από την άλλη, η κυβέρνηση διαμηνύει ότι δεν συζητάει με κλειστούς δρόμους, τονίζοντας παράλληλα ότι τα δημοσιονομικά περιθώρια για μεγαλύτερες παροχές, έχουν εξαντληθεί.


(με πληροφορίες από cnn. gr / photo: freepik)

Μπακασέτας μετά το επεισόδιο στον αγώνα με τον ΠΑΟΚ: «Συγγνώμη…»

Μία ώρα μετά την επιστροφή του Παναθηναϊκού από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα, ο Τάσος Μπακασέτας «ανέβασε» ένα InstaStory στον προσωπικό λογαριασμό του στο Instagram, στο οποίο απολογήθηκε δημόσια για την αποβολή του στον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ.

Ο 30χρονος μεσοεπιθετικός αναφέρθηκε στο μήνυμά του και στην προσπάθεια σύνδεσης της αψιμαχίας που είχε με τον Τάισον, με την ιδιότητα του αρχηγού που έχει στην Εθνική Ελλάδας, την οποία χαρακτήρισε «ατυχή», κάνοντας λόγο για «στοχευμένη επίθεση» και «φωτογραφίζοντας» ουσιαστικά τη «διαρροή» της ΠΑΕ ΠΑΟΚ εναντίον του.

Αναλυτικά όσα έγραψε ο Τάσος Μπακασέτας:

«Αρχικά οφείλω να ζητήσω συγνώμη για την αποβολή μου και ό,τι την προκάλεσε. Δυστυχώς μέσα σ’ έναν αγώνα δεν μπορείς να ελέγξεις τις αντιδράσεις σου. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ήταν λάθος μου. Από εκεί και πέρα, η προσπάθεια σύνδεσης μιας αψιμαχίας με την Εθνική Ελλάδας και η στοχευμένη επίθεση είναι ατυχής. Ευτυχώς όλοι κρινόμαστε από το σύνολο των πράξεών μας και όχι μεμονωμένα ανά περίσταση».

Στο μεταξύ την αποστολή του Παναθηναϊκού που έφτασε στην Αθηνα λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης (15/2), «υποδέχθηκαν» στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» περίπου 100 φίλοι του «τριφυλλιού», οι οποίοι αψηφώντας τη δυνατή βροχή, αποθέωσαν τον Φατίχ Τερίμ και τους παίκτες του, ζητώντας νίκη και στη ρεβάνς της 21ης Φεβρουαρίου με τον ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Σκουρλέτης: Ο Κασσελάκης είχε απειλήσει με διαγραφή όποιον πήγαινε στην Κεντροαριστερά & τελικά πήγε αυτός

Δείτε τι δήλωσε ο πολιτικός:

eurokinissi

Το Ισραήλ επιμένει πως θα εξαπολύσει επίθεση στη Ράφα

Η κυβέρνηση του Ισραήλ επιμένει να διαμηνύει πως σχεδιάζει να εξαπολύσει «δυνατή» στρατιωτική επιχείριση στη Ράφα, όπου έχουν καταφύγει πάνω από ένα εκατομμύριο εκτοπισμένοι Παλαιστίνιοι, παρά τις διεθνείς προειδοποιήσεις, που συνεχίστηκαν σήμερα, και με φόντο τις διαπραγματεύσεις —σε δεύτερο πλάνο πλέον— για την κήρυξη ανακωχής στη Λωρίδα της Γάζας.

Ο στρατός του Ισραήλ εξαπέλυσε εξάλλου χθες Τετάρτη σειρά πληγμάτων στον νότιο Λίβανο με τουλάχιστον εννιά νεκρούς, σύμφωνα με λιβανικές πηγές, σε αντίποινα για την εκτόξευση ρουκέτας που σκότωσε στρατιώτη, επιτείνοντας την ανησυχία πως θα εξαπλωθεί στην περιοχή ο πόλεμος Ισραήλ/Χαμάς.

Ο αρχηγός του γενικού επιτελείου του Ισραήλ Χερτσί Χαλεβί, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο βόρειο τμήμα της χώρας χθες, απείλησε με «πολύ δυνατή επίθεση» προσεχώς εναντίον του λιβανικού σιιτικού κινήματος Χεζμπολά, συμμάχου του Ιράν και της Χαμάς.

«Θα πολεμήσουμε ως την ολοκληρωτική νίκη, που συνεπάγεται ισχυρή επιχείρηση στη Ράφα, αφού επιτρέψουμε στον άμαχο πληθυσμό να εγκαταλείψει τις ζώνες των μαχών», είπε από τη δική του πλευρά ο ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου μέσω Telegram.

Το τρέχον διάστημα, οι εχθροπραξίες επικεντρώνονται στο νότιο τμήμα της πολιορκημένης και κατά μεγάλο μέρος της ισοπεδωμένης Λωρίδας της Γάζας, ειδικά στη Χαν Γιούνις, όπου χιλιάδες βίαια εκτοπισμένοι έχουν βρει καταφύγιο στο νοσοκομείο Νάσερ, το οποίο όμως είναι περικυκλωμένο. Γίνονται εξάλλου ήδη επιχειρήσεις και βομβαρδισμοί στη Ράφα, πάνω στα σύνορα με την Αίγυπτο, που παραμένουν πάντα κλειστά.

Περίπου 1,4 εκατ. άνθρωποι, σύμφωνα με τον ΟΗΕ, ή με άλλα λόγια ο μισός και πλέον πληθυσμός του θυλάκου, είναι στοιβαγμένος στη Ράφα, που έχει μετατραπεί σε γιγαντιαίο καταυλισμό προσφύγων. Πολλοί από αυτούς αγωνιούν ενόψει της επίθεσης που έχει διαμηνύσει πως θα εξαπολυθεί ο ισραηλινός πρωθυπουργός Νετανιάχου εδώ και μέρες.

«Πουθενά να πάνε»

Μετά τις ΗΠΑ, τον κυριότερο σύμμαχο του Ισραήλ, που επιμένουν πως εναντιώνονται σε επίθεση στη Ράφα χωρίς «εγγυήσεις» για την ασφάλεια των αμάχων, η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία και ο Καναδάς προειδοποίησαν σήμερα την κυβέρνηση Νετανιάχου εναντίον της διεξαγωγής επιχείρησης στη Ράφα, που θα ήταν «καταστροφική», όπως τόνισαν.

Οι σχεδόν 1,5 εκατ. Γαζαίοι εκεί «απλούστατα δεν έχουν πουθενά να πάνε», τονίζεται στην κοινή ανακοίνωση των πρωθυπουργών των τριών χωρών της Κοινοπολιτείας, που κάλεσαν τον ισραηλινό ομόλογό τους να «μην πάρει αυτόν τον δρόμο».

Ο γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ανέβασε τον τόνο, ανακοίνωσε πως είπε στον κ. Νετανιάχου κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής συνδιάλεξής τους πως οι ισραηλινές στρατιωτικές επιχειρήσεις στη Λωρίδα της Γάζας πρέπει να «τερματιστούν» το ταχύτερο, καθώς «ο απολογισμός των θυμάτων» και «η ανθρωπιστική κατάσταση» πλέον έχουν φθάσει σε «αφόρητα» επίπεδα.

Οι διαπραγματεύσεις με σκοπό να κηρυχθεί νέα εκεχειρία που θα επιτρέψει να απελευθερωθούν κι άλλοι όμηροι της Χαμάς και σε αντάλλαγμα παλαιστίνιοι φυλακισμένοι στο Ισραήλ συνεχίζονται στο Κάιρο, με μεσολάβηση του Κατάρ και της Αιγύπτου.

Έπειτα από συνάντηση την Τρίτη στην οποία συμμετείχαν κυρίως ο επικεφαλής της Μοσάντ —της υπηρεσίας πληροφοριών του Ισραήλ—, ο Νταβίντ Μπαρνέα, ο διευθυντής της CIA Γουίλιαμ Μπερνς, ο πρωθυπουργός του Κατάρ Μοχάμεντ μπιν Άμπντελ Ραχμάν αλ Θάνι και αιγύπτιοι αξιωματούχοι, οι συνομιλίες αναμένεται να διαρκέσουν ως και αύριο Παρασκευή.

Πηγή του Γαλλικού Πρακτορείου στη Χαμάς ανέφερε πως αναμενόταν χθες αντιπροσωπεία του κινήματος στο Κάιρο για επαφές με αξιωματούχους του Κατάρ και της Αιγύπτου.

Ο ισραηλινός πρωθυπουργός Νετανιάχου έκανε λόγο σε ανακοίνωσή του για «παραληρηματικές απαιτήσεις της Χαμάς» που κατ’ αυτόν αποκλείουν οποιαδήποτε πρόοδο στις διαπραγματεύσεις, χωρίς να γίνει πιο συγκεκριμένος.

Ο πρόεδρος της Παλαιστινιακής Αρχής Μαχμούντ Αμπάς, που ασκεί εξουσία σε αυτόνομους τομείς στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, αλλά όχι στη Λωρίδα της Γάζας, από όπου την εκδίωξε η Χαμάς το 2007, κάλεσε χθες το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα να κλείσει συμφωνία για να κηρυχθεί ανακωχή «γρήγορα», για να «αποφευχθεί», όπως το βλέπει, ισραηλινή επίθεση στη Ράφα, που θα έχει «χιλιάδες θύματα».

Απελπιστική κατάσταση στα νοσοκομεία

Σύμφωνα με ισραηλινές πηγές, παραμένουν στα χέρια της Χαμάς στη Λωρίδα της Γάζας 130 και πλέον ισραηλινοί όμηροι —ωστόσο εκπρόσωπος του στρατού δήλωνε την περασμένη εβδομάδα πως τουλάχιστον 31 εξ αυτών πιστεύεται πως είναι νεκροί—, από τους περίπου 250 που απήχθησαν την 7η Οκτωβρίου. Ανακωχή μιας εβδομάδας τον Νοέμβριο επέτρεψε την απελευθέρωση 100 και πλέον ομήρων και σε αντάλλαγμα 240 Παλαιστινίων που βρίσκονταν σε ισραηλινές φυλακές.

Η Διεθνής Επιτροπή του Ερυθρού Σταυρού και της Ερυθράς Ημισελήνου (ΔΕΕΣ) εξέφρασε για ακόμη μια φορά σήμερα τη «μεγάλη ανησυχία της» για τους «ομήρους που κρατούνται στη Γάζα για πάνω από τέσσερις μήνες».

Ο πόλεμος ξέσπασε την 7η Οκτωβρίου, όταν μέλη του στρατιωτικού βραχίονα του παλαιστινιακού ισλαμιστικού κινήματος Χαμάς εξαπέλυσαν άνευ προηγουμένου έφοδο από τη Λωρίδα της Γάζας εναντίον νότιων τομέων της ισραηλινής επικράτειας, κατά την οποία σκοτώθηκαν πάνω από 1.160 άνθρωποι, στην πλειονότητά τους άμαχοι, σύμφωνα με καταμέτρηση του Γαλλικού Πρακτορείου βασισμένη σε επίσημα δεδομένα των ισραηλινών αρχών.

Σε αντίποινα, το Ισραήλ, η πολιτικοστρατιωτική ηγεσία του οποίου ορκίζεται πως θα «εξαλείψει» τη Χαμάς και θα απελευθερώσει «όλους» τους ομήρους, διεξάγει ευρείας κλίμακας στρατιωτικές επιχειρήσεις στον παλαιστινιακό θύλακο στις οποίες έχουν σκοτωθεί ως τώρα τουλάχιστον 28.576 άνθρωποι, στη μεγάλη πλειονότητά τους γυναίκες και παιδιά, σύμφωνα με τον πιο πρόσφατο απολογισμό των θυμάτων τον οποίο δημοσιοποίησε το υπουργείο Υγείας της Χαμάς.

Η Ράφα είναι η βασική πύλη εισόδου της ανθρωπιστικής βοήθειας που φθάνει στη Λωρίδα της Γάζας, η ποσότητα της οποίας είναι σταγόνα στον ωκεανό αναγκών του πληθυσμού, που πλέον απειλείται, όπως προειδοποιεί το Παγκόσμιο Επισιτιστικό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) του ΟΗΕ, από «λιμό».

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) κατήγγειλε για άλλη μια φορά χθες την κατάσταση στη Λωρίδα της Γάζας, που έχουν «κατακλυστεί εντελώς», είναι «ασφυκτικά γεμάτα» και δεν έχουν ούτε κατά διάνοια «επαρκή εφοδιασμό». Το προσωπικό αναγκάζεται να προχωρά σε ακρωτηριασμούς καθώς δεν έχει τα μέσα για να προσφέρει φροντίδες σε ανθρώπους με τραύματα στα άκρα, ανέφερε ο επικεφαλής του γραφείου του στη Δυτική Όχθη και στη Λωρίδα της Γάζας, ο Ολλανδός γιατρός Ρικ Πέπερκορν.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA)

Πούτιν κατά Γερμανίδας ΥΠΕΞ: «Είναι εχθρική προς τη δική της χώρα»

Ο ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν επέκρινε χθες Τετάρτη τη γερμανίδα υπουργό Εξωτερικών Ανναλένα Μπέρμποκ διότι, κατ’ αυτόν, είναι υπερβολικά εχθρική, όχι μόνο προς τη Ρωσία, αλλά και προς τη δική της χώρα.

Ο κ. Πούτιν αναφερόταν δηκτικά κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στην ενεργειακή πολιτική των Πρασίνων, του κόμματος της συμπολίτευσης στη Γερμανία στο οποίο ανήκει η επικεφαλής της γερμανικής διπλωματίας, όταν είπε πως η κυρία Μπέρμποκ είναι «επίσης εχθρική προς τη δική της χώρα».

Επισήμανε πως το οικολογικό κόμμα προσπαθεί να εκφοβίσει τους ψηφοφόρους επισείοντας την κλιματική αλλαγή, όμως, παρότι εντάχθηκε στην κυβέρνηση ακριβώς λόγω της ανησυχίας του πληθυσμού για το πρόβλημα αυτό, ακολουθεί εντελώς διαφορετική πολιτική από αυτή που εξήγγειλε: παράγεται πλέον στη Γερμανία περισσότερη ενέργεια μέσω της καύσης άνθρακα, τόνισε.

«Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς άλλη πολιτικό τέτοιας τάξης που θα συμπεριφερόταν τόσο περιφρονητικά έναντι των οικονομικών συμφερόντων της χώρας της, του λαού της», επέμεινε ο ρώσος πρόεδρος, αναφερόμενος στις γερμανικές και ευρωπαϊκές κυρώσεις στις εισαγωγές αερίου και πετρελαίου από τη Ρωσία.

(ΑΠΕΜΠΕ – intime photo)

Αυτός ήταν ο περιβόητος χθεσινός «συναγερμός» στις ΗΠΑ! Τι ακριβώς ετοιμάζουν;

Πώς σχολιάζουν ΜΜΕ

Με την τάση #FalseFlag στο X, ο «συναγερμός» στους διεθνιστικούς πολιτικούς κύκλους των ΗΠΑ για «μείζονα, επικείμενη, σοβαρή, τρομακτική απειλή για την ασφάλεια» – που παρεμπιπτόντως η αγορά αγνόησε εντελώς, καθώς αποδείχθηκε ότι ήταν «φούσκα» και μένει να φανεί σε τι θα την χρησιμοποιήσουν, αν καταφέρουν να την χρησιμοποιήσουν!

Σύμφωνα με το  ABC News ,  «Δύο πηγές που γνωρίζουν τις διαβουλεύσεις στο Καπιτώλιο είπαν ότι  οι πληροφορίες έχουν να κάνουν με τους Ρώσους που θέλουν να βάλουν ένα πυρηνικό όπλο στο διάστημα ».

Το όπλο φέρεται να έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται για την εξάλειψη δορυφόρων.

Όπως σχολιάζουν ΜΜΕ στις ΗΠΑ:

Θα είναι αυτό το «γεγονός» που θα προκαλέσει αυξημένη καταστολή σε Ρώσους «συμπαθούντες»;

Θα είναι αυτό το «γεγονός» που θα επιτρέψει στους πολιτικούς να επιτρέψουν στους… τρομοκρατημένους Αμερικανούς να ψηφίσουν με ταχυδρομική ψηφοφορία για άλλη μια φορά (επειδή είστε ασφαλείς από τα ρωσικά διαστημικά πυρηνικά στο σπίτι σας);

Χωρίς αμφιβολία η χρονική στιγμή είναι σύμπτωση… και δεν υπάρχει σύμπτωση στην Ουάσιγκτον.

Δείτε ΕΔΩ τι συνέβη χθες!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Αγαπηδάκη προς «αντάρτες» βουλευτές: «Όσοι αρνούνται την ισότητα στο γάμο…»

Όσοι αρνούνται την ισότητα στο γάμο, θα πρέπει να αναλογιστούν ότι με τη θέση τους αυτή αποδυναμώνουν τον ισχυρότερο κοινωνικό δεσμό, ανέφερε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη,

στη συζήτηση που εξελίσσεται στην ολομέλεια της Βουλής. Όπως πρόσθεσε, η ενίσχυση του γάμου συνιστά και ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής. 

   «Πώς είναι δυνατόν σήμερα, το 2024, να αποκλείουμε ανθρώπους από την επιθυμία τους να διακηρύξουν, με τον πιο επίσημο τρόπο, ότι θέλουν να πορευτούν μαζί; Πώς είναι δυνατόν να αποκλείουμε συμπολίτες μας από τον σημαντικότερο θεσμό κοινωνικής ζωής, στον οποίο οι ίδιοι επιθυμούν να ενταχθούν;», είπε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας και πρόσθεσε:

«Όσοι αρνούνται τη δυνατότητα αυτή στα ομόφυλα ζευγάρια, ισχυρίζονται ότι το κάνουν για να προστατεύσουν το θεσμό του γάμου. Όμως κάνουν λάθος. Με τον τρόπο αυτό, αποδυναμώνουν το θεσμό του γάμου, εξωθώντας μια μερίδα πολιτών σε άλλες μορφές σχέσης, ενισχύοντας νομικούς δεσμούς που είναι πιο χαλαροί και δεν έχουν την ισχυρή δεσμευτική ισχύ που έχει ο γάμος. Αναφέρομαι στο σύμφωνο συμβίωσης».

   Διαρκώς, το τελευταίο διάστημα, είπε η Ειρήνη Αγαπηδάκη, «ακούμε το ερώτημα ‘δεν αρκεί το σύμφωνο συμβίωσης;’. Όχι δεν αρκεί, για λόγους αξιακούς αλλά και πρακτικούς. Ο γάμος είναι το θεμέλιο της οικογένειας και η οικογένεια είναι η βάση της συνεκτικής μας κοινωνίας. Ενισχύοντας το γάμο λοιπόν, ενισχύουμε και την κοινωνική συνοχή».

   Το Σύμφωνο Συμβίωσης, ανέφερε, επιτρέπει να έχουμε χαλαρές σχέσεις και ως τέτοιο, αν το ενισχύαμε και θα φτιάχναμε ένα δαιδαλώδες νομοθέτημα για να διασφαλιστούν τα δικαιώματα που θα διασφαλίσουμε τώρα με το νομοσχέδιο, και θα το ακολουθούσαν περισσότερα ετερόφυλα ζευγάρια, και έτσι ο θεσμός του γάμου θα υποσκάπτονταν.

   «Πρέπει ο θεσμός του γάμου να μείνει ισχυρός και να συμπεριλάβουμε σε αυτόν όλους όσους θέλουν να δηλώσουν την πίστη τους σε αυτό το θεσμό, με όλα τα χαρακτηριστικά, τις συνέπειες και τις καταδηλώσεις που συνεπάγεται», ανέφερε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας.  

ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi

Σαλμάς-ΝΔ για ομόφυλα ζευγάρια: «Διαφωνώ να θέλουν να έχουν και να υιοθετούν παιδιά»

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μάριος Σαλμάς δήλωσε ότι θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο για την ισότητα στον γάμο, διότι διαφωνεί στο δικαίωμα να θέλουν να έχουν και να υιοθετούν παιδιά ομόφυλα ζευγάρια.

«Θεωρώ ότι το σχέδιο νόμου που συζητούμε σήμερα (σ.σ.: χθες Τετάρτη) ανησυχεί την κοινωνία. Η κοινωνία δεν ανησυχεί γιατί θίγεται υλικά, όμως ανησυχεί ωσάν να θίγεται. Τι είναι αυτό που θίγεται; Είναι η θεμελιώδης αρχή της κοινωνίας που είναι οι αξίες, τα ιδανικά, οι αρχές με τις οποίες δημιουργήθηκε αυτή η κοινωνία, η ελληνική κοινωνία», είπε.

«Οι κανόνες που αλλάζει αυτό το νομοσχέδιο, είναι κανόνες πάνω στους οποίους πατάει το κράτος, πατάει η ελληνική κοινωνία και γι’ αυτό ανησυχεί, είναι κανόνες που μένουν αναλλοίωτοι για περισσότερο από 2,5 χιλιάδες χρόνια, και που ερχόμαστε έτσι γρήγορα να τους αλλάξουμε και με επιπτώσεις που δεν γνωρίζουμε ποιες θα είναι», συνέχισε ο κ. Σαλμάς.

«Δεν θα ψηφίσω αυτό το σχέδιο νόμου, θα το καταψηφίσω με απόλυτη ηρεμία στην ψυχή μου. Σέβομαι όλους τους πολίτες, τους ομοφυλόφιλους, τους ετερόφυλους, τους γκέι, σέβομαι ότι πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα με όλους, δεν πρέπει να υπάρχει ρατσισμός, με βάση το φύλο και τις σεξουαλικές ιδιαιτερότητες.

Διαφωνώ να θέλουν να έχουν και να υιοθετούν παιδιά. Διότι περί αυτού πρόκειται. Τα υπόλοιπα τα ρύθμισε το Σύμφωνο Συμβίωσης», είπε ο βουλευτής της ΝΔ και πρόσθεσε: «Δεν μου το ζήτησε κανένας. Έχω δεκάδες χιλιάδες ψηφοφόρους, στα 24 χρόνια που είμαι βουλευτής. Ένας δεν μου το ζήτησε. Έχω φίλους ομοφυλόφιλους, γνωστούς. Ένας δεν μου είπε ‘να μου φτιάξεις το δικαίωμα να μπορώ να κάνω παιδιά’. Συνεπώς, δεν μπορώ να καταλάβω ποιος το ζήτησε. Και επειδή, όλως τυχαίως το 2022 ο πρόεδρος των ΗΠΑ υπέγραψε για το γάμο των ομοφυλοφίλων, απορώ πώς έτσι ξαφνικά, μετά από χιλιάδες χρόνια ύπαρξης του ανθρώπου στη γη, άνοιξε στις ΗΠΑ, σε άλλες χώρες και ανοίγει εδώ; Τυχαία; Επιτρέψτε μου να πω ότι δεν είναι τυχαίο και επειδή δεν ξέρω ποιος το ζήτησε και γιατί το ζήτησε, δεν μπορώ να συναινέσω».

«Εγώ, με νόμο του κράτους, να αλλάξω το νόμο της φύσης, δεν μπορώ, δεν θα το κάνω», είπε ο κ. Σαλμάς και πρόσθεσε: «επειδή κοπτόμεθα τόσο πολύ, με μια ιδιαίτερη συναίνεση διακομματική, για τα δικαιώματα αυτών των ανθρώπων της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας, δεν είδα να έχουμε το ίδιο ενδιαφέρον για τα δικαιώματα των παιδιών, γιατί και αυτά πρέπει να προτάξουμε, για τα παιδιά που είναι στα ιδρύματα, τα παιδιά που γεννιούνται και εγκαταλείπονται, που μέχρι ενός έτους μεγαλώνουν στο θάλαμο του νοσοκομείου Αλεξάνδρας. Το πολιτικό σύστημα, επί δεκαετίες, μαζί με τις μακρόσυρτες δικαστικές διαδικασίες δεν μπορούν να λύσουν το θέμα πως αυτά τα παιδιά θα πάνε να μεγαλώσουν σε οικογένειες ετερόφυλων, που κατά χιλιάδες ενδιαφέρονται να τα υιοθετήσουν».

Το σχέδιο νόμου δεν είναι σε αντιστοιχία με την κοινωνία, ανέφερε ο βουλευτής της ΝΔ και πρόσθεσε:«Επέλεξα να καταψηφίσω και να μην απέχω από την ψηφοφορία, γιατί στη ζωή μου ό,τι πιστεύω πως είναι σωστό, παλεύω για να γίνει πράξη και ό,τι είναι κακό, παλεύω για να μην γίνει πράξη», συμπλήρωσε ο Μάριος Σαλμάς.

(απεμπε – φωτο:intime)

«Κλονίζονται οι παραδοσιακές μας αξίες»: Εσωκομματικά «πυρά» κατά Μητσοτάκη για τα ομόφυλα ζευγάρια

Ψηφίζεται σήμερα το πολύκροτο νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια. Δεκάδες οι «αντάρτες» εντός ΝΔ.

Με αιχμηρές διατυπώσεις, για τη ρητορική που αναπτύσσεται υπέρ του νομοσχεδίου της ισότητας στο γάμο, μίλησε η βουλευτής της ΝΔ Φωτεινή Αραμπατζή.

«Δεν στρουθοκαμηλίζουμε. Υπάρχουν παιδιά στη χώρα μας που ζουν και αναπτύσσονται σε ομόφυλες οικογένειες και ναι, αυτά τα παιδιά πρέπει να απολαμβάνουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα με τα υπόλοιπα παιδιά, σε θέματα καταγωγής, διατροφής, ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά, κληρονομικού δικαίου. ‘Αρα τυχόν κενά του συμφώνου συμβίωσης οφείλουμε να τα ρυθμίσουμε», είπε η βουλευτής της ΝΔ.

«Η επίκληση στο συναίσθημα που επιχειρήθηκε, καθώς και ψευτοδιλήμματα του τύπου ‘ετερόφυλοι γονείς de facto ακατάλληλοι’ και ‘ομόφυλοι γονείς de facto υποδείγματα’ ή νομικά αβάσιμες θεωρίες περί δήθεν de facto κατάληξης των παιδιών ομόφυλων οικογενειών στα ιδρύματα, τη στιγμή που και σήμερα ο νομικός γονέας μπορεί να εξουσιοδοτήσει τα πάντα στον κοινωνικό γονέα, δεν προσφέρουν στην αλήθεια», ανέφερε η κ. Αραμπατζή.

Σχολίασε επίσης και την επίκληση ερευνών σύμφωνα με τις οποίες, τα παιδιά των ομόφυλων ζευγαριών έχουν την ίδια ανάπτυξη με τα παιδιά των ετερόφυλων. Όπως είπε οι μελέτες αυτές δεν έχουν εξετάσει την ενήλικη ζωή αυτών των παιδιών, αν και στην ενήλικη ζωή διαμορφώνεται ο σεξουαλικός προσανατολισμός.

«Προς τι η βιασύνη λοιπόν να ακυρώσουμε διαχρονικές πολιτισμικές μας συνήθειες; Προς τι το ρίσκο να μη διασφαλίσουμε με σιγουριά το βέλτιστο συμφέρον του παιδιού;», είπε η Φωτεινή Αραμπατζή και αναρωτήθηκε «ποιος μπορεί, συλλήβδην και αξιωματικά, να στερεί από το παιδί τη ζωτική ανάγκη να έχει πατέρα και μητέρα, να του στερεί το σύμβολο, τον ρόλο, τον ακατάλυτο δεσμό με τη μητέρα, όταν αυτό θα τεκνοθετείται από δύο άνδρες, που μπορεί να το αγαπούν και να είναι πανάξιοι άνθρωποι, αλλά μάνα δεν θα είναι κανείς και τότε η σύγχυση και η θολή εικόνα του παιδιού, ως προς τα πρότυπα, δεν θα είναι… αόρατη».

Η βουλευτής είπε ότι ο ρόλος της μάνας είναι αναντικατάστατος και πρόσθεσε ότι σήμερα μπορεί να επιτρέπεται η τεκνοθεσία αλλά αύριο μπορεί να επιτραπεί και η «παραγγελία», γιατί μπορεί το νομοσχέδιο να αποκλείει σήμερα την παρένθετη μητέρα, αλλά είναι βέβαιο ότι η εξίσωση των ομόφυλων στο γάμο, τους εξισώνει και στο δικαίωμα της ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, που είναι σχεδόν νομοτελειακό ότι θα δώσει, σε σχετική προσφυγή, ο ευρωπαίος δικαστής.

Το ίδιο αιχμηρές διατυπώσεις χρησιμοποίησε και για όσους σπεύδουν να χαρακτηρίσουν λαϊκιστές όσους βουλευτές διαφωνούν με την επιχειρηματολογία που αναπτύσσεται γύρω από την ισότητα στο γάμο.

«Δεν απολογείται η κατά συνείδηση ψήφος. Ψηφίζουμε με τις αρχές και τις αξίες μας, με την περί δικαίου αίσθηση», είπε και αναρωτήθηκε «δεν αντιλαμβάνομαι γιατί το να εκφράζεις την κοινωνία που σε όρισε να την αντιπροσωπεύεις, ειδικά σε θέματα αξιακά και κοινωνικά είναι παλαιοκομματισμός, ψηφοθηρία, αβουλία, ατολμία, απέναντι στην εκκλησία και το λαό. Προσωπικά έχοντας ψηφίσει μέτρα αντιδημοφιλή και δύσκολα, έχω αναμετρηθεί με το πολιτικό κόστος, και δεν δείλιασα ποτέ, ακόμα και στα πολύ δύσκολα που πέρασε αυτή η παράταξη».

«Όχι» από Ευριπίδη Στυλιανίδη

Καταψηφίζει το νομοσχέδιο για την ισότητα στον πολιτικό γάμο, ο βουλευτής της ΝΔ. Ευριπίδης Στυλιανίδης.

Στη συζήτηση που εξελίσσεται στην ολομέλεια, ο βουλευτής της ΝΔ ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι:

  • Ό,τι δεν δώσει ο νομοθέτης (σ.σ. αναφερόμενος στην ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή), αργά ή γρήγορα, εφόσον χρησιμοποιείται ο νεολογισμός της ισότητας του γάμου ως νεότευκτου δικαιώματος, θα αναγκαστεί να το προσφέρει ως δυνατότητα ο Ευρωπαίος δικαστής.
  • Η ελληνική νομοθεσία έχει προβλέψει το Σύμφωνο Συμβίωσης, με σεβασμό στη διαφορετικότητα, που θα μπορούσε άνετα, συμπληρωμένο με τις αναγκαίες νομοθετικές διατάξεις, να επιλύσει νομικά και πρακτικά ζητήματα των ομόφυλων ζευγαριών, εντάσσοντας τα με πληρότητα στην ελληνική κοινωνία.
  • Διεθνείς μελέτες έχουν δείξει ότι τα γενετικά αίτια που προσδιορίζουν τον σεξουαλικό προσανατολισμό, αφορούν σε μικρό μονάχα ποσοστό, της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας. Ένα μεγάλο ποσοστό επέλεξε αυτόν τον προσανατολισμό από μόδα, από εμπειρία, από επιλογή ή από άλλες συνθήκες. Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικά τα κοινωνικά και οικογενειακά βιωματικά πρότυπα, όχι μόνο για την ψυχολογία των παιδιών αλλά και για τη διαμόρφωση της σεξουαλικής τους ταυτότητας.
  • Η νομοθέτηση του γάμου των ομοφυλόφιλων ζευγαριών, κλονίζει αναμφισβήτητα το επιτυχημένο μοντέλο της ελληνικής παραδοσιακής οικογένειας, απομακρύνει από τα ορθόδοξα χριστιανικά πρότυπα της ελληνικής παράδοσης και αποδυναμώνει την προσπάθεια δημογραφικής ενίσχυσης μιας χώρας που πλήττεται σφοδρά από την υπογεννητικότητα.
  • Αυτό που χρειάζεται σήμερα κυρίως στην Ελλάδα, είναι η στήριξη της τρίτεκνης και πολύτεκνης οικογένειας.
  • Για την ορθοδοξία, ο γάμος είναι το σημαντικότερο μυστήριο, δηλαδή σκληρός πυρήνας του θρησκευτικού μας δόγματος, όπως το διατύπωσε η Ιερά Σύνοδος. Διερωτώμαι λοιπόν, εάν γίνεται κάποιος να δηλώνει χριστιανός ορθόδοξος αλά κάρτ, επιλέγοντας μόνο ό,τι του αρέσει από την πίστη που ακολουθεί.
  • Η μεγάλη σημασία που διαδραματίζει η οικογένεια, μαζί με το σχολείο, στη διαμόρφωση ταυτοτικών προτύπων που πηγάζουν από την ίδια τη φύση, καθιστούν την οικογένεια θεμέλιο της κοινωνίας. Η ελληνική παραδοσιακή οικογένεια ήταν και παραμένει το ασφαλέστερο όχημα για να αναπτύξουν τα παιδιά την προσωπικότητά τους ομαλά, ξεκάθαρα, χωρις ταυτοτικές συγχύσεις και ψυχολογικές συνέπειες, που θα προκαλούσε κάθε άλλο μοντέλο. Οι έννοιες της μάνας και του πατέρα είναι αναντικατάστατες και ταυτίζονται με την αγαπημένη παραδοσιακή οικογένεια, ως θεμέλιο της συντεταγμένης ανθρώπινης κοινωνίας.

Kαταψηφίζει το νομοσχέδιο ο βουλευτής της ΝΔ Χαράλαμπος Αθανασίου

«Το σύμφωνο συμβίωσης έχει λύσει τα βασικά ζητήματα για την προστασία των παιδιών, όπως αυτά της καταγωγής, της διατροφής, ζητήματα ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά, κληρονομικά, πάντα με γνώμονα το συμφέρον του παιδιού», είπε ο βουλευτής της ΝΔ Χαράλαμπος Αθανασίου ο οποίος επικαλέστηκε και τη νομολογία για την προστασία του παιδιού και το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο. Ο κ. Αθανασίου δήλωσε ότι θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο και ότι το ζήτημα της προστασίας των παιδιών προβάλλεται προσχηματικά.

«Όλα τα προβαλλόμενα επιχειρήματα, ότι για την προστασία των παιδιών των ομόφυλων ζευγαριών, απαιτείται γάμος, είναι χωρίς έρεισμα και συνεπώς προσχηματικά», είπε ο κ. Αθανασίου. Πρόσθεσε επίσης ότι η συνταγματική έννοια του γάμου τον περιορίζει στα ουσιώδη στοιχεία που ισχύουν διαχρονικά στην ελληνική κοινωνία και στις θεμελιώδεις αρχές που τον διέπουν στην ελληνική έννομη τάξη, δηλαδή στη μόνιμη συμβίωση δύο προσώπων διαφορετικού φύλου.

Κάθε άλλη νοηματοδότηση της ομόφυλης σχέσης είναι ανυπόστατη διότι δεν μπορεί να υπάρξει γάμος χωρίς τη συμβολή δύο φύλων, είπε ο Χαράλαμπος Αθανασίου και πρόσθεσε: «Στη ΝΔ, ως η κατεξοχήν μεγάλη δημοκρατική παράταξη, είναι επόμενο να προσεγγίζουμε αξιακά ζητήματα από διαφορετική σκοπιά αλλά πάντοτε με αρραγή ενότητα, ευθύνη και πολιτισμό. Γιατί η παράταξή μας, είναι παράταξη της ευθύνης και της συνέπειας».

ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi

Δίπλα του κάθισε μία γυναίκα «φωτιά»! «Καυτή» ήταν όμως και η παντόφλα που έφαγε

photo freepik

photo freepik

Πατέρας Σεραφείμ – Τατσόπουλος: Άγριο επεισόδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια, vid

Δείτε την συζήτηση:

photo freepik

«Ζούμε από τύχη σε αυτή τη χώρα»: Απίστευτο ΒΙΝΤΕΟ από διάβαση τρένων

Αίσθηση έχει προκαλέσει ένα βίντεο που κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες στη δημοσιότητα, το οποίο έχει τραβηχτεί στο Μεταξουργείο, στη διασταύρωση της οδού Ανδρομάχης με τη λεωφόρο Κωνσταντινουπόλεως.


Το συμβάν έγινε την περασμένη Κυριακή στις 19.00 το βράδυ και αφορά για μία ακόμη φορά τον σιδηρόδρομο, καθώς σε ισόπεδη διάβαση, ενώ περνούσε τρένο, οι μπάρες δεν είχαν κατέβει.

Τα αυτοκίνητα κατευθύνονταν προς τις γραμμές και οι οδηγοί σταμάτησαν μόνοι τους ακούγοντας το τρένο.

Τελικά οι μπάρες κατέβηκαν με καθυστέρηση.


Μιλώντας στο MEGA, ο οδηγός που ανήρτησε το συγκεκριμένο βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιγράφει το περιστατικό.

«Ήμουν στο φανάρι για να στρίψω επί της Ανδρομάχης. Με το που έστριψα, άκουγα να σφυρίζει το τρένο και όταν συνειδητοποίησα ότι το τρένο πήγαινε σιγά σιγά και σφύριζε πολλές φορές, έβλεπα τα αυτοκίνητα να περνούν τις γραμμές και οι προστατευτικές μπάρες να μην έχουν κατέβει».

Όπως λέει ο ίδιος:

«Ο κύριος που ήταν υπεύθυνος εκεί, ήταν άφαντος. Την ώρα που τραβούσα το βίντεο, φαίνεται να τρέχει. Πιστεύω ή στη θέση του δεν ήταν ή δεν του δώσαν εντολή ότι φεύγει το τρένο».

«Είμαστε σε μια χώρα που κανείς δε ελέγχει τίποτα. Δεν ασχολείται κανένας, είμαστε σε μια χώρα που ζούμε από τύχη», καταλήγει.

megatv – freepik photo

Χάος στο Κάνσας: Η στιγμή που το πλήθος πιάνει τον έναν από τους δράστες των πυροβολισμών, vid

Δείτε...

Πανικός προκλήθηκε την Τετάρτη (14/2) σε αιματηρό επεισόδιο με πυροβολισμούς
στο τέλος της πανηγυρικής παρέλασης στο Κάνσας των ΗΠΑ για την κατάκτηση του τίτλου στο φετινό Super Bowl από τους Kansas City Chiefs, με απολογισμό έναν νεκρό και τουλάχιστον 22 τραυματίες.

Νεκρή είναι μια 45χρονη μητέρα!

Σε βίντεο που έχουν ανέβει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φαίνεται η ηρωική προσπάθεια οπαδών των Κάσνας Σίτι να αφοπλίσουν τον έναν από τους δύο ένοπλους, ενώ φαίνεται και η σύλληψη του δεύτερου ενόπλου από την αστυνομία.

photo freepik

Προσέγγιση ΜΜΕ σε ΗΠΑ και Ρωσία κατά των διεθνιστών! «Φωτιά» στις παγκόσμιες εξελίξεις, vid

Τι συμβαίνει με αφορμή την κατάσταση του Μπάιντεν…

Οι γιατροί, μιλώντας στην New York Post καλούν τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν να κάνει τεστ νοητικής ικανότητας για να αποδείξει ότι είναι ικανός να υπηρετήσει ως Ανώτατος Διοικητής μετά τις σοβαρές δηλώσεις ενός ειδικού συμβουλίου για τις φθίνουσες νοητικές του ικανότητες.

Καυστική έκθεση που κυκλοφόρησε την Πέμπτη από το Ειδικό Συμβούλιο Ρόμπερτ Χουρ ανέφερε ότι ο Μπάιντεν δεν ήταν σε θέση να θυμηθεί τα χρόνια που υπηρέτησε ως αντιπρόεδρος ή την ημερομηνία θανάτου του γιου του!

Οι γιατροί είπαν στην Post ότι πρόκειται για ανησυχητικούς δείκτες υγείας.

«Κάτι δεν πάει καλά, και ακόμα κι αν είναι ασήμαντο, πρέπει να εξηγηθεί στο κοινό», είπε ο γιατρός του Μπρονξ, Δρ. Στιούαρτ Φίσερ, προσθέτοντας: «Το άλογο είναι έξω από τον αχυρώνα. Όχι μόνο [ο Μπάιντεν] έχει κάποια αναπηρία, αλλά έχει καθυστερήσει να προσκομίσει αντικειμενικά στοιχεία».

Δημοσιογράφοι στις ΗΠΑ αποκαλούν τον Μπάιντεν «μαριονέτα των διεθνιστών» και βλέπουν πως ακόμα και αν αντισταθεί, θα τον διαδεχθεί πολιτικός από το ίδιο στρατόπεδο!

Υπάρχει δε μία προσέγγιση της πατριωτικής δημοσιογραφίας στις ΗΠΑ με τα ρωσικά ΜΜΕ!

Δείτε τον δημοσιογράφο, Άλεξ Τζόουνς, να αποκαλεί τον πρόεδρο των ΗΠΑ «μαριονέτα» στο Russia Today!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA- KEYSTONE

Δήλωση-«έκπληξη» από Πούτιν: Προτιμώ τον Μπάιντεν από τον Τραμπ, vid

Είναι χρονιά εκλογών η φετινή για ΗΠΑ και Ρωσία.

Μεταξύ του Τζο Μπάιντεν και του Ντόναλντ Τραμπ, ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν είπε πως προτιμά τον νυν πρόεδρο των ΗΠΑ επειδή είναι «πιο προβλέψιμος» σε σύγκριση με τον Ρεπουμπλικάνο πρώην ένοικο του Λευκού Οίκου.

Συμπλήρωσε πάντως ότι είναι διατεθειμένος να συνεργαστεί με οποιονδήποτε εκλεγεί πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον δημοσιογράφο Πάβελ Ζαρούμπιν, ο ισχυρός άνδρας του Κρεμλίνου ρωτήθηκε «ποιος θα ήταν καλύτερος» για τη Ρωσία, ο Δημοκρατικός Τζο Μπάιντεν ή ο Ρεπουπλικάνος Ντόναλντ Τραμπ.

«Ο Μπάιντεν», απάντησε ο Πούτιν και εξήγησε τους λόγους:

«Είναι πιο έμπειρος και πιο προβλέψιμος, ένας πολιτικός της παλιάς σχολής».

απεμπε-EPA-Reuters pool photo

Νέος χαμός: «Προσοχή! Μόλις πρότειναν τη δημιουργία Ευρωστρατού»

Το ζήτημα ενός πανευρωπαϊκού στρατού επανέρχεται τώρα που όλοι...φοβούνται τυχόν επανεκλογή Τραμπ.

«Η Ευρώπη χρειάζεται τον δικό της στρατό», έγραψε στο Twitter ο Τσέχος ευρωβουλευτής Mikulas Peksa από τους Πράσινους-Ευρωπαϊκή Ελεύθερη Συμμαχία στις 11 Φεβρουαρίου.

Το σχόλιό του ήρθε ως απάντηση στην ιδέα του Ντόναλντ Τραμπ ότι δεν θα υπερασπιστεί τα κράτη-μέλη του ΝΑΤΟ σε περίπτωση που δεχθούν επίθεση από τη Ρωσία.


«Οποιεσδήποτε πιθανές κοινές ευρωπαϊκές δυνάμεις θα μπορούσαν να χρηματοδοτηθούν από τον προϋπολογισμό της ΕΕ και να εποπτεύονται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο», εξήγησε περαιτέρω ο Peksa.

«Έτσι δεν χρειάζεται να ανησυχούμε για το αν υπάρχει πλειοψηφία για 2% του ΑΕΠ σε 30 διαφορετικά κοινοβούλια», είπε ο ευρωβουλευτής.

Η ιδέα ενός ευρωπαϊκού στρατού, που θα φέρει εννοείται την σταδιακή κατάργηση των εθνικών στρατών, έχει συζητηθεί επανειλημμένα μέσα στους κόλπους της Ε.Ε.

Στις αρχές Νοεμβρίου του 2018, ο Γάλλος Πρόεδρος, Εμανουέλ Μακρόν, ζήτησε τη δημιουργία αυτού που αποκάλεσε έναν «αληθινό ευρωπαϊκό στρατό», τον οποίο είπε ότι θα προστατεύει τα συμφέροντα του μπλοκ. Η πρόταση υποστηρίχθηκε από την τότε καγκελάριο της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ.


Κατά τη διάρκεια της θητείας της ως υπουργός Άμυνας της Γερμανίας, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν υποστήριξε σθεναρά την ιδέα του Ευρωστρατού.

Υπογράμμισε επίσης τον Φεβρουάριο του 2018 ότι ένας «στρατός Ευρωπαίων» δεν πρέπει να αποτελεί πρόκληση για το ΝΑΤΟ, αλλά «να παραμείνει υπερατλαντικός».

Ο Γάλλος πολιτικός, επικεφαλής του πολιτικού κινήματος «Patriots», Florian Philippot, έγραψε στο Twitter στις 12 Φεβρουαρίου:

«Προσοχή ! Κάποιοι τρελοί ευρωφανατικοί μόλις πρότειναν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο «τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού στρατού»! Ένας στρατός της ΕΕ θα ήταν πρώτα και κύρια ένας στρατός που θα χρησιμοποιείται ενάντια στους ευρωπαϊκούς λαούς και κυρίως κατά όσων θα ήθελαν να απελευθερωθούν από την ΕΕ: Απόλυτος κίνδυνος!»


freepik photo

2024: Κακή χρονιά για την Γερμανία, η οποία «μικραίνει» συνεχώς

Τι μεταδίδεται…

Η γερμανική οικονομία είναι πιθανό να σταματήσει να αναπτύσσεται στις αρχές του 2024 μετά την συρρίκνωση το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους, ανέφερε ο ειδησεογραφικός ιστότοπος Bloomberg . Βασίζεται σε έρευνα οικονομικών αναλυτών.

Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg αναμένουν ότι το ΑΕΠ θα παραμείνει στάσιμο τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. 

Ο αναλυτής της Rabobank Erik-Jan van Harn είπε στο Bloomberg: “Τα στοιχεία εξακολουθούν να δείχνουν μια ελαφρά συρρίκνωση! στον τομέα της μεταποίησης έχει βελτιωθεί κάπως, ενώ η δραστηριότητα στον τομέα των υπηρεσιών παραμένει ισχυρή.”

Η Bundesbank δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η οικονομία πηγαίνει χειρότερα από ό,τι είχε προβλεφθεί και ότι η ανάκαμψη ήταν πιθανό να καθυστερήσει. Η παραγωγή θα μπορούσε να είναι «στάσιμη στην καλύτερη περίπτωση» το πρώτο τρίμηνο, προειδοποίησε η αρχή.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τον περασμένο μήνα, η γερμανική οικονομία συρρικνώθηκε κατά 0,3%. Ωστόσο, χάρη σε μια ανοδική αναθεώρηση στα μεγέθη του τρίτου τριμήνου, η οικονομία έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να αποφύγει μια τεχνική ύφεση!

Η Γερμανία ήταν η μόνη οικονομία της G7 που συρρικνώθηκε πέρυσι καθώς πάλευε με τις επιπτώσεις από την τεχνητή ενεργειακή κρίση. Οικονομολόγοι, συμπεριλαμβανομένων των δύο μεγαλύτερων πιστωτικών ιδρυμάτων της χώρας, της Deutsche Bank και της Commerzbank, προβλέπουν περαιτέρω συρρίκνωση για το 2024.

Ακόμα κι αν η γερμανική οικονομία καταφέρει να επεκταθεί φέτος, τα συνεχιζόμενα βιομηχανικά και δημοσιονομικά προβλήματα θα παρεμποδίσουν την ανάκαμψη από τις πιο αδύναμες ετήσιες επιδόσεις της χώρας εδώ και μια γενιά, ανέφεραν οι αναλυτές στην εκτίμησή τους για το Bloomberg.

photo freepik