Άρθρα

Ρωσίδα παρουσιάστρια μετά την εντολή Πούτιν για αύξηση πληθυσμού: «Θα αποκτήσω τρίτο παιδί»

Τον γύρο του κόσμου κάνει η στιγμή που μία παρουσιάστρια της ρωσικής κρατικής τηλεόρασης ανακοινώνει το σχέδιό της να μείνει έγκυος μετά την έκκληση του Βλαντιμίρ Πούτιν προς τις γυναίκες…να γεννήσουν περισσότερα παιδιά για να αποτρέψουν μια δημογραφική κρίση.

Η Νατάλια Λιτόβκο 43 ετών, ανακοίνωσε ότι η ίδια και ο σύζυγός της είχαν εμπνευστεί από την έκκληση του ηγέτη του Κρεμλίνου στην ομιλία του για την κατάσταση του έθνους να εκπληρώσουν το πατριωτικό τους καθήκον και να τεκνοποιήσουν.

Είπε στους τηλεθεατές της Rossiya 24 σε ζωντανή τηλεόραση για την αποστολή της να αυξήσει το μέγεθος της οικογένειάς της. Η πιστή στον Πούτιν παρουσιάστρια έχει ήδη δύο παιδιά, θέλει να συνεισφέρει όμως κι άλλο στην ενίσχυση του πληθυσμού της χώρας.

Μιλώντας για το εθνικό πλάνο «Οικογένεια», ανακοίνωσε χαμογελαστή η Λιτόβκα «ο σύζυγός μου μόλις μου έστειλε μήνυμα να μου πει ότι θα κάνουμε τρίτο παιδί». Ο συμπαρουσιαστής της -προφανώς αιφνιδιασμένος- είπε στους τηλεθεατές: «Λοιπόν, θα σας πούμε γι’αυτό αργότερα».

Ο Πούτιν μιλάει συχνά για την πτώση του ποσοστού γεννήσεων και σπάνια χάνει την ευκαιρία να καλέσει τις γυναίκες να κάνουν περισσότερα μωρά. Πρόσφατα έκανε διάλεξη στους εργαζόμενους σε ένα εργοστάσιο πυραύλων σχετικά με την ανάγκη να κάνουν περισσότερα από δύο παιδιά.

«Χρειάζεται συνεχής δουλειά με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των οικογενειών με παιδιά και την υποστήριξη του ποσοστού γεννήσεων. Είναι η θρησκεία μας και οι ηθικές μας αξίες που είναι στο προσκήνιο εδώ. Οι μεγάλες οικογένειες πρέπει να γίνουν ο κανόνας. Στα επόμενα έξι χρόνια, πρέπει να επιτύχουμε βιώσιμο ποσοστό γεννήσεων».

Newsbomb – απεμπε-EPA-Sputnik pool photo

Διακοπή κυκλοφορίας στην Αθηνών-Κορίνθου λόγω πυρκαγιάς σε αυτοκίνητο

Η Αστυνομία προχώρησε σε διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στο 54χλμ της εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου, στο ρεύμα προς Αθήνα, λόγω πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε σε υγραεροκίνητο αυτοκίνητο στο ύψος της Κακιάς Σκάλας.

Στο σημείο επιχειρούν δυο πυροσβεστικά οχήματα με 6 πυροσβέστες.

Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ πραγματοποιείται εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω του κόμβου της Κινέτας προς την παλιά Εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Τα μυστικά που κρύβει ένα “εξαιρετικά σπάνιο” αγαλματίδιο του Ερμή – Γιατί βρήκαν μόνο το κεφάλι

Το κεφάλι από ένα πήλινο αγαλματίδιο 2.000 ετών που απεικονίζει τον θεό Ερμή αποκαλύφθηκε στο Κεντ της Αγγλίας. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, το σώμα του αγάλματος δεν βρέθηκε παρά τις προσπάθειές τους.

«Ήταν εξαιρετικά σπάνιο να βρούμε το κεφάλι από το αγαλματίδιο του Ερμή, φτιαγμένο από λευκό πηλό», ανέφερε η αρχαιολόγος για την οργάνωση της πολιτιστικής προστασίας National Trust, Nathalie Cohen. «Το κεφάλι, που είναι μόλις 5 εκ., απεικονίζει ξεκάθαρα τον θεό Ερμή, φορώντας τη χαρακτηριστική περικεφαλαία με τα φτερά».

Το σημείο της ανακάλυψης


Οι ερευνητές ανακάλυψαν το τεχνούργημα στην περιοχή Smallhythe, έναν αρχαιολογικό τόπο κοντά στον ποταμό Rother, και έδρα ενός σημαντικού ναυπηγείου κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα στην Αγγλία. Η νέα αυτή έρευνα υποδεικνύει ότι, ο χώρος υπήρξε επίσης σημείο ενός ρωμαϊκού οικισμού μεταξύ του 1ου και 3ου αιώνα. «Παρότι επρόκειτο για έναν ταπεινό οικισμό κοντά στο λιμάνι, η περιοχή θα μπορούσε να είναι κομβικής σημασίας για τις εξαγωγές ξυλείας και σιδήρου από τη νοτιοανατολική Αγγλία και την εισαγωγή υλικών από την ηπειρωτική Ευρώπη», ανέφερε η Cohen στην Esther Addley της εφημερίδας Guardian.

Η Coher παρατηρεί ότι, εκτός από τα αγαλματίδια, η ομάδα της ανακάλυψε «πλακίδια με τη σφραγίδα του ρωμαϊκού στόλου, κεραμικά, μεταξύ των οποίων ένα άθικτο αγγείο και ευρήματα από οικήματα, οριοθετήσεις χώρων και λάκκους, όλα τους στοιχεία εντυπωσιακά που μαρτυρούν τη φύση της παραποτάμιας αυτής κοινότητας».

Ενδιαφέρουσα η προέλευση του υλικού τους


Απ’ τον θησαυρό των αντικειμένων, το αγαλματίδιο του Ερμή είναι το πιο ασυνήθιστο. «Γενικά, όταν οι Ρωμαίοι κατασκεύαζαν αγαλματίδια αναπαριστώντας θεότητες, χρησιμοποιούσαν συνήθως μέταλλο, όμως το πρόσφατα ανακαλυφθέν αγαλματίδιο, είναι φτιαγμένο από λευκό πηλό-το υλικό που χρησιμοποιείται για τις πίπες», αναφέρει η Laura Geggel στο Live Science. Το υλικό παραγόταν κυρίως στην αρχαία Γαλατία, ενώ είναι ένα από τα -λιγότερα από δέκα συνολικά-, πήλινα αγαλματίδια που έχουν ανακαλυφθεί στη Ρωμαϊκή Βρετανία.

«Τα αγαλματίδια του λευκού πηλού χρησιμοποιούνταν κυρίως από ιδιώτες, σε κλειστές θρησκευτικές τελετές σε ναΐσκους των σπιτιών, και περιστασιακά σε ναούς και τάφους, συχνά άρρωστων παιδιών», αναφέρει ο Matthew Fittock, ειδικός στα κεραμικά αγαλματίδια της Ρωμαϊκής Βρετανίας.

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι ολόκληρη η μορφή του αγάλματος κάποτε απεικόνιζε τον θεό σε όρθια θέση, είτε φορώντας έναν κοντό μανδύα ή γυμνό, κρατώντας κάποιο κηρύκειο περιβεβλημένο από δύο φίδια.

O αναπάντεχος λόγος της θραύσης των αγαλμάτων – Γιατί πιστεύουν ότι ήταν σπασμένο το κεφάλι


Ο λόγος που το αγαλματίδιο είναι σπασμένο, δεν είναι επακριβώς γνωστός, αν και ενδέχεται να μην πρόκειται για ατύχημα. «Υπάρχουν ενδείξεις που μαρτυρούν ότι έσπαγαν σκόπιμα τα κεφάλια από κάποια αγαλματίδια, στο πλαίσιο κάποιου σημαντικού τελετουργικού, ενώ άλλα ανακαλύφθηκαν σε τάφους», ανέφερε ο Fittock.

To κεφάλι του Ερμή, μαζί με άλλα νεό-ανακαλυφθέντα αντικείμενα, διατίθεται σε έκθεση από τις 28 Φεβρουαρίου στο Smallhythe Place.


(με πληροφορίες από enikos. gr / photo: pixabay)

Πορτοσάλτε για ΣΥΡΙΖΑ: Όταν τιμάς νεκρούς, δεν κάνεις ντιριντάχτα

Δείτε τι δήλωσε ο δημοσιογράφος:

scr

Και μόνο που το βλέπει κανείς κινδυνεύει με ζάχαρο!! vid

Στις φλόγες τυλίχτηκε κτίριο διαμερισμάτων σε πολυτελή περιοχή του Λονδίνου (video)

Έντεκα άνθρωποι διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο και περίπου 130 απομακρύνθηκαν νωρίς σήμερα το πρωί από κτίριο διαμερισμάτων σε πολυτελή συνοικία του Λονδίνου, στο οποίο ξέσπασε πυρκαγιά, ανακοίνωσε η πυροσβεστική.

Το κτίριο διαμερισμάτων στο οποίο εκδηλώθηκε η πυρκαγιά βρίσκεται στο Νότιο Κένσινγκτον, στο νοτιοδυτικό τμήμα της βρετανικής πρωτεύουσας, κοντά στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου.

Όταν έφτασε η πυροσβεστική, το μισό ισόγειο του πενταώροφου κτιρίου είχε τυλιχθεί στις φλόγες, σύμφωνα με ανάρτηση της πυροσβεστικής υπηρεσίας του Λονδίνου στην πλατφόρμα X.

“Η φωτιά εξαπλώθηκε από το ισόγειο ως τον τελευταίο όροφο και την οροφή (του κτιρίου). Οι ομάδες (της πυροσβεστικής) εργάζονται σκληρά για να (…) εμποδίσουν την εξάπλωσή της στα γειτονικά κτίρια”, δήλωσε ο Στιβ Κόλινς, αξιωματούχος της πυροσβεστικής που βρισκόταν στο σημείο.

Δείτε video ΕΔΩ με τις προσπάθειες πυροσβεστών να θέσουν υπό έλεγχο τη φωτιά

Πέντε άνθρωποι διασώθηκαν με τη χρήση κλιμάκων από την πυροσβεστική και περίπου 130 κάτοικοι απομακρύνθηκαν από το κτίριο διαμερισμάτων και γειτονικά κτίρια.

“Γύρω στους 11 ανθρώπους έλαβαν τις πρώτες βοήθειες για εισπνοή καπνού και διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο”, σύμφωνα με την πυροσβεστική.

Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς κινητοποιήθηκαν 15 πυροσβεστικά οχήματα και περίπου 100 πυροσβέστες.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Ακατάπαυστες βροχές στη Βολιβία, πόλη εν μέρει βυθισμένη κάτω από τα νερά (video)

Οι ακατάπαυστες βροχοπτώσεις που πλήττουν από τον Δεκέμβριο τη Βολιβία, όπου οι αρχές καταμετρούν συνολικά κάπου σαράντα νεκρούς, είχαν αποτέλεσμα μέρος της πόλης Κοβίχα (βόρεια) να βυθιστεί κάτω από το νερό, χωρίς ωστόσο να αναφερθούν θύματα ως τώρα.

Ο ποταμός Άκρε υπερχείλισε, το επίπεδο έφθασε ως τις οροφές σπιτιών και οι κάτοικοι μετακινούνται πλέον με πιρόγες και βάρκες στους δρόμους, διαπίστωσε το Γαλλικό Πρακτορείο.

«Δεν έχουμε καταγράψει κανέναν θάνατο, όμως έχουμε κάπου τριακόσια σπίτια που έχουν πλημμυρίσει τελείως», δήλωσε χθες Πέμπτη η Άνα Λουσία Ρέις, η δήμαρχος αυτής της πόλης περίπου 100.000 κατοίκων, στα σύνορα με το Περού και τη Βραζιλία, που έχει υψόμετρο 280 μέτρων πάνω από το επίπεδο της θάλασσας.

Δείτε ΕΔΩ σοκαριστικό video με εικόνες από την πλημμυρισμένη πόλη.

Το επίπεδο των υδάτων στη γέφυρα Φιλίας, που συνδέει την Κοβίχα με την Μπραζιλέια, στη Βραζιλία, έφθασε τα 17 μέτρα, ξεπερνώντας το ρεκόρ που είχε καταγραφεί το 2015 και ήταν 15,5 μέτρα, σύμφωνα με την μονάδα διαχείρισης κινδύνων της Βολιβίας.

«Αυτό είναι ρεκόρ που δεν πιστεύαμε πως θα καταρριπτόταν. Έχουμε δεκαέξι συνοικίες που έχουν πλημμυρίσει εντελώς. Έχουμε οικογένειες που έχασαν τα πάντα», τόνισε η αιρετή.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Ηχητικό του Γερμανικού Στρατού: Να χτυπήσουμε την γέφυρα της Κριμαίας

Χαμός στην Ρωσία! Παρέμβαση Μαρίας Ζαχάροβα

Η αρχισυντάκτρια του ομίλου μέσων ενημέρωσης Rossiya Segodnya και του τηλεοπτικού καναλιού RT, Margarita Simonyan, ανέφερε στο Telegram ότι έχει μια ηχογράφηση, την οποία απομαγνητοφώνησε, όπου Γερμανοί αξιωματικοί συζητούν για επιθέσεις στην γέφυρα στο στενό του Κερτς.

“Κάτι πολύ ενδιαφέρον μου μετέφεραν οι σύντροφοι με στολή ακριβώς την ημέρα που ο Scholz είπε ότι το ΝΑΤΟ δεν συμμετέχει και δεν θα συμμετάσχει στην ουκρανική σύγκρουση. <…> Σε αυτήν την πιο ενδιαφέρουσα ηχογράφηση, υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της Bundeswehr συζητούν πώς θα βομβαρδίσουν (προσοχή!) τηn γέφυρα της Κριμαίας», έγραψε η Σιμονιάν.

Η ηχογράφηση φέρεται να διαρκεί 40 λεπτά, στην οποία Γερμανοί αξιωματικοί αναφέρουν επίσης τον αμερικανικό και τον βρετανικό στρατό, οι οποίοι, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, «εμπλέκονται άμεσα στην σύγκρουση εδώ και πολύ καιρό».

“”Είναι τόσο συναρπαστικός ο διάλογος και ο ήχος που θέλω πραγματικά να τα δημοσιεύσω. Για να ευχαριστήσω τους συνδρομητές μου”, πρόσθεσε η Simonyan.

Τόνισε ότι απευθύνει επίσημο δημοσιογραφικό αίτημα για αυτή την κατάσταση στον Γερμανό Πρέσβη στην Μόσχα , στον Γερμανό Υπουργό Εξωτερικών και προσωπικά στον Καγκελάριο  Όλαφ Σολτς .

“”Πώς το εκλαμβάνουμε όλο αυτό; Δεν είναι καιρός  η Ρωσία να υπενθυμίσει ενεργά στην Γερμανία πώς τελείωσαν οι εκρήξεις των ρωσικών γεφυρών για την Γερμανία την περασμένη φορά;», κατέληξε η Σιμονιάν.

Αφού έγινε γνωστή η ηχογράφηση, η εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα έγραψε στο Telegram:

«Αναρωτιέμαι τι πιστεύει η Annalena Berbock για αυτό; Ο γερμανικός Τύπος έχει τώρα μια καλή ευκαιρία να αποδείξει την ανεξαρτησία του και να κάνει σχετικές ερωτήσεις. Ο δικός μας Τύπος μας έχει ένα σημαντικό θέμα για να επικοινωνήσει με την Γερμανική Πρεσβεία στην Μόσχα».

Ένα πολύ σημαντικό θέμα λοιπόν! Θα απαντήσει η Γερμανία;

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Τον έπιασε να κάνει το αδιανόητο σε δημόσιο χώρο και αντέδρασε, vid

Δείτε τι έκανε σε άνδρα που ουρούσε στο λιμανάκι μπροστά σε κόσμο:

απεμπε-EPA-EFE photo

Φρίκη στη Νίκαια: Πεθερός σκότωσε τον γαμπρό του στο δρόμο και στη συνέχεια αυτοκτόνησε, vid

Δεύτερο παρόμοιο φονικό μέσα σε λίγες ημέρες:

eurokinissi photo

Κίνηση: Στο “κόκκινο” ο Κηφισός – Από το πρωί καθυστερήσεις στην Αττική Οδό λόγω τροχαίου

Με υπομονή θα πρέπει να οπλιστούν και σήμερα οι οδηγοί εξαιτίας της αυξημένης κίνησης που καταγράφεται στους δρόμους.


Σημαντικές καθυστερήσεις παρατηρούνται από το πρωί και στα δύο ρεύματα της Αττικής Οδού με τα προβλήματα να είναι μεγαλύτερα στο ύψος της εξόδου Πεντέλης, προς Ελευσίνα, καθώς υπήρξε σύγκρουση οχημάτων λίγη ώρα μετά τις 8 το πρωί.

Ταυτόχρονα, καθυστερήσεις 15-20 λεπτών σημειώνονται στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο από τον κόμβο Μεταμόρφωσης έως τον κόμβο Κηφισίας.

Στο «κόκκινο» και σήμερα ο Κηφισός


Μεγάλο μποτιλιάρισμα παρουσιάζεται στον Κηφισό, από το ύψος της Μεταμόρφωσης μέχρι και τον Ρέντη και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Καθυστερήσεις σημειώνονται στην λεωφόρο Κηφισίας, από το ύψος του ΚΑΤ μέχρι και το President και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες κινούνται τα οχήματα στην Μεσογείων, από το ύψος του Νομισματοκοπείου μέχρι και το Ερρίκος Ντυνάν.

(με πληροφορίες από ethnos. gr / photo: pixabay)

ΗΠΑ: «Αν πέσει η Ουκρανία, το ΝΑΤΟ θα πάει σε πόλεμο με τη Ρωσία»

Ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας Λόιντ Όστιν προειδοποίησε την Πέμπτη ότι το ΝΑΤΟ θα συρθεί σε πόλεμο εάν η Ουκρανία ηττηθεί από τις ρωσικές δυνάμεις εισβολής.

Μιλώντας σε ακρόαση της Επιτροπής Ενόπλων Υπηρεσιών της Αμερικανικής Βουλής για να συζητηθεί η πρόσφατη απουσία του ενώ νοσηλευόταν για επιπλοκές από χειρουργική επέμβαση καρκίνου του προστάτη, ο Όστιν προέβλεψε ότι ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν δεν θα «σταματούσε» εάν η Μόσχα κερδίσει τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Ο Όστιν έκανε τις παρατηρήσεις αυτές αφού ρωτήθηκε για την αποτυχία του Κογκρέσου να εγκρίνει πακέτο στρατιωτικής βοήθειας 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την Ουκρανία, όπως ζήτησε ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν.

Παρά τη σημαντική δικομματική υποστήριξη για τη βοήθεια της Ουκρανίας, το μέτρο έχει σταματήσει εν μέσω μιας σειράς κομματικών διαφωνιών για την ασφάλεια των συνόρων και άλλα ζητήματα.

«Γνωρίζουμε ότι αν ο Πούτιν πετύχει εδώ, δεν θα σταματήσει», είπε ο Όστιν.

«Θα συνεχίσει να αναλαμβάνει πιο επιθετική δράση στην περιοχή. Και άλλοι ηγέτες σε όλο τον κόσμο, άλλοι αυταρχικοί, θα το δουν και θα ενθαρρυνθούν από το γεγονός ότι αυτό συνέβη και δεν μπορέσαμε να υποστηρίξουμε μια δημοκρατία.

Ειλικρινά, εάν πέσει η Ουκρανία, πιστεύω πραγματικά ότι το ΝΑΤΟ θα βρεθεί σε πόλεμο με τη Ρωσία».

freepik photo

10 Συμβουλές επιβίωσης στην άγρια ​​φύση μέσα σε 10 λεπτά

Δείτε...

photo freepik

Ο Τσιτσιπάς ηττήθηκε για πρώτη φορά από τον Ντε Μινόρ, στα ποημιτελικά του Ακαπούλκο

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς δεν μπόρεσε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Άλεξ Ντε Μινόρ στα προημιτελικά του Ακαπούλκο.

Ο κορυφαίος Έλληνας τενίστας ηττήθηκε (1-6, 6-3, 6-3) για πρώτη φορά στην καριέρα του από τον Αυστραλό και αποχαιρέτησε τη διοργάνωση, χάνοντας με αυτό τον τρόπο την ευκαιρία να ανέβει στην παγκόσμια κατάταξη.

Μετά από έναν αγώνα 2 ωρών και 9 λεπτών ο Στέφανος Τσιτσιπάς ηττήθηκε με 2-1 σετ (1-6, 6-3, 6-3) από τον Ντε Μινόρ και αποκλείστηκε στα προημιτελικά του Ακαπούλκο.

Ο Έλληνας τενίστας μετρούσε 10/10 νίκες πριν απ’ αυτόν τον αγώνα κόντρα στον Αυστραλό, ωστόσο ο αντίπαλος του κατάφερε με ανατροπή να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη κόντρα στον Στέφανο.

Ο Έλληνας τενίστας κατέκτησε το πρώτο σετ με 6-1, ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, με τον Ντε Μινόρ να παίρνει τα άλλα δύο σετ με 6-3 και να είναι έτοιμος να πάρει τα σκήπτρα από τον Τσιτσιπά, ο οποίος πέρυσι είχε καταφέρει να κερδίσει τον τίτλο στο Μεξικό.

Στον ημιτελικό ο Άλεξ Ντε Μινόρ θα βρει απέναντι του τον Τζακ Ντρέιπερ, ο οποίος κέρδισε τον Μιομίρ Κετσμάνοβιτς με 2-0 σετ (6-2, 6-2).

(με πληροφορίες από newsit. gr / photo: eurokinissi)

Πολλοί το βρίσκουν αρκετά απολαυστικό απλά και μόνο βλέποντάς το, vid

Μπανγκλαντές: Τουλάχιστον 46 νεκροί από τεράστια πυρκαγιά σε επταώροφο κτίριο – Σοκαριστικό video

Τεράστια πυρκαγιά στην Ντάκα του Μπανγκλαντές κατέστρεψε επταώροφο κτίριο, στο οποίο στεγάζονταν εστιατόρια όπου δειπνούσαν οικογένειες με παιδιά, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον 46 άνθρωποι και να τραυματιστούν δεκάδες άλλοι, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υγείας Σαμάντα Λαλ Σεν.

Η πυροσβεστική επεσήμανε ότι η πυρκαγιά ενδέχεται να προκλήθηκε από διαρροή αερίου ή από κάποια κουζίνα εστιατορίου και εξαπλώθηκε γρήγορα.

«Ήταν ένα επικίνδυνο κτίριο, με φιάλες αερίου σε όλους τους ορόφους, ακόμη και στις σκάλες», δήλωσε ο Μάιν Ουντίν αξιωματούχος της πυροσβεστικής.

Οι πυροσβέστες κατάφεραν να θέσουν υπό έλεγχο την πυρκαγιά δύο ώρες αργότερα, ενώ διέσωσαν 75 ανθρώπους.

«Σαράντα έξι άνθρωποι πέθαναν από εισπνοή μονοξειδίου του άνθρακα», επεσήμανε ο Σαμάντα Λαλ Σεν, αφού επισκέφθηκε το νοσοκομείο της Ντάκα όπου νοσηλεύονται οι τραυματίες.

Δείτε ΕΔΩ video – ΠΡΟΣΟΧΗ σκληρές εικόνες

Εξάλλου 22 άνθρωποι νοσηλεύονται με εγκαύματα, πρόσθεσε ο ίδιος, εξηγώντας ότι «και οι 22 (…) είναι σε κρίσιμη κατάσταση».

Η πρωθυπουργός του Μπανγκλαντές Σέιχ Χασίνα εξέφρασε το σοκ και τη θλίψη της για το δυστύχημα.

Ένας από τους διασωθέντες, ο Μοχάμαντ Αλτάφ, δήλωσε πώς κατάφερε να γλιτώσει την τελευταία στιγμή από την πυρκαγιά, εξαιτίας της οποίας έχασαν τη ζωή τους δύο συνάδελφοί του.

«Πήγα στην κουζίνα, έσπασα ένα παράθυρο και πήδηξα έξω για να σωθώ», διηγήθηκε στους δημοσιογράφους. Πρόσθεσε ότι ένας ταμίας και ένας σερβιτόρος, που καλούσαν τους πελάτες να φύγουν λίγη ώρα αφού ξέσπασε η πυρκαγιά, πέθαναν.

Οι πυροσβέστες χρησιμοποίησαν γερανούς για να απεγκλωβίσουν τους ανθρώπους από το φλεγόμενο κτίριο.

Συγγενείς των θυμάτων συγκεντρώθηκαν νωρίς σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο όπου είχαν μεταφερθεί για να παραλάβουν τις σορούς τους, ενώ η κυβέρνηση διόρισε μια πενταμελή επιτροπή για να ερευνήσει το δυστύχημα.

Οι πυρκαγιές είναι συχνές στην πυκνοκατοικημένη Ντάκα, όπου έχουν κάνει τον τελευταίο καιρό την εμφάνισή τους πολλά κτίρια, κάποια από τα οποία δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας. Πυρκαγιές και εκρήξεις έχουν προκληθεί από προβληματικές φιάλες αερίου, κλιματιστικά και κακή καλωδίωση.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Τα γυρίσματα της ταινίας «Superman» ξεκίνησαν στις 29/2 – “Στα γενέθλια του σούπερμαν”

Ο Τζέιμς Γκαν (James Gunn) ανακοίνωσε ότι ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας ταινίας Σούπερμαν, η οποία επανεκκινεί το νέο κινηματογραφικό σύμπαν που δημιουργεί για την DC μαζί με τον Πίτερ Σάφραν (Peter Safran).

Επίσης αποκάλυψε ότι η ταινία η οποία είχε τον τίτλο «Superman: Legacy» θα ονομάζεται απλά «Superman».

«Με μεγάλη χαρά ανακοινώνω την έναρξη των κύριων γυρισμάτων του SUPERMAN σήμερα 29 Φεβρουαρίου, που τυγχάνει να είναι συμπτωματικά και χωρίς να έχει προγραμματιστεί, τα γενέθλια του Σούπερμαν» έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής του στο Instagram και τη συνόδευσε με ένα κοντινό πλάνο του λογότυπου που έχει η στολή του υπερήρωα.

«Όταν τελείωσα το πρώτο προσχέδιο του σεναρίου, ονόμασα την ταινία «Superman: Legacy». Τη στιγμή που κλείδωσα το τελικό σενάριο, ήταν ξεκάθαρο ότι ο τίτλος θα ήταν “SUPERMAN”. Ερχόμαστε τον Ιούλιο του 2025» συμπλήρωσε.

Ο Αμερικανός ηθοποιός Ντέιβιντ Κόρενσγουετ (David Corenswet) γνωστός από τους ρόλους του στις σειρές του Ράιαν Μέρφι του Netflix «The Politician» και «Hollywood» επιλέχθηκε να φορέσει την «κόκκινη κάπα του Σούπερμαν». Στον ρόλο της ρεπόρτερ «Λόις Λέιν» η βραβευμένη με Emmy για την ερμηνεία της στη σειρά «The Marvelous Mrs. Maisel» Ρέιτσελ Μπρόσναχαν (Rachel Brosnahan) ενώ ο Νίκολας Χουλτ (Nicholas Hoult) έχει το ρόλο του Λεξ Λούθορ.

Επίσης στο καστ περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι Σκάιλερ Γκιζόντο (Skyler Gisondo), ‘Αντονι Κάριγκαν (Anthony Carrigan), Έντι Γκαθέγκι (Edi Gathegi), Νέιθαν Φίλιον (Nathan Fillon) και Ιζαμπέλα Μερσέντ (Isabela Mercad).

Σύμφωνα με το Variety, η ταινία «Superman» αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους στις 11 Ιουλίου του 2025, από τη Warner Bros.

(ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: pixabay)

Ρωσίδα…περιποιείται ρομπότ που κάνει delivery στο κέντρο της Μόσχας, vid

Ο ρωσικός πύραυλος Soyuz εκτοξεύει ιρανικό δορυφόρο σε τροχιά – Εκπληκτικό ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε

Ο πύραυλος Soyuz-2.1B απογειώνεται προς την τροχιά, μεταφέροντας τον δορυφόρο Meteor-M No. 2-4, 17 μικρούς ρωσικούς δορυφόρους παράλληλα με τον ιρανικό Pars-1!

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-ROSCOSMOS STATE SPACE CORPORATION

Είναι αληθινό; Αυτό δεν το έχετε ξαναδεί! Φοίνικας που… αιωρείται (video)