Άρθρα

Τριγμοί στη γερμανική οικονομία: Δύσκολα αποφεύγει την ύφεση

Στα πρόθυρα της ύφεσης βρίσκεται η γερμανική οικονομία, υπάρχουν ωστόσο και λόγοι αισιοδοξίας, όπως η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού, σύμφωνα με την ετήσια οικονομική έκθεση της ομοσπονδιακής κυβέρνησης.

«Βγαίνουμε από την κρίση πιο αργά από όσο ελπίζαμε», παραδέχθηκε ο υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ και προέβλεψε οριακή ανάπτυξη 0,2% για το τρέχον έτος, αναθεωρώντας την προηγούμενη εκτίμηση της κυβέρνησης για αύξηση του ΑΕΠ κατά 1,3%. Ο κ. Χάμπεκ απέδωσε τα προβλήματα της οικονομίας στις γεωπολιτικές αλλαγές που ακολούθησαν τον πόλεμο στην Ουκρανία, αλλά και στον υψηλό πληθωρισμό. Τα επιτόκια ανέβηκαν και πιέζουν τις εταιρίες και τις επενδυτικές τους δραστηριότητες, ενώ ταυτόχρονα περιορίστηκε η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, εξήγησε ο υπουργός και σημείωσε ότι ιδιαίτερα αποδυναμώνεται ο κατασκευαστικός κλάδος.

«Το παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον είναι ασταθές, η ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου είναι ιστορικά χαμηλή, κάτι που συνιστά πρόκληση για ένα εξαγωγικό έθνος, όπως η Γερμανία», συνέχισε ο Ρόμπερτ Χάμπεκ και τόνισε ότι επιδιώκει «ενίσχυση των μεταρρυθμίσεων». Στην 176σέλιδη έκθεση δίδεται έμφαση ιδιαίτερα στον περιορισμό της έλλειψης εργατικού δυναμικού, καθώς υπάρχουν 700.000 θέσεις εργασίας, στην μείωση της γραφειοκρατίας και στην ανάγκη βελτίωσης του πλαισίου για τις επενδύσεις. Η Γερμανία «υποφέρει από διαρθρωτικά προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί εδώ και πολλά χρόνια», ανέφερε ο υπουργός Οικονομίας.

Σχετικά με την εξέλιξη του πληθωρισμού, η κυβέρνηση εκτιμά ότι θα επιβραδυνθεί φέτος στο 2,8%, από το 5,9% που ήταν το 2023. «Ο πληθωρισμός έχει τιθασευτεί», είπε ο κ. Χάμπεκ και πρόσθεσε ότι «οι αυξήσεις στους μισθούς είναι αισθητές και θα είναι φέτος πάνω από τον πληθωρισμό, επομένως οι εργαζόμενοι έχουν επιτέλους πραγματικά χρήματα στο πορτοφόλι τους και η αγοραστική τους δύναμη αυξάνεται». Σημαντικό λόγο αισιοδοξίας, σύμφωνα με την έκθεση, συνιστούν ακόμη οι αριθμοί-ρεκόρ στην απασχόληση και στην αύξηση του μεριδίου των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Απαντώντας στην κριτική γύρω από τις ενδοκυβερνητικές διαφωνίες, ο υπουργός Οικονομίας παραδέχθηκε ότι «πολλές αποφάσεις ελήφθησαν με μεγάλο θόρυβο, ενώ θα έπρεπε να ληφθούν πιο ήσυχα», αντέτεινε ωστόσο ότι η κυβέρνηση «χρειάστηκε να λάβει αντιδημοφιλή μέτρα με μεγάλη ταχύτητα, για προβλήματα που έμεναν αναπάντητα εδώ και δεκαετίες».

Για «πολύ μικρό οικονομικό δυναμισμό» της Γερμανίας, έκανε λόγο και ο υπουργός Οικονομίας Κρίστιαν Λίντνερ. Μεταξύ των δύο οικονομικών υπουργών υπάρχει διάσταση απόψεων σχετικά με την χρηματοδότηση αναπτυξιακών μέτρων. Ο κ. Χάμπεκ θα ήθελε ένα ειδικό ταμείο με έκτακτη χρηματοδότηση, αλλά ο κ. Λίντνερ απορρίπτει την ιδέα του επιπλέον δανεισμού. Από την αντιπολίτευση, το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα (CDU) κατέθεσε πριν από λίγες ημέρες πρόταση για σχέδιο 12 σημείων, τα οποία προβλέπουν μεταξύ άλλων περιορισμό των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης για τις επιχειρήσεις, αλλά και περισσότερα κίνητρα για εργασία. Σε αυτό το πνεύμα, ο επικεφαλής του Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών Ifo του Μονάχου Κλέμενς Φουστ επισημαίνει ότι δεν αξίζει πλέον για πολλούς ανθρώπους να εργάζονται με πλήρες ωράριο – τα κοινωνικά και φορολογικά συστήματα δεν συντονίζονται σωστά, εξηγεί.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Αλλαγές στον Π.Κ.: Ποινικό αδίκημα οι προπηλακισμοί σε βάρος γιατρών, νοσηλευτών, δασκάλων/καθηγητών

Δείτε τι αλλάζει...

 Στο νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης που ψηφίζεται σήμερα από την ολομέλεια, έχει περιληφεί άρθρο που ορίζει ότι «όποιος εισέρχεται σε δοµές παροχής υπηρεσιών υγείας, συµπεριλαµβανοµένων των κινητών µονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας ή προσεγγίζει κινητές µονάδες παροχής υγειονοµικών υπηρεσιών άµεσης βοήθειας και µε οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως µε φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, εργαζοµένων, υπαλλήλων ή ασθενών διαταράσσει τη λειτουργία τους, τιµωρείται µε ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηµατική ποινή και αν η πράξη συνδέεται µε πρόκληση βιαιοπραγίας, µε ποινή φυλάκισης τουλάχιστον δύο (2) ετών και χρηµατική ποινή”.

Το ίδιο προσεκτικοί θα πρέπει να είναι και όσοι εισέρχονται εφεξής σε χώρο πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και µε οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως µε φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαζοµένων, υπαλλήλων ή µαθητών διαταράσσουν τη λειτουργία του, γιατί θα βρεθούν αντιμέτωποι με τις ίδιες ποινές.

Στη συγκεκριμένη διάταξη αναφέρθηκε, ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος Φλωρίδης, σε παρέμβασή του νωρίτερα στην ολομέλεια.

«Στις 12 Μαρτίου είναι η ευρωπαϊκή ημέρα κατά της βίας εναντίον των γιατρών και των νοσηλευτών. Δεν το γνώριζα. Με ενημέρωσε σήμερα γιατρός που με κάλεσε στο τηλέφωνο για να με προσκαλέσει σε εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη που θα είναι αφιερωμένη σε αυτή την ημέρα. Γιατί με θυμήθηκαν να με καλέσουν; Διότι στο νομοσχέδιο, για πρώτη φορά, υπάρχει διάταξη η οποία προστατεύει τους γιατρούς, τους νοσηλευτές και τους διασώστες του ΕΚΑΒ, από τη βία που ασκείται εναντίον τους, όταν ασκούν τα καθήκοντά τους», είπε ο υπουργός Δικαιοσύνης και πρόσθεσε:

«Ακούμε κριτική (σ.σ. από τα κόμματα της αντιπολίτευσης) ότι νομοθετούμε με βάση ένα λαϊκό αίσθημα. Όχι. Νομοθετούμε με βάση τις πραγματικές ανάγκες. Φαντάζομαι θα μας καλέσουν καθηγητές και δάσκαλοι. Γιατί για πρώτη φορά νομοθετούμε και δημιουργούμε ποινικά αδικήματα για όσους ασκούν πράξεις βίας εναντίον τους. Αυτό δεν είναι ποινικός λαϊκισμός. Είναι μια γνήσια απάντηση σε υπαρκτά προβλήματα του ελληνικού λαού και κοινωνικών ομάδων που δρουν για το καλό του κοινωνικού συνόλου».

(απεμπε – φωτο:pixabay)

“Το τζίνι είναι έξω από το μπουκάλι” – Τι είπε σκηνοθέτης για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Τηλεοπτικές σειρές θα μπορούσαν να κατασκευαστούν από chatbot μέσα σε πέντε χρόνια; Τι ανέφερε Βρετανός σκηνοθέτης.

Ο James Hawes, Βρετανός τηλεοπτικός σκηνοθέτης, είπε ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι σε καλό δρόμο για να αντικαταστήσει τους ανθρώπους, προσθέτοντας: «Το τζίνι είναι έξω από το μπουκάλι».

Ο σκηνοθέτης James Hawes ρωτήθηκε την Τετάρτη από την έρευνα της βρετανικής Επιτροπής Πολιτισμού, Μέσων και Αθλητισμού για τον βρετανικό κινηματογράφο και την τηλεόραση υψηλής ποιότητας, σχετικά με το πώς η τεχνολογία θα επηρεάσει τον κλάδο του.

Είπε: « Ένα από τα μέλη εκεί άρχισε να μιλάει για την τεχνητή νοημοσύνη και με έστειλε να ερευνήσω πόσο καιρό θα χρειαζόταν μέχρι να γίνει εξ ολοκλήρου μια εκπομπή όπως το Doctors από γενετική τεχνητή νοημοσύνη και έκανα μια ψηφοφορία με διάφορους ανθρώπους του VFX -για τα οπτικά εφέ (…) Και η καλύτερη εικασία είναι μεταξύ τριών έως πέντε ετών, κάποιος (θα) μπορεί να πει «δημιουργήστε μια σκηνή σε ένα δωμάτιο εντατικής όπου μπαίνει ένας γιατρός, έχει σχέση με μια γυναίκα, έτσι φλερτάρουν και κάποιος πεθαίνει στο τραπέζι» και θα αρχίσει να το δημιουργεί και θα τα κατασκευάσετε και θα είναι τεχνητή νοημοσύνη.


«Μπορεί να μην είναι τόσο εκλεπτυσμένο όσο το είχαμε συνηθίσει, αλλά έτσι πλησιάζουμε και δυσκολεύομαι να το πιστέψω, για όλα τα δημιουργικά που εμπλέκονται», είπε επίσης.

«Πιστεύω ότι το τζίνι έχει βγει από το μπουκάλι, πιστεύω ότι πρέπει να ζήσουμε με αυτό. Νομίζω ότι είναι επίσης απίστευτα ευνοϊκό. Πιστεύω ότι υπάρχουν όλα τα μέρη της αφήγησης και της βρετανικής αφήγησης που μπορούν να συμπληρωθούν μέσω αυτού, αλλά πρέπει να προστατεύσουμε τους κατόχους των δικαιωμάτων».

(photo: pixabay)

Σκληρές εικόνες! Αφαίρεσαν από την μύτη ενός άνδρα 150 ζωντανά σκουλήκια!

Απίστευτο!

Οι γιατροί του Τζάκσονβιλ αφαίρεσαν 150 ζωντανά σκουλήκια στο στάδιο της προνύμφης από την μύτη και τα ιγμόρεια ενός καρκινοπαθή στην Φλόριντα των ΗΠΑ, σύμφωνα με δημοσίευμα της «New York Post».

«Υπήρχαν ορισμένες προνύμφες μέσα στη μύτη που έτρεχαν και αναζητούσαν μέρη για να τραφούν και άλλες που είχαν τρυπώσει στον ιστό».

Ο Carlson είπε ότι η ομάδα του προσπάθησε να αφαιρέσει τα παράσιτα με μια αναρρόφηση, αλλά όταν βουλώθηκε, χρησιμοποίησε διαφορετικά όργανα για να τα ξεριζώσει. Και αυτοί οι μικροί κακοποιοί δεν ήθελαν να εκδιωχθούν, σημείωσαν οι γιατροί.

Το First Coast News μοιράστηκε γραφικά πλάνα από το χειρουργείο που δείχνει τα φρικιαστικά ζωύφια να σέρνονται!

Δείτε ΕΔΩ, προσοχή σκληρές εικόνες!

freepik

Καιρίδης: Πολύ κοντά η συμφωνία με την Ινδία για τους εργάτες γης – 200χιλ. οι ελλείψεις

Στο τελικό στάδιο βρίσκονται οι επαφές με την Ινδία για την εισαγωγή εργατικού δυναμικού, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ ο Δημήτρης Καιρίδης.

Ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου αποκάλυψε ότι τον επόμενο μήνα αναμένεται να οριστικοποιηθεί η συμφωνία, η οποία το αργότερα μέσα στον Απρίλιο θα έρθει προς επικύρωση από τη Βουλή.


Ο ίδιος έκανε αναφορά στις συμφωνίες που βρίσκονται προς σύναψη για τους εργάτες γης με άλλες χώρες όπως Αρμενία, Γεωργία, Μολδαβία, Φιλιππίνες και Βιετνάμ.

«Το δεύτερο βήμα είναι οι διμερείς συμφωνίες με φίλες χώρες, όπως Αρμενία, Γεωργία, Μολδαβία, Ινδία, Βιετνάμ, Φιλιππίνες από την Ασία είναι έξι τον αριθμό και στο τελικό στάδιο της διαπραγμάτευσης. Θα αμείβονται με τα μεροκάματα της αγοράς.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα άνοιξε στις 9 Φεβρουαρίου και ήδη έχουμε 2.000 ηλεκτρονικές αιτήσεις και θα αυξηθούν αρκετά περισσότερο».

Τέλος ο αρμόδιος Υπουργός εκτίμησε πως οι συνολικές ελλείψεις σε εργατικά χέρια αγγίζουν τις 200.000.

(φωτο:freepik)

Ρωμανός: Ενώ η αντιπολίτευση ασχολείται με την εσωστρέφειά, ο Πρωθυπουργός επισκέπτεται την Ινδία για επενδύσεις

Δείρτε τι δήλωσε ο βουλευτής της ΝΔ

eurokinissi

Κρεμλίνο: Τα υποτιμητικά σχόλια που έκανε ο Μπάιντεν για Πούτιν “εξευτελίζουν την ίδια την Αμερική”

Το σχόλιο του Τζο Μπάιντεν σχετικά με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν εξευτελίζει τις ΗΠΑ και εκείνους που χρησιμοποιούν τέτοια φρασεολογία και πρόκειται για μια αποτυχημένη απόπειρα να εμφανιστεί ο πρόεδρος των ΗΠΑ ως "κάουμποϊ του Χόλιγουντ", ανακοίνωσε σήμερα το Κρεμλίνο.

Ο Τζο Μπάιντεν καταφέρθηκε χθες, Τετάρτη, εναντίον του Βλαντίμιρ Πούτιν με υβριστικό τρόπο, κατατάσσοντάς τον ανάμεσα στις «υπαρξιακές απειλές» για την ανθρωπότητα, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Σαν Φρανσίσκο (Καλιφόρνια) στην οποία συναντήθηκε με δωρητές του Δημοκρατικού κόμματος, ενώ εξαπέλυσε επίσης φραστική επίθεση στον Ντόναλντ Τραμπ, τον Ρεπουμπλικάνο προκάτοχό του με τον οποίο γενικά αναμένεται πως θα αναμετρηθεί ξανά στις προεδρικές εκλογές της 5ης Νοεμβρίου.

«Η υπαρξιακή απειλή είναι η κλιματική αλλαγή. Υπάρχουν επίσης αυτός ο παλαβός σκύλας γιος (σ.σ. ‘crazy SOB’), ο Πούτιν και άλλες, και πάντα πρέπει να ανησυχούμε για το ενδεχόμενο πυρηνικού πολέμου, όμως η υπαρξιακή απειλή για την ανθρωπότητα είναι η κλιματική αλλαγή», ανέφερε ο Δημοκρατικός πρόεδρος, 81 ετών, υποψήφιος για την επανεκλογή του, σε σύντομη ομιλία του, με παρούσα ολιγομελή ομάδα δημοσιογράφων.

Το ακρώνυμο τριών γραμμάτων που χρησιμοποίησε ο κ. Μπάιντεν παραπέμπει στη φράση «son of a bitch» (που μπορεί να αποδοθεί ως «σκύλας γιος» ή «πουτ… γιος» στα ελληνικά).

“Η χρήση τέτοιας έκφρασης εναντίον του επικεφαλής μιας άλλης χώρας από τον πρόεδρο των ΗΠΑ δεν είναι πιθανό να μειώσει τον πρόεδρό μας, τον πρόεδρο Πούτιν. Αλλά εξευτελίζει εκείνους που χρησιμοποιούν τέτοια γλώσσα”, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου, ο Ντμίτρι Πεσκόφ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το σχόλιο “ήταν προφανώς, τρόπον τινά, μια προσπάθεια να εμφανιστεί (ο Μπάιντεν) ως κάουμποϊ του Χόλιγουντ. Αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι αυτό είναι δυνατό. Έχει ποτέ χρησιμοποιήσει ο κ. Πούτιν μια αγενή λέξη προς το πρόσωπό σας; Δεν έχει συμβεί ποτέ αυτό. Επομένως, θεωρώ ότι αυτό το λεξιλόγιο εξευτελίζει την ίδια την Αμερική”.

“Είναι ντροπή για την ίδια τη χώρα, εννοώ τις ΗΠΑ”, δήλωσε ο Πεσκόφ στον δημοσιογράφο της κρατικής τηλεόρασης Πάβελ Ζαρούμπιν.

(απεμπε – απεμπε-EPA photo)

Αρχαιολόγοι έψαχναν εργαστήριο τούβλων και έπεσαν πάνω σε άγνωστο προϊστορικό οικισμό! Τι τους έχει μπερδέψει

Μυστήριο περιβάλλει τα απομεινάρια ενός άγνωστου μέχρι σήμερα προϊστορικού οικισμού που ανακάλυψαν τυχαία οι αρχαιολόγοι, κάνοντας ανασκαφές για να βρουν ένα εργαστήριο από την Ρωμαϊκή εποχή, το οποίο κατασκεύαζε τούβλα.


Οι αρχαιολόγοι έψαχναν ένα ρωμαϊκό καμίνι αλλά βρήκαν έναν προϊστορικό οικισμό, της εποχής του Χαλκού, που πιστεύεται ότι χρονολογείται πριν από περίπου 3.200-3.500 χρόνια. Τον βρήκαν δίπλα στην οδό Schulgässli, στο δήμο Heimberg της Ελβετίας, όπως ανακοίνωσε η Αρχαιολογική Υπηρεσία του Καντονίου της Βέρνης (ASCB). Στο σημείο μάλιστα επρόκειτο να γίνει ένα μεγάλο κατασκευαστικό έργο.

Ωστόσο η Αρχαιολογική υπηρεσία, πίστευε ότι εκεί ήταν ένα καμίνι όπου έφτιαχναν τούβλα οι Αρχαίοι Ρωμαίοι. Πήγε πρώτη στην περιοχή και άρχισε τις λεγόμενες σωστικές ανασκαφές για να δει αν υπήρχε κάτι πολύτιμο, το οποίο θα έπρεπε να διασωθεί.


Οι αρχαιολόγοι έμειναν έκπληκτοι


Οι εργασίες άρχισαν το φθινόπωρο του 2023 και είχαν στόχο να φτάσουν στο αρχαίο εργαστήριο τούβλων. Όμως δεν βρέθηκαν υπολείμματα ενός τέτοιου εργαστηρίου. Αντί αυτού οι αρχαιολόγοι εντόπισαν απροσδόκητα ίχνη ενός οικισμού της εποχής του Χαλκού. «Αυτό που είναι συναρπαστικό με το Heimberg είναι ότι κανένας οικισμός της Μέσης Εποχής του Χαλκού δεν ήταν προηγουμένως γνωστός σε αυτή τη θέση», ανέφερε στο Newsweek η Regine Stapfer, αρχαιολόγος της ASCB.

Οι σωστικές ανασκαφές, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε διάστημα τριών μηνών, αποκάλυψαν διάφορα ίχνη του προϊστορικού οικισμού, αλλά αρκετές πτυχές του χώρου παραμένουν μυστήριο.

Μεταξύ των κατασκευών που αποκάλυψαν οι ερευνητές ήταν τάφροι και αρκετοί λάκκοι, μερικοί από τους οποίους ήταν γεμάτοι μέχρι επάνω, ως το χείλος τους, με πέτρες. Οι πέτρες αυτές φαίνεται να έχουν θρυμματιστεί από σημαντική θερμότητα, αν και οι ερευνητές δεν είναι ακριβώς σίγουροι για τον αρχικό τους σκοπό. «Δεν είναι σαφές για ποιο λόγο χρησιμοποιούνταν αυτοί οι λάκκοι με τις θρυμματισμένες πέτρες», δήλωσε η Stapfer.

Τι εξηγήσεις δίνουν οι αρχαιολόγοι για το παράξενο αυτό εύρημα


Σύμφωνα με την αρχαιολόγο, είναι πιθανό οι πέτρες να θερμαίνονταν σε φωτιά και στη συνέχεια να τοποθετούνταν στους λάκκους για να παρέχουν ζεστασιά στην κοινότητα της εποχής του χαλκού. Μια άλλη πιθανή εξήγηση είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν για σκοπούς μαγειρέματος. Παρόμοιοι λάκκοι έχουν βρεθεί στο παρελθόν σε άλλους οικισμούς που χρονολογούνται στη Μέση Εποχή του Χαλκού.

Τα μυστήρια που πρέπει να λύσουν οι αρχαιολόγοι


Η αρχαιολογική υπηρεσία εντόπισε επίσης άλλους λάκκους στην περιοχή που μπορεί να αποτελούν ενδείξεις εξόρυξης πηλού. Εκείνη την εποχή, ο πηλός ήταν μια σημαντική πρώτη ύλη που χρησιμοποιούταν για διάφορους σκοπούς, όπως για να σοβατίσουν τους τοίχους από λυγαριά των σπιτιών ή για την παραγωγή κεραμικών.

Οι ανασκαφές στην περιοχή αποκάλυψαν μια σχετικά μεγάλη ποσότητα προϊστορικών κεραμικών. Η τεχνοτροπία και η διακόσμηση των κεραμικών υποδεικνύουν ότι αυτά τα κεραμικά αντικείμενα χρονολογούνται γύρω στο 1500-1200 π.Χ. -προσδίδοντας έτσι και μια ηλικία για τον οικισμό. Μόνο ένα μέρος του οικισμού της Εποχής του Χαλκού έχει ανασκαφεί μέχρι στιγμής, επομένως το αρχικό του μέγεθος δεν είναι ακόμη γνωστό, όπως αναφέρει η Stapfer.


Η πραγματική ταυτότητα των ανθρώπων της Εποχής του Χαλκού που κάποτε κατοικούσαν στην περιοχή παραμένει επίσης άγνωστη, αν και είναι πιθανό να προέρχονταν από την περιοχή. «Δεν γνωρίζουμε κανένα νεκροταφείο για τον οικισμό και επομένως δεν έχουμε στοιχεία για τους ανθρώπους που κατοικούσαν στον οικισμό», δήλωσε η Stapfer.

Η ανακάλυψη του οικισμού στο Heimberg είναι η τελευταία από μια σειρά νεοανακαλυφθέντων οικισμών της Εποχής του Χαλκού σε στεγνό έδαφος -δηλαδή όχι στις όχθες των λιμνών- που έχουν βρεθεί σε διάφορες τοποθεσίες στο Καντόνι της Βέρνης τα τελευταία χρόνια.

Το Heimberg βρίσκεται δίπλα στον ποταμό Aare στο ελβετικό οροπέδιο, το οποίο βρίσκεται μεταξύ των βουνών Jura και Άλπεις. Οι πρόσφατα ανακαλυφθείσες τοποθεσίες της Εποχής του Χαλκού καταδεικνύουν, όπως αναφέρεται, τη σημασία της κοιλάδας του Aare ως τόπου διαμονής κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου και ως οδού μεταφοράς μεταξύ των Άλπεων και του ελβετικού οροπεδίου.

(με πληροφορίες από enikos. gr / photo: pixabay)

«Πέφτει» η Νέα Υόρκη! Ο Νότος λέει «όχι» σε αυτή την μοίρα! Χαμός στις ΗΠΑ

Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω στις ΗΠΑ

Η κυβερνήτης της Νότιας Ντακότα Κρίστι Νόεμ διέταξε τα στρατεύματα της Εθνικής Φρουράς της πολιτείας να αναπτυχθούν στα νότια σύνορα για να βοηθήσουν το Τέξας να αντιμετωπίσει τα κύματα παράνομης μετανάστευσης, τα οποία δεν σταματούν!

Η κατάσταση στον Αμερικανικό Νότο παραμένει έκρυθμη και η κόντρα με την Ουάσινγκτον και τον Λευκό Οίκο αυξάνεται! Ένα νέο μέτωπο στον πλανήτη έχει ανοίξει, ίσως το πιο επικίνδυνο απ΄ όλα, άπαξ και κλιμακωθεί!

Η Νόεμ είπε ότι δεκάδες στρατιώτες της Εθνικής Φρουράς της Νότιας Ντακότα θα αναπτυχθούν στα σύνορα ΗΠΑ-Μεξικού μέσα στην άνοιξη!

«Τα σύνορα είναι σε εμπόλεμη ζώνη, οπότε στέλνουμε στρατιώτες », είπε η κα Νόεμ σε δήλωση της 20ης Φεβρουαρίου.

Η Νότια Ντακότα ήταν η πρώτη πολιτεία που ανέπτυξε στρατεύματα της Εθνοφρουράς ως απάντηση στο κάλεσμα του κυβερνήτη του Τέξας Γκρεγκ Άμποτ πριν από δυόμισι χρόνια για βοήθεια για την ασφάλεια των συνόρων.

Η κ. Νόεμ είπε ότι τα στρατεύματα της Εθνοφρουράς θα βοηθήσουν στην κατασκευή ενός τείχους στα σύνορα.

«Η κύρια αποστολή αυτών των στρατιωτών θα είναι η κατασκευή ενός τείχους για να ανακόψει τη ροή παράνομων μεταναστών, καρτέλ ναρκωτικών και εμπορίας ανθρώπων στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής», είπε.

«Το Τέξας —με την υποστήριξη των κυβερνητών της Αμερικής— θα αγωνιστεί για να κάνει την δουλειά που αρνείται να κάνει ο Μπάιντεν», λένε με μια φωνή οι κυβερνήτες του Νότου!

Υπενθυμίζεται πως με το βλέμμα στην αύξηση της παράνομης μετανάστευσης, ο Τεξανός κυβερνήτης Άμποτ τον Σεπτέμβριο κήρυξε «εισβολή» στα νότια σύνορα. Στη συνέχεια διέταξε την Εθνική Φρουρά του Τέξας και τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου της πολιτείας να εξασφαλίσουν τα σύνορα, συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης συρμάτων κοφτερού φράχτη και θαλάσσιων φραγμών.

Η κυβέρνηση Μπάιντεν μήνυσε το Τέξας, οδηγώντας το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ να αποφασίσει ότι οι ομοσπονδιακοί πράκτορες θα μπορούσαν να αφαιρέσουν τον φράχτη, ερχόμενοι ωστόσο σε σύγκρουση με την Εθνική Φρουρά του Νότου, η οποία δεν αστειεύεται!

Υπολογίζεται ότι πάνω από 10 εκατομμύρια παράνομοι μετανάστες έχουν περάσει τα σύνορα από τότε που ανέλαβε τα καθήκοντά του ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν.

Την ίδια ώρα στις ΗΠΑ «πέφτει» η Νέα Υόρκη, αφού οι διεθνιστές έχουν «στρατολογήασει» ξενοδοχεία σε συγκεκριμένα σημεία της πόλης, προκειμένου να στεγάσουν αλλοδαπούς με τα λεφτά των Αμερικανών φορολογουμένων! Ο Αμερικανικός Νότος λέει «όχι» σε αυτή την μοίρα και αναμένεται η όποια συνέχεια!

photo freepik

Το ξέρατε; Έτσι δημιουργείται ένα ρούχο που φοράνε οι πάντες καθημερινά, vid

Ο λόγος για τα τζιν!
https://twitter.com/i/status/1760543892288516598

freepik photo

Εντοπίστηκε σκάφος με μετανάστες από Μπαγκλαντές και Αίγυπτο στα νότια της Κρήτης

Μία ακόμη επιχείρηση στήθηκε τα ξημερώματα για τη διάσωση 35 μεταναστών που εντοπίστηκαν από σκάφος του λιμενικού, μέσα σε πλοιάριο, σε θαλάσσιο χώρο νότια της Αγίας Γαλήνης του Δήμου Αγίου Βασίλειου.

Τα 35 άτομα, εκ των οποίων κατά δήλωση τους 34 κατάγονται από το Μπαγκλαντές και ένας από την Αίγυπτο, έφτασαν τις πρώτες πρωινές ώρες στην Αγία Γαλήνη, ενώ αυτή την ώρα μεταφέρονται στο Ρέθυμνο.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Κι όμως, κάποιοι πληρώνουν χοντρά για να το φάνε αυτό, vid

Ανδρουλάκης για Μητσοτάκη: «Είναι Πρωθυπουργός εικονικής πραγματικότητας» (video)

Στο πλαίσιο της τηλεοπτικής του συνέντευξης στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» με τους δημοσιογράφους Ιορδάνη Χασαπόπουλο και Ανθή Βούλγαρη, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, ανέδειξε ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας παρουσιάζει μια εικονική πραγματικότητα προόδου και επίλυσης των προβλημάτων.

«Ένας Πρωθυπουργός που, προχθές το βράδυ σε συνέντευξή του, είπε ότι “τα δύσκολα της ακρίβειας είναι πίσω”, είναι μακριά από την επώδυνη πραγματικότητα, που βιώνει ο ελληνικός λαός. Είναι Πρωθυπουργός εικονικής πραγματικότητας. Δεν μπορεί όλα να γίνονται μόνο για την επικοινωνία» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στον απόηχο του συλλαλητηρίου των αγροτών στην πλατεία Συντάγματος, ο κ. Ανδρουλάκης αποδόμησε το κυβερνητικό επιχείρημα περί συνολικού ευρωπαϊκού προβλήματος. «Οι αγρότες των μεγάλων χωρών αντιδρούν γιατί το “πρασίνισμα” της αγροτικής ανάπτυξης απαιτεί αγρανάπαυση στο 4% των κλήρων άνω των 100 στρεμμάτων, και καθώς εκείνοι έχουν πολύ μεγάλους κλήρους, πλήττονται. Στην περίπτωση μας, αυτό το “πρασίνισμα” μας πλήττει πάρα πολύ λίγο. Αν συγκρίνετε τα χρήματα της κοινής αγροτικής πολιτικής που εισέπραττε η Ελλάδα πριν κάποια χρόνια με αυτά που παίρνει τώρα, οι διαφορές είναι ελάχιστες: η αποτυχία είναι στον ΟΠΕΚΕΠΕ για την ΚΑΠ και στον ΕΛΓΑ για τις αποζημιώσεις από τις φυσικές καταστροφές» πρόσθεσε.

Ο κ. Ανδρουλάκης προσδιόρισε την κριτική του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής για τη λειτουργία των απογευματινών χειρουργείων. «Στο πρόγραμμά μας υπάρχει το ολοήμερο χειρουργείο. Εμείς είμαστε θετικοί, αλλά εδώ βάζω ένα ερώτημα: πώς μπορείς με τις ελλείψεις του προσωπικού που υπάρχουν σήμερα, να κάνεις έναν επιτυχημένο θεσμό ολοήμερων χειρουργείων; Τι θέλει να κάνει ο κ. Γεωργιάδης; Να καταργούνται τα πρωινά χειρουργεία για να γίνονται τα απογευματινά; Το πρόβλημα με τις ελλείψεις προσωπικού είναι τεράστιο. Υπάρχουν χιλιάδες χειρουργεία σε αναμονή. Για να πετύχει το ολοήμερο χειρουργείο, χρειάζονται γενναίες παρεμβάσεις με προσωπικό στο ΕΣΥ. Επίσης, υποστηρίζουμε ότι δεν μπορεί να είναι αυτό το κόστος για τον ασθενή. Πρέπει να μπει ένα ενδεικτικό κόστος. Αυτό έλεγε ο Αλέκος Παπαδόπουλος; Δείτε τα χρηματικά ποσά που ζητούσαν τότε και τι χρήματα ζητάει τώρα η κυβέρνηση. Ο ελληνικός λαός επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν ο τρίτος στην Ευρώπη σε ιδιωτικές δαπάνες υγείας. Επί Νέας Δημοκρατίας γίνεται δεύτερος. Αν ο κ. Γεωργιάδης συνεχίσει την ίδια πολιτική, θα είμαστε σε λίγα χρόνια πρωταθλητές στο κόστος ιδιωτικών δαπανών υγείας πανευρωπαϊκά» τόνισε ο κ. Ανδρουλάκης.

Ανοίγοντας τη συζήτηση για τα μη κρατικά μη κερδοσκοπικά πανεπιστήμια, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής πήρε αποστάσεις από την επικοινωνιακή μανιχαϊστική προσέγγιση μεγάλων μεταρρυθμίσεων φέρνοντας το παράδειγμα της πανεπιστημιακής αστυνομίας.

«Πριν από δύο χρόνια μας ρωτούσαν αν είμαστε υπέρ ή κατά της πανεπιστημιακής αστυνομίας, υπονοώντας αν είμαστε υπέρ ή κατά του μπάχαλου που υπάρχει στα πανεπιστήμια σε θέματα ανομίας. Απαντούσαμε ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε την ανομία στα πανεπιστήμια, αλλά η λύση της πανεπιστημιακής αστυνομίας, που προτείνει η κυβέρνηση, είναι της πλάκας και δεν θα προσφέρει τίποτα, όπως και αποδείχτηκε» ανέφερε.

Εξήγησε γιατί το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο Πιερρακάκη.

«Δεν απαγορεύουμε. Ρυθμίζουμε. Αυτό είναι η Σοσιαλδημοκρατία, δεν απαγορεύει, ρυθμίζει. Τι ρυθμίζει; Να υπάρχει ισχυρό δημόσιο πανεπιστήμιο. Σε όλη την Ευρώπη το 85-90% των φοιτητών σπουδάζουν σε δημόσια πανεπιστήμια. Πρέπει να το ενισχύσουμε με πόρους, εξοπλισμό, προσωπικό και έρευνα. Παράλληλα, να υπάρξουν κάποια μη κρατικά μη κερδοσκοπικά – και το υπογραμμίζω – με ακαδημαϊκά, οικονομικά και γεωγραφικά κριτήρια. Με το κυβερνητικό νομοσχέδιο θα έρθουν όλα τα μη κρατικά κερδοσκοπικά, -γιατί αυτό κάνουν με το franchising – στο Λεκανοπέδιο. Άκουσα τον κ. Μητσοτάκη προχθές να δηλώνει πως αν δεν βγάλουν κάποια πανεπιστήμια καλούς γιατρούς, αυτοί δεν θα βρουν δουλειά. Μα, σοβαρά; Δηλαδή η αγορά θα ρυθμίσει το ακαδημαϊκό επίπεδο; Εμείς λέμε Ενιαία Αρχή Αξιολόγησης και για το δημόσιο και για το μη κρατικό. Εν ολίγοις, τον νόμο δεν θα τον ψηφίσουμε, γιατί θέλουμε μια καθαρή λύση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και όχι την εμπορευματοποίηση, που υπονομεύει και ένα σοβαρό μη κρατικό μη κερδοσκοπικό και εν τέλει και το δημόσιο πανεπιστήμιο» τόνισε ο κ. Ανδρουλάκης.

Ως προς τους πολιτικούς συσχετισμούς ο κ. Ανδρουλάκης επισήμανε ότι «υπάρχει μία ασυμμετρία στο πολιτικό σύστημα» και κάλεσε τον ελληνικό λαό στις επόμενες ευρωπαϊκές εκλογές «να απαντήσει σε αυτήν την ασυμμετρία και να μας δώσει τη δύναμη να είμαστε, όχι μόνο αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά ισχυρή αξιωματική αντιπολίτευση. Ώστε να μπει ένας φραγμός στις επιπολαιότητες, τις αστοχίες και τις λανθασμένες πολιτικές της Νέας Δημοκρατίας. Είναι κρίσιμο και για την ποιότητα δημοκρατίας μας και για την εύρυθμη λειτουργία του πολιτικού μας συστήματος να είναι το ΠΑΣΟΚ πολύ ισχυρό στις επόμενες ευρωπαϊκές εκλογές».

«Δεν έχει ταβάνι η προσπάθειά μας. Όσο πιο ισχυρό είναι το ΠΑΣΟΚ, τόσο μεγαλύτερο εμπόδιο θα υπάρχει στην αλαζονεία του κ. Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας» ανέφερε ερωτηθείς για τον πήχη των ευρωεκλογών.

Τέλος, ερωτηθείς για τις αναταράξεις εντός του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε ότι ο θεσμικός σεβασμός επιτάσσει «να μην εμπλακεί το ΠΑΣΟΚ σε καμία περίπτωση σε αυτήν την περιδίνηση, που βρίσκεται ο ΣΥΡΙΖΑ και στα εσωτερικά του ζητήματα. Ο στόχος είναι ένας: Στις ευρωπαϊκές εκλογές το ΠΑΣΟΚ να είναι ισχυρή αντιπολίτευση για να μπει φραγμός στην αλαζονεία της Νέας Δημοκρατίας. Είναι ανισορροπία και ασυμμετρία για το πολιτικό σύστημα να έχουμε ένα κόμμα του 41%, το οποίο ό,τι και να κάνει εις βάρος του λαού, το δικαιολογεί με την επίκληση του 41%. Όχι. Με ένα ισχυρό ΠΑΣΟΚ θα υπάρχει αντίβαρο στην αλαζονεία και την αναξιοπιστία της Νέας Δημοκρατίας».

Δείτε το σχετικό video από τον τηλεοπτικό σταθμό mega:

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Ρώσοι για τα 2 χρόνια πολέμου: «Ίσως τελικά να χρειαστεί να μπούμε στο Κίεβο»

Όσα φέρνει η ώρα...

«Τα ρωσικά στρατεύματα πιθανόν να χρειαστεί να φθάσουν στην πρωτεύουσα της Ουκρανίας, το Κίεβο, για να επιτύχουν τους στόχους της “ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης”».

Τα παραπάνω δήλωσε σήμερα ο πρώην πρόεδρος της Ρωσίας Ντμίτρι Μεντβέντεφ, τον οποίο επικαλείται το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων TASS.

Σύμφωνα με τον πάντοτε αιχμηρό Μεντβέντεφ, οι Ρώσοι και οι Ουκρανοί είναι ένα έθνος και η ουκρανική κυβέρνηση, την οποία η Μόσχα αποκαλεί “το καθεστώς του Κιέβου”, “πρέπει να πέσει”.

Ο αναπληρωτής πρόεδρος του ρωσικού Συμβουλίου Ασφαλείας τόνισε ότι η Οδησσός, όπως και το Κίεβο, είναι ρωσικές πόλεις.

Απλώς, κατά τον ίδιο, η τελευταία βρίσκεται τώρα υπό τον έλεγχο μιας διεθνούς ταξιαρχίας αντιπάλων της Ρωσίας και ως εκ τούτου αποτελεί απειλή για τη Ρωσία.

Θυμίζουμε πως οι Ρώσοι κατά τις πρώτες μέρες του πολέμου πριν από δύο χρόνια, με χαρακτηριστική ευκολία, έφτασαν στα περίχωρα της ουκρανικής πρωτεύπουσας, αλλά και του Χαρκόβου.

Επί σχεδόν 1 μήνα υπήρχε «καθημερινή απειλή» από τα ρωσικά στρατεύματα να μπουν ανά πάσα στιγμή στο Κίεβο και να «εκκαθαρίσουν» το καθεστώς Ζελένσκι.

Ωστόσο με εντολή Πούτιν τα στρατεύματα αποσύρθηκαν (από μόνα τους και όχι μετά από μάχη).

Είναι δεδομένο πως ό,τι ώρα θέλουν οι Ρώσοι έχουν τη δυνατότητα να σαρώσουν την Ουκρανία και να οδεύσουν προς Κίεβο, Χάρκοβο και Οδησσό, όχι απαραίτητα ισοπεδώνοντάς τες.

ΑΠΕΜΠΕ-EPA photo

Αφγανιστάν: Σήμερα θα εκτελεστούν δύο άνθρωποι δημόσια σε γήπεδο ποδοσφαίρου

Οι αρχές των Ταλιμπάν αναμένεται να προχωρήσουν σήμερα στη δημόσια εκτέλεση δύο ανθρώπων σε γήπεδο ποδοσφαίρου στο ανατολικό Αφγανιστάν, ανακοίνωσαν τοπικοί αξιωματούχοι.

Αυτές θα είναι η τρίτη και η τέταρτη δημόσια εκτέλεση που πραγματοποιούνται στο Αφγανιστάν μετά την επιστροφή στην εξουσία των Ταλιμπάν, τον Αύγουστο του 2021.

Η υπηρεσία Ενημέρωσης και Πολιτισμού της επαρχίας Γκάζνι επεσήμανε ότι οι εκτελέσεις αυτές θα γίνουν με βάση την ισλαμική αρχή της «κίσας», του νόμου των αντιποίνων, χωρίς να δώσει άλλες λεπτομέρειες για τους καταδικασμένους ή τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει.

Οι δημόσιες εκτελέσεις ήταν συνηθισμένες κατά την πρώτη περίοδο διακυβέρνησης των Ταλιμπάν, από το 1996 ως το 2001. Οι καταδικασμένοι σε θάνατο συνήθως εκτελούνταν με μία σφαίρα ή λιθοβολισμό, ανάλογα με τα εγκλήματα για τα οποία είχαν καταδικαστεί.

Από το 2021 έχουν πραγματοποιηθεί δύο εκτελέσεις στο Αφγανιστάν και οι δύο για φόνο. Στην προηγούμενη εκτέλεση, που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο στην επαρχία Λάγκμαν, ένας άνδρας που είχε καταδικαστεί για τον φόνο πέντε ανθρώπων εκτελέστηκε με μία σφαίρα στον χώρο τεμένους ενώπιον περίπου 2.000 ανθρώπων.

Οι αρχές των Ταλιμπάν έχουν προχωρήσει επίσης σε πολλές δημόσιες μαστιγώσεις για άλλα εγκλήματα, όπως κλοπή, μοιχεία ή κατανάλωση αλκοόλ.

Τον Νοέμβριο του 2022 ο ανώτατος ηγέτης του Αφγανιστάν, ο Χαϊμπατουλάχ Αχουντζάντα, είχε ζητήσει από τους δικαστές να εφαρμόζουν όλες τις προβλέψεις της σαρία, του ισλαμικού νόμου, κυρίως σε ό,τι αφορά τις δημόσιες εκτελέσεις σε περιπτώσεις καταδίκης για φόνο, αλλά και τις σωματικές τιμωρίες (λιθοβολισμός, μαστιγώσεις και ακρωτηριασμοί).

Μετά την επιστροφή τους στην εξουσία οι Ταλιμπάν είχαν δηλώσει ότι θα είναι πιο χαλαροί στην εφαρμογή της σαρία, αλλά στην πραγματικότητα επιβάλλουν στο Αφγανιστάν την αυστηρή εκδοχή τους του ισλάμ.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Αρχαιολογία: Τι ανακάλυψαν οι επιστήμονες για τους Νεάντερταλ;

Οι Νεάντερταλ δημιούργησαν εξελιγμένα λίθινα εργαλεία που συγκρατούνταν μεταξύ τους με μια κόλλα πολλαπλών συστατικών, όπως ανακάλυψε μια ομάδα επιστημόνων. Τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι αυτοί οι πρόγονοι των σύγχρονων ανθρώπων είχαν υψηλότερο επίπεδο γνώσης από ό,τι πιστεύαμε μέχρι σήμερα.

Στην έρευνα συμμετείχαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, το Πανεπιστήμιο του Τίμπιγκεν και τα Εθνικά Μουσεία του Βερολίνου και παρουσιάστηκε στο περιοδικό «Science Advances».

Η ερευνητική ομάδα εξέτασε εκ νέου προηγούμενα ευρήματα από τον αρχαιολογικό χώρο Le Moustier στη Γαλλία. Τα λίθινα εργαλεία που βρέθηκαν εκεί χρησιμοποιήθηκαν από τους Νεάντερταλ κατά τη Μέση Παλαιολιθική περίοδο, μεταξύ 120.000 και 40.000 ετών πριν, και φυλάσσονται στη συλλογή του Μουσείου Προϊστορίας και Πρώιμης Ιστορίας του Βερολίνου. Τα εργαλεία αυτά δεν είχαν προηγουμένως εξεταστεί λεπτομερώς, ήταν τυλιγμένα και ανέγγιχτα από τη δεκαετία του 1960. «Ως αποτέλεσμα, τα προσκολλημένα υπολείμματα οργανικών ουσιών είχαν διατηρηθεί πολύ καλά», εξηγεί η επικεφαλής ερευνήτρια, Έβα Ντουτκίεβιτς, από το Μουσείο Προϊστορίας και Πρώιμης Ιστορίας του Βερολίνου.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ίχνη ενός μείγματος ώχρας και υγρής ασφάλτου σε διάφορα λίθινα εργαλεία, όπως ξύστρες και λεπίδες. Η ώχρα είναι μια φυσική χρωστική ουσία και η άσφαλτος μπορεί να παραχθεί από το αργό πετρέλαιο, αλλά εμφανίζεται και φυσικά στο έδαφος. Σε δοκιμές που έκαναν διαπίστωσαν ότι το μείγμα ήταν αρκετά κολλώδες, ώστε ένα λίθινο εργαλείο να παραμείνει κολλημένο σε αυτό, αλλά χωρίς να κολλάει στα χέρια, καθιστώντας το κατάλληλο υλικό για λαβή. Πράγματι, μια εξέταση των ιχνών φθοράς από τη χρήση αυτών των λίθινων εργαλείων στο μικροσκόπιο αποκάλυψε ότι οι κόλλες στα εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν με αυτό τον τρόπο.

Η χρήση συγκολλητικών ουσιών με διάφορα συστατικά, όπως οι ρητίνες δέντρων και η ώχρα, ήταν προηγουμένως γνωστή από τους πρώιμους σύγχρονους ανθρώπους, τους Homo Sapiens στην Αφρική, αλλά όχι από τους παλαιότερους Νεάντερταλ στην Ευρώπη. Συνολικά, η ανάπτυξη των συγκολλητικών ουσιών και η χρήση τους για την κατασκευή εργαλείων θεωρείται ότι είναι μια από τις καλύτερες υλικές αποδείξεις της πολιτισμικής εξέλιξης και των γνωστικών ικανοτήτων των πρώτων ανθρώπων. Στην περιοχή Le Moustier, η ώχρα και η άσφαλτος έπρεπε να συλλεχθούν από απομακρυσμένες τοποθεσίες, κάτι που σήμαινε μεγάλη προσπάθεια, σχεδιασμό και στοχευμένη προσέγγιση, σημειώνουν οι συγγραφείς.

«Αυτό που δείχνει η μελέτη μας είναι ότι οι πρώιμοι Homo sapiens στην Αφρική και οι Νεάντερταλ στην Ευρώπη είχαν παρόμοια πρότυπα σκέψης», επισημαίνει ο επικεφαλής ερευνητής, Πάτρικ Σμιντ, από τον Τομέα της Πρώιμης Προϊστορίας του Πανεπιστημίου του Τίμπιγκεν.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Κασσελάκης: Σήμερα αρχίζουμε όλοι μαζί την προοδευτική αντεπίθεση (video)

Η ανάρτηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανου Κασσελάκη για το 4ο Συνέδριο του κόμματος.

«Είμαστε εδώ στο Tae Kwon Do και ετοιμαζόμαστε για το 4ο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ. Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι είμαστε το μόνο κόμμα το οποίο κάνει πραγματική αντιπολίτευση. Και γι’ αυτό θα αρχίσουμε όλοι μαζί τη μεγάλη πορεία για την Προοδευτική Αντεπίθεση. Την προοδευτική αντεπίθεση που έχει ανάγκη ο κόσμος τώρα», σημειώνει ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την οποία συνοδεύει με βίντεο από τις προετοιμασίες για το σημερινό συνέδριο.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ επισημαίνει ότι η ομιλία του είναι ανοικτή όχι μόνο στους συνέδρους, αλλά και στους φίλους του ΣΥΡΙΖΑ. «Ελάτε, σας προσκαλώ, όλο ο κόσμος μια γροθιά, για να μπορέσει να υπάρχει κοινωνική δικαιοσύνη και αλληλεγγύη στην κοινωνία μας. Σας περιμένω στις 6μ.μ.», αναφέρει.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Ο κακός χαμός με αγρότες και στο κέντρο της Μαδρίτης, vid

Στον χορό των κινητοποιήσεων και οι Ισπανοί αγρότες:

eurokinissi photo

Αναταραχή με τους μελισσοκόμους μπροστά από την Βουλή: «Είναι απαράδεκτο – Μας πουλάνε» – ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

Στην πλατεία Συντάγματος έχουν συγκεντρωθεί μελισσοκόμοι από όλη την χώρα!

Οι παραγωγοί μελιού ζητούν να πάψουν οι ελληνοποιήσεις των μελιών, αλλά και καλύτερες τιμές στο πετρέλαιο, καθώς είναι αναγκασμένοι να μεταφέρουν τα μελίσσια τους συνεχώς σε διαφορετικά σημεία. Θέλοντας να δείξει το χαμηλό κέρδος για τους ίδιους και τις υψηλές τιμές στο ράφι!

Το μέλι «φεύγει» από αυτούς προς 3-4 ευρώ το κιλό και πωλείται 13- 14 ευρώ στους καταναλωτές, όπως λένε.

photo intime

Γεωργιάδης κατά Πολάκη για τα απογευματινά χειρουργεία, vid

Δείτε τι ειπώθηκε στον «αέρα» εκπομπής:

eurokinissi photo