Άρθρα

Κασσελάκης: «Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει»

Τι δήλωσε

Ούτε βήμα πίσω από την απόφασή του να προσφύγει στηΝ βάση με το ερωτηματολόγιο που άναψε φωτιές, δεν κάνει ο Στέφανος Κασσελάκης!

Βέβαια, παρουσιάστηκε στην πολυαναμενόμενη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ το απόγευμα της Τρίτης.

Φτάνοντας εκεί ο κ. Κασσελάκης διεμήνυσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πολύ σκληρός για να πεθάνει «και θα το δείτε».

eurokinissi

Επίσημη επίσκεψη Μητσοτάκη στην Ινδία την Τετάρτη

Στην Ινδία για επίσημη επίσκεψη από την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας πρόκειται να γίνει δεκτός από τον Ινδό ομόλογό του, ανταποδίδοντας την επίσκεψη του Ναρέντρα Μόντι στην Αθήνα, τον Αύγουστο του 2023.

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα πραγματοποιήσει από την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου επίσημη επίσκεψη στην Ινδία.

Στις 10:00 (τοπική ώρα), θα πραγματοποιηθεί η επίσημη υποδοχή του πρωθυπουργού από τον πρωθυπουργό της Ινδίας Narendra Modi στο Προεδρικό Μέγαρο της Ινδίας, στο Νέο Δελχί.

Στις 12:00, ο πρωθυπουργός πρόκειται να έχει συνάντηση με τον κ. Modi και θα ακολουθήσουν διευρυμένες συνομιλίες των αντιπροσωπειών των δύο χωρών. Στη συνέχεια, οι δύο ηγέτες θα κάνουν δηλώσεις στον Τύπο.

Στις 14:40, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει συνάντηση με τον αντιπρόεδρο της Δημοκρατίας της Ινδίας Jagdeep Dhankhar.

Στις 18:00, ο πρωθυπουργός θα είναι ο κεντρικός ομιλητής στην εναρκτήρια συνεδρίαση της ετήσιας διάσκεψης «Raisina Dialogue».

(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: eurokinissi)

Ο Κασσελάκης στο Σύνταγμα για τους αγρότες! ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε το βίντεο:

intime

Πρόταση για ειδική πλατφόρμα για τη διασύνδεση της Ε.Ε. με εργαζόμενους από τρίτες χώρες

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ:

Τις πρωτοβουλίες της Ελλάδας και του υπουργείου Τουρισμού που προωθούν ενεργά την ατζέντα της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη στην άτυπη Σύνοδο των Υπουργών Τουρισμού της ΕΕ που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Βέλγιο, με βασικό θέμα τη διασφάλιση της ανθεκτικότητας του τουριστικού οικοσυστήματος.

Συγκεκριμένα, η Όλγα Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στη σύσταση του Παρατηρητηρίου Παράκτιου και Θαλάσσιου Τουρισμού στη Μεσόγειο που παρακολουθεί, καταγράφει, σχεδιάζει και εφαρμόζει στοχευμένες θεματικές πολιτικές για τη βιώσιμη ανάπτυξη του παράκτιου και θαλάσσιου τουρισμού στη Μεσόγειο. Πρόσθεσε μάλιστα ότι ήδη εννιά χώρες έχουν δηλώσει ότι θα συμμετέχουν σε αυτό το στρατηγικής σημασίας έργο και απηύθυνε πρόσκληση στους ομολόγους της να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε αυτή τη σημαντική προσπάθεια. H υπουργός τόνισε ότι βρισκόμαστε σε μια κομβική στιγμή, όπου συγκεκριμένες πρωτοβουλίες μπορούν να διαμορφώσουν την πορεία του τουριστικού τομέα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και αναφέρθηκε σε βασικές πτυχές, που χρήζουν προσοχής σε επίπεδο ηγεσίας.

Ειδικότερα, η Όλγα Κεφαλογιάννη επεσήμανε την ανάγκη ενίσχυσης και αναγνώρισης της αξίας του τουρισμού στην Ε.Ε., και για τον λόγο αυτόν πρότεινε η άτυπη Σύνοδος των Υπουργών Τουρισμού, να αποκτήσει τυπικό χαρακτήρα και να πραγματοποιείται στο πλαίσιο κάθε νέας Προεδρίας της ΕΕ. Ταυτόχρονα σημείωσε τη χρησιμότητα θεσμοθέτησης διαρκούς Επιτροπής Τουρισμού (Tourism Task Force) σε επίπεδο Ε.Ε.. Στη συνέχεια η κυρία Κεφαλογιάννη επισήμανε την σημασία πρόβλεψης ειδικών κονδυλίων από τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό, που θα παρέχουν απ’ ευθείας χρηματοδοτικές δυνατότητες στον τουριστικό τομέα. Υπογράμμισε ακόμα ότι πρέπει να αναζητηθούν και να προωθηθούν τρόποι για την αντιμετώπιση της έλλειψης εργατικού δυναμικού, και πρότεινε τη δημιουργία ειδικής πλατφόρμας (EU Talent Pool) για τη διασύνδεση της Ε.Ε. με εργαζόμενους από τρίτες χώρες, αλλά και την παράλληλη ανάπτυξη συμφωνιών συνεργασίας στον τομέα της απασχόλησης με τρίτες χώρες. Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην ανάγκη διευκόλυνσης των προγραμμάτων κατάρτισης με σκοπό την αναβάθμιση δεξιοτήτων και την επανεκπαίδευση του προσωπικού στον κλάδο του τουρισμού.

Όσον αφορά την προώθηση ενός δίκαιου ψηφιακού περιβάλλοντος για την τουριστική δραστηριότητα στην Ε.Ε., η υπουργός σημείωσε την ανάγκη συστηματικής παρακολούθησης της εφαρμογής των Πράξεων της Ε.Ε. για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες και για τις Ψηφιακές Αγορές, προκειμένου να διασφαλιστούν τα συμφέροντα μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων του κλάδου, σε σχέση με τις επιχειρησιακές πρακτικές των διαδικτυακών πλατφορμών. Περαιτέρω όσον αφορά τις ΜΜΕ, η υπουργός υποστήριξε την υιοθέτηση μιας κοινής πολιτικής από την Ε.Ε., για την παροχή ευκαιριών χρηματοδότησης που θα επικεντρώνεται ιδιαίτερα στην ενίσχυση της ανθεκτικότητάς τους και την μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή, κάτι που ενισχύει, μεταξύ άλλων, τη διαδικασία προσαρμογής του τουριστικού κλάδου στις συνεχώς μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών, στο πλαίσιο της ψηφιακής και πράσινης μετάβασης. Σχετικά με την ανάγκη επένδυσης στη βιωσιμότητα και την έξυπνη ανάπτυξη, η Υπουργός πρότεινε την ανάπτυξη συνεργασιών για τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού περιβάλλοντος που θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να υιοθετούν χωρίς εμπόδια τα ευρωπαϊκά νομοθετήματα με βάση την αρχή « think small principle», ενισχύοντας κατ’ αυτό τον τρόπο την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.

Τέλος, στο περιθώριο της άτυπης Συνόδου των Υπουργών Τουρισμού, η Όλγα Κεφαλογιάννη είχε διμερείς συναντήσεις με τους ομολόγους της από την Ιταλία, την Κροατία και τη Βουλγαρία, με τους οποίους είχε την ευκαιρία να συζητήσει θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος για την ανάπτυξη συνεργιών σε διμερές και ευρωπαϊκό επίπεδο.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Τουρκία: Συνάντηση του Αλβανού πρωθυπουργού Έντι Ράμα με Ερντογάν

Στην 'Αγκυρα βρίσκεται από το απόγευμα ο πρωθυπουργός της Αλβανίας Έντι Ράμα, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης που πραγματοποιεί στην τουρκική πρωτεύουσα.

Ο Αλβανός πρωθυπουργός έγινε δεκτός στο προεδρικό μέγαρο από τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, με επίσημη τελετή, έφιππο άγημα και 21 κανονιοβολισμούς.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Διεύθυνσης Επικοινωνίας της τουρκικής προεδρίας, στο πλαίσιο της επίσκεψης του Έντι Ράμα θα πραγματοποιηθεί στην ‘Αγκυρα η πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Συνεργασίας Υψηλού Επιπέδου Τουρκίας-Αλβανίας, υπό την προεδρία των Ερντογάν και Ράμα.

Κατά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου, θα εξεταστούν οι σχέσεις Τουρκίας-Αλβανίας σε όλες τις πτυχές τους και θα συζητηθούν τα βήματα που μπορούν να γίνουν για την περαιτέρω εμβάθυνση της διμερούς συνεργασίας, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Στην ατζέντα, όπως σημειώνεται, εκτός από τις διμερείς σχέσεις, βρίσκονται οι περιφερειακές και διεθνείς εξελίξεις, ιδίως στα Βαλκάνια.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA)

Όλα καλά όλα ανθηρά! Ιδού τα ΒΙΝΤΕΟ με τους αγρότες μπροστά από την Βουλή

Απλά δείτε...

Μουσικές, κόρνες τρακτέρ και πολλά φώτα μπροστά σε περισσότερους από 8.000 αγρότες περιελάμβανε η τελετή έναρξης του συλλαλητηρίου στο Σύνταγμα, λίγα λεπτά μετά τις 6:30 το απόγευμα, όπως ήταν προγραμματισμένο.

Όλα σε συνεννόηση με την αστυνομία και την κυβέρνηση! Ούτε γάτα ούτε ζημιά!

Μέσα ενημέρωσης δίνουν δραματικό τόνο στο συλλαλητήριο και όλα κυλούν ομαλά και συμφωνημένα με φωτορυθμικά σαν σε ντισκοτέκ και καπνογόνα σαν σε γήπεδο!

Η κτηνοτροφία και η γεωργία θα συνεχίζει να χτυπιέται από την διεθνιστική τάξη πραγμάτων με σκοπό να έρθουν τα μεταλλαγμένα!

Οι αγρότες, με συνθήματα ζητούν από την κυβέρνηση περισσότερες λύσεις στα προβλήματά τους και ιδιαίτερα στο υψηλό κόστος παραγωγής, με μέτρα «παυσίπονα» να φαίνονται στον ορίζοντα! «Περιμένουμε αισιόδοξο μήνυμα», αναφέρουν!

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους!

photo eurokinissi

Ο Πούτιν δήλωσε ότι τάσσεται κατά της ανάπτυξης πυρηνικών όπλων στο διάστημα

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν δήλωσε σήμερα ότι τάσσεται κατά της ανάπτυξης πυρηνικών όπλων στο διάστημα και ο υπουργός Άμυνας Σεργκέι Σοϊγκού αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι η Μόσχα σχεδιάζει κάτι τέτοιο.

Η αμερικανική κυβέρνηση ανέφερε στο Κογκρέσο και στους συμμάχους της στην Ευρώπη ότι διαθέτει νέες πληροφορίες που αφορούν τις ρωσικές πυρηνικές δυνατότητες, οι οποίες θα μπορούσαν να συνιστούν διεθνή απειλή, σύμφωνα με μια πηγή που έχει γνώση του θέματος και μίλησε στο πρακτορείο Reuters την περασμένη εβδομάδα.

Ο Σοϊγκού είπε ότι οι αμερικανικοί ισχυρισμοί για τις προθέσεις της Ρωσίας έχουν ως στόχο να τρομάξουν τους Αμερικανούς βουλευτές και γερουσιαστές ώστε να εγκρίνουν περισσότερους πόρους που θα δαπανηθούν για να αντιμετωπιστεί η Ρωσία.

Ο Πούτιν είπε ότι οι δραστηριότητες της Ρωσίας στο διάστημα δεν διαφέρουν από εκείνες άλλων χωρών, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ. Πρόσθεσε ότι η χώρα του είναι ανοιχτή σε διαπραγματεύσεις με τις Ηνωμένες Πολιτείες για τη στρατηγική σταθερότητα και σε επαφές μέσω των υπουργών Άμυνας και Εξωτερικών. «Αλλά αν θέλουν να επιτύχουν μονομερή πλεονεκτήματα, αυτό δεν θα συμβεί», πρόσθεσε.

Ο Πούτιν ειρωνεύτηκε εξάλλου τη «χαοτική φυγή» του ουκρανικού στρατού από την πόλη Αβντιίβκα της ανατολικής Ουκρανίας, την οποία εγκατέλειψαν την περασμένη εβδομάδα οι δυνάμεις του Κιέβου, έπειτα από πολύμηνες μάχες.

«Η διοίκηση των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων έδωσε τη διαταγή της αποχώρησης από την Αβντιίβκα όταν οι Ουκρανοί στρατιώτες έφευγαν ήδη από εκεί (…) ήταν στην πραγματικότητα μια φυγή με όλη τη σημασία του όρου», είπε ο Πούτιν στη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Άμυνας Σεργκέι Σοϊγκού.

Ο Ρώσος πρόεδρος είπε επίσης ότι οι ρωσικές δυνάμεις θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις επιτυχίες τους στο πεδίο της μάχης και ότι οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια θα πρέπει να προετοιμαστεί καλά.

Ο Σοϊγκού ανακοίνωσε ότι οι ρωσικές δυνάμεις έθεσαν υπό τον έλεγχό τους το χωριό Κρίνκι, στην περιοχή της Χερσώνας και ότι η ρωσική επιχείρηση συνεχίζεται, με τα στρατεύματα να κινούνται προς τα δυτικά. Το Κρίνκι ήταν το προγεφύρωμα που έφτιαξαν με μεγάλο κόπο οι ουκρανικές δυνάμεις το καλοκαίρι του 2023 στο νότιο μέτωπο, στην υπό ρωσική κατοχή όχθη του ποταμού Δνείπερου. «Το Κρίνκι εκκαθαρίστηκε, ελέγχουμε ντε φάκτο όλη την όχθη», είπε ο υπουργός, αφού ο Πούτιν τον ρώτησε αν έχει καταληφθεί το προγεφύρωμα.

Αναφερόμενος στην Αβντιίβκα, είπε ότι το εργοστάσιο κοκ είναι πλέον υπό ρωσικό έλεγχο και ότι οι Ουκρανοί άφησαν πολλούς τραυματίες στην πόλη, όπως αναφέρει το Reuters επικαλούμενο το ρωσικό πρακτορείο Tass. Οι ρωσικές δυνάμεις δημιούργησαν αφόρητες συνθήκες για τον ουκρανικό στρατό στην Αβντιίβκα, ο οποίος αναγκάστηκε να αποσυρθεί ενώ η Ρωσία κατάφερε να φέρει σε πέρας την επιχείρηση κατάληψης της πόλης με τις μικρότερες δυνατές απώλειες, ισχυρίστηκε επίσης ο Ρώσος υπουργός Άμυνας.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-SPUTNIK POOL)

Στο Σύνταγμα ο κύριος όγκος των αγροτών – Γεμάτη τρακτέρ η Βασιλίσσης Σοφίας

Στην πλατεία Συντάγματος βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα ο κύριος όγκος των αγροτών, που έχουν συρρεύσει στην πρωτεύουσα απ΄όλα τα μέρη της Ελλάδας, διεκδικώντας τα αιτήματά τους.

Μπροστά από το Κοινοβούλιο, η Λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας είναι γεμάτη από τρακτέρ και επαγγελματικά οχήματα και ο κόσμος πολύς, αφού στους διαδηλωτές έχουν προστεθεί ομοσπονδίες, σωματεία και συνδικάτα εργαζομένων από δεκάδες τομείς, που βρίσκονται στο Σύνταγμα για να συμπαρασταθούν στους αγρότες, τους οποίους υποδέχτηκαν με το σύνθημα: «Εργατιά, αγροτιά ενωμένοι μια γροθιά»

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

«Πού είμαστε»! Σοκάρει ΒΙΝΤΕΟ που φέρεται να δείχνει Ουκρανές να έχουν συρθεί παρά την θέλησή τους στο μέτωπο

Δείτε:

freepik

Επιχείρηση στην πόλη του Ρεθύμνου, για άνδρα που απειλούσε να πέσει από ταράτσα

Αίσια έκβαση είχε η επιχείρηση που στήθηκε στην πόλη του Ρεθύμνου, για 34χρονο άνδρα με καταγωγή από τη Βουλγαρία, που απειλούσε να πέσει από την ταράτσα κτιρίου.

Στο σημείο έσπευσε δύναμη της πυροσβεστικής και της αστυνομίας. Η Τροχαία Ρεθύμνου έκλεισε το δρόμο, ενώ άμεσα έφτασε και διαπραγματευτής της ΕΛ.ΑΣ. Αστυνομικοί κατάφεραν να ακινητοποιήσουν τον άνδρα στην ταράτσα και να τον απομακρύνουν από το σημείο.

Ο 34χρονος είχε ενημερώσει μόνος του τις αστυνομικές αρχές, ότι είχε πρόθεση να αυτοκτονήσει πέφτοντας στο κενό.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Τρόπαια στα ερείπια – τα ρωσικά στρατεύματα καταλαμβάνουν την Avdeevka – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

Από τον αέρα, η πόλη Avdeevka είναι σχεδόν αγνώριστη. Οι βάναυσες μάχες που την έχουν κατακλύσει τους τελευταίους μήνες έχουν τελειώσει, αλλά τα σημάδια που άφησαν στον απόηχο της κατάρρευσης της ουκρανικής άμυνας είναι ευδιάκριτα.

Ένα ουκρανικό τανκ κατελήφθη, φαινομενικά εντελώς άθικτο, ίσως εγκαταλειμμένο κατά την χαοτική ουκρανική υποχώρηση. Θα επιθεωρηθεί και θα τεθεί σε λειτουργία από τους νέους ιδιοκτήτες του, αφού αφαιρεθούν όλα τα ναζιστικά σύμβολα.

photo freepik

Γάζα: Βέτο των ΗΠΑ στο Συμβούλιο Ασφαλείας σε σχέδιο ψηφίσματος για μια “άμεση κατάπαυση του πυρός”

Οι ΗΠΑ πρόβαλαν σήμερα το βέτο τους σε ένα σχέδιο ψηφίσματος του Συμβουλίου Ασφαλείας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών που αξίωνε την εφαρμογή μιας «άμεσης» κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα, στο τρίτο κατά σειρά βέτο που ασκούν από την έναρξη του πολέμου μεταξύ του ισραηλινού συμμάχου τους και της Χαμάς.

Το σχέδιο του κειμένου, που συνέταξε η Αλγερία και το οποίο απαιτούσε «μια άμεση κατάπαυση του πυρός για ανθρωπιστικούς λόγους, η οποία πρέπει να γίνει σεβαστή από όλες τις πλευρές», συγκέντρωσε 13 ψήφους υπέρ, μία κατά και μία αποχή (Βρετανία).

«Μια ψήφος υπέρ αυτού του σχεδίου ψηφίσματος αποτελεί στήριξη στο δικαίωμα των Παλαιστινίων στη ζωή. Αντιθέτως, το να ψηφίζει κανείς κατά υπονοεί την έγκριση της βίας και της συλλογικής τιμωρίας που επιβάλλεται σε βάρος τους», δήλωσε ο πρεσβευτής της Αλγερίας στα Ηνωμένα Έθνη Αμάρ Μπεντζαμά ενώπιον του Συμβουλίου, πριν από την ψηφοφορία.

Η πρέσβειρα των ΗΠΑ στα ΗΕ Λίντα Τόμας Γκρίνφιλντ επισήμανε το Σάββατο ότι οι ΗΠΑ θα ασκήσουν βέτο στο σχέδιο ψηφίσματος λόγω των ανησυχιών ότι θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τις συνομιλίες μεταξύ των ΗΠΑ, της Αιγύπτου, του Ισραήλ και του Κατάρ, η οποία στοχεύει στο να επιτύχει μια παύση των εχθροπραξιών και την απελευθέρωση των ομήρων που κρατάει η Χαμάς στη Λωρίδα της Γάζας.

«Οποιαδήποτε ενέργεια που αυτό το συμβούλιο κάνει αυτή τη στιγμή θα πρέπει να βοηθήσει, όχι να παρακωλύσει αυτές τις ευαίσθητες και συνεχείς διαπραγματεύσεις. Και εμείς πιστεύουμε ότι το σχέδιο ψηφίσματος που βρίσκεται στο τραπέζι τώρα, στην πραγματικότητα, θα έχει αρνητικό αντίκτυπο σε αυτές τις διαπραγματεύσεις», υποστήριξε η Τόμας Γκρίνφιλντ ενώπιον του συμβουλίου ενόψει της ψηφοφορίας.

«Το να ζητάει κανείς μια άμεση, άνευ όρων κατάπαυση του πυρός χωρίς μια συμφωνία που θα απαιτεί από τη Χαμάς να απελευθερώσει τους ομήρους δεν θα οδηγήσει σε μια μόνιμη ειρήνη. Αντιθέτως, θα παρατείνει τον πόλεμο μεταξύ της Χαμάς και του Ισραήλ», τόνισε.

Έκτοτε, οι ΗΠΑ κατέθεσαν ένα άλλο σχέδιο ψηφίσματος υπέρ της εφαρμογής μιας προσωρινής κατάπαυσης του πυρός στον πόλεμο μεταξύ Ισράηλ- Χαμάς και κατά μιας μεγάλης χερσαίας επιχείρησης από τον σύμμαχό της Ισράηλ στη Ράφα, σύμφωνα με το κείμενο που περιήλθε στην κατοχή του πρακτορείου ειδήσεων Reuters.

Το σχέδιο ψηφίσματος που συνέταξε η Αλγερία και στο οποίο άσκησαν βέτο οι ΗΠΑ δεν συνέδεε μια κατάπαυση του πυρός με την απελευθέρωση ομήρων. Ζητούσε ξεχωριστά την εφαρμογή μιας άμεσης κατάπαυσης του πυρός για ανθρωπιστικούς λόγους και την άμεση και άνευ όρων απελευθέρωση όλων των ομήρων.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA)

Πολωνία: Οι αγρότες άδειασαν ουκρανικά δημητριακά από δύο βαγόνια στις ράγες τρένου

Πολωνοί αγρότες άνοιξαν δύο βαγόνια με ουκρανικά προϊόντα στα σύνορα των δύο χωρών και άδειασαν τα δημητριακά που περιείχαν στις ράγες του τρένου, σύμφωνα με την τοπική αστυνομία, προκαλώντας την οργή του Κιέβου.

Οι αγρότες εμποδίζουν τα ουκρανικά φορτηγά να μπουν στην Πολωνία, διαμαρτυρόμενοι για τον «αθέμιτο ανταγωνισμό», όπως τον χαρακτηρίζουν.

Σήμερα οι αγρότες ενέτειναν τις κινητοποιήσεις τους, μπλοκάροντας σχεδόν 100 δρόμους και μεθοριακές διαβάσεις, καταγγέλλοντας τις «ανεξέλεγκτες» εισαγωγές ουκρανικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων και ζητώντας να επανεξεταστούν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί. Οι διαδηλώσεις τους εντάσσονται σε ένα ευρύτερο κίνημα διαμαρτυρίας των αγροτών σε όλη την Ευρώπη, με αφορμή την εισαγωγή φτηνότερων προϊόντων από αυτά που παράγουν οι ίδιοι.

«Μια ομάδα αγροτών κατέλαβε τη σιδηροδρομική γραμμή κατά μήκος του αποκλεισμένου δρόμου και έμεινε εκεί (…) για μερικά λεπτά. Οι δυνάμεις ασφαλείας δεν επενέβησαν. Παρατηρήσαμε ότι μικρή ποσότητα δημητριακών ρίχτηκε στις ράγες», είπε η εκπρόσωπος της αστυνομίας του Πρέμισλ.

Η εταιρεία των ουκρανικών σιδηροδρόμων καταδίκασε το επεισόδιο, δηλώνοντας «σκανδαλισμένη από τις ενέργειες των Πολωνών διαδηλωτών» και ζητώντας «να σταματήσουν οι παράνομες πράξεις».

Χθες Δευτέρα ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι δήλωσε ότι η κατάσταση στα σύνορα καταδεικνύει «τη διάβρωση της αλληλεγγύης σε καθημερινή βάση».

Νωρίτερα, δεκάδες τρακτέρ συγκεντρώθηκαν στο Ρίκι, σε απόσταση 100 χιλιομέτρων νοτιοανατολικά της Βαρσοβίας, απ’ όπου ξεκίνησαν για να αποκλείσουν τον αυτοκινητόδρομο S17, που οδηγεί στην πόλη Λούμπλιν και στα σύνορα με την Ουκρανία. Στον αυτοκινητόδρομο τους περίμεναν εκατοντάδες άλλοι αγρότες με τα τρακτέρ τους, σύμφωνα με δημοσιογράφους του Γαλλικού Πρακτορείου.

Οι διαδηλωτές είχαν υψώσει στα αγροτικά μηχανήματα πολωνικές σημαίες και πλακάτ στα οποία έγραφαν συνθήματα όπως «σταματήστε την ανεξέλεγκτη εισαγωγή ουκρανικών προϊόντων» και «η γεωργία αργοπεθαίνει».

«Είμαι εδώ για να σταματήσουν οι περιορισμοί που επέβαλε η ΕΕ και, κυρίως, για να σταματήσει η εισαγωγή ουκρανικών προϊόντων. Φέτος το σιτάρι πωλείται στη μισή τιμή σε σύγκριση με την περσινή χρονιά», είπε ο Τόμας Γκόλακ, ιδιοκτήτης καμιάς 150αριάς στρεμμάτων όπου καλλιεργεί δημητριακά και εκτρέφει ζώα.

Ένας άλλος αγρότης, ο Μίχαλ Μαγκνουσέφσκι, είπε ότι οι ευρωπαϊκές πολιτικές απέτυχαν πλήρως». «Πώς γίνεται να ανοίγουμε τα σύνορα σε κάτι που δεν ελέγχεται καθόλου; Εμείς, όταν μεταφέρουμε κάτι στο εξωτερικό, περνάμε από εκατοντάδες διαφορετικούς ελέγχους ενώ εδώ δεν συμβαίνει τίποτα, απλώς φτάνουν εδώ (σ.σ. τα προϊόντα) και αυτό είναι όλο», εξήγησε.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Μυτιλήνη: Κινητοποιήσεις αγροτών και πορεία στην πόλη

Ραντεβού στον κόμβο της Λάρσου έδωσαν σήμερα το μεσημέρι αγρότες της Λέσβου συμμετέχοντας στις πανελλαδικές κινητοποιήσεις.

Στη συνέχεια με αγροτικά οχήματα και τρακτέρ πορεύθηκαν προς τη πόλη της Μυτιλήνης αποκλείοντας με αυτά τις εισόδους του λιμανιού της πόλης. Στη συνέχεια έριξαν άχυρα τα οποί και έβαλαν φωτιά λίγο πριν αποχωρήσουν απελευθερώνοντας τις εισόδους, νωρίς το απόγευμα.

Όπως δήλωσαν θα επιστρέψουν με νέα κινητοποίηση την επόμενη Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/eurokinissi

«Η μισή Κύπρος είναι τουρκική»! Ισχυρό ΣΟΚ με την δήλωση Στυλιανίδη μέσα στην Βουλή (video)

Ο ίδιος έβαλε τα λόγια του μετά σε εισαγωγικά...

Ένταση προκλήθηκε στην Βουλή από την τοποθέτηση του υπουργού Ναυτιλίας Χρήστου Στυλιανίδη!!!

Από το βήμα της Βουλής δήλωσε ότι «η μισή Κύπρος είναι τουρκική», δήλωση που δεν περιμέναν να ακουστεί στο ελληνικό κοινοβούλιο ούτε οι πιο αισιόδοξοι εκ των φανατικών της Τουρκίας! Ως γνωστόν τα Κατεχόμενα της Κύπρου συνιστούν απλά ψευδοκράτος και σε καμία περίπτωση δεν έχουν ενσωματωθεί στην Τουρκία!

Όπως είπε χαρακτηριστικά:

«Εάν κάποιοι υπονοούν άλλου τύπου μάχες, όπως τις μάχες που έδωσε η Χούντα και χάθηκε η μισή Κύπρος, εγώ ναι είμαι εναντίον. Γιατί ξέρω τι σημαίνει οι μάχες να δίνονται απλώς και μόνο ως μάχες fake, γιατί ο Ελληνισμός δεν έχει αλλά περιθώρια στην Κύπρο. Η μισή Κύπρος είναι τουρκική».

Η φράση προκάλεσε την αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης που υποστήριξαν ότι «ο υπουργός παραχώρησε την μισή Κύπρο στην Τουρκία» και ζήτησαν να διαγραφεί η φράση του από τα πρακτικά.

Ο ίδιος μετά τις αντιδράσεις, ισχυρίστηκε πως είναι πολεμιστής της Κύπρου με αγώνες για την πατρίδα του, ενώ πρόσθεσε ότι η επίμαχη αποστροφή «ήταν σε εισαγωγικά».

photo intime

Σκότωσε τη γυναίκα του έξω από δικαστήριο και αυτοκτόνησε

Μία γυναίκα κι ένας άνδρας έπεσαν νεκροί από σφαίρες σήμερα μπροστά από το δικαστικό μέγαρο του Μονπελιέ, στη νότια Γαλλία, έγινε γνωστό από τη νομαρχία, που αποκλείει το σενάριο της τρομοκρατίας και προτάσσει εκείνο μιας γυναικοκτονίας, την οποία ακολούθησε μια αυτοκτονία.

Οι δυνάμεις επιβολής του νόμου έσπευσαν στην περιοχή νωρίς το απόγευμα τοπική ώρα, «αφότου πυροβολισμοί σημειώθηκαν μπροστά από το δικαστικό μέγαρο του Μονπελιέ», ανάφερε στο Χ η νομαρχία.

«Ο τελικός απολογισμός κάνει λόγο για δύο νεκρούς. Το συμβάν έληξε» και η περιοχή «έχει αποκλειστεί», συμπλήρωσε η νομαρχία.

«Δεν βρισκόμαστε στο σενάριο της τρομοκρατίας», αλλά σε μια υπόθεση που αφορά «έναν άνδρα και μία γυναίκα, οι οποίοι χώριζαν», διευκρίνισε στη συνέχεια στο Γαλλικό Πρακτορείο μία πηγή προσκείμενη στις αρχές.

Πρόκειται «καταρχάς για μία γυναίκα που την πυροβόλησε ο σύζυγός της, ο οποίος στη συνέχεια αυτοκτόνησε», εξήγησε στο AFP ένας αξιωματικός της αστυνομίας του Μονπελιέ.

«Εκ των προτέρων, είχαν μια συνάντηση ή μια ακροαματική διαδικασία για το διαζύγιό τους. Ο καθένας ήταν ηλικίας περίπου 60 ετών», ανέφερε στο AFP μια άλλη αστυνομική πηγή.

(απεμπε – φωτο:freepik)

«Δαιμονισμένη» γυναίκα;;; Τον γύρο του κόσμου κάνει το τρομακτικό αυτό ΒΙΝΤΕΟ

Προσοχή σκληρές εικόνες
https://twitter.com/i/status/1759948628884439319

photo freepik

Οδηγείς μηχανάκι ή ποδήλατο; Το ΒΙΝΤΕΟ-τεστ που θα σε κάνει να αναθεωρήσεις πολλά

Σχετικά με τα λεφτά που μπορεί να ρίξει κάποιος στην ασφάλειά του, η οποία ως επί το πλείστον περνά από το κράνος:

freepik photo

Σαλβίνι για θάνατο Ναβάλνι: «Πώς μπορώ να κρίνω όσα συνέβησαν στην άλλη άκρη του πλανήτη;»

Αίσθηση προκάλεσε στην Ιταλία ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και γραμματέας της Λέγκα, Ματέο Σαλβίνι,

με δηλώσεις του για τον θάνατο του Αλεξέι Ναβάλνι. “Καταλαβαίνω τη θέση της συζύγου του Ναβάλνι, αλλά το άπλετο φως στην υπόθεση, το ρίχνουν οι δικαστές και οι γιατροί”, δήλωσε ο Ματέο Σαλβίνι.

Πιο συγκεκριμένα, ο Σαλβίνι υπογράμμισε: “Δύσκολα μαθαίνω τα όσα συμβαίνουν στην Ιταλία, πώς μπορώ να κρίνω τα όσα συνέβησαν στην άλλη άκρη του πλανήτη; Καταλαβαίνω τη θέση της συζύγου του Ναβάλνι, πρέπει να πέσει άπλετο φως στην υπόθεση. Αλλά αυτή είναι αρμοδιότητα των δικαστών, των γιατρών, όχι δική μας”.

Οι δηλώσεις αυτές έγιναν μετά τη χθεσινή λαμπαδηφορία που οργανώθηκε στο δημαρχιακό μέγαρο της Ρώμης, με αίτημα την άμεση εξιχνίαση των αιτιών του θανάτου του Ρώσου αντιφρονούντα. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν όλα τα ιταλικά κόμματα, αλλά οι εκπρόσωποι της Λέγκα αμφισβητήθηκαν από μέρος των πολιτών που έδωσαν το “παρών”, οι οποίοι κατηγόρησαν το κόμμα του Σαλβίνι για μεροληπτική, φιλορωσική στάση.

Από τη μεριά του, ο Ιταλός υπουργός Εξωτερικών και αρχηγός του κόμματος Φόρτσα Ιταλία, Αντόνιο Ταγιάνι, δήλωσε: “Οι συνθήκες κράτησης του Ναβάλνι ήταν ασύμβατες με τη ζωή. Το τραγικό συμβάν θα πρέπει να διαλευκανθεί αλλά είναι αναμφίβολο ότι τον άφησαν να πεθάνει”.

(απεμπε-απεμπε-EPA-ANSA photo)

Ήρθε ο γλάρος και της έβγαλε το σουτιέν! vid

Έπαθε σοκ:

scr