Άρθρα

«Η Ρωσία πρέπει να κερδίσει τον πόλεμο»: Γκάφα ολκής από δυτικό “ηγέτη”, vid

Σχολιάστηκε δεόντως ακόμα και από ρωσικά μίντια.

«Γλώσσα λανθάνουσα τ’ αληθή λέγει»!!

Έτσι λοιπόν κι ο Καναδός πρωθυπουργός, Τζάστιν Τριντό, υπέπεσε σε ένα σαρδάμ που έγινε viral, αναφερόμενος στον πόλεμο στην Ουκρανία:

«Όλοι γνωρίζουμε ότι η Ρωσία πρέπει να κερδίσει αυτόν τον πόλεμο. Συγγνώμη, η Ουκρανία πρέπει να κερδίσει αυτόν τον πόλεμο ενάντια στη Ρωσία», είπε γελώντας και κλείνοντας αμήχανα την ομιλία του.

Η γκάφα του ήταν επιπέδου…Μπάιντεν, με πολλούς σχολιάζουν ότι απλά του…ξέφυγε αυτό που είναι αλήθεια.

απεμπε-EPA-Sputnik pool photo

ΒΙΝΤΕΟ: Ήθελε να την κοιτάξει, αλλά…

Στάθηκε άτυχος! Δείτε βίντεο που γύρισαν:

freepik photo

Φίλης κατά Τσίπρα: «Θλίβομαι, έχει ευθύνη για την πτώση του ΣΥΡΙΖΑ», vid

Ρωσία: Αποκάλυψη για Ναβάλνι που ίσως αλλάζει τα δεδομένα για τον μυστηριώδη θάνατό του

Ο Αλεξέι Ναβάλνι βρισκόταν κοντά στην απελευθέρωσή του στο πλαίσιο μιας ανταλλαγής κρατουμένων, οι διαπραγματεύσεις για την οποία βρίσκονταν στο "τελικό στάδιο" όταν πέθανε σε ρωσική αποικία κρατουμένων,

δήλωσε σήμερα στενή συνεργάτις του Ρώσου αντιπολιτευόμενου, επαναλαμβάνοντας τις κατηγορίες της οικογένειάς του και υποστηρικτών του ότι ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν βρίσκεται πίσω από τον θάνατό του.

Μιλώντας σε βίντεο στο YouTube, η Μαρία Πεβτσίχ ανέφερε ότι η ανταλλαγή του Ναβάλνι μαζί με “δύο Αμερικανούς πολίτες”, που κρατούνται από τη Μόσχα, τους οποίους δεν κατονόμασε, φέρεται ότι θα γινόταν με Ρώσο που κρατείται στη Γερμανία.

“Έλαβα επιβεβαίωση ότι διεξάγονταν οι διαπραγματεύσεις και ότι βρίσκονταν στο τελικό τους στάδιο”, σημείωσε, βεβαιώνοντας ότι ο Ναβάλνι “θα αφηνόταν ελεύθερος μέσα στις επόμενες μέρες”.

“Ο Αλεξέι Ναβάλνι θα μπορούσε να κάθεται σε αυτήν την καρέκλα τώρα, σήμερα. Δεν είναι σχήμα λόγου, θα μπορούσε και θα έπρεπε να έχει γίνει”, πρόσθεσε η Πεβτσίχ.

Σύμφωνα με την ίδια η ομάδα υποστήριξης του Ναβάλνι “εργαζόταν” για δύο χρόνια για “να τον βγάλει” από τη φυλακή “με κάθε τίμημα” στη βάση ανταλλαγής “Ρώσων κατασκόπων με πολιτικούς κρατούμενους” στη Ρωσία.

Η Ουάσινγκτον ήταν ενήμερη όπως και το Βερολίνο, πρόσθεσε, χωρίς να διευκρινίσει τον ρόλο των δύο κυβερνήσεων σε αυτές τις συνομιλίες.

Ύστερα από αρκετούς μήνες χωρίς πρόοδο, η συμφωνία “ξανατέθηκε στο τραπέζι τον Δεκέμβριο” του 2023, σημείωσε στο βίντεο στο YouTube.

Σύμφωνα με την ίδια, ο Βαντίμ Κρασίκοφ, ο οποίος έχει καταδικαστεί σε ισόβια κάθειρξη για τη δολοφονία το 2019 σε πάρκο του Βερολίνου ενός Τσετσένου πρώην αυτονομιστή, θα συμπεριλαμβανόταν σε αυτήν την ανταλλαγή κρατουμένων.

Σύμφωνα με τη γερμανική δικαιοσύνη, η εντολή για τη δολοφονία αυτή είχε δοθεί απευθείας από τις ρωσικές αρχές, οι οποίες έχουν διαψεύσει οποιαδήποτε ανάμειξή τους.

“Ο Ναβάλνι θα έβγαινε τις επόμενες μέρες, επειδή εξασφαλίσαμε απόφαση για την ανταλλαγή του. Στις αρχές Φεβρουαρίου, έγινε πρόταση στον Πούτιν για την ανταλλαγή του δολοφόνου, του αξιωματικού της FSB Βαντίμ Κρασίκοφ, ο οποίος βρίσκεται στη φυλακή για ανθρωποκτονία στο Βερολίνο, με δυο Αμερικανούς πολίτες και τον Αλεξέι Ναβάλνι”, πρόσθεσε η Πεβτσίχ, σημειώνοντας ότι είχε επιβεβαίωση πως οι διαπραγματεύσεις για την ανταλλαγή κρατουμένων βρίσκονταν στο τελικό τους στάδιο το βράδυ της 15ης Φεβρουαρίου — την προηγουμένη του θανάτου του Ρώσου αντιπολιτευόμενου σε ρωσική φυλακή στην Αρκτική.

(Με πληροφορίες από απεμπε-απεμπε-EPA photo)

Ο Σολτς λέει ότι φοβάται την εμπλοκή της Γερμανίας στον πόλεμο: «Είμαι έκπληκτος και εκνευρισμένος»

Νωρίς το θυμήθηκε!!

Ο κ. Σολτς απέρριψε επίσης εκ νέου το ενδεχόμενο εμπλοκής του ΝΑΤΟ στον πόλεμο στην Ουκρανία και ξεκαθάρισε ότι το Βερολίνο δεν θα εγκρίνει για την ώρα την παράδοση πυραύλων «Taurus» στο Κίεβο.

Ερωτώμενος σχετικά με το ουκρανικό αίτημα για παράδοση πυραύλων «Taurus», ο κ. Σολτς αναφέρθηκε στον κίνδυνο να ερμηνευθεί ως εμπλοκή της Γερμανίας στον πόλεμο:

«Δεν πρέπει να συνδεόμαστε σε κανένα σημείο με τους στόχους τους οποίους επιτυγχάνει αυτό το σύστημα», δήλωσε και ξεκαθάρισε ότι η προμήθεια του ουκρανικού στρατού με «Taurus» δεν αποτελεί την επόμενη επιλογή στην ημερήσια διάταξη.

«Αυτή η σαφήνεια είναι επίσης απαραίτητη. Είμαι έκπληκτος που κάποιοι άνθρωποι δεν συγκινούνται καθόλου, δεν σκέφτονται καν αν αυτό που κάνουμε θα μπορούσε υπό μία έννοια να θεωρηθεί ως συμμετοχή στον πόλεμο», πρόσθεσε ο κ. Σολτς, αναφερόμενος εμμέσως στην αντιπολίτευση, η οποία ζητά άμεση παράδοση των πυραύλων στην Ουκρανία.

«Πρόκειται για ένα όπλο μεγάλου βεληνεκούς και αυτό που κάνουν οι Γάλλοι και οι Βρετανοί σε ό,τι αφορά τον έλεγχο των στόχων δεν μπορεί να γίνει από τη Γερμανία. Αυτό το ξέρουν όλοι όσοι έχουν ασχοληθεί με το συγκεκριμένο σύστημα» διευκρίνισε και δήλωσε «έκπληκτος» και «εκνευρισμένος» για το γεγονός ότι αυτό το ζήτημα επανέρχεται διαρκώς.

«Πολλοί παρακολουθούν τηλεόραση το βράδυ και ελπίζουν ότι ο καγκελάριος θα συγκρατήσει τα νεύρα του», είπε χαρακτηριστικά, σχολιάζοντας τη φήμη ότι ο ίδιος ευθύνεται για την καθυστέρηση.

Ερωτώμενος σχετικά με το κλίμα που επικρατεί στον κυβερνητικό συνασπισμό, ο Όλαφ Σολτς εμφανίστηκε πάντως βέβαιος ότι η κυβέρνησή του θα ολοκληρώσει κανονικά τη θητεία της το φθινόπωρο του 2025. «Θα έβαζα και στοίχημα», σημείωσε.

(Απεμπε – απεμπε-EPA photo)

«Δείτε ποιοί χειροκροτούν»: Η στιγμή που ο Κασσελάκης «καρφώνει» τους διαφωνούντες, vid

Ενώ ήταν στο βήμα του συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ:

intime photo

Χωρίς μετρό την Τετάρτη, 28/2, η Αθήνα

Ταλαιπωρία αναμένει το επιβατικό κοινό.

Χωρίς μετρό θα μείνει η Αθήνα την Τετάρτη, 28/2, καθώς 7 σωματεία συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ. Τα σωματεία τα οποία συμμετέχουν στην απεργία είναι:

– ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ.ΣΥ.

– ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΜ & ΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΣΤΑΣΥ (Σ.Ε.Τ.)

– ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ & ΛΟΙΠΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (Σ.Η.Ε.Κ.)

– ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ – ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ

– ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ ΤΡΑΜ ΑΤΤΙΚΗΣ (Σ.Η.Τ.Α.)

– ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΔΗΓΩΝ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (Σ.Η.Α.Μ.)

– ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ (Σ.Ε.Κ.Ε.Λ.Μ.Α.)

(eurokinissi photo)

Η κουβέντα για την τεχνητή νοημοσύνη που «πάγωσε» Έλληνα Υπουργό, vid

«Έρχονται αλλαγές που θα δούμε ενδεχομένως ακόμα και σε ένα χρόνο, πολύ πιο διαφορετικές από αυτές που είδαμε τα τελευταία 10 χρόνια».

Στην εκδήλωση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, με θέμα την Ψηφιακή εποχή, Τεχνητή Νοημοσύνη & Τεχνοηθική βρέθηκε καλεσμένος μεταξύ άλλων ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

Όπως μαρτυρά το όνομα της εκδήλωσης, η συζήτηση κινήθηκε γύρω από τις τεχνολογικές «καινοτομίες» που έχουν να κάνουν με την τεχνητή νοημοσύνη, ενώ εκφράστηκαν και προβληματισμοί που τα προηγούμενα χρόνια θα θεωρούνταν «θεωρίες συνωμοσίας»!!

Τα αποσπάσματα που ακολουθούν είναι πολύ σημαντικά. Πρόκειται για πράγματα τα οποία ο Δημοσθένης Λιακόπουλος έγραψε πολλά χρόνια πριν!! Τώρα απλά τα ζούμε ή πρόκειται να τα ζήσουμε στα αμέσως επόμενα χρόνια.

«Για μένα το δίλημμα που αρχίζει και διαφαίνεται είναι μεταξύ ελευθερίας και ευκολίας. Όσο περισσότερο απλοποιούνται διαδικασίες της καθημερινότητάς μας, τόσο ανεπαίσθητα θα χάνουμε ένα μέρος της ελευθερίας μας. Και ο κίνδυνος έγγειται στο ότι οι άνθρωποι έχουν μία ροπή προς την ευκολία. Για παράδειγμα όταν εμφανίστηκαν οι αριθμομηχανές σταματήσαμε να κάνουμε πράξεις. Ο άνθρωπος θα είναι ετερόβουλος, δεν θα είναι αυτόνομος», δήλωσε ο καθηγητής Σύγχρονης Φιλοσοφίας, Θεοφάνης Τάσης, με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης να μένει άλαλος.

«Ένας αλγόριθμος μπορεί να μας προτείνει τον τέλειο ηγέτη;», ρώτησαν αστειευόμενοι οι συμμετέχοντες.

«Μία τέτοια οπτική, το να θεωρήσουμε δηλαδή τη τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο, εγκυμονεί κινδύνους. Εμένα με απασχολεί να επισημάνω τα αρνητικά», σημείωσε ο κ. Τάσης, δείχνοντας -όχι τυχαία- το smartphone του.

Ο ίδιος έκανε αναφορά μέχρι και στα εμφυτεύματα της Neuralink, για τα οποία στην ελληνική τηλεόραση σχολίασαν ότι πρόκειται για «μεγάλο άλμα για την ανθρωπότητα»:

«Πράγματα που συμβαίνουν τώρα θα τα συζητάμε σε 2-3 χρόνια ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΡΓΑ. Για παράδειγμα πριν από 29 ώρες η Neuralink ανακοίνωσε επισήμως το πρώτο εγκεφαλικό εμφύτευμα σε άνθρωπο, με στόχο να χρησιμοποιείται και σε υγιείς, με στόχο τη μεταφόρτωση της συνείδησης!!!

Όταν το 2015 έκανα το πρώτο σεμινάριο για υπερευφυή τεχνητή νοημοσύνη ήταν ένα σεμινάριο “επιστημονικής φαντασίας” προσελκύοντας 6-7 φοιτητές, κάτι καλλιτέχνες, περίεργα άτομα. Σήμερα το σεμινάριο αυτό συζητιέται να γίνει βασικό μάθημα. Για να έχουμε μία ιδέα πόσο γρήγορες είναι οι εξελίξεις. Δεν πρέπει να τη θεωρούμε ως εργαλείο αυτή την εξέλιξη, πιθανώς εμείς να είμαστε το εργαλείο».

Ο κ. Παπαστεργίου περιορίστηκε στο να δηλώσει τα εξής:

«Ναι δεν πρέπει να αφήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη να το κάνει αυτό, γιατί η ΑΙ έχει προκαταλήψεις. Είναι ξεκάθαρο αυτό. Από αυτά που διαβάζει, αυτό έχει στο μυαλό της. Ακόμα κι αν η ΑΙ έχει την απόλυτη αλήθεια και νομοθεσία, δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι θα φτάσει στο επίπεδο να κρίνει και να ζυγήσει το δίκαιο»:

Εν συνεχεία η συζήτηση επικεντρώθηκε γύρω από τους προβληματισμούς για την επιδοματική πολιτική.

Δηλαδή πώς τις τελευταιες δεκαετίες το κράτος ουσιαστικά επιδοτεί όλο και περισσότερους πολίτες στο να ΜΗΝ κάνουν ΤΙΠΟΤΑ.

Μάλιστα έγινε αναφορά και στο Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, το οποίο, όπως ειπώθηκε, «τη δεκαετία του ’70 το συζητούσαν μόνο οι αναρχικοί».

«Η τεχνητή νοημοσύνη έχει καταλάβει τις εργασιακές θέσεις. Θα πάμε σε διαφορετικά μοντέλα οικονομίας και παραγωγής».

Μάλιστα οι παρευρισκόμενοι έκαναν και…αστείο στο τέλος καλώντας τον «παγωμένο» Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης να…«πει κάτι αισιόδοξο»:

intime photo

Αυτό λένε ότι είναι το πρώτο αμερικανικό Abrams που κατέστρεψαν οι Ρώσοι, vid

Κάνει τον γύρο των social media το βίντεο:

freepik photo

Απόφαση ΚΑΤΑ της Ρωσίας του Πούτιν από τον Όρμπαν

Δεχόμενος πιέσεις εντός και εκτός Ουγγαρίας...

Το ουγγρικό κοινοβούλιο θα επικυρώσει σήμερα την υποψηφιότητα της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ δήλωσε ο πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν στην εναρκτήρια ομιλία της εαρινής συνόδου της Βουλής.

Αργότερα μέσα στην μέρα αναμένεται η ψηφοφορία για το ζήτημα της επικύρωσης της ένταξης της Σουηδίας.

Η Ουγγαρία είναι το τελευταίο από τα 31 μέλη της Συμμαχίας που δεν έχει ακόμη επικυρώσει την ένταξη της σκανδιναβικής χώρας, με μήνες καθυστερήσεων και αναβολών από το κυβερνών κόμμα Fidesz του Όρμπαν.

απεμπε-EPA photo

Πέθανε ο Jacob Rothschild

Τι ανακοινώθηκε.

Άλλος ένας «φιλάνθρωπος» πέθανε σήμερα, σχεδόν τρεις μήνες μετά τον άσο της διπλωματίας, Χένρι Κίσινγκερ.

Πιο συγκεκριμένα, ο Λόρδος Jacob Rothschild, ο χρηματοδότης και γόνος της γνωστής οικογενείας Rothschild, πέθανε σε ηλικία 87 ετών.

Ο «βαρόνος» του City of London ξεκίνησε την καριέρα του στην οικογενειακή τράπεζα NM Rothschild & Sons το 1963 προτού συνιδρύσει μια σειρά από εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της J Rothschild Assurance Group, τώρα St James’s Place, με τον Sir Mark Weinberg το 1980.

Κατείχε μια σειρά από υψηλόβαθμους ρόλους, συμπεριλαμβανομένου του αναπληρωτή προέδρου της τηλεόρασης BskyB μεταξύ 2003 και 2008.

Με Tweet του, το Ίδρυμα Rothschild είπε ότι «με βαθιά λύπη ανακοινώνει τον θάνατο του Λόρδου Rothschild, επιχειρηματία, επιχειρηματία, φιλάνθρωπο και πολιτιστικό ηγέτη».

«Θα λείψει πολύ στην οικογένειά του, στους συναδέλφους του και στους πολλούς φίλους του».

Θυμίζουμε πως οι…σχέσεις εξάρτησης της χώρας μας με την συγκεκριμένη οικογένεια της Βρετανίας ξεκινούν πριν καν ιδρυθεί το ελληνικό κράτος, μέσω χορήγησης παχυλών δανείων στην επαναστατημένη Ελλάδα!!

freepik photo

Ουκρανοί προς τον μεγάλο τους…χορηγό: «Ευχαριστούμε Ελλάδα»! ΒΙΝΤΕΟ με BMP-1 και F-16

Η χώρα μας -σε σχέση με το μέγεθός της- έχει δώσει ένα από τα μεγαλύτερα πακέτα οπλισμού στην Ουκρανία!

Με έμφαση στα ΤΟΜΠ τύπου BMP-1, στους αμέτρητους τόνους πυρομαχικών που έχει στείλει η Ελλάδα, καθώς και στην εκπαίδευση Ουκρανών πληρωμάτων από Έλληνες πιλότους, για τα μαχητικά F-16, έστειλε το δικό του «ευχαριστώ» το Κίεβο.

Το Υπουργείο Άμυνας της Ουκρανίας προέβη νωρίτερα σήμερα σε ανάρτηση στα social media, για να ευχαριστήσει την Ελλάδα με αφορμή την συμπλήρωση δύο ετών από την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία το 2022.

Θυμίζουμε πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη, βάζοντας την Ελλάδα ΑΠΕΝΑΝΤΙ στη Ρωσία του Πούτιν, από την πρώτη στιγμή και χωρίς να ρωτήσει τους πολίτες της, ήταν ανάμεσα στις δυτικές χώρες που έστειλαν πολεμικό υλικό στο φιλοναζιστικό καθεστώς Ζελένσκι!!!

Τι αναφέρεται στην επίμαχη ανάρτηση:

«Ευχαριστώ Ελλάδα. Πριν από δύο χρόνια, η Ρωσία ξεκίνησε μια πλήρους κλίμακας εισβολή στην Ουκρανία. Είμαστε ευγνώμονες σε κάθε χώρα, ηγέτη και πρόσωπο που στάθηκε και συνεχίζει να στέκεται στο πλευρό της Ουκρανίας. Θα νικήσουμε».

Eurokinissi photo

Σοκ στην Καβάλα: Σκυλί υπέστη φριχτό βασανισμό – Bρέθηκε νεκρό σε ερημική περιοχή

Μπροστά στην αποτρόπαια εικόνα ενός σκύλου που βασανίστηκε μέχρι θανάτου σκύλου, βρέθηκε σήμερα το πρωί ένας πολίτης της Καβάλας στην περιοχή του περιφερειακού δρόμου, στις παρυφές της πόλης.

Το άτυχο τετράποδο βρέθηκε ακρωτηριασμένο στα μπροστινά του πόδια, φαίνεται επίσης να είχε δεθεί στο λαιμό με δεματικά, ενώ το κεφάλι και ένα μέρος του σώματός του ήταν καμένο.

Από τη συνολική εικόνα του ζώνου και τα τραύματά που φέρει στο σώμα του δεν είναι ξεκάθαρο αν το σκυλί βασανίστηκε και θανατώθηκε στο συγκεκριμένο σημείο όπου βρέθηκε ή αν μεταφέρθηκε εκεί.

Πολίτες και μέλη φιλοζωικών οργανώσεων ενημέρωσαν την αστυνομία προκειμένου να εξακριβωθούν τα αίτια της τραγικής θανάτωσης του ζώου και να βρεθεί ο δράστης ή οι δράστες της αποτρόπαιας πράξης.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Μπορείτε να το κάνετε; Η άσκηση με τα δάχτυλα που… “βραχυκυκλώνει” τον εγκέφαλο! (video)

Φαίνεται απλό αλλά αν το δοκιμάσετε θα δείτε ότι δεν είναι!

Δείτε το viral video:

(photo: pixabay)

Θεσσαλονίκη: Με προσωπικό ασφαλείας τα δρομολόγια στις 28/2 λόγω απεργίας

Με προσωπικό ασφαλείας για την κυκλοφορία 50 λεωφορείων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης,

 θα λειτουργήσει την Τετάρτη 28/2 ο ΟΑΣΘ, με τους εργαζομένους του να συμμετέχουν στην 24ωρη Πανελλαδική Απεργία που κήρυξε η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ).

   Την ίδια ημέρα, «θα εργαστούν κανονικά τα ειδικά διαμορφωμένα οχήματα εξυπηρέτησης ΑΜΕΑ, καθώς και η νυχτερινή γραμμή του αεροδρομίου (1Ν)», επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση του Συνδικάτου των Εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

   Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι στις επιβατικές και στις εμπορευματικές μεταφορές συμμετέχουν στην απεργία που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ για την 28/2, ημέρα κατά την οποία συμπληρώνεται ένας χρόνος από το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών, που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους. «Έχουμε όλοι μας χρέος απέναντι στα θύματα, στους αδικοχαμένους συνανθρώπους μας, στους νεκρούς της ανείπωτης τραγωδίας στον σιδηρόδρομο. Απαίτηση όλων αποτελεί η απόδοση ευθυνών και η αποτροπή επανάληψης παρόμοιων τραγικών συμβάντων» επισημαίνεται στη σημερινή ανακοίνωση του Συνδικάτου των Εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Πυρκαγιά σε εστιατόριο στον Νέο Κόσμο

Πυρκαγιά έχει ξεσπάσει σε χώρο συνάθροισης κοινού στον Νέο Κόσμο.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η φωτιά εκδηλώθηκε γύρω στις 12:45 σε εστιατόριο στον Νέο Κόσμο, το οποίο δεν ήταν εκείνη την ώρα σε λειτουργία.

Στο σημείο επιχειρούν 10 πυροσβέστες με τρία οχήματα, ενώ κινητοποιήθηκε ειδικό βραχιονοφόρο όχημα.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: intime)

Νέα δημόσια εκτέλεση σε γήπεδο στο Αφγανιστάν, μπροστά σε χιλιάδες ανθρώπους

Όλες οι πρόσφατες εκτελέσεις πραγματοποιήθηκαν με βάση την ισλαμική αρχή «κίσας», του νόμου της εκδίκησης. Οι αρχές των Ταλιμπάν έχουν προχωρήσει επίσης σε πολλές δημόσιες μαστιγώσεις για άλλα εγκλήματα, όπως κλοπή, μοιχεία ή κατανάλωση αλκοόλ.

Οι αρχές των Ταλιμπάν προχώρησαν σήμερα στη δημόσια εκτέλεση σε γήπεδο στο βόρειο Αφγανιστάν ενός άνδρα που είχε κριθεί ένοχος για φόνο, μερικές ημέρες αφού εκτέλεσαν δύο άλλους άνδρες, έγινε γνωστό από επίσημη πηγή.

Ο Νάζαρ Μουχάμαντ, που είχε καταδικαστεί επειδή μαχαίρωσε έναν άνδρα μέχρι θανάτου τον Ιανουάριο του 2022, εκτελέστηκε στην πόλη Σεμπεργκάν, ανακοίνωσε το Ανώτατο Δικαστήριο του Αφγανιστάν.

Την εντολή για την εκτέλεση υπέγραψε ο ανώτατος ηγέτης της χώρας Χαϊμπατουλάχ Αχουντζάντα, αφού η δικαιοσύνη εξέτασε «πολύ προσεκτικά και επανειλημμένα» την υπόθεση, διευκρίνισε η ίδια πηγή.

Ο καταδικασμένος εκτελέστηκε με πέντε σφαίρες μπροστά στα μάτια της οικογένειας του θύματός του και χιλιάδων άλλων ανθρώπων που είχαν συγκεντρωθεί στο στάδιο, δήλωσε τοπικός αξιωματούχος.

Σύμφωνα με απολογισμό του AFP, πρόκειται για την πέμπτη δημόσια εκτέλεση που πραγματοποιείται μετά την επιστροφή των Ταλιμπάν στην εξουσία στο Αφγανιστάν, τον Αύγουστο του 2021, αλλά η τρίτη μέσα σε μερικές ημέρες. Την Πέμπτη δύο άνδρες εκτελέστηκαν με τον ίδιο τρόπο στην επαρχία Γκάζνι.

Εξάλλου τον Ιούνιο στην επαρχία Λάγκμαν ένας άνδρας που είχε καταδικαστεί για τον φόνο πέντε ανθρώπων εκτελέστηκε με μία σφαίρα στον χώρο τεμένους ενώπιον περίπου 2.000 ανθρώπων.

Οι δημόσιες εκτελέσεις ήταν συνηθισμένες κατά την πρώτη περίοδο διακυβέρνησης των Ταλιμπάν, από το 1996 ως το 2001. Οι καταδικασμένοι σε θάνατο συνήθως εκτελούνταν με σφαίρες ή λιθοβολισμό, ανάλογα με τα εγκλήματα για τα οποία είχαν καταδικαστεί.

Μετά την επιστροφή τους στην εξουσία οι Ταλιμπάν είχαν δηλώσει ότι θα είναι πιο χαλαροί στην εφαρμογή της σαρία, αλλά στην πραγματικότητα επιβάλλουν στο Αφγανιστάν την αυστηρή εκδοχή τους του ισλάμ.

Η Διεθνής Αμνηστία είχε καταγγείλει την προηγούμενη εβδομάδα τη χρήση της θανατικής ποινής από τις αρχές των Ταλιμπάν, κάνοντας λόγο για «σοβαρό πλήγμα στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια». «Οι δημόσιες εκτελέσεις επιτείνουν την εγγενή ωμότητα της ποινής του θανάτου», είχε εκτιμήσει η οργάνωση.

Όλες οι πρόσφατες εκτελέσεις πραγματοποιήθηκαν με βάση την ισλαμική αρχή «κίσας», του νόμου της εκδίκησης. Οι αρχές των Ταλιμπάν έχουν προχωρήσει επίσης σε πολλές δημόσιες μαστιγώσεις για άλλα εγκλήματα, όπως κλοπή, μοιχεία ή κατανάλωση αλκοόλ.

Τον Νοέμβριο του 2022 ο Χαϊμπατουλάχ Αχουντζάντα είχε ζητήσει από τους δικαστές να εφαρμόζουν όλες τις προβλέψεις της σαρία, κυρίως σε ό,τι αφορά τις δημόσιες εκτελέσεις σε περιπτώσεις καταδίκης για φόνο, αλλά και τις σωματικές τιμωρίες (λιθοβολισμός, μαστιγώσεις και ακρωτηριασμοί).

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Διευρύνεται το δίκτυο πώλησης και επαναφόρτισης ATH.ENA Ticket & ATH.ENA Card

Στην περαιτέρω αναβάθμιση του δικτύου πώλησης και επαναφόρτισης εισιτηρίων ATH.ENA Ticket και καρτών ATH.ENA Card των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, προχωρά ο ΟΑΣΑ, με στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, όπως ανακοινώθηκε.

Ο Οργανισμός διευρύνει σε 554 τα συνεργαζόμενα σημεία στην Αττική (περίπτερα, μίνι μάρκετ, κ.α.) όπου το επιβατικό κοινό μπορεί να προμηθεύεται εισιτήρια, τα 491 εκ των οποίων, παρέχουν για πρώτη φορά τη δυνατότητα επαναφόρτισης των μηνιαίων καρτών ATH. ENA card.

Εκτός από τους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ, τα εκδοτήρια της ΟΣΥ και την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr), οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ΑΤΗ.ΕΝΑ Card θα μπορούν πλέον να επαναφορτίζουν τις μηνιαίες κάρτες τους στα 491 συνεργαζόμενα σημεία, με προϊόντα μετακίνησης 30 ημερών. Ταυτόχρονα, σε 63 επιπλέον σημεία πώλησης, οι επιβάτες μπορούν να προμηθεύονται εισιτήρια(πακέτο 5 εισιτηρίων και πακέτο 10 + 1 εισιτηρίων).

Στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ λειτουργεί εφαρμογή αναζήτησης όλων των συνεργαζόμενων σημείων στην Αττική. Δείτε εδώ

Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας του Οργανισμού έχει τη δυνατότητα:

· να δει τα σημεία πώλησης στο χάρτη ή σε λίστα

· να επιλέξει σημείο πώλησης και να δει την ακριβή θέση του στο χάρτη

· να αναζητήσει με Τ.Κ. ή με διεύθυνση

· να φιλτράρει τα σημεία πώλησης έχοντας ορίσει απόσταση από το συγκεκριμένο σημείο που αναζητά

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Ο ΟΑΣΑ, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, πύκνωσε το δίκτυο λιανικής του Οργανισμού, παρέχοντας για πρώτη φορά τη δυνατότητα φόρτισης των μηνιαίων καρτών σε σχεδόν 500 νέα συνεργαζόμενα σημεία.

Η ενέργεια αυτή, αναμένεται να διευρύνει τη χρήση της προσωποποιημένης κάρτας ATH.ENA card, με πολλαπλά οφέλη για τον Οργανισμό και το περιβαλλοντικό αποτύπωμά του».

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Κρεμλίνο: Η απόφαση της Δανίας να κλείσει την έρευνα για τον Nord Stream 2 “πλησιάζει τον παραλογισμό”

Το Κρεμλίνο αντιπαρήλθε σήμερα τον πιο πρόσφατο γύρω δυτικών κυρώσεων σε βάρος της Μόσχας, λέγοντας πως η οικονομία της Ρωσίας έχει προσαρμοστεί στους περιορισμούς και πως εκείνοι που επιβάλλουν κυρώσεις πλήττουν τους ίδιους με οποιαδήποτε νέα μέτρα.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες επέβαλαν την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου εκτεταμένες κυρώσεις σε βάρος της Ρωσίας, θέτοντας στο στόχαστρο περισσότερους από 500 ανθρώπους και οντότητες κατά τη δεύτερη επέτειο αυτού που η Μόσχα αποκαλεί ειδική στρατιωτική επιχείρηση στην Ουκρανία και ως ανταπόδοση στον θάνατο του ηγέτη της ρωσικής αντιπολίτευσης Αλεξέι Ναβάλνι.

“Τίποτα καινούριο δεν έχει ανακοινωθεί στην ουσία και δεν είναι πιθανό οτιδήποτε καινούριο στην ουσία να επινοηθεί από εκείνους που επιβάλλουν αυτές τις κυρώσεις, χωρίς να κάνουν κακό στην ίδια την οικονομία τους”, δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ στους δημοσιογράφους.

Ο Πεσκόφ είπε πως οι κυρώσεις βλάπτουν έμμεσα την ευρωπαϊκή οικονομία και τα συμφέροντα εταιριών των ΗΠΑ.

“Η οικονομία της Ρωσίας απέδειξε την ανθεκτικότητά της”, είπε ο Πεσκόφ. “Έχει προσαρμοστεί και συνεχίζει την ανάπτυξή της”.

Το Κρεμλίνο δήλωσε σήμερα πως η απόφαση της Δανίας να κλείσει την έρευνά της για τις εκρήξεις στον αγωγό Nord Stream 2 το 2022 “πλησιάζει τον παραλογισμό”.

Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ δήλωσε πως η Δανία παραδέχθηκε πως οι εκρήξεις ήταν μια ενέργεια προσχεδιασμένης δολιοφθοράς, αλλά αποφάσισε να μην πάει πιο πέρα με την έρευνα επειδή η υπόθεση εμπλέκει στενούς συμμάχους της Κοπεγχάγης.

Είπε πως η Δανία αρνήθηκε αιτήματα να παράσχει πληροφορίες για την έρευνά της.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-SPUTNIK POOL)

Ακούς να σου λένε αυτά τα λόγια; Καλύτερα σήκω και φύγε

6 φράσεις που παραπέμπουν σε τοξική φιλία

Όταν ακούς αυτά, καλύτερα φύγε!

  • «Πώς κάνεις έτσι. Δεν αντέχεις ένα αστείο;»
  • «Είσαι τυχερός που με έχεις φίλο»
  • «Μου χρωστάς! Θυμάσαι που εγώ τότε…»
  • «Αναρωτιέμαι γιατί σου έκαναν αυτή την προαγωγή».
  • «Είσαι πολύ ευαίσθητος/η»
  • «Μου λείπει ο παλιός σου εαυτός»

freepik