Άρθρα

«Μας έβαλαν να εμβολιαστούμε υποχρεωτικά! Με έκαναν πειραματόζωο»! Ξαφνική «ΡΟΥΚΕΤΑ» στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ

Δείτε...

Σύνεδρος του ΣΥΡΙΖΑ εγκαλεί στελέχη, επειδή συμφώνησαν στον υποχρεωτικό εμβολιασμό, προκαλώντας έκπληξη στο συνέδριο του κόμματος!

Όπως είπε μεταξύ άλλων:

«Είναι αυτοί που μας έβαλαν να εμβολιαστούμε υποχρεωτικά στηρίζοντας τον Μητσοτάκη!

Με κάνανε πειραματόζωο εμένα προσωπικά!

Μετά από έναν μήνα είπαν δεν είναι σωστό, γιατί δεν ήταν εμβολιασμός ήταν πείραμα για νέα φάρμακα»

photo eurokinissi

Ποδόσφαιρο-Γερμανία-Νάγκελσμαν: «Ο πατέρας μου αυτοκτόνησε, όλα ήταν δύσκολα και με σημάδεψαν»

Συγκλονιστικός ο Γιούλιαν Νάγκελσμαν σε συνέντευξή του στο «Spiegel», αφηγήθηκε το πώς βίωσε τον πρόωρο θάνατο του πατέρα του, ο οποίος ήταν μυστικός πράκτορας και αυτοκτόνησε όταν ο ομοσπονδιακός προπονητής της Γερμανίας ήταν 20 ετών.

«Όλα αυτά ήταν δύσκολα και με σημάδεψαν», τόνισε ο πρώην προπονητής της Μπάγερν. «Σκέφτομαι συχνά εκείνη τη μέρα. Έπρεπε ξαφνικά να αναλάβω την οικογένεια και να πάρω δύσκολες αποφάσεις, επίσης για να ανακουφίσω τη μητέρα μου. Εκείνη την εποχή έκανα ένα μάθημα προπονητικής στο Ομπερχάτσινγκ, κοντά στο Μόναχο.

Ξαφνικά ο διευθυντής του μαθήματος μου είπε σε παρακαλώ να βγω έξω και μου είπε ότι ο πατέρας μου είχε αυτοκτονήσει», πρόσθεσε και συνέχισε: «Δεν άφησε σημείωμα αυτοκτονίας, δεν υπήρχε εξήγηση. Αλλά ο τρόπος που αφαίρεσε τη ζωή του μου κατέστησε σαφές ότι η απόφασή του ήταν απολύτως σαφής γι’ αυτόν.

Όλα αυτά είναι μοιραία για την οικογένεια, αλλά με βοήθησε να καταλάβω ότι ήθελε πραγματικά να πεθάνει και δεν ήταν μια κραυγή για βοήθεια ή ένα σήμα. Νομίζω ότι πρέπει να σεβαστώ αυτήν την απόφαση.»

Ο πατέρας του, ο οποίος εργαζόταν για την ομοσπονδιακή υπηρεσία πληροφοριών, «έπρεπε να παίρνει αποφάσεις ξανά και ξανά στη δουλειά γνωρίζοντας ότι το όλο σχέδιο θα μπορούσε να πάει στραβά. Δεν του επέτρεπαν να μιλήσει για τη δουλειά του και αυτός ήταν επίσης ο λόγος που συχνά έλεγε ότι όλα ήταν πάρα πολλά για αυτόν. Στη δουλειά του δεν ήταν δυνατό να μοιραστεί ανησυχίες. Τελικά αυτό του προκάλεσε μεγάλο άγχος».

Ο Νάγκελσμαν, ο οποίος εξηγεί ότι ο πατέρας του δεν ήθελε να γίνει προπονητής -«ήθελε να σπουδάσω επιχειρήσεις»- ανέφερε ότι του δίδαξε ένα σημαντικό πράγμα πριν πεθάνει: τη λήψη αποφάσεων. «Σίγουρα μου έδωσε το κουράγιο να παίρνω αποφάσεις. Το χειρότερο πράγμα στη ζωή είναι όταν δεν τις παίρνεις.»

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: freepik)

Οι κάτοικοι της Avdeyevka λαμβάνουν ρωσικά διαβατήρια

Επιστροφή στην κανονικότητα

Κάθε μέρα που περνά, η ζωή επιστρέφει στο φυσιολογικό για τους κατοίκους της απελευθερωμένης από την Ρωσία Avdeyevka. Η κάποτε βομβαρδισμένη πόλη αποκαθιστά τώρα τις δημόσιες υπηρεσίες της, ξεκινώντας με την έκδοση εγγράφων ρωσικής υπηκοότητας στους ντόπιους.

Ο Ντμίτρι Σεφτσένκο, κορυφαίος αξιωματούχος της συνοικίας Yasinovataya της πόλης, επιβεβαίωσε ότι οι τοπικές αρχές διασφαλίζουν ότι οι κατάλληλες αστικές διαδικασίες βρίσκονται σε εξέλιξη στην Avdeyevka. Η ανακοίνωση έρχεται μόλις μια εβδομάδα μετά την απελευθέρωση της πόλης από τα ρωσικά στρατεύματα.

«Μια πρώτη παρτίδα ρωσικών διαβατηρίων δόθηκε στους κατοίκους της απελευθερωμένης Avdeyevka. Συγχαρητήρια», είπε ο Σεφτσένκο στο Telegram.

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Έρχονται οι “πιστώσεις άνθρακα” στην Ελλάδα… Νέα πηγή εσόδων για το Πράσινο Ταμείο

«Aφού πιστοποιηθούν οι ποσότητες των carbon credits (πιστώσεων άνθρακα), τότε μπορούν να ενταχθούν στις αγορές και τα έσοδα να πηγαίνουν στον κρατικό προϋπολογισμό π.χ. Πράσινο Ταμείο"

Στο τέλος του τρέχοντος έτους, το αργότερο στις αρχές του 2025 πρόκειται να λειτουργήσει το σύστημα της εθελοντικής αγοράς πιστώσεων άνθρακα, γνωστοποίησε ο γενικός γραμματέας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Πέτρος Βαρελίδης, στη διάρκεια της τοποθέτησής του στο 12ο Συνέδριο Αγροτεχνολογίας με τίτλο: «Η Πρωτογενής Παραγωγή με το Βλέμμα στο Μέλλον: Προκλήσεις και Προοπτικές στη Γεωργία και Κτηνοτροφία. Το συνέδριο διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο και η Επιτροπή Αγροτεχνολογίας του και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

«Βάσει το σχεδιασμού το σύστημα της αγοράς πιστώσεων άνθρακα θα είναι “στημένο” το καλοκαίρι φέτος», επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Βαρελίδης και πρόσθεσε «η λειτουργία του το αργότερο στις αρχές του 2025 είναι ένας ρεαλιστικός στόχος».

Στην τοποθέτησή του ο ίδιος είπε μεταξύ άλλων ότι το προαναφερόμενο σύστημα, ο σχεδιασμός του οποίου υλοποιείται την τελευταία διετία, θα ελέγχεται, θα επιδοτείται από το κράτος και από τους ιδιώτες και τόνισε ότι θα είναι πρωτοποριακό, αφού όπως είπε χαρακτηριστικά «ίσως είναι από τις λίγες φορές που η χώρα μας δεν “πάτησε” στα βήματα κανενός άλλου για την οργάνωσή του».

Οι πιστώσεις άνθρακα είναι προϊόντα που διαπραγματεύονται στις αγορές και στη συγκεκριμένη περίπτωση εκφράζουν την αξία ανά μετρικό τόνο διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που δεσμεύεται από τα δάση. Η πώληση αυτών των προϊόντων αποφέρει έσοδα στους ιδιοκτήτες των δασών, ενώ ταυτόχρονα βοηθά τους φορείς που τα αποκτούν να επιτύχουν τους στόχους μείωσης εκπομπών CO2.

Η αγορά εθελοντικών ανταλλαγών πιστώσεων αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς σε διεθνή κλίμακα, καθώς θεωρείται ότι αποτελεί έναν κρίσιμο συντελεστή για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, επισήμανε ο ίδιος. Σύμφωνα με εμπειρογνώμονες, η εθελοντική αγορά αντιστάθμισης εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, η αξία της οποίας ήταν 2 δισ. δολάρια, περίπου, το 2021, εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 15 φορές ή και περισσότερο μέχρι το 2030 και η αξία της αγοράς αναμένεται να φθάσει τα 50 δισ. δολάρια.

Τονίζεται ότι η γοργή ανάπτυξη της εθελοντικής αγοράς άνθρακα, αποδίδεται και στο γεγονός ότι η πλειονότητα των εισηγμένων στο χρηματιστήριο εταιρειών στους τομείς της ενέργειας, των τραπεζών, των ασφαλίσεων, των εξορύξεων και της τεχνολογίας, έχουν υιοθετήσει φιλόδοξους κλιματικούς στόχους, οι οποίοι για να επιτευχθούν θα απαιτήσουν τη χρήση αντισταθμιστικών μέτρων.

«Τα πιστωτικά μόρια άνθρακα (carbon credits) είναι ένα είδος αγοραίου μέσου που επιτρέπει σε εταιρείες, κυβερνήσεις και άλλους οργανισμούς να αντιμετωπίσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου χρηματοδοτώντας έργα που μειώνουν ή απομακρύνουν από την ατμόσφαιρα το διοξείδιο του άνθρακα ή άλλες επιβλαβείς εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG)», ανέφερε από την πλευρά του ο αναπληρωτής καθηγητής Τμήμα Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Μάριος Τρίγκας, προσθέτοντας ότι στόχος των πιστώσεων άνθρακα είναι να δημιουργηθεί ένα οικονομικό κίνητρο για τις επιχειρήσεις και τα κράτη να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα και να επενδύσουν σε καθαρότερες, πιο βιώσιμες πρακτικές.

Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕ έχει δεσμευτεί να επιτύχει κλιματική ουδετερότητα έως το 2050 για να εξασφαλίσει ένα βιώσιμο μέλλον και στο πλαίσιο αυτό, η πρώτη και πιο επείγουσα προτεραιότητα παραμένει η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

«Για να μπορέσει να λειτουργήσει η σχετική αγορά και για την ελληνική δασοπονία και την αξιακή της αλυσίδα, όπως μεταξύ άλλων τα προϊόντα ξύλου και της σχετικής βιομηχανίας)=, θα πρέπει να υπάρξει η ανάπτυξη προσαρμοσμένης μεθόδου πιστοποίησης για τις δραστηριότητες απορρόφησης άνθρακα που προκύπτουν», τόνισε ο κ. Τρίγκας και πρόσθεσε ότι «αφού πιστοποιηθούν οι ποσότητες των carbon credits, τότε μπορούν να ενταχθούν στις αγορές και τα έσοδα να πηγαίνουν στον κρατικό προϋπολογισμό π.χ. Πράσινο Ταμείο, ο οποίος με τη σειρά του μπορεί να χρηματοδοτήσει επιπλέον δράσεις διαχείρισης των δασών. Αντίστοιχα μπορεί να ενισχυθεί και η εθελοντική αγορά». Παράλληλα, ο ίδιος είπε ότι η αγορά των carbon credits που δημιουργούνται από τα δάση και την αξιακή τους αλυσίδα, μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό κίνητρο για τις αναδασώσεις και στη χώρα μας.

Κατά τον κ. Τρίγκα, στην αγορά πιστώσεων άνθρακα η Ελλάδα θα μπορούσε να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς ευνοείται από το φυσικό της περιβάλλον. Υπενθύμισε δε ότι σύμφωνα με την έκθεση για τα ευρωπαϊκά δάση του Forest Europe του 2020, η συνολική δυναμικότητα αποθήκευσης άνθρακα για τη δασική βιομάζα (υπέργεια και υπόγεια) στα δάση της Ν.Α. Ευρώπης είναι περίπου 41,6tn/ha (τόνοι ανά εκτάριο, 1 εκτάριο = 10 στρέμματα). Επίσης σύμφωνα με την ίδια έκθεση το ξυλαπόθεμα των ελληνικών δασών είναι περίπου 47m3/ha (κυβικά μέτρα ανά εκτάριο).

«Από τα παραπάνω, συμπεραίνεται ότι συνολικά στα δάση της χώρας μας είναι αποθηκευμένοι περίπου 100 – 160 εκατ. τόνοι άνθρακα, καθώς η έκταση των δασών και δασικών εκτάσεων είναι περίπου 3,9.εκατ. ha», επισήμανε. Η Ελλάδα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη χώρα στην Ευρώπη όσον αφορά τους δασικούς πόρους, με 39 εκατ. στρέμματα δασών, που αντιστοιχούν στο 29% της συνολικής έκτασης της χώρας. Το 80% των δασών είναι δημόσια, ενώ τα υπόλοιπα ανήκουν σε ιδιώτες και ιδρύματα.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Συναγερμός στη Σουηδία: Αναφορές για διαρροή άγνωστου αερίου στην έδρα των υπηρεσιών πληροφοριών!

Η έδρα των υπηρεσιών πληροφοριών της Σουηδίας (Säpo) στη Στοκχόλμη εκκενώθηκε σήμερα έπειτα από μια πιθανή διαρροή αερίου και επτά άνθρωποι διακομίστηκαν στο νοσοκομείο για να λάβουν τις πρώτες βοήθειες, ανακοίνωσαν οι αρχές, χωρίς να μπορούν να καθορίσουν την προέλευση της διαρροής.

Αστυνομικοί με αντιασφυξιογόνες μάσκες και ασθενοφόρα αναπτύχθηκαν στο σημείο, το οποίο εκκενώθηκε γύρω στις 13.00 τοπική ώρα, σύμφωνα με τις εικόνες που μετέδωσαν σουηδικά ΜΜΕ.

«Γύρω στις 13.00 πληροφορίες έκαναν λόγο για την παρουσία μιας επικίνδυνης ουσίας στα γραφεία της Säpo», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Πάτρικ Σόντερμπεργκ, επικεφαλής γιατρός των υγειονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της Στοκχόλμης.

«Πέντε άνθρωποι που εκδήλωσαν αναπνευστικά συμπτώματα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο και άλλοι δύο μετέβησαν εκεί με ιδία μέσα για να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες», συμπλήρωσε.

Μια έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη, είπε ο γιατρός, διευκρινίζοντας πως δεν έχει καμία πληροφορία σχετικά με την ουσία που διέρρευσε.

Η Säpo, από την πλευρά της, «έλαβε μέτρα και οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης βρίσκονται στο σημείο», αφότου ειδοποιήθηκαν, δήλωσε η εκπρόσωπός της Κάριν Λουτζ στο AFP.

Το κτίριο «μερικώς εκκενώθηκε», συμπλήρωσε η ίδια, χωρίς να θέλει να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες ή να πει εάν εξετάζεται το σενάριο μιας εγκληματικής ενέργειας.

Η Σουηδία αύξησε το επίπεδο συναγερμού για την ασφάλειά της από τον περασμένο χρόνο και ελπίζει ότι θα άρει το τελευταίο εμπόδιο για την είσοδό της στο ΝΑΤΟ τη Δευτέρα, με την ψηφοφορία του ουγγρικού κοινοβουλίου για αυτήν την ένταξη.

Μια ζώνη εκατοντάδων μέτρων εκκενώθηκε περιμετρικά του κτιρίου των υπηρεσιών ασφαλείας, έκανε γνωστό η αστυνομία αναφέροντας «πιθανή διαρροή αερίου». Αργά το απόγευμα, η πρόσβαση στην περιοχή αποκαταστάθηκε.

Ορισμένοι αστυνομικοί που έφθασαν στο κτίριο «ένιωσαν μια μυρωδιά κατά την άφιξή τους», σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της αστυνομίας.

Οι αρχές ζήτησαν από τους κατοίκους της περιοχής να κλείσουν τα παράθυρά τους και αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι μύρισαν κάτι σαν μπογιά, σύμφωνα με την εφημερίδα Aftonbladet.

Οι σουηδικές υπηρεσίες πληροφοριών προειδοποίησαν αυτήν την εβδομάδα για τις απειλές που θέτουν κρατικοί παράγοντες, στοχοθετώντας κυρίως τη Ρωσία, την Κίνα και το Ιράν.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Έριξαν κοπριά σε γραφείο βουλευτή της ΝΔ! Σάλος με το ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε

Ομάδα αγροτών επισκέφτηκε το γραφείο της βουλευτή της ΝΔ, Μαρίας Αντωνίου με όχι και τόσο ευχάριστες διαθέσεις!

Συγκεκριμένα, άφησαν κοπριά πάνω στο γραφείο της.

Μετέφεραν έξι σακιά με κοπριά, μέρος της οποίας σκόρπισαν πάνω σε ένα γραφείο, μαζί με κάποια φασόλια.

Σήμερα επισκεφθήκαμε το πολιτικό γραφείο της κυρίας Μαρία Αντωνίου βουλευτή Καστοριάς της ΝΔ, προσπαθήσαμε να την βρούμε στο γραφείο της αλλά μας είπαν ότι λείπει, το μόνο που θέλαμε ήταν να της δείξουμε πως από την κοπριά ο αγρότης μπορεί να παράξει ποιοτικά προϊόντα ώστε να αναθεωρήσει τις απόψεις της…» αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση!

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο!

photo eurokinissi

Χαρδαλιάς: «Μαζί με την κεντρική κυβέρνηση, συνδιαμορφώνουμε τους όρους για μία νέα Χάρτα Αυτοδιοίκησης»

"Προχωράμε για μία νέα εποχή και για τις 13 Περιφέρειές μας", ανέφερε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Αττικής. Νίκος Χαρδαλιάς.

Στις νέες οκταμελείς επιτροπές θα συμμετέχουν 104 μέλη: 91 αντιπεριφερειάρχες και περιφερειακοί σύμβουλοι – εκ των οποίων 20 περιφερειακά στελέχη της Αττικής από όλες τις παρατάξεις – καθώς και οι 13 περιφερειάρχες της χώρας, με τον κ. Χαρδαλιά να τίθεται πρόεδρος της επιτροπής Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Θεμάτων.

Ο Νίκος Χαρδαλιάς, στις δηλώσεις του επισήμανε:

«Με πνεύμα ενότητας, συνεννόησης και συνεργασίας προχωράμε μπροστά για τις προκλήσεις που ανοίγονται για τον δεύτερο βαθμό της αυτοδιοίκησης την επόμενη πενταετία. Έχοντας εξασφαλίσει τα υψηλότερα κονδύλια στην ιστορία του θεσμού, ο ρόλος των 13 επιτροπών είναι κρίσιμος, αλλά και ουσιαστικός, τόσο για το σύγχρονο μοντέλο της αποκεντρωμένης διακυβέρνησης που θέλουμε, όσο και για τα αποτελέσματα των πολιτικών που περιμένουν οι πολίτες από εμάς.

Τα πρόσωπα που καλούνται να στελεχώσουν τις επιτροπές μας, από όλες τις παρατάξεις, διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον χώρο της αυτοδιοίκησης και ειδική γνώση η καθεμία και ο καθένας στο αντικείμενό τους. Μαζί με τον πρόεδρο της ΕΝΠΕ και φίλο Απόστολο Τζιτζικώστα και τους υπόλοιπους συναδέλφους, προχωράμε για μία νέα εποχή και για τις 13 Περιφέρειές μας, με μόνο στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας και την αναπτυξιακή δυναμική του τόπου μας. Μαζί με την κεντρική κυβέρνηση, συνδιαμορφώνουμε τους όρους για μία νέα Χάρτα Αυτοδιοίκησης που θα φέρει τη χώρα πιο κοντά στις καλές πρακτικές της Ευρώπης, διεκδικώντας ταυτόχρονα τους πόρους και τις αρμοδιότητες που απαιτούνται για να επιτελέσουμε την αποστολή μας».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Αυτόν θα στηρίξει ο Τσίπρας απέναντι στον Κασσελάκη, σύμφωνα με την Ελ. Καλογεροπούλου

Τι δήλωσε στο MEGA:

photo eurokinissi

Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους

Εκπτώσεις έως και 50% θα απολαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί που προσελήφθησαν ως προσωρινοί αναπληρωτές για την κάλυψη των αναγκών στις σχολικές μονάδες.

Με κοινή πρωτοβουλία των υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, επιτεύχθηκαν εκπτώσεις έως και 50% στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που προσελήφθησαν για το διδακτικό έτος 2023-2024.

Συγκεκριμένα:

Ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Sea Jets: Εκπτωση 50% για τους επιβάτες και τα ΙΧ και δίκυκλά τους.

Fast Ferries: Έκπτωση 30% για του επιβάτες και 20% για τα οχήματά τους.

Dodekanissos Sea Ways: Έκπτωση 50% για τους επιβάτες.

Levante Ferries: Έκπτωση 50% για τους επιβάτες και τα οχήματά τους.

Aegean Sea Lines: Από Λαύριο/Καβάλα προς Αγ.Ευστράτιο/Λήμνο: έκπτωση 50% για τους επιβάτες, τα Ι.Χ. οχήματά τους και τις μοτοσυκλέτες τους.

Αttica Group: Έκπτωση 50% για τους επιβάτες, τα Ι.Χ. οχήματά τους και τις μοτοσυκλέτες τους.

Goutos Lines/ΚΑΘΡΑΙΑ Ν.Ε: Λαύριο-Κέα, Λαύριο-Κύθνος με Ε/Γ-Ο/Γ Μακεδών: Έκπτωση 50% για επιβάτες , στα Ι.Χ. οχήματά τους και στις μηχανές

Levante Ferries Group: Ζάκυνθος – Κεφαλλονιά – Ιθάκη: Έκπτωση 50% για τους επιβάτες, τα Ι.Χ. οχήματά τους και τις μηχανές

Σκύρος Ναυτική Εταιρεία: Έκπτωση 50% για τους επιβάτες και τα Ι.Χ. οχήματά τους (Η έκπτωση αφορά μόνο τα μη επιδοτούμενα δρομολόγια).

Υπενθυμίζεται ότι με κοινή πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχουν ανακοινωθεί μειώσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τους προσληφθέντες – τόσο κατά την Α΄ όσο και κατά τις Β΄ και Γ’ φάσεις – αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τις επόμενες ημέρες ενδέχεται να προστεθούν και άλλες εταιρείες στον ανωτέρω πίνακα, οπότε και θα εκδοθεί νεότερη ενημέρωση.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, η έκπτωση θα αφορά στην κάλυψη των μετακινήσεων των εκπαιδευτικών από τους μόνιμους τόπους κατοικίας τους προς το τελικό νησί, στο οποίο ανέλαβαν υπηρεσία. Απαραίτητα δικαιολογητικά για την παροχή της έκπτωσης θα είναι η σχετική απόφαση του υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, που αναφέρει την πρόσληψή τους, καθώς και η αστυνομική τους ταυτότητα.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Γερμανία: Ψηφίστηκε η μερική νομιμοποίηση της κάνναβης! “Με αυτό το νόμο Θα προστατεύσουμε τα παιδιά”

Με 407 ψήφους υπέρ, 226 κατά και τέσσερις αποχές, η Bundestag ενέκρινε σήμερα την μερική νομιμοποίηση της ινδικής κάνναβης στην Γερμανία.

Το σχέδιο της κυβέρνησης για ελεγχόμενη απελευθέρωση της κατοχής και χρήσης κάνναβης έχει επικριθεί ιδιαίτερα, ενώ δεν θεωρείται βέβαιη η υπερψήφιση της κυβερνητικής πρότασης από το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο.

Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργού Υγείας Καρλ Λάουτερμπαχ (SPD), από την 1η Απριλίου στα άτομα άνω των 18 ετών θα επιτρέπεται η κατοχή έως και 25 γραμμαρίων κάνναβης για προσωπική κατανάλωση, ενώ νόμιμη θα είναι και η καλλιέργεια έως και τριών φυτών κάνναβης στο σπίτι. Από την 1η Ιουλίου θα μπορούν να λειτουργούν και σύλλογοι καλλιέργειας, με έως και 500 ενήλικα μέλη, αλλά όχι για εμπορική χρήση, μόνο δική τους χρήση – έως 50 γραμμαρίων/μήνα. Η δημόσια κατανάλωση σε σχολεία, αθλητικές εγκαταστάσεις και σε απόσταση 100 μέτρων από αυτά θα απαγορεύεται, όπως και το κάπνισμα σε πεζοδρόμους μέχρι τις 20:00. Η αρχική αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των μέτρων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο 18 μήνες μετά την έναρξη της εφαρμογής τους.

Ο υπουργός Υγείας Καρλ Λάουτερμπαχ δήλωσε νωρίτερα σήμερα ότι «με αυτόν τον νόμο θα πετύχουμε να περιορίσουμε σημαντικά την μαύρη αγορά, θα προστατεύουμε καλύτερα τα παιδιά και τους νέους μας και θα έχουμε ένα ασφαλές προϊόν για τους ενήλικες καταναλωτές». Σύμφωνα με τον ίδιο, η μέχρι τώρα πολιτική απέτυχε, επειδή οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότεροι και κυρίως νέοι.

Θετικά αποτελέσματα από τη νέα νομοθεσία αναμένει και ο επίτροπος της ομοσπονδιακής κυβέρνησης για τα ναρκωτικά Μπούρκχαρτ Μπλίνερτ: «Οι απαγορεύσεις δεν βοηθούν κατά του καπνίσματος και η τρέχουσα ποινικοποίηση δεν έχει καμία σχέση με την προστασία της υγείας. Αυτό φαίνεται από την πραγματικότητα των 4,5 εκατομμυρίων ενήλικων χρηστών κάνναβης το 2023», δήλωσε ο κ. Μπλίνερτ και έκανε λόγο για νέα πολιτική, «μακριά από τον στιγματισμό και την ποινικοποίηση, με περισσότερη προστασία και βοήθεια».

Από την άλλη πλευρά ωστόσο ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Κλάους Ράινχαρντ τόνισε ότι η κάνναβη είναι ουσία η οποία προκαλεί εθισμό. «Περίπου το 10% των τακτικών χρηστών έχει εξάρτηση, ενώ η τακτική χρήση από άτομα κάτω των 25 ετών δύναται να προκαλέσει προβλήματα στην ανάπτυξη του εγκεφάλου. Φοβάμαι ότι η νομιμοποίηση θα ωθήσει περισσότερους να δοκιμάσουν», δήλωσε.

Η Γερμανική Ένωση Δικαστών προειδοποίησε επίσης ότι το δικαστικό σώμα θα επιβαρυνθεί υπερβολικά από τον κανονισμό αμνηστίας που προβλέπει η νομοθεσία, για όσους έχουν ήδη καταδικαστεί. «Αναμένουμε περισσότερες από 100.000 υποθέσεις που θα πρέπει να ελεγχθούν εκ νέου προκειμένου να αρθούν οι ποινές που έχουν επιβληθεί», ανέφερε ο ομοσπονδιακός διευθυντής της Ένωσης Σβεν Ρέμπεν.

Η νέα νομοθεσία θα τεθεί προς έγκριση στο Ομοσπονδιακό Συμβούλιο στο τέλος Μαρτίου. Η έγκριση δεν είναι νομικά αναγκαία, το Συμβούλιο ωστόσο μπορεί να ζητήσει διαδικασία διαιτησίας με την Bundestag, καθυστερώντας την εφαρμογή του νόμου, κάτι που έχει ήδη αφήσει να εννοηθεί ότι θα επιχειρήσει ο πρωθυπουργός της Βαυαρίας Μάρκους Ζέντερ.

Στην Bundestag πάντως σήμερα ψήφισαν αρνητικά και κάποιοι βουλευτές του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος (SPD). Ενδεικτικά, ο αρμόδιος για θέματα εσωτερικής πολιτικής Σεμπάστιαν Φίντλερ δήλωσε ότι του ιδίου, ως πρώην αστυνομικού στην Υπηρεσία Κατά του Εγκλήματος (ΒΚΑ), το επαγγελματικό του ήθος δεν του επιτρέπει να υπερψηφίσει ένα νομοσχέδιο το οποίο αφήνει ελεύθερους τους εμπόρους ναρκωτικών.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

«Είναι κόμμα αυτό;;;»! Ξέσπασε δυνατά στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ στο συνέδριο! ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε τι δήλωσε το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, Μαρια Καλουδιωτη:

photo eurokinissi

Επιβίωση στο βουνό: Το έξυπνο κόλπο για να φτιάξετε μια βρύση (video)

Ξαφνικά έδειξε τα στήθη της! Τρελάθηκε ο διπλανός της

freepik

freepik

«Κάντε ερωτήσεις στους πολιτικούς σας»! Ο «ιός» Πούτιν εξαπλώνεται στις ΗΠΑ και φέρνει πανικό, vid

Όλο και περισσότεροι Αμερικανοί προβληματίζονται με όσα αποκαλύφθηκαν για τους διεθνιστές! Τι αναφέρει ο Σκοτ Ρίτερ

Ο πρώην αξιωματικός του Σώματος Πεζοναυτών των ΗΠΑ και πρώην επιθεωρητής όπλων του ΟΗΕ, Σκοτ ​​Ρίτερ, κάνει λόγο για την απόλυτη ανάγκη «να καθίσουμε και να ακούσουμε τον Βλαντιμίρ Πούτιν» σε αυτή την ιστορική καμπή, καθώς ολοένα και περισσότεροι Αμερικανοί ξεσηκώνονται σε όλες τις Πολιτείες εναντίον της πολιτικής Μπάιντεν που οδηγεί την Αμερική σε εξαθλίωση και τον πλανήτη σε πόλεμο!

«Αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ μαζί του, αλλά είναι η ουσία της διπλωματίας, στην οποία η Δύση απέτυχε», τονίζει ο Ρίτερ!

Αναφερόμενος στην πρόσφατη συνέντευξη του Ρώσου ηγέτη στον Τάκερ Κάρλσον, η οποία ακόμα παίζεται και συζητείται στις ΗΠΑ, τόνισε πως «ο Αμερικανός δημοσιογράφος έκανε  αυτό που έπρεπε να κάνει ο Άντονι Μπλίνκεν, ό,τι έπρεπε να κάνει ο Τζο Μπάιντεν, ό,τι έπρεπε να είχε κάνει η Χίλαρι Κλίντον. Αν ο Τάκερ Κάρλσον δεν καθίσει (να συνεννοηθεί) με τον Βλαντιμίρ Πούτιν, ποιος θα το κάνει;».

«Αρκετοί Αμερικανοί θα αρχίσουν να καλούν τους αντιπροσώπους τους στο Κογκρέσο λέγοντας για ποιο λόγο δεν μιλάμε με τον Πούτιν;  Προσπάθησε πραγματικά η CIA να χρηματοδοτήσει φονταμενταλιστές “Ουαχάμπι”-(σαλαφιστική τρομοκρατία) στην Τσετσενία για να την διαλύσει; Ενορχήστρωσε ουσιαστικά η CIA το πραξικόπημα “Μaidan”; Ξέρετε, παρενέβησαν πραγματικά στην ειρηνευτική διαδικασία; Μήπως ο Μπόρις Τζόνσον ουσιαστικά διέκοψε την συνθήκη ειρήνης, η οποία θα επέτρεπε σε όλες αυτές τις περιοχές να παραμείνουν ως μέρος της Ουκρανίας και να σώσει 500 χιλιάδες ζωές;

Κάντε ερωτήσεις. Αυτό υποτίθεται κάνουν οι υπεύθυνοι πολίτες», κατέληξε!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-SPUTNIK

Συνάντηση Μητσοτάκη το Σάββατο στη Ντόχα με τον εμίρη του Κατάρ Σεΐχη Αλ Θάνι

Συνάντηση με τον Εμίρη του Κατάρ, Σεΐχη Tamim bin Hamad Al Thani, στη Ντόχα, θα έχει αύριο στις 10:00πμ ώρα Ελλάδος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με ενημέρωση του γραφείου τύπου του πρωθυπουργού.

Εν συνεχεία, θα ακολουθήσουν διευρυμένες συνομιλίες των αντιπροσωπειών των δύο χωρών.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Ηλεκτρονικά οι επιδόσεις τριών εγγράφων της Ποινικής Δίκης

Ηλεκτρονικά μέσω του poinikesepidoseis.gov.gr, πραγματοποιούνται από σήμερα οι επιδόσεις των ποινικών διαταγών, των αποφάσεων Λιπομαρτύρων και των κλήσεων Μαρτύρων, ύστερα από την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β' 403/2024) των υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου, Δικαιοσύνης Γιώργου Φλωρίδη και του υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Αθανάσιου Πετραλιά.

Πρόκειται για μια σημαντική υπηρεσία, καθώς μειώνεται η γραφειοκρατία και αναβαθμίζεται το επίπεδο προστασίας των δεδομένων των πολιτών, αφού οι επιδόσεις θα γίνονται άμεσα με ηλεκτρονικό τρόπο, χωρίς μεταφορά εγγράφων σε φυσική μορφή. Επιπλέον, εξοικονομούνται ανθρώπινοι πόροι για τη Δημόσια Διοίκηση, με την αποδέσμευση ενός σημαντικού αριθμού δικαστικών υπαλλήλων και αστυνομικού προσωπικού, ο οποίος έχει επιφορτιστεί με το έργο αυτό.

Σε πρώτη φάση, οι ψηφιακές επιδόσεις θα ξεκινήσουν από την Εισαγγελία Αθηνών.

Οι ποινικές επιδόσεις θα πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας poinikesepidoseis.gov.gr με τους εξής τρόπους:

– Είτε αυτόματα, όπου η πλατφόρμα παραλαμβάνει ένα έγγραφο από το Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Δικαστικών Υποθέσεων Πολιτικής και Ποινικής Δικαιοσύνης του Υπουργείου Δικαιοσύνης (ΟΣΔΔΥ-ΠΠ) μέσω διαλειτουργικότητας και το αποστέλλει στη Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr.

– Είτε χειροκίνητα, όπου ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της Εισαγγελίας, δικαστικός υπάλληλος ή εξουσιοδοτημένος επιμελητής δικαστηρίων, αυθεντικοποιείται με κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης στην πλατφόρμα, δημιουργεί το έγγραφο και συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία του εγγράφου, χρησιμοποιώντας τις διαλειτουργικότητες του Μητρώου Πολιτών (ΥΠΕΣ) και του Φορολογικού Μητρώου (ΑΑΔΕ). Στη συνέχεια, η πλατφόρμα αποστέλλει το έγγραφο στη Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr.

Και στις δύο περιπτώσεις, το έγγραφο στη Θυρίδα του πολίτη αποκτά τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας ηλεκτρονικών εγγράφων της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης gov.gr, ενώ οι ενδιαφερόμενοι διάδικοι ή μάρτυρες ενημερώνονται αυτομάτως για την επίδοση με SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου και με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση, που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, στο emep.gov.gr.

Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα» του ΕΣΠΑ και υλοποιήθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ Μ.Α.Ε.), κεντρικό κόμβο σχεδιασμού και υλοποίησης των έργων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με τη συμβολή του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε. – GRNET), φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Οι απαραίτητες διαλειτουργικότητες υλοποιούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Με την ψηφιοποίηση των επιδόσεων των τριών αυτών ποινικών εγγράφων, τα οποία ετησίως αγγίζουν περίπου τις 170.000, αναμένεται να απελευθερωθεί περίπου το 1/3 του αστυνομικού προσωπικού, που απασχολείται αυτή τη στιγμή στις επιδόσεις. Υπολογίζεται ότι απαιτούνται κατά μέσο όρο 670 αστυνομικοί την ημέρα. Ενδεικτικά το 2023 επιδόθηκαν 1.193.257 έγγραφα ποινικής, αστικής, διοικητικής, στρατολογικής φύσεως.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Ο Ζελένσκι ζητά από τους Δυτικούς μαχητικά αεροσκάφη και συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας

Όλα στην μαύρη τρύπα!

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι ζήτησε σήμερα από τους δυτικούς συμμάχους του Κιέβου να παραδώσουν γρήγορα στη χώρα του νέα συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας και μαχητικά αεροσκάφη, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης, αύριο Σάββατο, δύο ετών από τη ρωσική εισβολή.

«Το σημαντικότερο πράγμα είναι να ξεμπλοκάρουμε τους αιθέρες. Η αντιαεροπορική άμυνα (…) και τα αεροπλάνα θα βοηθήσουν σ’ αυτό» είπε ο Ζελένσκι σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Λβιβ, στη δυτική Ουκρανία. «Το σημαντικό είναι όλες οι αποφάσεις (σ.σ. για την παροχή βοήθειας) να ληφθούν εγκαίρως. Πιστεύω ότι αυτή είναι η προτεραιότητα», πρόσθεσε.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo EPA-EPA

 Στουρνάρας: Τον Ιούνιο η πρώτη μείωση του επιτοκίου από την ΕΚΤ

Πρώτη μείωση των επιτοκίων από την ΕΚΤ τον Ιούνιο βλέπει ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννης Στουρνάρας.

Σε συνέντευξη του στο Bloomberg ανέφερε ότι «τα πρόσφατα δεδομένα υποδηλώνουν ότι θα φτάσουμε το στόχο του πληθωρισμού στο 2% το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους»,

. «Η τελευταία επιβράδυνση στους μισθούς δίνει ελπίδα ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Αλλά δεν θα έχουμε αρκετές πληροφορίες για να αποφασίσουμε για μειώσεις επιτοκίων πριν από το τέλος του δεύτερου τριμήνου — οπότε τον Ιούνιο».

Ο ίδιος σύμφωνα με το δημοσίευμα, υποστήριξε ότι μία κίνηση της ΕΚΤ στο μέτωπο των επιτοκίων τον Απρίλιο θα μπορούσε να συμβεί μόνο αν τα στοιχεία για τον πληθωρισμό εξέπλητταν θετικά.

Σε κάθε περίπτωση προσέθεσε ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα διασφαλίσουν απολύτως ότι δεν θα ενεργήσουν πρόωρα και δεν θα θέσουν σε κίνδυνο την πρόοδο που έχουν επιτύχει μέχρι σήμερα.

Οσον αφορά στην ταχύτητα αποκλιμάκωσης των επιτοκίων ο διοικητής της ΤτΕ εκτίμησε ότι η επαναφορά σε ένα ουδέτερο επίπεδο επιτοκίου της τάξεως του 2% θα μπορούσε να επιτευχθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Και τούτο διότι εξαιτίας της μεγάλης αβεβαιότητας που επικρατεί οι επερχόμενες μειώσεις – όπως εκτίμησε—θα είναι της τάξεως του 0,25% κάθε φορά.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα το βασικό επιτόκιο καταθέσεων της ΕΚΤ βρίσκεται στο 4% και το αντίστοιχο για πράξεις κύριας αναχρηματοδότησης στο 4,50%.

Ο κ. Στουρνάρας υποστήριξε ότι ο πληθωρισμός θα πλησιάσει τον στόχο που έχει θέσει η ΕΚΤ πολύ νωρίτερα από ό,τι αναμένονταν.

Για το χρόνο μείωσης των επιτοκίων ανέφερε χαρακτηριστικά « ότι ο Απρίλιος είναι μια επιλογή εάν λάβουμε το σωστό είδος δεδομένων, ο Μάρτιος σίγουρα δεν είναι. Δεν θα αναλάβουμε τον κίνδυνο να μειώσουμε τα επιτόκια μέχρι να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι είμαστε σε καλό δρόμο για να πετύχουμε τον στόχο μας».

Ο ίδιος προέβλεψε ότι η Ευρωπαική Οικονομία φέτος θα αναπτυχθεί με χαμηλότερο ρυθμό από το 0,8%, ενώ χαρακτήρισε την αύξηση των μισθών άνω του 4% ανησυχητική. Προσθέτοντας, ωστόσο, ότι οι εταιρείες χρησιμοποιούν την αύξηση του συνολικού κόστους για να καθορίσουν τα περιθώρια, και αυτό είναι χαμηλότερο.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:freepik)

Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ: Απίστευτες εικόνες! Δεν γεμίζουν ούτε ταξί οι θεατές, vid

Δείτε τι «έπιασε» η κάμερα:

eurokinissi photo

Οι Πολωνοί αγρότες ανακοίνωσαν τον αποκλεισμό ενός σημαντικού μεθοριακού περάσματος με τη Γερμανία

Οι Πολωνοί αγρότες ανακοίνωσαν σήμερα τον αποκλεισμό για ένα διάστημα 24 ωρών, από την Κυριακή, ενός σημαντικού μεθοριακού περάσματος με τη Γερμανία, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν κατά των ευρωπαϊκών κανονισμών και των εισαγωγών προϊόντων, που κρίνουν ότι δεν συμμορφώνονται με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Το συνοριακό πέρασμα του Σλουμπίτσε στον αυτοκινητόδρομο Α2 (που συνδέει τη Βαρσοβία με το Βερολίνο) θα αποκλειστεί στις 13.00 τοπική ώρα (14.00 ώρα Ελλάδας) την Κυριακή έως τις 13.00 τη Δευτέρα», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Ντάριους Βρόμπελ, ένας από τους διοργανωτές της κινητοποίησης.

«Διαμαρτυρόμαστε κατά του ευρωπαϊκού πράσινου Συμφώνου, που είναι απαράδεκτο υπό την παρούσα μορφή του και κατά των εισαγωγών αγροτοδιατροφικών προϊόντων που δεν συμφορφώνονται προς τα ευρωπαϊκά πρότυπα, προερχόμενα από χώρες εκτός της ΕΕ», συμπλήρωσε ο ίδιος, αρνούμενος να αναφέρει ειδικά την Ουκρανία, η οποία εντούτοις στοχοθετείται πρώτη από τους αγρότες.

Ο Ντάριους Βρόμπελ πρόσθεσε ότι πρόκειται για μια προειδοποιητική κινητοποίηση.

«Αναμένουμε τα αποτελέσματα (της δράσης μας) και είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις σε ένα πολύ υψηλότερο επίπεδο», υπογράμμισε.

Σε πρώτη φάση, οι αγρότες ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν σε αποκλεισμό διάρκειας 25 ημερών, όμως έπειτα από συνομιλίες που είχαν με τη δημοτική αρχή του Σλουμπίτσε και τοπικές επιχειρήσεις, αποφάσισαν να περιορίσουν τη διάρκεια της κινητοποίησής τους.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/freepik