Άρθρα

Ζελένσκι: «Χτυπήσαμε με πυραύλους… Flamingo τη Ρωσία» – Vid

Όνομα και πράμα!

Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo φέρονται να έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας στο Βόλγκογκραντ, σε ένα από τα πιο πρόσφατα χτυπήματα του Ουκρανονάτο μέσα στη Ρωσία.

Ο ίδιος ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έκανε μία… πανηγυρική ανάρτηση για τον πύραυλο με το περίεργο όνομα:

«Κάθε ρωσική αμυντική εγκατάσταση που εξυπηρετεί τον πόλεμο κατά της Ουκρανίας αποτελεί δίκαιο στόχο για τις κυρώσεις μας μεγάλου βεληνεκούς.

Χθες το βράδυ, οι πύραυλοι FP-5 Flamingo έπληξαν με επιτυχία τις εγκαταστάσεις Titan-Barrikady στο Βόλγκογκραντ. Είναι ένα σημαντικό βιομηχανικό συγκρότημα όπου ο εχθρός παράγει συστήματα πυροβολικού και εξειδικευμένο στρατιωτικό εξοπλισμό, συμπεριλαμβανομένων εξαρτημάτων για συστήματα εκτόξευσης πυραύλων που χρησιμοποιούνται σε επιθέσεις εναντίον του λαού μας.

Τα επιβεβαιωμένα χτυπήματα ακολουθήθηκαν από πυρκαγιά στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου. Ευχαριστώ τους πολεμιστές των Αμυντικών μας Δυνάμεων για την ακρίβειά τους.

Η εμβέλεια των κυρώσεων μεγάλου βεληνεκούς της Ουκρανίας συνεχίζει να επεκτείνεται. Και ακριβώς η πίεσή μας, μέρα με τη μέρα, θέτει τις βάσεις για μια αξιοπρεπή ειρήνη στο τέλος. Είμαι ευγνώμων σε κάθε Ουκρανό μηχανικό και πολεμιστή που καθιστά δυνατές τις δυνατότητές μας μεγάλου βεληνεκούς. Δόξα στην Ουκρανία».

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο που δημοσίευσαν οι Ουκρανοί και ΕΔΩ τη στιγμή των χτυπημάτων στο Βόλγκογκραντ.

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-SEVASTOPOL GOVERNOR TELEGRAM photo αρχείου

Πανελλαδικές Εξετάσεις- Προγραμματισμός για ανακοίνωση των βαθμολογιών Ειδικών Μαθημάτων στις 3 Ιουλίου

Τι ανακοινώθηκε

Οδηγία προς τα Βαθμολογικά Κέντρα απέστειλε το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, ώστε να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες βαθμολόγησης των ειδικών και μουσικών μαθημάτων, προκειμένου οι βαθμολογίες αυτών να ανακοινωθούν την Παρασκευή 3 Ιουλίου 2026.

Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν χθες, Παρασκευή, από πλευράς υπουργείου.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Κογκρέσο: Παρέμβαση τεσσάρων Ελληνοαμερικανών βουλευτών για τη επικείμενη πώληση κινητήρων μαχητικών στην Τουρκία

Την έντονη ανησυχία τους για τις πληροφορίες περί προτεινόμενης στρατιωτικής πώλησης κινητήρων για μαχητικά αεροσκάφη στην Τουρκία εκφράζουν τέσσερις Ελληνοαμερικανοί βουλευτές του Κογκρέσου, προειδοποιώντας ότι η στάση της Άγκυρας απειλεί τη σταθερότητα στην Ανατολική Μεσόγειο και βασικούς συμμάχους των Ηνωμένων Πολιτειών.

Οι βουλευτές Γκας Μπιλιράκης, Νικόλ Μαλλιωτάκη, Μάικ Χαριδόπουλος, και Τζίμι Πατρώνης, αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους ότι έχουν ενεργές επαφές με την αμερικανική κυβέρνηση και την ηγεσία της Βουλής των Αντιπροσώπων, προκειμένου να λάβουν πρόσθετες πληροφορίες για τη φερόμενη πώληση και να εκφράσουν την έντονη αντίθεσή τους σε κάθε ενδεχόμενο επανένταξης της Τουρκίας στο πρόγραμμα των F-35 χωρίς πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του νόμου CAATSA (Νόμος για την Αντιμετώπιση των Αντιπάλων της Αμερικής Μέσω Κυρώσεων).

Η παρέμβαση έρχεται στον απόηχο της επίσημης κοινοποίησης που έλαβε το Κογκρέσο από την κυβέρνηση Τραμπ για την πρόθεσή της να εγκρίνει πώληση κινητήρων αξίας άνω των 700 εκατ. δολαρίων στην Τουρκία. Σύμφωνα με το Reuters, οι κινητήρες προορίζονται για το τουρκικό μαχητικό KAAN, ενώ η υπόθεση έχει προκαλέσει αντιδράσεις στο Κογκρέσο, τόσο για την ουσία της πώλησης όσο και για τη διαδικασία ελέγχου των μεγάλων αμυντικών εξαγωγών.

Το ζήτημα συνδέεται με την απομάκρυνση της Τουρκίας από το πρόγραμμα των F-35 μετά την απόκτηση του ρωσικού συστήματος S-400. Η Ουάσιγκτον είχε υποστηρίξει ότι η Τουρκία δεν μπορεί να διαθέτει ταυτόχρονα το ρωσικό σύστημα αεράμυνας και το αμερικανικό μαχητικό πέμπτης γενιάς, ενώ οι κυρώσεις CAATSA και οι σχετικοί περιορισμοί παραμένουν κεντρικό σημείο της συζήτησης για την αμυντική σχέση ΗΠΑ και Τουρκίας.

Οι τέσσερις βουλευτές σημειώνουν ότι, ως Ελληνοαμερικανοί μέλη του Κογκρέσου, παρακολουθούν με βαθιά ανησυχία τις σχετικές πληροφορίες και υποστηρίζουν ότι η Τουρκία εξακολουθεί να αποτελεί αποσταθεροποιητική δύναμη στην περιοχή.

Στη δήλωσή τους επικαλούνται τις εκτεταμένες και αμφισβητούμενες θαλάσσιες διεκδικήσεις της ‘Αγκυρας, τη συνεχιζόμενη παράνομη κατοχή της Κύπρου, καθώς και την προώθηση ρητορικής που δαιμονοποιεί το Ισραήλ.

Παράλληλα, επισημαίνουν ότι η Ανατολική Μεσόγειος έχει σημαντικές δυνατότητες να εξελιχθεί σε φάρο εμπορικών ευκαιριών, ενεργειακής συνεργασίας και περιφερειακής ασφάλειας. Υπογραμμίζουν ότι έχουν στηρίξει ενεργά αυτή την προσπάθεια μέσω νομοθετικών πρωτοβουλιών και παρεμβάσεων.

Ωστόσο, προειδοποιούν ότι η ρητορική και οι ενέργειες της Τουρκίας απειλούν ολοένα και περισσότερο βασικούς συμμάχους των Ηνωμένων Πολιτειών, θέτοντας σε κίνδυνο τις προσπάθειες αυτές και την περιφερειακή σταθερότητα.

Ιδιαίτερη αναφορά κάνουν στην παροχή καταφυγίου στη Χαμάς από την Τουρκία και στο γεγονός ότι, όπως αναφέρουν, η ‘Αγκυρα παραμένει το μοναδικό μέλος του ΝΑΤΟ που αρνείται να επιβάλει κυρώσεις κατά της Ρωσίας. Οι τέσσερις βουλευτές χαρακτηρίζουν τα ζητήματα αυτά «βαθιά ανησυχητικά».

Η παρέμβαση αναδεικνύει τις αντιδράσεις που προκαλεί στο Κογκρέσο το ενδεχόμενο περαιτέρω αμυντικής προσέγγισης με την Τουρκία, όσο παραμένουν ανοιχτά τα ζητήματα των S-400, των κυρώσεων CAATSA και της πιθανής επιστροφής της ‘Αγκυρας στο πρόγραμμα των F-35.

Π. Κασφίκη – ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ – EPA-SIPA USA POOL

Θεσσαλονίκη: Οδηγός φορτηγού έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα στην Εγνατία Οδό

Το φορτηγό οδηγούσε 58χρονος αλλοδαπός


         Οδηγός φορτηγού έχασε τη ζωή του σήμερα το πρωί σε τροχαίο δυστύχημα στην Εγνατία Οδό.

    Κάτω από άγνωστες συνθήκες το φορτηγό που οδηγούσε 58χρονος αλλοδαπός, στο 378ο χλμ της Εγνατίας Οδού, στο ρεύμα προς Καβάλα, εξετράπη της πορείας του και ανετράπη εντός του οδοστρώματος. Αποτέλεσμα ήταν ο θανάσιμος τραυματισμός του οδηγού.

         Προανάκριση για τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ασπροβάλτας.

(ΑΠΕ – ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Καβάλα: Κατέρρευσαν ναυαγοσωστικοί πύργοι – Τραυματίστηκε 21χρονη ναυαγοσώστρια

Η 21χρονη ναυαγοσώστρια μεταφέρθηκε άμεσα στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, για παροχή των πρώτων βοηθειών, και παραμένει για νοσηλεία

Ναυαγοσώστρια τραυματίστηκε στη Νέα Ηρακλείτσα Καβάλας, όταν κατέρρευσε, λόγω έντονων καιρικών φαινομένων, ο ναυαγοσωστικός πύργος στην παραλία.

Τις απογευματινές ώρες χθες, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας ενημερώθηκε για την πτώση ναυαγοσωστικών πύργων στις παραλίες της Νέας Ηρακλείτσας, «Γλάστρες» του Παλιού, Καλαμίτσας και «Περιγιάλι» στην Καβάλα, από τους θυελλώδεις ανέμους που επικράτησαν στην περιοχή.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo αρχείου: eurokinissi)

Ελληνοαμερικανικό μήνυμα στον Τραμπ, προκειμένου να μην πουλήσει κινητήρες για μαχητικό αεροσκάφος στην Τουρκία

Τι αναφέρεται

Την αντίθεσή του στην προτεινόμενη πώληση κινητήρων GE F110 στην Τουρκία για το μαχητικό αεροσκάφος KAAN, καθώς και σε οποιαδήποτε διαδικασία θα μπορούσε να οδηγήσει στην απόκτηση F-35 από την ‘Αγκυρα, εκφράζει το Αμερικανικό Ελληνικό Ινστιτούτο (ΑΗΙ) με επιστολή του προς τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.

Στην επιστολή, με ημερομηνία 26 Ιουνίου 2026, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του AHI, Νικ Λαριγκάκης, καλεί την αμερικανική κυβέρνηση να σταματήσει την προτεινόμενη πώληση αμυντικού υλικού, να σεβαστεί τον συνταγματικό ρόλο ελέγχου του Κογκρέσου και να διασφαλίσει ότι η Τουρκία δεν θα αποκτήσει τα F-35 όσο δεν πληροί τις προϋποθέσεις που προβλέπει η αμερικανική νομοθεσία για την εθνική ασφάλεια.

Η επιστολή κοινοποιήθηκε στον υπουργό ‘Αμυνας Πιτ Χέγκσεθ, στον υπουργό Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο, στον αναπληρωτή βοηθό υπουργό Εξωτερικών για Ευρωπαϊκές και Ευρασιατικές Υποθέσεις Ντάνιελ Λότον και στο Κογκρέσο των ΗΠΑ.

Το AHI συνδέει την υπόθεση των κινητήρων για το KAAN με το ευρύτερο ζήτημα των S-400 και της απομάκρυνσης της Τουρκίας από το πρόγραμμα των F-35. Στην επιστολή υπενθυμίζεται ότι η πρώτη κυβέρνηση Τραμπ είχε επιβάλει κυρώσεις στην Τουρκία βάσει του νόμου CAATSA, μετά την απόφαση της ‘Αγκυρας να αποκτήσει το ρωσικό αντιαεροπορικό σύστημα S-400.

«Η κυβέρνησή σας κατέληξε στο σωστό συμπέρασμα το 2020 και σας καλούμε με σεβασμό να εμείνετε σε αυτή τη θέση», αναφέρεται στην επιστολή. Το AHI σημειώνει ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει από τότε, καθώς η Τουρκία εξακολουθεί να κατέχει το ρωσικό σύστημα, καθώς οι ανησυχίες εθνικής ασφάλειας που οδήγησαν στην επιβολή των κυρώσεων παραμένουν ανεπίλυτες.

Στο ίδιο πλαίσιο, το Ινστιτούτο προειδοποιεί ότι η προώθηση πολιτικών που θα υπονόμευαν τις κυρώσεις θα αποδυνάμωνε και το νομικό πλαίσιο βάσει του οποίου αυτές επιβλήθηκαν.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στον ρόλο του Κογκρέσου. Σύμφωνα με την επιστολή, παρότι η κυβέρνηση έχει προχωρήσει σε επίσημη κοινοποίηση προς το Κογκρέσο για την προτεινόμενη πώληση, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η διαδικασία προχωρά παρά τις αντιρρήσεις ηγετικών στελεχών του Κογκρέσου και χωρίς την τήρηση της παγιωμένης διαδικασίας διαβούλευσης που παραδοσιακά διέπει τις μεγάλες πωλήσεις οπλικών συστημάτων.

Υπό αυτό το πρίσμα, το AHI τονίζει ότι οι συνταγματικές αρμοδιότητες ελέγχου του Κογκρέσου αποτελούν ουσιώδη ασφαλιστική δικλείδα στην εξωτερική πολιτική και στην πολιτική εθνικής ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών και πρέπει να γίνονται πλήρως σεβαστές.

Στην επιστολή ασκείται επίσης ευρύτερη κριτική στην τουρκική στάση. Το Ινστιτούτο υποστηρίζει ότι η συμπεριφορά της Τουρκίας επί σειρά ετών δείχνει πως δεν αποτελεί αξιόπιστο σύμμαχο στο ΝΑΤΟ, επικαλούμενο την παράνομη κατοχή της Κυπριακής Δημοκρατίας, τις παραβιάσεις της ελληνικής κυριαρχίας στο Αιγαίο, τους δεσμούς της ‘Αγκυρας με τη Ρωσία, καθώς και τη στάση της έναντι αποσταθεροποιητικών παραγόντων στη Μέση Ανατολή, όπως για παράδειγμα η Χαμάς.

Το AHI κάνει ακόμη αναφορά στη συνεχιζόμενη δίωξη του Οικουμενικού Πατριαρχείου, εντάσσοντας το ζήτημα στο ευρύτερο πλαίσιο των παραβιάσεων διεθνών κανόνων και της αμερικανικής νομοθεσίας. «Η επιβράβευση μιας τέτοιας συμπεριφοράς με διευρυμένη αμυντική συνεργασία στέλνει λάθος μήνυμα τόσο στους συμμάχους όσο και στους αντιπάλους μας», σημειώνεται χαρακτηριστικά στην επιστολή.

Το Αμερικανικό Ελληνικό Ινστιτούτο αντιπαραβάλλει την τουρκική στάση με τις στρατηγικές σχέσεις των Ηνωμένων Πολιτειών με την Ελλάδα, την Κυπριακή Δημοκρατία και άλλους δημοκρατικούς συμμάχους στην Ανατολική Μεσόγειο, υποστηρίζοντας ότι οι σχέσεις αυτές έχουν ωφελήσει την Ουάσιγκτον και πρέπει να συνεχίσουν να ενισχύονται σε μια περίοδο αυξανόμενης γεωπολιτικής αβεβαιότητας.

Καταλήγοντας, το AHI καλεί την κυβέρνηση Τραμπ να αναστρέψει την τρέχουσα κατεύθυνση της πολιτικής της έναντι της Τουρκίας, να προασπίσει το κράτος δικαίου, να σεβαστεί τον ρόλο του Κογκρέσου και να αποτρέψει οποιαδήποτε απόκτηση των F-35 από την ‘Αγκυρα προτού ικανοποιηθούν πλήρως οι προϋποθέσεις που έχουν επιβληθεί από την αμερικανική νομοθεσία.

ΑΠΕ-ΜΠΕ, του ανταποκριτή Π. Κασφίκη/photo αρχείου EPA-ISP POOL

Κανονική απόβαση! Βενζινάδικο στο Οχάιο δέχθηκε εισβολή…Δείτε από τι! ΒΙΝΤΕΟ

Ένα βενζινάδικο στο Τολέδο του Οχάιο καλύφθηκε εντελώς από ένα τεράστιο σμήνος εφμερόπτερων, δημιουργώντας μια σκηνή που έμοιαζε σαν να βγήκε από ταινία καταστροφής.

Ένα βίντεο από ένα βενζινάδικο Citgo στο Τολέδο του Οχάιο, καλύφθηκε από ένα τεράστιο σμήνος εφημερόπτερων το βράδυ, με τα έντομα να καλύπτουν τα πάντα και να στροβιλίζονται σαν χιονοθύελλα κάτω από τα φώτα!

Αυτό λένε πως είναι ένα επαναλαμβανόμενο εποχιακό φαινόμενο γύρω από τη λίμνη Ήρι στα τέλη Ιουνίου, όπου δισεκατομμύρια εφημερόπτερα εκκολάπτονται, αναδύονται για να ζευγαρώσουν και έλκονται έντονα από τα έντονα τεχνητά φώτα κατά τη σύντομη ενήλικη ζωή τους, η οποία διαρκεί μόλις λίγες μέρες.

Το βίντεο κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο και έκανε εντύπωση.

Δείτε ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

photo: pixabay

Το Μουντιάλ τα έχει όλα! Ντύθηκαν σωσίες του Έρλινγκ Χάαλαντ και μετά έμαθαν ότι…δεν θα παίξει – ΒΙΝΤΕΟ

Ο PlaqueBoyMax εμφανίστηκε στον αγώνα της Νορβηγίας εναντίον της Γαλλίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο με μια ομάδα σωσιών του Έρλινγκ Χάαλαντ αλλά απογοητεύτηκε όταν έμαθε πως δεν θα παίξει σε ένα βίντεο που έγινε viral.

Ο Plaqueboymax ίσως είναι ένα από τα πιο περιζήτητα ονόματα στη μουσική βιομηχανία αυτή τη στιγμή.

Στα 22 του χρόνια, ο δημοφιλής streamer του Twitch έρχεται σε επαφή με την επόμενη γενιά ακροατών, οι οποίοι αλληλεπιδρούν με τη νέα μουσική μέσω συνεχών ροών αποσπασμάτων και στιγμιότυπων. Είναι ανάμεσα στους 15 κορυφαίους streamers στο Twitch και πρόσφατα έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 5 εκατομμύρια συνολικές ώρες παρακολούθησης κάθε μήνα στην πλατφόρμα.

Με franchise όπως το “In the Booth”, όπου προσκαλεί τους καλεσμένους να ηχογραφήσουν ένα τραγούδι ζωντανά σε ροή, έχει δημιουργήσει ένα νέο είδος οικοσυστήματος για τους οπαδούς της hip-hop στο διαδίκτυο – κάτι σαν το MTV για τη γενιά του TikTok.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ – EPA-EPA

Οι Πολωνοί προκαλούν τον Πούτιν: «Αν δεν σου αρκεί η Ουκρανία, είμαστε έτοιμοι, έχουμε… F-35»

Στην πολωνική κυβέρνηση θεωρούν ίσως πως ο Πούτιν θα κάνει ό,τι έκανε και στην Ουκρανία, μη ισοπεδώνοντας ολόκληρες πόλεις. Μόνο που ξεχνούν ότι η πλειοψηφία του πληθυσμού στην Πολωνία δεν είναι ρωσικής καταγωγής.

«Οι δικτάτορες συνήθως μας λένε τι σκοπεύουν να κάνουν, και πολλοί πολιτικοί κάνουν το λάθος να μην το παίρνουν στα σοβαρά. Για πολλά χρόνια, ο Πούτιν έλεγε ότι θεωρεί την Ουκρανία ένα τεχνητό κράτος και ότι μπορεί να μην επιβιώσει. Μόλις πριν από λίγες ημέρες, είπε ότι αν η Ρωσία δεχόταν επίθεση από ένα μέλος του ΝΑΤΟ, θα έπρεπε να απαντήσει», δήλωσε ο αναπληρωτής πρωθυπουργός και υπουργός Εξωτερικών της Πολωνίας, Ράντοσλαβ Σικόρσκι, στο TVN24 χθες Παρασκευή.

Σημείωσε ότι «κανείς στις χώρες του ΝΑΤΟ δεν σχεδιάζει επιθετικές ενέργειες εναντίον της Ρωσίας».

Και συνέχισε:

«Το βλέπω αυτό ως προετοιμασία για μια λεγόμενη επιχείρηση false flag. Οι Ρώσοι το κάνουν αυτό ως συνήθη πρακτική. Είναι μέρος του στρατιωτικού τους δόγματος. Ένα είδος κατασκευής μάσκας, μια απάτη. Προσπάθησαν να το κάνουν αυτό λίγο πριν από την εισβολή στην Ουκρανία. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, χάρη στα μέσα πληροφοριών τους, προέβλεψαν αυτές τις επιθέσεις. Τώρα πρέπει επίσης να προειδοποιήσουμε τους Ρώσους ότι γνωρίζουμε τι σχεδιάζουν, ώστε να μπορέσουν να εγκαταλείψουν τα σχέδιά τους», πρόσθεσε ο Σικόρσκι.

«Οι Ρώσοι μπορεί να εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η Δύση θα είναι διχασμένη, ότι μπορεί να χάνουν, αλλά ‘αν κάνουμε κάποια δραματική κίνηση, ίσως και η Δύση να πέσει’. Αλλά αυτό δεν θα συμβεί επειδή η Δύση είναι ενωμένη και αυξάνει τις αμυντικές της δαπάνες. Η σύνοδος κορυφής του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα είναι προ των πυλών και το θέμα θα είναι πώς να αυξηθούν περαιτέρω οι δαπάνες και, ακόμη καλύτερα, να αποτραπεί πιο αποτελεσματικά ο Πούτιν.

Όλοι οι υπολογισμοί του Πούτιν πριν από την επίθεση στην Ουκρανία έχουν πάει στραβά, αλλά δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμα. Μετά από 20 χρόνια αυταρχικής διακυβέρνησης, όσοι βρίσκονται γύρω του συνήθως δεν λένε στους δικτάτορες την αλήθεια για το πόσο σοβαρά είναι τα προβλήματα της χώρας τους».

Τέλος σε μία… κρίση «μετριοπάθειας», ο διεθνιστής Πολωνός πολιτικός προκάλεσε ευθέως τον Πούτιν σε μία πολεμική αναμέτρηση με τη χώρα του!

«Έχουμε F-16, έχουμε F-35, έχουμε Abrams, έχουμε HIMARS και —ξέρετε— έχουμε έναν στρατό που θα πολεμήσει. Αν ο Πούτιν θέλει μάχη, αν η Ουκρανία δεν του είναι αρκετή, τότε θα κάνουμε αυτό που κάναμε πάντα».

ΑΠΕΜΠΕ-EPA-PAP photo

Παρουσιάζεται τη Δευτέρα το νέο VisitGreece.gr από το Υπουργείο Τουρισμού

Την παρουσίαση θα πραγματοποιήσει η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη

Το νέο VisitGreece.gr, την ανανεωμένη επίσημη διαδικτυακή πύλη προβολής του ελληνικού τουρισμού, παρουσιάζει τη Δευτέρα 29 Ιουνίου 2026 το υπουργείο Τουρισμού, σε ειδική συνέντευξη Τύπου που θα πραγματοποιηθεί στις 12:00 στο αμφιθέατρο «Ίδρυμα Ωνάση» της Εθνικής Πινακοθήκης στην Αθήνα.

Την παρουσίαση θα πραγματοποιήσει η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία θα αναδείξει τις δυνατότητες της νέας ψηφιακής πλατφόρμας και τον ρόλο της στην ενίσχυση της διεθνούς προβολής της Ελλάδας ως σύγχρονου και ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού.

Το νέο VisitGreece.gr αποτελεί την επίσημη διαδικτυακή πύλη προώθησης του ελληνικού τουρισμού και εντάσσεται στο έργο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού». Στόχος του έργου είναι η αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), η αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών και η παροχή μιας πιο ολοκληρωμένης εμπειρίας στους επισκέπτες που αναζητούν πληροφορίες για ταξίδια στην Ελλάδα.

Η νέα πλατφόρμα αναμένεται να προσφέρει ανανεωμένο περιεχόμενο, σύγχρονο σχεδιασμό, βελτιωμένη πλοήγηση και εργαλεία που θα διευκολύνουν την προβολή των ελληνικών προορισμών, των θεματικών μορφών τουρισμού και των εμπειριών που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, στο πλαίσιο της εθνικής πρωτοβουλίας «Ελλάδα 2.0», με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU. Η υλοποίησή του εντάσσεται στη συνολική στρατηγική για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δημόσιου τομέα και ειδικότερα για την ενίσχυση της εξωστρέφειας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: intime)

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό λόγω έργων – Από Κυριακή ως Πέμπτη οι σταθμοί «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι», «Πανόρμου» και «Κατεχάκη» θα κλείνουν στις 21:40

Από αύριο Κυριακή 28/06 οι σταθμοί «Μέγαρο Μουσικής», «Αμπελόκηποι», «Πανόρμου» και «Κατεχάκη» για τις ημέρες Κυριακή ως Πέμπτη θα κλείνουν στις 21:40 το βράδυ , δυόμιση ώρες νωρίτερα από την καθορισμένη λήξη κυκλοφορίας, λόγω των έργων αντικατάστασης σιδηροτροχιών στη Γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.

Η κίνηση των συρμών στη Γραμμή 3 κατά τις ώρες των εργασιών θα διεξάγεται μεταξύ των σταθμών «Δημοτικό Θέατρο – Ευαγγελισμός» και «Εθνική ‘Αμυνα – Δ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο».

Οι τελευταίοι συρμοί, πριν το κλείσιμο των σταθμών, θα αναχωρούν:

από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ προς Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στις 21:05,

από ΣΥΝΤΑΓΜΑ προς Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στις 21:30,

από ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ προς Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στις 21:32,

από ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ προς Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στις 21:33,

από ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ προς Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στις 21:35,

από ΠΑΝΟΡΜΟΥ προς Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στις 21:37,

από ΚΑΤΕΧΑΚΗ προς Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στις 21:39,

από Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ προς ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στις 21:30,

από ΕΘΝΙΚΗ ‘ΑΜΥΝΑ προς ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στις 21:40,

από ΚΑΤΕΧΑΚΗ προς ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στις 21:41,

από ΠΑΝΟΡΜΟΥ προς ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στις 21:43,

από ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ προς ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στις 21:45,

από ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ προς ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στις 21:47.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣ/ΑΠΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ:

  • Τελευταίοι συρμοί:

από Σύνταγμα προς Αεροδρόμιο στις 21:30,

από Δημοτικό Θέατρο προς Αεροδρόμιο στις 21:05 και

από Αεροδρόμιο προς Δημοτικό Θέατρο στις 21:10.

Μετά την έναρξη των τεχνικών εργασιών στις 21:40, οι συρμοί με κατεύθυνση το Αεροδρόμιο θα αναχωρούν από τον σταθμό Εθνική ‘Άμυνα και οι συρμοί που αναχωρούν από το Αεροδρόμιο θα τερματίζουν το δρομολόγιό τους στον σταθμό Εθνική ‘Άμυνα.

Αναλυτικά:

  • Αναχωρήσεις από Εθνική ‘Άμυνα προς Αεροδρόμιο στις 22:17, 22:54 και 23:30 από Αεροδρόμιο προς Εθνική ‘Άμυνα στις 21:46, 22:22, 22:58 και 23:34.

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΑ δρομολογεί (για τις ημέρες Κυριακή έως Πέμπτη, από τις 21:40 ως τη λήξη της κυκλοφορίας του Μετρό) την προσωρινή λεωφορειακή Γραμμή Χ21 «Στ. Μετρό Ευαγγελισμός – Στ. Μετρό Εθνική ‘Αμυνα». Η γραμμή θα πραγματοποιεί τις εξής στάσεις:

  • Στην κατεύθυνση Στ. Μετρό Ευαγγελισμός – Στ. Μετρό Εθνική ‘Αμυνα:

«ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» (προσωρινή Αφετηρία επί της οδού), «ΣΤ. ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ» (υπάρχουσα στάση), «ΣΤ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ» (προσωρινή στάση επί της οδού Δημήτριου Σούτσου 46), «ΣΤ.ΠΑΝΟΡΜΟΥ ΠΡΟΣ ΕΘΝ.ΑΜΥΝΑ» (υπάρχουσα στάση), «ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ» (υπάρχουσα στάση), «ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ» (προσωρινή στάση, επί της οδού Μεσογείων, τέρμα γραμμής).

  • Στην κατεύθυνση Στ. Μετρό Εθνική ‘Αμυνα – Στ. Μετρό Ευαγγελισμός:

«ΣΤ. ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ» (προσωρινή στάση, επί της οδού Κύπρου), «ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ» (υπάρχουσα στάση), «ΣΤ.ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ» (υπάρχουσα στάση), «ΣΤ.ΠΑΝΟΡΜΟΥ ΠΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ» (προσωρινή στάση επί της οδού Πανόρμου), «ΣΤ.ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ» (υπάρχουσα στάση), «ΣΤ.ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ» (υπάρχουσα στάση), «ΣΤ. ΣΥΝΤΑΓΜΑ» (υπάρχουσα στάση), «ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» (προσωρινή Αφετηρία επί της οδού Ριζάρη).

«Κατανοούμε την αναστάτωση, που οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προκαλούν στους επιβάτες μας, κρίνονται ωστόσο αναγκαίες, για την εκτέλεση των σημαντικών αυτών έργων, που θα συμβάλλουν στη βελτίωση των καθημερινών μετακινήσεων» αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΣΤΑΣΥ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi

Οριοθετήθηκε η πυρκαγιά στην Παραλία Πελασγίας Φθιώτιδας – Αεροσκάφη και πυροσβέστες έδωσαν μάχη (Upd)

Οριοθετήθηκε η πυρκαγιά που ξέσπασε σε χαμηλή βλάστηση, στην παραλία Πελασγίας, στην Φθιώτιδα. Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, η φωτιά εκδηλώθηκε λίγο μετά τις 9:30 το πρωί, στη θέση παραλία Πελασγίας του Δήμου Στυλίδας, εντός γεωργικών εκτάσεων και δεν απειλήθηκαν κατοικίες και υποδομές.

Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, παρά τους δυνατούς ανέμους που πνέουν στην περιοχή, οι πυροσβεστικές δυνάμεις οριοθέτησαν την πυρκαγιά σε λιγότερο από δύο ώρες, αποτρέποντας την περαιτέρω εξάπλωσή της.

Για την κατάσβεσή της άμεσα κινητοποιήθηκαν 30 πυροσβέστες με μία ομάδα πεζοπόρου τμήματος της 4ης ΕΜΟΔΕ, 10 οχήματα και από αέρος 2 αεροσκάφη και 1 ελικόπτερο. Συνδρομή παρέχουν υδροφόρες ΟΤΑ.

Παράλληλα, στην περιοχή της πυρκαγιάς μεταβαίνει το Ανακριτικό Κλιμάκιο Αντιμετώπισης Εμπρησμού Φθιώτιδας για την διερεύνηση των αιτιών της.

Σημειώνεται ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του συμβάντος το ΕΣΚΕΔΙΚ λαμβάνει συνεχή εικόνα από drone μέσω οπτικής και θερμικής κάμερας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ / photo: eurokinissi

Ένας ναός άνοιξε στην Ιαπωνία…αλλά για ποιό πράγμα!!! ΒΙΝΤΕΟ

Ένα απίστευτο βίντεο από την Ιαπωνία κάνει τον γύρο του κόσμου για έναν περίεργο λόγο!

Η Ιαπωνία άνοιξε ιερό για λούτρινα παιχνίδια στο Κιότο, προσφέροντας μνημόσυνα και χώρο ανάπαυσης για τα λείψανα!

Ένα νέο ιερό άνοιξε στην Ιαπωνία στις 20 Ιουνίου και η προσέλευση δεν περιοριζόταν μόνο σε ανθρώπους, καθώς και τα λούτρινα παιχνίδια έτυχαν θερμής υποδοχής . Αυτό συμβαίνει επειδή το ιερό είναι αφιερωμένο στα λούτρινα παιχνίδια , χρησιμεύοντας ως χώρος όπου οι επισκέπτες μπορούν να προσευχηθούν με τους αγαπημένους τους λούτρινους συντρόφους, ακόμη και να τελέσουν τελετουργικές λειτουργίες για αυτούς όταν φτάσουν στο τέλος της ζωής τους...δηλαδή όταν φθαρούν.

Γνωστός ως « Nuigurumi Jinja », που κυριολεκτικά μεταφράζεται ως « Ιερό Παιχνιδιών », αυτός ο ιερός χώρος δημιουργήθηκε υπό τη διεύθυνση του Komichi Horiguchi , ιδρυτή της υπηρεσίας επισκευής λούτρινων παιχνιδιών Nuigurumi Byoin ( Νοσοκομείο Παιχνιδιών ) με έδρα την Οσάκα, η οποία έχει φροντίσει περισσότερα από 26.000 λούτρινα παιχνίδια . Το ιερό προορίζεται ως τόπος λατρείας και τόπος ανάπαυσης για λούτρινα παιχνίδια, ειδικά εκείνα που έχουν φθαρεί ανεπανόρθωτα ή των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν πεθάνει, σύμφωνα με την πεποίθηση ότι τα λούτρινα ζωάκια περιέχουν ζωτική δύναμη και πρέπει να τα φροντίζετε, να τα επισκευάζετε και να τα αποχαιρετάτε με σεβασμό.

Το ιερό βρίσκεται στην δασώδη περιοχή Miyama της πόλης Nantan στο νομό Κιότο και βασίζεται στην ιδέα ότι τα δάση, τα ποτάμια, τα ζώα, οι άνθρωποι, οι πρόγονοι, ακόμη και τα λούτρινα παιχνίδια,όλα…συνδέονται. Οι άνθρωποι φέρνουν παλιά αρκουδάκια και άλλα παιχνίδια που τα έχουν από την παιδική τους ηλικία. Τα «ευχαριστούν» για τα χρόνια που πέρασαν μαζί, θυμούνται αναμνήσεις που σχετίζονται με αυτά και αφήνουν σημειώματα.

«Το Ιερό των Λούτρινων Παιχνιδιών είναι αφιερωμένο στην έκφραση ευγνωμοσύνης προς το δάσος, τα λούτρινα παιχνίδια και κάθε μορφή ζωής, και στην απαλή επανασύνδεση των ανθρώπων με τη φύση, των ανθρώπων με τους ανθρώπους και των ανθρώπων με τους θεούς και τους προγόνους, μεταδίδοντας έτσι μια κουλτούρα αρμονίας που λατρεύει τα πάντα στην επόμενη γενιά», αναφέρει η δήλωση του ιερού .

Στον χώρο έχουν σχεδιαστεί ειδικές εγκαταστάσεις για τελετουργικές καύσεις και ένας χώρος για την τέφρα, δημιουργώντας έναν χώρο μνήμης όπου οι επισκέπτες μπορούν να αναζητήσουν παρηγοριά και να αποτίσουν φόρο τιμής….λένε! Μπορούν όμως αν θέλουν να πάρουν και την τέφρα στο σπίτι τους.

Το Ιερό Νουιγκουρούμι διαθέτει επίσης πολλά αξιοθέατα εμπνευσμένα από βελούδινα αντικείμενα, όπως μια αίθουσα λατρείας με αχυρένια στέγη και παράθυρο σε σχήμα αρκούδας, βελούδινα αγάλματα λιονταριών φύλακα και μια πύλη Τορίι με ένα ζευγάρι αυτιά αρκούδας από πάνω της.

Μετά την τελετή ίδρυσης, το ιερό θα συνεχίσει τις τελικές προετοιμασίες πριν υποδεχτεί επίσημα τους επισκέπτες από τις 7 Ιουλίου, η οποία συμπίπτει με το Tanabata , το παραδοσιακό Ιαπωνικό Φεστιβάλ Αστεριών.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

photo: pixabay

Πότε θα αρχίσουν οι πληρωμές των μεγάλων αγροτικών πακέτων μέσω της ΑΑΔΕ σύμφωνα με την κυβέρνηση

Με το μεγάλο πακέτο αγροτικών πληρωμών, που σύμφωνα με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτη Σχοινά θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα,

μέσω της νέας δομής της ΑΑΔΕ, καθώς και με την καταβολή ενίσχυσης ύψους 20 εκατ. ευρώ στους ρυζοπαραγωγούς μέσω de minimis τη Δευτέρα ή την Τρίτη, ανοίγει ο κύκλος των πληρωμών προς τους παραγωγούς, όπως ανέφερε ο ίδιος σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ.

«Το μεγάλο πακέτο πληρωμών θα γίνει τη Δευτέρα. Πιστεύω ότι θα εκπλήξουμε θετικά με το ποσό της Δευτέρας», δήλωσε ο υπουργός, διευκρινίζοντας ότι «θα δώσουμε αυτό το ποσό μέσα από το νέο σύστημα, όχι μέσω του παλιού ΟΠΕΚΕΠΕ. Μέσω αυτής της νέας δομής που φτιάχνουμε τώρα με υπομονή, με επιμονή, δηλαδή την ΑΑΔΕ».

Αναφερόμενος στην ενίσχυση των ρυζοπαραγωγών, ο κ. Σχοινάς είπε: «Δευτέρα ή Τρίτη θα πληρώσουμε 20 εκατομμύρια ενίσχυση για το ρύζι μέσω de minimis. Είναι αποτέλεσμα της ζημιάς που πάθανε τα τελευταία χρόνια. Στο βάθος υπάρχει μια πιο ριζική λύση που είναι να εντάξουμε όλον αυτόν τον ορίζοντα σε ένα μεγάλο πρόγραμμα περιφερειακής ανάπτυξης, όπως έκαναν οι Ισπανοί στη Βαλένθια.»

Για τη μεταρρύθμιση του συστήματος πληρωμών επισήμανε ότι «οι έλεγχοι θα συνεχιστούν γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να βεβαιώσουμε τους πραγματικούς δικαιούχους ότι δεν θα χάσουν λεφτά». Όπως είπε, «οι πραγματικοί δικαιούχοι δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα από αυτή τη μεταρρύθμιση», ενώ πρόσθεσε ότι «για πρώτη φορά πιστεύω ότι όλοι οι αγρότες θα ξέρουν τι παίρνουν και πότε το παίρνουν και αυτοί που δεν παίρνουν θα ξέρουν τι πρέπει να διορθώσουν για να το πάρουν».

Για το πρόγραμμα αντιμετώπισης του λαγοκέφαλου, ο υπουργός τόνισε ότι η αποζημίωση θα ανέρχεται σε «5,33 ευρώ το κιλό. Καθαρή τιμή μόνο για τους ψαράδες που σηκώνουν αυτά τα ξενικά είδη. Αν χρειαστεί να το επεκτείνουμε και στην υπόλοιπη χώρα, θα το κάνουμε σε συνεργασία και με το υπουργείο Περιβάλλοντος. Οι ψαράδες θα πιάνουν και οι περιφέρειες θα κάνουν τα επόμενα βήματα και εμείς θα πληρώνουμε».

Τέλος, ερωτηθείς για τις επόμενες εθνικές εκλογές, ο κ. Σχοινάς εκτίμησε ότι «οι εκλογές πιστεύω ότι θα γίνουν την άνοιξη. Είναι μια προσωπική μου εκτίμηση», ενώ πρόσθεσε ότι «όταν ο Έλληνας φθάσει πάνω από τη κάλπη θα αποφασίσει με ένα κριτήριο “ποιος μπορεί να κρατήσει το πηδάλιο σε έναν δύσκολο κόσμο”. Και η απάντηση είναι προφανής “ο Κυριάκος και η ΝΔ”».

ΑΠΕΜΠΕ – ΦΩΤΟ:Eurokinissi

ΑΑΔΕ: 1500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Το νέο σημείο φυσικής εξυπηρέτησης myPoint της ΑΑΔΕ στον Κεραμεικό εγκαινίασαν την Πέμπτη ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης, ο υφυπουργός αρμόδιος για φορολογικά θέματα Δημήτρης Μαρκόπουλος και ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Γιώργος Πιτσιλής

«Το πραγματικά σύγχρονο κράτος δεν περιμένει τον πολίτη να φτάσει στο γκισέ για να λύσει το πρόβλημά του. Προσπαθεί να προβλέπει την ανάγκη και να δίνει λύση νωρίτερα. Αυτό ακριβώς εκφράζει το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης το οποίο εγκαινιάζουμε σήμερα, το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ» δήλωσε Κυριάκος Πιερρακάκης, προσθέτοντας ότι «μια σύγχρονη οικονομία χρειάζεται και μια σύγχρονη φορολογική διοίκηση. Χρειάζεται θεσμούς που να συνδυάζουν αποτελεσματικότητα, διαφάνεια και υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Το ΑΑΔΕ myPoint ενσωματώνει αυτή τη φιλοσοφία. Η σημασία αυτού του μετασχηματισμού ξεπερνά τη λειτουργία της ίδιας της ΑΑΔΕ. Αγγίζει τον πυρήνα της σχέσης του κράτους με την κοινωνία» τόνισε ο υπουργός.

Ήδη πάντως και πριν τα εγκαίνια, κατά την πιλοτική λειτουργία της νέας υπηρεσίας στον Κεραμεικό τις προηγούμενες 15 ημέρες:

  • 1500 πολίτες επισκέφθηκαν το σημείο (100 ανά ημέρα),
  • 87% των επισκέψεων αφορούσε την παραλαβή ΑΦΜ ή Κλειδαρίθμου, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων,
  • 981 αιτήματα διεκπεραιώθηκαν από 3 υπαλλήλους της υπηρεσίας. «Κάθε νέο “myPoint” που ανοίγει τις πόρτες του, αναβαθμίζει τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε οικοδομήσει με τους πολίτες» τόνισε από πλευράς του ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής. Όπως επεσήμανε «με καθοδήγηση, άμεση υποστήριξη και ανθρώπινη επαφή δημιουργούμε ένα ενιαίο, σύγχρονο και απόλυτα προσβάσιμο δίκτυο εξυπηρέτησης, προσαρμοσμένο στις ανάγκες κάθε πολίτη και κάθε επιχείρησης». Πώς λειτουργούν τα myPoint Η λειτουργία του νέου δικτύου myPoint σηματοδοτεί τη μετάβαση από τις μεμονωμένες τοπικές φορολογικές υπηρεσίες (ΔΟΥ) , προς ένα ενιαίο, αναγνωρίσιμο οικοσύστημα με κοινό πρότυπο εξυπηρέτησης. Με τη νέα αυτή προσέγγιση επιτυγχάνεται ο ολικός ανασχεδιασμός της εμπειρίας των φορολογουμένων, διασφαλίζοντας:
  • Ενιαία εμπειρία: Κάθε πολίτης και επιχείρηση απολαμβάνει την ίδια ποιότητα εξυπηρέτησης, ανεξάρτητα από το σημείο στο οποίο βρίσκεται, μέσα σε περιβάλλον που αποπνέει διαφάνεια και σεβασμό.
  • Πρακτική υποστήριξη: Η αρχιτεκτονική των τριών ζωνών (Self-Service Point, Service Point και Back Office) προσφέρει μια απλή και ανθρωποκεντρική διαδρομή, μειώνοντας δραστικά τις καθυστερήσεις και διευκολύνοντας τη χρήση των ψηφιακών εφαρμογών της ΑΑΔΕ.
  • Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας: Τα στελέχη της Αρχής έχουν στη διάθεσή τους τα νέα ψηφιακά εργαλεία και τις κατάλληλες υποδομές, ώστε να επικεντρώνονται στην ουσιαστική διαχείριση των αιτημάτων και την καθοδήγηση των συναλλασσόμενων. Το δίκτυο των φυσικών σημείων myPoint λειτουργεί σε απόλυτη συνέργεια με το Πολυκαναλικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521. Από τα επίσημα στοιχεία της ΑΑΔΕ για την λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου 1521 κατά το διάστημα από 29/7/2025 έως 19/06/2026 διαπιστώνεται:
  • ‘Αμεση διαχείριση μεγάλου όγκου κλήσεων: Από τις 702.155 εισερχόμενες κλήσεις, απαντήθηκαν επιτυχώς οι 639.669.
  • Υψηλός δείκτης εξυπηρέτησης: Το Service level άγγιξε το 82%.
  • Ελαχιστοποίηση της αναμονής: Ο μέσος χρόνος αναμονής για τον πολίτη περιορίστηκε σε μόλις 21 δευτερόλεπτα.
  • Ουσιαστική επικοινωνία: Η μέση διάρκεια κάθε κλήσης διαμορφώθηκε στα 6 λεπτά και 53 δευτερόλεπτα, εξασφαλίζοντας αποτελεσματική και έγκυρη εξυπηρέτηση.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: intime)

Μαρινάκης για ΔΕΘ: Προτεραιότητα θα δοθεί εκ νέου στις φοροελαφρύνσεις

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης σε συνέντευξή του στο MEGA αναφερόμενος στις δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα για το πλεόνασμα, τόνισε ότι «η κυβέρνηση αξιοποιεί στο μέγιστο βαθμό τον δημοσιονομικό χώρο που επιτρέπουν οι ευρωπαϊκοί κανόνες».

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε ότι η αύξηση των φορολογικών εσόδων δεν προέρχεται από υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές, αλλά από την ανάπτυξη, την αύξηση των επενδύσεων, των εξαγωγών, τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής.

Ο κ. Μαρινάκης σημείωσε πως οι προτάσεις του Αλέξη Τσιπρα είναι δημοσιονομικά ανεφάρμοστες και παρέπεμψε στην ελληνική ταινία «Ο Τρελοπενηντάρης».

«Ο κ. Τσίπρας λειτουργεί «α λά Τεπενδρής», καθώς «τάζει» χρήματα που δεν υπάρχουν», ανέφερε χαρακτηριστικά. Παράλληλα υπενθύμισε την περίοδο της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το δημοψήφισμα, τα capital controls, την επιβολή φόρων και την οικονομική επιβάρυνση της χώρας.

Σχετικά με τις δημοσκοπήσεις και το πολιτικό σκηνικό, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος εκτίμησε ότι, «εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, αντίπαλός μας θα είναι και πάλι ο κ. Τσίπρας», προσθέτοντας ότι οι θέσεις που διατυπώνει σήμερα «είναι χιλιοειπωμένα συνθήματα» και δεν συνοδεύονται από αξιόπιστο σχέδιο εφαρμογής.

Μιλώντας για τη φορολογική πολιτική της κυβέρνησης, τόνισε ότι «οι φόροι πρέπει να μειώνονται για όλους τους πολίτες, ειδικά για τη μεσαία τάξη και για τα χαμηλότερα εισοδήματα», απορρίπτοντας τη λογική νέων επιβαρύνσεων στις επιχειρήσεις.

Επισήμανε δε ότι η δημιουργία θέσεων εργασίας και η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας αποφέρουν περισσότερα οφέλη στην οικονομία από μια πολιτική αυξημένης φορολόγησης.

Ο κ. Μαρινάκης παρουσίασε, επίσης, στοιχεία που -όπως υποστήριξε- αποτυπώνουν τη βελτίωση της ελληνικής οικονομίας μετά το 2019, αναφέροντας την αύξηση των επενδύσεων και των εξαγωγών, τη δημιουργία περίπου 600.000 νέων θέσεων εργασίας και τη μείωση δεκάδων φόρων.

Όπως σημείωσε, «δεν ξεκινάμε από το μηδέν», υπενθυμίζοντας ότι η κυβέρνηση κλήθηκε να διαχειριστεί διαδοχικές διεθνείς κρίσεις, ενώ τόνισε ότι η ακρίβεια δεν μπορεί να εξαλειφθεί με «μαγικές συνταγές», αλλά περιορίζονται σταδιακά οι συνέπειές της.

Αναφερόμενος στο βιοτικό επίπεδο των πολιτών, αναγνώρισε ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται χαμηλά σε ευρωπαϊκούς δείκτες, επισημαίνοντας ωστόσο ότι «δεν έχουμε γίνει Ελβετία και Λουξεμβούργο», αλλά «έχουμε καλύψει τη μεγαλύτερη απόσταση».

«Η Ελλάδα το ’19 δεν ξημέρωσε στη Ζυρίχη», αλλά βρισκόταν «στο τρίτο υπόγειο» και πλέον ανεβαίνει «όροφο-όροφο», ανέφερε.

Σε ό,τι αφορά τις εσωκομματικές εξελίξεις στη Νέα Δημοκρατία, δήλωσε ότι ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής «δεν απουσίασε ποτέ από την παράταξη», χαρακτηρίζοντάς τον, άνθρωπο με «αυξημένη παραταξιακή συνείδηση».

Για τα σενάρια δημιουργίας νέου κόμματος από τον Αντώνη Σαμαρά σημείωσε ότι «δεν το έχουμε αποδεχτεί, δεν το έχουμε προεξοφλήσει», εκφράζοντας την πεποίθηση ότι οι όποιες διαφωνίες μπορούν να επιλυθούν εντός της παράταξης.

Σχολιάζοντας την υπόθεση του Δημήτρη Αβραμόπουλου, επισήμανε ότι βρίσκεται στη Δικαιοσύνη και πως, με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, «φαίνεται ότι ο κύριος Αβραμόπουλος έχει πειστικές απαντήσεις», τονίζοντας όμως ότι η τελική κρίση ανήκει αποκλειστικά στα αρμόδια δικαστικά όργανα.

Τέλος, αναφέρθηκε στην προετοιμασία της κυβέρνησης ενόψει της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, εκτιμώντας ότι διαμορφώνεται δημοσιονομικός χώρος περίπου ενός δισεκατομμυρίου ευρώ.

Όπως είπε, προτεραιότητα θα δοθεί εκ νέου στις φοροελαφρύνσεις, επισημαίνοντας ότι «θεωρώ ότι πρέπει να δοθεί μια έμφαση και πάλι καταρχάς στις φοροελαφρύνσεις», ενώ υπογράμμισε πως σειρά έχουν και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δουν «ακόμα καλύτερες ειδήσεις».

ΑΠΕΜΠΕ,Ν. ΑΡΜΕΝΗΣ – φωτο: Eurokinissi

Η νέα εμμονή για τους λάτρεις του καφέ λέγεται Cloud coffee και κατακλύζει το ίντερνετ! ΒΙΝΤΕΟ

Αυτή η νέα τάση για καφέ στο TikTok θα σας κάνει να "αιωρείστε στα σύννεφα".

Άλλη μια μέρα, άλλη μια τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και αυτή τη φορά, οι TikTokers κατακλύζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ένα πρωινό ρόφημα.

Ο «cloud coffee» είναι το τελευταίο viral ρόφημα που κάνει τον γύρο του διαδικτύου. Αυτό το γλυκό και κρεμώδες μείγμα προσθέτει μια τροπική πινελιά σε έναν κανονικό παγωμένο καφέ με την προσθήκη νερού καρύδας, το οποίο, σύμφωνα με τους λάτρεις του ροφήματος ενυδατώνει και είναι θρεπτικό.

Τι είναι ο καφές cloud;
Ο καφές Cloud είναι νερό καρύδας με ένα αφρώδες «σύννεφο» καφέ και γάλα ή κρέμα γάλακτος χωρίς γαλακτοκομικά. Είναι μια εκδοχή της τάσης του σαντιγί καφέ Dalgona που έκανε τον γύρο του κόσμου το 2020. Τα καφέ υιοθετούν την ιδέα και την ακολουθούν, συμπεριλαμβανομένου του Cabana Cafe στη Βόρεια Αδελαΐδα, το οποίο προσφέρει στο μενού του ένα σύννεφο matcha με παγωμένη φράουλα , ένα παγωμένο latte με σύννεφο τιραμισού και ένα latte με σύννεφο Ντουμπάι – εμπνευσμένο από τη σοκολάτα που έγινε viral . Μια γρήγορη αναζήτηση στο TikTok θα δείξει ότι υπάρχουν αμέτρητοι άλλοι εκεί έξω που γίνονται δημιουργικοί με το cloud.

Είναι καλός ο καφές cloud;
Εξαρτάται. Είναι αλήθεια ότι το νερό καρύδας είναι μια καλή πηγή ηλεκτρολυτών. Αλλά αν χρησιμοποιείτε ζαχαρούχο νερό καρύδας, απλώς θα προσθέσετε επιπλέον ζάχαρη στην ημερήσια πρόσληψη, και το νερό καρύδας δεν είναι πιο ενυδατικό από το κανονικό νερό. Ο ίδιος ο καφές έχει αποδειχθεί ότι προσφέρει ορισμένα οφέλη για την υγεία , και φυσικά, μια δόση γαλακτοκομικών προϊόντων είναι καλή για να συμπληρώσετε την ημερήσια πρόσληψη ασβεστίου. Αλλά συνολικά, αν ψάχνετε για ένα εξαιρετικά υγιεινό ρόφημα για να ξεκινήσετε τη μέρα σας, είναι καλύτερο να επιλέξετε ένα πράσινο smoothie , έναν χυμό λαχανικών ή ένα πράσινο τσάι.

Πώς να φτιάξετε καφέ σε σύννεφο
Για να φτιάξετε τον δικό σας καφέ σε σύννεφο, γεμίστε ένα ψηλό ποτήρι με πάγο και ρίξτε από πάνω μια γερή κουταλιά νερό καρύδας. Στη συνέχεια, σε ένα ξεχωριστό δοχείο, προσθέστε λίγο εσπρέσο ή στιγμιαίο καφέ και μια σταγόνα από το αγαπημένο σας γάλα ή κρέμα γάλακτος και χρησιμοποιήστε ένα μίξερ για αφρόγαλα. Στη συνέχεια, απλώς ρίξτε το πάνω από το γάλα καρύδας και voilà! Έχετε έναν καφέ σε σύννεφο.

Δείτε ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ

photo: pixabay

Το κόμμα που θα μπορούσε να «ανακατέψει» τα νούμερα και να φέρει «τριγμούς»

Τι φαίνεται να ισχύει μέχρι στιγμής

Βάσει των τελευταίων δημοσκοπήσεων το κόμμα «ΕΛ.Α.Σ.» του Αλέξη Τσίπρα παρουσιάζεται δεύτερο και με ανοδική πορεία, ενώ το ΠΑΣΟΚ παρουσιάζει πτώση.

Το κόμμα «ΕΛ.Α.Σ.», με το που εμφανίστηκε, φαίνεται να εκτόπισε από την δεύτερη θέση οποιοδήποτε άλλο κόμμα και να οδεύει στο να γίνει ο δεύτερος πόλος απέναντι στην ΝΔ, όπως εκτιμά και ο πρόεδρός του και πρώην πρωθυπουργός.

Έτσι έχουν τα πράγματα, βάσει των όσων αναφέρονται και αναλύονται.

Δύο κομμάτια λείπουν για να συνθεθεί η τελική εικόνα του πολιτικού σκηνικού που θα συνοδεύσει την χώρα μέχρι τις εκλογές.

Μένει να φανεί αν θα προχωρήσει στην ίδρυση κόμματος ο Αντώνης Σαμαράς κάτι που ίσως θα επηρεάσει εν τινί μέτρω τα ποσοστά της ΝΔ και άλλων μικρών κομμάτων.

Αυτό που θα ταράξει σημαντικά τα πολιτικά ύδατα και δη τα ποσοστά δεξιών κομμάτων, ενδεχομένως μέρος και των δεξιών ψηφοφόρων της ΝΔ, θα είναι πιθανό κόμμα με την συμμετοχή του Ηλία Κασιδιάρη.

Σε μια τέτοια περίπτωση οι τριγμοί θα είναι σημαντικά αισθητοί σε ολόκληρο το πολιτικό φάσμα.

photo Eurokinissi

ΑΑΔΕ: Μπλόκο σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων

Ένα ακόμη σημαντικό πλήγμα στα κυκλώματα λαθρεμπορίας ναυτιλιακών καυσίμων πέτυχαν οι ελεγκτές του ΔΕΟΣ, της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, στο πλαίσιο των στοχευμένων θαλάσσιων ελέγχων που πραγματοποιούν σε λιμένες της χώρας

Ύστερα από στρατηγική ανάλυση κινδύνου και με τη συνδρομή της αίθουσας επιχειρήσεων, οι ελεγκτές του ΔΕΟΣ προσέγγισαν φορτηγό πλοίο με σημαία Αγίου Χριστοφόρου και Νέβις, το οποίο βρισκόταν πλαγιοδετημένο στο λιμάνι του Βόλου, έχοντας δηλώσει ότι μεταφέρει μεταλλικούς κυλίνδρους.

Κατά τον ενδελεχή έλεγχο των δεξαμενών και τη φυσική καταμέτρηση των καυσίμων, οι ελεγκτές εντόπισαν πλεονάζουσα ποσότητα 10,4 μετρικών τόνων (12.280 λίτρων) ναυτιλιακού diesel, η οποία δεν καλυπτόταν από κανένα νόμιμο τελωνειακό ή εμπορικό παραστατικό.

Σύμφωνα με τα ευρήματα του ΔΕΟΣ, η συγκεκριμένη πρακτική αποτελεί γνωστή μέθοδο δράσης κυκλωμάτων που αποκομίζουν παράνομο οικονομικό όφελος σε βάρος των ναυλωτών φορτηγών πλοίων. Οι ποσότητες αυτές εμφανίζονται ψευδώς ως «αναλωθείσες» κατά τη διάρκεια των πλόων, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αδήλωτα αποθέματα καυσίμων, που μπορούν στη συνέχεια να διατεθούν παράνομα στην αγορά.

Μετά τη διαπίστωση της παράβασης, οι ελεγκτές του ΔΕΟΣ προχώρησαν άμεσα:

  • στην απαγόρευση απόπλου του φορτηγού πλοίου, με άμεσο σχετικό αίτημα προς το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου.
  • στη δέσμευση του συνόλου της παράνομης ποσότητας των 12.280 λίτρων diesel ναυτιλίας.
  • στον καταλογισμό και επιβολή των αναλογούντων δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων, η αξία των οποίων ανέρχεται στα 8.855,76 ευρώ. Η έρευνα συνεχίζεται, με στόχο να βρεθούν και τα υπόλοιπα μέλη του κυκλώματος.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Στη Μήλο παραμένει το «ΚΙΣΣΑΜΟΣ»: Προσπαθούν να βρουν τι φταίει για το μπλακ άουτ

Ενδελεχής επιθεώρηση για τα αίτια του blackout και νέος υποβρύχιος έλεγχος στα ύφαλα του Ε/Γ-Ο/Γ «ΚΙΣΣΑΜΟΣ» πραγματοποιήθηκαν στο λιμάνι της Μήλου, όπου το πλοίο παραμένει προσδεδεμένο μετά την προσάραξή του σε αβαθή τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου.

Το πλοίο, που εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα, είχε αποπλεύσει από το λιμάνι της Μήλου με 1.246 επιβάτες και 108 μέλη πληρώματος, όταν, υπό συνθήκες βόρειων ανέμων έντασης 5-6 μποφόρ, παρουσίασε ολική απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας (blackout), με αποτέλεσμα να προσαράξει σε αβαθή.

Υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (Ε.Κ.Σ.Ε.Δ.) του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής κινητοποιήθηκαν άμεσα δυνάμεις στην περιοχή, ενώ πριν από κάθε ενέργεια αποκόλλησης πραγματοποιήθηκε επιτόπιος υποβρύχιος έλεγχος από ιδιώτη δύτη.

Στη συνέχεια, το «ΚΙΣΣΑΜΟΣ» αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και επέστρεψε με ασφάλεια στο λιμάνι της Μήλου, συνοδευόμενο από περιπολικό σκάφος του Λιμενικού.

Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί μεταξύ των επιβατών και του πληρώματος, ούτε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση ή εισροή υδάτων.

Με απόφαση του Λιμεναρχείου Μήλου απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι την ολοκλήρωση των ελέγχων και τη διαπίστωση των αιτιών που οδήγησαν στην απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας και την προσάραξη.

Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Μήλου.

ΑΠΕΜΠΕ – ΦΩΤΟ αρχείου: Eurokinissi