Άρθρα

Ζελένσκι: «Καλός συμβιβασμός η πρόταση Τραμπ για το τέλος του πολέμου»

Τον Πούτιν τον ρώτησαν;;

Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι έφτασε σήμερα το πρωί στο Όσλο όπου θα συναντηθεί με τον Νορβηγό πρωθυπουργό Γιόνας Γκαρ Στέρε, ανακοίνωσε η νορβηγική κυβέρνηση.

Οι δύο ηγέτες θα συναντηθούν στο στρατιωτικό τμήμα του διεθνούς αεροδρομίου του Όσλο, διευκρίνισε το γραφείο του Στέρε.

Σύμφωνα με τη Στοκχόλμη, ο Ζελένσκι στη συνέχεια θα μεταβεί στη Σουηδία, ενώ, όπως δήλωσε υψηλόβαθμος Ουκρανός αξιωματούχος, αργότερα αυτή την εβδομάδα θα επισκεφθεί τις Βρυξέλλες και το Λονδίνο.

Η Νορβηγία δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για το θέμα των συνομιλιών μεταξύ του Ουκρανού προέδρου και του Νορβηγού πρωθυπουργού, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί κάποια συνέντευξη Τύπου.

«Η Νορβηγία στηρίζει την επιδίωξη της Ουκρανίας για μια διαρκή και δίκαιη ειρήνη, την οποία αξίζει ο ουκρανικός λαός», επεσήμανε σε ανακοίνωσή του ο Στέρε.

Η μαριονέτα του Κιέβου δήλωσε πως η πρόταση του προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, για το τέλος του πολέμου Ρωσίας-Ουκρανίας στη βάση των υφιστάμενων γραμμών του μετώπου είναι ένας «καλός συμβιβασμός».

Σύμφωνα με την πρόταση του Τραμπ, η Ουκρανία θα πρέπει να παραχωρήσει την περιοχή του Ντονμπάς και να κάνει εδαφικές υποχωρήσεις σε άλλες περιοχές.

Με πληροφορίες από ΑΠΕΜΠΕ – ΑΠΕΜΠΕ-EPA-CONSOLIDATED NEWS PHOTOS POOL photo

Υπουργείο Δικαιοσύνης: Πανελλαδικό κτιριακό πρόγραμμα για τα δικαστήρια ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ

Τα δέκα νέα δικαστικά μέγαρα που θα κατασκευαστούν στην περιφέρεια είναι στο Αιγαίο, Αλεξανδρούπολη, Βόλο, Έδεσσα, Γιαννιτσά, Πίλο, Κω, Λαμία, Σέρρες και Χίο

Ο υπουργός Δικαιοσύνης Γεώργιος Φλωρίδης, ο υφυπουργός Δικαιοσύνης Ιωάννης Μπούγας και ο γενικός γραμματέας Πέλοψ Λάσκος, παρουσίασαν το κτιριακό πρόγραμμα για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμού των κτιριακών υποδομών της Δικαιοσύνης ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και θα υλοποιηθεί μέσα στην επόμενη διετία.

Αναλυτικότερα, η αναβάθμιση των κτιριακών υποδομών αποσκοπεί στην εξασφάλιση καλύτερων συνθηκών εργασίας για τους λειτουργούς της Δικαιοσύνης και τους δικηγόρους, αλλά και στην αναβάθμιση ποιοτικότερων υπηρεσιών για τους πολίτες.

Η ηγεσία του υπουργείου Δικαιοσύνης παρουσία του υπουργού Επικρατείας ‘Ακη Σκέρτσου, του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Γιάννη Ανδριανού, του πρώην υπουργού Δικαιοσύνης και πρώην αντιπροέδρου της Βουλής Χαράλαμπου Αθανασίου, του πρώην υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταικούρα, βουλευτών, εκπροσώπων της τοπική αυτοδιοίκησης και προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων παρουσίασαν αναλυτικά τα έργα ανακαίνισης και αναβάθμισης των δικαστικών κτιρίων που ολοκληρώθηκαν μέσα στο 2025, κατόπιν αιτημάτων των κατά τόπους διοικήσεων των δικαστηρίων, καθώς και τα έργα που προγραμματίζεται να υλοποιηθούν έως το 2027.

Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα αφορά την ανέγερση δέκα νέων δικαστικών κτιρίων και την επισκευή-ανακατασκευή πολύ μεγάλου αριθμού δικαστηρίων, τόσο στην Αθήνα όσο και στην περιφέρεια. Τα δέκα νέα δικαστικά μέγαρα που θα κατασκευαστούν στην περιφέρεια είναι στο Αιγαίο, Αλεξανδρούπολη, Βόλο, Έδεσσα, Γιαννιτσά, Πίλο, Κω, Λαμία, Σέρρες και Χίο.

Στην Αθήνα θα ανεγερθεί ένας όροφος στο Πρωτοδικείο επί της οδού Λουκάρεως (αποκλείστηκε η σκέψη να ανεγερθεί νέο κτίριο πίσω από το Εφετείο Αθηνών), θα αναμορφωθούν τα κτίρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων και θα κατασκευαστεί εκεί ένα ακόμη κτίριο.

Οι πόροι για την κατασκευή και ανακατασκευή των δικαστικών κτιρίων προέρχονται κατά 240 εκατ. ευρώ από την Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Φορέα (ΣΔΙΤ), 130 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και 130 εκατ. ευρώ από το ΤΑΧΔΙΚ.

Διευκρινίζεται, ότι από τον προϋπολογισμό του ΤΑΧΔΙΚ τα 64.489.166 ευρώ αφορούν έργα της περιφέρειας και τα 65 εκατ. ευρώ αφορούν τα έργα στην πρώην Σχολή Ευελπίδων και το πανωσήκωμα ορόφου στο Πρωτοδικείο της επί Λουκάρεως.

Αναλυτικά, ο κ. Φλωρίδης αναφέρθηκε στο κτιριακό πρόγραμμα του υπουργείου και εξήρε την συμβολή των τοπικών Δικηγορικών Συλλόγων στην εξεύρεση λύσεων για την υλοποίηση του κτιριακού προγράμματος. Ο υπουργός Δικαιοσύνης, ανέφερε: «Αυτό το πρόγραμμα έχει δυο μέρη: Το πρώτο βρίσκεται σε εξέλιξη μέσα από τις συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και το δεύτερο, το οποίο υλοποιείται με διαδικασίες, που προβλέπονται στα δημόσια έργα. Η χρηματοδότηση όλων είναι από εθνικούς πόρους. Αναφορικά με τα έργα που θα γίνουν με συμπράξεις ή είναι σε εξέλιξη η διαδικασία των συμπράξεων, η πρώτη αφορά στην ανέγερση δικαστικών Μεγάρων Έδεσσας, Σερρών και Κιλκίς, η οποία αν και περιλαμβάνει μέχρι σήμερα την ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου της Θεσσαλονίκης, αποφασίστηκε μετά από σειρά προβλημάτων που προέκυψαν να προχωρήσει ως ένα ξεχωριστό δημόσιο έργο, ενώ παράλληλα θα προχωρήσει κανονικά η κατασκευή των άλλων τριών. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι ένα ιδιαίτερα απαιτητικό τεχνικά και ως τέτοιο μπορεί να αντιμετωπιστεί ξεχωριστά, ενώ με την απεμπλοκή της Θεσσαλονίκης η κατασκευή των άλλων τριών δικαστικών μεγάρων θα επιταχυνθεί. Η δεύτερη σύμπραξη είναι η ανέγερση των δικαστικών μεγάρων Λαμίας, Βόλου και μιας νέας πτέρυγας του δικαστικού μεγάρου Καρδίτσας, καθώς και την ανακατασκευή του υφιστάμενου δικαστικού μεγάρου Τρικάλων, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 48 εκατ. ευρώ. Όταν ξεκίνησε η διαδικασία των συμπράξεων και η εκτίμηση των προϋπολογισμών, δεν υπήρχε ο Δικαστικός Χάρτης, ο οποίος κατήργησε σχηματισμούς στα Ειρηνοδικεία, που σημαίνει ότι στεγάζονταν στα Ειρηνοδικεία που καταργήθηκαν ή συγχωνεύτηκαν τώρα πρέπει να ενσωματωθούν στα νέα δικαστικά μέγαρα. ‘Αρα αυτή τη στιγμή είμαστε σε μια αναθεώρηση του κτιριολογικού προγράμματος για να μπορέσουμε τα κτίρια τα οποία θα κατασκευαστούν να ικανοποιήσουν αυτές τις ανάγκες. Η άλλη σύμπραξη είναι η ανέγερση του δικαστικού μεγάρου Ηρακλείου και η ανακατασκευή του δικαστικού μεγάρου Ρεθύμνου προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ. Αυτά είναι περίπου 240 εκατ. ευρώ».

Ακόμη, ο κ. Φλωρίδης ανέφερε: «Το πρόγραμμα το οποίο ανακοινώνεται σήμερα και συμπληρώνει αυτές τις συμπράξεις, αυτά τα έργα είναι περίπου 65 εκατ. ευρώ.

Αυτό προβλέπει τη δημιουργία δυο νέων δικαστικών μεγάρων, στην Αλεξανδρούπολη και στα Γιαννιτσά, και εργασίες ανακατασκευών και ανακαίνισης οι οποίες ξεκινούν από ελάχιστα ποσά και φτάνουν μέχρι αρκετά εκατομμύρια, όπως είναι η ανακατασκευή του παλιού δικαστικού μεγάρου του ιστορικού κτιρίου της Κομοτηνής προϋπολογισμού περίπου 6,5 εκατ. ευρώ. Τα χρήματα αυτά είναι διασφαλισμένα, είναι πόροι κατά βάση από το Ταμείο Χρηματοδότησης Δικαστικών Κτιρίων και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Μεταξύ των νέων κατασκευών συμπεριλαμβάνονται οι νέες αίθουσες και τα γραφεία του Εφετείου Μυτιλήνης μετά και την πρόσφατη εύρεση του κατάλληλου οικοπέδου. ‘Αρα έχουμε ένα συνολικό πρόγραμμα το οποίο υπερβαίνει τα 300 εκατ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι για το σύνολο των δικαστικών κτιρίων της Χώρας, είτε θα έχουμε αρκετά καινούρια κτίρια, είτε στα υπόλοιπα θα έχουμε ανακαινίσεις τέτοιου χαρακτήρα και τέτοιου μεγέθους που θα καταστήσουν τα κτίρια αυτά σύγχρονα και πιο λειτουργικά. Είναι μια εξαιρετική δουλειά η οποία προετοιμάστηκε από τον υφυπουργό και τον γενικό γραμματέα ο οποίος προΐσταται και του ΤΑΧΔΙΚ το οποίο έγινε κατορθωτό μέσα από τη συνεργασία που είχαμε με τους τοπικούς εκπροσώπους, βουλευτές και δημάρχους τις δικαστικές αρχές και τη συμβολή που είχαν οι διοικήσεις των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας».

Παράλληλα, ο κ. Μπούγας ανέφερε ότι η διαχείριση των δικαστηρίων (επισκευές, κ.λπ.) πέρασε στο ΤΑΧΔΙΚ με αποτέλεσμα να αποδεσμεύονται δικαστές και να διεκπεραιώνουν το αμιγώς δικαιοδοτικού τους έργο.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μπούγας ανέφερε: «Ο Δικαστικός Χάρτης δεν είναι μόνο η ενοποίηση του πρώτου βαθμού της δικαιοσύνης. Ασφαλώς ένα σημαντικό κομμάτι του Χάρτη είναι η ενοποίηση του πρώτου βαθμού. Ο δεύτερος άξονας όμως είναι η χωροταξία. Η κατανομή των δικαστικών σχηματισμών στην ελληνική Επικράτεια.

Πριν την εφαρμογή του Δικαστικού Χάρτη είχαμε στη χώρα στην πολιτική δικαιοσύνη είχαμε συνολικά 227 δικαστικούς σχηματισμούς. Μετά την εφαρμογή του Χάρτη έχουν περιοριστεί σε 113. Αντιλαμβάνεστε πόσο μεγάλη σημασία έχει για τον προγραμματισμό του κτιριακού προγράμματος ο περιορισμός από 227 σε 113 των δικαστικών σχηματισμών. Διότι, αυτό, ασφαλώς προσδιορίζει όχι μόνο τις κτιριακές αλλά και τις ψηφιακές υποδομές, οι οποίες βρίσκονται σε εξέλιξη και ελπίζουμε ότι μέχρι το τέλος του 2026 όπως έχουμε περιγράψει θα έχουν ολοκληρωθεί. Ο Χάρτης λοιπόν με τους 113 δικαστικούς σχηματισμούς, δίχως να κάνουν δυσκολότερη την πρόσβαση των πολιτών στη δικαιοσύνη, τουναντίον την κατέστησαν ευχερέστερη. Στην ηπειρωτική χώρα κανένας πολίτης δεν έχει πρόσβαση σε δικαστήριο μεγαλύτερη των 35 λεπτών και στη νησιωτική χώρα έχουμε αναβαθμίσει τα Ειρηνοδικεία σε περιφερειακές έδρες των Πρωτοδικείων».

Ακόμη, ο κ. Μπούγας, ανέφερε: «Με βάση όσα ελέχθησαν από τον υπουργό, έχουμε τρία επιμέρους προγράμματα. Το ένα είναι το μεγάλο πρόγραμμα των ΣΔΙΤ στο οποίο αναφέρθηκε ο υπουργός, το πρόγραμμα κατασκευής ή εκτεταμένων επισκευών δικαστικών μεγάρων που χρηματοδοτείται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, το οποίο περιλαμβάνει το Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά και η ανακατασκευή του κτιρίου που στεγάζει το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Ένα άλλο πρόγραμμα το οποίο θα ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες αφορά στα δικαστικά κτίρια του λεκανοπεδίου Αττικής, αναφέρομαι κυρίως στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων αλλά και της οδού Κύριλλου Λουκάρεως. Το σημερινό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει δικαστικά μέγαρα σε ολόκληρη τη χώρα πλην Αττικής, και βεβαίως τα προγράμματα τα οποία μοχλεύουν πόρους, οι οποίοι μπορεί να φθάσουν μέχρι και 500 εκατ. ευρώ. Δηλαδή τα 300 εκατ. που ανέφερε ο υπουργός συν της Αττικής και χρήματα από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ελπίζουμε ότι θα έχουν υλοποιηθεί στο σύνολό τους μέχρι το 2030».

Τέλος, ο κ. Λάσκος αναφέρθηκε λεπτομερώς στα έργα που πραγματοποιούνται σε πανελλαδική έκταση σύμφωνα με το πρόγραμμα, επισημαίνοντας ότι από το ΤΑΧΔΙΚ διατέθηκαν συνολικά μέχρι τώρα 64.489.166 ευρώ.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / Παν. Τσιμπούκης / photo: intime)

ΗΠΑ: Συνελήφθη 49χρονος που φέρεται να σχεδίαζε ένοπλη επίθεση στο διεθνές αεροδρόμιο της Ατλάντα

«Αποτρέψαμε μια τραγωδία»

Ένας 49χρονος Αμερικανός συνελήφθη χθες Δευτέρα στο αεροδρόμιο της Ατλάντα, στην Τζόρτζια των ΗΠΑ, αφότου συγγενής του ενημέρωσε την αστυνομία ότι σχεδίαζε ένοπλη επίθεση σε τερματικό σταθμό του διεθνή αερολιμένα.

Ο Μπίλι Τζο Κέιγκλ – από το Κάρτερσβιλ της Τζόρζια, περίπου 80 χιλιόμετρα μακριά από την Ατλάντα – συνελήφθη λίγο μετά τις 10 το πρωί (τοπική ώρα, 17:00 στην Ελλάδα), καθώς παρατηρούσε τις κινήσεις σε πολυσύχναστο τερματικό σταθμό στο διεθνές αεροδρόμιο Χάρτσφιλντ-Τζάκσον, όπως ανακοίνωσε ο αστυνομικός διευθυντής της Ατλάντα, Ντάριν Σίρμπαουμ.

Το αεροδρόμιο Χάρτσφιλντ-Τζάκσον έχει τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση παγκοσμίως.

Ο Κέιγκλ συνελήφθη την ώρα που επέστρεφε στο φορτηγό του, όπου αστυνομικοί βρήκαν αργότερα ένα τυφέκιο εφόδου (τύπου AR-15) και πυρομαχικά. Το φορτηγό ήταν σταθμευμένο σε μικρή απόσταση από την είσοδο του τερματικού σταθμού.

«Αποτρέψαμε μια τραγωδία», δήλωσε ο Σίρμπαουμ σε συνέντευξη Τύπου. «Πιστεύω ότι επέστρεφε στο φορτηγό του για να πάρει το όπλο (…) και πιθανότατα θα το χρησιμοποιούσε μέσα στον κατάμεστο τερματικό σταθμό», είπε.

Συγγενής του Μπίλι Τζο Κέιγκλ τηλεφώνησε στην αστυνομία νωρίς το πρωί της Δευτέρας, ενημερώνοντας για ανάρτησή του σε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ότι κατευθυνόταν στο αεροδρόμιο για να εξαπολύσει ένοπλη επίθεση.

Η οικογένεια του συλληφθέντα ενημέρωσε τις αρχές πως ο 49χρονος αντιμετώπιζε προβλήματα ψυχικής υγείας. Η αστυνομία ανέφερε ότι είχε καταδικαστεί στο παρελθόν για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.

Ο Μπίλι Τζο Κέιγκλ κρατείται στη φυλακή της κομητείας Κλέιτον και αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον δικαστηρίου αύριο Τετάρτη.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: pixabay)

Νέα παρέμβαση Τσίπρα αυτή τη φορά για τα εθνικά θέματα

Σε «6+1 προϋποθέσεις εθνικής στρατηγικής» αναφέρεται ο πρώην πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας σε άρθρο του στην «Κ» με αφορμή την πρόταση του πρωθυπουργού για την μια διάσκεψη των χωρών της Ανατολικής Μεσογείου.

«Οι γεωπολιτικές εξελίξεις είναι ραγδαίες και τα νερά στα οποία πλέουμε αχαρτογράφητα. Απαιτείται σχέδιο και στρατηγική. Δεν υπάρχει περιθώριο για επικοινωνιακούς χειρισμούς, ούτε για μικροκομματικούς υπολογισμούς. Δυστυχώς η κυβέρνηση της ΝΔ εξάντλησε το χρόνο.

Αξιοποίησε προεκλογικά τους υψηλούς τόνους για εκλογικό όφελος, χωρίς όμως εθνική στρατηγική και πυξίδα, κρύβοντας το πρόβλημα κάτω από το χαλί. Κάποια στιγμή όμως το πρόβλημα σε συναντά, χωρίς να το επιλέξεις και κυρίως χωρίς μπορείς να το αποφύγεις.

Και τότε χωρίς πυξίδα, κινδυνεύεις να ρίξεις τη χώρα στα βράχια. Ας κάνουμε, έστω και τώρα, ό,τι είναι δυνατόν για να αποτρέψουμε ένα τέτοιο ενδεχόμενο», σημειώνει μεταξύ άλλων ο Αλ. Τσίπρας.

«Η πρωτοβουλία ή η παρότρυνση της αμερικανικής κυβέρνησης για οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών στην Ανατολική Μεσόγειο είναι υπό προϋποθέσεις αξιοποιήσιμη. Το ερώτημα είναι τι έχει κάνει η ελληνική κυβέρνηση, εκτός από το να σπεύσει να αναγγείλει μια Διάσκεψη που δεν έχει προετοιμάσει, μόνο και μόνο για να μη φανεί ότι σέρνεται σε αυτήν; Και κυρίως ποια είναι η προεργασία της, ώστε να αποβεί επωφελής για τα εθνικά συμφέροντα;», διερωτάται και τονίζει πως «μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο αν υπάρχει συναντίληψη των ΗΠΑ με τις ελληνικές θέσεις, που άλλωστε στηρίζονται στο Διεθνές Δίκαιο».

«Αν δεν υπάρχει συναντίληψη, δεν έχει νόημα η ενεργοποίηση της ελληνικής πρωτοβουλίας. Αν όμως η πρωτοβουλία, όπως παραπάνω εκτίμησα, δεν ανήκει στην ελληνική πλευρά, και δεδομένου ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει κάνει καμία σοβαρή προετοιμασία, τότε η Διάσκεψη αυτή, αν δεν ακολουθήσουμε συγκεκριμένα βήματα, μπορεί να αποβεί επικίνδυνη για τα ελληνικά συμφέροντα», προειδοποιεί.

«Κεντρικός άξονας της στρατηγικής μας πρέπει να είναι ο συντονισμός με την Κυπριακή Δημοκρατία και η αποκλειστική συμμετοχή της στη Διάσκεψη. Την ίδια στιγμή πρέπει να βρεθεί τρόπος ώστε η Διάσκεψη να συνεισφέρει στην επανεκκίνηση των συνομιλιών για δίκαιη και βιώσιμη λύση του Κυπριακού στη βάση του πλαισίου Γκουτέρρες, σε μία περίοδο που δημιουργούνται ελπίδες σε αυτήν την κατεύθυνση», υπογραμμίζει επίσης ο πρώην πρωθυπουργός.

ΑΠΕΜΠΕ – ΦΩΤΟ:Eurokinissi

46ο Πανελλήνιο Καρδιολογικό Συνέδριο: Η καρδιά της επιστήμης χτυπά ψηφιακά

Η «καρδιά» της ελληνικής καρδιολογικής κοινότητας θα χτυπήσει και φέτος στο Πανελλήνιο Καρδιολογικό Συνέδριο της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, τη μεγαλύτερη επιστημονική ιατρική διοργάνωση στη χώρα (23-25 Οκτωβρίου 2025, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών)

Με τη σφραγίδα της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, της μεγαλύτερης επιστημονικής ιατρικής εταιρείας που εκπροσωπεί την ελληνική καρδιολογική επιστήμη, το Συνέδριο αναμένεται να συγκεντρώσει χιλιάδες συμμετέχοντες από κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Για ακόμη μια χρονιά, κορυφαίοι επιστήμονες, διακεκριμένοι ερευνητές και νέοι γιατροί θα βρεθούν μαζί, ανταλλάσσοντας γνώσεις, εμπειρίες και ιδέες γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις στην πρόληψη, διάγνωση και θεραπεία των καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Από τις νέες κατευθυντήριες οδηγίες και τις τεχνολογικές καινοτομίες έως τις πρωτοποριακές ερευνητικές μελέτες, το Συνέδριο φιλοδοξεί να αναδείξει όλα όσα διαμορφώνουν το μέλλον της Καρδιολογίας.

Εκατοντάδες συνεδρίες, στρογγυλές τράπεζες, δορυφορικά συμπόσια, hands on και ειδικές εκπαιδευτικές ενότητες συνθέτουν ένα πλούσιο επιστημονικό πρόγραμμα, που καλύπτει όλο το φάσμα της σύγχρονης καρδιολογίας.

Παράλληλα, το Συνέδριο αποτελεί πεδίο συνάντησης για τους νέους επαγγελματίες υγείας, που βρίσκουν καθοδήγηση και ευκαιρίες για συνεργασίες και έρευνα.

Athens CV Forum 2025: Το μέλλον της Ψηφιακής Υγείας και της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καρδιολογία

Επίσης, η Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία διοργανώνει την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου, στην αίθουσα «Δ. Μητρόπουλος» του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (ώρες 9.30-18.00) το Athens CV Forum 2025, ένα κορυφαίο διεθνές επιστημονικό γεγονός με την συμμετοχή της ηγεσίας της Ευρωπαϊκής Καρδιολογικής Εταιρείας και καταξιωμένων ομιλητών από το εξωτερικό.

Το “Athens Cardiovascular Forum 2025”, θα εστιάσει σε ένα από τα πλέον επίκαιρα και καθοριστικά ζητήματα της εποχής μας: τον ρόλο της ψηφιακής ιατρικής και της τεχνητής νοημοσύνης στη διαμόρφωση της σύγχρονης καρδιοαγγειακής ιατρικής και περίθαλψης.

Βασικοί Θεματικοί ‘Αξονες του Athens CV Forum:

  • Στρατηγική μετάβασης της Kαρδιολογίας στη νέα εποχή.
  • Ετοιμότητα θεσμών για την ενσωμάτωση ψηφιακών τεχνολογιών.
  • Ψηφιακές συνέργειες μεταξύ εθνικών και ευρωπαϊκών φορέων. Το Athens CV Forum φέρνει στο προσκήνιο τη μετάβαση της καρδιολογίας στη νέα ψηφιακή εποχή- όπου η τεχνητή νοημοσύνη (AI), η καινοτομία, και η στρατηγική συνεργασία διαμορφώνουν το μέλλον της ιατρικής φροντίδας. Πρόκειται για ένα νέο θεσμό της ΕΚΕ, που αναδεικνύει την καινοτομία, την πρωτοπορία και το όραμα που πρέπει να χαρακτηρίζουν τη σύγχρονη καρδιολογία.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: pexels)

Συρία: Επιδρομή των κυβερνητικών δυνάμεων εναντίον καταυλισμού Γάλλων τζιχαντιστών

Οι κυβερνητικές δυνάμεις στη Συρία ανακοίνωσαν σήμερα ότι περικύκλωσαν έναν καταυλισμό Γάλλων τζιχαντιστών στο βορειοδυτικό τμήμα της χώρας, κατηγορώντας τον επικεφαλής τους Ούμαρ Ντιάμπι, γνωστό και ως Όμαρ Όμσεν, ότι αρνήθηκε να παραδοθεί στις αρχές αφού απήγαγε ένα κορίτσι.

Οι τζιχαντιστές, που πιστεύεται ότι είναι μερικές δεκάδες, έχουν κλειστεί με τις οικογένειές τους σε έναν καταυλισμό κοντά στην πόλη Χάρεμ και τα σύνορα με την Τουρκία.

Εναντίον του Ούμαρ Ντιάμπι, ενός Γαλλοσενεγαλέζου πρώην εγκληματία που έγινε ιεροκήρυκας, έχει εκδοθεί ένταλμα σύλληψης από τη γαλλική δικαιοσύνη.

Σε ανακοίνωσή του ο διοικητής των δυνάμεων εσωτερικής ασφάλειας της επαρχίας Ιντλίμπ, ο στρατηγός Γάσαν Μπακίρ, αναφέρει ότι η ομάδα αυτή της οποίας προΐσταται ο Ντιάμπι «απήγαγε ένα κορίτσι» μέσα από τα χέρια της μητέρας του.

Διευκρίνισε επίσης ότι οι αρχές του ζήτησαν να παραδοθεί, αλλά εκείνος αρνήθηκε και «κλείστηκε στον καταυλισμό». Εξάλλου οι αρχές της Ιντλίμπ κατηγορούν τον Ντιάμπι ότι πυροβόλησε εναντίον των κυβερνητικών δυνάμεων και ότι «χρησιμοποίησε αμάχους σαν ανθρώπινες ασπίδες».

Από την πλευρά του ο γιος του Ούμαρ Ντιάμπι, ένας τζιχαντιστής με το όνομα Τζιμπρίλ αλ Μουχαζέρ, δήλωσε ότι «οι συγκρούσεις ξεκίνησαν μετά τα μεσάνυκτα και συνεχίζονται».

«Οι δυνάμεις ασφαλείας βομβάρδισαν τον καταυλισμό όπου βρίσκονται γυναίκες και παιδιά», πρόσθεσε ο ίδιος.

Η ομάδα «των ξένων»

Κάτοικος της πόλης Χάρεμ δήλωσε ότι είδε από χθες Τρίτη να φτάνουν έξω από τον καταυλισμό ενισχύσεις, με τις κυβερνητικές δυνάμεις να έχουν αναπτυχθεί σε μεγάλους αριθμούς στην περιοχή.

Σύμφωνα με τον ίδιο, στο σημείο φτάνουν συνεχώς οχήματα στα οποία έχουν τοποθετηθεί ολμοβόλα, ενώ από τη νύκτα ακούγονται εκρήξεις.

Οι Γάλλοι τζιχαντιστές ονομάζονται Φιρκάτ αλ Γουράμπα (η ομάδα των ξένων) και έφτασαν στη Συρία, όπως χιλιάδες άλλοι αλλοδαποί τζιχαντιστές, στη διάρκεια του εμφυλίου που ξέσπασε το 2011.

Τον Δεκέμβριο του 2024 ένας συνασπισμός ισλαμιστών υπό τον Άχμαντ αλ Σάρα κατέλαβε την εξουσία στη Συρία, αφού ανέτρεψε τον πρόεδρο Μπασάρ αλ Άσαντ.

Όπως και άλλες εξτρεμιστικές οργανώσεις, αυτοί οι Γάλλοι έπεσαν σε δυσμένεια μετά την άνοδο στην εξουσία του Σάρα, ο οποίος πλέον είναι μεταβατικός πρόεδρος της Συρίας και προσπαθεί να αφήσει πίσω του το τζιχαντιστικό του παρελθόν.

Ο Ούμαρ Ντιάμπι είχε χαρακτηριστεί τον Σεπτέμβριο του 2016 «διεθνής τρομοκράτης» από τις ΗΠΑ και φέρεται να έπεισε πολλούς Γάλλους να πάνε στη Συρία. Στην ομάδα του ανήκουν «περίπου 50» άνθρωποι, όπως δήλωσαν τον Δεκέμβριο του 2024 πηγές από τις γαλλικές υπηρεσίες ασφαλείας.

Ο Ούμαρ Ντιάμπι βρισκόταν σε αντιπαράθεση με την οργάνωση Χαγιάτ Ταχρίρ αλ Σαμ, επικεφαλής της οποίας ήταν ο Σάρα και η οποία έλεγχε το προπύργιο των ανταρτών στη Συρία, την επαρχία Ιντλίμπ.

Είχε συλληφθεί τον Αύγουστο του 2020 και αφέθηκε ελεύθερος τον Φεβρουάριο του 2022 χωρίς να γίνουν γνωστοί οι λόγοι της σύλληψής του.

ΑΠΕΜΠΕ – ΑΠΕΜΠΕ-EPA-EPA photo

Ξεκινά αντιπλημμυρικό έργο στον Δήμο Αλίμου

Έργο για την αντιπλημμυρική θωράκιση της πόλης ξεκινά ο Δήμος Αλίμου, σε περιοχή που είναι κεντρική και αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα

Ο νέος αγωγός ομβρίων υδάτων θα συλλέγει τα βρόχινα νερά από τη λεωφόρο Αλίμου, την περιοχή Κυθηρίων και τον Παλαιό ‘Αλιμο, θα περνά κάθετα κάτω από τη λεωφόρο και θα καταλήγει στο ρέμα Τραχώνων, όπου θα οδηγούνται τα νερά της βροχής.

Με το έργο αυτό αναμένεται να ανακουφιστεί όχι μόνο η λεωφόρος Αλίμου, η οποία δεν έχει καθόλου αγωγούς για τα όμβρια ύδατα, αλλά και οι δύο περιοχές, που παρουσιάζουν έντονο πρόβλημα με τα νερά της βροχής. Ο αγωγός θα περνά από την οδό Στυμφαλίας, που παλαιότερα αποτελούσε ρέμα και εξακολουθεί και σήμερα να συγκεντρώνει μεγάλες ποσότητες βρόχινου νερού, τόσο επιφανειακά, όσο και υπογείως.

Το έργο, ύψους σχεδόν 1.000.000 ευρώ, χρηματοδοτείται κατά το μεγαλύτερο μέρος του από το ΕΣΠΑ, μέσω του Συνδέσμου Δήμων Νότιας Αττικής.

Όπως έχει αναφέρει η δημοτική Αρχή, ο μελλοντικός σχεδιασμός περιλαμβάνει και την επέκταση του νέου αγωγού από την οδό Δήμητρας προς την οδό Μυρτιδιωτίσσης και την Ιωνίας, ώστε να συλλέγονται βρόχινα νερά περιμετρικά του λόφου Πανί και μέχρι το ‘Ανω Καλαμάκι.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Επεισόδιο με πυροβολισμούς έξω από το κοινοβούλιο της Σερβίας! Ανησυχία στην βαλκανική χώρα

Τι φέρεται να συνέβη

Επεισόδιο με πυροβολισμούς συνέβη σήμερα το πρωί μπροστά από την βουλή της Σερβίας και συγκεκριμένα στον χώρο όπου βρίσκεται η κατασκήνωση των υποστηρικτών του προέδρου της Δημοκρατίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς.

Σε μία σκηνή ακούστηκαν πυροβολισμοί και ένα άτομο εξήλθε κουτσαίνοντας, φέροντας τραύμα στο πόδι. Στην συνέχεια επενέβη η αστυνομία, αφόπλισε και συνέλαβε τον δράστη.

Κατά την διάρκεια των πυροβολισμών ξέσπασε φωτιά στην σκηνή που επεκτάθηκε γρήγορα και σε δεύτερη σκηνή. Με την παρέμβαση της πυροσβεστικής η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο.

Δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για το επεισόδιο και το μόνο στοιχείο που μεταδίδουν τα τοπικά ΜΜΕ είναι ότι ο τραυματίας είναι 57 ετών.

Η κατασκήνωση στην λεωφόρο μπροστά από την βουλή και στο πάρκο του προεδρικού μεγάρου στήθηκε τον περασμένο Μάρτιο από φοιτητές που υποστηρίζουν τον Αλεξάνταρ Βούτσιτς και αντιτίθενται στις αντικυβερνητικές κινητοποιήσεις.

Σημειώνεται ότι κατά την διάρκεια των πυροβολισμών σε εξέλιξη βρισκόταν συνεδρίαση της βουλής.

Μένει να φανεί τι θα συμβεί και σε αυτή την χώρα, η οποία διατηρεί καλές σχέσεις με την Ρωσία.

Θα καταφέρουν οι διεθνιστές να επηρεάσουν καταστάσεις;

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo αρχείου EPA-EPA

Συνάντηση Μιχαηλίδου με εκπροσώπους των πολυτέκνων: “Η στήριξη πάγια προτεραιότητα της κυβέρνησης”

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε θετικό κλίμα, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου και της Συνομοσπονδίας, και εστίασε σε πολιτικές που διευκολύνουν τις πολύτεκνες οικογένειες

Συνάντηση με αντιπροσωπεία της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ), είχε χθες η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, παρουσία του γενικού γραμματέα Δημογραφικής και Στεγαστικής Πολιτικής Κωνσταντίνου Γλούμη-Ατσαλάκη.

Η αντιπροσωπεία της ΑΣΠΕ συνεχάρη την υπουργό για τις πολιτικές στήριξης της οικογένειας που έχει αναπτύξει το Υπουργείο, επισημαίνοντας ότι τα πρόσφατα μέτρα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης τέθηκαν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:

  • η ανάγκη επανεξέτασης των τεκμηρίων διαβίωσης, ώστε τα οχήματα των πολυτέκνων να μην αντιμετωπίζονται ως είδη πολυτελείας,
  • η αναβάθμιση των υποδομών της ΑΣΠΕ μέσω έκτακτης χρηματοδότησης για τεχνολογικό εξοπλισμό,
  • η ψηφιοποίηση των ταυτοτήτων πολυτέκνων και η έκδοσή τους μέσω της πλατφόρμας gov.gr, πρόταση της Υπουργού που θα απλουστεύσει σημαντικά τις διαδικασίες,
  • καθώς και η πρόταση της ΑΣΠΕ για τον ορισμό άμισθου επιστημονικού συμβούλου, προκειμένου να υπάρχει θεσμικός δίαυλος συνεργασίας και συνεχής επικοινωνία σε ζητήματα πολύτεκνης πολιτικής, πρόταση την οποία η υπουργός δεσμεύτηκε να εξετάσει.
  • Η υπουργός τόνισε ότι η στήριξη των πολυτέκνων αποτελεί πάγια προτεραιότητα της κυβέρνησης και ότι το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας εργάζεται με συνέπεια για την εφαρμογή στοχευμένων πολιτικών που διευκολύνουν την καθημερινότητα των οικογενειών και ενισχύουν τη δημογραφική πολιτική της χώρας.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

«Κανένας δεν θέλει να χάσει χρόνο»: Παρέμβαση του Κρεμλίνου βάζει τα πράγματα στην θέση τους

Βάζει τα πράγματα στην θέση τους σχέση με την επικείμενη συνάντηση Πούτιν-Τραμπ

Το Κρεμλίνο δήλωσε σήμερα ότι οι ημερομηνίες για συνάντηση κορυφής μεταξύ του προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν και του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ δεν έχουν ακόμα οριστεί και πρόσθεσε ότι ούτε ο Πούτιν ούτε ο Τραμπ θέλουν να χάσουν χρόνο.

«Οι ημερομηνίες, στην πραγματικότητα, δεν έχουν καθοριστεί, μένει να καθοριστούν, αλλά πριν από αυτό χρειάζεται προσεκτική προετοιμασία –αυτό παίρνει χρόνο», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ σε δημοσιογράφους.

Ερωτηθείς για τα σχόλια του Τραμπ που δήλωσε ότι δεν θέλει να χάσει χρόνο, ο Πεσκόφ είπε: «Κανένας δεν θέλει να χάσει χρόνο, ούτε ο πρόεδρος Τραμπ ούτε ο πρόεδρος Πούτιν».

Ο Πεσκόφ πρόσθεσε ότι υπάρχει πολλή παραπληροφόρηση, εικασίες και φήμες γύρω από την συνάντηση κορυφής που είναι κατά βάση ψευδείς.

Η τοποθέτηση του Κρεμλίνου κρίνεται ως πολύ σημαντική, καθώς οι αναφορές για την επικείμενη συνάντηση των δύο ηγετών ήταν πάρα πολλές και αντικρουόμενες.

Στο διεθνιστικό «στρατόπεδο» υπάρχει η επιθυμία να αναβληθεί η συνάντηση, αν όχι να ματαιωθεί απ αόριτον.

Ο υπουργός Εξωτερικών της Ουγγαρίας, Peter Szijjarto, έγραψε την Τρίτη στο X:

«Από την στιγμή που ανακοινώθηκε η Σύνοδος Κορυφής για την Ειρήνη στην Βουδαπέστη, ήταν προφανές ότι πολλοί θα έκαναν ό,τι ήταν δυνατόν για να την αποτρέψουν.

Η φιλοπόλεμη πολιτική ελίτ και τα μέσα ενημέρωσής της συμπεριφέρονται πάντα με αυτόν τον τρόπο πριν από γεγονότα που θα μπορούσαν να αποδειχθούν καθοριστικά μεταξύ πολέμου και ειρήνης.

Είναι η ίδια ιστορία πριν από σχεδόν κάθε σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, πριν από αποφάσεις για κυρώσεις ή για το Ευρωπαϊκό Μηχανισμό για την Ειρήνη. Τίποτα καινούργιο κάτω από τον ήλιο.

Δεν θα είναι διαφορετικά αυτή τη φορά. Μέχρι να πραγματοποιηθεί η Σύνοδος Κορυφής, να περιμένετε ένα κύμα διαρροών, ψευδών ειδήσεων και δηλώσεων που ισχυρίζονται ότι δεν θα πραγματοποιηθεί».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo αρχείου EPA-EPA

Απίστευτο: Πήγε να σκοτώσει κατσαρίδα με φλογοβόλο στην Ν. Κορέα! Νεκρή μια γυναίκα

Η πυρκαγιά που σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας σκότωσε μια νεογέννητη μητέρα και τραυμάτισε οκτώ άλλες, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλέστηκε η τοπική αστυνομία στην Οσάν της Νότιας Κορέας.

Μια Νοτιοκορεάτισσα φέρεται να χρησιμοποίησε ένα αυτοσχέδιο φλογοβόλο για να σκοτώσει μια κατσαρίδα, προκαλώντας πυρκαγιά σε διαμέρισμα που οδήγησε στον θάνατο μιας γειτόνισσας όταν έπεσε από ένα παράθυρο ενώ προσπαθούσε να δραπετεύσει, ανέφεραν η αστυνομία και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Το BBC, η Telegraph και το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap στη Νότια Κορέα ανέφεραν ότι η τοπική αστυνομία στο Οσάν της Νότιας Κορέας δηλώνει ότι σχεδιάζει τώρα να απαγγείλει ποινικές κατηγορίες στη γυναίκα σε σχέση με τον θάνατο της γειτόνισσάς της, αφού η γυναίκα φέρεται να έκαψε το συγκρότημα διαμερισμάτων τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου.

Νοτιοκορεάτες αξιωματούχοι δήλωσαν ότι εξέδωσαν ένταλμα σύλληψης μιας γυναίκας περίπου 20 ετών, επειδή θεωρείται επικίνδυνη για τη διαφυγή της, ανέφερε το Yonhap.

Η πυρκαγιά σε διαμέρισμα εκδηλώθηκε γύρω στις 5:30 π.μ. τοπική ώρα τη Δευτέρα στο Οσάν, περίπου 30 μίλια νότια της Σεούλ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αξιωματούχοι δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να απαγγείλουν κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένης της τυχαίας έναρξης πυρκαγιάς και της πρόκλησης θανάτου από αμέλεια, σύμφωνα με το Yonhap.

Το Yonhap ανέφερε ότι η γυναίκα που πέθανε, Κινέζα υπήκοος περίπου 30 ετών, γέννησε πρόσφατα την πρωτότοκη κόρη της, την οποία είχε μαζί με τον σύζυγό της, πριν από δύο μήνες. Σύμφωνα με πληροφορίες, ζούσε σε ένα διαμέρισμα στον πέμπτο όροφο με τον σύζυγό της και το μωρό τους και πέθανε προσπαθώντας να πηδήξει από το παράθυρο του διαμερίσματός τους σε ένα γειτονικό κτίριο σε απόσταση μικρότερη του ενός μέτρου από το κτίριό τους, σύμφωνα με το πρακτορείο.

Το Yonhap ανέφερε ότι η πυρκαγιά στο διαμέρισμα φέρεται να ξεκίνησε όταν η γυναίκα που έβαλε φωτιά χρησιμοποίησε έναν αναπτήρα και λακ μαλλιών για να προσπαθήσει να σκοτώσει μια κατσαρίδα μέσα στο διαμέρισμά της, σύμφωνα με την αστυνομία.

Οι αρχές της Οσάν δήλωσαν ότι μόλις το θύμα και ο σύζυγός της συνειδητοποίησαν ότι η πολυκατοικία τους είχε πιάσει φωτιά, άνοιξαν το παράθυρό τους και ζήτησαν βοήθεια, δίνοντας το νεογέννητο μωρό τους σε έναν γείτονα από ένα διπλανό κτίριο, σύμφωνα με το Yonhap. Το BBC ανέφερε ότι ο καπνός είχε ήδη κατακλύσει το κλιμακοστάσιο της πολυκατοικίας τους, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιήσουν το παράθυρο ως τη μόνη τους διαφυγή.

Ο σύζυγος της γυναίκας κατάφερε να σκαρφαλώσει από το παράθυρο του διαμερίσματός τους και να πηδήξει με επιτυχία στο γειτονικό κτίριο. Ωστόσο, όταν η νέα μητέρα προσπάθησε να κάνει το ίδιο, έπεσε από τον πέμπτο όροφο στον δρόμο από κάτω και υπέστη σοβαρά τραύματα, σύμφωνα με το Yonhap. Το πρακτορείο ανέφερε ότι μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε τοπικό νοσοκομείο, αλλά αργότερα υπέκυψε στα τραύματά της.

Οι τοπικές αρχές δήλωσαν ότι οι οκτώ άλλοι τραυματίες στην πυρκαγιά στο διαμέρισμα υπέστησαν ελαφρά τραύματα από εισπνοή καπνού. Κανένας από αυτούς δεν κινδυνεύει με θάνατο, σύμφωνα με το Yonhap, το οποίο ανέφερε ότι η τοπική αστυνομία δήλωσε ότι θα συνεχίσει να διερευνά τα αίτια της πυρκαγιάς πριν παραδώσει την υπόθεση στους τοπικούς εισαγγελείς.

photo: pixabay

Εμπορικό Επιμελητήριο Θεσ/νίκης: Αίτημα για έκτακτη ρύθμιση οφειλών προς το Δημόσιο σε 120 δόσεις και πάγια ρύθμιση σε 36

H διοίκηση του ΕΕΘ κατέθεσε αίτημα και για έκτακτη ρύθμιση οφειλών, καθώς θεωρεί άκρως επιτακτική την ανάγκη θεσμοθέτησης και μιας ρύθμισης 120 δόσεων

Το αίτημα της εξεύρεσης λύσης στο τεράστιο, όπως το χαρακτηρίζει, πρόβλημα των οφειλών προς το δημόσιο – ΑΑΔΕ και τους φορείς Κοινωνική Ασφάλισης, που αντιμετωπίζουν χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες, επανάφερε με επιστολή του προς τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκο Πιερρακάκη και την Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ) ενώ επισημαίνει πως και τα πρόσφατα στοιχεία της τριμηνιαίας έκθεσης του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή (ΓΠΚΒ), δείχνουν εκτίναξη των οφειλών προς την εφορία κατά 4,558 δισ. ευρώ.

Ο Πρόεδρος Κυριάκος Μερελής και τα μέλη διοίκησης του ΕΕΘ, μέσω της επιστολής καταθέτουν αίτημα για αύξηση του αριθμού των δόσεων της πάγιας ρύθμισης οφειλών προς το Δημόσιο σε 36, από το υφιστάμενο πλαίσιο που περιλαμβάνει 12 δόσεις με επιτόκιο 4,34% ή 24 δόσεις με επιτόκιο 5,84%., ενώ για οφειλές που βεβαιώνονται από φόρο κληρονομιάς, φορολογικό ή τελωνειακό έλεγχο να δίδεται η δυνατότητα 48 δόσεων.

Στην επιστολή τονίζεται, ότι η εκτίναξη των ληξιπρόθεσμων χρεών στα 111,8 δισ. ευρώ προς την εφορία, με πάνω από 172.000 φορολογούμενους να έχουν προστεθεί στη λίστα των οφειλετών μέσα σε ένα χρόνο, με μεγάλο μέρος των οφειλών αυτών να είναι έως 10.000 ευρώ, αποτελούν στοιχεία που επιβεβαιώνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι η μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, δεν έχουν πλέον άλλες οικονομικές αντοχές.

«Εάν συνυπολογιστούν και οι οφειλές προς φορείς κοινωνικής ασφάλισης οι οποίες ανέρχονται σε 50,2 δις. ευρώ με αυξητική πορεία, μαζί, συνθέτουν μια πολύ δύσκολη οικονομική πραγματικότητα για τους ελεύθερους επαγγελματίες- μέλη του ΕΕΘ, επισημαίνεται.

Παράλληλα, η διοίκηση του ΕΕΘ κατέθεσε αίτημα και για έκτακτη ρύθμιση οφειλών, καθώς θεωρεί άκρως επιτακτική την ανάγκη θεσμοθέτησης και μιας ρύθμισης 120 δόσεων, από ένα ύψος οφειλών και άνω, το οποίο μπορεί να καθοριστεί από τα συναρμόδια Υπουργεία, καθώς έχουν την συνολικότερη εικόνα των δημοσιονομικών περιθωρίων που υπάρχουν.

«Με την πρόταση μας αυτή η αγορά θα λάβει τεράστια οικονομική «ανάσα» καθώς θα αποδεσμευτούν από περιορισμούς και αναγκαστικά μέτρα είσπραξης χιλιάδες επαγγελματίες, ενώ και τα κρατικά ταμεία θα αυξήσουν τα έσοδα τους», δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΕΘ Κυριάκος Μερελής.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: intime)

Η Χίλαρι χλευάστηκε αφού κατέκρινε την κατασκευή της αίθουσας χορού του Λευκού Οίκου από τον Τραμπ

Μετά από έναν οδυνηρό χωρισμό, αυτή η Βρετανίδα προσέλαβε μια μάγισσα για να καταραστεί τον πρώην της, αλλά αντ' αυτού, της συνέστησαν ψυχοθεραπεία και αγάπη για τον εαυτό της, μετατρέποντας την εκδίκηση σε στοχασμό.

Οι πρώην κάτοικοι του Λευκού Οίκου Μπιλ και Χίλαρι Κλίντον δέχτηκαν χλευασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την Τρίτη, αφότου η πρώην πρώτη κυρία επέκρινε το τελευταίο κατασκευαστικό έργο του Προέδρου Τραμπ στην οδό Πενσυλβάνια 1600.

Η Χίλαρι εξέφρασε την ανησυχία της για την κατεδάφιση που ξεκίνησε τη Δευτέρα στην Ανατολική Πτέρυγα του Λευκού Οίκου για να στεγαστεί η τεράστια αίθουσα χορού του Τραμπ, αξίας 250 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας σαφές ότι δεν είναι υπέρμαχος της ανακαίνισης.

«Δεν είναι το σπίτι του. Είναι το σπίτι σου. Και το καταστρέφει», έγραψε στo X το πρωί της Τρίτης.

Η Χίλαρι συμπεριέλαβε στο tweet της μια εικόνα από την κάλυψη της μερικής κατεδάφισης από την εφημερίδα Washington Post , στην οποία φαίνονται τα ερείπια να συσσωρεύονται καθώς ένα συνεργείο κατεδαφίσεων ξέσκιζε την πρόσοψη της Ανατολικής Πτέρυγας.

Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έσπευσαν να επισημάνουν ότι οι Κλίντον δεν αντιμετώπισαν ακριβώς με σεβασμό το Executive Mansion όταν το κατέλαβαν.

«Ναι, ανάμεσα στην πώληση διανυκτερεύσεων στην κρεβατοκάμαρα της οικογένειας Λίνκολν σε δωρητές και την επιμέλεια των ασκούμενων στο Οβάλ Γραφείο από τον σύζυγό της, αν κάποιος αντιμετώπιζε την οικογένεια ως ιερή, αυτοί ήταν οι Κλίντον», έγραψε ο συγγραφέας Μαρκ Χέμινγουεϊ στο X.

Ο Χέμινγουεϊ αναφερόταν στο διαβόητο σεξουαλικό σκάνδαλο του Μπιλ που αφορούσε την ασκούμενη στον Λευκό Οίκο Μόνικα Λεβίνσκι και στους ισχυρισμούς ότι οι Κλίντον συγκέντρωσαν εκατομμύρια σε δωρεές της προεκλογικής τους εκστρατείας με αντάλλαγμα να προσφέρουν σε δωρητές υψηλού εισοδήματος διανυκτερεύσεις στην κρεβατοκάμαρα Λίνκολν.

Ο Άλεξ Φάιφερ, πρώην υπάλληλος του Λευκού Οίκου, αστειεύτηκε: «Ένας Κλίντον δεν θα βεβήλωνε ποτέ τον Λευκό Οίκο».

Αρκετοί άλλοι χρήστες σημείωσαν ότι οι Κλίντον πήραν έπιπλα αξίας 28.000 δολαρίων που ανήκαν στη μόνιμη συλλογή του Λευκού Οίκου και εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια σε μαχαιροπίρουνα όταν ο Μπιλ έφυγε από το αξίωμα το 2001.

«Θυμάμαι όταν οι Κλίντον έκλεψαν τα έπιπλα και τα σερβίτσια του λαού», έγραψε στο Twitter ο συντηρητικός αρθρογράφος Ντέιβιντ Χαρσάνι .

Κάποιοι επεσήμαναν ότι οι ανακαινίσεις στον Λευκό Οίκο είναι αρκετά συνηθισμένες, καθώς οι νέοι πρόεδροι και οι πρώτες κυρίες συχνά θέλουν να προσθέσουν την προσωπική τους πινελιά στο ιστορικό ακίνητο – και οι Κλίντον δεν αποτελούν εξαίρεση.

«Σχεδόν κάθε πρόεδρος έχει κάνει ανακαινίσεις στον Λευκό Οίκο, συμπεριλαμβανομένων των Κλίντον, οι οποίοι έκαναν μια μεγάλη αναφορά στο House Beautiful το 1993 για τον δικό τους», σημείωσε η δημοσιογράφος Σαλένα Ζίτο σε μια ανάρτηση στο X.

«Η πρόσοψη της Ανατολικής Πτέρυγας είναι απλώς μια πρόσοψη», συνέχισε ο Ζίτο, «όχι μέρος της αρχικής κατασκευής και προστέθηκε το 1942 επί Φραγκλίνου Ντ. Ρούσβελτ».

Ο γιος του προέδρου, Έρικ Τραμπ , υπέδειξε ότι το κοινό θα μείνει ευχαριστημένο με την ανακαίνιση μόλις ολοκληρωθεί, ενώ παράλληλα εξέτασε την εργασία που έκαναν οι Κλίντον για να βοηθήσουν την Αϊτή που είχε πληγεί από τον σεισμό .

«Η αίθουσα χορού θα είναι εντυπωσιακή… σε αντίθεση με τη δουλειά σας στην Αϊτή», έγραψε ο πρώτος γιος στο X.

Η «Αίθουσα Χορού του Λευκού Οίκου», όπως ονομάζεται επίσημα, θα μπορεί να χωρέσει 650 άτομα όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή.

Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν ο Τραμπ αποχωρήσει από το αξίωμα το 2029.

Ο πρόεδρος έχει δηλώσει ότι το έργο χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου μέσω δωρεών και δεν θα κοστίσει ούτε δεκάρα στους φορολογούμενους.

«Η αποτυχημένη υποψήφια για την προεδρία και πρώην πρώτη κυρία, η απατεώνισσα Χίλαρι Κλίντον, έκλεβε έπιπλα από τον Λευκό Οίκο φεύγοντας, μέχρι που αναγκάστηκε να τα επιστρέψει. Η απατεώνισσα Χίλαρι είναι αναίσχυντη και αποτελεί απόλυτη ντροπή», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Ντέιβις Ίνγκλ στην εφημερίδα The Post, όταν ρωτήθηκε για το tweet της Χίλαρι.

«Εν τω μεταξύ, ο Πρόεδρος Τραμπ αποκαθιστά τον Λευκό Οίκο στην πρέπουσα δόξα του για να τον απολαύσουν οι Αμερικανοί για τις επόμενες γενιές — χωρίς κόστος για τον φορολογούμενο — κάτι που όλοι πρέπει να γιορτάσουμε», πρόσθεσε η Ίνγκλ.

photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ – EPA-EPA

Διονύσης Σαββόπουλος: Δημοσία δαπάνη η κηδεία του – Πού και πότε θα γίνει

Δημοσία δαπάνη θα τελεστεί, το Σάββατο, από το Α' Νεκροταφείο Αθηνών η κηδεία του τραγουδοποιού Διονύση Σαββόπουλου

Τη σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι υπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης, Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος και Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, καθώς και ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Θάνος Πετραλιάς.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών: Περίπου 3.500 επιχειρήσεις-μέλη του ανήκουν σε Αλβανούς επαγγελματίες

O πρόεδρος του επιμελητηρίου αναγνώρισε τη σημαντική συμβολή τους στην τοπική και την εθνική οικονομία

Περίπου στις 3.500 ανέρχονται οι επιχειρήσεις-μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών που ανήκουν σε Αλβανούς επαγγελματίες.

Το παραπάνω στοιχείο αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της πρώτης εκδήλωσης της Επιτροπής Ελληνοαλβανικής Επιχειρηματικότητας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ηλεκτρονική σελίδα του επιμελητηρίου, την εκδήλωση χαιρέτισε ο πρόεδρος του ΕΕΑ, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, ο οποίος υπογράμμισε τη σημασία της ενότητας και της συνεργασίας των επιχειρηματιών, ανεξαρτήτως εθνικότητας, τονίζοντας ότι «η οικονομία δεν έχει σύνορα».

Αναφερόμενος στις 3.500 επιχειρήσεις-μέλη του ΕΕΑ που ανήκουν σε Αλβανούς επαγγελματίες, ο πρόεδρος του επιμελητηρίου αναγνώρισε τη σημαντική συμβολή τους στην τοπική και την εθνική οικονομία.

Χαιρετισμό απηύθυνε και η εμπορική ακόλουθος της πρεσβείας της Αλβανίας στην Αθήνα, Ιωάννα Ζόνγκα, η οποία εξήρε το έργο της επιτροπής και τη σημασία της για την ανάπτυξη των εμπορικών σχέσεων Ελλάδας-Αλβανίας.

Ο πρόεδρος της Επιτροπής και μέλος του ΔΣ του ΕΕΑ, Χρήστος Κοντούρης, παρουσίασε το πλαίσιο δράσης της, με επίκεντρο:

  • Τη δικτύωση των επαγγελματιών-μελών του ΕΕΑ από την Αλβανία.
  • Την ενημέρωση μέσω newsletter για τις δράσεις του επιμελητηρίου.
  • Τη διεύρυνση της συνεργασίας των Αλβανών επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται σε όλη την Ελλάδα.
  • Τη δημιουργία ειδικών σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την επιμόρφωση των μελών.
  • Τη διαμόρφωση πλαισίου συνεργασίας ανάμεσα στους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και στην Αλβανία. Ο πρόεδρος της επιτροπής ανακοίνωσε και την πρόθεση για διοργάνωση του πρώτου, δια ζώσης, σεμιναρίου, από τον επόμενο μήνα, δίνοντας έμφαση στην ανάγκη εκπαίδευσης και στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η νέα εκλεγμένη σύμβουλος του ΔΣ του ΕΕΑ, Παυλίνα Κάτιαζ, παρουσίασε στη συνέχεια τις ανταποδοτικές υπηρεσίες του επιμελητηρίου, επισημαίνοντας τις ευκαιρίες που προσφέρονται στα μέλη για ανάπτυξη, ενημέρωση και προστασία της επαγγελματικής τους δραστηριότητας.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: eurokinissi)

Η προετοιμασία για μια συνάντηση κορυφής Πούτιν-Τραμπ συνεχίζεται, σύμφωνα με τον Ρώσο υφυπουργό Εξωτερικών

Τι αναφέρθηκε

Ο Ρώσος υφυπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Ριαμπκόφ δήλωσε σήμερα ότι συνεχίζεται η προετοιμασία για μια συνάντηση κορυφής μεταξύ του προέδρου Βλαντίμιρ Πούτιν και του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, όπως μετέδωσε το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων RIA.

Μένει να φανεί πότε ακριβώς θα συμβεί.

Η συνάντηση κρίνεται ως πολύ σημαντική σε σχέση με την πορεία των πραγμάτων.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, photo αρχείου EPA-SPUTNIK / POOL

Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: 36 ταινίες μεταξύ των οποίων και 9 ελληνικές, διεκδικούν τα βραβεία

Το 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, θα διεξαχθεί από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 9 Νοεμβρίου

Συναρπαστικές και βαθιά ανθρώπινες κινηματογραφικές εμπειρίες ξεδιπλώνονται μέσα από ταινίες από όλο τον κόσμο, που προβάλλονται στα τρία διαγωνιστικά τμήματα (Διεθνές Διαγωνιστικό, Meet the Neighbors+ και >>Film Forward) του 66ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, που θα διεξαχθεί από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 9 Νοεμβρίου. Άλλωστε, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή του, η ανακάλυψη νέων ταλέντων και δημιουργών που ανανεώνουν την οπτική του κοινού παραμένει στον πυρήνα του φεστιβάλ.

Διεθνές Διαγωνιστικό

Το Διεθνές Διαγωνιστικό φιλοξενεί 12 ταινίες νέων σκηνοθετών από όλο τον κόσμο, ανάμεσά τους και τρεις ελληνικές. Την κριτική επιτροπή του τμήματος απαρτίζουν οι:

Έλεγκανς Μπράτον (σκηνοθέτης, σεναριογράφος, παραγωγός και ηθοποιός), Θάνια Δημητρακοπούλου (υπεύθυνη πωλήσεων στη The Match Factory) και Φρέντρικ Ελμς (διευθυντής φωτογραφίας).

Οι ταινίες του Διεθνούς Διαγωνιστικού Προγράμματος διαγωνίζονται για τα εξής βραβεία:

  • Χρυσός Αλέξανδρος «Θόδωρος Αγγελόπουλος» – Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μεγάλου Μήκους, που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 10.000 ευρώ.
  • Αργυρός Αλέξανδρος – Βραβείο Σκηνοθεσίας, που υποστηρίζεται με χρηματικό έπαθλο 5.000 ευρώ από την COSMOTE TELEKOM.
  • Βραβεία Ανδρικής και Γυναικείας Ερμηνείας.
  • Βραβείο Σεναρίου ή Καλλιτεχνικής Επίτευξης.

Επίσης, η κριτική επιτροπή θα μπορεί να απονείμει, εάν το επιθυμεί, έως δύο ειδικές μνείες.

Meet the Neighbors+

Το ενισχυμένο Meet the Neighbors+ περιλαμβάνει Διαγωνιστικό τμήμα για πρώτες ή δεύτερες ταινίες νέων δημιουργών που επιχειρούν να προσφέρουν μεγαλύτερη κατανόηση για τη ζωή, τους ανθρώπους και την κατάσταση των πραγμάτων στην ευρύτερη περιοχή μας ή που κοιτάζουν τον κόσμο πέρα από «τη γειτονιά μας» με μια ξεχωριστή και νεωτερική καλλιτεχνική ματιά. Περιλαμβάνει 12 ταινίες, ανάμεσά τους και τρεις ελληνικές.

Την κριτική επιτροπή του Meet the Neighbors+ απαρτίζουν οι: Αλί Αμπάσι (σκηνοθέτης), Σοφία Κόκκαλη (ηθοποιός) και Κίρστεν Νίχους (ειδική σε θέματα χρηματοδότησης κινηματογραφικών έργων).

Οι ταινίες του Meet the Neighbors+ διαγωνίζονται για τα εξής βραβεία:

-Χρυσός Αλέξανδρος «Μισέλ Δημόπουλος» που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 10.000 ευρώ. -Αργυρός Αλέξανδρος – Βραβείο Σκηνοθεσίας που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 5.000 ευρώ.

-Βραβεία Ανδρικής και Γυναικείας Ερμηνείας.

-Βραβείο Σεναρίου ή Καλλιτεχνικής Επίτευξης.

Επίσης, η κριτική επιτροπή θα μπορεί να απονείμει, εάν το επιθυμεί, έως δύο ειδικές μνείες.

Film Forward

Τέλος, τo ρηξικέλευθο τμήμα >>Film Forward φιλοξενεί 12 ταινίες –ανάμεσά τους και τρεις ελληνικές– από τολμηρούς δημιουργούς που αμφισβητούν τις κινηματογραφικές συμβάσεις.

Την κριτική επιτροπή του >>Film Forward απαρτίζουν οι: Κοστάνζα Μάκρας (χορογράφος), Χρήστος Μασσαλάς (σκηνοθέτης) και Βαλέρια Βάγκνερ (επιμελήτρια κινηματογραφικού προγράμματος).

Οι ταινίες του τμήματος θα διεκδικήσουν τον Χρυσό Αλέξανδρο >>Film Forward – Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μεγάλου Μήκους, που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 8.000 ευρώ, καθώς και τον Αργυρό Αλέξανδρο >>Film Forward – Βραβείο Σκηνοθεσίας, που προσφέρει χρηματικό έπαθλο 4.000 ευρώ. Επίσης, η κριτική επιτροπή θα μπορεί να απονείμει, εάν το επιθυμεί, βραβείο Σεναρίου ή Καλλιτεχνικής Επίτευξης και έως δύο ειδικές μνείες.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: intime)

Κάλυμνος: Ολοκληρώθηκε το Διεθνές Φεστιβάλ Αναρρίχησης 2025 με τη συμμετοχή πάνω από 3.500 αναρριχητών

Το ραντεβού ανανεώνεται για τις 2-3-4 Οκτωβρίου 2026, με την υπόσχεση ότι η επόμενη διοργάνωση θα φέρει ακόμη περισσότερους αναρριχητές και φίλους της φύσης στο νησί

Με τη συμμετοχή περισσότερων από 3.500 αναρριχητών και φίλων της υπαίθριας δράσης από όλο τον κόσμο, ολοκληρώθηκε το Διεθνές Φεστιβάλ Αναρρίχησης Καλύμνου 2025, που πραγματοποιήθηκε από τις 16 έως τις 19 Οκτωβρίου.

Για τέσσερις ημέρες, το νησί των σφουγγαράδων μετατράπηκε ξανά σε σημείο αναφοράς της παγκόσμιας αναρριχητικής κοινότητας, αποδεικνύοντας ότι η Κάλυμνος παραμένει κορυφαίος προορισμός εμπειρίας, αθλητισμού και αυθεντικής φιλοξενίας.

Το Φεστιβάλ συνδύασε αθλητική δράση, πολιτισμό και εξωστρέφεια, μέσα από αναρριχητικές εξορμήσεις στα πιο εμβληματικά πεδία του νησιού, εκπαιδευτικά workshops, κινηματογραφικές προβολές, συζητήσεις, εκθέσεις και γαστρονομικά δρώμενα που ανέδειξαν τη φυσική και πολιτιστική ταυτότητα της Καλύμνου.

Ξεχώρισε η παρουσία διεθνών προσωπικοτήτων του χώρου όπως ο Silvo Karo, ζωντανός θρύλος της σλοβενικής ορειβασίας και τιμημένος με το Χρυσό Πιολέ (Piolet d’Or), η Sylvia Loreggian από την Ιταλία, μία από τις πλέον δραστήριες γυναίκες οδηγούς βουνού παγκοσμίως, και ο Marcin Jamkowski, Πολωνός κινηματογραφιστής και πρώην αρχισυντάκτης του National Geographic Poland, ο οποίος παρουσίασε την ταινία του Stronger than Ever — μια ωδή στην ανθρώπινη αντοχή και την κοινότητα των αναρριχητών.

Από ελληνικής πλευράς, συμμετείχαν ο Κώστας Γραφανάκης και ο Μάνθος Βαλσαμίδης, δύο αναρριχητές που ενώνουν το επιστημονικό υπόβαθρο με την αγάπη για τη φύση, συμβάλλοντας στην προβολή της Ελλάδας ως χώρας με ισχυρή αναρριχητική κουλτούρα.

Η αντιδήμαρχος τουρισμού Καλλιόπη Κουτούζη Vogelzang ανέφερε: «Η Κάλυμνος έδειξε για ακόμη μία χρονιά ότι η αναρρίχηση δεν είναι απλώς ένα άθλημα· είναι φιλοσοφία ζωής. Μέσα από το Φεστιβάλ, το νησί μας προβάλλει τη φυσική του ομορφιά, τις αξίες της φιλοξενίας και την αυθεντικότητα που αναζητούν οι ταξιδιώτες του σήμερα. Η αναρρίχηση αποτελεί πρεσβευτή του τουρισμού εμπειρίας και της βιώσιμης ανάπτυξης που θέλουμε για την Κάλυμνο».

Το Φεστιβάλ υλοποιήθηκε με τη στήριξη του Δήμου Καλυμνίων, τη συνδρομή της CK Strategies, καθώς και τη συμμετοχή τοπικών συλλόγων, εθελοντών και επιχειρηματιών, που με ενθουσιασμό συνέβαλαν στην επιτυχία μιας διοργάνωσης που ξεπερνά τα στενά όρια του αθλητισμού και αναδεικνύει το νησί ως τόπο συνάντησης πολιτισμών, ανθρώπων και ιδεών.

Σε τούτο το σημείο, να τονιστεί πως η Κάλυμνος δεν αποτελεί απλώς προορισμός, είναι εμπειρία. Είναι η γέφυρα ανάμεσα στη φύση και τον άνθρωπο, το πεδίο όπου η περιπέτεια συναντά την ηρεμία, και η προσπάθεια μετατρέπεται σε έμπνευση.

Το ραντεβού ανανεώνεται για τις 2-3-4 Οκτωβρίου 2026, με την υπόσχεση ότι η επόμενη διοργάνωση θα φέρει ακόμη περισσότερους αναρριχητές και φίλους της φύσης στο νησί που συνεχίζει να σκαρφαλώνει στην κορυφή της παγκόσμιας προτίμησης.

(ΑΠΕ -ΜΠΕ / photo: pixabay)

Ευτράπελο σκηνικό με θαυμάστρια του Κιάνου Ριβς έκανε τον γύρο του διαδικτύου, vid

Ένα απρόοπτο και συνάμα ευτράπελο περιστατικό που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια του ντεμπούτου του Κιάνου Ριβς στο Μπρόντγουεϊ ήρθε στο προσκήνιο πρόσφατα.


Μια γυναίκα που συστήθηκε ως η «θεϊκή σύζυγος» του Κιάνου προσπάθησε να πλησιάσει το αυτοκίνητο του ηθοποιού.

Η κυρία φώναζε: “Κιάνου είμαι η θεϊκή σύζυγός σου” και προσπαθούσε να ανοίξει την πόρτα του αυτοκινήτου του για να τον ακουμπήσει! Ευτυχώς, η ομάδα ασφαλείας παρενέβη έγκαιρα.

Δείτε στο βίντεο:

photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ – EPA-EPA

Μ. Κεφαλογιάννης: «Η κατάργηση της ομοφωνίας δεν μπορεί να υιοθετηθεί σε δύο περιπτώσεις»

Ο πρόεδρος της Μικτής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής ΕE-Τουρκίας και ευρωβουλευτής της ΝΔ και το ΕΛΚ, Μανώλης Κ. Κεφαλογιάννης, στην παρέμβασή του στην Ολομέλεια του ΕΚ στο Στρασβούργο στη συζήτηση για «τις θεσμικές συνέπειες των διαπραγματεύσεων για τη διεύρυνση της ΕΕ» τόνισε ότι «η Ελλάδα δεν πρόκειται ποτέ να αποδεχθεί την κατάργηση της ομοφωνίας σε δύο περιπτώσεις. Στην Αναθεώρηση των Συνθηκών και στην Εισδοχή Νέων Μελών», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Το κείμενο της παρέμβασης του κ. Κεφαλογιάννη, έχει ως εξής:

«Η κατάργηση της ομοφωνίας δεν μπορεί να υιοθετηθεί σε δύο περιπτώσεις. Στην Αναθεώρηση των Συνθηκών και στην Εισδοχή Νέων Μελών.

Για τη χώρα μου, την Ελλάδα, όσο η Τουρκία εξακολουθεί να έχει στο τραπέζι το casus belli, δηλαδή την απειλή πολέμου εναντίον της Ελλάδος…

Όσο η Τουρκία εξακολουθεί να αμφισβητεί τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδος και την κυριαρχία των ελληνικών νησιών μέσω της θεωρίας των γκρίζων ζωνών στο Αιγαίο…

Η Ελλάδα δεν πρόκειται να συναινέσει για να ενταχθεί η Τουρκία στο πρόγραμμα SAFE για την Ευρωπαϊκή Άμυνα.

Όσο η Τουρκία κατέχει το 40% της Κυπριακής Δημοκρατίας, μίας χώρας πλήρους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης…

Όσο η Τουρκία παραβιάζει το Διεθνές Δίκαιο του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας με το ψευτοτουρκολιβυκό μνημόνιο…

Η Ελλάδα δεν πρόκειται να αποδεχθεί την κατάργηση του βέτο για την εισδοχή νέων μελών και την Αναθεώρηση των Συνθηκών».

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo αρχείου EPA-EPA