Άρθρα

«Μην μας δουλεύετε κιόλας»: Ένταση και φωνές μεταξύ Πολάκη και Πιερρακάκη, vid

Με αφορμή τα μη κρατικά πανεπιστήμια:

eurokinissi photo

Την ίδια τακτική εξαπάτησης ακολουθούν αρκετοί με τα παιδιά τους! vid

Δείτε και θα καταλάβετε:

scr

Όχλος πήγε να αποκεφαλίσει γυναίκα! Αυτά φέρνουν και στην Ευρώπη! Τρομερό ΒΙΝΤΕΟ

Μια νεαρή γυναίκα στη Λαχόρη του Πακιστάν κατηγορήθηκε για βλασφημία επειδή τόλμησε να φορέσει φόρεμα με τυπωμένη μία αραβική λέξη.


Το οργισμένο πλήθος απειλεί να αποκεφαλίσει αυτή τη γυναίκα για το φόρεμα που φοράει.

Η νεαρή βρίσκει καταφύγιο σε ένα εστιατόριο της Λαχόρης. Η επέμβαση των Αρχών την σώζει, όμως η οργή ξεχειλίζει.

«Έπρεπε να την είχα πυροβολήσει», ακούγεται από το πλήθος.

Πάνω στο φόρεμα ήταν τυπωμένη στα αραβικά η λέξη «Χάλουα» που σημαίνει γλυκό, όμως το πλήθος θεώρησε πως είναι εδάφιο από το Κοράνι.

Στο Πακιστάν η βλασφημία τιμωρείται με θάνατο.

Με ψυχραιμία η βοηθός επιθεωρητή Σιέντα Σερβάνα μιλάει στο πλήθος και με αποφασιστικότητα παίρνει στην αγκαλιά της τη γυναίκα και την φυγαδεύει στο αστυνομικό τμήμα.

«Η γυναίκα φορούσε ένα φόρεμα με κάποιες λέξεις επάνω του. Όταν ο κόσμος είδε αυτές τις λέξεις, άρχισε να απαιτεί να βγάλει το φόρεμα. Υπήρξε μία παρεξήγηση ότι είχε διαπράξει βλασφημία», περιέγραψε ο αστυνομικός.

Κληρικοί και ακαδημαϊκοί επιβεβαίωσαν πως ήταν τυπωμένη μία λέξη σε αραβική καλλιγραφία και όχι εδάφια από το Κοράνι.

«Έχει κάνει ένα λάθος, όμως δεν υπάρχει κάτι κακό με τις λέξεις. Είναι απλά ένα σχέδιο, όμως ο κόσμος πίστεψε πως ήταν λάθος. Έχει υποσχεθεί πως δεν θα ξαναφορέσει τέτοια ρούχα άλλη φορά. Έτσι αποφασίσαμε να τη συγχωρέσουμε», σημείωσε ο κληρικός.

Η αστυνομία ζήτησε από τους ειδικούς να μαγνητοσκοπήσουν την άποψή τους για να καθησυχάσουν το πλήθος.

«Αγόρασα αυτό το φόρεμα με τη σκέψη ότι είναι απλά ένα σχέδιο. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι υπήρχε κάτι σε αυτό που θα έκανε τον κόσμο να πιστεύει ότι ήταν αραβικό. Δεν είχα πρόθεση να προκαλέσω επιθετικότητα. Ικετεύω να με συγχωρήσετε… Δεν σκέφτηκα καν ότι διέπραττα βλασφημία ως Μουσουλμάνα».

Ο νόμος είναι τόσο αυστηρός που πολλοί έχουν λιντσαριστεί πριν φτάσουν στο δικαστήριο.

(megatv – freepik)

«Μεγάλο λάθος»: Παρέμβαση Παπανδρέου μετά από καιρό

«Είναι μεγάλο λάθος, που σπεύδει η κυβέρνηση να υποκύψει στις πιέσεις των λόμπι»,

τόνισε στην παρέμβασή του, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, επί του νομοσχεδίου για τα μη κεδροσκοπικά πανεπιστήμια, ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου. Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής είπε ότι υπάρχει ανάγκη αλλαγής του άρθρου 16 του Συντάγματος, ώστε να πάψει το κράτος να αποποιείται της ευθύνης του για ρύθμιση ενός τομέα που ελέγχεται από ιδρύματα εκτός Ελλάδας, υπογραμμίζοντας ότι «όταν δεν έχεις κανόνες έχεις αυθαιρεσία».

Ο κ. Παπανδρέου εκτίμησε ότι η κυβέρνηση προωθεί τη συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση, πρώτον για λόγους εντυπωσιασμού, χωρίς να γνωρίζουμε τι ποιότητας πανεπιστήμια θα έρθουν, και, δεύτερον, διότι «είναι είναι μεγάλες οι πιέσεις των λόμπι», διότι αφήσαμε αρρύθμιστα με απαγορεύσεις όλα αυτά τα μορφώματα τα φτιαχτούν..

Παράλληλα, προέβλεψε ότι με το νομοσχέδιο θα δημιουργηθούν και τεράστιες ανισότητες και αδικίες, και «γι’ αυτούς τους λόγους, είναι αρκετό για να καταψηφίσεις το νομοσχέδιο».

(φωτο:eurokinissi)

Για κάποιους είναι «όνειρο» το να ζει κανείς εκεί, vid

Κυρίως σε όσους αρέσει ο χειμώνας:

freepik photo

Απεργία 28ης Φεβρουαρίου: Τι ισχύει με τα σχολεία

Στην πανελλαδική απεργία της Τετάρτης θα συμμετάσχουν δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί στα σχολεία.

Τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά αύριο, καθώς κάθε εκπαιδευτικός αποφασίζει μεμονωμένα αν θα συμμετέχει ή όχι στην απεργία.


Η ανακοίνωση ΔΟΕ και η ΟΙΕΛΕ


«ΔΟΕ – Στις 28 Φεβρουαρίου απεργούμε. Όλες και όλοι στις απεργιακές συγκεντρώσεις. Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας

Στις 28 Φεβρουαρίου συμπληρώνεται ένας χρόνος από το έγκλημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας, οι περισσότεροι φοιτητές και νέα παιδιά. Η θλίψη, η οργή και τα αιτήματα του πλήθους των ανθρώπων που διαδήλωσαν, ζητώντας διαφάνεια, δικαιοσύνη, την τιμωρία των ενόχων, παύση της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων και την αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών παραμένουν επίκαιρα στη φετινή πανεργατική απεργία της 28ης Φεβρουαρίου.

Η κυβέρνηση, απροκάλυπτα, επιτελικά και κατασταλτικά, διαλύει τη δημόσια δωρεάν παιδεία, την υγεία, τη λαϊκή κατοικία, την αγροτική παραγωγή, τον πολιτισμό, την αντικειμενική ενημέρωση, το δικαίωμα στους αγώνες, την ύπαρξη των σωματείων και τελικά την ίδια τη δημοκρατία, χτίζοντας την κοινωνία του άκρατου ατομικού ανταγωνισμού, της ανεξέλεγκτης αθέμιτης κερδοφορίας των «συμφερόντων», στηριγμένη στον φόβο και την επιβολή

Οι εκπαιδευτικοί δίνουμε τον αγώνα για παιδεία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, με σχολεία σύγχρονα και ασφαλή όπου θα μορφώνονται ολόπλευρα τα παιδιά μας. Παλεύουμε για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του πανεπιστημίου. Αγωνιζόμαστε ενάντια στην αντιεκπαιδευτική «αξιολόγηση», την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών με τα ενιαία κείμενα για την εσωτερική-εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων και την απεργία – αποχή από την ατομική αξιολόγηση.

Υπερασπιζόμαστε τον παιδαγωγικό μας ρόλο και τη συλλογική, δημοκρατική λειτουργία των συλλόγων διδασκόντων. Διεκδικούμε πλήρη δικαιώματα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί, όπως και όλοι οι μισθωτοί και συνταξιούχοι, έχουμε, προ πολλού, ξεπεράσει τα όρια των αντοχών μας. Είναι επιτακτική η ανάγκη της ικανοποίησης του αιτήματος να ζούμε με αξιοπρέπεια από τον μισθό μας.

Αποτελεί άμεση ανάγκη η αλλαγή αυτής της πολιτικής. Διεκδικούμε τα δικαιώματά μας ως εργαζόμενοι, δίνοντας ταυτόχρονα τον δίκαιο αγώνα της υπεράσπισης της δημόσιας εκπαίδευσης.

Ως εδώ! Δεν πάει άλλο!

Στις 28 Φεβρουαρίου απεργούμε και βγαίνουμε όλοι και όλες στον δρόμο! Ενώνουμε τη φωνή μας με τους χιλιάδες φοιτητές, αγρότες, άνεργους και εργαζόμενους. Με την απεργία μας απαντάμε αποφασιστικά στις διώξεις και τις δικαστικές προσφυγές μέσα από τις οποίες η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας επιχειρούν να κάμψουν τις κινητοποιήσεις μας. Είμαστε η πλειοψηφία και έχουμε το δίκιο με το μέρος μας.
Στις 28 Φεβρουαρίου, ενώνουμε τη φωνή μας με χιλιάδες εργαζόμενους, όλοι μαζί, απεργούμε και διεκδικούμε:

Αυξήσεις στους μισθούς μας, άμεσα, τουλάχιστον ίσες με την αύξηση του Α.Ε.Π. και του πληθωρισμού.
Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης.
Ξεπάγωμα της διετίας 2016 – 2017.
Αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ.
Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού.
Χορήγηση ενοικίου στους νεοδιόριστους και αναπληρωτές συναδέλφους μας.
Στήριξη του Ε.Σ.Υ. με γενναία χρηματοδότηση. Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας και στα σχολεία.
Κατάργηση όλων των νόμων που ιδιωτικοποιούν την κοινωνική ασφάλιση.
Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους.
Kατάργηση της «συμμετοχής» των εργαζομένων για εξετάσεις και φάρμακα.
Δημιουργία κατοικιών για τους εκπαιδευτικούς, σε νησιωτικές περιοχές.
Δωρεάν σίτιση εκπαιδευτικών σε φοιτητικές και στρατιωτικές λέσχες.
Στις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης που δεν υφίσταται πρόβλεψη ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, να υπάρχει πλήρης κάλυψη από την Πολιτεία για τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς.

Ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπισης της ακρίβειας, κατάργηση του Φ.Π.Α. στα ήδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης, κατάργηση του ειδικού φόρου στα καύσιμα κ.ά.
Εξίσωση όλων των δικαιωμάτων (άδειες, εργασιακά, συνδικαλιστικά κ.ά.) των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων, μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους.
Προστασία της λαϊκής κατοικίας. Παύση των πλειστηριασμών.
Άμεση υπογραφή του σχεδίου Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας της Δ.Ο.Ε. (απόφαση 92ης Γ.Σ.).

Άμεση έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων στους/στις νεοδιόριστους/ες συναδέλφους με το πέρας της διετίας.

Επαρκή χρηματοδότηση των σχολείων για την κάλυψη των αναγκών τους, μέτρα για την ασφάλεια και υγιεινή με ουσιαστικούς ελέγχους (αντισεισμικούς, πυροπροστασίας, ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού κτλ).

Εξίσωση του ωραρίου των Νηπιαγωγών και όλων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε ολιγοθέσια με αυτό όλων των εκπαιδευτικών.

Μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση για την κάλυψη των μεγάλων αναγκών

Ουσιαστική επιμόρφωση στα Πανεπιστήμια, δωρεάν, με ετήσια απαλλαγή από τα διδακτικά μας καθήκοντα.
Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια! Αποκλειστικά Δημόσια-Δωρεάν Παιδεία και Υγεία!

Να καταργηθούν οι αντιεκπαιδευτικοί – αντιεπιστημονικοί νόμοι της «αξιολόγησης» 4692/20 και 4823/21

Συνεχίζουμε κι οργανώνουμε τους αγώνες μας. Η 28η Φεβρουαρίου, αποτελεί μέρα αγώνα ενάντια στην ιδιωτικοποίηση – εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών (μεταφορές, υγεία, παιδεία, ρεύμα, νερό, κλπ) που οδηγεί σε εγκλήματα, βάζοντας το κέρδη πάνω από τις ανθρώπινες ζωές!

Απέναντι στην κυβερνητική επίθεση, συνεχίζουμε με κλιμάκωση του αγώνα μέχρι την τελική νίκη.

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ – ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ»

H ΟΙΕΛΕ συμμετέχει στην 24ωρη παναττική απεργία του ΕΚΑ στις 28/2

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί συμμετέχουν στην 24ωρη παναττική απεργία του ΕΚΑ στις 28 Φεβρουαρίου. Βασικά αιτήματα της απεργίας είναι η αύξηση των μισθών, η αποκατάσταση των συλλογικών διαπραγματεύσεων και η αποτροπή της εκποίησης των δημόσιων αγαθών.

Η απεργιακή αυτή κινητοποίηση συμπίπτει και με την συμπλήρωση ενός έτους από την τραγωδία στα Τέμπη που κατέδειξε την εγκληματική ανεπάρκεια του κράτους και την τεράστια ζημία που προκαλούν στο δημόσιο συμφέρον οι αποικιοκρατικού τύπου ιδιωτικοποιήσεις. 57 άνθρωποι, στη μεγάλη πλειονότητά τους νέοι, έχασαν τη ζωή τους στο βωμό του κέρδους, των μικροκομματικών σχεδιασμών, της ρουσφετολογικής λογικής, της ανικανότητας των αρμοδίων.

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί ζητούμε:

Την επαναφορά των μισθών στα επίπεδα του 2011 και την αποκατάσταση του 13ου και του 14ου μισθού. Η τεράστια κερδοφορία των εκπαιδευτηρίων τα τελευταία χρόνια επιτρέπει και με το παραπάνω τις ελάχιστες αυτές αυξήσεις.
Ψήφιση ενός σύγχρονου νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση μετά από κοινωνικό διάλογο
Έλεγχος της νομιμότητας και καταχρηστικότητας των καταγγελιών σύμβασης από ανεξάρτητη αρχή, όπως συμβαίνει στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες
Καταπολέμηση της απλήρωτης εργασίας σε αντικαταστάσεις, απογευματινές δράσεις και γενικά εργασίες εκτός εργασιακού ωραρίου
Την επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων και τη δυνατότητα μονομερούς προσφυγής στη διαιτησία, ώστε να υπάρξουν βιώσιμες συνθήκες εργασίας και αμοιβής στους δύσκολους χώρους των Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης και των Κέντρων Ξένων Γλωσσών.
Πέρα από τα οικονομικά και θεσμικά αιτήματα όμως, είναι κρίσιμο το ζήτημα της υγείας και ασφάλειας χιλιάδων μαθητών και εργαζόμενων στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Όπως είχε αναφέρει η ΟΙΕΛΕ σε ανακοίνωσή της λίγο μετά την εθνική τραγωδία της 28/2/2023, υπάρχουν πολλά πιθανά «Τέμπη» και στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης που απαιτούν άμεση αντιμετώπιση πριν να είναι αργά:

Τα χιλιάδες ασύδοτα Κέντρα Μελέτης: κτήρια χωρίς κανένα έλεγχο, μεταφορά μαθητών χωρίς καμιά πιστοποίηση οδηγών και οχημάτων
Ιδιωτικά νηπιαγωγεία: οι εξαντλημένες/οι εκπαιδευτικοί και ο κίνδυνος του λάθους
Summer camps: όταν χιλιάδες παιδιά εποπτεύονται από εργαζόμενους-φαντάσματα…
Στο όνομα της καταπολέμησης της …γραφειοκρατίας, συρρικνώθηκε ο κτηριακός έλεγχος σε «μικρά» Φροντιστήρια και Κ.Ξ.Γ.!
Απεργία, 28/2

Αυξήσεις τώρα!

Εργασία με αξιοπρέπεια!

Ανθρώπινες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας για όλους!».

(Eurokinissi photo)

“Αρπάχτηκαν”στον αέρα: «Δεν γνωρίζω τον κύριο» – «Θα με μάθετε, κ. Μπαλαφίνιε», vid

Ένταση σε πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ:

Freepik photo

ΝΑΤΟ: «Κανένα σχέδιο» για αποστολή στρατευμάτων μάχης στην Ουκρανία

Το ΝΑΤΟ «δεν έχει κανένα σχέδιο» να στείλει στρατεύματα μάχης στην Ουκρανία, δήλωσε ένας αξιωματούχος της Συμμαχίας στο Γαλλικό Πρακτορείο, την επομένη δηλώσεων του Γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν.

«Το ΝΑΤΟ και οι Σύμμαχοι παρέχουν άνευ προηγουμένου στρατιωτική βοήθεια στην Ουκρανία. Το κάνουμε από το 2014 και συνεχίζουμε να το κάνουμε με μεγαλύτερη ταχύτητα μετά την πλήρους κλίμακας ρωσική εισβολή. Αλλά δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για νατοϊκά στρατεύματα μάχης στο ουκρανικό έδαφος”, υπογράμμισε ο αξιωματούχος.

Χθες βράδυ, ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν δήλωσε πως η αποστολή δυτικών στρατευμάτων στα πεδία των μαχών στην Ουκρανία στο μέλλον δεν μπορεί να «αποκλειστεί». Το Κρεμλίνο προειδοποίησε ότι θα είναι αναπόφευκτη η σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και ΝΑΤΟ, αν χώρες μέλη της Συμμαχίας στείλουν στρατεύματα να πολεμήσουν στην Ουκρανία.

φωτο:freepik

Ψυχοπαθής πρώην ηγέτης θέλει να σύρει την Ευρώπη σε Γ’Π.Π.! vid

Δεν εξηγούνται αλλιώς αυτά που ξεστομίζει.

Ο Μπόρις Τζόνσον, πρώην πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου, θεωρεί τις θέσεις του Πούτιν στην Κριμαία αδύναμες και την προοπτική της επανάκτησης της Κριμαίας από την Ουκρανία ρεαλιστική σε ένα νέο αντιρωσικό του ξέσπασμα.

Ο πρώην ηγέτης της Βρετανίας, η κυβέρνηση του οποίου κατηγορήθηκε ευθέως από τον Πούτιν ότι τίναξε στον αέρα τις ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις το 2022, θεώρησε πως η…ανάκτηση της Κριμαίας μπορεί να γίνει μόνο εφόσον η Δύση συνεχίσει να προμηθεύει το Κίεβο με τον απαραίτητο οπλισμό.

Θυμίζουμε πως η Κριμαία πάρθηκε από τον Πούτιν το 2014 δίχως να πέσει ούτε μία σφαίρα, λίγους μήνες μετά το διεθνιστικό πραξικόπημα στην Ουκρανία.

«Νομίζω ότι η Κριμαία αποτελεί μία μεγάλη προοπτική επειδή παλιότερα όλοι πίστευαν ότι ο Πούτιν δεν θα αφήσει ποτέ την Κριμαία να φύγει. Ξέρετε, αυτό δεν αξίζει τον κόπο. Αντίθετα, όλοι σκέφτηκαν: ας προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε την Ουκρανία να ανακαταλάβει τη γέφυρα της ξηράς. Αλλά τώρα νομίζω ότι οι άνθρωποι λένε στον εαυτό τους: πρώτα από όλα είναι δυνατή η ανάκτηση της Κριμαίας.

Και κατά δεύτερον ο Πούτιν είναι πολύ ευάλωτος στην Κριμαία. Και αν εξετάσετε την υποδομή, την διοικητική μέριμνα, υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας εκεί»:

Για τους Ρώσους τυχόν απώλεια της Κριμαίας, η οποία μαζί με το Ντονμπάς και μεγάλο μέρος της Ζαπορίζια έχουν ενταχθεί και επίσημα στην Ρωσική Ομοσπονδία, θα ισοδυναμεί με απώλεια ρωσικών εδαφών από εχθρικές (ουκρανονατοϊκές) δυνάμεις, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξη του πολέμου:

απεμπε-EPA photo

Πετώντας κοπριές διαμαρτυρήθηκαν αγρότες στο Μεσολόγγι, vid

Στόχος το κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας στο Μεσολόγγι:

eurokinissi photo

Ο Κασσελάκης θέλει παραπάνω άτομα στο Δημόσιο: «Πρέπει επιτέλους να στελεχωθεί»

Την αμέριστη στήριξή του στην αυριανή απεργία της ΑΔΕΔΥ και στα «πάρα πολλά δίκαια αιτήματά» της, εξέφρασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης, σε συνάντηση που είχε με την Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ.

Ο κ. Κασσελάκης επισήμανε ότι «αύριο είναι και μια σημαντική μέρα για την ψυχή της χώρας μας μετά το έγκλημα των Τεμπών πριν από ένα χρόνο». «Πρέπει όλος ο κόσμος ο όποιος αισθάνεται απογοητευμένος από την έλλειψη κράτους δικαίου και δικαιοσύνης στην χώρα μας, να σταθεί δίπλα σε αυτές τις οικογένειες και να μπορεί να υπάρχει απονομή δικαιοσύνης και με πολιτική ευθύνη το συντομότερο δυνατό», τόνισε.

Όσον αφορά στα ζητήματα της ΑΔΕΔΥ, σημείωσε ότι «όλοι γνωρίζουμε ότι ο κόσμος της εργασίας ταλανίζεται από μια τεράστια ακρίβεια μετά από χρόνια πληθωρισμού, μετά από χρόνια χωρίς αυξήσεις μισθολογικές». Τόνισε ότι υπάρχουν πολλά μέτρα που πρέπει να πάρει η κυβέρνηση για την ακρίβεια «αρχίζοντας από το ρεύμα και τα καρτέλ στα τρόφιμα». Σημείωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει «την οριζόντια αύξηση των μισθών στο Δημόσιο κατά 10% και την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, όπως είναι και στον ιδιωτικό τομέα». «Είμαστε στη διάθεσή σας να προωθήσουμε τα ζητήματα σας κοινοβουλευτικά όπως μπορούμε, θεωρούμε ότι είναι από δίκαια έως αυτονόητα αυτά που ζητάτε», σχολίασε.

Είπε ακόμη ότι «πρέπει να υπάρχει σωστή λειτουργία του ΣΕΠΕ ώστε να υπάρχει έλεγχος στην εργασία, λιγότερα ατυχήματα», καθώς και αύξηση των επιδομάτων των βαρέων και ανθυγιεινών και συμπερίληψη παραπάνω κατηγοριών σε αυτά.

«Πρέπει επιτέλους να στελεχώσουμε το Δημόσιο, δεν είναι δυνατόν να είναι υποστελεχωμένο το Δημόσιο και ο Έλληνας φορολογούμενος πρώτα απ’ όλα να μην έχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και δεύτερον, όπου υπάρχει ζημία λόγω της υποστελέχωσης, να πληρώνει τα σπασμένα».

«’Αρα λοιπόν», συνέχισε, «είναι σημαντικό για τα δημοσιονομικά μας να στελεχώσουμε το Δημόσιο σωστά και αποδοτικά και συγχρόνως να μπορεί να υπάρχει ένα καθεστώς αξιοπρέπειας με εργασιακά δικαιώματα έτσι ώστε να μπορεί το Δημόσιο να είναι ανταγωνιστικό». Είπε ότι «είναι ένα λειτούργημα το να προσφέρεις στο έθνος σου και η εργασία για το κράτος πρέπει να μπορεί να γίνεται με όρους που να είναι δίκαιοι».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ, Δημήτρης Μπράτης, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ο κ. Κασσελάκης περιέλαβε στην εισαγωγική του τοποθέτηση «όλα αυτά που είναι στο διεκδικητικό πλαίσιο της αυριανής μας απεργίας». «Αύριο συμπληρώνεται ένας χρόνος από το έγκλημα, όπως το ονομάζουμε εμείς, των Τεμπών. Πέρυσι η ΑΔΕΔΥ πήρε την πρωτοβουλία και έκανε μια απεργιακή κινητοποίηση όπου εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου βγήκε στο δρόμο και δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχουν αποδοθεί οι ευθύνες», είπε. Σημείωσε ότι «όλος ο κόσμος της εργασίας αύριο, δημόσιος και ιδιωτικός τομέας είναι στο δρόμο για να πει ‘δεν αντέχουμε άλλο με την ακρίβεια, θέλουμε πραγματικές αυξήσεις’». «Για να μπορούμε όχι να ζούμε με αξιοπρέπεια αλλά να επιβιώσουμε πια, γιατί το να ζούμε με αξιοπρέπεια δυστυχώς έχει χαθεί προ πολλού», σχολίασε.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Δείτε τι έκανε με μωρό παιδί στην αγκαλιά της, vid

Απίστευτο:

scr

Καλοβλέπουν οι Ουκρανοί το σενάριο αποστολής νατοϊκών στρατευμάτων!

Θετικό χαρακτήρισε σήμερα σύμβουλος του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι ότι άνοιξε μια συζήτηση στη Δύση όσον αφορά το ενδεχόμενο αποστολής χερσαίων δυνάμεων στον πόλεμο στην Ουκρανία κατά της Ρωσίας και πρόσθεσε ότι δείχνει επίγνωση του κινδύνου που θέτει για την Ευρώπη η ρωσική επιθετικότητα.

Ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν δήλωσε χθες, Δευτέρα, ότι η αποστολή δυτικών χερσαίων δυνάμεων στην Ουκρανία δεν θα πρέπει “να αποκλειστεί” στο μέλλον, αν και σημείωσε ότι δεν υπάρχει συναίνεση για κάτι τέτοιο, την ώρα που οι σύμμαχοι συμφωνούσαν να καταβάλλουν μεγαλύτερες προσπάθειες για την αποστολή περισσότερων πυρομαχικών στο Κίεβο.

“Αυτό δείχνει, πρωτίστως, απόλυτη επίγνωση των κινδύνων που θέτει στην Ευρώπη μια μιλιταριστική, επιθετική Ρωσία”, υπογράμμισε ο Μιχάιλο Ποντολιάκ σε γραπτή του δήλωση, στην οποία σχολιάζει τη δήλωση Μακρόν.

“Το ότι άνοιξε μια συζήτηση για το ενδεχόμενο άμεσης υποστήριξης της Ουκρανίας με ένοπλες δυνάμεις θα πρέπει να θεωρηθεί ως επιθυμία να δοθεί η σωστή έμφαση, να σηματοδοτηθούν σαφέστερα οι κίνδυνοι”, πρόσθεσε ο Ποντολιάκ.

Σε αυτό το στάδιο είναι σημαντικό να επιταχυνθεί η παράδοση στρατιωτικού εξοπλισμού στην Ουκρανία, υπογράμμισε επίσης ο σύμβουλος του Ουκρανού προέδρου.

Το Κρεμλίνο προειδοποίησε σήμερα ότι θα είναι αναπόφευκτη η σύγκρουση μεταξύ της Ρωσίας και του ΝΑΤΟ, αν χώρες μέλη της Συμμαχίας στείλουν στρατεύματα να πολεμήσουν στην Ουκρανία.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Άρχισαν να βγάζουν παράνομες τις υποχρεωτικότητες εμβολίων! Δείτε πού

Την ίδια στιγμή στην Ελλάδα της...σιωπής δεν επιστρέφουν ούτε καν τα πρόστιμα σε όσους πλήρωσαν!!

«Οι εντολές για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς Covid-19 για την αστυνομία και τους εργαζόμενους στα ασθενοφόρα του Κουίνσλαντ της Αυστραλίας επεβλήθησαν παράνομα», διαπίστωσε το ανώτατο δικαστήριο της αυστραλιανής Πολιτείας, σε μία απόφαση-«βόμβα».

Πρόκειται για μία από τις ελάχιστες -μέχρι σήμερα- αποφάσεις που χαρακτηρίζουν παράνομες τις υποχρεωτικότητες εμβολιασμών! Και έχει ιδιαίτερη σημασία ότι η αυτή η είδηση μας έρχεται από ένα κράτος που εφάρμοσε ένα από τα πιο σκληρά lockdown.

Πιο συγκεκριμένα, το τοπικό δικαστήριο εξέδωσε την Τρίτη τις αποφάσεις στο πλαίσιο τριών αγωγών που υποβλήθηκαν από 86 μέρη κατά των υπηρεσιών ασθενοφόρων της αστυνομίας του Κουίνσλαντ.

Οι υποχρεωτικότητες εμβολιασμών ίσχυσαν κατά τη διετία 2021-2022.

Οι προηγούμενες οδηγίες απαιτούσαν από τους εργαζόμενους της υπηρεσίας έκτακτης ανάγκης να λάβουν και τις λεγόμενες “αναμνηστικές δόσεις” (boosters) κατά του Covid.

Όποιοι αρνούνταν έρχονταν αντιμέτωποι με πειθαρχικές διώξεις που έφταναν μέχρι την απόλυσή τους.

Το δικαστήριο διαπίστωσε ότι η Αστυνομικός Επίτροπος, Katarina Carroll, δεν έλαβε υπόψη της τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Ο πρώην γενικός διευθυντής του Υπουργείου Υγείας, Δρ Τζον Γουέικφιλντ, δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι εξέδωσε την εντολή εμβολίου σύμφωνα με έναν “σιωπηρό όρο” των συμβάσεων εργασίας για τους εργαζόμενους στην υπηρεσία ασθενοφόρων.

Ως αποτέλεσμα, και οι δύο εντολές υποχρεωτικών εμβολιασμών κρίθηκαν από το δικαστήριο ως «παράνομες».

Το δικαστήριο έκρινε επίσης ότι «οι εντολές αυτές περιόριζαν τα ανθρώπινα δικαιώματα των εργαζομένων, επειδή έπρεπε να υποβληθούν σε ιατρική διαδικασία χωρίς την πλήρη συναίνεσή τους».

Θυμίζουμε πως και στην Ελλάδα -πέρα από το μηνιαίο χαράτσι στους ανεμβολίαστους άνω των 60- ίσχυσαν μέτρα τύπου «απαρτχάιντ» με το πιο σκληρό εξ αυτών να αφορά τον υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων ανεξαιρέτως των υγειονομικών!!

απεμπε-EPA photo

Η διαβίωση κοντά σε μπαρ και εστιατόρια fast food μπορεί να βλάψει την υγεία της καρδιάς

Όσο πιο κοντά ζούμε σε καταστήματα έτοιμου φαγητού, τόσο πιο πιθανό είναι να κινδυνεύουμε από καρδιακή ανεπάρκεια, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας «Circulation: Heart Failure».

Εστιατόρια γρήγορου φαγητού και μπαρ συνήθως παρέχουν ανθυγιεινά τρόφιμα και ποτά, που έχουν συνδεθεί με καρδιαγγειακά νοσήματα, όπως επισημαίνει ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Λου Κι, καθηγητής στο Τμήμα Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Tulane στη Νέα Ορλεάνη.

Η μελέτη έγινε σε δεδομένα για μισό εκατομμύριο ενήλικες ηλικίας 37-73 ετών από την βρετανική τράπεζα δεδομένων Biobank. Οι ερευνητές μέτρησαν την έκθεση των συμμετεχόντων σε τρεις τύπους καταστημάτων εστίασης: μπαρ/παμπ, εστιατόρια/καφετέριες και εστιατόρια γρήγορου φαγητού. Η έκθεση καθορίστηκε με βάση την εγγύτητα (διαβίωση σε απόσταση ενός χιλιομέτρου ή 15 λεπτών με τα πόδια) και την πυκνότητα (αριθμό των καταστημάτων έτοιμου φαγητού εντός ενός χιλιομέτρου).

Η μελέτη κατέγραψε σχεδόν 13.000 περιπτώσεις καρδιακής ανεπάρκειας κατά τη διάρκεια δωδεκαετούς περιόδου παρακολούθησης και διαπίστωσε ότι η μεγαλύτερη εγγύτητα και πυκνότητα καταστημάτων έτοιμου προς κατανάλωση φαγητού σχετίζονταν με αυξημένο κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας. Συνολικά, οι συμμετέχοντες που ζούσαν σε περιοχή με υψηλότερη πυκνότητα καταστημάτων έτοιμου φαγητού (περιοχή με έντεκα ή περισσότερα καταστήματα έτοιμου φαγητού εντός ενός χιλιομέτρου) είχαν 16% μεγαλύτερο κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας σε σύγκριση με εκείνους που δεν είχαν καταστήματα έτοιμου φαγητού κοντά στο σπίτι τους.

Όσοι βρίσκονταν σε περιοχές με την υψηλότερη πυκνότητα σε παμπ και μπαρ εμφάνιζαν 14% υψηλότερο κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας, ενώ όσοι ζούσαν στις περιοχές με την υψηλότερη πυκνότητα σε καταστήματα fast food είχαν 12% υψηλότερο κίνδυνο.

Οι συμμετέχοντες που ζούσαν πιο κοντά σε παμπ και μπαρ, σε απόσταση μικρότερη από 500 μέτρα, είχαν 13% υψηλότερο κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας, ενώ όσοι ζούσαν πιο κοντά σε καταστήματα φαστ φουντ είχαν 10% υψηλότερο κίνδυνο σε σύγκριση με όσους ζούσαν σε απόσταση πάνω από δύο χιλιόμετρα.

Η συσχέτιση μεταξύ του περιβάλλοντος διατροφής και του αυξημένου κινδύνου καρδιακής ανεπάρκειας ήταν ισχυρότερη μεταξύ των ατόμων που δεν είχαν πτυχίο πανεπιστημίου και εκείνων που ζούσαν σε αστικές περιοχές χωρίς πρόσβαση σε εγκαταστάσεις σωματικής δραστηριότητας, όπως γυμναστήρια.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Πολωνοί και Τσέχοι: Δεν σχεδιάζουμε να στείλουμε στρατό στην Ουκρανία

Η Πολωνία και η Τσεχία δήλωσαν σήμερα πως δεν σκέπτονται να στείλουν στρατεύματα στην Ουκρανία, αφού αυτή η επιλογή αναφέρθηκε για ευρωπαϊκές χώρες σε συνάντηση στο Παρίσι, όμως συμφώνησαν να συνεργαστούν για την αγορά περισσότερων πυρομαχικών για το Κίεβο.

Ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν αναφέρθηκε χθες Δευτέρα στο ενδεχόμενο ευρωπαϊκές χώρες να στείλουν στρατιώτες στην Ουκρανία, λέγοντας πως “τίποτα δεν θα πρέπει να αποκλειστεί”.

Ο Μακρόν προειδοποίησε, ωστόσο, πως δεν υπάρχει συναίνεση σε αυτό το στάδιο, ενώ σύμμαχοι συμφώνησαν να εντείνουν τις προσπάθειες για την προμήθεια περισσότερων πυρομαχικών στο Κίεβο καθώς η μάχη του κατά της εισβολής της Ρωσίας εισέρχεται στον τρίτο χρόνο.

Απαντώντας σε ερώτηση για τα σχόλια του Μακρόν, ο Τσέχος πρωθυπουργός Πετρ Φιάλα και ο Πολωνός ομόλογός του Ντόναλντ Τουσκ είπαν πως η επιλογή της αποστολής στρατευμάτων δεν εξετάζεται από τις κυβερνήσεις τους.

“Είμαι πεπεισμένος πως θα πρέπει να αναπτύξουμε τις ατραπούς υποστήριξης που ξεκινήσαμε μετά την επίθεση της Ρωσίας”, δήλωσε ο Φιάλα σε συνέντευξη Τύπου δίπλα στον Τουσκ κατά τη συνάντηση που είχαν σήμερα στην Πράγα.

Ο Τουσκ πρόσθεσε: “Η Πολωνία δεν σχεδιάζει να στείλει τα στρατεύματά της στο έδαφος της Ουκρανίας”.

Αξιωματούχος του Λευκού Οίκου δήλωσε τη Δευτέρα στο Reuters πως οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν σχεδιάζουν να στείλουν στρατεύματα να πολεμήσουν στην Ουκρανία και πως επίσης δεν υπάρχουν σχέδια το ΝΑΤΟ να στείλει στρατεύματα να πολεμήσουν στην Ουκρανία.

Ο Τουσκ καλωσόρισε το σχέδιο της Τσεχίας να αγοράσει εκατοντάδες χιλιάδες φυσίγγια πυρομαχικών από χώρες εκτός Ευρώπης για να προμηθεύσει την Ουκρανία. Η Πράγα αναζητεί εταίρους για χρηματοδότηση.

Ο Τουσκ και ο Φιάλα θα συναντήσουν τους ομολόγους τους από τη Σλοβακία και την Ουγγαρία σήμερα, με το θέμα της Ουκρανίας να διχάζει την ομάδα.

Ο Σλοβάκος πρωθυπουργός Ρόμπερτ Φίτσο, ο οποίος εναντιώνεται στη στρατιωτική βοήθεια στην Ουκρανία, είχε επισημάνει πρώτος πριν από τη συνάντηση του Παρισιού πως αρκετά μέλη του ΝΑΤΟ και της ΕΕ σκέπτονται να στείλουν στρατιώτες στην Ουκρανία σε διμερή βάση, προειδοποιώντας πως αυτό θα κλιμακώσει τη σύγκρουση.

Ο Ούγγρος υπουργός Εξωτερικών Πέτερ Σιγιάρτο δήλωσε σήμερα πως η Ουγγαρία δεν επιθυμεί να στείλει όπλα ή στρατεύματα στην Ουκρανία και η θέση αυτή είναι “σταθερή σαν πέτρα”.

(απεμπε – φωτο:pixabay)

Θεσσαλονίκη: Ύποπτος φάκελος σήμανε συναγερμό στα δικαστήρια

Τι περιείχε τελικά.

Φάκελος που θεωρήθηκε ύποπτος προκάλεσε νωρίτερα κινητοποίηση στο δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης. Μετά από ελέγχο διαπιστώθηκε ότι περιείχε ένα βιβλίο θρησκευτικού περιεχομένου.

Δύο εβδομάδες μετά τον εντοπισμό φακέλου παγιδευμένου με εκρηκτικό μηχανισμό και παραλήπτρια μία πρόεδρο Εφετών, σήμερα μία συνάδελφός της, πρωτοδίκης, θεώρησε ως ύποπτο έναν φάκελο που έφτασε με αλληλογραφία στο γραφείο της και είχε το όνομά της ως παραλήπτρια.

Ο φάκελος παραδόθηκε στους αστυνομικούς για διερεύνηση, ενώ στο σημείο κλήθηκε κλιμάκιο του τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών με ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο. Επιπλέον, στα δικαστήρια έφτασαν στελέχη της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας και της Ασφάλεια Θεσσαλονίκης.

Ο ύποπτος φάκελος πέρασε από συσκευή σάρωσης ακτίνων Χ, στην πλαϊνή είσοδο του κτιρίου, όπου δεν διαπιστώθηκε κάτι ύποπτο. Αφού ανοίχτηκε προέκυψε – κατά πληροφορίες – ότι περιείχε βιβλίο θρησκευτικού περιεχομένου.

Δεν κρίθηκε αναγκαίο να γίνει εκκένωση του κτιρίου.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

«Το τέλος των γηγενών»! Συγκλονιστική ομιλία για όσα ζει η Ευρώπη (video)

Ολλανδός βουλευτής ξεσπά όσο κανείς άλλος...

Ο Ολλανδός πολιτικός Massimo Etalle από το κόμμα Φόρουμ για την Δημοκρατία προειδοποίησε για τις συνέπειες μιας «τρελής αντιολλανδικής πολιτικής», τονίζοντας την οικονομική πίεση με «ένα γιγαντιαίο φορολογικό βάρος 60%» για την χρηματοδότηση ενός «θερέτρου μεταναστών» και θρήνησε για την κατάσταση, στην οποία περιέρχεται η Ολλανδία και όλη η Ευρώπη!

Συγκεκριμένα, σε μια πρόσφατη συνεδρίαση στο ολλανδικό δημοτικό συμβούλιο του Den Haag (Χάγη), ξέσπασε μια φορτισμένη συζήτηση για το θέμα της παράνομης μετανάστευσης, πυροδοτώντας έντονα συναισθήματα μεταξύ των πολιτικών παρατάξεων.

Η συζήτηση υποκινήθηκε από ανησυχίες σχετικά με έναν νέο νόμο που εξουσιοδοτεί τον Δήμο να φιλοξενήσει έναν σημαντικά μεγαλύτερο αριθμό αιτούντων άσυλο, μια απόφαση που συνάντησε ευρεία δυσαρέσκεια τόσο μεταξύ πολιτικών όσο και πολιτών.

Ο Samir Ahraui, αριστερό μέλος του Εργατικού Κόμματος (PvdA), χλεύασε τη συζήτηση ως «ηλίθια» και επέκρινε όσους εξέφραζαν ανησυχίες για την αυξημένη μετανάστευση ως προώθηση δεξιών πολιτικών. 

Αντίθετα, ο Massimo Etalle, ένας συντηρητικός εκπρόσωπος από το Φόρουμ για τη Δημοκρατία (FVD), επέκρινε τους συναδέλφους μέλη του συμβουλίου για την έλλειψη σοβαρότητας στην αντιμετώπιση ζητημάτων ελέγχου των συνόρων.

Όπως είπε:

«Σήμερα συζητάμε για την μαζική μετανάστευση.

Το μεγαλύτερο ζήτημα της εποχής μας είναι στην ατζέντα.

Το κεντρικό ερώτημα είναι: ”Τι είναι η Ολλανδία;” Για τους Μαροκινούς, τους Σομαλούς, τους Αιθίοπες και τους Αλγερινούς που έρχονται εδώ παρανόμως, η Ολλανδία είναι κάτι σαν πάρτι για ψώνια, ένα Ελ Ντοράντο στην Βόρεια Θάλασσα…

Όσοι φτάσουν σ’ αυτό θα ανταμειφθούν με ολονύχτιες διαμονές σε ξενοδοχεία, με δαπάνες διαβίωσης, πληρωμένα υποχρεωτικά ποσά, δωρεάν υγειονομική περίθαλψη και πολλά περισσότερα.

Για τους Ολλανδούς ισχύει το αντίθετο… Γι’ αυτούς, αυτή η χώρα είναι ένα αυξανόμενο βαρίδι γύρω από τους λαιμούς τους. Για να χρηματοδοτήσει αυτό το μεταναστευτικό θέρετρο, η Ολλανδία φορτώνεται μ’ ένα γιγάντιο φορολογικό βάρος του 60%.

Λόγω της πίεσης στην αγορά ακινήτων, όλο και περισσότεροι νέοι ζουν με τους γονείς τους και τα ζευγάρια δεν έχουν καθόλου χώρο για να ξεκινήσουν μια οικογένεια… Κι έτσι η Ολλανδία ακινητοποιείται.

Οικογένειες που υπάρχουν εδώ και αιώνες, που ζουν εδώ για εκατοντάδες χρόνια, που έχουν επιβιώσει από την κατοχή, πολέμους και πείνα, εξαφανίζονται λόγω αυτής της παρανοϊκής πολιτικής κατά των Ολλανδών.

Το τέλος του γηγενούς Ολλανδού θεωρείται δεδομένο!!!!!».

photo freepik

Η Ρωσία προειδοποίησε για άμεση σύγκρουση με το ΝΑΤΟ

Το Κρεμλίνο προειδοποίησε σήμερα ότι θα είναι αναπόφευκτη η σύγκρουση μεταξύ της Ρωσίας και του ΝΑΤΟ, αν χώρες μέλη της Συμμαχίας στείλουν στρατεύματα να πολεμήσουν στην Ουκρανία.

«Δεν είναι σε καμία περίπτωση προς το συμφέρον των χωρών αυτών. Θα πρέπει να το γνωρίζουν», τόνισε ο Ντμίτρι Πεσκόφ απαντώντας στις χθεσινές δηλώσεις του Γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν, ο οποίος εκτίμησε ότι «δεν μπορεί να αποκλειστεί» το ενδεχόμενο αποστολής δυτικών στρατευμάτων για να στηρίξουν την Ουκρανία στον πόλεμό της εναντίον της Ρωσίας.

«Το ίδιο το γεγονός ότι γίνεται συζήτηση για το ενδεχόμενο αποστολής κάποιων στρατευμάτων στην Ουκρανία από χώρες του ΝΑΤΟ είναι ένα πολύ σημαντικό νέο στοιχείο», σημείωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου.

Όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους αν θα υπήρχε κίνδυνος άμεσης σύγκρουσης μεταξύ της Ρωσίας και του ΝΑΤΟ στην περίπτωση αποστολής δυτικών στρατευμάτων στην Ουκρανία, ο Πεσκόφ απάντησε: «Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να συζητήσουμε όχι για το αν είναι ενδεχόμενη, αλλά για το αν είναι αναπόφευκτη (μια άμεση σύγκρουση)».

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Τσιόδρας: Το κοινό πλαίσιο των μεσογειακών χωρών έγινε με πρωτοβουλία της Ελλάδας

Τι δήλωσε στον ΑΝΤ1

intime