Άρθρα

Μητσοτάκης: Κεντρικός στόχος για την Ελλάδα και βασικός για την Ευρώπη η ενίσχυση των σχέσεων ΕΕ-Ινδίας

Τι δήλωσε

Η ενίσχυση των σχέσεων της Ελλάδας και της Ευρώπης με την Ινδία είναι ο κεντρικός στόχος τόσο της Αθήνας όσο και των Βρυξελλών, και σε αυτή τη διαδικασία η χώρα μας θα διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο. Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη σημερινή του ομιλία στην εναρκτήρια συνεδρίαση της ετήσιας διάσκεψης «Raisina Dialogue», στην Ινδία και προσέθεσε ότι η ενίσχυση της εταιρικής σχέσης της Ευρώπης με την Ινδία θα πρέπει να αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο της εξωτερικής πολιτικής της Ευρώπης, αλλά και της Ελλάδας.

Ο πρωθυπουργός επισήμανε ότι η Ελλάδα είναι “το κατώφλι” της Ινδίας για την Ευρώπη, ενώ χαρακτήρισε την Ινδία “μία μεγάλη δύναμη στην παγκόσμια σκηνή, ένας σημαντικός σύμμαχος στην επιδίωξη της ειρήνης και της ασφάλειας, μια ανερχόμενη δύναμη στην καρδιά της G20 και ένας κορυφαίος παίκτης στη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής”.

Είπε, επίσης, ότι τις δυο χώρες συνδέει η ταχύτητα στην ανάπτυξη, προσθέτοντας ότι η Ινδία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη από τις μεγάλες οικονομίες του πλανήτη, ενώ η Ελλάδα έχει πετύχει τα τελευταία χρόνια ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης από κάθε άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

Ο κ.Μητσοτάκης απηύθυνε κάλεσμα στους Ινδούς επιχειρηματίες να επενδύσουν στην Ελλάδα επισημαίνοντας τα πλεονεκτήματα που παρέχει η χώρα μας. Όπως είπε ο πρωθυπουργός σήμερα, η Ελλάδα έχει εξαιρετικές σχέσεις με όλες τις χώρες στη Μέση Ανατολή, τις χώρες του Κόλπου και βρίσκεται σε μοναδική θέση ως συνδετικός κρίκος μεταξύ της Μεσογείου και του Ινδο-Ειρηνικού. “Αυτό σημαίνει πολλές ευκαιρίες για τις δύο χώρες μας. Είμαστε ήδη ένα καλά εδραιωμένο κέντρο logistics και μια διεθνής πύλη, αλλά θέλουμε να αυξήσουμε τη συνδεσιμότητα και να ενισχύσουμε περαιτέρω το εμπόριο. Ο Πειραιάς είναι ένα από τα πλέον πολυσύχναστα λιμάνια στην Ευρώπη. Και άλλα λιμάνια μας βρίσκονται σε διαδικασία παραχώρησης” τόνισε. Προσέθεσε ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν τον μεγαλύτερο στόλο εμπορικών πλοίων στον κόσμο, ενώ πέρα από τη μεταφορά αγαθών, η χώρα μας επιδιώκει νέους «διαδρόμους» όσον αφορά τα δεδομένα και την ενέργεια.

Και συμπλήρωσε:

“Η εμφάνιση εγχειρημάτων που αλλάζουν τα δεδομένα, όπως το «IMEC», ο Διάδρομος Ινδίας-Μέσης Ανατολής-Ευρώπης, υπόσχεται πολλά για τη ραγδαία ενίσχυση της συνδεσιμότητας μεταξύ της Ινδίας, των αναπτυσσόμενων οικονομιών της Μέσης Ανατολής και της Ευρώπης. Κοιτάζοντας τον χάρτη, θα δει κανείς ότι η Ελλάδα βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο αυτού του νέου διαδρόμου. Και στους φίλους μας στην Ινδία λέω: είμαστε το φυσικό σας κατώφλι προς την Ευρώπη και παραπέρα”.

Ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι η αναγνώριση της στρατηγικής σημασίας του ρόλου που διαδραματίζει η Ινδία σε αυτή την εξελισσόμενη νέα τάξη είναι θεμελιώδης και εξήρε τις διμερείς σχέσεις λέγοντας ότι η σχέση μεταξύ της Ινδίας και της Ελλάδας, βασίζεται στον σεβασμό, στη φιλία, στις αξίες, καθώς και στην κοινή βούληση για πρόοδο και ευημερία των δυο λαών.

“Η Ελλάδα άλλαξε”

Ο πρωθυπουργός έκανε μια συνοπτική αναδρομή στην κυβερνητική θητεία του, λέγοντας ότι η Ελλάδα το 2019, θεωρούνταν από πολλούς αναλυτές ως ο «ασθενής» της Ευρώπης.

“Μεταξύ 2015 και 2019 ο λαϊκισμός είχε υποσχεθεί πολλά, δεν είχε εκπληρώσει τίποτα και είχε αφήσει την Ελλάδα να ακροβατεί στο χείλος του γκρεμού” είπε και προσέθεσε:

“Η αποτελεσματική χάραξη πολιτικής το άλλαξε αυτό και μεταμόρφωσε τις προοπτικές της Ελλάδας. Πρώτον, πολιτικές υπέρ της ανάπτυξης, που είχαν πάντα ως βάση τη δημοσιονομική υπευθυνότητα. Δεύτερον, μια αποτελεσματική προσέγγιση για τη μετανάστευση και την ασφάλεια, η οποία θα υποστηρίζεται από μια δυναμική εξωτερική πολιτική και τη διαμόρφωση νέων περιφερειακών εταιρικών σχέσεων όπως αυτή μεταξύ της Ελλάδας και της Ινδίας. Και τρίτον, η επένδυση στην υγεία και την εκπαίδευση και η αξιοποίηση κάθε δημοσιονομικού περιθωρίου που δημιουργείται από μια αναπτυσσόμενη οικονομία για την αντιμετώπιση των κοινωνικών ανισοτήτων”.

Υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση μειώνοντας τους φόρους, στηρίζοντας την επιχειρηματικότητα, ενθαρρύνοντας τις επενδύσεις μέσω μεταρρυθμίσεων στην αγορά, πέτυχε έναν από τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στην ευρωζώνη και την ταχύτερη μείωση του λόγου χρέους προς ΑΕΠ από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα.

“Οι οίκοι πιστοληπτικής αξιολόγησης επανέφεραν το ελληνικό αξιόχρεο στην επενδυτική βαθμίδα και το περιοδικό «Economist» μας ψήφισε χώρα της χρονιάς για το 2023. Όλα αυτά οδήγησαν σε μείωση της ανεργίας, υψηλότερους μισθούς, ρεκόρ ξένων επενδύσεων, μια ταχεία στροφή προς την πράσινη και ψηφιακή οικονομία του μέλλοντος και βέβαια σε μια Ελλάδα με μία νέα, πιο ισχυρή παρουσία στην καρδιά της Ευρώπης” είπε ο πρωθυπουργός και συμπλήρωσε:

“Σήμερα είμαι περήφανος που μπορώ να σας μιλήσω για μια πολύ διαφορετική Ελλάδα σε σχέση με τη χώρα που πολλοί είχαν ξεγράψει πριν από λίγα χρόνια, ως μια χώρα όπου ήταν αδύνατο να γίνουν μεταρρυθμίσεις. Η Ελλάδα του σήμερα, με αυτοπεποίθηση, όχι μόνο θέλει να είναι αναπόσπαστο μέρος εταιρικών σχέσεων μεταξύ γεωγραφικών περιφερειών, αλλά γνωρίζει επίσης ότι μπορεί να αποτελέσει τη νέα πύλη στην Ευρώπη για τις επιχειρήσεις της Ινδίας, τους επιχειρηματίες της και τους δημιουργούς πλούτου. Αυτός είναι ο λόγος που πριν έξι μήνες αναβαθμίσαμε τις στρατηγικές μας σχέσεις μέσω της στρατηγικής συνεργασίας Ινδίας-Ελλάδας”.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/eurokinissi

Φιλιππίνες: Τραγικό θάνατο βρήκαν 14 άνθρωποι όταν έπεσε φορτηγό σε χαράδρα

Δεκατέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν και τρεις τραυματίστηκαν όταν το φορτηγό στο οποίο επέβαιναν έπεσε σήμερα σε χαράδρα στη νήσο Νέγκρος των Φιλιππίνων. Όπως ανακοίνωσε η αστυνομία, ο οδηγός του φορτηγού πιθανολογείται ότι έχασε τον έλεγχο εξαιτίας βλάβης στα φρένα, με αποτέλεσμα το όχημα να βγει από επαρχιακό δρόμο και να πέσει σε χαράδρα περίπου 40-50 μέτρων. […]

Δεκατέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν και τρεις τραυματίστηκαν όταν το φορτηγό στο οποίο επέβαιναν έπεσε σήμερα σε χαράδρα στη νήσο Νέγκρος των Φιλιππίνων.

Όπως ανακοίνωσε η αστυνομία, ο οδηγός του φορτηγού πιθανολογείται ότι έχασε τον έλεγχο εξαιτίας βλάβης στα φρένα, με αποτέλεσμα το όχημα να βγει από επαρχιακό δρόμο και να πέσει σε χαράδρα περίπου 40-50 μέτρων.

Βίντεο που δημοσιοποιήθηκαν σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν πτώματα διασκορπισμένα σε μεγάλη ακτίνα από το σημείο στο οποίο ακινητοποιήθηκε το όχημα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ τοπικών μέσων ενημέρωσης, στο μοιραίο φορτηγό επέβαιναν κτηνοτρόφοι που μετέβαιναν σε ζωοπανήγυρη στην πόλη Μπαγιάουαν.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

3D αποθήκευση δεδομένων με χρήση φωτός! Ένα εκατομμύριο ταινίες σε έναν μόνο δίσκο

Να έρευνα εξετάζει μια καινοτόμο μέθοδο για τη συσκευασία πολλών περισσότερων bytes στον ίδιο φυσικό χώρο σε έναν οπτικό δίσκο.

Η προσέγγιση βασίζεται στην ίδια προσέγγιση αποθήκευσης οπτικών δεδομένων με βάση το φως (ODS) που χρησιμοποιείται για την εγγραφή DVD, αλλά η ανατροπή είναι ότι λειτουργεί σε τρεις διαστάσεις. Αυτό σημαίνει εκατοντάδες στρώματα αντί για ένα, με αποτέλεσμα ένα τεράστιο άλμα στη χωρητικότητα.

Σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα, μιλάμε για petabit σε έναν μόνο δίσκο: αυτό είναι χίλια τρισεκατομμύρια bit, το ισοδύναμο της τοποθέτησης περίπου ενός εκατομμυρίου ταινιών τυπικής ευκρίνειας σε κάτι στο μέγεθος ενός DVD. Τοποθετήστε τα μαζί και μπαίνουμε στη σφαίρα των exabits (ένα εκατομμύριο τρισεκατομμύρια bits).


Η νέα προσέγγιση συνοδεύεται από ένα νέο μέσο αποθήκευσης, που ονομάζεται AIE-DDPR. Είναι ένα λεπτό φιλμ που επιτρέπει την εγγραφή δεδομένων σε εξαιρετικά υψηλές αναλύσεις.

Αυτή η καινοτομία επιτυγχάνεται εν μέρει μέσω των σχεδίων του φωτός που εφαρμόζονται στην επιφάνεια, εν μέρει μέσω της χρωστικής στο φιλμ και εν μέρει μέσω του συνδυασμού μορίων στο φιλμ που αιχμαλωτίζουν και αντιδρούν στο φως.

Η ελπίδα είναι ότι η νέα τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει να ξεπεραστούν ορισμένοι από τους περιορισμούς που σχετίζονται με τον τρόπο που αποθηκεύουμε μεγάλες ποσότητες ψηφιακών πληροφοριών αυτήν τη στιγμή.

«Τα κέντρα δεδομένων που βασίζονται σε μεγάλες τεχνολογίες αποθήκευσης, όπως συσκευές flash ημιαγωγών και μονάδες σκληρού δίσκου, έχουν υψηλά φορτία ενέργειας, υψηλό κόστος λειτουργίας και μικρή διάρκεια ζωής», γράφουν οι ερευνητές.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι υπάρχουν ακόμη ορισμένες σημαντικές προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Η τεχνολογία πρέπει να γίνει γρηγορότερη και περισσότερο ενεργειακά αποδοτική για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί πρακτικά, αν και οι ερευνητές έχουν ήδη κάποιες ιδέες για το πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό.

Εάν η νέα προσέγγιση για την αποθήκευση δεδομένων μπορεί να αναπτυχθεί με επιτυχία, τότε τα πιθανά οφέλη είναι ξεκάθαρα: τα κέντρα δεδομένων θα καταλαμβάνουν πολύ λιγότερο χώρο, είναι φθηνότερα στη συντήρηση και καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια ενώ λειτουργούν.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο Nature.

(photo: pixabay)

Συμφωνία «ΒΟΜΒΑ» Τουρκίας-Σομαλίας! Ελλάδα ετοιμάσου

Υπό την προστασία των Τούρκων πλέον ό,τι μέλλει γενέσθαι

Το υπουργικό συμβούλιο της Σομαλίας ενέκρινε επίσημα μια συμφωνία αμυντικής και οικονομικής συνεργασίας με την Τουρκία την Τετάρτη, εξουσιοδοτώντας την Άγκυρα να κατασκευάσει, να εκπαιδεύσει και να εξοπλίσει το ναυτικό της Σομαλίας και σύμφωνα με πληροφορίες να υπερασπιστεί τα χωρικά της ύδατα εν μέσω εντάσεων με την Αιθιοπία, σύμφωνα με το Middle East Eye!

Και φυσικά οι Τούρκοι θα μπορούν να διαχειρίζονται και πόσοι Σομαλοί θα φεύγουν, ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ, προς την Ευρώπη και δη προς την Ελλάδα!

Πέραν τούτου, ο τουρκικός στόλος θα κατέβει στην περιοχή ως εγγυητής κράτους και θα λαμβάνει μάλιστα τις απολαβές από την εκμετάλλευση ΑΟΖ άλλου κράτους και ειδικότερα στα κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου που έχουν εντοπιστεί, ενώ θα έχει λόγο και στην Ερυθρά Θάλασσα!

Όπως είχε γράψε το ΕΛ από το 2020:

Πληθαίνουν οι ειδήσεις για τους Σομαλούς που έρχονται στην Ελλάδα, θέμα που είχε αναδείξει το el.gr, δείχνοντας Τούρκους στρατιώτες να εκπαιδεύουν Σομαλούς και να του μαθαίνουν τουρκικά εμβατήρια-συνθήματα (ΕΔΩ).

Μετά την αναφορά της ίδιας της κυβέρνησης στο θέμα (ΕΔΩ), όπως αποκαλύπτουν σήμερα, μέσα ενημέρωσης, όλο και περισσότεροι Σομαλοί ταξιδεύουν αεροπορικώς προς την Τουρκία, προκειμένου να περάσουν στην χώρα μας, από τα νησιά ή τον Έβρο.

Γράφεται χαρακτηριστικά πως τον τελευταίο καιρό, οι αφίξεις παράνομων μεταναστών από την Σομαλία προς τα νησιά του Αιγαίου, μέσω Τουρκίας έχουν χτυπήσει … «κόκκινο», αναγκάζοντας σε κινητοποίηση τις ελληνικές Αρχές, οι οποίες, αν και αργά, κατάλαβαν πως ο κίνδυνο είναι μεγάλος.

Πλέον όλα αυτά θα γίνουν ακόμα πιο εύκολα, καθώς η Τουρκία θα ελέγχει τα χωρικά ύδατα της χώρας!

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδονται:

Ο πρωθυπουργός της Σομαλίας Hamza Abdi Barre χαρακτήρισε την συμφωνία στην συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου ως «ιστορική» που θα γίνει «κληρονομιά» για το έθνος της Σομαλίας μακροπρόθεσμα.

«Αυτή η συμφωνία θα βάλει τέλος στον φόβο της τρομοκρατίας, των πειρατών, της παράνομης αλιείας, των δηλητηριάσεων, της κατάχρησης και των απειλών από το εξωτερικό», είπε, σύμφωνα με τις τοπικές αναφορές.

Πηγή από την Σομαλία που γνωρίζει τη συμφωνία είπε στο Middle East Eye ότι η συμφωνία εξουσιοδοτεί πράγματι το τουρκικό ναυτικό να υπερασπιστεί τα θαλάσσια ύδατα της Σομαλίας εάν χρειαστεί για τα επόμενα 10 χρόνια.

Τούρκος αξιωματούχος της άμυνας αρνήθηκε να σχολιάσει, λέγοντας ότι το περιεχόμενο της συμφωνίας θα δημοσιοποιηθεί, αφού επικυρωθεί από το τουρκικό κοινοβούλιο και τον πρόεδρο Ερντογάν. «Δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε λεπτομέρειες καθώς έχει πολύ δρόμο για να επικυρωθεί», πρόσθεσε ο αξιωματούχος.

Ο υπουργός Άμυνας της Σομαλίας Abdulkadir Mohamed Nur υπέγραψε τη «συμφωνία πλαίσιο για την άμυνα και την οικονομική συνεργασία» στην Άγκυρα στις 8 Φεβρουαρίου, σε συνάντηση με τον Τούρκο ομόλογό του Yasar Guler.

«Στις συναντήσεις μας, οι οποίες ενίσχυσαν περαιτέρω τις σχέσεις μας, επαναλάβαμε την σημασία που αποδίδουμε στην κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της Σομαλίας», είπε ο Γκιουλέρ, σύμφωνα με ανακοίνωση του τουρκικού υπουργείου Άμυνας.

Προστασία των υδάτων της Σομαλίας

Η Τουρκία εκπαιδεύει Σομαλούς στρατιώτες τα τελευταία χρόνια για να συνεισφέρει στις προσπάθειες των τελευταίων να δημιουργήσουν εθνικό στρατό. Η Άγκυρα έχει μια μεγάλη στρατιωτική βάση στο Μογκαντίσου και μια τουρκική εταιρεία διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της. 

Η Άγκυρα έχει επίσης στενούς δεσμούς με την Αιθιοπία, οπλίζοντας την με στρατιωτικά drones που απέτρεψαν την κατάληψη της πρωτεύουσάς της από τις δυνάμεις Tigrayan το 2022. 

«Η συμφωνία ορίζει ότι η Τουρκία θα λάβει το 30 τοις εκατό των εσόδων από την αποκλειστική οικονομική ζώνη της Σομαλίας που είναι γνωστή για τους άφθονους θαλάσσιους πόρους», δήλωσε ο Garowe Online .

«Η συμφωνία δίνει έμφαση στην καταπολέμηση της παράνομης αλιείας στα ύδατα της Σομαλίας, με την Τουρκία να δεσμεύεται να οικοδομήσει και να εξοπλίσει το ναυτικό της Σομαλίας για να αναλάβει αυτή την ευθύνη». 

Η συμφωνία, μετά την αποδοχή και από τις δύο πλευρές, πρόκειται να ξεκινήσει εντός 24 ωρών από την επικύρωσή της και αναθέτει στην Τουρκία την ευθύνη της προστασίας των υδάτων της Σομαλίας σε περίπτωση θαλάσσιων παραβιάσεων. 

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΟΜΑΛΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ

Πρώτα οι Σομαλοί μεταφέρονται με φορτηγά σε συγκεκριμένες περιοχές της Κωνσταντινούπολης. Έπειτα καθένας από αυτούς πληρώνει έως και 800 ευρώ, στα μέλη των δικτύων λαθρεμπόρων, ούτως ώστε να τους μεταφέρουν στα μικρασιατικά παράλια απέναντι από την Λέσβο και την Σάμο. Χωρίς να τους ενοχλήσουν οι τουρκικές αρχές, οι οποίες κάνουν φυσικά τα στραβά μάτια, αν όχι τους βοηθούν να βρουν τον δρόμο τους, οι παράνομοι μετανάστες-πιθανοί μισθοφόροι επιβιβάζονται σε φουσκωτές βάρκες με κατεύθυνση τα ελληνικά νησιά. Πριν γίνει αυτό, λαμβάνουν ενημέρωση από τους διακινητές με ποιες ΜΚΟ και με ποιόν τρόπο θα έρθουν σ’ επαφή μόλις περάσουν στα ελληνικά χωρικά ύδατα.

photo freepik

Σύμφωνα με έρευνα, 10% των Ευρωπαίων πιστεύει ότι η Ουκρανία θα νικήσει

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ:

Το 10% των Ευρωπαίων πιστεύει ότι η Ουκρανία θα βγει νικήτρια στη στρατιωτική σύγκρουση με τη Ρωσία, έναντι 20% που πιστεύει ότι θα νικήσει η Ρωσία, 37% που πιστεύει ότι ο πόλεμος θα τελειώσει με κάποια μορφή «συμβιβασμού» μεταξύ των δύο χωρών και 33% που δεν έχει διαμορφωμένη άποψη.

Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία έρευνας της ευρωπαϊκής κοινής γνώμης που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιανουάριο σε δώδεκα χώρες της ΕΕ για λογαριασμό της δεξαμενής σκέψης Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για τις Διεθνείς Σχέσεις (European Council on International Relations -ECFR).

Οι πιο αισιόδοξες χώρες, ως προς τις πιθανότητες νίκης της Ουκρανίας, είναι η Πολωνία, η Σουηδία και η Πορτογαλία, όπου το 17% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι οι πιθανότητες ουκρανικής νίκης είναι σημαντικές, ενώ οι πλέον απαισιόδοξες είναι η Ελλάδα και η Ουγγαρία όπου μόνο το 2% των ερωτηθέντων προβλέπει νίκη της Ουκρανίας. Στην Ελλάδα το 30% εκτιμά ότι νικήτρια από τη σύγκρουση θα βγει η Ρωσία, ενώ το 20% δεν έχει διαμορφωμένη άποψη.

Ωστόσο παρά την απαισιοδοξία τους για την έκβαση της πολεμικής κρίσης, το 31% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η Ευρώπη πρέπει να βοηθήσει την Ουκρανία να ανακτήσει τα κατεχόμενα από τη Ρωσία εδάφη της, ενώ το 41% είναι υπέρ του να πιέσει η Ευρώπη την Ουκρανία να διαπραγματευτεί μια ειρηνευτική συμφωνία με τη Ρωσία. Επίσης το 41% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η ΕΕ θα πρέπει είτε να «αυξήσει» είτε να «διατηρήσει» την υποστήριξή της προς την Ουκρανία στα σημερινά επίπεδα σε περίπτωση που τερματιστεί η αμερικανική υποστήριξη υπό μια πιθανή προεδρία Τραμπ.

Τέλος η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (56%) δηλώνει πως θα ήταν «απογοητευμένοι» από μια εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ και το 43% εκτιμά ότι αυτή θα καθιστούσε λιγότερο πιθανή τη νίκη της Ουκρανίας.

Η έρευνα συγκέντρωσε απαντήσεις από περίπου 17.000 άτομα συνολικά, στην Αυστρία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ελλάδα, την Ουγγαρία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, την Ισπανία και τη Σουηδία.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Ολλανδία: Δύο νεκροί και δύο τραυματίες μετά από κατάρρευση γέφυρας

Τουλάχιστον δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν και άλλοι δύο τραυματίστηκαν σήμερα στην ανατολική Ολλανδία, όταν κατέρρευσε τμήμα μιας υπό κατασκευή γέφυρας, ανακοίνωσαν οι τοπικές αρχές.

«Σημειώθηκε ένα εργατικό δυστύχημα κατά την κατασκευή μιας γέφυρας. Δυστυχώς, δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν και άλλοι δύο τραυματίστηκαν», ανέφερε η υπηρεσία διάσωσης στην πλατφόρμα Χ.

Οι αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνα για να καθορίσουν τα αίτια του δυστυχήματος που σημειώθηκε σε ένα κανάλι του Λόχεμ.

Μια δημοσιογράφος της τοπικής εφημερίδας De Stentor, που ήταν παρούσα στο σημείο, είπε ότι οι εργάτες σήκωναν τα τόξα της γέφυρας όταν η κατασκευή κατέρρευσε. «Ξαφνικά, ακούστηκε ένας τεράστιος θόρυβος. Ολόκληρο το τόξο άρχισε να πάλλεται. Μετά, έπεσε. Είδαμε δύο εργάτες να πέφτουν», ανέφερε.

Σύμφωνα με την Επιθεώρηση Εργασίας της Ολλανδίας, την οποία επικαλείται το πρακτορείο ANP, τμήματα της γέφυρας έπεσαν πάνω σε δύο άτομα. Στα πλάνα που δόθηκαν στη δημοσιότητα από ολλανδικά μέσα ενημέρωσης, φαίνονται ελικόπτερα να πετούν πάνω από το σημείο και ασθενοφόρα να καταφθάνουν στην περιοχή.

Όπως αναφέρεται, πολλοί εργάτες που έγιναν μάρτυρες του δυστυχήματος δέχονται ψυχολογική υποστήριξη.

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: pixabay)

Ζεστό νερό στη επιβίωση έχοντας μόνο ένα μπουκάλι! Πώς θα το πιάσεις ενώ καίει;

Δείτε:

freepik

Το πολύ απλό κόλπο για να εξαφανίσετε τις μυρωδιές από το ψυγείο σας!

Θα χρειαστείτε έναν φελλό και λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο.

Οι δυσάρεστες οσμές στο ψυγείο δεν είναι κάτι σπάνιο. Συνήθως προέρχονται από φαγητά με έντονη γεύση που αναμειγνύονται

Το αποτέλεσμα είναι ότι κάθε φορά που ανοίγετε το ψυγείο, νιώθετε μια άσχημη μυρωδιά.

Τι μπορείτε να κάνετε; Τοποθετήστε σε ένα ράφι, φελλό!

Αν μέχρι σήμερα πετούσατε τους φελλούς από τα μπουκάλια κρασιών, καλό θα ήταν να το ξανασκεφτείτε. Καθώς ο φελλός με λίγες σταγόνες αιθέριου ελαίου βανίλιας ή εσπεριδοειδών είναι μια έξυπνη και απλή λύση ώστε να κάνετε το ψυγείο σας να μοσχομυρίζει.

Τι πρέπει να κάνετε

Πάρτε τον φελλό και ρίξτε στο κέντρο της τρύπας μερικές σταγόνες αιθέριου ελαίου. Στη συνέχεια τοποθετήστε τον φελλό στο πιο ψηλό ράφι του ψυγείου. Τόσο απλά και τόσο εύκολα.

Θυμηθείτε να ανανεώνετε τον φελλό κάθε 2-3 εβδομάδες.

Φυσικά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να απομακρύνετε τις δυσάρεστες οσμές όπως:

Τοποθετήστε στο κέντρο του ψυγείου ένα μπολ με χλιαρό γάλα και αφήστε το για αρκετές ώρες.
Αντί για γάλα, μπορείτε να βάλετε ένα φλιτζάνι νερό με μαγειρική σόδα.
Βάλτε σε ένα ράφι του ψυγείου σας ένα ποτηράκι με ελληνικό καφέ.
Επίσης, μπορείτε να κόψετε λεμόνια, να απομακρύνετε το εσωτερικό τους και να γεμίσετε τη φλούδα με χοντρό αλάτι. Τις τοποθετείτε στο ψυγείο και τις αφήνετε για μερικές ημέρες.
Αποτελεσματική θεωρείται επίσης και η κανέλα. Ένα μπαστουνάκι κανέλας κάθε 4 μέρες βοηθά στην αντιμετώπιση των οσμών.
Αν πάλι σας βρίσκετε μία κιμωλία, την τοποθετείτε κοντά στην πλάτη του ψυγείου και την αντικαθιστάτε ανά δύο περίπου εβδομάδες.
Εάν οι οσμές επιμένουν τότε μάλλον υπάρχει άλλο πρόβλημα στο ψυγείο και σίγουρα δεν οφείλεται στα τρόφιμα.

(με πληροφορίες από mothersblog. gr / photo: freepik)

ΚΚΕ: Άμεση διερεύνηση σε βάθος των αιτιών που οδήγησαν στον τραυματισμό στρατιώτη της ΕΛΔΥΚ

Το ΚΚΕ επισημαίνει «την ανάγκη για την άμεση διερεύνηση σε βάθος των αιτιών που οδήγησαν στον τραυματισμό στρατιώτη της ΕΛΔΥΚ κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης».

«Το συγκεκριμένο γεγονός, που δυστυχώς δεν είναι το μόνο το τελευταίο διάστημα, επιβεβαιώνει την ανάγκη για την αυστηρή τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων για ασφάλεια εντός των στρατοπέδων, την οποία το ΚΚΕ συνεχώς απαιτεί.

Ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση στον τραυματία στρατιώτη» αναφέρει σχόλιο του κόμματος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/eurokinissi

Φυλακίστηκε για κακοποίηση των παιδιών της, influencer που έδινε tips ανατροφής…

Είχε γίνει γνωστή ως influencer επειδή έδινε συμβουλές ανατροφής και είχε δύο εκατομμύρια ακόλουθους.


Καταδικάστηκε σε φυλάκιση διάσημη YouTuber, με περισσότερους από δύο εκατ. ακόλουθους, για κακοποίηση παιδιών στις ΗΠΑ.

Η γυναίκα είχε γίνει γνωστή ως influencer επειδή έδινε συμβουλές ανατροφής ανεβάζοντας κυρίως βίντεο με τα δικά της παιδιά και την αυστηρή ανατροφή που ακολουθούσε, με γνώμονα την πειθαρχία -όπως δήλωνε η ίδια.

Η Youtuber συνελήφθη τον Αύγουστο, όταν ο 12χρονος γιος της, υποσιτισμένος, απέδρασε από το σπίτι τους για να βρει φαγητό και νερό σε γειτονικό σπίτι. Μάλιστα, σύμφωνα με την αστυνομία, έφερε τραύματα που έδειχναν ότι τον έδεναν με σχοινί.

Οι Αρχές διαπίστωσαν πως και η κόρη της ήταν υποσιτισμένη και με σημάδια κακοποίησης.

Ζήτησε «συγγνώμη»
Η 42χρονη ζήτησε συγγνώμη ενώ άκουγε την καταδικαστική απόφαση. Προηγουμένως είχε δηλώσει ένοχη σε τέσσερις από τις έξι κατηγορίες για την πείνα και την κακοποίηση των παιδιών.

Πλέον αντιμετωπίζει τέσσερις ποινές από ένα έως 15 έτη η καθεμία και χρηματικό πρόστιμο δεκάδων χιλιάδων δολαρίων. Οι ποινές θα εκτελεστούν διαδοχικά και είναι το ανώτατο όριο για κάθε κατηγορία, σύμφωνα με τη νομοθεσία της Γιούτα.

Σε ανάλογη ποινή καταδικάστηκε και η πρώην επιχειρηματική συνέταιρός της.

«Το περιβάλλον θύμιζε στρατόπεδο συγκέντρωσης»

Στο δικαστήριο, ο εισαγγελέας της Γιούτα δήλωσε ότι δύο από τα παιδιά της, ηλικίας 9 και 11 ετών τότε, ζούσαν σε «περιβάλλον που θύμιζε στρατόπεδο συγκέντρωσης».

«Τα παιδιά στερούνταν τακτικά φαγητό, νερό, κρεβάτια για να κοιμηθούν και σχεδόν κάθε μορφή ψυχαγωγίας», δήλωσε.

Οι θαυμαστές της άρχισαν να γίνονται καχύποπτοι το 2020, όταν ένας από τους γιους της ανέφερε ότι είχε αναγκαστεί να κοιμάται πάνω σε ένα σάκο με φασόλια για επτά μήνες.

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: pixabay)

Γυναίκα λάστιχο! Ελάχιστοι μπορούν να το κάνουν αυτό!

freepik

freepik

«Επανάσταση» στην Πολωνία! Οι αγρότες καλούν τον Πούτιν & σαμποτάρουν τους Ουκρανούς στα σύνορα, vid

Ζητάνε παρέμβαση από τον Ρώσο ηγέτη

Πολωνοί αγρότες βγήκαν στους δρόμους σε όλη την χώρα στις 20 Φεβρουαρίου διαμαρτυρόμενοι κατά των εισαγωγών ουκρανικών σιτηρών.

Οι φωτογραφίες, οι οποίες κυκλοφορούν, δείχνουν πολλά συνθήματα κατά της Ουκρανίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης που χρησιμοποιούν οι αγρότες στην διαδήλωσή τους. Ένα από τα πανό που έχει τοποθετηθεί σε ένα τρακτέρ καλεί τον Ρώσο Πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν να φέρει σε τάξη «την Ουκρανία, τις Βρυξέλλες και τους κυβερνήτες μας».

Η πολωνική κυβέρνηση υποστήριξε την πανεθνική διαμαρτυρία των αγροτών, δήλωσε ο υπουργός Γεωργίας και Τροφίμων της Δημοκρατίας Czesław Siekierski.

«Οι αγρότες έχουν λόγους να φοβούνται για το μέλλον τους και απαιτούν να περιοριστεί η εισροή αγαθών από την Ουκρανία», είπε ο υπουργός (Δείτε ΕΔΩ τι συμβαίνει με την εισαγωγή σιτηρών από την Ουκρανία.

Στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υποστήριξαν επίσης το δικαίωμα των Πολωνών αγροτών να διαμαρτυρηθούν ενάντια στις πολιτικές των κυβερνήσεών τους λόγω του αθέμιτου ανταγωνισμού που προκαλείται από τις προμήθειες από την Ουκρανία. Η Γαλλίδα βουλευτής Aurelia Besnier είπε σε ομιλία της στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι οι διαδηλώσεις ήρθαν ως έκφραση του εύλογου θυμού των αγροτών.

Αντίθετα, ο Πρόεδρος της Ουκρανίας Volodymyr Zelensky είπε ότι οι διαδηλώσεις των αγροτών στην Πολωνία ήταν σκέτη κοροϊδία. Σύμφωνα με τον ίδιο, μόνο το πέντε τοις εκατό των ουκρανικών αγροτικών εξαγωγών διέρχεται από τα πολωνικά σύνορα.

«Το πρόβλημα δεν είναι με τα σιτηρά, είναι μάλλον με την πολιτική», είπε ο ενοχλημένος Ζελένσκι.

Η υπουργός Οικονομίας της Ουκρανίας, Γιούλια Σβιριντένκο, ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να δείξει αποφασιστική απάντηση στις διαδηλώσεις. Σύμφωνα με αυτήν, οι αγρότες παραβίαζαν την δημόσια τάξη με τις διαμαρτυρίες τους. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ!

Οι διαδηλώσεις στην Πολωνία προκάλεσαν αντιδράσεις και σε άλλες χώρες. Ο Τσέχος πρωθυπουργός Petr Fiala κατηγόρησε τους Πολωνούς αγρότες ότι εργάζονται για το Κρεμλίνο.

Στις 11 Φεβρουαρίου, Πολωνοί αγρότες άδειασαν σιτηρά από φορτηγά στο χωριό Dorohusk στα σύνορα.  Άδεια φορτηγά αναγκάστηκαν να επιστρέψουν στην Ουκρανία. Παρόμοιο επεισόδιο έλαβε χώρα στις 20 Φεβρουαρίου.

Ο αποκλεισμός των ουκρανικών συνόρων μπορεί να αποδυναμώσει την θέση της Ουκρανίας στην ζώνη σύγκρουσης, καθώς οι διαδηλωτές παρεμβαίνουν όχι μόνο στις εξαγωγές σιτηρών – επηρεάζουν επίσης τις εισαγωγές στρατιωτικών προμηθειών στην Ουκρανία.

Το πρώτο μήνυμα για την καθυστέρηση των στρατιωτικών προμηθειών στα σύνορα αναφέρθηκε στις 17 Φεβρουαρίου. Ο υπεύθυνος για την παραλαβή ανθρωπιστικού φορτίου για τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας είπε ότι Πολωνοί διαδηλωτές, ενώ ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ, φέρεται να προσπάθησαν να επιτεθούν στον οδηγό.

Στις 19 Φεβρουαρίου, ο Ουκρανός εθελοντής Nazar Smyk επιβεβαίωσε ότι οι Πολωνοί δεν άφησαν φορτηγά με στρατιωτικό εξοπλισμό να περάσουν τα σύνορα για τρεις ημέρες.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-SPUTNIK POOL/freepik

Φον ντέρ Λάιεν: Συνεργάζομαι με φιλοευρωπαϊκές, φιλο-νατοϊκές, φιλο-ουκρανικές ομάδες

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, που είναι υποψήφια με το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΛΚ) για μια δεύτερη θητεία στην Προεδρία της Επιτροπής, απέκλεισε σήμερα το ενδεχόμενο να συνεργαστεί εντός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με κόμματα «φιλικά» προς τον Ρώσο πρόεδρο Πούτιν, μετά τις ευρωεκλογές του Ιουνίου.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε μαζί με τον επικεφαλής του ΕΛΚ, Μάνφρεντ Βέμπερ, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ρωτήθηκε σχετικά με το ενδεχόμενο η πλειοψηφία που θα τη στηρίξει να περιλαμβάνει και την ομάδα ECR των συντηρητικών και ευρωσκεπτικιστών.

«Συνεργάζομαι με φιλοευρωπαϊκές, φιλο-νατοϊκές, φιλο-ουκρανικές ομάδες και με όσους ξεκάθαρα υποστηρίζουν τις δημοκρατικές μας αξίες», ήταν η απάντηση της φον ντερ Λάιεν, σημειώνοντας ότι είναι περισσότερο ζήτημα περιεχομένου. Όπως είπε οι ευρωεκλογές φέρνουν αλλαγή στη σύνθεση των διαφορετικών πολιτικών κομμάτων και ομάδων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. «Αυτοί που υπερασπίζονται τη δημοκρατία έναντι των ευρωσκεπτικιστών, αυτοί που υπερασπίζονται τις αξίες μας ενάντια στους φίλους του Πούτιν. Με αυτούς θέλω και ξέρω ότι μπορώ να συνεργαστώ», πρόσθεσε, τονίζοντας ότι είναι αδύνατο να συνεργαστεί με όσους είναι εναντίον του κράτους δικαίου και φίλοι του Πούτιν.

Από την πλευρά του, ο Μάνφρεντ Βέμπερ υπενθύμισε ότι το σημερινό Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είχε μια οριακή πλειοψηφία υπέρ της εκλογής της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν σε αυτή τη θητεία. Εξέφρασε την ανησυχία του γιατί τα αντιευρωπαϊκά κόμματα, φιλικά προσκείμενα στον Πούτιν γίνονται όλο και πιο ισχυρά, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις. Τόνισε ότι είναι σημαντικό να διατηρηθεί η σταθερότητα και πρόσθεσε ότι το μήνυμά του για τις ευρωεκλογές είναι ότι οι πολίτες πρέπει να τις λάβουν σοβαρά υπόψη τους, γιατί διακυβεύονται πολλά. Πρόσθεσε, τέλος, ότι για το ΕΛΚ, η κόκκινη γραμμή είναι ξεκάθαρη: «ναι στην Ευρώπη, ναι στην Ουκρανία, ναι στο κράτος δικαίου».

Σημειώνεται ότι η ομάδα ECR του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το πολωνικό κόμμα Law and Justice (PiS), τα Αδέρφια της Ιταλίας (Fratelli d’ Italia) της Τζόρτζια Μελόνι, το ισπανικό Vox, καθώς και το νεοσύστατο Reconquest του Ερίκ Ζεμούρ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Κ. Χατζηδάκης προς τράπεζες και παρόχους POS: Εξετάστε τη μείωση προμηθειών

Η πρόοδος που έχει γίνει στο έργο της διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές και παράλληλα και η συμβολή όλων των εμπλεκομένων στην υλοποίησή του εντός των χρονοδιαγραμμάτων, βρέθηκε στο επίκεντρο συνάντησης εργασίας του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστή Χατζηδάκη, του αρμόδιου υφυπουργού Χάρη Θεοχάρη και εκπροσώπων των τραπεζών, καθώς και των παρόχων υπηρεσιών πληρωμών POS, που πραγματοποιήθηκε σήμερα.

Ο Κωστής Χατζηδάκης επισήμανε ότι η Πολιτεία κάνει ό,τι απαιτείται προκειμένου το έργο της διασύνδεσης να υλοποιηθεί. «Προχωρήσαμε σε 11 διαφορετικές νομοθετικές και κανονιστικές διαδικασίες. Συγκροτήσαμε ειδική ομάδα εργασίας με εκπροσώπους όλων των εμπλεκόμενων φορέων, που λειτουργεί καθημερινά και αντιμετωπίζει τα όποια ζητήματα προκύπτουν. Ανοίγουμε εντός των επόμενων ημερών τον 4ο κύκλο επιδότησης μέρους του κόστους αγοράς και αναβάθμισης POS και εξασφαλίζουμε χρηματοδότηση και για έναν 5ο κύκλο. Ζητάμε και από τους υπολοίπους που εμπλέκονται σε αυτό το έργο να εξαντλήσουν κάθε δυνατότητα που έχουν προκειμένου η διασύνδεση των POS να ολοκληρωθεί αλλά και οι ψηφιακές συναλλαγές να ενισχυθούν προς όφελος όλων. Όπως για παράδειγμα να εξεταστεί από τις τράπεζες και τους παρόχους η μείωση των προμηθειών κατά την χρήση των POS για συναλλαγές μικρής αξίας», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο αρμόδιος υφυπουργός Χάρης Θεοχάρης, επισήμανε ότι η χρήση των καρτών και των συστημάτων άμεσων πληρωμών είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής. Για να εμπεδωθεί η χρήση τους είναι σημαντικό οι καθημερινές συναλλαγές να έχουν λογικές χρεώσεις. Με αυτό τον σκοπό σε πνεύμα συνεργασίας, εργαζόμαστε όλοι, Πολιτεία και αγορά, πρόσθεσε.

Προς αυτή την κατεύθυνση, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου:

Πρώτον, ζητήθηκε από τους παρόχους POS -ιδρύματα πληρωμών ή Τράπεζες που εξακολουθούν να λειτουργούν ως εκκαθαριστές συναλλαγών- να διερευνήσουν άμεσα τα περιθώρια μείωσης των προμηθειών για τις συναλλαγές μικρής αξίας, αλλά και τρόπους περαιτέρω ενίσχυσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Δεύτερον, ζητήθηκε τόσο από τις τράπεζες που εξακολουθούν να λειτουργούν ως πάροχοι POS όσο και από τις Τράπεζες που εκπροσωπούν παρόχους POS, να κινηθούν με μεγαλύτερη ταχύτητα στην έγκαιρη προμήθεια POS και την διοχέτευση τους στους πελάτες τους, καθότι τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται καθυστέρηση που οφείλεται σε έναν βαθμό και στην υποχρεωτική επέκταση της εγκατάστασης POS σε 35 κλάδους λιανικής.

Τρίτον, ζητήθηκε από τους παρόχους POS να επιταχύνουν τόσο τις αναβαθμίσεις όσο και τις διασυνδέσεις των συστημάτων τους με τις ταμειακές μηχανές και να παρέχουν περαιτέρω τρόπους καλύτερης εξυπηρέτησης στο κοινό τους.

Τόσο οι τράπεζες όσο και οι εκπρόσωποι των παρόχων συμφώνησαν να εξετάσουν τα παραπάνω και να επανέλθουν στις αμέσως επόμενες ημέρες.

Τέλος, στο πλαίσιο του 4ου κύκλου χρηματοδότησης για κάλυψη μέρους του κόστους αγοράς και διασύνδεσης POS πρόκειται να συμπεριληφθεί και η κάλυψη επιπλέον ψηφιακών λύσεων, όπως πχ λογισμικά ηλεκτρονικής τιμολόγησης που δίνουν την δυνατότητα ταυτόχρονης έκδοσης απόδειξης και τιμολογίου. Θα καλύπτονται επίσης λογισμικά με δυνατότητα διασύνδεσης και αυτόματης αποστολής δεδομένων στα συνεργαζόμενα με τις επιχειρήσεις λογιστικά γραφεία, εξασφαλίζοντας την αυτοματοποιημένη μεταξύ τους επικοινωνία.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

«Αφήστε τα παιδιά ήσυχα»! Ο Πούτιν είπε την γνώμη του

Με αφορμή τα ομόφυλα ζευγάρια

Η Ρωσία είναι στην πραγματικότητα ανεκτική με άτομα με μη παραδοσιακούς σεξουαλικούς προσανατολισμούς, εφόσον δεν στοχεύουν παιδιά ή δεν επιδεικνύουν τις προτιμήσεις τους, δήλωσε την Τρίτη ο πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν.

Ο πρόεδρος έκανε τις παρατηρήσεις ενώ απευθύνθηκε σε επισκέπτες στο φόρουμ «Δυνατές ιδέες για μια νέα εποχή», μια ετήσια εκδήλωση που διοργανώνεται από την υποστηριζόμενη από το κράτος Υπηρεσία Στρατηγικών Πρωτοβουλιών της Ρωσίας.

«Είμαστε αρκετά ανεκτικοί με άτομα με μη παραδοσιακούς σεξουαλικούς προσανατολισμούς. Απλώς δεν καμαρώνουμε για κάτι τέτοιο και δεν πιστεύουμε ότι είναι σωστό να το καμαρώνουμε. Αφήστε τον καθένα να ζήσει –όντας ενήλικος– όπως θέλει. Κανείς δεν τους περιορίζει σε τίποτα»,  δήλωσε ο Πούτιν, διατεινόμενος ότι, βασικά, υπάρχουν μόνο λίγοι κανόνες που περιορίζουν την LGBTQ κοινότητα στην χώρα.

Όσο για τα παιδιά, έχω ήδη πει πολλές φορές: «Μην αγγίζετε τα παιδιά». Αυτό είναι το πρώτο. Το δεύτερο είναι ότι είμαστε, πρώτα και κύρια, ένα κράτος που καθοδηγείται από παραδοσιακές αξίες. 

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-AP POOL

Θα είναι αυτό το επόμενο βήμα για τον γέρο-Μπάιντεν; vid

Πέφτει άγριο δούλεμα στις ΗΠΑ με την κατάσταση του Μπάιντεν:

απεμπε-EPA-SIPA USA pool photo

Ρωσία: Κατασχέθηκαν 200 μοντέλα ανθρώπινων εμβρύων από την Γερμανία – ΒΙΝΤΕΟ

Την Δευτέρα, τα ρωσικά τελωνεία κατέσχεσαν 200 μοντέλα ανθρώπινων εμβρύων στο συνοριακό σημείο ελέγχου Ιβάνγκοροντ με την Εσθονία.

Η εκπρόσωπος του γραφείου Τύπου της τελωνειακής αρχής, Maria Troyanova, ανέφερε ότι μια γυναίκα χωρίς υπηκοότητα, που ζει μόνιμα στην Εσθονία, προσπάθησε να το μεταφέρει λαθραία στην Ρωσία μέσα στη βαλίτσα της.

“Κρίνοντας από τις ετικέτες, τα προϊόντα κατασκευάζονταν στην γερμανική πόλη Östringen. Τα μοντέλα είναι κατασκευασμένα από πλαστικό και φέρουν την επιγραφή “όχι παιχνίδι”.

Η κατηγορούμενη εξήγησε ότι είχε συμμορφωθεί με τις επιθυμίες τρίτων μεταφέροντας τα εμπορεύματα », πρόσθεσε η Trojanowa.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, τα μοντέλα θα διανεμηθούν σε γραμματοκιβώτια! Αλλά χρησιμοποιούνται επίσης από τους πολέμιους των αμβλώσεων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, εκπροσώπους της εκκλησίας, γυναικολόγους και στα σχολικά μαθήματα.

Σε βάρος της κατηγορούμενης κινήθηκε δικογραφία για μη δήλωση εμπορευμάτων σύμφωνα με το Μέρος 1 του άρθρου 16.2 του Κώδικα Διοικητικών Αδικημάτων της Ρωσικής Ομοσπονδίας (μη δήλωση εμπορευμάτων).

Δείτε στην αρχή του βίντεο:

freepik

Όποιος βλέπει αυτό το ΒΙΝΤΕΟ παρατηρεί συγκεκριμένα πράγματα

Δείτε:

freepik

Παίζοντας με τις σκιές, vid

Δείτε τι κάνει:

scr

Αυτοκίνητο: Η κακιά συνήθεια των Ελλήνων που τους κοστίζει πολύ χρήμα

Με μία από τις αυστηρότερες ποινές τιμωρεί ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας μια κακή συνήθεια των Ελλήνων οδηγών, η οποία όχι μόνο αδειάζει τις τσέπες μας αλλά εκθέτει εμάς και τους γύρω μας σε σοβαρό κίνδυνο.

Είναι κάτι που επαναλαμβάνεται «άπειρες» φορές από τους εκπαιδευτές οδήγησης κατά τη διάρκεια των θεωρητικών αλλά και των πρακτικών οχημάτων και ως παράβλεψη είναι από μόνο του λόγος για να κοπεί ο υποψήφιος οδηγός κατά τη διάρκεια της πρακτικής εξέτασης.

Ο λόγος γίνεται για τον τρόπο που πρέπει να αντιμετωπίζει ένας οδηγός την πινακίδα «STOP» κάθε φορά που τη βρίσκει στον δρόμο του καθώς η προσέγγιση θα πρέπει να γίνεται πάντα με ακριβώς τον ίδιο τρόπο, ο οποίος έχει κοινά σημεία με τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε και τον ερυθρό σηματοδότη.

Τόσο ο ερυθρός σηματοδότης όσο και η πινακίδα «STOP», σημαίνουν υποχρεωτική διακοπή πορείας για τους οδηγούς των οχημάτων. Ενώ όμως στο κόκκινο φανάρι οι οδηγοί σταματούν εντελώς το όχημά τους, όπως άλλωστε οφείλουν, δεν κάνουν το ίδιο και σε σήμανση Stop με τον ΚΟΚ να τους υποχρεώνει και στις δύο περιπτώσεις σε πλήρη ακινητοποίηση.


Στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, οι οδηγοί προσπαθούν να περάσουν το Stop «ρολαριστοί», χωρίς δηλαδή να ακινητοποιηθούν εντελώς. Αυτό, εκτός από παράνομο, μπορεί να στοιχίσει πολύ ακριβά στους ίδιους αλλά και στους άλλους χρήστες του δρόμου με πρόκληση τροχαίου ατυχήματος ακόμη και αν δεν υπάρξει επαφή με το άλλο όχημα ή τον ευάλωτο χρήστη.


Σε κάθε περίπτωση πάντως και ο οδηγός που κινείται σε δρόμο με προτεραιότητα πρέπει να βρίσκεται πάντα σε εγρήγορση, να οδηγεί με σύνεση και να μειώνει την ταχύτητά πολύ κάτω από το μέγιστο όριο ταχύτητας, ειδικά αν κινείται σε κατοικημένες περιοχές με στενούς δρόμους.

Εκτός από πινακίδα, η λέξη «STOP» μπορεί να αναγράφεται και πάνω στο οδόστρωμα ενημερώνοντας τον οδηγό ότι πρέπει να διακόψει την πορεία του πριν από την συνεχόμενη λευκή προειδοποιητική γραμμή που ακολουθεί της σήμανσης και βρίσκεται αμέσως μετά από αυτή, συνήθως σε όλο το πλάτος του δρόμου.

Η υψηλή επικινδυνότητα της παραβίασης του Stop είναι και ο λόγος της αντίστοιχης αυστηρότητας που επιδεικνύει ο ΚΟΚ, ο οποίος προβλέπει πρόστιμο ύψους 700 ευρώ και ταυτόχρονη αφαίρεση άδειας οδήγησης αλλά και των πινακίδων κυκλοφορίας του οχήματος για 20 ημέρες, συν εννέα βαθμούς ποινής.

(carandmotor – freepik)