«Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Άλεκ Πίτερς έως το 2026.
Ο 28χρονος φόργουορντ, ο οποίος δεσμευόταν με συμβόλαιο μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς, θα φορά τα ερυθρόλευκα για ακόμη δύο σεζόν».
FREEPIK
«Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Άλεκ Πίτερς έως το 2026.
Ο 28χρονος φόργουορντ, ο οποίος δεσμευόταν με συμβόλαιο μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς, θα φορά τα ερυθρόλευκα για ακόμη δύο σεζόν».
FREEPIK
καθως αφενός είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα είναι τρίτος στις ευρωεκλογές ενώ αφετέρου εκτίμησε ότι σε περίπτωση που το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν τα παέι καλά στις κάλπες του Ιουνίου «θα καταποντιστεί στις εθνικές εκλογές».
‘Οσον αφορα, δε, τον Στέφανο Κασσελάκη και τις κινήσεις του το τελευταίο διάστημα, ο Ανδρέας Δρυμιώτης σχολίασε πως «τώρα καταλαβαίνουν ποιον αρχηγό έβγαλαν στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο άνθρωπος είναι ένας νάρκισσος, συνεχώς θα έχουν τέτοιες τριβές. Είναι χειρότερος από τον Βαρουφάκη που πίστευε ότι είναι ανώτερος από τον Θεό. Ο Κασσελάκης πιστεύει ότι είναι ανώτερος από την Αγία Τριάδα. Είναι στον χαρακτήρα του, το βλέπεις από τις κινήσεις του, είναι πρωτοφανής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του».
«Στις Ευρωεκλογές μπορεί να έχει και ένα άλλοθι γιατί ο κόσμος ψηφίζει χαλαρά και έτσι να μην δούμε τα πραγματικά ποσοστά των κομμάτων. Μπορεί να μην δούμε το καταστροφικό ποσοστό που φοβούνται. Αν είναι, όμως, τρίτο κόμμα που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι, ξεκινούν τα προβλήματα. Ο άνθρωπος (σ.σ. ο Στέφανος Κασσελάκης) είναι γκαφατζής που δεν διορθώνεται» πρόσθεσε ο εκλογικός αναλυτής
Παράλληλα πρόσθεσε για τον κ. Κασσελάκη «να μην νομίζει ότι θα πάει καλύτερα στις εκλογες ο ΣΥΡΙΖΑ αν δεν τα πάει καλά στις ευρωεκλογές. Αν δεν πάει καλά στις ευρωεκλογές, στις εθνικές θα καταποντιστεί.
Όσον αφορά, τέλος, τη Νέα Δημοκρατία εκτίμησε ότι το ποσοστό της στις ευρωεκλογές θα είναι στο 35%: « Υπάρχει ένα καινούργιο στοιχείο. Στον νέο νόμο για την επιστολική ψήφο έχει μπει παράβολο 20.000 ευρώ για συμμετοχή που σημαίνει ότι τα συμμετέχοντα κόμματα θα είναι λιγότερα. Το 2019 το 21% πήγε στα κόμματα κάτω του 3% και αν ο αριθμός τους είναι μικρότερος τότε θα ωφεληθούν τα μεγαλύτερα κόμματα. Αυτό το 21% θα γίνει 6%-7% και θα πρέπει να κατανεμηθεί σε όσα κόμματα λάβουν πάνω από 3%».
(protothema – eurokinissi)
Η πτήση με προορισμό το Σικάγο έκανε την αναστροφή λίγο μετά την απογείωση και προσγειώθηκε στο Διεθνές Αεροδρόμιο Sunport του Αλμπουκέρκη γύρω στις 14:40 την Τρίτη, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας.
Όπως ανέφερε επιβάτης, περίπου 30 λεπτά μετά την πτήση ένας άνδρας, που καθόταν μερικές σειρές πίσω του, προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα του αεροπλάνου.
«Εγώ και άλλοι 5 τύποι έπρεπε να παλέψουμε μαζί του στον διάδρομο, να κολλήσουμε τα πόδια του με ταινία… », έγραψε στο Twitter. Αργότερα δημοσίευσε μια φωτογραφία που δείχνει τον ένοχο να συνοδεύεται από το αεροπλάνο από τέσσερις αστυνομικούς.
Η αεροπορική εταιρία επιβεβαίωσε ότι υπήρξε «μια αναστάτωση στην καμπίνα που αφορούσε έναν ενοχλητικό πελάτη».
(με πληροφορίες από enikos. gr / photo: pixabay)
Το τελευταίο 24ωρο, Ρώσοι στρατιώτες κατέστρεψαν άπλετο στρατιωτικό εξοπλισμό που προμήθευαν οι δυτικές χώρες στο καθεστώς του Κιέβου. Όπως φαίνεται από το δελτίο του ρωσικού Υπουργείου Άμυνας, χτυπήθηκαν: ένα “Panzerhaubitze 2000” (Γερμανία), ένα τανκ “Leopard” (Γερμανία), ένα πυροβόλο M119 (ΗΠΑ), τεθωρακισμένα M113 (ΗΠΑ). ), ένα αυτοπροωθούμενο οβιδοβόλο M109 « Paladin » (ΗΠΑ), ένα πυροβολικό σύστημα M777 (ΗΠΑ), ένα αυτοπροωθούμενο οβιδοβόλο «Krab» («Krabbe», Πολωνία) και ένα οβιδοβόλο FH-70 (Μεγάλη Βρετανία). Οι απώλειες των Ουκρανικών Ενόπλων Δυνάμεων ανήλθαν συνολικά σε 1.175 Ουκρανούς στρατιωτικούς που σκοτώθηκαν και τραυματίστηκαν.
Κατά αυτόν τον τρόπο η «μαύρη τρύπα» της Ουκρανία ρουφά τα πάντα!!! Και φυσικά ότι στέλνει και η Ελλάδα!
Ο ρωσικός στρατός κατέστρεψε εξοπλισμό μάχης από τις ΗΠΑ, την Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία και την Πολωνία στην ζώνη ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης σε ΜΟΛΙΣ 24 ώρες!
Όλα αυτά, ενώ η Ρωσία ανακοίνωσε την πλήρη απελευθέρωση της πόλης Avdeevka, την οποία είχαν καταλάβει τα στρατεύματα του Κιέβου για σχεδόν 10 χρόνια κα από εκεί εξαπέλυαν τον μεγαλύτερο αριθμό των φονικών επιθέσεων κατά αμάχων στο Donbass!
Στο παρακάτω βίντεο φαίνονται λεπτομέρειες από τις ρωσικές επιχειρήσεις, ενώ οι κάτοικοι αντιμετωπίζουν τον ρωσικό στρατό ως απελευθερωτές! Η πόλη είναι γεμάτη από πτώματα των Αζοφιστών του Ζελένσκι και ενδεχομένως μισθοφόρων του ΝΑΤΟ!
freepik photo
Δείτε το video που θα σας λύσει τα χέρια!
Folding t-shirts for a drawer
— Tips & Tricks (@awkwardgoogle) February 21, 2024
📹 miss_m_d_s_pic.twitter.com/ZwhoOAkQSv
(photo: pixabay)
eurokinissi photo
Ειδικότερα οι ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν κατά μήκος του δρομολογίου που θα ακολουθήσουν τα τρακτέρ: Πανεπιστημίου-Πλ. Ομονοίας-Αγ. Κωνσταντίνου-Πλ. Καραϊσκάκη-Αχιλλέως-Λ . Αθηνών-Λ. Κηφισού.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)
Ο Μάριους Νίλσεν, μέλος του ελευθεριακού Προοδευτικού Κόμματος της Νορβηγίας είπε στην τοπική εφημερίδα Agderposten ότι πρότεινε τον Μασκ, λόγω της «ακλόνητης υπεράσπισης του διαλόγου, της ελευθερίας του λόγου και επειδή παρέχει τη δυνατότητα να εκφράζει κανείς τις απόψεις του» σε «έναν ολοένα και πιο πολωμένο κόσμο».
Ο Νίλσεν επαίνεσε επίσης τον Μασκ για την παροχή δορυφορικής σύνδεσης στο Διαδίκτυο Starlink σε Ουκρανούς στρατιώτες που βρίσκονταν σε δεινή θέση μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία. «Το πλήθος των τεχνολογικών εταιρειών που έχει ιδρύσει, κατέχει ή διευθύνει ο Μασκ, με στόχο τη βελτίωση των κοινωνιών, την αύξηση της γνώσης τόσο της γης όσο και του διαστήματος, εκτός από τη διευκόλυνση της επικοινωνίας και της συνδεσιμότητας παγκοσμίως… βοήθησε να γίνει ο κόσμος πιο συνδεδεμένος και ασφαλέστερος», ανέφερε ο Νορβηγός βουλευτής.
Σύμφωνα με το δείκτη δισεκατομμυριούχων του Bloomberg η περιουσία του πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο ανέρχεται στα 213 δις. δολάρια. Το φθινόπωρο του 2022 Ο Μασκ αγόρασε έναντι 44 δις. δολαρίων το Twitter με στόχο, όπως είπε, να επιτρέψει την απρόσκοπτη έκφραση απόψεων. Μεταξύ των κινήσεων που έκανε μετά ήταν η αποκατάσταση στην πλατφόρμα των λογαριασμών του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, του Άλεξ Τζόουνς και του σατιρικού ειδησεογραφικού ιστότοπου Babylon Bee.
Υποψήφιοι για το Νόμπελ Ειρήνης και οι Τραμπ και Ασάντζ
Εκτός από τον Μασκ υποψήφιος για το Νόμπελ Ειρήνης είναι και ο ιδρυτής της Wikileaks Τζούλιαν Ασάντζ, τον οποίο πρότεινε η Νορβηγίδα βουλευτής του ακροαριστερού Κόκκινου Κόμματος, Σόφι Μάρχαουγκ.
Όπως υποστήριξε η ίδια στην εφημερίδα Dagslbladet «ο Ασάντζ εξέθεσε δυτικά εγκλήματα πολέμου και έτσι συνέβαλε στην Ειρήνη. Αν θέλουμε να αποφύγουμε τον πόλεμο, πρέπει να γνωρίζουμε την αλήθεια για την καταστροφή που προξενεί. Ο Ασάντζ αποκάλυψε βασανιστήρια και απάνθρωπη συμπεριφορά έναντι αιχμαλώτων πολέμου. Του αξίζει το Νόμπελ Ειρήνης».
Τον περασμένο μήνα η αμερικανίδα γερουσιαστής Κλόντια Τένι πρότεινε τον Ντόναλντ Τραμπ για το Νόμπελ Ειρήνης.
(με πληροφορίες από iefimerida. gr / photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-BLOOMBERG POOL)
eurokinissi photo
Δείτε:
intime
Η συνοικία φιλοξενεί πολλά κτίρια κατοικιών, σχολεία και ιρανικά πολιτιστικά κέντρα και βρίσκεται κοντά σε ένα αυστηρά φρουρούμενο κτιριακό συγκρότημα που χρησιμοποιούν υπηρεσίες ασφαλείας.
Η ίδια συνοικία είχε γίνει στόχος ισραηλινής επίθεσης τον Φεβρουάριο του 2023, από την οποία είχαν σκοτωθεί Ιρανοί ειδικοί του στρατού.
Το συριακό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων SANA μετέδωσε ότι “ισραηλινή επίθεση” στοχοθέτησε κτίριο κατοικιών, αλλά δεν έκανε αναφορά σε θύματα.
Έδωσε ωστόσο στη δημοσιότητα μια εικόνα ενός πολυώροφου κτιρίου του οποίου η μια πλευρά ήταν καμένη.
Αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι άκουσαν πολλές αλεπάλληλες εκρήξεις.
Όπως είπαν οι ίδιοι στο Ρόιτερς, οι εκρήξεις τρόμαξαν τα παιδιά γειτονικού σχολείου και στην περιοχή έσπευσαν ασθενοφόρα.
Δεν υπήρξε κανένα άμεσο σχόλιο από τον ισραηλινό στρατό.
Το Ιράν έχει υπάρξει σημαντικός υποστηρικτής του προέδρου Μπασάρ αλ Άσαντ στη διάρκεια της σχεδόν 12ετούς σύγκρουσης στη Συρία.
Η υποστήριξη που προσφέρει στη Δαμασκό και στην λιβανέζικη οργάνωση Χεζμπολάχ έχει προκαλέσει τους τακτικούς ισραηλινούς βομβαρδισμούς που έχουν στόχο να περιορίσουν την στρατιωτική ισχύ της Τεχεράνης σε τρίτες χώρες.
(απεμπε – φωτο:freepik)
Στο άμεσο ξήλωμα παράνομης αφισοκόλλησης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ (για την προβολή του 4ου Συνέδριο του κόμματος, από 22 έως 25 Φεβρουαρίου στο κλειστό του Tae Kwo Do), σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας προχώρησε χθες βράδυ η Περιφέρεια Αττικής, σε εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας (Ν.4954/2022 – ΦΕΚ 136Α’).
Ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, ο οποίος έχει επανειλημμένως δηλώσει ότι δεν προτίθεται να κάνει καμία απολύτως εξαίρεση στο ζήτημα της αφισορύπανσης, έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας να αφαιρέσουν άμεσα όλες τις αφίσες του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ που ειχαν αναρτηθεί, ενοψει του συνεδριου.
Τα συνεργεία της Περιφέρειας εργάστηκαν όλο το βράδυ για την απομάκρυνση των αφισών ενω σύντομα θα επιβληθούν και τα προβλεπόμενα πρόστιμα.
Υπενθυμίζεται ότι είναι η δεύτερη φορά που ο Νίκος Χαρδαλιάς προβαίνει σε ανάλογη κίνηση, καθώς πριν από λίγες ημέρες συνεργεία της Περιφέρειας κατέβασαν παράνομη αφισοκόλληση του προέδρου του ΛΑΟΣ και επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης “Μάχη για την Αττική” Φίλιππου Καμπούρη, επιβάλλοντας και τα σχετικά πρόστιμα.
“Είναι πράγματι παράδοξο το πώς ο ΣΥΡΙΖΑ ευαγγελίζεται την ‘Προοδευτική Αντεπίθεση’ που διαφημίζει”, σχολίαζαν συνεργάτες του περιφερειάρχη Αττικής επικαλούμενοι το κεντρικό σύνθημα του συνεδρίου. “Όπως φαίνεται, για κάποιους ο σεβασμός στο περιβάλλον εξαντλείται σε επικοινωνιακά τσιτάτα και προσχηματικες αναφορές. Όταν μιλάμε για ποιότητα ζωής στην πόλη μας και για σεβασμό στους νόμους του κράτους, δεν επιτρέπονται εξαιρέσεις και εκπτώσεις. Δυστυχώς, για κάποιους η υποκρισία περισσεύει: μπορεί στην πολιτική να εμφανίζονται διαμετρικά αντίθετοι, αλλά στην πράξη αποδεικνύονται ένα και το αυτό, όταν πρόκειται να παραβούν τον νόμο προς όφελός τους”, πρόσθεσαν.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)
Ένα μη επαληθευμένο βίντεο που ανέβηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φέρεται να δείχνει Ουκρανούς άνδρες να αντεπιτίθενται εναντίον των εγκάθετων αξιωματικών του Ζελένσκι που στρατολογούν κόσμο με την βία!
photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-PRESIDENTIAL PRESS SERVICE
Οι Τούρκοι μιλούν για «ιστορικές στιγμές»:
freepik photo
Με τη συμπλήρωση του σχετικού άρθρου στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας (άρθρο 340) αντιμετωπίζεται ζήτημα της διασφάλισης του υπερασπιστικού δικαιώματος των κατηγορουμένων για εγκλήματα που κατά αυξημένη πιθανολόγηση περιέχουν δυσχερή αποδεικτικά ζητήματα και δυνητικά μπορούν να οδηγήσουν σε μεγάλης διάρκειας στερητική της ελευθερίας ποινή, σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση της τροπολογίας. Αναφέρεται επίσης ότι η ρύθμιση κρίνεται αναγκαία, καθώς με την ισχύουσα ρύθμιση καταλείπονται εκτός του ρυθμιστικού πεδίου της σημαντικής απαξίας αδικήματα, όπως η υπεξαίρεση ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, η πλαστογραφία με ιδιαίτερα μεγάλη ζημία και η εκβίαση, προκειμένου να εξασφαλισθεί πως κατηγορούμενος θα δικάζεται με τη συνδρομή συνηγόρου που θα προασπίζει αποτελεσματικά τα δικαιώματά του.
(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)
Μετά τη σύσκεψή τους, οι αγρότες αναμένεται να αποχωρήσουν από την Αθήνα, με τις αποφάσεις για τις επόμενες κινήσεις τους να αναμένεται να ληφθούν στα μπλόκα. «Η κυβέρνηση ας μας δώσει λύση και μετά ας ξύσει τον πάτο του βαρελιού» είναι το μήνυμα που εκπέμπουν μετά το συλλαλητήριο, το οποίο χαρακτηρίζουν «επιτυχημένο».
Όπως αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, οι αγρότες θα φύγουν από την Αθήνα, ακολουθώντας την ίδια διαδρομή μέσω της οποίας κατέφτασαν στην πόλη.
Έτσι, θα αναχωρήσουν μέσω της Λεωφόρου Συγγρού και στη συνέχεια θα κατευθυνθούν προς την Εθνική Οδό. Από ένα σημείο και μετά θα χωριστούν, καθώς οι αγρότες από την Πελοπόννησο θα κατευθυνθούν προς την Κόρινθο. Υπενθυμίζεται ότι όσοι αγρότες είχαν φτάσει με λεωφορεία στην Αθήνα, αναχώρησαν όταν τελείωσε το συλλαλητήριο.
Την ίδια ώρα, οι αστυνομικές Αρχές είναι σε ετοιμότητα, ενώ κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αναμένεται να τεθούν εκ νέου σε ισχύ, για την αποχώρηση των τρακτέρ από το κέντρο της Αθήνας.
Στο πλαίσιο αυτό, εξακολουθεί να παραμένει κλειστή η Λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας, ενώ το κέντρο είναι απροσπέλαστο. Με τα τρακτέρ να είναι παραταγμένα στο Σύνταγμα, η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας είναι στο «κόκκινο». Αυξημένη κίνηση καταγράφεται στον Κηφισό, αφού τα αυτοκίνητα κινούνται με δυσκολία και στα δύο ρεύματα στον κεντρικό δρόμο της Αθήνας. Στο ρεύμα προς Πειραιά αυξημένη κίνηση καταγράφεται από τη Μεταμόρφωση μέχρι το Περιστέρι και στο ρεύμα προς Κηφισιά από Περιστέρι μέχρι Νέα Ιωνία.
Προβλήματα παρουσιάζονται και στη Λεωφόρο Αθηνών Κορίνθου λίγο μετά το Δαφνί αλλά και σε διάσπαρτα σημεία από τον Κηφισό μέχρι το κέντρο της Αθήνας. Λόγω των κλειστών δρόμων γύρω από το Σύνταγμα η Λεωφόρος Συγγρού είναι σχεδόν απροσπέλαστη από τη Νέα Σμύρνη.
Με την επιστροφή τους στις βάσεις τους, οι αγρότες αναμένεται να «κλειδώσουν» τα περαιτέρω βήματά τους όσον αφορά το μέλλον των κινητοποιήσεων τους.
Σημειώνεται πως στο συλλαλητήριο συμμετείχαν σύμφωνα με εκτιμήσεις 10.000 διαδηλωτές, αλλά και περισσότερα από 160 τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα. Επιπλέον, αγρότες από όλη τη χώρα μεταφέρθηκαν στην Αθήνα με 112 λεωφορεία. Αγρότες από όλη την Ελλάδα έδωσαν δυναμικό παρών στο Σύνταγμα σε ένα μεγάλο σε όγκο και παλμό συλλαλητήριο. Σύμφωνα με όσα αναφέρουν η επιστροφή του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης που έχει ανακοινωθεί δεν αρκεί, ενώ για το αγροτικό ρεύμα ζητούν η τιμή της κιλοβατώρας να πέσει στα 7 λεπτά.
(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: eurokinissi)
Στη συνέντευξη Τύπου του Φεστιβάλ ο εμβληματικός σκηνοθέτης αποκάλυψε ότι ακόμη σκέφτεται πώς θα προσεγγίσει τη ζωή του Ιησού στην νέα του ταινία.
«Το σκέφτομαι αυτή τη στιγμή. Τι είδους ταινία [θα είναι] δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, αλλά θέλω να κάνω κάτι μοναδικό και διαφορετικό που θα μπορέσει να προβληματίσει και ελπίζω να είναι και διασκεδαστικό. Δεν είμαι ακόμα αρκετά σίγουρος για το πώς θα το κάνω» δήλωσε.
Είπε ακόμη ότι ελπίζει ότι θα συνεχίσει να εργάζεται πάνω στο πρότζεκτ μόλις ολοκληρωθεί η περιοδεία προώθησης και απονομής των βραβείων για το «Killers Of The Flower Moon».
«Ίσως να κοιμηθώ λίγο και μετά να ξυπνήσω και να έχω αυτή τη φρέσκια ιδέα για το πώς να το κάνω» σημείωσε.
Σύμφωνα με το Deadline, στην κατάμεστη αίθουσα ο σκηνοθέτης δέχτηκε πολλές ερωτήσεις ενώ έδωσε μια αισιόδοξη απάντηση για το μέλλον του σινεμά.
«Όχι, δεν νομίζω ότι πεθαίνει εντελώς, όχι. Νομίζω ότι μεταμορφώνεται. Ποτέ δεν προοριζόταν να είναι ένα πράγμα. Είχαμε συνηθίσει να είναι ένα πράγμα. Αν ήθελες να δεις μια ταινία, πήγαινες σε μία αίθουσα…ήταν πάντα μια κοινωνική εμπειρία» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:
«Όμως η τεχνολογία έχει αλλάξει τόσο γρήγορα και εξαντλητικά, που κατά μία έννοια το μόνο πράγμα που μπορείς πραγματικά να διατηρήσεις είναι η ατομική φωνή η οποία μπορεί να εκφραστεί είτε στο TikTok είτε σε μια τετράωρη ταινία ή σε μια δίωρη μίνι σειρά.
Δεν νομίζω ότι πρέπει να αφήσουμε την τεχνολογία να μας τρομάξει. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να γίνουμε σκλάβοι της. Ας ελέγξουμε την τεχνολογία και ας τη βάλουμε στη σωστή κατεύθυνση» υπογράμμισε ο θρυλικός σκηνοθέτης.
«Η σωστή κατεύθυνση είναι από την ατομική φωνή, αντί για κάτι που απλώς καταναλώνεται και πετιέται».
Απεμπε – φωτο:freepik
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ δήλωσε τα εξής:
«Το κόμμα με αυτή την ενότητα, όποια ενότητα υπάρχει αυτήν τη στιγμή, θα προσπαθήσει να πάει στις ευρωεκλογές. Η δική μου πεποίθηση και η διάθεση του κ. Κασσελάκη είναι ότι αν αμφισβητηθεί θα ζητήσει ξανά την εμπιστοσύνη της βάσης.
Για ένα ερωτηματολόγιο σηκώθηκε πάρα πολύ σκόνη, συνεχίζει να υφίσταται, τα μέλη συνεχίζουν να ψηφίζουν κανονικά, ο λόγος που ξεκίνησε όλη αυτή η αναταραχή εξηγήθηκε στα μέλη της ΠΓ. Ο πρόεδρος αμφισβητήθηκε για τις επιλογές του, ωστόσο μεταξύ τους δόθηκαν εξηγήσεις και η ΠΓ εξέδωσε ανακοίνωση ότι δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση του προέδρου.
Το τρίτο θέμα είναι ότι η ΠΓ συνεδρίασε χωρίς να λάβει υπόψιν το πρόγραμμα του προέδρου -ως όφειλε να λάβει- οπότε αναγκάστηκε να συνεδριάσει και μία δεύτερη μέρα για να είναι παρών ο πρόεδρος και αφού εξηγήθηκαν όσα έγραψε στην επιστολή του δια ζώσης, ύστερα την απέσυρε».
Ο πρόεδρος έχει λάβει εντολή μακράς πνοής, θα κριθεί το 2027 στις Εθνικές εκλογές. Από εκεί και πέρα αν οποιοσδήποτε θέλει να τον αμφισβητήσει ο πρόεδρος θα ζητήσει την αναβάπτιση της εντολής του από τη βάση του κόμματος».
Αναφορικά δε με τα σενάρια επιστροφής του Αλέξη Τσίπρα σημείωσε:
«Δεν καταλαβαίνω τη λογική; Πώς θα επιστρέψει; Δεν θεωρώ αυτό το σενάριο ρεαλιστικό».
(ΦΩΤΟ:Eurokinissi)
‘Ετσι, σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, οι αγρότες της Ευρώπης μετά τις δραματικές συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία σε σχέση με το ενεργειακό κόστος, την έκτακτη απώλεια κοινοτικών πόρων λόγω των οικονομικών ενισχύσεων της ΕΕ προς το Κίεβο, αλλά και την ενίσχυση της αμυντικών δαπανών, θα υποστούν πιθανόν μείωση στις τακτικές επιχορηγήσεις τους από τον κοινοτικό προϋπολογισμό.
Για να μη συμβεί αυτό, όπως αναφέρεται, θα πρέπει οι χώρες – μέλη της ΕΕ και ειδικά οι πιο μεγάλες, όπως η Γερμανία και η Γαλλία, να αυξήσουν τη συνεισφορά τους στον κοινό «κορβανά» των Βρυξελλών, πράγμα δύσκολο όχι μόνο για τις υφιστάμενες, αλλά και τις προβλεπόμενες στο μέλλον οικονομικές και δημοσιονομικές συνθήκες.
Σύμφωνα με το γερμανικό τύπο, στο Βερολίνο και στο Παρίσι, οι συνέπειες από την προσχώρηση της Ουκρανίας στην ΕΕ (με τις διαπραγματεύσεις να ξεκινούν πριν τη λήξη του πολέμου) – στη βάση της συμφωνίας της συνόδου κορυφής του περασμένου Δεκεμβρίου- δεν έχουν επαρκώς εκτιμηθεί.
Ένας υπολογισμός από το διάσημο εσθονικό think tank International Centre for Defence and Security, το οποίο είναι διαθέσιμο στη Welt, παρέχει πληροφορίες. Σύμφωνα με την έκθεση, εάν η Ουκρανία γινόταν μέλος σήμερα, θα λάμβανε περίπου 19 δισεκατομμύρια ευρώ από τον προϋπολογισμό της ΕΕ κάθε χρόνο και θα γινόταν ο μεγαλύτερος αποδέκτης.
Οι πλούσιες χώρες θα πρέπει στη συνέχεια να μεταφέρουν υψηλότερα ποσά στις Βρυξέλλες, η Γερμανία, για παράδειγμα, 26 δισεκατομμύρια ευρώ, αύξηση 20%. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι φτωχότερες χώρες όπως η Βουλγαρία και η Ρουμανία δεν είναι πιθανό να φύγουν ξαφνικά με άδεια χέρια, όπως συχνά φοβούνται.
«Υπάρχουν αόριστες εικασίες σχετικά με τις υποτιθέμενες καταστροφικές συνέπειες της ένταξης της Ουκρανίας», αναφέρει ο Μάικλ Έμερσον (Michael Emerson), συγγραφέας της μελέτης.
Ο Έμερσον είναι γνωστό όνομα στις Βρυξέλλες, ο Βρετανός εργάστηκε για σχεδόν 20 χρόνια ως οικονομολόγος για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και έγινε ο πρώτος πρεσβευτής της ΕΕ στη Σοβιετική Ένωση το 1991, ακολουθούμενος λίγο αργότερα από τη Ρωσία. «Για παράδειγμα, κυκλοφορεί η ιδέα ότι οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης που εντάχθηκαν τα τελευταία χρόνια θα μετατραπούν από καθαροί αποδέκτες σε καθαρούς συνεισφέροντες», λέει ο Emerson. «Αλλά αυτό το σενάριο τρόμου είναι αβάσιμο».
Μέχρι στιγμής, υπάρχουν μόνο λίγοι υπολογισμοί. Το Γερμανικό Οικονομικό Ινστιτούτο (IW) εκτίμησε τον Δεκέμβριο ότι η ένταξη της Ουκρανίας θα κοστίσει στην ΕΕ 18 έως 27 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως. Η Γενική Γραμματεία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, το σώμα των αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων, κατέληξε σε εσωτερική έρευνα ύψους 26 δισεκατομμυρίων ευρώ. Έτσι, ο Emerson είναι ο πιο αισιόδοξος από όλους τους ειδικούς.
Αλλά ακόμη και ο ίδιος παραδέχεται ότι δεν θα είναι εύκολο. Η ΕΕ έχει ήδη δεχθεί πολλές φτωχότερες χώρες, δέκα το 2004, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία αμέσως μετά. Αλλά δεν υπήρξε ποτέ υποψήφιος όπως η Ουκρανία: μια τεράστια χώρα κατεστραμμένη από τον πόλεμο, με τόσους κατοίκους όσους η Ισπανία και μια καλλιεργήσιμη γη μεγαλύτερη από την Ιταλία. Θα δικαιούται περισσότερες επιδοτήσεις –όπως οι γεωργικές επιδοτήσεις– από οποιοδήποτε άλλο μέλος της διεθνούς κοινότητας.
Σήμερα, η Πολωνία είναι ο μεγαλύτερος καθαρός αποδέκτης, λαμβάνοντας περισσότερα από έντεκα δισεκατομμύρια ευρώ από τις Βρυξέλλες το 2022. Ακολουθούν η Ρουμανία και η Ουγγαρία με 5,5 και 4,2 δισ. ευρώ αντίστοιχα. Η Ουκρανία θα τους ξεπερνούσε σημαντικά. Και έτσι δεν είναι μόνο το ερώτημα αν το κράτος είναι έτοιμο για την ΕΕ, αν μπορεί να εφαρμόσει τις πολλές μεταρρυθμίσεις που απαιτούν οι Βρυξέλλες, όπως καλύτερα δικαστήρια, περισσότερη οικονομία της αγοράς, λιγότερη διαφθορά.
Το ερώτημα είναι επίσης αν η ΕΕ είναι έτοιμη για την Ουκρανία, αν μπορεί να «απορροφήσει» τη χώρα, όπως λένε στις Βρυξέλλες. ” πολιτική βούληση υπάρχει, αλλά θα παραμείνει έτσι όταν διακυβεύονται χρήματα;
Περίπου τα μισά από τα 19 δισεκατομμύρια ευρώ που εισρέουν στην Ουκρανία κάθε χρόνο θα είναι επιδοτήσεις για αγροκτήματα.
Οι γεωργοί της Ευρώπης λαμβάνουν άμεσες ενισχύσεις, τουλάχιστον 157 ευρώ ανά εκτάριο. Σύμφωνα με τη Eurostat, ένα αγρόκτημα στην ΕΕ είναι κατά μέσο όρο 17 εκτάρια σε μέγεθος, ενώ ένα στην Ουκρανία είναι 485.
(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: freepik)